Mitsua ei halua

monikaan

15

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osteta

      http://www1.autoalanverkkopalvelu.fi/mediakone/aineistot/378/pick-up_rekist1-12_09%281%29.jpg
      Laitoin lava-autojen rekisteröinti tilastot viime vuodelta tähän,valitettavasti kpl määrät puuttuu.Mitsu
      ei tälläkään sadalla juuri menesty.Ford on ohittanut Isuzun,toisaalta Isuzu on edelleen yllättävän korkealla
      kun ottaa huomioon että on näin uusi tulokas.(2007 aloitettiin vasta maahantuonti Suomeen).
      Hilux jatkaa kärjessä ja olisikin hauska tietää millä % tällä kertaa,valitettavasti tiedot puuttuu.

      • stihl-mies

        Työn puolesta avolavoilla ajellut jonkun verran. Eri merkkejä vanhempina -90 luvun malleina ja nyt `jouduin` -06 L200 ostamaan itelle ajoon. Puoli vuotta ja 20000 km nyt kokemusta niin jos verottaja ei hirveen pahasti rankase meitä työn takia avolavaa tarvitsevia,pystysin uuden samanlaisen ostamaan kokemuksien perusteella.


      • vaatisi
        stihl-mies kirjoitti:

        Työn puolesta avolavoilla ajellut jonkun verran. Eri merkkejä vanhempina -90 luvun malleina ja nyt `jouduin` -06 L200 ostamaan itelle ajoon. Puoli vuotta ja 20000 km nyt kokemusta niin jos verottaja ei hirveen pahasti rankase meitä työn takia avolavaa tarvitsevia,pystysin uuden samanlaisen ostamaan kokemuksien perusteella.

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.


      • -stihl-mies-
        vaatisi kirjoitti:

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.

        Noin se varmaankin menee verotus tuolla ajokillani tulevaisuudessa... Varmaa ainaki kuin vanhan kuolema ettei kulut eikä verot ym. käyttökulut tule laskemaan pakuissa,yleensä autoissa. No osaapahan varautua ja kokeilla jossain taksakorotuksessa saada nostettua hintoja...


      • pesrse-kakkonen
        vaatisi kirjoitti:

        Ei L-200 varmastikkaan ole huono valinta sekään.Imagon kohotusta Suomessa kaipaisi jos 5 sijalta haluaisi ylöspäin.Verotuksellisesti kaikkien verot nousee reippaasti,sinun tapauksessasi ajoneuvovero nousee n.210 e.(koska co2 merkintää ei rekisterioteessa luultavast ole) Jos on niin nousua on vähemmän eli vajaa 80e.
        Eli käyttövoimavero n.98e(ellei double cap) ajoneuvovero 339e yhteensä noin 437e.

        imagon kohotus..voi vitunjeesus


    • sillä paremmalla

      kun vaan toi markkinointi viitsittäis laittaa kuntoon. 25000 takana vm. 2008 l200 magnumilla. Seuraavakin pick-up on mitsu, ellei ihmeitä tapahdu.

      • mielletään

        Ihan hyvä on toki mikäli olet Mitsuusi tyytyväinen,ja jopa uskonkin sen ettei L-200 ole huono valinta sekään.
        Toisaalta merkki mikä myy Suomen viidenneksi eniten(kun 7 merkkiä vain markkonoilla),niin pistää miettimään kokonaisuutta täällä Suomenmaassa ettei kannata ostaa.Ilmeisesti tarkoittaa siis huoltoverkoston suppeutta
        ja sitäkautta kalliita käyttökustannuksia(VEHO) ainakaan ei kuulosta erinomaiselta huoltopaikalta.Euroopassa
        auto kyllä pärjää(se tiedossa)mutta täällä Suomessa toki pitäisi vähän asiat muuttua mikäli tuolta 5 sijalta myynnissä haluttaisiin ylöspäin.


      • itsekkin!
        mielletään kirjoitti:

        Ihan hyvä on toki mikäli olet Mitsuusi tyytyväinen,ja jopa uskonkin sen ettei L-200 ole huono valinta sekään.
        Toisaalta merkki mikä myy Suomen viidenneksi eniten(kun 7 merkkiä vain markkonoilla),niin pistää miettimään kokonaisuutta täällä Suomenmaassa ettei kannata ostaa.Ilmeisesti tarkoittaa siis huoltoverkoston suppeutta
        ja sitäkautta kalliita käyttökustannuksia(VEHO) ainakaan ei kuulosta erinomaiselta huoltopaikalta.Euroopassa
        auto kyllä pärjää(se tiedossa)mutta täällä Suomessa toki pitäisi vähän asiat muuttua mikäli tuolta 5 sijalta myynnissä haluttaisiin ylöspäin.

        Kyllä otsikko MITSUN HALUAA KAIKKI on hieman "provosoiva" koska kyse ei tässätapauksessa ole edes rahasta.Nämä pic-upit on kaikki lähes saman hintaisia ja Mitsu jopa halvemmasta päästä joten jos auto on myyntiluvuissa sijalla 5 seitsemästä merkistä niin kovin halutuksi sitä ei kannata täällä mainostaa.


      • bt50
        itsekkin! kirjoitti:

        Kyllä otsikko MITSUN HALUAA KAIKKI on hieman "provosoiva" koska kyse ei tässätapauksessa ole edes rahasta.Nämä pic-upit on kaikki lähes saman hintaisia ja Mitsu jopa halvemmasta päästä joten jos auto on myyntiluvuissa sijalla 5 seitsemästä merkistä niin kovin halutuksi sitä ei kannata täällä mainostaa.

        Mitsun listasijoitus kerro lähinnä merkin asemasta Veholla. Ei ole mainostukseen panostettu jos vertaa Viton tai Sprinterin esiintuontiin. Lehtiä kun kattelee niin kyllä siellä näkee niin Hiluxin kuin Isuzunkin mainoksia mutta Mitsun jälleenmyyjä pitää etsiä netin kautta.


    • juu.

      Vaan maahantuojassa. Suomen mersukeskeinen maahantuoja ei välitä hevon paskaa sivumerkeistä.

      Uusi L200 muuten tänäkin vuonna voittanut puolen kymmentä vertailua. Auto Bildin ison tutkimuksen mukaan Euroopan halutuin pickup. Australiassa valittiin vuoden maasturiksi ja brittien saarilla taas voitti top truck palkinnon.

      Ja myyntitilastoja kun katsoo, Ford Ranger ja Mazda, molemmat täysin identtisiä autoja perusteiltaan, miksi Ford on 4 sijaa korkeammalla? Niimpä niin, mietippä sitä. Ei se auto itsessään merkitse hevon paskaa, vaan kaikki muu ja mielikuvat vähintään yhtä paljon.

      • vikaa !

        Toisaalta on jonkunverran ymmärrettävää että vaikka L-200 olisikin mailmalla hyvin menestynyt,en minäkään kuluttajana ostaisi k.o.autoa Suomessa koska lieveilmiöt maassa huonosta myyntimenestyksestä kertoo aina jotakin.Eniten mm.epäilyttää juuri huoltokustannukset/palvelu tätä erittäin vähän myytyä merkkiä kohtaan
        voin kuvitella että palvelu tähtimerkin varjossa ei juuri tyydyttäisi minua kuluttajana,ja jopa epäilyttää ettei varjomerkin huollotkaan olisi kuluttajaystävällisiä.Sitä johtopäätöstä ei voi kylläkään tehdä että merkissä sinänsä olisi vikaa.


      • huono!
        vikaa ! kirjoitti:

        Toisaalta on jonkunverran ymmärrettävää että vaikka L-200 olisikin mailmalla hyvin menestynyt,en minäkään kuluttajana ostaisi k.o.autoa Suomessa koska lieveilmiöt maassa huonosta myyntimenestyksestä kertoo aina jotakin.Eniten mm.epäilyttää juuri huoltokustannukset/palvelu tätä erittäin vähän myytyä merkkiä kohtaan
        voin kuvitella että palvelu tähtimerkin varjossa ei juuri tyydyttäisi minua kuluttajana,ja jopa epäilyttää ettei varjomerkin huollotkaan olisi kuluttajaystävällisiä.Sitä johtopäätöstä ei voi kylläkään tehdä että merkissä sinänsä olisi vikaa.

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!


      • joo.
        huono! kirjoitti:

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!

        Kun juuri ajettavuus on yksi puoli millä se on paljolti mainettaan niittänyt. Voisitko kertoa mikä ajettavuudessa on vikana? Vai onko kyse makuasiasta. Sinun L200:essasihan on pehmeämpi ns. comfort jousitus, toisin kuin Rangerissasi oli ihan täyden kantavuuden pickup jousitus, kuten halvemmissa L200 malleissakin on. Etkö selvittänyt tuota asiaa koeajolla, luulisi että olisi huomannut.


      • hbhhjhvhnmgbmj
        huono! kirjoitti:

        Minulla on 08 l-200 ja voin kertoa että olen auton ajo-ominaisuuksiin pettynyt rajusti,auto käyttäytyy miten sattuu mm.nopeassa kaarreajossa mutkaisilla teillä.Vaihdoin vanhan rangerini tähän (04 malli)ja voin sanoa että se oli paras auto mitä olen tienpäällä ajanut.Tässä l-200 on kyllä kaikkia teknisiä hienouksia kuten EPS mutta olen todella pettynyt auton maantiekäyttäytymiseen ranger meni kuin juna tämä senkun soutaa ja huopaa.Seuraava autoni ei ole L-200 se on varmasti joku muu. Myyntilukusijoitus 5/7 saattaa jopa imarrella
        mitsua.En suositele!

        Ainakin magnum-mallissa on alimitoitetut takaiskarit jotka menettää nopeasti sen vähäisenkin vaimennuskykynsä. Pehmeä ja pitkäliikkeinen jousitus ja paskat iskarit, niin tuloksena juurikin tuota soutamista ja huopaamista. Oli itsellekkin jonkinlainen järkytys kun eka kerran ajoin mutkatiellä jossa sellaisia isoja heittoja... Sitten vaihdoin takaiskarit ja käytös muuttui huomattavasti paremmaksi, suosittelen muillekkin! Iskarit on erittäin helppo vaihtaa ja kiinnitys on yleinen lenkki/lenkki, joten parempia iskareita löytyy helposti.


      • JÄLÄS
        hbhhjhvhnmgbmj kirjoitti:

        Ainakin magnum-mallissa on alimitoitetut takaiskarit jotka menettää nopeasti sen vähäisenkin vaimennuskykynsä. Pehmeä ja pitkäliikkeinen jousitus ja paskat iskarit, niin tuloksena juurikin tuota soutamista ja huopaamista. Oli itsellekkin jonkinlainen järkytys kun eka kerran ajoin mutkatiellä jossa sellaisia isoja heittoja... Sitten vaihdoin takaiskarit ja käytös muuttui huomattavasti paremmaksi, suosittelen muillekkin! Iskarit on erittäin helppo vaihtaa ja kiinnitys on yleinen lenkki/lenkki, joten parempia iskareita löytyy helposti.

        Morjens Meil oli ja mitsu,mut vuos malli 89.Siihen vaihettii kaik iskarit ja taka jouset uusiks
        mut kyllä kun yritti noilla kylä teillä päästellä sillee reilusti,ni tuntu et ETUPÄÄ ei
        oikee tienny et olisko se ilmassa vai missä.Mutta tiettyyn nopeuteen saakka se oli mainio auto
        Semmonen kruisaileva ajotyyli oli paras.Nyt vaihettii kulkuneuvvo hondan sport civikkii,ni
        sillä saapi lasettaa kurvit varmaan 30 prosenttia kovempaa. Mutta,poijaat, eihän se vauhti
        vaan ajamisen ilo,mitsulla kun pistää nokan mettätielle,umpihankee . . . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maataloustuet pois

      Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      286
      6390
    2. Kotihoito suomussalmella

      Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      54
      6302
    3. Riikka Purra haluaa muuttaa

      maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      27
      6067
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

      Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      96
      5840
    5. Kohtalokas laukaus

      IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      42
      5335
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

      Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4854
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

      Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4214
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

      Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3991
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

      Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3716
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

      Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3262
    Aihe