Mitsua ei halua

monikaan

15

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osteta

      http://www1.autoalanverkkopalvelu.fi/mediakone/aineistot/378/pick-up_rekist1-12_09%281%29.jpg
      Laitoin lava-autojen rekisteröinti tilastot viime vuodelta tähän,valitettavasti kpl määrät puuttuu.Mitsu
      ei tälläkään sadalla juuri menesty.Ford on ohittanut Isuzun,toisaalta Isuzu on edelleen yllättävän korkealla
      kun ottaa huomioon että on näin uusi tulokas.(2007 aloitettiin vasta maahantuonti Suomeen).
      Hilux jatkaa kärjessä ja olisikin hauska tietää millä % tällä kertaa,valitettavasti tiedot puuttuu.

      • stihl-mies

        Työn puolesta avolavoilla ajellut jonkun verran. Eri merkkejä vanhempina -90 luvun malleina ja nyt `jouduin` -06 L200 ostamaan itelle ajoon. Puoli vuotta ja 20000 km nyt kokemusta niin jos verottaja ei hirveen pahasti rankase meitä työn takia avolavaa tarvitsevia,pystysin uuden samanlaisen ostamaan kokemuksien perusteella.


      • vaatisi
        stihl-mies kirjoitti:

        Työn puolesta avolavoilla ajellut jonkun verran. Eri merkkejä vanhempina -90 luvun malleina ja nyt `jouduin` -06 L200 ostamaan itelle ajoon. Puoli vuotta ja 20000 km nyt kokemusta niin jos verottaja ei hirveen pahasti rankase meitä työn takia avolavaa tarvitsevia,pystysin uuden samanlaisen ostamaan kokemuksien perusteella.

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.


      • -stihl-mies-
        vaatisi kirjoitti:

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.

        Noin se varmaankin menee verotus tuolla ajokillani tulevaisuudessa... Varmaa ainaki kuin vanhan kuolema ettei kulut eikä verot ym. käyttökulut tule laskemaan pakuissa,yleensä autoissa. No osaapahan varautua ja kokeilla jossain taksakorotuksessa saada nostettua hintoja...


      • pesrse-kakkonen
        vaatisi kirjoitti:

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.

        imagon kohotus..voi vitunjeesus


    • sillä paremmalla

      kun vaan toi markkinointi viitsittäis laittaa kuntoon. 25000 takana vm. 2008 l200 magnumilla. Seuraavakin pick-up on mitsu, ellei ihmeitä tapahdu.

      • mielletään

        Ihan hyvä on toki mikäli olet Mitsuusi tyytyväinen,ja jopa uskonkin sen ettei L-200 ole huono valinta sekään.
        Toisaalta merkki mikä myy Suomen viidenneksi eniten(kun 7 merkkiä vain markkonoilla),niin pistää miettimään kokonaisuutta täällä Suomenmaassa ettei kannata ostaa.Ilmeisesti tarkoittaa siis huoltoverkoston suppeutta
        ja sitäkautta kalliita käyttökustannuksia(VEHO) ainakaan ei kuulosta erinomaiselta huoltopaikalta.Euroopassa
        auto kyllä pärjää(se tiedossa)mutta täällä Suomessa toki pitäisi vähän asiat muuttua mikäli tuolta 5 sijalta myynnissä haluttaisiin ylöspäin.


      • itsekkin!
        mielletään kirjoitti:

        Ihan hyvä on toki mikäli olet Mitsuusi tyytyväinen,ja jopa uskonkin sen ettei L-200 ole huono valinta sekään.
        Toisaalta merkki mikä myy Suomen viidenneksi eniten(kun 7 merkkiä vain markkonoilla),niin pistää miettimään kokonaisuutta täällä Suomenmaassa ettei kannata ostaa.Ilmeisesti tarkoittaa siis huoltoverkoston suppeutta
        ja sitäkautta kalliita käyttökustannuksia(VEHO) ainakaan ei kuulosta erinomaiselta huoltopaikalta.Euroopassa
        auto kyllä pärjää(se tiedossa)mutta täällä Suomessa toki pitäisi vähän asiat muuttua mikäli tuolta 5 sijalta myynnissä haluttaisiin ylöspäin.

        Kyllä otsikko MITSUN HALUAA KAIKKI on hieman "provosoiva" koska kyse ei tässätapauksessa ole edes rahasta.Nämä pic-upit on kaikki lähes saman hintaisia ja Mitsu jopa halvemmasta päästä joten jos auto on myyntiluvuissa sijalla 5 seitsemästä merkistä niin kovin halutuksi sitä ei kannata täällä mainostaa.


      • bt50
        itsekkin! kirjoitti:

        Kyllä otsikko MITSUN HALUAA KAIKKI on hieman "provosoiva" koska kyse ei tässätapauksessa ole edes rahasta.Nämä pic-upit on kaikki lähes saman hintaisia ja Mitsu jopa halvemmasta päästä joten jos auto on myyntiluvuissa sijalla 5 seitsemästä merkistä niin kovin halutuksi sitä ei kannata täällä mainostaa.

        Mitsun listasijoitus kerro lähinnä merkin asemasta Veholla. Ei ole mainostukseen panostettu jos vertaa Viton tai Sprinterin esiintuontiin. Lehtiä kun kattelee niin kyllä siellä näkee niin Hiluxin kuin Isuzunkin mainoksia mutta Mitsun jälleenmyyjä pitää etsiä netin kautta.


    • juu.

      Vaan maahantuojassa. Suomen mersukeskeinen maahantuoja ei välitä hevon paskaa sivumerkeistä.

      Uusi L200 muuten tänäkin vuonna voittanut puolen kymmentä vertailua. Auto Bildin ison tutkimuksen mukaan Euroopan halutuin pickup. Australiassa valittiin vuoden maasturiksi ja brittien saarilla taas voitti top truck palkinnon.

      Ja myyntitilastoja kun katsoo, Ford Ranger ja Mazda, molemmat täysin identtisiä autoja perusteiltaan, miksi Ford on 4 sijaa korkeammalla? Niimpä niin, mietippä sitä. Ei se auto itsessään merkitse hevon paskaa, vaan kaikki muu ja mielikuvat vähintään yhtä paljon.

      • vikaa !

        Toisaalta on jonkunverran ymmärrettävää että vaikka L-200 olisikin mailmalla hyvin menestynyt,en minäkään kuluttajana ostaisi k.o.autoa Suomessa koska lieveilmiöt maassa huonosta myyntimenestyksestä kertoo aina jotakin.Eniten mm.epäilyttää juuri huoltokustannukset/palvelu tätä erittäin vähän myytyä merkkiä kohtaan
        voin kuvitella että palvelu tähtimerkin varjossa ei juuri tyydyttäisi minua kuluttajana,ja jopa epäilyttää ettei varjomerkin huollotkaan olisi kuluttajaystävällisiä.Sitä johtopäätöstä ei voi kylläkään tehdä että merkissä sinänsä olisi vikaa.


      • huono!
        vikaa ! kirjoitti:

        Toisaalta on jonkunverran ymmärrettävää että vaikka L-200 olisikin mailmalla hyvin menestynyt,en minäkään kuluttajana ostaisi k.o.autoa Suomessa koska lieveilmiöt maassa huonosta myyntimenestyksestä kertoo aina jotakin.Eniten mm.epäilyttää juuri huoltokustannukset/palvelu tätä erittäin vähän myytyä merkkiä kohtaan
        voin kuvitella että palvelu tähtimerkin varjossa ei juuri tyydyttäisi minua kuluttajana,ja jopa epäilyttää ettei varjomerkin huollotkaan olisi kuluttajaystävällisiä.Sitä johtopäätöstä ei voi kylläkään tehdä että merkissä sinänsä olisi vikaa.

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!


      • joo.
        huono! kirjoitti:

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!

        Kun juuri ajettavuus on yksi puoli millä se on paljolti mainettaan niittänyt. Voisitko kertoa mikä ajettavuudessa on vikana? Vai onko kyse makuasiasta. Sinun L200:essasihan on pehmeämpi ns. comfort jousitus, toisin kuin Rangerissasi oli ihan täyden kantavuuden pickup jousitus, kuten halvemmissa L200 malleissakin on. Etkö selvittänyt tuota asiaa koeajolla, luulisi että olisi huomannut.


      • hbhhjhvhnmgbmj
        huono! kirjoitti:

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!

        Ainakin magnum-mallissa on alimitoitetut takaiskarit jotka menettää nopeasti sen vähäisenkin vaimennuskykynsä. Pehmeä ja pitkäliikkeinen jousitus ja paskat iskarit, niin tuloksena juurikin tuota soutamista ja huopaamista. Oli itsellekkin jonkinlainen järkytys kun eka kerran ajoin mutkatiellä jossa sellaisia isoja heittoja... Sitten vaihdoin takaiskarit ja käytös muuttui huomattavasti paremmaksi, suosittelen muillekkin! Iskarit on erittäin helppo vaihtaa ja kiinnitys on yleinen lenkki/lenkki, joten parempia iskareita löytyy helposti.


      • JÄLÄS
        hbhhjhvhnmgbmj kirjoitti:

        Ainakin magnum-mallissa on alimitoitetut takaiskarit jotka menettää nopeasti sen vähäisenkin vaimennuskykynsä. Pehmeä ja pitkäliikkeinen jousitus ja paskat iskarit, niin tuloksena juurikin tuota soutamista ja huopaamista. Oli itsellekkin jonkinlainen järkytys kun eka kerran ajoin mutkatiellä jossa sellaisia isoja heittoja... Sitten vaihdoin takaiskarit ja käytös muuttui huomattavasti paremmaksi, suosittelen muillekkin! Iskarit on erittäin helppo vaihtaa ja kiinnitys on yleinen lenkki/lenkki, joten parempia iskareita löytyy helposti.

        Morjens Meil oli ja mitsu,mut vuos malli 89.Siihen vaihettii kaik iskarit ja taka jouset uusiks
        mut kyllä kun yritti noilla kylä teillä päästellä sillee reilusti,ni tuntu et ETUPÄÄ ei
        oikee tienny et olisko se ilmassa vai missä.Mutta tiettyyn nopeuteen saakka se oli mainio auto
        Semmonen kruisaileva ajotyyli oli paras.Nyt vaihettii kulkuneuvvo hondan sport civikkii,ni
        sillä saapi lasettaa kurvit varmaan 30 prosenttia kovempaa. Mutta,poijaat, eihän se vauhti
        vaan ajamisen ilo,mitsulla kun pistää nokan mettätielle,umpihankee . . . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe