KUULUTKO JUMALAN PILKKAAJIIN

"kristinuskoon"

Suureen Babylooniaan kuuluvien "antikristus kristittyjen" jumala kohentelee luomiaan vajavaisia ihmislapsia elävinä helvetin tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen, loputtomasti: Kun entinen liha on päältä syöty, tai palanut, kasvattaa uusi sijaan, niin ettei sillä tuskalla ja kärsimyksellä ole mitään rajaa, eikä määrää. Eikä se lopu koskaan!

josta on kaukana armo ja totuus?

Vain saatana ja hänen opetuslapsensa voi peloitella ihmisiä noin sadistisella Jumalalla!

Saatana on monien näkyjen ja ilmestyksien taituri. Se saa jopa ihmiset uskomaan jonkun kuolleeksi, herättää sitten sen valekuolleen ja kas kummaa, tämähän kertoo käyneensä helvetissä, ja miten siellä syötiin ihmisiä elävänä ja liha kasvoi samantien takaisin, ikuisesti, niin että raatelu ja palaminen jatkui päivästä toiseen, vuodesta toiseen, iankaikkisesta, iankaikkiseen!!!!

Voi, voi tätä hirveää eksytystä ja Kaikkivaltiaan Jumalan häpäisyä!!!!

Raamatussa sanotaan myöskin, että "tapahtukoon sinulle uskosi mukaan! "Noinko sinäkin todella haluat uskoa???

5

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoksiko

      pitäisi nielaista kameli. eli ottaa vastaan täytenä totuutena kaikki Ellen Whiten harhat. Sielun kuolemattomuudesta ja helvetin kestosta saa olla mitä mieltä haluaa, mutta se ei tee adventismista oikeaa oppia. Ei vaikka Alex 8 toitottaisi siitä kymmenen kertaa päivässä.

    • Minusta asiaa ei pidä ottaa noin raskaasti. Se mitä Raamattu kertoo rangaistuksen kestosta ja laadusta lepää muutaman paikan päällä. Ei kannata vetää lopullisia johtopäätöksiä rangaistusten suhteen.

      Tiedämme vain sen, että Raamatun mukaan tulee olemaan helvetin rangaistus, mutta tästä syvällisempään asian käsittämiseen emme kye. Tiedämme, kuinka rangaistukselta vältytään ja siihen kaikenkaikkiaan ojentaudumme täysin luottaen. Tuomioita ei langeteta Jeesuksen uskoville. Joten turvallisella mielellä saa jokainen Jeesuksen uskova olla.

      >> Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. >>

    • Babyloonialainen

      >>Suureen Babylooniaan kuuluvien "antikristus kristittyjen" jumala kohentelee luomiaan vajavaisia ihmislapsia elävinä helvetin tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen, loputtomasti: Kun entinen liha on päältä syöty, tai palanut, kasvattaa uusi sijaan, niin ettei sillä tuskalla ja kärsimyksellä ole mitään rajaa, eikä määrää. Eikä se lopu koskaan!>>

      Ei täällä suuressa Babylooniassa näy aivan tuommoista meininkiä. Sensijaan monile pakkaa silloin tällöin tulemaan napalmia niskaan ja harhautneet täsmäohjukset ja sirpalepommit repivät nahkat päältä ja suolet pellolle niin aikuisilta miehiltä kuin lapsilta ja vanhuksiltakin. Ruokaakaan ei ole, eikä vettä eikä lämpöä talven pakkasia vastaan. Joka tapauksessa voi sanoa tämän tällaisen elämän olevan täyttä helvettiä. Helpotus siinä taitaa olla kun hengen lähtiessä luihin saakka polttanut fosfori lakkaa piinaamasta rääkättyä ruumista.

    • Ei armon kirjaa, Raamattua olisi tarvinnut kirjoittaakaan, jos Jumala olisi pelkkää kukkaisrakkautta.
      Mitä pilkkaamiseen tulee niin senkun vain pilkkaat Jumalaa, ei se mitään. Mutta varoitan sinua pilkkaamasta
      armon Henkeä ja Jumalan Voimaa!

      Mark. 3. HENGEN PILKKA
      28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
      29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
      30 Sillä he sanoivat: "Hänessä on saastainen henki".
      ...
      Mark. 3:22
      Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat:
      "Hänessä on Beelsebul", ja: "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia".
      ...
      Mark. 9:38-41
      38
      Johannes sanoi hänelle:
      "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi.
      Me yritimme estää häntä, koska hän ei kuulu meihin."
      [9:38-41: Luuk. 9:49,50 : Luuk. 9:54]
      39
      Mutta Jeesus vastasi:
      "Älkää estäkö häntä.
      Eihän yksikään, joka tekee voimateon minun nimessäni, voi heti perään puhua minusta pahaa.
      40
      Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme.
      [Matt. 12:30; Luuk. 11:23]
      41
      Totisesti: joka antaa teille maljallisen vettä sen tähden, että te olette Kristuksen omia, ei jää palkkaansa vaille. [Matt. 10:42 ]

      MUISTA PYHITTÄÄ LÄHIMMÄISESI !

      Matt. 22:34-40
      34
      Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon.
      [22:34-40: Mark. 12:28-34; Luuk. 10:25-28]
      35
      Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle:
      36
      "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?"
      37
      Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.
      [5. Moos. 6:5]
      38 Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.
      39 Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
      [3. Moos. 19:18 ; Matt. 19:19 ]
      40 Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."

      On kahdenlaista uskoa. Toiset pyhittää leposohvansa ja toiset pyhittää lähimmäisensä.

    • >>KUULUTKO JUMALAN PILKKAAJIIN>>

      Miten nyt ylipäänsä kukaan voi edes Jumalaa pilkata? Ihmisiä ja heidän jumala-uskomuksiaan kylläkin voi pilkata, joka ei tietenkään ole hyvä asia koska ihmiseen voi pahastikin sattua kun hntä ja hänen pyhimpiä arvojaan ivataan. - Tenavien Jaska Jokunen kerto joskus jokun nauraneen häntä päin naamaa ja totesi lisäksi naamaan sattuvan kun sitä päin nauretaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe