huuhaa.
Ajattelinpa käydä tervehtimässä teitä piii..tkästä aikaa :=))
Täällä ei kylläkään niitä mun aktiivi huuhaa-aikaisia huuhaakamuja enää näy.
Luin vähän näitä aloituksia ennen tein avauksen ja totesin, että huiii..mikä meno mikä lento ja mä tunsin olevani hento :=))
Ei vai ihan totta. Kysyisinkin miten te( ei kaikki) aina jaksatte tuota ilkeämielistä, toista henkilöä kohtaan harjoitettavaa suunpieksäntää.
Kysymys kuuluukin: Nautitteko sellaisesta..siis saatteko siitä jonkinlaisia kiksejä?
Hyvää aamupäivää
56
335
Vastaukset
pääsiäisen piiskausorgioihin. Ristiä kantavat ja orjantappurakruunua.
- Yxitypy
Kait se näin on nähtävä :=))
Taitaa porukka täällä ollakin vähän eri ikäluokkaa kuin me. Jospa sitä ei ymmärrä, että nykyajan nuoriso kommunikoi vähän eri tavalla kuin omassa nuoruudessa :=))
osua naulan kantaan pähkäilylläsi, jotain kiksejähän noiden "vallattomien vekaroiden" on tuollaisesta saatava, kun jaksavat jatkaa samaa rataa päivästä toiseen :(( Me muut ollaan kärsijöinä tuossa asiassa, mutta pääasia, että joillakin on hauskaa.
Kysymys oli nähtävästi toisaalle suunnattu, mutta vastaan siihen kuitenkin, etten itse saa noista kirjoituksista minkäänlaisia kiksejä. Lähinnä toi suunpieksintä kertoo muutamien kirjoittajien henkisestä tasosta aika paljon. Jos vittuilusta koittaa tehdä hauskan lisäämällä loppuun rivin :DDD kirjaimia, niin senkin teho alkaa kauan jatkuessaan menettämään tehonsa :((- Yxitypy
että onkohan noita suunpieksäjiä kovinkaan paljon. Puskastahan voi huudella sama henkilö satoja kertoja. Tai sitten koneella voi olla joku pieni jengi, joka väliin päättää, että nyt lauotaan pojat kovilla, ja näillä kavereilla on koneen edessä tosi hauskaa :=))
Ei me taideta kerbiili vaan oikein ymmärtää tällaista touhua. Kait ollaan siihen jo liian vanhoja. Yksi syy siihen miksi itse lähdin huuhaalta vähän (huom. vähän!) rauhallisimmille vesille :=))) Yxitypy kirjoitti:
että onkohan noita suunpieksäjiä kovinkaan paljon. Puskastahan voi huudella sama henkilö satoja kertoja. Tai sitten koneella voi olla joku pieni jengi, joka väliin päättää, että nyt lauotaan pojat kovilla, ja näillä kavereilla on koneen edessä tosi hauskaa :=))
Ei me taideta kerbiili vaan oikein ymmärtää tällaista touhua. Kait ollaan siihen jo liian vanhoja. Yksi syy siihen miksi itse lähdin huuhaalta vähän (huom. vähän!) rauhallisimmille vesille :=)))suunpieksäjiä varmaan montaa olekaan, mutta sehän siinä onkin, kun muutamakin saa täältä väen kaikkoamaan. Minä nyt oon aina ollut kiertolainen palstoilla ja samanlaista vääntöä se on muuallakin ollut välillä, mutta tää nyt taitaa olla tapaamistani "kärhämöinneistä" pohjanoteeraus.
Onneksi tää on vain yks palsta, eikä täällä ole kenenkään pakko olla. liekkö se sitten ikä-, vai luonnekysymys, kun tuollainen ei vaan tunnu itsestä hauskalta??? Vika lienee ilmeisesti tuossa tapauksessa minussa itsessäni :)))- harri-boy
kerbiili62 kirjoitti:
suunpieksäjiä varmaan montaa olekaan, mutta sehän siinä onkin, kun muutamakin saa täältä väen kaikkoamaan. Minä nyt oon aina ollut kiertolainen palstoilla ja samanlaista vääntöä se on muuallakin ollut välillä, mutta tää nyt taitaa olla tapaamistani "kärhämöinneistä" pohjanoteeraus.
Onneksi tää on vain yks palsta, eikä täällä ole kenenkään pakko olla. liekkö se sitten ikä-, vai luonnekysymys, kun tuollainen ei vaan tunnu itsestä hauskalta??? Vika lienee ilmeisesti tuossa tapauksessa minussa itsessäni :)))Vuosiin en ole täällä notkunut. Nyt vaan kun "jotenkin" eksyin, jäin hetkellisesti koukkuun, tää menee taatusti ohi pikapuoliin, kunhan selviin.
Puhut muuten ihan täyttä asiaa, huuhaa on huuhaata, sen joko oivaltaa tai sitten ei! - Läpilukumatkailija.
harri-boy kirjoitti:
Vuosiin en ole täällä notkunut. Nyt vaan kun "jotenkin" eksyin, jäin hetkellisesti koukkuun, tää menee taatusti ohi pikapuoliin, kunhan selviin.
Puhut muuten ihan täyttä asiaa, huuhaa on huuhaata, sen joko oivaltaa tai sitten ei!ei tarvitse pilkkua ja pistettä kummaisempaa hymiötä alleviivatakseen kirjoituksensa sisällön / ymmärtääkseen, mitä kirjoituksella tarkoitetaan. Hymiöt lienevät alkujäänteitä lasten tekstiviesteilystä (alle 12 vuotiaat) vuodelta 100 ekristusta.
- impi-lempi
Mäkin tässä lueskelin palstaa, mutta en ole enää yllättynyt...en ylläty enää mistään, mikä liittyy tähän palstaan...En ole piiiitkään aikaa enää muuta kuin ihmetellyt millaiseksi tämä on mennyt...
Kai tästä jotku sitten tykkää, tälläisestäkin huuhailemisesta...??!!- Yxitypy
Vieläkö sä Impi olet paljon täällä?
Muistatko ennen...tai sittenkään. Joka entisiä muistelee sitä tikulla silmään ja maailma muuttuu siskoseni :=)))
Meidän pitäis kuule joku ilta huudella niitä entisiä kamuja linjoille, ja pitää taas huuhaa iltamat.
Saakuti, kun tahtoo olla nykyään niin vähän aikaa palstailuun. Onkohan sitä tullut niin hitaaksi? :=))) - impi-lempi
Yxitypy kirjoitti:
Vieläkö sä Impi olet paljon täällä?
Muistatko ennen...tai sittenkään. Joka entisiä muistelee sitä tikulla silmään ja maailma muuttuu siskoseni :=)))
Meidän pitäis kuule joku ilta huudella niitä entisiä kamuja linjoille, ja pitää taas huuhaa iltamat.
Saakuti, kun tahtoo olla nykyään niin vähän aikaa palstailuun. Onkohan sitä tullut niin hitaaksi? :=)))paljookaan täällä...en vaan viihdy, täällä ei ole hyvä ilmapiiri...
Ja muistanhan mä...vaikkei saisikaan muistella..."oi niitä aikoja" jne.... ;)))
En mä paljookaan palstaile, olen siirtänyt olomuotoni naamakirjaan, se on yleensä auki aina kun olen kotona ;) - Yxitypy
impi-lempi kirjoitti:
paljookaan täällä...en vaan viihdy, täällä ei ole hyvä ilmapiiri...
Ja muistanhan mä...vaikkei saisikaan muistella..."oi niitä aikoja" jne.... ;)))
En mä paljookaan palstaile, olen siirtänyt olomuotoni naamakirjaan, se on yleensä auki aina kun olen kotona ;)Facebookissa käyn väliin jotain huutelemassa. Tosin siihenkin olen jo vähän kyllästynyt :=((
- impi-lempi
Yxitypy kirjoitti:
Facebookissa käyn väliin jotain huutelemassa. Tosin siihenkin olen jo vähän kyllästynyt :=((
mulla on siä mahtavii tyyppejä, joitten kanssa aika kuluu todella nopsaan ja hauskasti !! ;)))
- Yxitypy
impi-lempi kirjoitti:
mulla on siä mahtavii tyyppejä, joitten kanssa aika kuluu todella nopsaan ja hauskasti !! ;)))
lukemassa juttuja, ja sä oot kyllä melkonen jääkiekkofani :=)))
Facebookissa en ole koskaan nähnyt että kenellekään vit...llaan. Mutta siellä ollaankin oikeilla nimillä omien kamujen kanssa :=)) - impi-lempi
Yxitypy kirjoitti:
lukemassa juttuja, ja sä oot kyllä melkonen jääkiekkofani :=)))
Facebookissa en ole koskaan nähnyt että kenellekään vit...llaan. Mutta siellä ollaankin oikeilla nimillä omien kamujen kanssa :=))Lätkä on mun harrastus...tai oikeastaan koko perheen...ja mulla kamuissa on just samanlaisia paljon ;) Tosin harrastus on lähinnä pelien seuraamista ja kannustamista paikan päällä, jos mahdollista ja ratiosta muulloin ja kauhiaa kommentointia ennen ja jälkeen pelin...ja vähän muulloinkin ;))))
En mäkään ole koskaan huomannut mitään kettuiluu siellä, mutta se on varmaan sellasta senkin takia, kun olet itse voinut kamusi sinne valita :)
- veera17
Ei noiden provoista kande välittää..
Hirvee pakkanen ja kylmä ja nälkä :)- Yxitypy
Niistä kannata välittää, mutta varmaan aina on joku joka pahoittaa mielensä, eikä se ole kivaa.
Toisaalta..tämähän on huuhaa palsta, joten paljon voi laittaa huuhaan piikkiin. Ei kuitenkaan mielestäni koskaan sellaista jossa loukataan toista henkilökohtaisella tasolla.
Pakkasta on tundrallakin parikymmentä astetta ja tuuli siperiasta. Mitä sinä nälissäs kuljotat veera. Nyt mars syömään siitä:=))
nousevassa ilmastonlampøkayrassakin on heilahduksia kylmaan suuntaan. ne on vaan otettava ikavana kohinana - joskin jonkunnakønen kohinasuodatin olisi mainio :-)
- Yxitypy
suodattimen paikka. Palsta kaipais sefua, mutta voisko toisaalta sefukaan mitään, jos ei pysty istumaan vuorokaudet läpeensä koneen ääressä poistamassa asiattomuuksia.
Keväällä kun aurinko alkaa paistamaan, huuhaapalsta ehkä entisestään pahenee, koska auringon näkeminen pimeän talven jälkeen saa ihmiset hulluksi :=))) - harri-boy
Yxitypy kirjoitti:
suodattimen paikka. Palsta kaipais sefua, mutta voisko toisaalta sefukaan mitään, jos ei pysty istumaan vuorokaudet läpeensä koneen ääressä poistamassa asiattomuuksia.
Keväällä kun aurinko alkaa paistamaan, huuhaapalsta ehkä entisestään pahenee, koska auringon näkeminen pimeän talven jälkeen saa ihmiset hulluksi :=)))Ääs 24, tai olenhan mä tietysti sitäkin. Tänne ei kirjoittelis kukaan , meinasin panna "rekisteröimätyn", miten se kirjotetaan. Siis henkilö joka ei ole rekisteröitynyt, panee sinne tietoihinsa sit mitä ikinä lystää, mut ei ainakaan voisi kommentoida, kirjautua ulos ja panna jonain muuna tyyppinä kommenttia omansa perään. Vittu mitä Raimo Häyristä, mut mä oonki kännissä taas, asia silti tuli (miten se kirjoitetaan, tulinee?) selväksi.
Yxitypy kirjoitti:
Keväällä kun aurinko alkaa paistamaan, huuhaapalsta ehkä entisestään pahenee, koska auringon näkeminen pimeän talven jälkeen saa ihmiset hulluksi :=)))jotta kevatauringon ensisateet saa aikaan sisaisen kuohahduksen :-) mutta tuo sefu - tai siis nyt tarvitaan erityisen titaanista sefua eli stefua - voisi laittaa ilkeimmat tapaukset jalkikasittelyyn. passiivisen valvonnan rooli olisi varmastikkin isompi kuin aktiivisen valvonnan. vahan niinku natossakin on asioiden laita :-)
- Yxitypy
kielibasa kirjoitti:
jotta kevatauringon ensisateet saa aikaan sisaisen kuohahduksen :-) mutta tuo sefu - tai siis nyt tarvitaan erityisen titaanista sefua eli stefua - voisi laittaa ilkeimmat tapaukset jalkikasittelyyn. passiivisen valvonnan rooli olisi varmastikkin isompi kuin aktiivisen valvonnan. vahan niinku natossakin on asioiden laita :-)
jos sä basa alkasit sefuksi. Minusta tuntuu että olisit aika hyvä siihen hommaan :=))
Yxitypy kirjoitti:
jos sä basa alkasit sefuksi. Minusta tuntuu että olisit aika hyvä siihen hommaan :=))
mutta luulen etta se posti ajaisi minut henkiseen siperiaan :-)
- .((
kans tehdä just tossa vittuilusta alotus! Etkö mitään muuta liioin keksinyt? Sammakko ja kotka on ajaneet monta hyvää kirjottajaa huitsin nevadaan nikkeilyillään. Samppi kieroiluillaan ja esiintymisellään miehenä sekä naisena.
- Yxitypy
Niin harvoin täällä käyn, etten ole paljon muiden aloituksia ehtinyt lukenut. Mitä vaan tuossa pikaisesti lukaisin.
Ensinnäkin tuota juttua sammakosta en usko. Hän ei ole sen oloinen henkilö, joka ainakaan ilkeileen kenellekään. Se miehenä esiintyminen nyt ei huuhaalla ole vaarallista, jos sillä ei ketään loukkaa. Huuhaa on huuhaa :=))
Kotkasta en osaa sanoa mitään. Mua hän ei ole ainakaan koskaan loukannut :=)) - ----
Yxitypy kirjoitti:
Niin harvoin täällä käyn, etten ole paljon muiden aloituksia ehtinyt lukenut. Mitä vaan tuossa pikaisesti lukaisin.
Ensinnäkin tuota juttua sammakosta en usko. Hän ei ole sen oloinen henkilö, joka ainakaan ilkeileen kenellekään. Se miehenä esiintyminen nyt ei huuhaalla ole vaarallista, jos sillä ei ketään loukkaa. Huuhaa on huuhaa :=))
Kotkasta en osaa sanoa mitään. Mua hän ei ole ainakaan koskaan loukannut :=))Muisquuu kyllä tietää myös sammakon juonittelut ja moni muu. Olihan tääll'ä pitkä ketju missä kertoilivat sammakon yrittäneen naisia lankaan tuolla miesnikillään. Eräs hyväkin kirjoittaja kertoi menevänsä pois ihan tuon sammakon ilkeilyjen vuoksi.
Tiedät varmasti kuka oli tuo ko. kirjoittaja koska solakin oli siinä ketjussa!! Eipä olisi sammkon hänele niin viitsineen tehdä kun palstalla kuitenkin juttelivat.
Mieti nyt keskenäsi tuota. - Yxitypy
---- kirjoitti:
Muisquuu kyllä tietää myös sammakon juonittelut ja moni muu. Olihan tääll'ä pitkä ketju missä kertoilivat sammakon yrittäneen naisia lankaan tuolla miesnikillään. Eräs hyväkin kirjoittaja kertoi menevänsä pois ihan tuon sammakon ilkeilyjen vuoksi.
Tiedät varmasti kuka oli tuo ko. kirjoittaja koska solakin oli siinä ketjussa!! Eipä olisi sammkon hänele niin viitsineen tehdä kun palstalla kuitenkin juttelivat.
Mieti nyt keskenäsi tuota.En tiedä mistään ketjusta, mutta mietippä. Jos tämä on huuhaapalsta, niin haitanneeko tuo jos joku esiintyy miehenä.
Eihän tämä ole mikään treffipalsta, jossa nainen hakee itselleen mieskaveria.
Minä pidän sammakkoa ihan kivana ihmisenä, ajatelkoot toiset mitä haluaa :=)) ---- kirjoitti:
Muisquuu kyllä tietää myös sammakon juonittelut ja moni muu. Olihan tääll'ä pitkä ketju missä kertoilivat sammakon yrittäneen naisia lankaan tuolla miesnikillään. Eräs hyväkin kirjoittaja kertoi menevänsä pois ihan tuon sammakon ilkeilyjen vuoksi.
Mieti nyt keskenäsi tuota.tan takia musta ei tullu lekuria. kun en kesta kattoa raadollista mataa.
sammakko eli taru on kiva tyyppi ja jostain syysta armottoman vihakamppanjan kohteena. mutta oikeat ihmiset tietaa missa mennaan niin eipa nuo sun kusetukset haittaa mitaan.
- Alien-8
Mitäs muuta sinne tundralle kuuluu?
Alien ei ainakaan riitele täällä kenenkään kanssa.Live-elämässä on aivan tarpeeksi:)- Yxitypy
ollut ja on edelleen. Eipä edes lenkille tarennut lähtee, kun niin kova viima käy.
Eihän me riidellä, kuin livessä. Väliin saa ukkoparka kuulla kunniansa :=)))) - harri-boy
Kaikki kommentoineet yhtä lukuunottamatta ovat rekisteröityneitä, jes! Mullakin on käyny oikee kuhina tuolla gallerian puolella parin päivän aikana kun "uutena" pöllähdin tänne. Saakelin sääli vaan että kaikki on miehiä, tohon kuuluis kai perään hymiö, mutta olen yhä sitä mieltä ettei äijät hymiöitä viljele, ei vaikka osaiskin sellasen loihtia.
HuuHaa palstan vois kyllä tätä nykyä nimetä ihan jollain muulla nimellä....ehdotuksia....limboilu palsta??? - paskiainen.
harri-boy kirjoitti:
Kaikki kommentoineet yhtä lukuunottamatta ovat rekisteröityneitä, jes! Mullakin on käyny oikee kuhina tuolla gallerian puolella parin päivän aikana kun "uutena" pöllähdin tänne. Saakelin sääli vaan että kaikki on miehiä, tohon kuuluis kai perään hymiö, mutta olen yhä sitä mieltä ettei äijät hymiöitä viljele, ei vaikka osaiskin sellasen loihtia.
HuuHaa palstan vois kyllä tätä nykyä nimetä ihan jollain muulla nimellä....ehdotuksia....limboilu palsta???eikös olekin. kerjäätkö ikävyyksiä?
- Yxitypy
harri-boy kirjoitti:
HuuHaa palstan vois kyllä tätä nykyä nimetä ihan jollain muulla nimellä....ehdotuksia....limboilu palsta???Miks mies ei sais hymyillä?
Kuules..mä meen nyt käymään sun gallerissa, niin ainakin yks kypsä nainen siellä on käynyt :=))
Ihan hyvä olis tuo limboilu-palsta :=)) - harri-boy
Yxitypy kirjoitti:
Miks mies ei sais hymyillä?
Kuules..mä meen nyt käymään sun gallerissa, niin ainakin yks kypsä nainen siellä on käynyt :=))
Ihan hyvä olis tuo limboilu-palsta :=))sitä liian vakavasti, mä en ole vielä kypsä mies.
Näyttää muijakin olevan linjoilla, Maire, en haluu et sä lyöt mua, en kerjää ikävyyksiä kultaseni. - impi-lempi
harri-boy kirjoitti:
HuuHaa palstan vois kyllä tätä nykyä nimetä ihan jollain muulla nimellä....ehdotuksia....limboilu palsta???siellä galleriassa kurkkasemassa ;)
- Yxitypy
harri-boy kirjoitti:
sitä liian vakavasti, mä en ole vielä kypsä mies.
Näyttää muijakin olevan linjoilla, Maire, en haluu et sä lyöt mua, en kerjää ikävyyksiä kultaseni.kaikki vakavasti. Eihän sitä sitä tiijä, jos se Maire ajattelee, että vaikka oletkin itse puolikypsä, tykkäätkin kypsistä naisista :=))))
Ai niin..kuka siis lyö ketä? En oikein päässyt tuosta sun kirjoituksesta selvyyteen? :=)) - Yxitypy
impi-lempi kirjoitti:
siellä galleriassa kurkkasemassa ;)
kirjoitin myös vieraskirjaan :=)))
- harri-boy
Yxitypy kirjoitti:
kaikki vakavasti. Eihän sitä sitä tiijä, jos se Maire ajattelee, että vaikka oletkin itse puolikypsä, tykkäätkin kypsistä naisista :=))))
Ai niin..kuka siis lyö ketä? En oikein päässyt tuosta sun kirjoituksesta selvyyteen? :=))Se oli tossa kirjoittanut rohkeesti nimimerkillä "paskiainen", sille mä vastasin samalla. Se on mököttäny jo ainakin viikon, sit mä huomasin että rupee pikkuhiljaa leppymään kun kuuden päivän mykkäkoulun jälkeen suostui puhumaan edes mulle. Tokas että -haista v...u
- impi-lempi
Yxitypy kirjoitti:
kirjoitin myös vieraskirjaan :=)))
sä olitkin sitten fiksu, mä vaan kurkkasin ;))))
- harri-boy
impi-lempi kirjoitti:
Koko näyttö ihan tärisee ja nitisee kun mun galleria ihan tulvii vierailevista NAISISTA, kitooos teille. Vihdoinkin joku nainen visiteeraa siellä, yks vielä ja se on kolmas nainen! Mitä mieltä muuten arvon rouvat olevat, Aku vai Mikki?
- Yxitypy
harri-boy kirjoitti:
Se oli tossa kirjoittanut rohkeesti nimimerkillä "paskiainen", sille mä vastasin samalla. Se on mököttäny jo ainakin viikon, sit mä huomasin että rupee pikkuhiljaa leppymään kun kuuden päivän mykkäkoulun jälkeen suostui puhumaan edes mulle. Tokas että -haista v...u
Vai sellainen Maire sulla on.
Ei kannata sitten kovin alkaa flrttaileen naisten kanssa täällä. Jospa Mairelle tuli hätä, että alat katteleen muita naisia, niin sai suustaan jo nuo pari sanaa :=)) - Yxitypy
impi-lempi kirjoitti:
miehet tyydy pelkkään kurkkaamiseen. On nimittäin vuosien kokemus. Luulisin sullakin olevan :=))
- harri-boy
Yxitypy kirjoitti:
miehet tyydy pelkkään kurkkaamiseen. On nimittäin vuosien kokemus. Luulisin sullakin olevan :=))
Minun suonissani, sen kehtaan tunnustaa kaoska tosiseikkoja ei muuksi saa, virtaa isäni puolelta kolme sukupolvea taaksepäin Heinäveteläinen, nyk. pelkästään veteläinen, veri. Joten liki Savolaisena vastaan, -suottaapi olla, vuan suattaapi olla ettei.
harri-boy kirjoitti:
HuuHaa palstan vois kyllä tätä nykyä nimetä ihan jollain muulla nimellä....ehdotuksia....limboilu palsta???änkesin sinne kurkkimaan. Montakos naista olet jo bongannut?
Kovasti on kato käynyt. Harmi juttu koska muutamakin niistä vanhoista sais paljon hyvää aikaan kun ei provosoituis puskista vaan pistelin haisemaan vanhaan malliin.
- Yxitypy
Näkeehän täällä vielä muutamia tuttujakin :=))
Niin..Eihän puskista kirjoittelu haittaa, jos ollaan ihmisiksi. Yxitypy kirjoitti:
Näkeehän täällä vielä muutamia tuttujakin :=))
Niin..Eihän puskista kirjoittelu haittaa, jos ollaan ihmisiksi.Vanhaan hyvään aikaan sain monet hyvät naurut puskien kanssa. Nyt taitaa valitettavasti olla niin että hauskat puskatkin ovat kadonneet jonnekin. Kyllä niitä vieläkin silloin tällöin tänne eksyy mutta harvemmin:(
- harri-boy
Olit se kolmas nainen. Taas samaa mieltä, puskista huutelijat on oikeasti koulukiusattuja luusereita. Koulukiusaaminen on väärin, ja ne kiusaajat vasta paskapäitä luusereita onkin. Mut ketä tääl on? Vitun neropatteja hörhöilemässä. Kaikki hyvä pilataan ja mokataan. Tai siis ei todellakaan kaikki, valtaosa lienee kunnon huuhaa jengiä asenne kohdallaan, mutta silti...
Mäkin vaklasin sun profiilisi, kiva sävy... harri-boy kirjoitti:
Olit se kolmas nainen. Taas samaa mieltä, puskista huutelijat on oikeasti koulukiusattuja luusereita. Koulukiusaaminen on väärin, ja ne kiusaajat vasta paskapäitä luusereita onkin. Mut ketä tääl on? Vitun neropatteja hörhöilemässä. Kaikki hyvä pilataan ja mokataan. Tai siis ei todellakaan kaikki, valtaosa lienee kunnon huuhaa jengiä asenne kohdallaan, mutta silti...
Mäkin vaklasin sun profiilisi, kiva sävy...Vähän kyllästyin siivoilemaan sitä ja laitoin ilmeisesti liiankin torjuvan sävyn koska nyt kukaan ei enää uskalla kirjoittaa sinne:(
- harri-boy
tuputuu kirjoitti:
Vähän kyllästyin siivoilemaan sitä ja laitoin ilmeisesti liiankin torjuvan sävyn koska nyt kukaan ei enää uskalla kirjoittaa sinne:(
Jos osaan.
- Hölöpätitöttän
Eikä tarpeekseen saa, kun sille tielle lähtee, sillä kun antaa riidanhengelle evästä, alkaa sitä ruokkimaan, se ei koskaan tule kylläiseksi, niin jopa suu halajaa ainaista räkyttämistä.
Jotain kakkaa pitää ilmoille suoltaa, muuten ei tuu mittään.- Hummeri-Tenho
Että on kotkan kaltaisia kapaloituja kaappipoikia joita on hyvä käydä hyvästelemässä ja opettamassa avaimenreijästä, kaapinoven ollessa lukossa. Valottomuus opettaa ja lohduttaa heinolan hapanta äitylin tossukkaa:)
- Yxitypy
Jos riidasta ei tule koskaan kylläiseksi, niin ilmeisesti sovusta tulee :=))
- Salainen satiainen
- Yxitypy
yöllä heräsin kutinaan :=)))
- huuhiskamu
sinuakin vielä näkee. Millä palstalla pyörit nykyisin?
- Yxitypy
täällä joskus käyn jotain huutelemassa.
Minä nyt käyn milloin missäkin mielialan mukaan :=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248