Miksi Mikkeliin

pieksämäki

ei saada vakituista kanttoria?
Mikä mättää?
- työtoveritko?
-valtuustoko?
-palkkausko?
-savolaisuusko?
-työajatko?

7

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopkop2

      Jos palkan päälle tarjottaisiin tarpeeksi suurta Mikkeli-bonusta, niin voisin ehkä harkita savolaisuuden, valtuuston, työaikojen ja työkavereidenkin sietämistä.

    • Kanttoriopiskelija

      Onko tälla hetkellä Suomessa valmistuneita kanttoreita vailla työtä? Mikkeli on hyvä paikka, jota voi suositella kaikin puolin.

      • Vanha mies

        Hello!

        Muutama viikko oli Mikkelissä liturgiassa. Sekä pappi että hyvin nuori kanttori (kuoron kanssa) toimittivat hyvin kauniisti. Ei Mikkelin seurakunnassa näytä - kokemukseni perustella - olevan mitään vikaa.

        Kirkossamme on todellinen kanttoripula.

        Vierailija


      • kateellinen ääni
        Vanha mies kirjoitti:

        Hello!

        Muutama viikko oli Mikkelissä liturgiassa. Sekä pappi että hyvin nuori kanttori (kuoron kanssa) toimittivat hyvin kauniisti. Ei Mikkelin seurakunnassa näytä - kokemukseni perustella - olevan mitään vikaa.

        Kirkossamme on todellinen kanttoripula.

        Vierailija

        työ ajattelette?
        Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
        Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
        Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi!


      • luultavasti
        kateellinen ääni kirjoitti:

        työ ajattelette?
        Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
        Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
        Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi!

        Mikkelissä olisi paljon kirkkomusiikkityötä kun saataisiin joku pätevä hakemaan. Kaikki vapaat kirkkomuusikot hakeutuvat Helsingin hiippakuntaan. Miksi?


      • suomalainen...
        kateellinen ääni kirjoitti:

        työ ajattelette?
        Pankoo liksa kohalle tai jos haluatte saaha lukkarin ni alakkee työ houkutella toisten seurakunnista niitä.
        Näi tehhään muillaki aloillaki. Hyvälle ihimiselle tehkää tarjous! Tuutko tällä hinnalla ja näillä ehoilla Miukkelliin?
        Äläkää valittako. Voi, voi, ku ei kukaan hae tänne! Mikä vika meissä, onko Nikkeli huono paikka, voi voi!

        suomea, älä savoa että sinua ymmärrettäisiin.


      • aikoihin on eletty
        luultavasti kirjoitti:

        Mikkelissä olisi paljon kirkkomusiikkityötä kun saataisiin joku pätevä hakemaan. Kaikki vapaat kirkkomuusikot hakeutuvat Helsingin hiippakuntaan. Miksi?

        häärätä mitä lystää, kuoronjohtajat ja kanttorit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe