Viikonlopun terveysvinkit!

110

1989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilattuja tutkimuksia, ihan selkeästi :))

      • haistatan tuollaisille tutkimuksille :) Tosin...oluen tervellisyyteen saatan ihan vähän uskoa mutta tuo toinen tutkimus on kyllä ihan takuulla miesten salaliitto, ovat lahjoneet tutkijat.......ai niin, ne tutkijat taisivatkin olla viriilissä iässä olevia miehiä kaikki :)


      • tieteellisiä faktoja vastaan! Haet nyt vaan kiltisti mäyriksen ja sitten lakanoita laulattamaan, että terveys säilyy! :)


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        haistatan tuollaisille tutkimuksille :) Tosin...oluen tervellisyyteen saatan ihan vähän uskoa mutta tuo toinen tutkimus on kyllä ihan takuulla miesten salaliitto, ovat lahjoneet tutkijat.......ai niin, ne tutkijat taisivatkin olla viriilissä iässä olevia miehiä kaikki :)

        Miten niin miesten salaliitto? Meitä on täällä iso joukko naisia, jotka on ilosia tosta tutkimustuloksesta.


      • Eikun tumasta toimeen! Mutta pitäsköhän ottaa kolmaskin koppa? Taikis varmaan seuran vuoksi naukkaa yhdet...siis kopan! :)


      • Puhurix

        Mä luulin et se on sulla jemmassa.


      • Puhurix

        Pakko kai mennä mökille ja pulikoida saunanpadassa. Mahdutaaks me siihen molemmat?


      • Puhurix

        löytyy. Käviskö se?


      • Puhurix kirjoitti:

        Miten niin miesten salaliitto? Meitä on täällä iso joukko naisia, jotka on ilosia tosta tutkimustuloksesta.

        loppuun saakka tutkimusta :)) Seksi lisää naisilla maidoneritystä ja parantaa hajuaistia *nauraa* Entäpä me aikuiset naiset joilla ei enää ole tarvetta maidonerityksen lisäämiseen ja ainakin mun hajuaistini toimii jo liianki hyvin...liekö sitten tullut harrastettua jotain liikaa jo tähän elettyyn......

        Ihan selkeästi miehiä suosiva tutkimus !!!!!


      • mie oon tehnyt ahkerasti töitä koko aamun, ja tytöntyttökin tuli yökylään joten olut jää tältä viikonlopulta nauttimatta, niin teveellistä kuin se olisikin kuulemma. Eikäö nyt ees ehdi palstailemaan tarpeeksi, saatikka tsekstailemaan :)


      • ja naisille tarjotaan vaan paranevaa hajuaistia ://


      • norMix kirjoitti:

        Eikun tumasta toimeen! Mutta pitäsköhän ottaa kolmaskin koppa? Taikis varmaan seuran vuoksi naukkaa yhdet...siis kopan! :)

        miehän hukkuisin tuohon määrään :)


      • TaikisN kirjoitti:

        miehän hukkuisin tuohon määrään :)

        Mä voisin vaikka ruveta valmentamaan sua kaljanjuonnissa- siis ihan vaan juomapalkalla! :))


      • TaikisN kirjoitti:

        loppuun saakka tutkimusta :)) Seksi lisää naisilla maidoneritystä ja parantaa hajuaistia *nauraa* Entäpä me aikuiset naiset joilla ei enää ole tarvetta maidonerityksen lisäämiseen ja ainakin mun hajuaistini toimii jo liianki hyvin...liekö sitten tullut harrastettua jotain liikaa jo tähän elettyyn......

        Ihan selkeästi miehiä suosiva tutkimus !!!!!

        noi luomutuotteet ole nykyään aika kovassa kurssissa? Eikä sitten tarttis lähteä kauppaankaan, kun maitokaffetta tekis mieli! :))


      • leipomaan joten ei ole kaulimelle käyttöä kiitos! :)


      • Puhurix

        ku löytyis jostain kumivene.


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        loppuun saakka tutkimusta :)) Seksi lisää naisilla maidoneritystä ja parantaa hajuaistia *nauraa* Entäpä me aikuiset naiset joilla ei enää ole tarvetta maidonerityksen lisäämiseen ja ainakin mun hajuaistini toimii jo liianki hyvin...liekö sitten tullut harrastettua jotain liikaa jo tähän elettyyn......

        Ihan selkeästi miehiä suosiva tutkimus !!!!!

        Juoskoon sitten maitoa nisistä, mut mä tahdon joskus SEKSIÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        noi luomutuotteet ole nykyään aika kovassa kurssissa? Eikä sitten tarttis lähteä kauppaankaan, kun maitokaffetta tekis mieli! :))

        Mistäs se kahvi sit valuu?


      • Puhurix

        :))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Puhurix

        eivät aina riitä kertomaan. Pitäiskö laittaa kuvalinkki. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.


      • Puhurix

        Tietääkseni naiset osaavat erittäinkin hyvin tuon vieraissa juoksemisen.


      • Puhurix

        Nyt alkaa vaan väsyttämään jo, kun olen tehny tänään kaksi oikein kunnon pitkää lenkkiä tossa melkosessa pakkasessa.


      • Puhurix

        Nukuin puoli kymmeneen!!!! Yläkerran pennut on varmaan yökylässä, joten sain nukuttua pitkät unet. Oli hienoa mennä rentoutuneena ja hyvin nukkuneena lenkille. Sitä paitsi ei ollu kauhean kylmäkään.


      • Puhurix

        Sataako oikeesti lunta? Vein äsken pojan rallia katsomaan ja auton mittari näytti -6. Iltapuolella pitäisi tallille mennä. Saas nähdä sataako meilläkin sit lunta.


      • Puhurix

        Tommia. Tommi on nyt siirretty toiselle tallille. Menen Anttia moikkaamaan. Tommia on vähän ikävä. Arvaapa mitä! Kävin äsekn autolla pikaisesti kaupassa ja mittari näytti enää -1. Elämme jännittäviä aikoja.


      • Puhurix

        ysitietä vaan Turkkuu kohti. Nyt on kiristyny taas johonkin kuuteen asteeseen. En tiedä tuleeko mitään tallille menosta kun ratsastajaa ei näy.


      • norMix kirjoitti:

        Mä voisin vaikka ruveta valmentamaan sua kaljanjuonnissa- siis ihan vaan juomapalkalla! :))

        taka-ajatuksia ehdotuksessa *tuijottaa nieMixia tiukasti silmät viiruina* Tosin...sitä ei aina arvaa millaisia reaktioita oluen nautiskelu meikäläisessä saa aikaan ;)) Kannattaa miettiä kaksi kertaa uskallatko alkaa valmentajaksi :D


      • TaikisN kirjoitti:

        taka-ajatuksia ehdotuksessa *tuijottaa nieMixia tiukasti silmät viiruina* Tosin...sitä ei aina arvaa millaisia reaktioita oluen nautiskelu meikäläisessä saa aikaan ;)) Kannattaa miettiä kaksi kertaa uskallatko alkaa valmentajaksi :D

        sait näemmä uuden nimenkin....enkä oo ottanut yhtään olutta :)


      • Kiitti Vege nauruista- niin ja varoituksesta! :))


      • TaikisN kirjoitti:

        taka-ajatuksia ehdotuksessa *tuijottaa nieMixia tiukasti silmät viiruina* Tosin...sitä ei aina arvaa millaisia reaktioita oluen nautiskelu meikäläisessä saa aikaan ;)) Kannattaa miettiä kaksi kertaa uskallatko alkaa valmentajaksi :D

        taka-ajatuksia mulla! :) *viheltelee* Mutta ton Vegen varoituksen jälkeen pakko pistää uudestaan mietintämyssyyn! :)


      • Puhurix kirjoitti:

        Mistäs se kahvi sit valuu?

        keittimestä suodattimen läpi pannuun! Muuta kysyttävää? :)


      • Puhurix

        Pakkasella mennään taasen. Silti tiputtelee kauniisti tommosta puuteria taivaalta.


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        keittimestä suodattimen läpi pannuun! Muuta kysyttävää? :)

        Siis kysymyksiä riittää: Mistä kaikki on saanut alkunsa? Kuinka paljon on paljon? MInkä värinen on ruskea? Kuka oli se idiootti, joka keksi lähteä vaeltamaan tänne pohjoiseen ja asettua tänne asumaan? Onks pakko juoda maitoo jos ei taho? Pitääks ihan välttämättä mennä joka päivä töihin? Kuka määrää, et jalkapallopelissä on vaan yks pallo vaiks äijiä on kentällä vaik kuin paljon? Miks pitää juosta maratooneja jos ny vaiks yks kreikkalainen pönttö ruohopäissään kerran niin tekikin? Kannattaaks hankkia lapsia? Onks lapset lahja joltain jumalalta? Ja siis tarkennus; miltä jumalalta? Miks lumihiutaleet näyttää siltä ku näyttää? Miks suomalaisten pitää korvata kaikki hyvät suomenkieliset sanat jollain vähän "hienommalla" ulkomaalaisperäsellä sanalla? MIks miks ja miks ja kuka ja koska ja milloinka????


      • Puhurix kirjoitti:

        Siis kysymyksiä riittää: Mistä kaikki on saanut alkunsa? Kuinka paljon on paljon? MInkä värinen on ruskea? Kuka oli se idiootti, joka keksi lähteä vaeltamaan tänne pohjoiseen ja asettua tänne asumaan? Onks pakko juoda maitoo jos ei taho? Pitääks ihan välttämättä mennä joka päivä töihin? Kuka määrää, et jalkapallopelissä on vaan yks pallo vaiks äijiä on kentällä vaik kuin paljon? Miks pitää juosta maratooneja jos ny vaiks yks kreikkalainen pönttö ruohopäissään kerran niin tekikin? Kannattaaks hankkia lapsia? Onks lapset lahja joltain jumalalta? Ja siis tarkennus; miltä jumalalta? Miks lumihiutaleet näyttää siltä ku näyttää? Miks suomalaisten pitää korvata kaikki hyvät suomenkieliset sanat jollain vähän "hienommalla" ulkomaalaisperäsellä sanalla? MIks miks ja miks ja kuka ja koska ja milloinka????

        ompas sulla kysymyksiä kerrakseen! Oletko tullut uudestaan kyselyikään? Onko sinulla joku ikäkriisi menossa? Onko maailmankatsomuksesi järkkynyt viimeaikoina? Oletko kokenut stressiä? Oletko ollut masentuntunut? Onko elämänhallintasi kunnossa? Onko verenpaineesi koholla? Syötkö terveellisesti? Nukutko riittävästi? Harrastako riittävästi liikuntaa? Onko seksielämäsi tyydyttävällä tasolla? Pelottaako ilmastomuutos? Onko asuntosi ilmanvaihto kunnossa? Koetko työssäsi riitämättömyyttä? Oletko pettynyt ihmissuhteissasi? Suhtaudutko asioihin pessimistisesti? Onko elämäntilateessasi tapahtunut merkittäviä muutoksia? Onko ryyppy jäänyt päälle viimeaikoina? Saunotko liian kuumassa? Oletko ulkoillut pakkasessa ilman päähinettä? Oletko kiristänyt nutturaasi liikaa?


      • suoraan kumppanin rauhasesta, kuten tuossa edellä jo ehdotin! Ekologinen ratkaisu nääs! :)


      • ......mutta en mä nuorista miehistä niinkään perusta ;)


      • norMix kirjoitti:

        taka-ajatuksia mulla! :) *viheltelee* Mutta ton Vegen varoituksen jälkeen pakko pistää uudestaan mietintämyssyyn! :)

        Elähän nyt ala perumaan, kävin jo sexpäkin hankkimassa, harjoituskappaleeksi :)


      • Puhurix

        Mullahan on nykyään semmoset! Mä olen ihan retro.


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        ompas sulla kysymyksiä kerrakseen! Oletko tullut uudestaan kyselyikään? Onko sinulla joku ikäkriisi menossa? Onko maailmankatsomuksesi järkkynyt viimeaikoina? Oletko kokenut stressiä? Oletko ollut masentuntunut? Onko elämänhallintasi kunnossa? Onko verenpaineesi koholla? Syötkö terveellisesti? Nukutko riittävästi? Harrastako riittävästi liikuntaa? Onko seksielämäsi tyydyttävällä tasolla? Pelottaako ilmastomuutos? Onko asuntosi ilmanvaihto kunnossa? Koetko työssäsi riitämättömyyttä? Oletko pettynyt ihmissuhteissasi? Suhtaudutko asioihin pessimistisesti? Onko elämäntilateessasi tapahtunut merkittäviä muutoksia? Onko ryyppy jäänyt päälle viimeaikoina? Saunotko liian kuumassa? Oletko ulkoillut pakkasessa ilman päähinettä? Oletko kiristänyt nutturaasi liikaa?

        Mä yritän analysoida itteäni:
        En ole koskaan kasvanutulos kyselyiästä.
        Ikäkriisi on.
        Mun maailmankatsomus järkkyy säännöllisin väliajoin. Esimerkiks tänään en ymmärrä miten Aasiassa voidaan rangaista raiskauksessa hedelmöitynyttä naista 101 raipaniskulla.
        Mä yritän olla kokematta stressiä, mut kyllä sitä joskus on.
        Elämänhallinta?
        Verenpaine ok.
        Syön aika terveelisesti. Hiilareita vois vähentää.
        Mä voisin nukkua aamuisin enemmän.
        Kyllä mä kävelen ja venyttelen.
        Seksiä sais olla lisää.
        Pelottaa.
        Mun asunnossa ei ole mikään kunnossa.
        Mä olen pirun riittävä töissäni.
        Useinkin olen pettynyt ihmissuhteissa, enemmän erakkomallia nykyään.
        Mä olen positiivinen ihminen, perkele vieköön.
        Mun elämäntilanteissa on juu todella tapahtunu merkittäviäkin muutoksia.
        Viiniryyppy on joskus vähän sillai kevyesti päällä. Baareissa en käy. Ryppy on tullu otsaan.
        Mä saunon semmosessa nihkeänkosteassa löylyssä kauan ja hartaasti.
        Olen ulkoillu joskus ilman pipoa.
        Mulla ei ole nutturaa. Mä en ole nutturaihminen. Äiti laitto mun palmikot pienenä niin tiukalle ettei viiruun käyneiltä silmiltä tahtonu koulutietä nähdä.


      • Puhurix

        Se on sit pirullisen liukas. Mä olen töissä. Aika tylsää. Ehtii koneelle näin paljon.


      • Puhurix

        Siis kotona! Nyt vaan pyykinpesua ja järjestelyjä kun muutan taas viikoksi mökille. Perjantai on vielä vapaapäivä, joten mulla on pitkä viikonloppu. Meinaan lenkkeillä ja nukkua ja laittaa hyvää ruokaa. Sitten saunaan ja pari punaviinilasia. Ohhhh!


      • TaikisN kirjoitti:

        Elähän nyt ala perumaan, kävin jo sexpäkin hankkimassa, harjoituskappaleeksi :)

        Tuota tuota, minkähän pakkauksen ja mistä sinä oikein mahdoitkaan hankkia? :)) Jos nyt kuitenkin harkat alotettaisiin perinteisellä mäyriksellä!


      • Puhurix kirjoitti:

        Mä yritän analysoida itteäni:
        En ole koskaan kasvanutulos kyselyiästä.
        Ikäkriisi on.
        Mun maailmankatsomus järkkyy säännöllisin väliajoin. Esimerkiks tänään en ymmärrä miten Aasiassa voidaan rangaista raiskauksessa hedelmöitynyttä naista 101 raipaniskulla.
        Mä yritän olla kokematta stressiä, mut kyllä sitä joskus on.
        Elämänhallinta?
        Verenpaine ok.
        Syön aika terveelisesti. Hiilareita vois vähentää.
        Mä voisin nukkua aamuisin enemmän.
        Kyllä mä kävelen ja venyttelen.
        Seksiä sais olla lisää.
        Pelottaa.
        Mun asunnossa ei ole mikään kunnossa.
        Mä olen pirun riittävä töissäni.
        Useinkin olen pettynyt ihmissuhteissa, enemmän erakkomallia nykyään.
        Mä olen positiivinen ihminen, perkele vieköön.
        Mun elämäntilanteissa on juu todella tapahtunu merkittäviäkin muutoksia.
        Viiniryyppy on joskus vähän sillai kevyesti päällä. Baareissa en käy. Ryppy on tullu otsaan.
        Mä saunon semmosessa nihkeänkosteassa löylyssä kauan ja hartaasti.
        Olen ulkoillu joskus ilman pipoa.
        Mulla ei ole nutturaa. Mä en ole nutturaihminen. Äiti laitto mun palmikot pienenä niin tiukalle ettei viiruun käyneiltä silmiltä tahtonu koulutietä nähdä.

        Sinänsä vallan kiitettävästi olit porautunut kallosi sisäisiin ja ulkoisiin asioihin. KIrjoittamasi rivien ja ennenkaikkea rivienvälien monivaiheisen ja syvälleluotailevan sykolookisen analyzeerauksen tuloksista syntyi tuhatsivuisen rabortti. Tästä sitten kiteytin huikaisevan loppupäätelmän: lähesNormaali palstakahjo! :)

        PS Kannattaa kokeilla muuten nutturaa, sopivasti kiristämällä saattaisit hyvin saada kiristettyä otsaryppysikin pois!


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        Sinänsä vallan kiitettävästi olit porautunut kallosi sisäisiin ja ulkoisiin asioihin. KIrjoittamasi rivien ja ennenkaikkea rivienvälien monivaiheisen ja syvälleluotailevan sykolookisen analyzeerauksen tuloksista syntyi tuhatsivuisen rabortti. Tästä sitten kiteytin huikaisevan loppupäätelmän: lähesNormaali palstakahjo! :)

        PS Kannattaa kokeilla muuten nutturaa, sopivasti kiristämällä saattaisit hyvin saada kiristettyä otsaryppysikin pois!

        kookosöljyä noihin otsaryppyihin.


      • Puhurix kirjoitti:

        kookosöljyä noihin otsaryppyihin.

        kookosta sisäisesti....siis pinacoladana! :)


      • Puhurix

        niinku että Artukaisissa olis vain 33cm. No onhan se tietty niin lähellä merta. Mökillä on ainakin yli 40cm.


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        kookosta sisäisesti....siis pinacoladana! :)

        myös sisäisesti nautittuna.


    • nico-nicci

      estää Alzheimerin tautia. Samoin syöpä ei viihdy samassa kropassa dementian kanssa. Tupakki ja syöpä sensijaan taitaa sopia yhteen.
      ..ei hupihymppiä näihin, vakava asia

      • ei näemmä niin pahaa, etteikö jotain hyvääkin. Tässä tapauksessa taitavat sentään haittavaikutukset viedä vahvasti pidemmän korren. Ei suotta ajeta hanketta Suomesta tupakkavapaaksi maaksi. Ei tietty koskaan täysin onnistu, mutta hyvä pyrkimys kuitenkin.


    • Luulenpa kuitenkin että jatkan edelleen tällä valitsemallani turmion tiellä. Kuoltava tässä on kumminkin.

      • koskaan liian myöhäistä ottaa vinkeistä vaarin ja aloittaa uusi terveempi elämä! Vaikka onkin kuoltava, kannattaa jäljelläolevan elämän laatuun panostaa. Eiköhän oteta viikonlopun kunniaksi yhdet!


      • Puhurix

        Vähän kaljaa ja joskus mukavaa seksiä. No onpa turmiollista. Mä ainakin jatkan tällä tiellä paitti et vaihdan ton kaljan punkkuun.


      • Puhurix
        norMix kirjoitti:

        koskaan liian myöhäistä ottaa vinkeistä vaarin ja aloittaa uusi terveempi elämä! Vaikka onkin kuoltava, kannattaa jäljelläolevan elämän laatuun panostaa. Eiköhän oteta viikonlopun kunniaksi yhdet!

        asiaa jotka eivät koskaan toteudu:

        1. Otetaan vaan yhdet.
        2. Lainaa 20 euroo saat huomenna takasin.
        3. Mä koitan vaan sormella eikä sit mitään muuta.


      • Puhurix kirjoitti:

        asiaa jotka eivät koskaan toteudu:

        1. Otetaan vaan yhdet.
        2. Lainaa 20 euroo saat huomenna takasin.
        3. Mä koitan vaan sormella eikä sit mitään muuta.

        Mä lupaan pitää ainakin ton ekan. uskallatko kokeilla jos vaikka pystyn pitämään nuo muutkin?

        ;-))


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Mä lupaan pitää ainakin ton ekan. uskallatko kokeilla jos vaikka pystyn pitämään nuo muutkin?

        ;-))

        Onks mitään hävittävää.Paitti 20 euroa.


      • Puhurix kirjoitti:

        Onks mitään hävittävää.Paitti 20 euroa.

        On kai kohtuullista että kumpikin teemme oman riskianalyysimme.

        Sijoittamisestahan tässä on kysymys. Vetoakaan kun ei ehditty lyödä.


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        On kai kohtuullista että kumpikin teemme oman riskianalyysimme.

        Sijoittamisestahan tässä on kysymys. Vetoakaan kun ei ehditty lyödä.

        sijoittaminen on aina riski, mutta se ei pelaa, joka pelkää.


      • Puhurix kirjoitti:

        sijoittaminen on aina riski, mutta se ei pelaa, joka pelkää.

        No, puolestani lupaan pienentää riskejä pesemällä ensin sen sormen.


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        No, puolestani lupaan pienentää riskejä pesemällä ensin sen sormen.

        Myös rasvaus saattaa pienentää riskejä.


      • Puhurix kirjoitti:

        Myös rasvaus saattaa pienentää riskejä.

        Jaa kun nuoruusvuosiltani muistelen että hyvin se luisti ilmankin...

        ... ja tarkoitushan ei ollut mennä oikeastaan yhtään sen pidemmälle, vai....


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Jaa kun nuoruusvuosiltani muistelen että hyvin se luisti ilmankin...

        ... ja tarkoitushan ei ollut mennä oikeastaan yhtään sen pidemmälle, vai....

        ihmettä sä olet sormellas koitellu?


      • Puhurix kirjoitti:

        ihmettä sä olet sormellas koitellu?

        Tuulen suuntaa. Mitäs sä?


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Tuulen suuntaa. Mitäs sä?

        tietty. Jos korvaa kaivaa sormella ni kummasta tuntuu mukavammalta, korvasta vai sormesta? Mieti sitä.


      • Puhurix

        Että pisti sitten sormet suden suuhun?


      • Puhurix kirjoitti:

        tietty. Jos korvaa kaivaa sormella ni kummasta tuntuu mukavammalta, korvasta vai sormesta? Mieti sitä.

        Kyllä mä muistan sen laulun missä todettiin että

        ... häntä pannaan toiseen korvaan
        toinen kärsää käyttää...

        mutta kyllä se on mulle ihan liian bizarrea meininkiä.


      • Puhurix
        yohuuhkaja kirjoitti:

        Kyllä mä muistan sen laulun missä todettiin että

        ... häntä pannaan toiseen korvaan
        toinen kärsää käyttää...

        mutta kyllä se on mulle ihan liian bizarrea meininkiä.

        kannattaa olla valmis kokeilemaan kaikkea.


      • Puhurix

        Siis muusiinko sormet työnsi? Kenen tekarit sinne oli sitten jääny?


      • Puhurix

        Eläinten ystävänä sulla on suden suu mielessä lähestulkoon koko päivän ja puolen yötä, eiks nii?


      • Puhurix

        :))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Puhurix

        Onneks ei oo hampaita, ni ei satu purema.


    • ihmetellyt ain mitkä tuolla kotivintissä oikein säteilee...;D

      Nyt on lähettävä fiksaamaan naamaa työkuntoon...heiii:)

      • lauleta, että: "Juodaan viinaa, tullaan viisaammiksi..." :)

        Eikun työpäivänjatkoja! Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


    • Meriläinen

      Hitsi koko viikonloppu ohi jo ja nyt vasta luin.
      No toi olut ois kuitenkin ollut multa pois, ja seksi jäi miettityttämään, mitä se oli oli oli ......

      • kyllä aika ajattomia vinkkilöitä, jotta siinämielessä et ole menettänyt mitään! Ja voihan sitä seksistäkin puhua, vaikka ei nyt sattuisikaan muistamaan mitä se oli. Ei nuo poliitikotkaan aina tunnu tietävän, mistä puhuvat! :)


    • viikonlopun aikaan, ketju suorastaan tihkuu tseksiä...tai sen puutetta, miten vaan :)) Jermu kyllä sais tuollaisesta rietastelusta herttaslaagin jos sattuis paikalle osumaan !!

      • nyt kaikki haluaa edistää terveyttään- edes puheiden asteella! :)


      • tämän päivän ruokani, yrttipatongin...hei kuulkaas älkääs nyt siellä sivustalla yhtään naurako..;)

        Voi mäyräkoira ja puumat perään ;D


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        tämän päivän ruokani, yrttipatongin...hei kuulkaas älkääs nyt siellä sivustalla yhtään naurako..;)

        Voi mäyräkoira ja puumat perään ;D

        *bongailee tipuja* :)


    • Ompas täällä peukalot heiluneet ylös ja alas! Tapa se tietty tuokin saada kevyttä liikuntaa! :)

      • linkittämäsi tutkimustulokset jakavat kansaa :)))

        Taikka sitten jotakuta tahoa kismittää jostain syystä se ettei lifestyle ole vieläkään täysin hengetönnä :O


      • TaikisN kirjoitti:

        linkittämäsi tutkimustulokset jakavat kansaa :)))

        Taikka sitten jotakuta tahoa kismittää jostain syystä se ettei lifestyle ole vieläkään täysin hengetönnä :O

        Toiset haluavat vaalia terveyttään ja toiset eivät! :))


      • norMix kirjoitti:

        Toiset haluavat vaalia terveyttään ja toiset eivät! :))

        peukkumestarit näytä tykkäävän hiihtämisestäkään *nauraa*


      • TaikisN kirjoitti:

        peukkumestarit näytä tykkäävän hiihtämisestäkään *nauraa*

        ankara talvi ajaa kaikki kiisket vastarannalta palstalle! :))

        Muistatkos muuten mistä tämä peukku ylös /peukkua alas sai muinoin alkunsa?


      • norMix kirjoitti:

        ankara talvi ajaa kaikki kiisket vastarannalta palstalle! :))

        Muistatkos muuten mistä tämä peukku ylös /peukkua alas sai muinoin alkunsa?

        ole alkujaan ollut muinaisten Roomalaisten käytössä, pohjaan tietoni hyvinkin luotettavaan historiankirjaan, Asterixiin :)) Riippuen Julius Caesarin mielentilasta hän joko nosti peukun pystyyn, jolloin gladiaattoriksi pakotetut tai vapaaehtoisesti hakeutuneet orjat, vangit yms.välttyivät joutumasta leijonien ruuaksi amfiteatterissa tai jolle esitys Juliusta miellyttänyt, peukku painui alas ja leijonat päästetiin areenalle katsomon mylviessä kiihoksta nähdä verta ja suolenpätkiä.
        Eli mielivallastahan siinä on ollut kysymys, niinkuin tässä nykyisessäkin peukkujärjestelmässä. :D
        *miettii milloin leijonat tulevat*


    • koko seksijuttu...:/ Miehille vaan kaikkee hyvää,kunhan ovat keppi ojossa,mutta naisilla vaan maitojuttuja.Kuka tässä enää utaremaitoa tarttee..:/

      • minäkin purnasin, aivan selvästi miesten keksimiä tutkimustuloksia. :)


      • TaikisN kirjoitti:

        minäkin purnasin, aivan selvästi miesten keksimiä tutkimustuloksia. :)

        vaan keksiä lisää hyviä syitä jyystää aamusta iltaan...Kas, kun ei vielä makseta pientä terveydenhuoltolisää siitä..


      • mii-su kirjoitti:

        vaan keksiä lisää hyviä syitä jyystää aamusta iltaan...Kas, kun ei vielä makseta pientä terveydenhuoltolisää siitä..

        nyt kyllä tikahdun nauruun :)))
        Juu, mitpä ei mies tekisi saadakseen ainaiseen jyystämisintoonsa kiistattoman oikeuden, vaikkapa tekaistujen terveellisyystutkimusten nojalla !!!


      • Naiset nyt muutenkin elää yleensä pidempään ja terveellisemmin kuin miehet, että sallittakoot miehille pieni tasoitus! Sitäpaitsi kyllä naisetkin ovat tavanneet tseksistä tykätä. Ja utaremaitohan on arvokas luonnontuote, jota voi vaikka lorauttaa kaffeensa joukkoon! :))


      • kyllä minä tiiän,ettei ne isot lapset enää sen maidon takia käy ryntäisiin kiinni...:P

        Ei sitä kuules tiiä,jos sattuis oleen kiukkunen,että jos heittäsinki pakkaseen..Sielläpä sitten saakin oikeen kestosojotuksen...:P


      • norMix kirjoitti:

        Naiset nyt muutenkin elää yleensä pidempään ja terveellisemmin kuin miehet, että sallittakoot miehille pieni tasoitus! Sitäpaitsi kyllä naisetkin ovat tavanneet tseksistä tykätä. Ja utaremaitohan on arvokas luonnontuote, jota voi vaikka lorauttaa kaffeensa joukkoon! :))

        naiset elää pitempään,mutta miks miesten pitäisi saada tasoitusta liian mukavalla touhulla?!?Kysyn vaan...:P


      • mii-su kirjoitti:

        naiset elää pitempään,mutta miks miesten pitäisi saada tasoitusta liian mukavalla touhulla?!?Kysyn vaan...:P

        laatu korvaa määrän....ja tokihan naisetkin pääsevät touhuun mukaan! :))


      • nyt on kyllä Suomipoikien rukoukset kuultu :) Ei voi enää emäntä mäläkättää epäterveellisestä ruokavaliosta jahka tuosta totta tulee.


      • TaikisN kirjoitti:

        nyt on kyllä Suomipoikien rukoukset kuultu :) Ei voi enää emäntä mäläkättää epäterveellisestä ruokavaliosta jahka tuosta totta tulee.

        Kyllä nyt kelpaa viettää terveellistä elämää! :)) Vaan mihinkäs sun hiihtoavauksesi on hävinnyt? Lieneeköhän suksittelu määritelty paheksuttavaksi ja moraalittomaksi aiheeksi uusien EPO-paljastusten myötä! :D


      • norMix kirjoitti:

        Kyllä nyt kelpaa viettää terveellistä elämää! :)) Vaan mihinkäs sun hiihtoavauksesi on hävinnyt? Lieneeköhän suksittelu määritelty paheksuttavaksi ja moraalittomaksi aiheeksi uusien EPO-paljastusten myötä! :D

        tutkittavaksi koko avauksen peukkuineen päivineen ;)


      • selkäsaunamattopiiskalumikenkä odottaa, varohan vaan :))

        ajatteleppa todellista tilannetta jossa KH:n sininen napottaisi kurkkujen ja kesäkurpitsojen välissä vihannestiskillä. Saattaisi herättää hilpeyttä.


      • Suomilenkki, hiihdossa tai erityisesti ampumahiihdossa se taitaa olla sakkokierroksen synonyymi....


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe