paavo pelastaa keskustan mitä pelastettavis on city.kanien jäljiltä. marin mahdollisuudet meni jo parashankkeen myötä minkä idea-isä oli lipponen jota mari alkas toteuttamaan totta siinä oli city-kanit mukana.ja kun city-kanit ei saanu puoluesihteerin niskaan omia vaaliraha vilppiänsä ne hyppii sivuun vastuusta ja niin pitääkin. Matti ja Paavo vain vaihtaa ministerinsalkkujaan se on siinä. olis voinu jo tehdä aiemmin nyt on liikaa äänestäjät keskustasta kaikonneet. keskustan juudet on kehä kolmosen ulkopuolella sen pitää aina muistaa city- kanienkin .
paavo väyrynen on mies joka ei pelkää vastuuta
hyppivät kanit
0
181
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962