ei saada vakituista kanttoria?
Mikä mättää?
- työtoveritko?
-valtuustoko?
-palkkausko?
-savolaisuusko?
-työajatko?
Miksi Mikkeliin
7
459
Vastaukset
- kopkop2
Jos palkan päälle tarjottaisiin tarpeeksi suurta Mikkeli-bonusta, niin voisin ehkä harkita savolaisuuden, valtuuston, työaikojen ja työkavereidenkin sietämistä.
- Kanttoriopiskelija
Onko tälla hetkellä Suomessa valmistuneita kanttoreita vailla työtä? Mikkeli on hyvä paikka, jota voi suositella kaikin puolin.
- Vanha mies
Hello!
Muutama viikko oli Mikkelissä liturgiassa. Sekä pappi että hyvin nuori kanttori (kuoron kanssa) toimittivat hyvin kauniisti. Ei Mikkelin seurakunnassa näytä - kokemukseni perustella - olevan mitään vikaa.
Kirkossamme on todellinen kanttoripula.
Vierailija - kateellinen ääni
Vanha mies kirjoitti:
Hello!
Muutama viikko oli Mikkelissä liturgiassa. Sekä pappi että hyvin nuori kanttori (kuoron kanssa) toimittivat hyvin kauniisti. Ei Mikkelin seurakunnassa näytä - kokemukseni perustella - olevan mitään vikaa.
Kirkossamme on todellinen kanttoripula.
Vierailijatyö ajattelette?
Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi! - luultavasti
kateellinen ääni kirjoitti:
työ ajattelette?
Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi!Mikkelissä olisi paljon kirkkomusiikkityötä kun saataisiin joku pätevä hakemaan. Kaikki vapaat kirkkomuusikot hakeutuvat Helsingin hiippakuntaan. Miksi?
- suomalainen...
kateellinen ääni kirjoitti:
työ ajattelette?
Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi!suomea, älä savoa että sinua ymmärrettäisiin.
- aikoihin on eletty
luultavasti kirjoitti:
Mikkelissä olisi paljon kirkkomusiikkityötä kun saataisiin joku pätevä hakemaan. Kaikki vapaat kirkkomuusikot hakeutuvat Helsingin hiippakuntaan. Miksi?
häärätä mitä lystää, kuoronjohtajat ja kanttorit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568