Lada parempi
7
770
Vastaukset
- KÄYNTIIN
On se samarakin LADA ,vai mitä yritit viestittää ?
kyllä minun italiaiset 3kpl lähtee 20-25 pakkasilla käyntiin ilman lohko yms.apuja käyntiin,on lähinnä akku/öljyn laatu kysymys lähteekö auto pakkasilla käyntiin vai ei.- Kylä lähtee
-22 asteen pakkasesta jouduin starttaamaan Fiiun 1.4-TJet ja hyvin se lähti.
- Gimmy..
Lisää näitä!
Öljy on aika jähmeää.
Tuossa ruiskusamarassa on vähän outoa, ettei se lähde vaikka lupailee ja akku pyörittää. Saako liikaa bensaa vai eikö saa tarpeeksi, vai eikö ole sähkölaitteet kunnossa.
Itse joskus olen -20 pakkasesta 80-luvun kaasutin-suzukia startannut, lähtee jos lupaa. Jos ei lähde, se johtuu siitä, ettei akku jaksa pyörittää eikä silloin edes lupaa. Tosin, en kyllä revi kylmästä sellaista autoa jossa on moottorinlämmitin. Yhdessä ei ole ollut, siksi joutui repimään.Noin v. -85 lähti Citroen Visa aamulla -36 asteessa ensi yrittämällä käyntiin ja anoppi pääsi joulukirkkoon. Autossa oli 10W-40 mineraaliöljyt ja kun kahden puristuksen yli pääsi startilla, niin auto kävi. Kovin monta puristusta ei olisi pyörittänytkään, oli se sen verran hidasta...
Jotakin vilppiä tuossa videossa kyllä oli.- Skata.
sitroen kirjoitti:
Noin v. -85 lähti Citroen Visa aamulla -36 asteessa ensi yrittämällä käyntiin ja anoppi pääsi joulukirkkoon. Autossa oli 10W-40 mineraaliöljyt ja kun kahden puristuksen yli pääsi startilla, niin auto kävi. Kovin monta puristusta ei olisi pyörittänytkään, oli se sen verran hidasta...
Jotakin vilppiä tuossa videossa kyllä oli.Kokemuksesta voin sanoa ettei videossa ole mitään vilppiä.1200 l on armottoman kova käynnistyjä pakkasellaOli 5 kpl peräkkäin kunnes mallin valmistus loppui.Toinen uskomaton asia oli 1200 L mallin laturi.Kerran annoin apuvirtaa kaverin 12 Volvoon.Oli koittanu omasta japsistaan mutta eipä paljon auttanu.Otettiin Datsun pois häiritsemästä ja 1200 L tilalle.Volvo lähti ja kaveri katto Ladaa ja sano "jumalauta" ja kumarsi Ladalle.Jos Ladassa oli ikkunat kosteat talvella,oli vika kuskissa eikä autossa,kuski ei tiedä ettei Lada lähetä sähkölaskua.
- jokumuu.
Skata. kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa ettei videossa ole mitään vilppiä.1200 l on armottoman kova käynnistyjä pakkasellaOli 5 kpl peräkkäin kunnes mallin valmistus loppui.Toinen uskomaton asia oli 1200 L mallin laturi.Kerran annoin apuvirtaa kaverin 12 Volvoon.Oli koittanu omasta japsistaan mutta eipä paljon auttanu.Otettiin Datsun pois häiritsemästä ja 1200 L tilalle.Volvo lähti ja kaveri katto Ladaa ja sano "jumalauta" ja kumarsi Ladalle.Jos Ladassa oli ikkunat kosteat talvella,oli vika kuskissa eikä autossa,kuski ei tiedä ettei Lada lähetä sähkölaskua.
No ei kai se nyt maailman ihme ole jos auto lähtee 24 asteen pakkasessa käyntiin. Niinhän sen kuuluukin jos on kunnossa.
Jonkun neljännesvuosisadan ikäisen diesel-Pölpötin käyttäminen vertailukohtana ei ehkä ole kovin mielekästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522