Auto Liettuasta

JK

Täällä pari vuotta vanhat autot 20-30% halvempia kuin Saksassa. Tulkkaus, paperit, kuljetus jne. Ota yhteyttä, asun Vilnassa. [email protected]

10

4895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turisti2006

      MOi!

      Pistätkö mistä nettisivusta voi autoja katsoa ?

      • Kaupustelija68v

        Lietuvahan on/oli oikea käytettyjen autojen supermarket alkaen heti 1990-luvun alusta, suuret varastot ja laajalle levittivät.
        Kyllä siellä ooppeli, foordi ja muukin kauppa osataan, kokemusta kun on jo pariltakymmeneltä vuodelta.
        Ei muuta kun sinne vaan!!!


      • automies
        Kaupustelija68v kirjoitti:

        Lietuvahan on/oli oikea käytettyjen autojen supermarket alkaen heti 1990-luvun alusta, suuret varastot ja laajalle levittivät.
        Kyllä siellä ooppeli, foordi ja muukin kauppa osataan, kokemusta kun on jo pariltakymmeneltä vuodelta.
        Ei muuta kun sinne vaan!!!

        Liikuin monta vuotta saksassa lähinnä pohjois, auto-asioilla,,, 2004-2009 ja sieltä lastataan täyttä paskaa latvian ja liettuan autonkuljetusautoihin,,, kolariautoja,, uutta vanhaa,, varmasti 20-30 rekkaa joka päivä, ja kun ajelin muutaman kerran puolaan niin puolet liikenteestä oli noita ruttujen kuskaajia,, liettuassa erittäin hyviä pajoja missä väsätään myyntiin autoja,, jopa viron kauppiaat välttelevät näitä ajopelejä,, joita kuitenkin toreille tuodaan,,,


      • Noita olis

      • JK
        automies kirjoitti:

        Liikuin monta vuotta saksassa lähinnä pohjois, auto-asioilla,,, 2004-2009 ja sieltä lastataan täyttä paskaa latvian ja liettuan autonkuljetusautoihin,,, kolariautoja,, uutta vanhaa,, varmasti 20-30 rekkaa joka päivä, ja kun ajelin muutaman kerran puolaan niin puolet liikenteestä oli noita ruttujen kuskaajia,, liettuassa erittäin hyviä pajoja missä väsätään myyntiin autoja,, jopa viron kauppiaat välttelevät näitä ajopelejä,, joita kuitenkin toreille tuodaan,,,

        Joo, jos täältä ostaa 10 vuotta vanhan auton niin kannattaa olla tarkkana, mutta puhuin 2-3 vuotta vanhoista autoista jotka on ostettu täällä uutena merkkiliikkeestä ja huollettu merkkiliikkeessä. Tässä esimerkki 08/2006 mondeo 1.8 bensa ajettu 68 500km, myynnissä ford liikkeessä josta se on ostettu uutena ja huolettu siellä, auto on sisältä ja ulkoa kuin uusi ja löytyy istuinlämmittimet, tarjoushinta 6657e, halvin vastaava saksassa autoscout24 sivulla 8999e, ja se on vielä vähän vanhempi 02/2006, ei ole mitään järkeä mennä saksaan ja maksaa yli 3000e enemmän samasta autosta. Täällä löytyy paljon tarjouksia autoliikkeissa, hintaa pudotetaan monta tuhatta euroa, kun on varastot on täynnä.
        Vielä enemmän hintaeroa löytyy kun verrataan kalliimpia autoja, mutta näillä hinnoilla täältä kannattaa tuoda ihan perusautoja. Ja täältä viedään näitä pari vuotta vanhoja autoja nyt saksaan.
        http://www.inchcape.lt/naudoti/?obj=carsdetails&id=1720
        http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=brkvjeih4x3z


      • JK
        JK kirjoitti:

        Joo, jos täältä ostaa 10 vuotta vanhan auton niin kannattaa olla tarkkana, mutta puhuin 2-3 vuotta vanhoista autoista jotka on ostettu täällä uutena merkkiliikkeestä ja huollettu merkkiliikkeessä. Tässä esimerkki 08/2006 mondeo 1.8 bensa ajettu 68 500km, myynnissä ford liikkeessä josta se on ostettu uutena ja huolettu siellä, auto on sisältä ja ulkoa kuin uusi ja löytyy istuinlämmittimet, tarjoushinta 6657e, halvin vastaava saksassa autoscout24 sivulla 8999e, ja se on vielä vähän vanhempi 02/2006, ei ole mitään järkeä mennä saksaan ja maksaa yli 3000e enemmän samasta autosta. Täällä löytyy paljon tarjouksia autoliikkeissa, hintaa pudotetaan monta tuhatta euroa, kun on varastot on täynnä.
        Vielä enemmän hintaeroa löytyy kun verrataan kalliimpia autoja, mutta näillä hinnoilla täältä kannattaa tuoda ihan perusautoja. Ja täältä viedään näitä pari vuotta vanhoja autoja nyt saksaan.
        http://www.inchcape.lt/naudoti/?obj=carsdetails&id=1720
        http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=brkvjeih4x3z

        Tuli virhe, maksaa yli 2000e enemmän.


    • Jylppe

      Turhapa sitä lähteä kavereita stressaamaan autoasioissa: auton ostaminen Liettuasta on pirun helppoa:
      1) etsi auto:
      auto.plius.lt
      autogidas.lt
      näistä löytyy auto kuin auto, uusi ja vanha
      avainsanat: nedauzda - kolaroimaton (niinpä niin...) ja vairas kaireje puseje, eli ratti vasemmalla (ettet näe brittiautojen hintoja - ne kun ovat todella halpoja).
      2) ota yhteyttä
      lähesty sähköpostitse, niin saat kartoitttua myyjän kielitaidon.
      3) lähde reissuun: ota mukaan rahat ja paperisi - muista tarkistaa kaikki paperit myös myyjältä.
      4) auton ostaminen: anna myyjän täyttää paperit, hän kyllä tietää miten se tehdään. Tätä varten menette yhdessä rekisteröintikeskukseen (Regitra) ja hoidatte paperiasiat kuntoon. Kuljetustahan et pakosta autolle tarvitse - aja se Suomeen, niin pääset kokeilemaan kuntoa.

      Auton fiksaus: lukekaa sivulta liettua.blogspot.com hieman vinkkejä sekä kokemuksia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostaa joka uskaltaa

    • Anonyymi

      autoplius.lt löytyy autoilmoitukset. Suomesta poikkeava tarjonta, mielenkiintoisia yksilöitä. Toki tarkastus ennen ostoa on oleellisen tärkeää, kuten kaikkialla muuallakin.

      https://www.instagram.com/autoliettuasta/ on luotettava suomalainen välityspalvelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe