1. Opinkappale
"Vanhurskas olin jo syntyessäni ja synnittömäksi olen siinnyt äitini kohtuun."
helluntailaisuus on harhaoppi
10
239
Vastaukset
- Tulkintaa...
Niin varmaan siihen asti, kunnes lähdit sielun vihollisen pettämänä sen pettäville teilleen, sitä sueraten ja palvelemaan alkaen / sen vanhurskauden hyljäten. Josta sitte monet herää kuka ajoissa, kuka liian myähään. Muistuttelua ja varoituksia väärään suuntään menosta on kuitenkin tullut ja tulee koko jana joka päivä monella eri tavalla niinkun tänkin foorumin kautta.
- ei hell ari
ja vaikka lapsi syntyisi avioliiton ulkopuolella, tai olisi äpärä niin synnitönhän se siinä itkeskelee.
Niin on!
"....synnitönhän se siinä itkeskelee".
---
"Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään".
(Job.14:4)- ei hellari
Ettei kenellekään jää väärää käsitystä, niin kyseinen teksti ei ole minun kirjoittamani!
- 5055146656546
niinkuin kirkot yleensä ovat-
"... ja olimme luonnostamme Jumalan lapsia niinkuin muutkin;..." (Ef. 2:3
"olen synnissä siitetty ja synnissä syntynyt." Mistä tuo aloituksen tekijä on opinkappaleensa ottanut, mustastaraamatustako?
* Mutta tämän syntisyyden, joka tulee syntymässä, se on sovitettu vauvan osalta Jeesuksen ansion tähden, siihen saakka, kunnes vauva oppii kasvaessaan eroittamaan hyvän pahasta, ja kykenee itse valitsemaan uskoakko, vaiko ei, uskon omistus on henkohtainen valinta, ei sitä voida vedellä vauvaan valaa, ei, kunnes Sana uskossa sulautuu kuulijaan Kristuksen sanan kautta. Eikö näin ole Tapio?
- Höynä
"Heidän joukossaan mekin kaikki ennen elimme noudattaen oman luontomme haluja ja tehden niin kuin ruumiimme ja mielemme tahtoivat, ja näin olimme luonnostamme vihan alaisia niin kuin kaikki muutkin." Ef. 2:3
- oikea lause
Tapio522 kirjoitti:
Kiitos Höynä!
Voisitko korjata myös aloittajan tekstin!"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252503- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688