Nissen

Silmälasit olisin la

Nissen rovaniemen myymälässä on eräs myyjä joka on saanut tympeällä palvelullaan perheeni sekä muutaman tuttavani siirtymään muihin silmälasi liikkeisiin. Ei tarvi onneksi ostaa hapan naamalta, mutta harmittaa toisten myyjien puolesta jotka osasivat palvella niinkuin pitää.

6

570

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpa teillä varaa

      vaatia monenlaisia asioita,
      heh, onko vieläkin laman aikaan henkilöitä jotka maksavat palvelusta,
      eli menevät hakemaan seuraa kaupasta.

      minulle/meille ainakin ratkaisee ja riittää laatu ja hinta,
      mutta mehän ei kuuluta muutenkaan keskivertoon,
      ei ola erottu, eikä lapsetkaan ekat liitot ovat kestäneet 21-32vuotta.

      • monenlaista on

        Kyllä normaalisti ihmiset olettava ja odottavat asiakaspalvelijalta ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Sehän on minimivaatimus asiakaspalvelijalta. Itse asiassa, niihin hommiin ei kuuluisi edes mennä/päästä, jos se ei onnistu eikä luonnistu.

        Tampereellakin on Itellan Posti 3200 toimipaikassa yksi ihan hirveä asiakaspalvelija, joka on oikea tyranni asiakkaita kohtaan, kammottavaa kuunneltavaa edes sivusta hänen "asiakaspalvelunsa", puhumattakaan, jos joutuu hänen "palveltavakseen". Siinäkin konttorissa kaikki muut ovat ystävällisiä.

        Kyllä näitä on tässä maassa. Onneksi on sitten niitäkin, jotka hommansa osaavat.


    • Peksujeff

      Paitsi että Nissen katsoo oikeudekseen häiritä ihmisiä joululla jo ennen lokakuun puoliväliä, se korottaa itsensä häpeättömästi jumalallisuuteen vaihtamalla perinteisen joululaulun sanoissa ihan pokkana Jeesuksen Nisseniksi. Mainoksessa lauletaan siis "Kiitos sulle Nissenimme" – ja ilman itseironian häivääkään. En ole uskovainen, mutta joku roti nyt kuitenkin pitäisi olla. Kannatan boikottia. Lisäksi ihmettelen, miksi optikkoala tekee nykyään kaikkein karmeimmat mainokset, ne ovat vielä huonompia kuin huonekalumainokset.

    • Anonyymi

      Miten tuo 3 lasit yhden hinnalla toimii oikeesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe