kananmunaa, mutta vaikea sitä on tehdä.
On helppo arvostella kananmunaa,
7
158
Vastaukset
- Saatanaton
Minä saan siis arvostella naisia, koska olen ensin tehnyt tyttövauvoja ja sitten kasvattanut ja kouluttanut sellaisia niistä sellaisia?
Saatanaton Miksi arvostella kanamunaa?
Onko joku koskaan kuullut jonkun arvostelevan kananmunaa?- Saatanaton
Hmmm... Kyllä minä myönnän arvostelleeni... kerran erehdyin ostamaan jotain rainbow-munia. Olivat pitkulaisia ja melko mauttomia.
Saatanaton Saatanaton kirjoitti:
Hmmm... Kyllä minä myönnän arvostelleeni... kerran erehdyin ostamaan jotain rainbow-munia. Olivat pitkulaisia ja melko mauttomia.
SaatanatonMauttomat vanhemmat..
- PartaKana
Lemmikkikana sanoo "KAA KAAA KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG"
kun munii. Ihan tekee kipeää katsoa, kun koko eläin pullistuu. Jaana taitaa olla kana itsekin, koska tietää niin paljon kollegoidensa tuskasta.- Aslak Iippoinen
Uskovaiset o vajavaisiii Majavan nuussijoita, jotkaaa ei tietä Käytästävasta mitää!
Jeesus o LehtOlapsi, ja sillä Teisti..eiku eu Siisti. - Jurvan Matti
Aslak Iippoinen kirjoitti:
Uskovaiset o vajavaisiii Majavan nuussijoita, jotkaaa ei tietä Käytästävasta mitää!
Jeesus o LehtOlapsi, ja sillä Teisti..eiku eu Siisti.Älääs kuule tee pilkkaa kun see voi käyräki sulle lankehemukseksi. Niin o käyny monelle isoomallekki, tyhyjänpuhuujista mainittemattakaan. Sen vaan sanon et on sulla pimiiät jutut ja isoo suu. Meilläpään on sellaanen sanonta jotta mitä huonoo miäs (mää en tierä vaikka olisit akkakin), sitä suuree suu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392