[][][] Sirkka-Iita 17.1.2010 17:30
Mutta asia ei onneksi ole niin, mitä jumalattomat "kristityt" väittävät Jumalasta,
sillä: raamatunsana sanoo, että:
"Silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa." Ps.30:6 [][][]
Alexista peräisin oleva järkeily on tuossa surkuhupaisaa, sillä hän julistautuu siinä jumalaksi, joka
leimaapi kristityt jumalattomiksi pedonmerkatuiksi ja oikeesti jumalattomat hän jumalana
vapauttaisi silmänräpäyksessä kivuttomasti kuoleman kautta vastuusta! (=armomurha)
Jos tuon "silmänräpäyksen" kuvittelisi tarkoittavan jumalattomienkin kohtaloa, niin sitten
täytyisi jatkoksi kuvitella, että hetken hylkäämisen jälkeen Jumala kokoaa heidät taivaaseen!
Vaikka Jumala on täysin luotettava armahtava rakkaus, täytyy kristityn hyväksyä myös
ankara kuritus ja vielä ankarampi kohtal´o armottomille, joille ei armo ja kuritus kelpaa!
PARANNETAANPA ALEX-EPIDEMIAA HIEMAN
Jumalan armo kristittyjään kohtaan kestää kuitenkin eliniän ja sen jälkeen iäti, jopa
israelin kansaa kohtaan, hallelujah!:
Jesaja:
54:7 Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut,
mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
54:8 Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi,
mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.
Todella naurettava vippaskonsti kumota iankaikkinen rangaistus:
Selitetään että se kestää vain silmänräpäyksen eli atomisekuntin.
Jolloin onkin vain täydellinen kivuton vapautus eikä helvettiä edes tarvita.
Saatana iloitsisi jos niin asia olisi. Mutta ei Jumalan vihaa - tuomiota, tuonelaa ja helvettiä uskomuksilla kaadeta. Vain Herraan kätkeytyneiden osalta se on poissuljettu!
NAURETTAVINTA adventistien helvettiopetuksessa on se, että jotkut a-tohtorit opettavat
helvetin olevan se lopunajan lopun suuri vihan aika. Ja jumalattomat silloin yksinkertaisesti
muka puhalletaan olemattomiksi. Kuitenkin ankarimpana aikana KUOLEMA PAKENEE !!! :
Ilm.9:6 :
Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
Herran armo olkoon kaikkien Teidän kanssanne!
antti
Adventistien MIELETÖN helvetti-oppi !
31
318
Vastaukset
- 234234234234
opettelisit ensin faktat. Väitteesi on puppua. Lue www.adventtikirkko.fi/opetus/
"meni kaikki pieleen: 234234234234" Paljossa on sinulal mennyt pieleen jos tuo luku tarkoittaa sitä!
Ihan legioonittain on päin helvettiä mennyt siis.
Hmm ... mut hei - voit vielä "peljästyttää" lukijat positiivisella tavalla! Sillä Vapahtaja on ihmeellinen.
Markuksen evankeliumi:
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?"
Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut,
istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
Mutta luepa eurooppalaisten adventistien virallisilta (9 kpl) sivuilta kuinka suurta vihaa he pitävät
adventismin kotimaata USAa kohtaan! : http://www.endtime.net/kinfof.htm
Siellä "Taistelu Kulissien Takana" on, sivumennen sanoen, aito kuva sapattisinetistä ja sunnuntaisinetistä.
Raamattu kertoo Jumalan sinetissä lukevan aivan muuta - ei suurta taistelua kahden välillä vaan yhteyttä.
Ota suurennuslasi otsaasi ja katso lukeeko siinä "sapatti". Silloin se on väärennös!
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
Pedonmerkkiinkin ovat keksineet aivan väärän nimen "sunnuntai", sillä ...
Ilm. 17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus:
"Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
EI EDES KYMMENTÄ KÄSKYÄ, sensijaan 28 "perusopinkohtaa", löytyy aneemiselta A-kirkkolaitoksen sivulta.
Pakkohan eurooppalaisilta sivuilta on lisätietoa etsiä ja totella kehotusta tutkia Suurta Taistelua!
TOSIN 12. opinkohdassa vedotaan Ilm.14:6-12 viitekehykseen - uuteen evankeliumiin lopunajassa,
kolmelta enkeliltä. Siis viittaamaltasi a-sivulta:
"Ilm. 12:17; 14:6-12; 18:1-4; 2.Kor. 5:10; Juud. 3,14; 1.Piet. 1:16-19; 2.Piet. 3:10-14; Ilm. 21:1-14."
Laitanpa tähän sen kolmannen enkelin sanoman, kun koskaan missään adventistit
eivät vielä ole siihen kantaa ottaneet. Syystä että se salataan heiltä vaikka ollaan ilmoittavinaan.
Tämä siis ON viralliselta Adventtikirkon sivulta kun tottelet ja etsit Raamatusta sen paikan:
Ilm. 14:9
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Älä siis ota "Babylon"-sanalla varustettua merkkiä otsaasi.
Arkipäivän ohje sinulle, jolla on kaikki mennyt pieleen - kunhan nettikirjoittelultasi ehdit ...
Sananl. 11:24 Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.- Sillai vaan
AnttiVKantola kirjoitti:
"meni kaikki pieleen: 234234234234" Paljossa on sinulal mennyt pieleen jos tuo luku tarkoittaa sitä!
Ihan legioonittain on päin helvettiä mennyt siis.
Hmm ... mut hei - voit vielä "peljästyttää" lukijat positiivisella tavalla! Sillä Vapahtaja on ihmeellinen.
Markuksen evankeliumi:
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?"
Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut,
istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
Mutta luepa eurooppalaisten adventistien virallisilta (9 kpl) sivuilta kuinka suurta vihaa he pitävät
adventismin kotimaata USAa kohtaan! : http://www.endtime.net/kinfof.htm
Siellä "Taistelu Kulissien Takana" on, sivumennen sanoen, aito kuva sapattisinetistä ja sunnuntaisinetistä.
Raamattu kertoo Jumalan sinetissä lukevan aivan muuta - ei suurta taistelua kahden välillä vaan yhteyttä.
Ota suurennuslasi otsaasi ja katso lukeeko siinä "sapatti". Silloin se on väärennös!
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
Pedonmerkkiinkin ovat keksineet aivan väärän nimen "sunnuntai", sillä ...
Ilm. 17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus:
"Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
EI EDES KYMMENTÄ KÄSKYÄ, sensijaan 28 "perusopinkohtaa", löytyy aneemiselta A-kirkkolaitoksen sivulta.
Pakkohan eurooppalaisilta sivuilta on lisätietoa etsiä ja totella kehotusta tutkia Suurta Taistelua!
TOSIN 12. opinkohdassa vedotaan Ilm.14:6-12 viitekehykseen - uuteen evankeliumiin lopunajassa,
kolmelta enkeliltä. Siis viittaamaltasi a-sivulta:
"Ilm. 12:17; 14:6-12; 18:1-4; 2.Kor. 5:10; Juud. 3,14; 1.Piet. 1:16-19; 2.Piet. 3:10-14; Ilm. 21:1-14."
Laitanpa tähän sen kolmannen enkelin sanoman, kun koskaan missään adventistit
eivät vielä ole siihen kantaa ottaneet. Syystä että se salataan heiltä vaikka ollaan ilmoittavinaan.
Tämä siis ON viralliselta Adventtikirkon sivulta kun tottelet ja etsit Raamatusta sen paikan:
Ilm. 14:9
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Älä siis ota "Babylon"-sanalla varustettua merkkiä otsaasi.
Arkipäivän ohje sinulle, jolla on kaikki mennyt pieleen - kunhan nettikirjoittelultasi ehdit ...
Sananl. 11:24 Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.Antti hyvä! Menehän nyt tutimaan äläkä ota enää.
- ,¨`´
AnttiVKantola kirjoitti:
"meni kaikki pieleen: 234234234234" Paljossa on sinulal mennyt pieleen jos tuo luku tarkoittaa sitä!
Ihan legioonittain on päin helvettiä mennyt siis.
Hmm ... mut hei - voit vielä "peljästyttää" lukijat positiivisella tavalla! Sillä Vapahtaja on ihmeellinen.
Markuksen evankeliumi:
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?"
Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut,
istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
Mutta luepa eurooppalaisten adventistien virallisilta (9 kpl) sivuilta kuinka suurta vihaa he pitävät
adventismin kotimaata USAa kohtaan! : http://www.endtime.net/kinfof.htm
Siellä "Taistelu Kulissien Takana" on, sivumennen sanoen, aito kuva sapattisinetistä ja sunnuntaisinetistä.
Raamattu kertoo Jumalan sinetissä lukevan aivan muuta - ei suurta taistelua kahden välillä vaan yhteyttä.
Ota suurennuslasi otsaasi ja katso lukeeko siinä "sapatti". Silloin se on väärennös!
Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
Pedonmerkkiinkin ovat keksineet aivan väärän nimen "sunnuntai", sillä ...
Ilm. 17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus:
"Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
EI EDES KYMMENTÄ KÄSKYÄ, sensijaan 28 "perusopinkohtaa", löytyy aneemiselta A-kirkkolaitoksen sivulta.
Pakkohan eurooppalaisilta sivuilta on lisätietoa etsiä ja totella kehotusta tutkia Suurta Taistelua!
TOSIN 12. opinkohdassa vedotaan Ilm.14:6-12 viitekehykseen - uuteen evankeliumiin lopunajassa,
kolmelta enkeliltä. Siis viittaamaltasi a-sivulta:
"Ilm. 12:17; 14:6-12; 18:1-4; 2.Kor. 5:10; Juud. 3,14; 1.Piet. 1:16-19; 2.Piet. 3:10-14; Ilm. 21:1-14."
Laitanpa tähän sen kolmannen enkelin sanoman, kun koskaan missään adventistit
eivät vielä ole siihen kantaa ottaneet. Syystä että se salataan heiltä vaikka ollaan ilmoittavinaan.
Tämä siis ON viralliselta Adventtikirkon sivulta kun tottelet ja etsit Raamatusta sen paikan:
Ilm. 14:9
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Älä siis ota "Babylon"-sanalla varustettua merkkiä otsaasi.
Arkipäivän ohje sinulle, jolla on kaikki mennyt pieleen - kunhan nettikirjoittelultasi ehdit ...
Sananl. 11:24 Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.>>"Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti." >>
Jos se kerran on äiti niin silloinhan sen täytyy olla naisihminen eikä mikään paavi, joka on mies. - 34
,¨`´ kirjoitti:
>>"Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti." >>
Jos se kerran on äiti niin silloinhan sen täytyy olla naisihminen eikä mikään paavi, joka on mies.Kukas paavia on Babyloniaksi sanonut? Tuo oli aivan uutta.
Sana iankaikkisuus Jumalan työn täytäntöön panon aikana On tarkoitukseltaan työn kesto aika. Ajattelepa nyt Hieman AVK itseäsi. Sinä joutuisi muutaman syntisi tähden olemaan loputtomasti helvetissä ja Jumala loisi sinulle Jatkuvasti uutta lihaa. Näet sinä söisit ja oksentaisit ja liha kasvaisi jälleen entiselleen: Näin on U_1 tuonut tämän Helvetti tuomion esille. En minä sinulle toivo tuota U_1 malli Helvettiä kärsittäväksi. Vaan minä toivon sinulle kestoaika tuomion. Eihän Jumala ole mikään sadisti? Jumalan Oppositio toimii Sadistin mittapuun mukaan. Koeta hyvä AVK saada aivoihisi mahtumaan työnkesoaika. Johan Saarnaajakin sanoo, että kaikella on aikansa: Esimerkiksi Saarnaaja sanoo on aika heitellä kiviä ja toinen aika on kerätä kiviä. Kaikella on aikansa auringon alla.
- Paikka!
Hmm ... ettäkö muutaman pikku vajavaisuuden vuoksi A.Hitler joutuisi vain hetken helvetissä kärsimään?
Sirkka-Iitan mukaan silmänräpäyksen eli ei lainkaan! Nyt on kuitenkin niin että fiksuinkin ihminen on niin
paljon pahaa sydämessään tehnyt Jumalaa vastaan, että tulee kerran pokkaamaan ja tunnustamaan, että
helvetin kyllä ansaitsisi, ihan seitsenkertaisen pätsin. Varma on tämä sana!
Matt. 5:21
Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.
Matt. 5:22
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Jos sanomme, ettei ole edes paikka kuoleman jälkeen, niin miten voimme opettaa Jeesuksen tavoin,
että jokainen ihminen on ansainnut sen paikan, helvetin?
- Veli Herrassa
# Kuolleet ovat haudoissaan
Paavali kirjoittaa, että kuolevaisen täytyy pukeutua kuolemattomuuteen.
Ainoastaan Jumalalla on kuolemattomuus, ja tämä totuus ilmaistaan näin:
„... aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias,
kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus;
joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla;
jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä..."
Kun ihminen kuolee, hänen olemassaolonsa lakkaa.
Raamatussa siitä sanotaan seuraavasti:
„Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava,
mutta kuolleet eivät tiedä mitään,
eikä heillä ole paikkaa,
vaan heidän muistonsa on unhotettu. #
Täältähän se -- "Kuninkaan Paluu" -- http://www.endtime.net/finsk/KK.htm
Yhtä hyvin se voisi olla vapaa-ajattelijoiden oppikirjoista! Ateistien propagandasta.
Veljenne Herrassa- 19
Raamattuahan tuossa on siteerattu. Kai sinä senverran Raamattua tunnet, että huomaat itsekin tutuiksi nuo jakeet.
Miten niin vapaa-ajattelijoiden tai ateistien...? - Olet outo olio
19 kirjoitti:
Raamattuahan tuossa on siteerattu. Kai sinä senverran Raamattua tunnet, että huomaat itsekin tutuiksi nuo jakeet.
Miten niin vapaa-ajattelijoiden tai ateistien...?Teillähän on yhteinen päätavoite kaikilla, advareilla, vapaa-ajattelijoilla, ateisteilla ..
http://eroakirkosta.fi/ - Totuus esiin
Olet niin tietämätön Raamatun opetuksista että oikein hirvittää..
Uskot että ihminen on ns. Ikuisuusolento myös erotettuna Jumalasta - mikä on täysin epäraamatullinen oppi. Kuolemattomuus on vain niillä jotka nousevat ylös ensimmäisessä ylösnousemuksessa.
Uskot että Jumala loi elämää ikuisesti piinattavaksi (että Hän teki sen tahallaan, vahingossa tai välinpitämättömyyttään – jotka kaikki ovat mahdottomia vaihtoehtoja jos katsotaan Raamatun opetuksia Jumalan olemuksesta ja ominaisuuksista.
Uskot että Jeeus ei maksanutkaan kaikkia ihmisen syntisen elämän seurauuksia - siis niitä jotka syntinen itse joutuisi maksamaan – koska uskot että ihminen kuoltuaan joutuu ikuisesti kitumaan ikuisesti helvetissä - sillä et kai usko että Jeesus on kitumassa helhetissä?
Uskot että se Raamatun Sana että synnin palkka on kuolema ja tuhoutuminen ei ole totta.
Uskot että ihmisen kuolema on ikuinen elämä.
Uskot että Raamatun Sana ihmisen tuhoutumisesta tarkoittaa ikuista piinaa.
Uskot että Jumalan Laki ei olisi lähtöisin Jumalan ominaisuuksista sillä se kehoittaa oikeudenmukaisuuteen ja rakkauteen.
Uskot että Jumala katsoisi "ikuisen piinan" olevan sopiva rangaistus syntiselle joka ei ole Jeesuksen opetuslapsi.
On päivän selvää että nuo yllä olevat HARHAT ovat kristinuskoon kulkeutunutta pakanaoppia joiden koko uskottavuus nojaa sokeaan ikuisen piinan PELKOON ja siihen että ei tunneta Raamatun Jumalaa alkuunkaan.
Piinaan uskovan on esimerkiksi mahdottomuus antaa uskottavaa vastausta kysymykseen: Miksi kaikkivaltias sallii synnin? - 01203
Olet outo olio kirjoitti:
Teillähän on yhteinen päätavoite kaikilla, advareilla, vapaa-ajattelijoilla, ateisteilla ..
http://eroakirkosta.fi/No miksi sitten kutsut Raamatun sanaa Ellen harhaopiksi?
Raamattu sanoo että pelastaa kuolemasta > elämään. EI ikuisesta piinasta > taivaaseen. - 5
Olet outo olio kirjoitti:
Teillähän on yhteinen päätavoite kaikilla, advareilla, vapaa-ajattelijoilla, ateisteilla ..
http://eroakirkosta.fi/Sitä minäkin ihmettelen, kun Antti V Herrassa väittää Raamatun sanaa EGW:n harhaopiksi.
- Raamattumies
Totuus esiin kirjoitti:
Olet niin tietämätön Raamatun opetuksista että oikein hirvittää..
Uskot että ihminen on ns. Ikuisuusolento myös erotettuna Jumalasta - mikä on täysin epäraamatullinen oppi. Kuolemattomuus on vain niillä jotka nousevat ylös ensimmäisessä ylösnousemuksessa.
Uskot että Jumala loi elämää ikuisesti piinattavaksi (että Hän teki sen tahallaan, vahingossa tai välinpitämättömyyttään – jotka kaikki ovat mahdottomia vaihtoehtoja jos katsotaan Raamatun opetuksia Jumalan olemuksesta ja ominaisuuksista.
Uskot että Jeeus ei maksanutkaan kaikkia ihmisen syntisen elämän seurauuksia - siis niitä jotka syntinen itse joutuisi maksamaan – koska uskot että ihminen kuoltuaan joutuu ikuisesti kitumaan ikuisesti helvetissä - sillä et kai usko että Jeesus on kitumassa helhetissä?
Uskot että se Raamatun Sana että synnin palkka on kuolema ja tuhoutuminen ei ole totta.
Uskot että ihmisen kuolema on ikuinen elämä.
Uskot että Raamatun Sana ihmisen tuhoutumisesta tarkoittaa ikuista piinaa.
Uskot että Jumalan Laki ei olisi lähtöisin Jumalan ominaisuuksista sillä se kehoittaa oikeudenmukaisuuteen ja rakkauteen.
Uskot että Jumala katsoisi "ikuisen piinan" olevan sopiva rangaistus syntiselle joka ei ole Jeesuksen opetuslapsi.
On päivän selvää että nuo yllä olevat HARHAT ovat kristinuskoon kulkeutunutta pakanaoppia joiden koko uskottavuus nojaa sokeaan ikuisen piinan PELKOON ja siihen että ei tunneta Raamatun Jumalaa alkuunkaan.
Piinaan uskovan on esimerkiksi mahdottomuus antaa uskottavaa vastausta kysymykseen: Miksi kaikkivaltias sallii synnin?"Piinaan uskovan on esimerkiksi mahdottomuus antaa uskottavaa vastausta kysymykseen:
Miksi kaikkivaltias sallii synnin?"
Sallii siksi että odottaa sun tekevän parannuksen ennen kuin on myöhäistä.
1. Kor. 13:4
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus
on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
2. Piet. 3:15
ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
Room. 3:25
jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
Vastaa kyllä Jeesukselle! - eremith
Totuus esiin kirjoitti:
Olet niin tietämätön Raamatun opetuksista että oikein hirvittää..
Uskot että ihminen on ns. Ikuisuusolento myös erotettuna Jumalasta - mikä on täysin epäraamatullinen oppi. Kuolemattomuus on vain niillä jotka nousevat ylös ensimmäisessä ylösnousemuksessa.
Uskot että Jumala loi elämää ikuisesti piinattavaksi (että Hän teki sen tahallaan, vahingossa tai välinpitämättömyyttään – jotka kaikki ovat mahdottomia vaihtoehtoja jos katsotaan Raamatun opetuksia Jumalan olemuksesta ja ominaisuuksista.
Uskot että Jeeus ei maksanutkaan kaikkia ihmisen syntisen elämän seurauuksia - siis niitä jotka syntinen itse joutuisi maksamaan – koska uskot että ihminen kuoltuaan joutuu ikuisesti kitumaan ikuisesti helvetissä - sillä et kai usko että Jeesus on kitumassa helhetissä?
Uskot että se Raamatun Sana että synnin palkka on kuolema ja tuhoutuminen ei ole totta.
Uskot että ihmisen kuolema on ikuinen elämä.
Uskot että Raamatun Sana ihmisen tuhoutumisesta tarkoittaa ikuista piinaa.
Uskot että Jumalan Laki ei olisi lähtöisin Jumalan ominaisuuksista sillä se kehoittaa oikeudenmukaisuuteen ja rakkauteen.
Uskot että Jumala katsoisi "ikuisen piinan" olevan sopiva rangaistus syntiselle joka ei ole Jeesuksen opetuslapsi.
On päivän selvää että nuo yllä olevat HARHAT ovat kristinuskoon kulkeutunutta pakanaoppia joiden koko uskottavuus nojaa sokeaan ikuisen piinan PELKOON ja siihen että ei tunneta Raamatun Jumalaa alkuunkaan.
Piinaan uskovan on esimerkiksi mahdottomuus antaa uskottavaa vastausta kysymykseen: Miksi kaikkivaltias sallii synnin?Ensimmäinen ylösnousemus kyllä tarkoittaa ihmisen Henkistä heräämistä, eli kun hän ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen Rakkauden pelastavan evankeliumin opin. Mutta jos me väitämme, että se ensimmäinen ylösnousemus on joku kongreettinen ylösnousemus lihallisena olentona, niin se on täysin järjetön väittämä, juollqa ei ole minkäänlaista raamatullista pohjaa. Siinä mielessä ihminen on sielullisesti ikusuusolento, eli kuolematon, että Jumala on elämän Henki, juossa me elämme liikumme ja olemme, niinkuin Jeesus Kristus evankeliumissaan vakuuttaa.
Mutta tämä "valo" on sinulle vielä toistaiseksi pimeyttä, ja siksi, että sinä luotat vai kirkkosi opetukseen, joka tulee sinun itsesi ulkopuolelta. Jumala uhrasi itsensä ja vapautensa ihmisen hyväksi, ja siksi meidän tulee antaa Jumalan tehdä meissä työnsä. Vain ne jotka kaipaavat Hengen "leipää", eli ovat Hengen "kerjäläisiä, anovat hengen tietoa - rikkautta - täytetään, sillä silloin ihminen nousee sisimmässään kuolleista elämään. Ja Jeesus Kristus sanoo näin, te jotka olette eläviä seuratkaa minua". Tämä on niin sanottu psykolooginen tapahtuma ihmisen sielussa, siilä hän nousee sisässään kuolleista ylös uuteen elämään Kristuksessa, jossa hän uusi Henkinen ihminen. Ja tämä on suuri Jeesus Kristuksen antama lupaus. "Etsikää niin te löydätte." - Todellakin
eremith kirjoitti:
Ensimmäinen ylösnousemus kyllä tarkoittaa ihmisen Henkistä heräämistä, eli kun hän ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen Rakkauden pelastavan evankeliumin opin. Mutta jos me väitämme, että se ensimmäinen ylösnousemus on joku kongreettinen ylösnousemus lihallisena olentona, niin se on täysin järjetön väittämä, juollqa ei ole minkäänlaista raamatullista pohjaa. Siinä mielessä ihminen on sielullisesti ikusuusolento, eli kuolematon, että Jumala on elämän Henki, juossa me elämme liikumme ja olemme, niinkuin Jeesus Kristus evankeliumissaan vakuuttaa.
Mutta tämä "valo" on sinulle vielä toistaiseksi pimeyttä, ja siksi, että sinä luotat vai kirkkosi opetukseen, joka tulee sinun itsesi ulkopuolelta. Jumala uhrasi itsensä ja vapautensa ihmisen hyväksi, ja siksi meidän tulee antaa Jumalan tehdä meissä työnsä. Vain ne jotka kaipaavat Hengen "leipää", eli ovat Hengen "kerjäläisiä, anovat hengen tietoa - rikkautta - täytetään, sillä silloin ihminen nousee sisimmässään kuolleista elämään. Ja Jeesus Kristus sanoo näin, te jotka olette eläviä seuratkaa minua". Tämä on niin sanottu psykolooginen tapahtuma ihmisen sielussa, siilä hän nousee sisässään kuolleista ylös uuteen elämään Kristuksessa, jossa hän uusi Henkinen ihminen. Ja tämä on suuri Jeesus Kristuksen antama lupaus. "Etsikää niin te löydätte."antaa Jumalan tehdä meissä työnsä. Vain ne jotka kaipaavat Hengen "leipää", eli ovat Hengen "kerjäläisiä, anovat hengen tietoa - rikkautta - täytetään, sillä silloin ihminen nousee sisimmässään kuolleista elämään.
- Totuus esiin
Kyllä se on se helvetin oppi mihin sinä uskot - mikä on mieletön.
Kun sitä tarkastelee niin siinä ei ole päätä eikä häntää, siihen ei kukaan joka asiaa on tutkinut voi uskoa. Ainoastaan PELKOSI sitoo sinutkin siihen.
Se ikuisen kitumisen helvetti johon sinä uskot ei kertakaikkiaan voi olla totta - se niin täysin ristiriitainen oman itsensä kanssa. Sen perus lepää uskoon ihmisen kuolemattomuuteen myös erotettuna Jumalasta. Ilman sitä uskoa ei ikuisen kitumisen paikkaa voi olla.
Vanhassa testamentissa ei koskaan mainita että sielu olisi kuolematon vaikka sana sielu mainitaannoin tuhansia kertoja. Päin vastoin jo Raamatun alku lehdillä Jumala varoittaa ihmistä siitä että hänen ei tule alkaa itse päättämään hyvästä ja pahasta – sillä jos hän sen tekisi seuraisi siitä kuolema. Jokainen joka uskoo että Jumala on tosissaan Vanhantestamentin kirjoituksissa ja uskoo Jumalan sanaan olet kuolemalla kuoleva on sen uskon myötä poistanut ikuisen piina helvetin mahdollisuuden täysin.
Kuka sitten uskoo ikuiseen piinaan?
Ne jotka uskovat omaan kuolemattomuuteensa – sillä sellainen usko on välttämätön jotta ”ikuinsen piinan usko” voisi yleensäkään olla mahdollista.
Kirkko on omannut kuolemattomuus oppeja pakanuudesta – esimerkiksi Platonin ajatuksiin sisältyy luontainen kuolemattomuus ja manala ja luonnollisesti paljon muitakin opetuksia jotka sitten ovat sulautuneet kristinoppiin.
Jos me uskomme ikuiseen piinaan meidän on uskottava myös seuraaviin asoihin:
1. Että ihminen on ns. Ikuisuusolento myös erotettuna Jumalasta.
2. Että Jumala loi elämää ikuisesti piinattavaksi (että Hän teki sen tahallaan, vahingossa tai välinpitämättömyyttään – jotka kaikki ovat mahdottomuuksia jos katsotaan Raamatun opetuksia Jumalan olemuksesta ja ominaisuuksista).
3. Että Jeeus ei maksanutkaan niitä synnin seurauksia kokonaan jotka syntinen itse joutuisi maksamaan – siis kitumaan ikuisesti helvetissä.
4. Että se Raamatun Sana että synnin palkka on kuolema ja tuhoutuminen ei ole totta.
5. Että kuolema on ikuinen elämä.
6. Että Raamatun Sana ihmisen tuhoutumisesta tarkoittaa ikuista piinaa.
7. Että Jumalan Laki ei olisi lähtöisin Jumalan ominaisuuksista
8. Että Jumala katsoisi ikuisen piinan olevan sopiva rangaistus syntiselle joka ei ole Jeesuksen opetuslapsi.
Ja paljon muuta potaskaa joka seuraa jos uskomme että kuolemattomuus ei ole ainoastaan Jumalalla. Koko Raamatusta tulee kuitenkin sellaisen uskon myötä ristiriitainen ja salaperäinen / spiritisminen – mikä Raamattu ehdottomasti EI OLE.- Alkaa pelottaa
"Taistelu .." http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm -- Eurooppalaisilta virallisilta adv.sivuilta kopsattua ..
Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä,
ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.
(Lue enemmän kirjasta "Suuri Taistelu", lyhyt laitos s. 358-368)
Kauhea Rangaistus
Raamattu paljastaa, että "pedon merkin" valitsijat tulevat saamaan kauhean rangaistuksen. He joutuvat kärsimään hirveitä tuskia
Mistä niitä sinettejä oikein tulisi?
- Eskatologi
"Jeesus ei tule alas maan päälle,
vaan pelastetut temmataan ylös ilmaan
kohtaamaan Herraa ja he nousevat sitten yhdessä taivaaseen. (Ilm. 15.:2)
Raamatun sanan mukaan pelastetut tulevat olemaan taivaassa 1000 vuotta."
Noinollen jumalattomien henget menisivät heidän kuoltuaan taivaaseen ja adventistit hallitsisivat heitä
siellä 1000 vuotta, jota ei kylläkään Raamatusta löydy asiaa. Mutta Jeesus sanoo että kristityt,
kirkastettuina ylösotossa, saavat sitten hallita täällä Maan päällä jäljelle jääneitä jumalattomia 1000 v.
2. Tim. 2:12
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita;
jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
Jaak. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
1.Kor.6:2
Ettekö tiedä, että pyhät tulevat kerran olemaan maailman tuomareina?
Jos te saatte tuomita maailmaa, ettekö muka kelpaa tuomareiksi vähäpätöisissä asioissa?
[Dan. 7:22; Viis. 3:8; Matt. 19:28; Ilm. 20:4]
Adventtitilkkutäkki on kuin "heikoin lenkki" draamaa, lopulta ei vain jää sitä yhtäkään.
Nimittäin sille saatana todella nauraa makeasti, että adventismissa kaikki oppi kumoaa toinen toisensa.
Sensijaan Raamattu todistaa itse itsestään, rakentuu ylös. Kaikki sopii yhteen jopa niin tarkasti, että
joskus saa miettiä, että missäs olisi sellainen sanankohta mikä kuuluisi juuri tähän. Aina se löytyy!
Rakkaat lukijat; ei ole tohtoreita hattuun katsomista, sillä heitäkin on moneksi!
Eskatologi- Adventisti
Meidän EU-sivulla sanotaan näin ..
"Salainen tempaaminen
Monet opettavat ns. salaista tempaamista; että ihmiset temmataan yksilöittäin ja yllättäin taivaaseen.
Mutta mitä asiasta kerrotaan Raamatussa? "
Jotkut meistä pilkkaa kristittyjä "ylimääräisen tempauksen" opettamisesta, tuota ylösnousemusta tarkoittaen. Mutta näin sivumme jatkaa -- hieman edempänä -- meidän itsekin uskovan ihan noin ..
"Juuri lukemassamme Tessalonikalaiskirjeen kohdassa Paavali osoittaa myös sen, ettei Jeesus palatessaan astu tämän maan kamaralle lainkaan. Sanotaanhan tekstissä, että pelastetut"temmataan yhdessä... Herraa vastaan yläilmoihin. He kohtaavat Jeesuksen pilvissä ja seuraavat häntä taivaaseen yhdessä Jumalan enkelijoukon kanssa.
Taivaaseen
Kenellekään ei pitäisi olla epäselvää se, että pyhät nousevat taivaaseen. "
" Näiden tekstien pohjalta voimme selvästi ymmärtää, että pelastetut viedään tai temmataan taivaaseen. Taivas on Jeesuksen seuraajien isänmaa, johon he ovat matkalla. "
Miksi pitää ei-adventistit osoittaa vääräoppisiksi kun samaa opetamme itse?
( http://www.endtime.net/finsk/KK.htm ) - Kumam juttu
Adventisti kirjoitti:
Meidän EU-sivulla sanotaan näin ..
"Salainen tempaaminen
Monet opettavat ns. salaista tempaamista; että ihmiset temmataan yksilöittäin ja yllättäin taivaaseen.
Mutta mitä asiasta kerrotaan Raamatussa? "
Jotkut meistä pilkkaa kristittyjä "ylimääräisen tempauksen" opettamisesta, tuota ylösnousemusta tarkoittaen. Mutta näin sivumme jatkaa -- hieman edempänä -- meidän itsekin uskovan ihan noin ..
"Juuri lukemassamme Tessalonikalaiskirjeen kohdassa Paavali osoittaa myös sen, ettei Jeesus palatessaan astu tämän maan kamaralle lainkaan. Sanotaanhan tekstissä, että pelastetut"temmataan yhdessä... Herraa vastaan yläilmoihin. He kohtaavat Jeesuksen pilvissä ja seuraavat häntä taivaaseen yhdessä Jumalan enkelijoukon kanssa.
Taivaaseen
Kenellekään ei pitäisi olla epäselvää se, että pyhät nousevat taivaaseen. "
" Näiden tekstien pohjalta voimme selvästi ymmärtää, että pelastetut viedään tai temmataan taivaaseen. Taivas on Jeesuksen seuraajien isänmaa, johon he ovat matkalla. "
Miksi pitää ei-adventistit osoittaa vääräoppisiksi kun samaa opetamme itse?
( http://www.endtime.net/finsk/KK.htm )Sivu jatkaa ..
Paavali kuvailee tätä muutosta seuraavin sanoin:
„Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi" (Fil. 3: 20, 21).
Tuo on tosiaan samaa kuin kristityt opettaa, mutta sitten .. kuollut pakana on muka olematon ja silti
Jeesus lupaa että pyhät saavat hallita pakanoita!
" Kuolleet ovat haudoissaan
Paavali kirjoittaa, että kuolevaisen täytyy pukeutua kuolemattomuuteen.
Ainoastaan Jumalalla on kuolemattomuus, ja tämä totuus ilmaistaan näin: „... aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus;
joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä..." (1. Tim. 6: 15, 16).
Kun ihminen kuolee, hänen olemassaolonsa lakkaa. Raamatussa siitä sanotaan seuraavasti: „Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu. "
Kuitenkin Herran sana puhuu paljon siitä että kirkastetut pyhät hallitsevat pakanoita jonkin aikaa ainakin.
1. Kor. 6:2
Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan?
Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, - 21
Adventisti kirjoitti:
Meidän EU-sivulla sanotaan näin ..
"Salainen tempaaminen
Monet opettavat ns. salaista tempaamista; että ihmiset temmataan yksilöittäin ja yllättäin taivaaseen.
Mutta mitä asiasta kerrotaan Raamatussa? "
Jotkut meistä pilkkaa kristittyjä "ylimääräisen tempauksen" opettamisesta, tuota ylösnousemusta tarkoittaen. Mutta näin sivumme jatkaa -- hieman edempänä -- meidän itsekin uskovan ihan noin ..
"Juuri lukemassamme Tessalonikalaiskirjeen kohdassa Paavali osoittaa myös sen, ettei Jeesus palatessaan astu tämän maan kamaralle lainkaan. Sanotaanhan tekstissä, että pelastetut"temmataan yhdessä... Herraa vastaan yläilmoihin. He kohtaavat Jeesuksen pilvissä ja seuraavat häntä taivaaseen yhdessä Jumalan enkelijoukon kanssa.
Taivaaseen
Kenellekään ei pitäisi olla epäselvää se, että pyhät nousevat taivaaseen. "
" Näiden tekstien pohjalta voimme selvästi ymmärtää, että pelastetut viedään tai temmataan taivaaseen. Taivas on Jeesuksen seuraajien isänmaa, johon he ovat matkalla. "
Miksi pitää ei-adventistit osoittaa vääräoppisiksi kun samaa opetamme itse?
( http://www.endtime.net/finsk/KK.htm )Tarvittaisiin todellakin sheriffiä, joka tuntee adventismin läpikotaisin.
Esim. sinun "Adventisti" viestisi lentäisi pois alta ajan. Miksi kirjoitat nimimerkillä Adventisti, vaikka itse asiassa olet vannoutunut adventismin vihaaja? Käärmeenhajusi löyhkää tänne saakka, valheveli. - omatuntosi
Kumam juttu kirjoitti:
Sivu jatkaa ..
Paavali kuvailee tätä muutosta seuraavin sanoin:
„Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi" (Fil. 3: 20, 21).
Tuo on tosiaan samaa kuin kristityt opettaa, mutta sitten .. kuollut pakana on muka olematon ja silti
Jeesus lupaa että pyhät saavat hallita pakanoita!
" Kuolleet ovat haudoissaan
Paavali kirjoittaa, että kuolevaisen täytyy pukeutua kuolemattomuuteen.
Ainoastaan Jumalalla on kuolemattomuus, ja tämä totuus ilmaistaan näin: „... aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus;
joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä..." (1. Tim. 6: 15, 16).
Kun ihminen kuolee, hänen olemassaolonsa lakkaa. Raamatussa siitä sanotaan seuraavasti: „Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu. "
Kuitenkin Herran sana puhuu paljon siitä että kirkastetut pyhät hallitsevat pakanoita jonkin aikaa ainakin.
1. Kor. 6:2
Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan?
Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,Miten niin toinen ihmettelevä advari? Sama valehteleva Kantolan Anttihan se siinä taas tekeytyy muka adventistiksi. Sinähän Antti valehtelet!
- Sirkkaaa ....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8776783
Vai onkos Sirkka mennyt hiihtolomille heti aloituksensa jälkeen?- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Tuohonhan Antti on jo vastaillut ja monellakin nimimerkillä.
Mikäs parittelija sinä olet?
- Tämä on TOTTA:
"Silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa."
Ps.30:6
Kehen sitten voimme luottaa, jos emme voi luottaa edes Taivaallisen Isämme oikeudenmukaisuuteen?
Jumalan sana sanoo, että synnin palkka on kuolema, niin SE ON!- Eiks vaan?
Jumalan rangaistuskin on oikeudenmukainen, sillä hän rankaisee vain tekojensa mukaan. mitä sitä nyt enempää, eiköhän se ole ihan tarpeeksi,kun saa kuoleman rangaistuksen, sehän on maanpäälläkin suurin mahdollinen rangaistus.
- alex-kasi
Sinäkö se syyttelet jokaista kirjoittajaa alexiksi?
Sirkka-Iita osaa Raamatun opetuksen tässä asiassa - ei siihen ole minulla paljonkaan sanomista. Sitä paitsi on niin että kunkeskustellaan ASIOISTA - eikä palstalaisista - niin siinä saa jokainen itselleen jotakin. Minäkin olen oppinut yhden tärkeän asian näiuden keskustelujen tuloksena ja erikoisesti minut herätti näkemään Sirkka-Iitan Sirkka-Iitan yksi kirjoitus. Kysymys oli nimittäin 'Herran sapatin' paremmasta ymmärtämisestä - että kyseessä on juuri Herran sapatti..
Niin Antti - näin me uskovat autamme toinen toisiamme .. :) ..
Etsivä löytää -- lähde sinäkin mukaan ... heitä pois tuo omaan kuolemattomuuteen uskosi - se ei ole pitävä usko - kerran sen tulet huomaamaan ... joka tapauksessa.. Eikö olisi viisaampaa jo tutkia asiaa Raamatun pohjalta ja jättää perimätieto
Kun Raamattu sanoo kuolema - se tarkoittaa kuolemaa..
Kun Raamattu sanoo synnin palkka on kuolema - se tarkoittaa sitä
Kun Raamattu sanoo että syntiset tuhoutuvat - sekin tarkoittaa sitä
Yleensä kun Raamattu sanoo jotain - se tarkoittaa sitä - mitä niistä muuttelemaan - varsinkin jos uskoo että Raamattu on Jumalan Sanaa.. :)- eremith
Alex vaeltaa valintansa pimeydessä, hänelle ei todellakaan ole valjennut raamatullinen totuus, joten ymmärtäkää, että totuus jota hän luulee valoksi on pimeyttä. Hänen mielensä rakentuu ajatuksesta, että hänellä on totuus ajatuksessa aatteena ja se ilmenee uskomuksen muodossa, ja siksi mieli ei uskalla olla tyhjä, koska se silloin lakkaisi olemasta. Mutta mielen vapaus on juuri totuuden etsimisen edellytys. Eihän etsiminen voi alkaa päätelmästä, siitä mitä tunnetaan, tai minkä sinä tunnet. Mielen täytyy vapautua ennekuin. Simulla täytyy olla ensiksikin päämäärä vapautua kaikista aikaisimmista. Mielen tulee vapautua kokemuksena ja päätelminä ilmmeistä tiedoista, muutoin ei ole mahdollista oivaltaa totuutta. Haluamme olla tärkeitä, ja siksi emme halua ajatella asioita syvällisesti, pelkäämme olla nöyriä.
Emme rakasta ihmisiä emme tyunne myötätuntoa heitä kohtaan, sen sijaan rakastamme itseämme, samastamme itsemme kirkollisiin oppeihin ja teoreihein. Verhoamme itsemme kunnioitettavuuden kaapuihin, autamme ihmisiä kyllä kunnian ja maineen vuoksi, mutta muuten emme ole kiinnostuneet auttamisesta. Se mitä etsitään totuuden nimellä on oman pyyteen luoma projektio, etsimisemme pohjautuu vain vaikuttimeen. Meidän tulisi huomioda totuuden ainut pysyvä seikka se, että. Sillä se työ minkä Jeesus suoritti maan päällä ollessaan: oli lunastaa Jumalallinen Rakkaus joka oli poljettu "jalkoihin, ja josta nyt tuli astinlauta Jumalalle eli Rakkaudelle: Rakkauden merkillinen mahdollisuus oli katkaistu, ja ei ihme, että Kristus taivaassa oli tätä surulla katsellut, ja siten hän oli valmistautunut tulemaan maan päälle ja lunastamaan tuo taivaallinen jumalallinen rakkaus Jeesuksen persoonan kuolemaan antautumalla, ja siten voittaa kuolema Isän avulla. eremith kirjoitti:
Alex vaeltaa valintansa pimeydessä, hänelle ei todellakaan ole valjennut raamatullinen totuus, joten ymmärtäkää, että totuus jota hän luulee valoksi on pimeyttä. Hänen mielensä rakentuu ajatuksesta, että hänellä on totuus ajatuksessa aatteena ja se ilmenee uskomuksen muodossa, ja siksi mieli ei uskalla olla tyhjä, koska se silloin lakkaisi olemasta. Mutta mielen vapaus on juuri totuuden etsimisen edellytys. Eihän etsiminen voi alkaa päätelmästä, siitä mitä tunnetaan, tai minkä sinä tunnet. Mielen täytyy vapautua ennekuin. Simulla täytyy olla ensiksikin päämäärä vapautua kaikista aikaisimmista. Mielen tulee vapautua kokemuksena ja päätelminä ilmmeistä tiedoista, muutoin ei ole mahdollista oivaltaa totuutta. Haluamme olla tärkeitä, ja siksi emme halua ajatella asioita syvällisesti, pelkäämme olla nöyriä.
Emme rakasta ihmisiä emme tyunne myötätuntoa heitä kohtaan, sen sijaan rakastamme itseämme, samastamme itsemme kirkollisiin oppeihin ja teoreihein. Verhoamme itsemme kunnioitettavuuden kaapuihin, autamme ihmisiä kyllä kunnian ja maineen vuoksi, mutta muuten emme ole kiinnostuneet auttamisesta. Se mitä etsitään totuuden nimellä on oman pyyteen luoma projektio, etsimisemme pohjautuu vain vaikuttimeen. Meidän tulisi huomioda totuuden ainut pysyvä seikka se, että. Sillä se työ minkä Jeesus suoritti maan päällä ollessaan: oli lunastaa Jumalallinen Rakkaus joka oli poljettu "jalkoihin, ja josta nyt tuli astinlauta Jumalalle eli Rakkaudelle: Rakkauden merkillinen mahdollisuus oli katkaistu, ja ei ihme, että Kristus taivaassa oli tätä surulla katsellut, ja siten hän oli valmistautunut tulemaan maan päälle ja lunastamaan tuo taivaallinen jumalallinen rakkaus Jeesuksen persoonan kuolemaan antautumalla, ja siten voittaa kuolema Isän avulla.[][][] Autamme ihmisiä kyllä kunnian ja maineen vuoksi,
mutta muuten emme ole kiinnostuneet auttamisesta.
Se mitä etsitään totuuden nimellä on oman pyyteen luoma projektio, [][][] -eremith-
Jeesuksen puolelta analyyttisesti arvioiva viestisi on kuitattu tällä puheella, tällä ...
Luuk. 22:25 Niin hän sanoi heille:
"Kansojen kuninkaat herroina niitä hallitsevat, ja niiden valtiaita sanotaan hyväntekijöiksi.
26 Mutta älkää te niin;
vaan joka teidän keskuudessanne on suurin, se olkoon niinkuin nuorin,
ja johtaja niinkuin se, joka palvelee.
27 Sillä kumpi on suurempi, sekö, joka aterioi, vai se, joka palvelee?
Eikö se, joka aterioi?
Mutta minä olen teidän keskellänne niinkuin se, joka palvelee.- Lucia*
"Kysymys oli nimittäin 'Herran sapatin' paremmasta ymmärtämisestä - että kyseessä on juuri Herran sapatti.."
Lukijakunta tietää jo liiankin hyvin että sinut on aivopesty lauantasapattisaunassa! Riittää jo mainostuksesi.
" Kun Raamattu sanoo synnin palkka on kuolema - se tarkoittaa sitä "
"sitä ..." - niin mitä sitä? Mutta vaikka lauseesi jäi kesken kun henget kuiskasivat jatkon liian hiljaa, niin
silti tiedämme että sinä tarkoitat kuolemalla synnin palkkana sitä että Jumala muka armomurhaamalla
vapauttaa jumalattomat tunnonvaivoistaan. Silmänräpäyksessä ei saa mitä Jumala meille jumalisille sanoo ..
että millä mitalla mittaamme (tässä tapauksessa pahaa), sillä mitalla mitataan takaisin ja kurat päälle.
Kristitityt aina muistuttaa, toisin kuin te mieleltänne adventistit, että jokainen kantaa vastuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
