Nykymusiiki on paskaa.

Retkuilija

mukarankkaa paskalänkytystä.Ei voi mitään.

16

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qumig

      AAMEN. 70 luku rulettaa. varsinkin hevi ,proge ja ABBA :)....

      • newtimer

        on kyllä ihan aunuksesta, mutta rootspuolella tehdään ehkä historian kiinnostavinta kamaa. Siis nimenomaan indien piirissä. Tyylit sekoittuvat iloisesti keskenään ja tuloksena on parhaimmillaan tuoretta, ihan uutta ilmaisua. Seuraan evoluutiota mitä suurimmalla mielenkiinnolla.


      • newtimer kirjoitti:

        on kyllä ihan aunuksesta, mutta rootspuolella tehdään ehkä historian kiinnostavinta kamaa. Siis nimenomaan indien piirissä. Tyylit sekoittuvat iloisesti keskenään ja tuloksena on parhaimmillaan tuoretta, ihan uutta ilmaisua. Seuraan evoluutiota mitä suurimmalla mielenkiinnolla.

        Oli 70-luvullakin kuraa. Esim. Uriah Heep, purkkapop ja progee


      • Valge Politskovaskaj
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        Oli 70-luvullakin kuraa. Esim. Uriah Heep, purkkapop ja progee

        hahah, vai oli proge kuraa ja UriahHeep, heh, meneppäs hiphoppari omalle palstalle, jou. purkkapop oli kuraa siitä olen samaa mieltä kaikenlaiset alvin stardust,sweet, slade,showwaddywaddy,osmonds ja se pedofiili setä mustassa nahkapuvussaan ,mikä se nyt olikaan....ja paljonmuita pellejä, 1990-2000 luvun pellejä on on nämä lökäpöksyt jotka matkii jenkkiläskejä,jou.


      • 80-luvun nuori
        Valge Politskovaskaj kirjoitti:

        hahah, vai oli proge kuraa ja UriahHeep, heh, meneppäs hiphoppari omalle palstalle, jou. purkkapop oli kuraa siitä olen samaa mieltä kaikenlaiset alvin stardust,sweet, slade,showwaddywaddy,osmonds ja se pedofiili setä mustassa nahkapuvussaan ,mikä se nyt olikaan....ja paljonmuita pellejä, 1990-2000 luvun pellejä on on nämä lökäpöksyt jotka matkii jenkkiläskejä,jou.

        Mikään ei vedä vertoja 80-luvun popille!


      • Valge Politskovaskaj kirjoitti:

        hahah, vai oli proge kuraa ja UriahHeep, heh, meneppäs hiphoppari omalle palstalle, jou. purkkapop oli kuraa siitä olen samaa mieltä kaikenlaiset alvin stardust,sweet, slade,showwaddywaddy,osmonds ja se pedofiili setä mustassa nahkapuvussaan ,mikä se nyt olikaan....ja paljonmuita pellejä, 1990-2000 luvun pellejä on on nämä lökäpöksyt jotka matkii jenkkiläskejä,jou.

        En ole hiphoppari. Olen ihan "rokkari".
        Ja oma musamakuni on ihan 50-70 luvun kamaa, mutta ei se kaikki 70-luvullakaan ollut parasta.
        Thin Lizzy oli 100 kertaa parempaa kuin Heep.


      • Valge Politskovaskaj
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        En ole hiphoppari. Olen ihan "rokkari".
        Ja oma musamakuni on ihan 50-70 luvun kamaa, mutta ei se kaikki 70-luvullakaan ollut parasta.
        Thin Lizzy oli 100 kertaa parempaa kuin Heep.

        Jos olet rokkari , HEI, VÄHÄN RESPEKTIÄ URIAH HEEPille !
        teki ne paljon joutavaa länkytystä mutta 5 ekaa levyä on rankkaa musa historiaa.
        Thn Lizzy on OK mutta ei pärjää Heepille.....

        mielestäni 50 luku kuuluu jo unholaan sinne samaan kun humppa ja neekerjatzi :), ei nappaa mitenkään.


      • Tsuulai Mooning
        Valge Politskovaskaj kirjoitti:

        Jos olet rokkari , HEI, VÄHÄN RESPEKTIÄ URIAH HEEPille !
        teki ne paljon joutavaa länkytystä mutta 5 ekaa levyä on rankkaa musa historiaa.
        Thn Lizzy on OK mutta ei pärjää Heepille.....

        mielestäni 50 luku kuuluu jo unholaan sinne samaan kun humppa ja neekerjatzi :), ei nappaa mitenkään.

        heh täälläpä otetaan hernettä nokkuun ! Haha !
        tylsää 70-luvun jumitusheviä. missä meininki? Tylsää uiluttelua, milloin se kertosäe alkaa????
        Heppiä kuunnellessa aika pysähtyy ja kroppa muumioituu.
        hei ottakaa iisisti ! Kuunnelkaa kunnon rock n rollia, ei se musa niin vakavaa ole vaikka Heppi onkin.

        Little richard jne...


      • Mopo Havuzzi
        Tsuulai Mooning kirjoitti:

        heh täälläpä otetaan hernettä nokkuun ! Haha !
        tylsää 70-luvun jumitusheviä. missä meininki? Tylsää uiluttelua, milloin se kertosäe alkaa????
        Heppiä kuunnellessa aika pysähtyy ja kroppa muumioituu.
        hei ottakaa iisisti ! Kuunnelkaa kunnon rock n rollia, ei se musa niin vakavaa ole vaikka Heppi onkin.

        Little richard jne...

        Eikös se little richard ole pikkupoikien painaja ?


    • Kummastutta

      Jos kaikki olisivat musiikista samaa mieltä. Onneksi useimmilla on aina jonkun mielestä väärä mielipide. Itse asiassa ei ole yhtään oikeaa mielipidettä, siis kaikki ovat vääriä mielipiteitä.

    • eurohumppaaja

      Eurodance -trance parasta mitä on koskaan tehty. 90-luvulla noitakin löytyy ihan kohtullisesti nykyisin on joku cascada ainoo joka on mennyt aivan paskaks. cascadaa ja velvettiä soitti radioseven jo yli vuoden aikasemmin kun nrj ja voice tajus koko biisit no kuka sitä vanhaa paskaa jaksaa vartin välein kuunnella

      dingitdingitdingitding E-eee.... Radioseven radio minun makuu

      • wwwwewwwwwwwew

        miten joku Rihanna on saanu muuten edes levytyssopimuksen se on ihan hirveetä narinaa ruosteinen saranakin pitää parempaa ääntä. idolsissa putois heti ekalla kieroksella. persettä kun antaa niin kyllä sillä sopimuksia aletaan saamaan ja videoissa mahollisimman vähän vaatetta niin on levymyynti taattu.
        jenkki musa on muutenkin täyttä kuraa vai onko lady kakka sit hyvä


    • nykymusa vähän niin ja näin... Mut mikäs siinä. Ei nykynuoriso taida oikein tietää paremmasta tai sit ne ovat liian kiireisiä ottaakseen selvää.

      Ei ole tainnut 90-luvun jälkeen tulla mitään erityisen mainittavaa.

      • Kummastutta

        Mistä vuosisadasta puhut?


      • Kummastutta kirjoitti:

        Mistä vuosisadasta puhut?

        ...


    • fgijfdijgdi

      Mielipide on kuin pyllynreikä. Jokaisella on sellainen ja ne kaikki haisevat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe