Ihana parturityttö

ATM4EVA

Kävin leikkauttamassa hiukseni. Parturi oli kaunis ja nuori nainen, joka heti ovella tervehti minua iloisesti. "Moikka! Tuu vaa tänne istuu."

Istuuduin ja hän ehdotti, että leikattaisiin hieman eri malliin. "No, leikkaa sitten sellainen", sanoin. Kun hän pesi hiuksiani, hennot kätöset hyväilivät ohimoitani. Tunsin painetta alapäässäni. Tyttö kehui hiuksiani vahvoiksi ja paksuiksi sanoen, että tällaisia hiuksia on aina helppo ja kiva leikata. Vielä leikkuuvaiheessakin tunsin suurta mielihyvää, kun hänen sormensa koskettivat päätäni metsästäen hiussuortuvia. Tuntui kuin leijailisin viisi senttiä maan pinnan yläpuolella. Oloni tuntui kevyeltä.

Illuusio särkyi vasta hyväksyttyäni lopputuloksen. "Se olis sit kolmekymppii." Maksusta tyttö oli kaiken tuon tehnyt, eikä siksi että pitäisi minusta. Silti menen uudelleen kuukauden kuluttua, saman tytön parturoitavaksi. Hänen nimensä on Tiia.

33

1878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kyllä parturitytöt munkin hiuksia kehuu, koska mulla on paksut ja pitkät hiukset...tosin mä olen nainen.

• hiljaa hyvä tulee

Jos käyt siellä säännöllisesti, niin ehkä joku päivä uskallat pyytää häntä treffeille. Ennen sitä kannattaa tietysti kautta rantain ottaa selvää, onko hän vapaa. Muuten joku jätkänkorsto voi tulla vetämään sua turpiin.

• Naisasialuuseri

vakioparturini on nätti ja todella mukava tyttö, joka jopa nauraa hauskoille jutuilleni.

• .....

"Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita"

• Reipas Poikamies

Muista myös ensi kerralla lukea jtn. lehteä niin että ainakin toinen kyynärpää on siinä tuolin käsinojalla. Ennemmin tai myöhemmin parturityttö työn touhussaan "osuu" kyynärpäähän. Jos haluat kokeilla "sormen ottamista padon reiästä" niin totea osumisen jälkeen että ompas upea peba.

• Pulipää

Minulla on myös suloinen vakiparturi. Hänellä on musta lyhyt polkkatukka ja on kuulemma sinkku. En ole vielä uskaltanut kysyä tai ehdottaa mitään. Olen jo käynyt melkein vuoden kuukausittain hänen käsittelyssä.

• YksinäinenATM

Pitäisi varmaan itsekin alkaa parturissa kulkemaan että saisi edes jonkinlaista naisen kosketusta.

• Parturissa käynti säännöllisesti voisi helpottaa myös sitä, että jonakin päivänä joku muukin nainen koskettaa...

• YksinäinenATM
        helka kirjoitti:

Parturissa käynti säännöllisesti voisi helpottaa myös sitä, että jonakin päivänä joku muukin nainen koskettaa...

Oon pitäny ihan lyhyttä siilitukkaaja siihen riittää hyvin kotikonstitkin.

• Näinminulla

Minun parturini on vanhempi nainen. Leikkaa hyvin, mutta mitään suhdejuttuja en voisi kuvitellakaan. En kyllä usko, että hän on huora. Naimisissa kuitenkin. Pitäisi vaihtaa jollekin nuorelle seksikkäälle parturille, niin olisi aina silmäniloa siinä samalla ja voisi vaikka yrittää vähän iskeä.

• vemputahyvämies

Vemputa samalla ku se leikkaa

• Äädämi111111

Olisit runkannut. Minä olisin runkannut. Siinähän on se kaapukin päällä, joten voi runkata huomaamatta.

• kullimatador

onko kokemsuta yhdynnästä parturin takahuoneessa

• Parturissa käynti on ainoa tilaisuus saada hieman naisen kosketusta.
      Valitettavasti.

• MuistanSinut

Itsellä myös oli vakio parturi useiden vuosien ajan kunnes muutin paikkakunnalta. Hän kaunis muodokas vartalo, itseäni selkeästi nuorempi, seurusteli. Leikkasi muotoili hyvin, käteni osui usein reiteensä, lopuksi katseli työtään painauten eteen pääni koskettaen kevyesti rintojaan. Hyvä ihana parturi.

• YrjöLENTÄÄ

Hyi saatana että miehet on perverssejä!!! Ne tekee TYÖTÄÄN eikä todellakaan halua tietää runkkarimiehen seksihulluista pervofantasioista. Helvetti että te ootte oksettavia!!

• Olen samaa mieltä kanssasi, koska mun päätä ei ole painettu rintaa vasten parturintuolissa istuessa sitten lapsuuden. >:-(

• vihatipunen

Niinpä. Miehet saa muka pitää kampaajia ym. objekteina mutta jos nainen alkaa ehdotella esim. putkimiehelle, siitä nousee (tällä palstalla) kamala älämölö.

• Naisasialooseri1

Jos nainen ehdottelee yhtään kenellekkään, niin hän on halpa lutka ja älämölö nousee joka paikassa. Nainen on seksiobjekti ja mies on se joka himoitsee, ei toisinpäin.

• vihatipunen kirjoitti:

Niinpä. Miehet saa muka pitää kampaajia ym. objekteina mutta jos nainen alkaa ehdotella esim. putkimiehelle, siitä nousee (tällä palstalla) kamala älämölö.

Äläkkä ei johdu putkimiehelle ehdottelusta vaan siitä, että ätmille ei ehdotella. :-)

• Mun parturi on kolmekymppinen räväkkä pirteä tapaus, joka muistaa joka kerta kysellä parisuhdetilannetta yms kun käyn siellä.

valitettavasti hän on kuitenkin ns Jännä Jenna, välillä sivukaljua ja kookkaita tatuointeja.

• Parturimies

Mikä on nyt parisuhdetilanne yms?

• Naisasialooseri1

Monet parturinaiset ovat jännäjennoja, mutta kyllähän sellainen kelpaisi jos on kaunis.

• Parturimies kirjoitti:

Mikä on nyt parisuhdetilanne yms?

Niin, koska kerroin tuoreeltaan, että olin eronnut, niin olemme käyneet keskusteluja paitsi siitä, että onko naisia ollut, niin yleisesti, minkälaisia naisia ja mitä exän kanssa on mennyt...

• Naisasialooseri1

En ole käynyt parturissa pariin vuoteen, leikkaan aina itse hiukseni nykyään lyhyeksi. Pitäisi kyllä käydä taas ihan sen parturitytön takia.

• kampaamon likat on yleensä ihanan pirteitä mutta onhan se melkoista ajanhukkaa ja rahantuhlausta näin miehen näkökulmasta käydä parturissa kun voi itse sheivata sänkitukan taikka sitten kasvattaa pitkiksi. kaikki muut hiustyylit on turhaa koristelua

• Pari kertaa vuodessa 20 euron sijoitus. Kannattaa se siitä maksaa että edes päätä nainen koskettaa joskus.

• Se on ihan muista asioista kuin hiustyylistä kiinni että onko nainen kiinnostunut vai ei. Ja kuten aloittaja sekä muut kirjoittelijat kertoivat he käyvät joka kuukausi 30euron leikkuussa eli vuodessa siihen menee 360 euroa

• herra47lol kirjoitti:

Se on ihan muista asioista kuin hiustyylistä kiinni että onko nainen kiinnostunut vai ei. Ja kuten aloittaja sekä muut kirjoittelijat kertoivat he käyvät joka kuukausi 30euron leikkuussa eli vuodessa siihen menee 360 euroa

Eihän kukaan nainen koskaan kiinnostunut olekaan, vaan tarkoitin että se parturinainen koskettaa päätä kun leikkaa.

• tyytyväinenmies

Munkin vaki leikkaaja on mukava, hymyilevä ja taitava käsistään ja hellä, tietää mitä tekee ja kehtaa lähteä leikkuun jälkeen kylillekin eikä ulkoisestikaan mitään vikaa, sopivan muodokas sanotaanko "rintava"...Ja kyllä välillä on alakerta herännyt kun nainen on pään vieressä kyljittäin ja isot rinnat painautuu niskaan kyllä siinä mielikuvitus lentää. Tiedä vaikka tekisis puoli kiusallaan.

• Asiakasjapalvelija

Jos ihan rehellisiä ollaan niin kuvailit juuri miten kaikkien naisten kanssa käy.

Tosin osa pyytää maksua etukäteen päivittäin ja se lopputulos "parturoinnista" on mitä on...

Eikä ole niin pehmeitä käsiä ja kauniita sekä nuoria enää myöskään....

• ohnoe

Itse olen käynyt koululla leikkauttamassa. Hinta on 1/3 tuosta ap:n tapauksesta ja tytöt juuri kukkaan puhjenneita nuoria naisenalkuja.

• Tiedä_sinä_se

Tuonkin nätin tytön päällä ähkii joku paska

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe