Vain harva uskaltaa sanoa mielipiteensä tuohon kristinuskon harhaan, jossa he pyrkivät leimaamaan meidän rakastavan Taivaallisen Isämme hirmuvaltiaaksi, joka on luonut ihmisen kiduttaakseen häntä mitä raaimmalla tavalla iankaikkisesta, iankaikkiseen? Se on saatanan alkuunpanema valhe, että hän saisi ihmiset puolelleen ja moni onkin eksynyt. Jokainen opetus, joka ei pysy Jumalan sanassa ja totuudessa, on saatanasta ja se on juurineen revittävä pois. Juuri tuo on sitä pahinta hapatusta, mitä olla voi. Helvetti on tuhon, ei elämän paikka.
Kuka inhimillinen ihminen voisi rakastaa sellaista Jumalaa, joka esimerkiksi menettäisi oman lapsensa uskosta osattomana tuollaiseen hirveyteen?
Mutta asia ei onneksi ole niin, mitä jumalattomat "kristityt" väittävät Jumalasta, sillä: raamatunsana sanoo, että: "Silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa." Ps.30:6
Siis, Jumala on AINA oikeudenmukainen ja hän tutkii jokaisen tapauksen erikseen, antaakseen TEKOJENSA MUKAAN rangaistuksen, eikä pisaraakaan liikaa!
Minä uskon Jumalan rakkauteen ja oikeudenmukaisuuteen.
Helvetistä sanotaan, että se on TOINEN KUOLEMA: Toisesta kuolemasta ei Jeesus herätä enää eloon ketään, sillä se on lopullinen synnin ja syntisten hävitys, niiden joille ei totuus kelvannut. Helvetissä tuhotaan kaikki, mikä sinne joutuu, perusteellisesti ja lopullisesti.
Niin myöskin jokainen ihminen, joka sinne heitetään, on täysin ja lopullisesti kadotettu, se on lopullisen kuoleman paikka. Ihminen menettää täysin elämänsä, siis kaiken olevaisuutensa, niin ettei häntä ole missään muotoa enää olemassakaan.
Muutoinhan me voisimme puhua iankaikkisesta elämästä helvetissä, tai taivaassa, mutta sellaisesta ei raamattu puhu! Kadotus myöskin tarkoittaa jonkin lopullista menettämistä, tässätapauksessa elämänlahjan lopullista menetystä.
Elämä on Jumalan lahja, ei kukaan voi elää erossa Jumalasta, sillä iankaikkinen elämä voi olla mahdollista ainoastaan Jeesuksen kautta, Jumalan yhteydessä.
Raamattu puhuu myöskin pienestä kristittyjen laumasta, jotka eivät usko pedon valheita Jumalasta, vaan he ovat pesseet vaatteensa Kristuksen veressä jaheillä on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa.
Jeesus YKSIN on tie,totuus ja elämä, eikäyksikään voi saada iankaikkista elämää, muutakuin hänen kauttansa.
Onko suuri Babylon Raamatusta harhautunut kristinusko?
49
415
Vastaukset
- Hildur
Uskoon tultuani kamppailin paljon väärän helvetti opin kanssa. Kun sain armon omistaa esittämäsi oikean helvetti opin, sain varmuuden, että Jumala on Rakkaus ja oikeudenmukainen.
- Alexille
Jeesuksen Henki todistaa profeettamme Danielin kirjassa ..
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät,
toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Miksi te a-ihmiset niin mielellänne unohdatte sen sekä kolmannen enkelin varoitussanoman, Joh.Ilm.14:9-11? - Hildur
Vaan oikealla nimim. kirjoittelen.
Miksi sinun pitää välttämättä uskoa iankaikkiseen (aion) helvettiin. Helvetti on kadotus toiselta nimeltään. Se kestää niin kauan kuin polttoainetta eli syntiä on. Ikuinen tuli polttaa tuhkaksi lopulta itse paholaisen.
Aion = iankaikkinen, joka on esim. tuli joka palaa niin kauan kuin on mitä polttaa. Esim. Jerusalemin portit paloi iankaikkisella tulella.
Palaako ne tänä päivänä? - alex-kasi
Alexille kirjoitti:
Jeesuksen Henki todistaa profeettamme Danielin kirjassa ..
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät,
toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Miksi te a-ihmiset niin mielellänne unohdatte sen sekä kolmannen enkelin varoitussanoman, Joh.Ilm.14:9-11?Kirjoitin kerran alla olevan kirjoituksen siitä kuinka ikuisen piinan oppi sai jalan sijaa katolisessa kirkossa ja vähän siitäkin kuinka se on aikojen kuluessa muuttunut riippuen siitä mitä kirkkoisät milloinkin ovat asiasta ajatelleet.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6697784
Hain tuon linkin nopeasti ja varmaan löydät monta linkkiäni joissa asiaa puidaan.
Ei ole oikein syyttää ihmisiä minuksi vain siksi että he eivät ole kanssasi samaa mieltä.. - anti-kristitty
Alexille kirjoitti:
Jeesuksen Henki todistaa profeettamme Danielin kirjassa ..
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät,
toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Miksi te a-ihmiset niin mielellänne unohdatte sen sekä kolmannen enkelin varoitussanoman, Joh.Ilm.14:9-11?On täysin turha inistä siitä, miten muka toiset ei ota koko Raamattua huomioon, jos itse on syyllinen täysin samaan. Se, että huomauttelet jakeista, jotka ovat ainakin näennäisesti ristiriidassa annihilationistisen tulkinnan kanssa, ei auta yhtään siihen, että annihilationistit pystyvät tekemään vähintäänkin saman sinulle.
Mitäs se Jeesus sanoikaan siitä roskasta naapurin silmässä ja hirrestä omassa?
- "möykyttäjä"
yrittää leimata Jumalan mitä kauheimaksi sadistiksi, on just nämä /anti/kristilliset kirkot ja seurakunnat, joilla tosin on jumalallisuuden ulkomuoto, mutta jotka ovat kaukana totuudesta. Siis kaikki ne, jotka uskoivat käärmeen valheen:"Ette te suinkaan kuole", kuuluvat suureen Babylooniaan, väärän helvetti oppinsa kanssa. Vain Jumalalla on iankaikkinen elämä itsessään.
##Elämä on Jumalan lahja, ei kukaan voi elää erossa Jumalasta, sillä iankaikkinen elämä voi olla mahdollista ainoastaan Jeesuksen kautta, Jumalan yhteydessä.##- xx + xx = x
mitä se on tuo iankaikkinen elämä josta puhut. Sitäkö, että ihminen ilää oman ikänsä erran ja sitten kuolee?
- kasi+kuus=14
xx + xx = x kirjoitti:
mitä se on tuo iankaikkinen elämä josta puhut. Sitäkö, että ihminen ilää oman ikänsä erran ja sitten kuolee?
Kristuksen vanhurskauttamat elävät iankaikkisesti. Heille ei enää kuolemaa ole oleva, sillä se on Jumalan tahto. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja Jeesuksessa on iankaikkinen elämä, eikä heitä tuomita kuolemaan vaan he siirtyvät kuolemasta elämään.
Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. On siis iankaikkinen elämä, uskoville, ja sen vastakohta, iankaikkinen ja lopullinen kuolema jumalattomille.
Jumalattomat kaatuvat, eivätkä enää nouse! - Raam.mies
kasi+kuus=14 kirjoitti:
Kristuksen vanhurskauttamat elävät iankaikkisesti. Heille ei enää kuolemaa ole oleva, sillä se on Jumalan tahto. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja Jeesuksessa on iankaikkinen elämä, eikä heitä tuomita kuolemaan vaan he siirtyvät kuolemasta elämään.
Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. On siis iankaikkinen elämä, uskoville, ja sen vastakohta, iankaikkinen ja lopullinen kuolema jumalattomille.
Jumalattomat kaatuvat, eivätkä enää nouse!"" Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. ""
Asia on toisinpäin - - vapautus pakenee ja tuomio kohtaa jumalattomia! Olet alex hoidon tarpeessa, sillä
aivosolut otsaontelossasi ovat jumittuneet. Parantajalta löytyy hyviä välittäjäaineita, terveellisiä pillereitä.
Ilm. 9:6
Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä;
he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
Kuolema pakenee
kuolema lähenee - Lex.a
Pedonleimaat ei-adventistit ja ne jotka ei suostu leikkaamaan Raamattuun aukkoa helvetti-kohtien tilalle.
Itse et tahdo oikeesti taivaaseen, etkä soisi muidenkaan menevän!
Luuk. 11:52
Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen!
Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Opetat: unohda koko juttu evankeliumista ja epäuskoisten tuomiosta - - kuolet ja maadut ja sillä siisti. - en ole alex
Lex.a kirjoitti:
Pedonleimaat ei-adventistit ja ne jotka ei suostu leikkaamaan Raamattuun aukkoa helvetti-kohtien tilalle.
Itse et tahdo oikeesti taivaaseen, etkä soisi muidenkaan menevän!
Luuk. 11:52
Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen!
Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Opetat: unohda koko juttu evankeliumista ja epäuskoisten tuomiosta - - kuolet ja maadut ja sillä siisti.Mikäs vainoharha tällä Antilla nyt on, kun joka paikassa näkee alexin? Vai oletko ihastunut alexiin?
- Enkä minä ole antti
en ole alex kirjoitti:
Mikäs vainoharha tällä Antilla nyt on, kun joka paikassa näkee alexin? Vai oletko ihastunut alexiin?
HÄPEÄÄN JA KAUHUUN JOUTUVAT VÄÄRÄT - EI KU-OLEMATTOMUUTEEN
Väärät karkotetaan häpeään Herran tulemuksessa, ei ku-olemattomiksi noiduta vaan karkotetaan pimeyteen!
1. Joh. 2:28
Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä,
että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä
häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään,
toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Ei-kauhistuva - 33
Enkä minä ole antti kirjoitti:
HÄPEÄÄN JA KAUHUUN JOUTUVAT VÄÄRÄT - EI KU-OLEMATTOMUUTEEN
Väärät karkotetaan häpeään Herran tulemuksessa, ei ku-olemattomiksi noiduta vaan karkotetaan pimeyteen!
1. Joh. 2:28
Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä,
että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä
häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään,
toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Ei-kauhistuvaEt ole Antti? Oletko vaihtanut nimesi, vai menettänyt muistisi?
- xx + xx = x
kasi+kuus=14 kirjoitti:
Kristuksen vanhurskauttamat elävät iankaikkisesti. Heille ei enää kuolemaa ole oleva, sillä se on Jumalan tahto. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja Jeesuksessa on iankaikkinen elämä, eikä heitä tuomita kuolemaan vaan he siirtyvät kuolemasta elämään.
Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. On siis iankaikkinen elämä, uskoville, ja sen vastakohta, iankaikkinen ja lopullinen kuolema jumalattomille.
Jumalattomat kaatuvat, eivätkä enää nouse!Kyllä minä olen ollut uskovaisen adventistinkin hautajaisissa ja sinne hänet on maahan kätketty niinkuin muutkin ihmiset.
- xx + xx = x
Enkä minä ole antti kirjoitti:
HÄPEÄÄN JA KAUHUUN JOUTUVAT VÄÄRÄT - EI KU-OLEMATTOMUUTEEN
Väärät karkotetaan häpeään Herran tulemuksessa, ei ku-olemattomiksi noiduta vaan karkotetaan pimeyteen!
1. Joh. 2:28
Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä,
että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä
häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään,
toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Ei-kauhistuvaEikö täällä kukaan osaa mitenkään muuten keskustella kuin syytämällä lähes pelkkiä raamatunlauseita palstalle?
- ei alex, ei
Raam.mies kirjoitti:
"" Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. ""
Asia on toisinpäin - - vapautus pakenee ja tuomio kohtaa jumalattomia! Olet alex hoidon tarpeessa, sillä
aivosolut otsaontelossasi ovat jumittuneet. Parantajalta löytyy hyviä välittäjäaineita, terveellisiä pillereitä.
Ilm. 9:6
Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä;
he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
Kuolema pakenee
kuolema läheneeJokaisella, joka väittää kuolemaa jonkinasteiseksi elämäksi ja tietoisuuden tilaksi, on päässä lahoa aluetta aika paljon. Siks, toisekseen, en ole alex.
- lex ale
Lex.a kirjoitti:
Pedonleimaat ei-adventistit ja ne jotka ei suostu leikkaamaan Raamattuun aukkoa helvetti-kohtien tilalle.
Itse et tahdo oikeesti taivaaseen, etkä soisi muidenkaan menevän!
Luuk. 11:52
Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen!
Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Opetat: unohda koko juttu evankeliumista ja epäuskoisten tuomiosta - - kuolet ja maadut ja sillä siisti.kun sinäpuhut puutaheinää. Et ole alexia nähnytkään, etkä näe nytkään!
- riitarauhako
Enkä minä ole antti kirjoitti:
HÄPEÄÄN JA KAUHUUN JOUTUVAT VÄÄRÄT - EI KU-OLEMATTOMUUTEEN
Väärät karkotetaan häpeään Herran tulemuksessa, ei ku-olemattomiksi noiduta vaan karkotetaan pimeyteen!
1. Joh. 2:28
Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä,
että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä
häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään,
toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Ei-kauhistuvakun palstalla on tasan kaksi tuollaista vänkääjää, ettei KUOLEMAKAAN ole KUOLEMA, vaan iankaikkinen varjo elämä helvetissä. Uskon enemmän Jumalaa kuin käärmettä! Jumala sanoi että SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA ja käärme sanoi:"Ette te SUINKAAAAN KUOLE". Helvettissä tapahtuu jokaiselle sinne heitetylle se kaikista viimeisin asia, nimittäin se on TOINEN KUOLEMA!
Kukaan muu ei mitätöi noin helvetissä tapahtuvaa jumalan OIKEUDENMUKAISTA rangaistusta kuin Antti ja Riitta. - ,_*`
ei alex, ei kirjoitti:
Jokaisella, joka väittää kuolemaa jonkinasteiseksi elämäksi ja tietoisuuden tilaksi, on päässä lahoa aluetta aika paljon. Siks, toisekseen, en ole alex.
Tämä alex ei ole alex!
- Ilman muuta
xx + xx = x kirjoitti:
Eikö täällä kukaan osaa mitenkään muuten keskustella kuin syytämällä lähes pelkkiä raamatunlauseita palstalle?
Keskustellaan mieluummin Euroopan adventistien värkkäämien sivujen kautta peilaamalla! (suomeksi toki, 9 kpl)
http://www.endtime.net/kinfof.htm
Lainataan sieltä ja sitten hieman Raamatun avulla kommentoidaan, ihan vaikka omin sanoin ja vain
viittaamalla sanankohtiin. Jos sinua raamatunlauseet niin kovasti oksettaa:)
Mitäs olet mieltä kuvista ja teksteistä? Ihan vaikka ilman raamatunjakeita ilmaistuna.
No mikäs ettei .. Suurta Taistelua ja Timo Flinkiäkin voidaan ottaa keskustelun alle.
Eihän niiden kommentoimiseen mitään Raamattua tarvita. Ihan selvää pässinlihaa muutenkin.
http://www.audiopankki.com/?page_id=203 - alex-kasi
Raam.mies kirjoitti:
"" Sensijaan jumalattomat, jotka on tuomittu helvettiin, kuolemalla kuolevat ja pysyvät kuolleina iankaikkisesti, sillä elämä pakenee heistä, eikä koskaan enää palaja. ""
Asia on toisinpäin - - vapautus pakenee ja tuomio kohtaa jumalattomia! Olet alex hoidon tarpeessa, sillä
aivosolut otsaontelossasi ovat jumittuneet. Parantajalta löytyy hyviä välittäjäaineita, terveellisiä pillereitä.
Ilm. 9:6
Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä;
he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
Kuolema pakenee
kuolema läheneeValehtelet muutakin kuin että iolisin sinulle kirjoittanut todistaessasi ikuisen piina olemassa oloa tuoolla että Raamattu sanoo suopraan että kuolema pakenee heitä.
Luetaanpa:
Ja niille annettiin valta vaivata heitä VIISI KUUKAUTTA, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää. 6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta KUOLEMA PAKENEE heitä.
-- oi siis viisi (5) kuukautta ...
Luetaan samasta Johanneksen ilmestyksestä vielä toinenkin kohta:
Ilm. 22:19
ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
...
Joten kehoitukseni sinulle kuuluu : Ole oikein varovainen ennenkuin muutat Jeesuksen Kristuksen Johannekselle antaman ilmestyksen sisältöä.
On siis päivän selvää että tuossa ei ole sanaakaan ikuisesta piinasta - niinkuin ei ole muuallakaan Raamatussa.
Mutta jatketaan vielä Ilmestyskirjassa:
Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut KUOLLEIDEN TUOMION AIKA, aika PALKITA profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja KAIKKI jotka KUNNIOITTAVAT sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On AIKA TUHOTA ne, jotka TUHOAVAT maata.
VOISKO TUON ENÄÄ SELVEMMIN SANOA?
TUSKIN.
Paavali kirjoitti Roomalaiskirjeessään:
Joku teistä ehkä kysyy: "Miksi Jumala sitten moittii ihmisiä? Eihän kukaan voi vastustaa hänen tahtoaan."
Ihmisparka, mikä sinä olet arvostelemaan Jumalaa? Sanooko saviastia muovaajalleen: "Miksi teit minusta tällaisen?" Kyllä kai savenvalajalla on oikeus tehdä samasta savesta toinen astia arvokasta ja toinen arkista käyttöä varten?
Näin on myös Jumala tehnyt näyttääkseen vihansa ja osoittaakseen voimansa. Suuressa kärsivällisyydessään hän on tosin säästänyt noita vihan astioita, jotka on määrätty TUHOTTAVIKSI.
Loppumattoman kirkkautensa hän taas on antanut ilmetä niistä astioista, joita kohtaan hän osoittaa laupeutta ja jotka hän on valmistanut kirkkautta varten. Sellaisiksi hän on kutsunut meidät, olimmepa juutalaisia tai emme.
Vaikka kirkko Raamatussa lukeekin että Paavali kirjoitti ajoittain kadotuksesta - niin totuus on että hän ei koskaan käyttänyt sanoja jotka tarkoittavat "kadotusta" vaan ainoastaan sanoja jotka tarkoittavat TUHOA.
alex
ps.
Ja älä syytä muita alexiksi jos heidän kirjoituksensa ei sínua miellytä. Oli muuten niin viisaasti kirjoitettu joten minua ei olisi häirinnyt vaikka luulitkin minuksi. - alex-kasi
xx + xx = x kirjoitti:
Kyllä minä olen ollut uskovaisen adventistinkin hautajaisissa ja sinne hänet on maahan kätketty niinkuin muutkin ihmiset.
Jumala HERÄTTÄÄ KAIKKI kuolleet kerran takaisin elämään ja silloin jokainen voi osoittaa olevansa elinkykyinen. -
Ne jotka ovat nousseet ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat niitä jotka luottavat Jumalan kuolemattomuuteen ja siihen että vain elämällä Jumalan tahdossa heillä on iankaikkinen elämä - se on heidän ainoa toivonsa saada iankaikkinen elämä.
Raamattu kertoo myös että 1000 vuotta myöhemmin tapahtuu toinen ylösnousemus - jonka saavat on kaikki muut kuolleet. Valitettavasti he eivät kuitenkaan ole saaneet mahdollisuutta oppia Jumalan tahtoa - mikä ensimmäisessä ylösnousemuksessa nouseille oli mahdollista. Siksi heidän toivonsa on siinä kuolemattomuudessa mihin he uskovat (jos uskovat)..
Raamattu kuitenkin kertoo että heidän kuolemattomuutensa on vain harhaa ja he kohtaavat toisen kuoleman josta Jumala ei heitä enää herätä.
Näin Raamattu kertoo asian ... sille joka uskoo ..
alex - alex-kasi
Lex.a kirjoitti:
Pedonleimaat ei-adventistit ja ne jotka ei suostu leikkaamaan Raamattuun aukkoa helvetti-kohtien tilalle.
Itse et tahdo oikeesti taivaaseen, etkä soisi muidenkaan menevän!
Luuk. 11:52
Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen!
Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."
Opetat: unohda koko juttu evankeliumista ja epäuskoisten tuomiosta - - kuolet ja maadut ja sillä siisti.Eikös se riitä että parjaatte minua?
On aika heikko esitys luulla että jokaisen nimi joka ei usko teidän hömpötyksiinne olisi alex.
Lähentelee luulosairautta..
alex - xx + xx = x
alex-kasi kirjoitti:
Jumala HERÄTTÄÄ KAIKKI kuolleet kerran takaisin elämään ja silloin jokainen voi osoittaa olevansa elinkykyinen. -
Ne jotka ovat nousseet ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat niitä jotka luottavat Jumalan kuolemattomuuteen ja siihen että vain elämällä Jumalan tahdossa heillä on iankaikkinen elämä - se on heidän ainoa toivonsa saada iankaikkinen elämä.
Raamattu kertoo myös että 1000 vuotta myöhemmin tapahtuu toinen ylösnousemus - jonka saavat on kaikki muut kuolleet. Valitettavasti he eivät kuitenkaan ole saaneet mahdollisuutta oppia Jumalan tahtoa - mikä ensimmäisessä ylösnousemuksessa nouseille oli mahdollista. Siksi heidän toivonsa on siinä kuolemattomuudessa mihin he uskovat (jos uskovat)..
Raamattu kuitenkin kertoo että heidän kuolemattomuutensa on vain harhaa ja he kohtaavat toisen kuoleman josta Jumala ei heitä enää herätä.
Näin Raamattu kertoo asian ... sille joka uskoo ..
alex>>Ne jotka ovat nousseet ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat niitä jotka luottavat Jumalan kuolemattomuuteen ja siihen että vain elämällä Jumalan tahdossa heillä on iankaikkinen elämä - se on heidän ainoa toivonsa saada iankaikkinen elämä. >>
Miten ne voivat sillä
aikaa luottaa jumalan kuolemattomuuteen kun itse ovat kuolleet ja hajonneet alkuaineikis ja tulleet osaksi metsän eläimiä ja hautausmaitten puita ja mustikanvarpuja? - piiska 95
alex-kasi kirjoitti:
Jumala HERÄTTÄÄ KAIKKI kuolleet kerran takaisin elämään ja silloin jokainen voi osoittaa olevansa elinkykyinen. -
Ne jotka ovat nousseet ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat niitä jotka luottavat Jumalan kuolemattomuuteen ja siihen että vain elämällä Jumalan tahdossa heillä on iankaikkinen elämä - se on heidän ainoa toivonsa saada iankaikkinen elämä.
Raamattu kertoo myös että 1000 vuotta myöhemmin tapahtuu toinen ylösnousemus - jonka saavat on kaikki muut kuolleet. Valitettavasti he eivät kuitenkaan ole saaneet mahdollisuutta oppia Jumalan tahtoa - mikä ensimmäisessä ylösnousemuksessa nouseille oli mahdollista. Siksi heidän toivonsa on siinä kuolemattomuudessa mihin he uskovat (jos uskovat)..
Raamattu kuitenkin kertoo että heidän kuolemattomuutensa on vain harhaa ja he kohtaavat toisen kuoleman josta Jumala ei heitä enää herätä.
Näin Raamattu kertoo asian ... sille joka uskoo ..
alexymmärtää pelkän tekstin kirjaimellisen merkitykse. Kyllä totta on, että Alex tarvitsis välttämättä ohjausta raamatun tekstin sisällön tarkoittamaan sanomaan, jotakin todella möykkyilee hänen ymmärryksessään tässä mielessä.
- Hoitoonohjaaja
alex-kasi kirjoitti:
Valehtelet muutakin kuin että iolisin sinulle kirjoittanut todistaessasi ikuisen piina olemassa oloa tuoolla että Raamattu sanoo suopraan että kuolema pakenee heitä.
Luetaanpa:
Ja niille annettiin valta vaivata heitä VIISI KUUKAUTTA, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää. 6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta KUOLEMA PAKENEE heitä.
-- oi siis viisi (5) kuukautta ...
Luetaan samasta Johanneksen ilmestyksestä vielä toinenkin kohta:
Ilm. 22:19
ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
...
Joten kehoitukseni sinulle kuuluu : Ole oikein varovainen ennenkuin muutat Jeesuksen Kristuksen Johannekselle antaman ilmestyksen sisältöä.
On siis päivän selvää että tuossa ei ole sanaakaan ikuisesta piinasta - niinkuin ei ole muuallakaan Raamatussa.
Mutta jatketaan vielä Ilmestyskirjassa:
Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut KUOLLEIDEN TUOMION AIKA, aika PALKITA profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja KAIKKI jotka KUNNIOITTAVAT sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On AIKA TUHOTA ne, jotka TUHOAVAT maata.
VOISKO TUON ENÄÄ SELVEMMIN SANOA?
TUSKIN.
Paavali kirjoitti Roomalaiskirjeessään:
Joku teistä ehkä kysyy: "Miksi Jumala sitten moittii ihmisiä? Eihän kukaan voi vastustaa hänen tahtoaan."
Ihmisparka, mikä sinä olet arvostelemaan Jumalaa? Sanooko saviastia muovaajalleen: "Miksi teit minusta tällaisen?" Kyllä kai savenvalajalla on oikeus tehdä samasta savesta toinen astia arvokasta ja toinen arkista käyttöä varten?
Näin on myös Jumala tehnyt näyttääkseen vihansa ja osoittaakseen voimansa. Suuressa kärsivällisyydessään hän on tosin säästänyt noita vihan astioita, jotka on määrätty TUHOTTAVIKSI.
Loppumattoman kirkkautensa hän taas on antanut ilmetä niistä astioista, joita kohtaan hän osoittaa laupeutta ja jotka hän on valmistanut kirkkautta varten. Sellaisiksi hän on kutsunut meidät, olimmepa juutalaisia tai emme.
Vaikka kirkko Raamatussa lukeekin että Paavali kirjoitti ajoittain kadotuksesta - niin totuus on että hän ei koskaan käyttänyt sanoja jotka tarkoittavat "kadotusta" vaan ainoastaan sanoja jotka tarkoittavat TUHOA.
alex
ps.
Ja älä syytä muita alexiksi jos heidän kirjoituksensa ei sínua miellytä. Oli muuten niin viisaasti kirjoitettu joten minua ei olisi häirinnyt vaikka luulitkin minuksi.Hanki lähete erikoislääkärille ja suosittele asiaa Sirkka-Iitallekin, sillä pahalta näyttää aivolevynne jumiutuminen.
- Hildur
Hoitoonohjaaja kirjoitti:
Hanki lähete erikoislääkärille ja suosittele asiaa Sirkka-Iitallekin, sillä pahalta näyttää aivolevynne jumiutuminen.
Tuo toisinajattelevan eliminoiminen "hoitoon"!
- benedi=siunattu
alex-kasi kirjoitti:
Jumala HERÄTTÄÄ KAIKKI kuolleet kerran takaisin elämään ja silloin jokainen voi osoittaa olevansa elinkykyinen. -
Ne jotka ovat nousseet ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat niitä jotka luottavat Jumalan kuolemattomuuteen ja siihen että vain elämällä Jumalan tahdossa heillä on iankaikkinen elämä - se on heidän ainoa toivonsa saada iankaikkinen elämä.
Raamattu kertoo myös että 1000 vuotta myöhemmin tapahtuu toinen ylösnousemus - jonka saavat on kaikki muut kuolleet. Valitettavasti he eivät kuitenkaan ole saaneet mahdollisuutta oppia Jumalan tahtoa - mikä ensimmäisessä ylösnousemuksessa nouseille oli mahdollista. Siksi heidän toivonsa on siinä kuolemattomuudessa mihin he uskovat (jos uskovat)..
Raamattu kuitenkin kertoo että heidän kuolemattomuutensa on vain harhaa ja he kohtaavat toisen kuoleman josta Jumala ei heitä enää herätä.
Näin Raamattu kertoo asian ... sille joka uskoo ..
alexkasi kirjoittelee, .joten annetaan kirjoituksesta ysi ,eikä kaxi
" Kuka inhimillinen ihminen voisi rakastaa sellaista Jumalaa,
joka esimerkiksi menettäisi oman lapsensa uskosta osattomana tuollaiseen hirveyteen? "
Ota tai jätä - me emme voi räätälöidä Jumalaa omien lihallisten tunteidemme mukaiseksi vaikka
olemmekin Jumalan kuvatuksia. Ainoa sidoksesi Raamattuun oli nuo irtireväistyt sanat runokirjasta siellä:
""Silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa." Ps.30:6". Kohta todistaa armahdetuista,
eikä kadotetuista! Ja toinen kohta osoittaa että lupaus on erityisesti Israelille:
Jes. 54:7 :
Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta
minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
Tahallaan Jumalan vihan alle jääviä vääristelijöitä kohtaan Jumalalla ei ole mitään oikeudenmukaisuuden
velvoitteita - Hän itse ilmoittaa sen tässä:
Ps. 18:25 (18:26) Hurskasta kohtaan sinä olet hurskas, nuhteetonta kohtaan nuhteeton;
Ps. 18: 25 (18:26) Herra, sinä olet uskollinen uskolliselle, vilpitöntä kohtaan sinä olet vilpitön.
Sananl. 1:26 :
Niinpä minä nauran, kun teidän käy huonosti, pilkkaan, kun tulee aika jota kauhistutte.
Ps.2:4 Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.
[Ps. 37:13, 59:9; Sananl. 1:26]
Dan.12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät,
toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
===============
HUOMAATTEKO?
Matt. 25:30
Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'
Luuk. 13:28
Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.
===============
SAATANA EI KANNA SYNTEJÄMME - AIKA ON NYT HEITTÄÄ NE JEESUKSEN KANNETTAVAKSI
1. Piet. 4:17
Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta;
mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin
mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
===============
Sitäpaitsi Herra on luvannut, ei suinkaan hukuttaa perheenjäseniä, vaan pelastaa ne kaikki.
Sentähden, jos joku perheenjäsen viekoittelee harhaan, on parempi repäistä itsensä irti hänestä!:
Luuk. 14:26
"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan
ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
Herran armo olkoon kaikkien teidän kanssanne nyt ja aina!
Antti- 37
Luuk. 14:26
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta EI OLE VALMIS LUOPUMAAN isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni." - Joo! Entäs sitten?
37 kirjoitti:
Luuk. 14:26
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta EI OLE VALMIS LUOPUMAAN isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.""vieläpä omasta elämästäänkin" .. aivan, se on tärkeintä ja päivittäistä, luopua itsekkyydestä.
Mark. 8:35
Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta
joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen.
- Eskatologi
"Onko suuri Babylon Raamatusta harhautunut kristinusko?"
Tuolla otsikollasi ei ollut mitään tekemistä kirjoituksesi kanssa.
Mutta Babylon sijaitsee yhä Eufrat- ja Tigris -virtojen seutuvilla, ent. paratiisin alueella
ja babylonian henki luonnollisesti on se henki mikä siellä vallitsee.
Toisin sanoen "julistakaamme pyhä sota", sota israelilaisia vastaan ja kristittyjä vastaan, kaikkea
Jumalan tuntemista vastaan. Nenä kiinni profeetta Muhammedin ja profeetta Whiten kirjoituksissa.
Muhammedin kuva on niin pyhä ettei siitä saa pilapiirroksiakaan tehdä. E. Whitea ei saa arvostella, mutta
tulee aika jolloin ..
Jes. 21:9
Ja katso, tuolla tulee jonossa miehiä, parivaljakoita." Ja hän lausui sanoen:
"Kukistunut, kukistunut on Baabel, ja kaikki sen jumalain kuvat hän on murskannut maahan".
Siunaten
Eskatologi- Hildur
Eihän täällä muuta tehdäkään kuin parjataan häntä, joka on kuollut jo yli 100v. sitten. On ollut tosi vaikutusvaltainen nainen. Vieläkin vastustajat on vihaisia.
Jos adv. olisi sama henki kuin Muhammedin porukoilla, niin miten olisi monien teistä käynyt?
Mutta toisaalta, ne kivet, jotka heitetään Jumalan omia päin (vaikka kuolleitakin) niin samat kivet tulevat takaisin heittäjälle. Siksi kannattaa katsoa, minkälaisen kiven viskaa. Jonain päivänä se tulee takaisin . - David W
Hildur kirjoitti:
Eihän täällä muuta tehdäkään kuin parjataan häntä, joka on kuollut jo yli 100v. sitten. On ollut tosi vaikutusvaltainen nainen. Vieläkin vastustajat on vihaisia.
Jos adv. olisi sama henki kuin Muhammedin porukoilla, niin miten olisi monien teistä käynyt?
Mutta toisaalta, ne kivet, jotka heitetään Jumalan omia päin (vaikka kuolleitakin) niin samat kivet tulevat takaisin heittäjälle. Siksi kannattaa katsoa, minkälaisen kiven viskaa. Jonain päivänä se tulee takaisin .Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta."
― Ellen G. White, Letter 329A, 1905."
. . .
http://www.spaup.org/
http://paimensauva.wordpress.com/
Mutta tämä mies on sanonut että jos ja kun hänen ennustuksensa toteutuvat niin siinä tapauksessa häntä
saapi sanoa oikeaksi Jumalan mieheksi ja profeetaksikin ..
http://www.tscpulpitseries.org/finnish.html - Hildur
David W kirjoitti:
Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta."
― Ellen G. White, Letter 329A, 1905."
. . .
http://www.spaup.org/
http://paimensauva.wordpress.com/
Mutta tämä mies on sanonut että jos ja kun hänen ennustuksensa toteutuvat niin siinä tapauksessa häntä
saapi sanoa oikeaksi Jumalan mieheksi ja profeetaksikin ..
http://www.tscpulpitseries.org/finnish.htmlOlen lukenut David W.n kirjoja. En profeetallisia vaan ihan uskon elämään ja kasvuun liittyviä. Menee yksyhteen EGW.n kanssa. Sama Henki niissä on! Eli Jumalan Pyhä Henki.
( ilman yhtäkään harhaoppista lausetta.) "Noihin käännöksiin ja väittämiin suhtautuisin varauksellisesti. Onko ees tottakaan! En usko. Hän (she) käski arvostella profetiat, myös hänen (hers). - Lukuelämys
Hildur kirjoitti:
Olen lukenut David W.n kirjoja. En profeetallisia vaan ihan uskon elämään ja kasvuun liittyviä. Menee yksyhteen EGW.n kanssa. Sama Henki niissä on! Eli Jumalan Pyhä Henki.
( ilman yhtäkään harhaoppista lausetta.) "Noihin käännöksiin ja väittämiin suhtautuisin varauksellisesti. Onko ees tottakaan! En usko. Hän (she) käski arvostella profetiat, myös hänen (hers)."Menee yksyhteen EGW.n kanssa."
Wilkerson on karismaattinen helluntailainen ja puhuu paljon iankaikkisesta rangaistuksestakin vastapainoksi
armotarjoukselle. Ja hänen ennustuksensa näyttävät hyvinkin toteutuvan. Ja hän kehottaa arvostelemaan.
Joten ihan eri maata kuin sun ellusi!
Luepa vaikkapa saarna "Sota taivaassa" -- http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts031103.htm
Wilkersonin suomenkielinen blogi -- http://www.tscpulpitseries.org/finnish.html
Lukuelämyksiä toivotan sinullekin! - 22
Lukuelämys kirjoitti:
"Menee yksyhteen EGW.n kanssa."
Wilkerson on karismaattinen helluntailainen ja puhuu paljon iankaikkisesta rangaistuksestakin vastapainoksi
armotarjoukselle. Ja hänen ennustuksensa näyttävät hyvinkin toteutuvan. Ja hän kehottaa arvostelemaan.
Joten ihan eri maata kuin sun ellusi!
Luepa vaikkapa saarna "Sota taivaassa" -- http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts031103.htm
Wilkersonin suomenkielinen blogi -- http://www.tscpulpitseries.org/finnish.html
Lukuelämyksiä toivotan sinullekin!Eiköhän sitten olisi paras siirtää hänestä keskustelu oikealle palstalleen. Täällä on tarkoitus keskustella adventismista, niinkuin tuossa yläpuolella lukee, jos olet ymmärtänyt vilkaista.
- Toim.huom.
Oletko Antin holhooja? Eikö Antti osaa esittää asiaansa Sirkka-Iitalle itse? Luulin hänen olevan aikuinen mies.
- Sivustalukija
Toim.huom. kirjoitti:
Oletko Antin holhooja? Eikö Antti osaa esittää asiaansa Sirkka-Iitalle itse? Luulin hänen olevan aikuinen mies.
Mutta Sirkka vain teki aloituksen ja sitten klaani nimettöminä heittelee pikkujuttuja jatkoksi.
Mitäs mieltä sinä olet Sirkan alotuksesta ja antin vastauksesta siihen ja sitten omassa aloituksessa.
Mielestäni oli viisasta antin tehdä oma aloite, alotus, sillä hän on valmis myös vastailemaan asiallisille.
Lukijan mielipide - huomannut..
viellä kosiskella Sirkka-Iitaa omalle puolelleen, kun syyttää Alexin syyksi mitä n Sirkka-Iita kirjoitti, mutta teet turhaa työtä hänellä on niin luja luottamus Raamatun sanaan, ettei hän voi yhtyä sinun piinaoppiisi, voit pitää sen itselläsi niin kauan kunnes nöyrryt Jumalan sanan edessä, silloin vasta silmäsi aukenevat ja olet vapaa noista spiritismin harhoista jotka tulee lopun aikana vaan voimaakkaammaksi, sillä saatana itse tekeytyy valkeuden enkeliksi ja vie ihmisiä harhaan todellisesta Jumalan sanasta.
- 12
Sivustalukija kirjoitti:
Mutta Sirkka vain teki aloituksen ja sitten klaani nimettöminä heittelee pikkujuttuja jatkoksi.
Mitäs mieltä sinä olet Sirkan alotuksesta ja antin vastauksesta siihen ja sitten omassa aloituksessa.
Mielestäni oli viisasta antin tehdä oma aloite, alotus, sillä hän on valmis myös vastailemaan asiallisille.
Lukijan mielipideHah! Et taida kovin hyvin tuntea meidän Anttia?
Hänhän joskus öisin täällä puuhastelee yksin. Kirjoittaa aloituksen ja sitten eri nimimerkeillä vastailee itselleen ja kehuu omia kirjoituksiaan. Siis vastailee omiin asiallisiin viesteihinsä. - Lucia*
huomannut.. kirjoitti:
viellä kosiskella Sirkka-Iitaa omalle puolelleen, kun syyttää Alexin syyksi mitä n Sirkka-Iita kirjoitti, mutta teet turhaa työtä hänellä on niin luja luottamus Raamatun sanaan, ettei hän voi yhtyä sinun piinaoppiisi, voit pitää sen itselläsi niin kauan kunnes nöyrryt Jumalan sanan edessä, silloin vasta silmäsi aukenevat ja olet vapaa noista spiritismin harhoista jotka tulee lopun aikana vaan voimaakkaammaksi, sillä saatana itse tekeytyy valkeuden enkeliksi ja vie ihmisiä harhaan todellisesta Jumalan sanasta.
"Antti yrittää
huomannut.. 18.1.2010 00:31
viellä kosiskella Sirkka-Iitaa omalle puolelleen,
kun syyttää Alexin syyksi mitä Sirkka-Iita kirjoitti,"
Sirkka-Iita ei ole koskaan ennen tommosta kirjottanut. Käsitin että antti koetti olla syyttämättä häntä.
Mutta sinä arvelet Sirkka-Iitan sittenkin kokevan olevansa sylttytehdas siellä? Olisi kiva tietää mitä hän
itse meinaa. Kyllä alex on tuon tuostakin viskannut eteemme tommosta filosofiaa.
Olkoot kenen tahansa niin se on suoraan adventtiliikkeen eurooppalaisesta opetuksesta haettu ..
''''' Kuolleet ovat haudoissaan
Paavali kirjoittaa, että kuolevaisen täytyy pukeutua kuolemattomuuteen.
Ainoastaan Jumalalla on kuolemattomuus, ja tämä totuus ilmaistaan näin: „... aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus;
joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä..." (1. Tim. 6: 15, 16).
Kun ihminen kuolee, hänen olemassaolonsa lakkaa.
Raamatussa siitä sanotaan seuraavasti:
„Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava,
mutta kuolleet eivät tiedä mitään,
eikä heillä ole paikkaa,
vaan heidän muistonsa on unhotettu. ''''' ( http://www.endtime.net/finsk/KK.htm )
Tuo kylläkin todistaa vain sitä että Maan ja tuonelan välillä ei ole toimivaa yhteyttä, ei saa olla. - Tämö ei antti palsta
12 kirjoitti:
Hah! Et taida kovin hyvin tuntea meidän Anttia?
Hänhän joskus öisin täällä puuhastelee yksin. Kirjoittaa aloituksen ja sitten eri nimimerkeillä vastailee itselleen ja kehuu omia kirjoituksiaan. Siis vastailee omiin asiallisiin viesteihinsä.Kuka tietäs miten selitetään ero, kun adventisti opettaa että me hallitsemme pakanoita taivaassa tuhat
vuotta ja kristittyjen Raamattu sanoo että Maan päällä??
"Jeesus ei tule alas maan päälle,
vaan pelastetut temmataan ylös ilmaan
kohtaamaan Herraa ja he nousevat sitten yhdessä taivaaseen. (Ilm. 15.:2)
Raamatun sanan mukaan pelastetut tulevat olemaan taivaassa 1000 vuotta."
Noinollen jumalattomien henget menisivät heidän kuoltuaan taivaaseen ja adventistit hallitsisivat heitä
siellä 1000 vuotta, jota ei kylläkään Raamatusta löydy asiaa. Mutta Jeesus sanoo että kristityt,
kirkastettuina ylösotossa, saavat sitten hallita täällä Maan päällä jäljelle jääneitä jumalattomia 1000 v.
2. Tim. 2:12
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita;
jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
Jaak. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
1.Kor.6:2
Ettekö tiedä, että pyhät tulevat kerran olemaan maailman tuomareina?
Jos te saatte tuomita maailmaa, ettekö muka kelpaa tuomareiksi vähäpätöisissä asioissa?
[Dan. 7:22; Viis. 3:8; Matt. 19:28; Ilm. 20:4]
Adventtitilkkutäkki on kuin "heikoin lenkki" draamaa, lopulta ei vain jää sitä yhtäkään.
Nimittäin sille saatana todella nauraa makeasti, että adventismissa kaikki oppi kumoaa toinen toisensa.
Sensijaan Raamattu todistaa itse itsestään, rakentuu ylös. Kaikki sopii yhteen jopa niin tarkasti, että
joskus saa miettiä, että missäs olisi sellainen sanankohta mikä kuuluisi juuri tähän. Aina se löytyy!
Rakkaat lukijat; ei ole tohtoreita hattuun katsomista, sillä heitäkin on moneksi! - 12
Tämö ei antti palsta kirjoitti:
Kuka tietäs miten selitetään ero, kun adventisti opettaa että me hallitsemme pakanoita taivaassa tuhat
vuotta ja kristittyjen Raamattu sanoo että Maan päällä??
"Jeesus ei tule alas maan päälle,
vaan pelastetut temmataan ylös ilmaan
kohtaamaan Herraa ja he nousevat sitten yhdessä taivaaseen. (Ilm. 15.:2)
Raamatun sanan mukaan pelastetut tulevat olemaan taivaassa 1000 vuotta."
Noinollen jumalattomien henget menisivät heidän kuoltuaan taivaaseen ja adventistit hallitsisivat heitä
siellä 1000 vuotta, jota ei kylläkään Raamatusta löydy asiaa. Mutta Jeesus sanoo että kristityt,
kirkastettuina ylösotossa, saavat sitten hallita täällä Maan päällä jäljelle jääneitä jumalattomia 1000 v.
2. Tim. 2:12
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita;
jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
Jaak. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
1.Kor.6:2
Ettekö tiedä, että pyhät tulevat kerran olemaan maailman tuomareina?
Jos te saatte tuomita maailmaa, ettekö muka kelpaa tuomareiksi vähäpätöisissä asioissa?
[Dan. 7:22; Viis. 3:8; Matt. 19:28; Ilm. 20:4]
Adventtitilkkutäkki on kuin "heikoin lenkki" draamaa, lopulta ei vain jää sitä yhtäkään.
Nimittäin sille saatana todella nauraa makeasti, että adventismissa kaikki oppi kumoaa toinen toisensa.
Sensijaan Raamattu todistaa itse itsestään, rakentuu ylös. Kaikki sopii yhteen jopa niin tarkasti, että
joskus saa miettiä, että missäs olisi sellainen sanankohta mikä kuuluisi juuri tähän. Aina se löytyy!
Rakkaat lukijat; ei ole tohtoreita hattuun katsomista, sillä heitäkin on moneksi!No nyt olet Antti jo ainakin kahdella eri nimimerkillä jauhanut samaa kakkaa siitä, mitä adventistit muka opettavat.
Valehteletko sinä ihan tahallasi, vai oletko todella niin pökiö, että ymmärrät kaiken väärin? - Eskatoligi
Tämö ei antti palsta kirjoitti:
Kuka tietäs miten selitetään ero, kun adventisti opettaa että me hallitsemme pakanoita taivaassa tuhat
vuotta ja kristittyjen Raamattu sanoo että Maan päällä??
"Jeesus ei tule alas maan päälle,
vaan pelastetut temmataan ylös ilmaan
kohtaamaan Herraa ja he nousevat sitten yhdessä taivaaseen. (Ilm. 15.:2)
Raamatun sanan mukaan pelastetut tulevat olemaan taivaassa 1000 vuotta."
Noinollen jumalattomien henget menisivät heidän kuoltuaan taivaaseen ja adventistit hallitsisivat heitä
siellä 1000 vuotta, jota ei kylläkään Raamatusta löydy asiaa. Mutta Jeesus sanoo että kristityt,
kirkastettuina ylösotossa, saavat sitten hallita täällä Maan päällä jäljelle jääneitä jumalattomia 1000 v.
2. Tim. 2:12
jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita;
jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
Jaak. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
1.Kor.6:2
Ettekö tiedä, että pyhät tulevat kerran olemaan maailman tuomareina?
Jos te saatte tuomita maailmaa, ettekö muka kelpaa tuomareiksi vähäpätöisissä asioissa?
[Dan. 7:22; Viis. 3:8; Matt. 19:28; Ilm. 20:4]
Adventtitilkkutäkki on kuin "heikoin lenkki" draamaa, lopulta ei vain jää sitä yhtäkään.
Nimittäin sille saatana todella nauraa makeasti, että adventismissa kaikki oppi kumoaa toinen toisensa.
Sensijaan Raamattu todistaa itse itsestään, rakentuu ylös. Kaikki sopii yhteen jopa niin tarkasti, että
joskus saa miettiä, että missäs olisi sellainen sanankohta mikä kuuluisi juuri tähän. Aina se löytyy!
Rakkaat lukijat; ei ole tohtoreita hattuun katsomista, sillä heitäkin on moneksi!Usko yhtyy tuollaiseen loistavaan päättelyyn!
Adventismi myöntää uskovien hallitsevan Kristuksen kanssa tuhat vuotta.
Kun siihen lisätään Raamatun suola: hallitsevat ja tuomitsevat nimenomaan pakanoita,
niin tulee todistetuksi adventismi pelkäksi satutarinaksi ja sensijaan on tuleva tuhatvuotinen
rauhanaika. Jolloin Jumalan lapset hallitsevat Maan päällä pakanakansoja, Kristuksen kanssa.
- aatu.
että adventistit ovat kehittäneet itsellensä ikioman pedon, sunnuntain, ja luulevat olevansa se pieni lauma joka pelastuu. Minä sanon, ettei valheopeilla pelau yksikään olipa sitten sen lahkon nimi mikä hyvänsä.
vaan pedon merkkinä.
Peto on/antikristus/ saatana.
Näin ainakin täällä olen kuullut sanottavan.
- alex-kasi
Kun katselen kuinka tämä maailma toimii, kuinka se käyttää maailman raaka-aineita ja kuinka se myrkyttää maata, ilmaa ja vesiä ennenkuulumattomalla tavalla. Kuinka maailman täyttää erilaiset uskonnot joissa palvellaan jos jonkinlaista jumalaa, myös kristinuskoon itsensä lukevia uskontoja on kaikenlaisia (tänään ehkä 2000) eri lahkoa. Kuinka massiivinen päivittäinen tulva kaikenlaista valheellista propagandaa tunkeutuu tänään puoli väkisin jokaiseen kotiin - päivittäin - ja kuinka se muuttaa ihmisten mielet uskomaan valheen todeksi - propagandaa jota periaatteessa taukoamatta lähetetään jokaiseen kotiin - esimerkiksi TV:n, lehtien ja mainostamisen kautta.
Koko tämä maailma ja sen systeemi ja erilaiset uskonnot on minulle se Suuri Babylon josta Raamattu puhuu. Ja sen "sanoman vaikutuksesta" on ihmisten erittäin vaikea pysytellä erillään. Sen lupauksista hyvinvointiin ja ja sen erilaisista uskonnoista - ainakin jos haluat päivittäisen leivän eteesi on sinun lähes pakko ainakin jollain tavalla osallistua sen toimintaan - tehdä ja elää sen tahdon mukaan. Systeemi ei kuitenkaan ole Jumalan tahdon mukainen tai nauti Jumalan siunauksista vaan päin vastoin Jumala on luvannut tuhota sen ennenkuin se ehtii tuhota kaiken maailman - mutta se aika ei ole vielä tullut.
Anti-kristuksen tuntee mielestäni siitä, että se lupaa samoja asioita kuin Kristus ja vaikka sen lupaukset ovat valhetta uskoo monet niihin.
Kun Kristus sanoo: Minä olen tie siihen ainoaan iankaikkiseen elämään jonka ihminen voi saada ainoastaan Jumalan valtakunnassa - ja ainoastaan eläessään Jumalan TAHDOSSA, siinä AINOASTAAN siinä on iankaikkinen elämä mahdollista .. että opettelette tuntemaan minun Isäni TAHDON.
Kristus sanoo että Jumala on luvannut poistaa kaiken pahuuden ja kaikki ne jotka sitä rakastavat - ja sen jälkeen se ei enää mieleen astu. Kristus lupaa että elämä Jumalan valtakunnassa tulee olemaan rauhan, oikeudenmukaisuuden ja rakkauden saneman hyvin voinnin elämää. Kaikki pahuuden aiheuttamat kyyneleet ovat poissa ja kaikki entinen on mennyt. Sen Kristus lupaa niille jotka rakastavat Jumalaa enemmän kuin tätä maailmaa ja haluavat elää iankaikkisen elämänsä Jumalan oikeudenmukaisessa ja rakkaudellisessa tahdossa ja noudattaa Hänen käskyjänsä.
Anti-kristuskin lupaa ... kaiken maailmassa olevan valheen keskellä - sen propagandan sokaisemille ihmisille: Ette suinkaan kuole (olette JO nyt kuolemattomia ikuisuusolentoja), siten anti-kristus kieltää että Jeesuksen uhri on tie elämään - sillä kuolemattomille ei Jeesus anna iankaikkista elämää - Jeesuksen uhri ei ole se joka antaa ihmisille iankaikkisen elämän.
Anti-kristus kieltää siten Jeesuksen uhrin voiman antaa ihmiselle iankaikkisen elämän, koska ihminen jo on kuolematon.
Anti-kristus palvelee tämän maailman ruhtinasta ja lupaa siis tavallaan samaa kuin Kristus, hyvin vointia, iankaikkista elämää ja niin edelleen ... ja samalla tavalla kuin Jumala lupaa poistaa pahan - lupaa tämän maailman systeemikin ihmisille "hyvinvointia" .. kunhan saadaan asiat oikeaan malliin ensin ... kunhan kehitys on kulkenut niin pitkälle ... kun vain jaksatte olla mukana ja taistella systeemin puolesta .. ja anti-kristus uskoo tämän maailman "kehitykseen" ja se tukee sitä .. ja vaikka samalla meidän silmiemme edessä kuolee miljoonia ihmisiä kuin uhrina hyvin "voinnin alttarilla" monet uskovat systeemin osoittamaan tiehen ja tekevät enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti sen "tahdon".
Ja ne jotka eivät tee joutuvat nopeasti vaikeuksiin - koska he eivät kertakaikkiaan sovi tätä maailmaa hallitsevaan systeemiin - sen puitteisiin ja koska "raha ratkaisee".
Anti-kristus sen sijaan tukee tämän maailman pyrkimyksiä rakentaa hyvinvointia, mutta unohtaa Jumala tahdon.. ja monet ihmiset seuraavat sitä ja uskovat siihen. Se siunaa tämän maailman päätöksiä ja opettaa ihmisiä sen mukaan - maailman tilanne muistutta monessa suhteessa Jeesuksen aikaista Israelia jossa ulkokuori oli enemmän kuin sydämmen usko Jumalan tahtoon..
Jokainen meistä joka palvelee tätä systeemiä on sen vanki, se eksyttää helposti jokaisen joka EI pane Jumalan tahtoa korkeimmalle paikalle ja pidä kiinni Jumalan Pojan viitan liepeestä. Vaikka olemmekin syntisiä ja vajavaisia ja vaikka meiltä ei sen tähden voikkaan vaatia täydellisyyttä - on kuitenkin tärkeää että emme ajaudu tämän maailman lumoihin ja ala uskomaan sen lupauksiin iankaikkisesta elämästä ja hyvin voinnista ja ala katsiómaan sen pahuutta kuin välttämättömänä asiana kehityksen kukiessa eteenpäin kohti sen lupaamaa "hyvin vointia". Päin vastoin kuuluu Jumalan Pojan kehoitus että sydämmessämme seuraisimme Isän tahtoa ja lähtisimme ulos (emme luottaisi tähän maailmaan tai sen lupauksiin vaan Jumalan lupauksiin jotka toteutuvat Kristuksessa) ja emme osallistuisi sen tekoihin vaan luottaisimme Jumalan Sanaan kaiken propaganda tulvan keskelläkin.
Siunaukset siskolle :)
alex
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368