Lääkäri vaihtoi perjantaina kipulääkityksen vatsaoireiden vuoksi.
Määräsi: Meloxicam 15 mg x 1 iltaisin. Nyt olen syönyt 2 päivää tuota ja tuntuu, että kivut pahenevat (ennen Motifene Dual). Varoitteli kyllä, että on hidasvaikutteinen ja saattaa mennä tovi, että vaikutus alkaa...
Kauanko teillä on mennyt, että vaikutus alkaa?
Kokemuksia meloxicamista
7
18327
Vastaukset
- Katienne
oikein edes pure. Siihen mihin auttaa on minulla auttanut heti. Meloxicamin lisäksi minulla on Tramal tai Panacod sekä kramppeihin Sirdalud. Onkohan Meloxicam liian mieto lääke kipuihisi?
- Sama aine
Mulla on Mobic (15 mg meloxicam) ollut oikeastaan ainoa tulehduskipulääke, joka on omiin vaivoihini auttanut ja jolla ei ole ollut mitään ikäviä sivuvaikutuksia. Moni toinen kokeiltu tulehduskipulääke tätä ennen aiheutti mm. pahoja vatsavaivoja, mutta Mobic ei käy vatsalleni ollenkaan. Ennen kuin Mobicin hinta tuli alas, kokeilin kerran sen vaihtoa halvempaan Latonidiin. Se oli jostain syystä minulle selvästi huonompi vaihtoehto (ei yhtä tehokas), vaikka sama vaikuttava lääkeaine siinä tietysti on. Sen jälkeen olen pitäytynyt Mobicissa ja olen ollut tyytyväinen. Pidän myös siitä, että sitä ei tarvitse ottaa kuin yksi tabletti päivässä.
Vaikutusnopeus ja -aste riippuvat varmaankin vaivan laadusta. Mutta jos lääkärisi on sitä sinulle määrännyt, eiköhän hän ole arvellut sen periaatteessa tepsivän. Minulla on auttanut useimmiten viimeistään parissa päivässä. Toivottavasti on jo alkanut auttamaan sinuakin.- kauan odotan
Parisen viikkoa siinä meni, että alkoi auttaa. Tällä hetkellä olo on paljon parempi kuin ennen kipulääkkeen vaihtoa - sattuu huomattavasti vähemmän ja vastasuojalääkkeetkin on saanut jättää pois päivittäisestä repertuaarista.
Nyt jopa mietin annoksen pienentämistä. Kokonaan en uskalla jättää pois, mutta ajattelin kokeilla millaiseksi elämä menee, jos alkuun syön joka toinen päivä 15 mg ja joka toinen 7,5 mg. Motifenellä näitten pudotusten kokeileminen oli paljon helpompaa, kun tiesi, että aina voi ottaa sen lääkkeen vähän myöhemmin ja se auttaa kohtalaisen nopeasti.
Mutta siis tosiaan kokonaisvaikutus on huomattavasti parempi kuin motifenellä.
- miten kauan
miten kauan motifene dual vaikutta
- kivuttomaksi
Meloxicam alkoi auttaa jo päivässä!
- polvikipuinen
Meloxicam 7,5 on hyvä lääke, auttaa kipuihin ja nukkumiseen. mutta, vaikutus ei tule samana päivänä vaan päivien kuluessa siksi täytyy syödä kuurina. Nivelrikkoon hyvä lääke.
- Reuma
Hyvä ja tehokas lääke,auttaa nopeasti ja saan nukuttua paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681