olen käyttänyt Diapamia yli 15 vuotta. Menetin läheiseni yllättäen alkuvuodesta. Nyt on melkoinen masennus päällä ja painoa tullut muutama kilo lisää. Diapamia mennyt enemmän kuin lääkäri määrää. Voiko se lisätä turvotusta?
Lisäksi syön 75 mg Efexoria pari kapselia päivässä kun muistan. Olen koittanut liikkua säännöllisesti, mutta paino mieluummin nousee?
Kellään samanlaisia kokemuksia?
Lisäksi syön 75 mg Efexoria pari kapselia päivässä kun muistan. Olen koittanut liikkua säännöllisesti, mutta paino mieluummin nousee?
Kellään samanlaisia kokemuksia?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Minä ainakin olen laihtunut 8 kilon verran
3 kuukaudessa, ne bentsot kun aiheuttavat semmoisen
välinpitämättömyyden olon ettei ruoka maistu.
Efexorista en tiedä.
syön kai sitten suruuni
ei ole sinänsä lihottavaa tai laihduttavaa vaikutusta; kai se on elämäntilanne, joka aiheuttaa muutoksia ruokahalussa sitten lisäävästi tai vähentävästi. Eikä kovin masentuneena ole varmaan innostunut lenkkeilemäänkään. Efexorilla sama juttu. Toivottavasti saat kuitenkin jostain apua, että pääsisit nauttimaan alkavasta keväästä.