Jonka löysin kristinusko palstalta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8787334/thread
Että on hyvä kirjoitus.
9
194
Vastaukset
- kirjoitat sujuvasti
Tuon tyylinen juttu sopii hyvin uskonasioista mitään tietämättömien pilkkaajien paikkaan, elikkä tänne.
En nähnyt kirjoituksessa mitään pilkkaamista. Pelkkää asiaa. Kirjoittaja vaikuttaa fiksulta ja kiltiltä ihmiseltä. Mene sinä ilkimys muualle oksentamaan.
- Rompix
Hyvä kirjoitus. Arvelisin kuitenkin uskovaisen unhotavan kaiken lukemansa, kuin taikaiskusta, parin viimeisen kappaleen luettuaan. Kieltämisvaihde menee päälle automaattilaatikossa.
Tuon voisi lisätä Aivopesun Oppikirjaan. Skottimieshän siellä vierailee monta kertaa eikä kukaan vastaa itse esilletuotuihin asioihin :D. Senhän ymmärtää kun on aivopesty ja kykenemätön kriittiseen ajatteluun. "Eihän raamattua suinkaan kopioitu ole.. muut kulttuurit ovat vaan aiemmin olleet kiinnostuneita samoista asioista.." "Kaikki raamatun ristiriitaisuudet hälvenee kun uudelleen tulkitaan.."
- arvottaja
Sanotaan, että kirjoituksena hyvä, mutta asioita voi katsoa toisinkin. Kirjoittaja yrittää parastaan omalta kannaltaan.
Eiköhän siellä keskustelussa se toinenkin lähestymistapa tullut esille vai avaatko omaasi hieman?
- arvottaja
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Eiköhän siellä keskustelussa se toinenkin lähestymistapa tullut esille vai avaatko omaasi hieman?
Tarkoitan sitä viitattua kirjoitusta. Uskonnollisia asioita voi siis katsoa epäilevämminkin kuin Koala_puussa on tehnyt. Tämä ajatus on tietenkin itsestäänselvyys.
- jk
mutta:
"Loppuun haluan todeta, että ihminen on juuri niin hyvä kuin se haluaa olla. Eikä siis aina viallinen ja paha saati syntinen. Ja varmasti joku luoja on olemassa, mutta raamatun Jumala on ihmisen keksintöä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852