Nykymusiiki on paskaa.

Retkuilija

mukarankkaa paskalänkytystä.Ei voi mitään.

16

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qumig

AAMEN. 70 luku rulettaa. varsinkin hevi ,proge ja ABBA :)....

• newtimer

on kyllä ihan aunuksesta, mutta rootspuolella tehdään ehkä historian kiinnostavinta kamaa. Siis nimenomaan indien piirissä. Tyylit sekoittuvat iloisesti keskenään ja tuloksena on parhaimmillaan tuoretta, ihan uutta ilmaisua. Seuraan evoluutiota mitä suurimmalla mielenkiinnolla.

• newtimer kirjoitti:

on kyllä ihan aunuksesta, mutta rootspuolella tehdään ehkä historian kiinnostavinta kamaa. Siis nimenomaan indien piirissä. Tyylit sekoittuvat iloisesti keskenään ja tuloksena on parhaimmillaan tuoretta, ihan uutta ilmaisua. Seuraan evoluutiota mitä suurimmalla mielenkiinnolla.

Oli 70-luvullakin kuraa. Esim. Uriah Heep, purkkapop ja progee

• Valge Politskovaskaj
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

Oli 70-luvullakin kuraa. Esim. Uriah Heep, purkkapop ja progee

hahah, vai oli proge kuraa ja UriahHeep, heh, meneppäs hiphoppari omalle palstalle, jou. purkkapop oli kuraa siitä olen samaa mieltä kaikenlaiset alvin stardust,sweet, slade,showwaddywaddy,osmonds ja se pedofiili setä mustassa nahkapuvussaan ,mikä se nyt olikaan....ja paljonmuita pellejä, 1990-2000 luvun pellejä on on nämä lökäpöksyt jotka matkii jenkkiläskejä,jou.

• 80-luvun nuori
        Valge Politskovaskaj kirjoitti:

hahah, vai oli proge kuraa ja UriahHeep, heh, meneppäs hiphoppari omalle palstalle, jou. purkkapop oli kuraa siitä olen samaa mieltä kaikenlaiset alvin stardust,sweet, slade,showwaddywaddy,osmonds ja se pedofiili setä mustassa nahkapuvussaan ,mikä se nyt olikaan....ja paljonmuita pellejä, 1990-2000 luvun pellejä on on nämä lökäpöksyt jotka matkii jenkkiläskejä,jou.

Mikään ei vedä vertoja 80-luvun popille!

• Valge Politskovaskaj kirjoitti:

En ole hiphoppari. Olen ihan "rokkari".
        Ja oma musamakuni on ihan 50-70 luvun kamaa, mutta ei se kaikki 70-luvullakaan ollut parasta.
        Thin Lizzy oli 100 kertaa parempaa kuin Heep.

• Valge Politskovaskaj
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

En ole hiphoppari. Olen ihan "rokkari".
        Ja oma musamakuni on ihan 50-70 luvun kamaa, mutta ei se kaikki 70-luvullakaan ollut parasta.
        Thin Lizzy oli 100 kertaa parempaa kuin Heep.

Jos olet rokkari , HEI, VÄHÄN RESPEKTIÄ URIAH HEEPille !
        teki ne paljon joutavaa länkytystä mutta 5 ekaa levyä on rankkaa musa historiaa.
        Thn Lizzy on OK mutta ei pärjää Heepille.....

mielestäni 50 luku kuuluu jo unholaan sinne samaan kun humppa ja neekerjatzi :), ei nappaa mitenkään.

• Tsuulai Mooning
        Valge Politskovaskaj kirjoitti:

Jos olet rokkari , HEI, VÄHÄN RESPEKTIÄ URIAH HEEPille !
        teki ne paljon joutavaa länkytystä mutta 5 ekaa levyä on rankkaa musa historiaa.
        Thn Lizzy on OK mutta ei pärjää Heepille.....

mielestäni 50 luku kuuluu jo unholaan sinne samaan kun humppa ja neekerjatzi :), ei nappaa mitenkään.

heh täälläpä otetaan hernettä nokkuun ! Haha !
        tylsää 70-luvun jumitusheviä. missä meininki? Tylsää uiluttelua, milloin se kertosäe alkaa????
        Heppiä kuunnellessa aika pysähtyy ja kroppa muumioituu.
        hei ottakaa iisisti ! Kuunnelkaa kunnon rock n rollia, ei se musa niin vakavaa ole vaikka Heppi onkin.

Little richard jne...

• Mopo Havuzzi
        Tsuulai Mooning kirjoitti:

heh täälläpä otetaan hernettä nokkuun ! Haha !
        tylsää 70-luvun jumitusheviä. missä meininki? Tylsää uiluttelua, milloin se kertosäe alkaa????
        Heppiä kuunnellessa aika pysähtyy ja kroppa muumioituu.
        hei ottakaa iisisti ! Kuunnelkaa kunnon rock n rollia, ei se musa niin vakavaa ole vaikka Heppi onkin.

Little richard jne...

Eikös se little richard ole pikkupoikien painaja ?

• Kummastutta

Jos kaikki olisivat musiikista samaa mieltä. Onneksi useimmilla on aina jonkun mielestä väärä mielipide. Itse asiassa ei ole yhtään oikeaa mielipidettä, siis kaikki ovat vääriä mielipiteitä.

• eurohumppaaja

Eurodance -trance parasta mitä on koskaan tehty. 90-luvulla noitakin löytyy ihan kohtullisesti nykyisin on joku cascada ainoo joka on mennyt aivan paskaks. cascadaa ja velvettiä soitti radioseven jo yli vuoden aikasemmin kun nrj ja voice tajus koko biisit no kuka sitä vanhaa paskaa jaksaa vartin välein kuunnella

dingitdingitdingitding E-eee.... Radioseven radio minun makuu

• wwwwewwwwwwwew

miten joku Rihanna on saanu muuten edes levytyssopimuksen se on ihan hirveetä narinaa ruosteinen saranakin pitää parempaa ääntä. idolsissa putois heti ekalla kieroksella. persettä kun antaa niin kyllä sillä sopimuksia aletaan saamaan ja videoissa mahollisimman vähän vaatetta niin on levymyynti taattu.
        jenkki musa on muutenkin täyttä kuraa vai onko lady kakka sit hyvä

• nykymusa vähän niin ja näin... Mut mikäs siinä. Ei nykynuoriso taida oikein tietää paremmasta tai sit ne ovat liian kiireisiä ottaakseen selvää.

Ei ole tainnut 90-luvun jälkeen tulla mitään erityisen mainittavaa.

• Kummastutta

Mistä vuosisadasta puhut?

• Kummastutta kirjoitti:

Mistä vuosisadasta puhut?

...

• fgijfdijgdi

Mielipide on kuin pyllynreikä. Jokaisella on sellainen ja ne kaikki haisevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3764
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2721
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2398
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1726
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1387
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe