Lada parempi

Ei lähde

7

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KÄYNTIIN

      On se samarakin LADA ,vai mitä yritit viestittää ?

      kyllä minun italiaiset 3kpl lähtee 20-25 pakkasilla käyntiin ilman lohko yms.apuja käyntiin,on lähinnä akku/öljyn laatu kysymys lähteekö auto pakkasilla käyntiin vai ei.

      • Kylä lähtee

        -22 asteen pakkasesta jouduin starttaamaan Fiiun 1.4-TJet ja hyvin se lähti.


    • Gimmy..

      Lisää näitä!

    • Öljy on aika jähmeää.

      Tuossa ruiskusamarassa on vähän outoa, ettei se lähde vaikka lupailee ja akku pyörittää. Saako liikaa bensaa vai eikö saa tarpeeksi, vai eikö ole sähkölaitteet kunnossa.

      Itse joskus olen -20 pakkasesta 80-luvun kaasutin-suzukia startannut, lähtee jos lupaa. Jos ei lähde, se johtuu siitä, ettei akku jaksa pyörittää eikä silloin edes lupaa. Tosin, en kyllä revi kylmästä sellaista autoa jossa on moottorinlämmitin. Yhdessä ei ole ollut, siksi joutui repimään.

      • Noin v. -85 lähti Citroen Visa aamulla -36 asteessa ensi yrittämällä käyntiin ja anoppi pääsi joulukirkkoon. Autossa oli 10W-40 mineraaliöljyt ja kun kahden puristuksen yli pääsi startilla, niin auto kävi. Kovin monta puristusta ei olisi pyörittänytkään, oli se sen verran hidasta...
        Jotakin vilppiä tuossa videossa kyllä oli.


      • Skata.
        sitroen kirjoitti:

        Noin v. -85 lähti Citroen Visa aamulla -36 asteessa ensi yrittämällä käyntiin ja anoppi pääsi joulukirkkoon. Autossa oli 10W-40 mineraaliöljyt ja kun kahden puristuksen yli pääsi startilla, niin auto kävi. Kovin monta puristusta ei olisi pyörittänytkään, oli se sen verran hidasta...
        Jotakin vilppiä tuossa videossa kyllä oli.

        Kokemuksesta voin sanoa ettei videossa ole mitään vilppiä.1200 l on armottoman kova käynnistyjä pakkasellaOli 5 kpl peräkkäin kunnes mallin valmistus loppui.Toinen uskomaton asia oli 1200 L mallin laturi.Kerran annoin apuvirtaa kaverin 12 Volvoon.Oli koittanu omasta japsistaan mutta eipä paljon auttanu.Otettiin Datsun pois häiritsemästä ja 1200 L tilalle.Volvo lähti ja kaveri katto Ladaa ja sano "jumalauta" ja kumarsi Ladalle.Jos Ladassa oli ikkunat kosteat talvella,oli vika kuskissa eikä autossa,kuski ei tiedä ettei Lada lähetä sähkölaskua.


      • jokumuu.
        Skata. kirjoitti:

        Kokemuksesta voin sanoa ettei videossa ole mitään vilppiä.1200 l on armottoman kova käynnistyjä pakkasellaOli 5 kpl peräkkäin kunnes mallin valmistus loppui.Toinen uskomaton asia oli 1200 L mallin laturi.Kerran annoin apuvirtaa kaverin 12 Volvoon.Oli koittanu omasta japsistaan mutta eipä paljon auttanu.Otettiin Datsun pois häiritsemästä ja 1200 L tilalle.Volvo lähti ja kaveri katto Ladaa ja sano "jumalauta" ja kumarsi Ladalle.Jos Ladassa oli ikkunat kosteat talvella,oli vika kuskissa eikä autossa,kuski ei tiedä ettei Lada lähetä sähkölaskua.

        No ei kai se nyt maailman ihme ole jos auto lähtee 24 asteen pakkasessa käyntiin. Niinhän sen kuuluukin jos on kunnossa.

        Jonkun neljännesvuosisadan ikäisen diesel-Pölpötin käyttäminen vertailukohtana ei ehkä ole kovin mielekästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe