Tuntuu siltä, että kommunististen valheiden levitys palstan kautta on loppunut lähes kokonaan. Jäljellä on enään muutama provo, jotka pitävät "järkevät" kommunistit poissa palstalta jatkamalla mm. talvisotakeskustelua.
Voi tätä ilon ja riemun päivää.
..................
Onko Kalle nyt päässyt tavoitteeseensa?
47
365
Vastaukset 47
Tylsää on ollut tässä viimeiset väännöt palstalla, koska jatkuvasti saa sinua ja lähinnä T Urpoa viedä kuoriämpärissä pihan perälle. Kun tuossa hätäisesti laskin, olen sinut nitistänyt jokaisessa aloituksessa jossa olemme tositemme kanssa mitelleet. Eikös se vituta sinua? Terveisiä kotiin vaimollesi ja kissalle ...
antipunikki kirjoitti:
Olisiko Viron miehitys mitään?
....................Ei sinusta saa yksinkertaisesti vastusta. Wäinä nitistää sinut viestillä. No, Wäinä nististää täällä kaikki jos haluaa. Mulla menee sun nitistämiseesi joku viitisen viestiä keskimäärin.
setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Ei sinusta saa yksinkertaisesti vastusta. Wäinä nitistää sinut viestillä. No, Wäinä nististää täällä kaikki jos haluaa. Mulla menee sun nitistämiseesi joku viitisen viestiä keskimäärin.
Wäinä on sen verran sinua fixumpi kommunisti, että hän ymmärtää poistua keskustelusta huomatessaan jäävänsä alakynteen.
Sinä et siihen pysty vaan jatkat kinaamista ja valehtelua loputtomiin.
..................- kero kerro kaalle
antipunikki kirjoitti:
Wäinä on sen verran sinua fixumpi kommunisti, että hän ymmärtää poistua keskustelusta huomatessaan jäävänsä alakynteen.
Sinä et siihen pysty vaan jatkat kinaamista ja valehtelua loputtomiin.
..................olis kiva tietää.
- 19
Otsikossa!
En voi ymmärtää, miksi suomen kansalainen(?) näkee vaivaa todistaakseen isänmaansa vihollisen numero 1,eli itänaapurinsa oikeutuksen hyökkäämään isänmaahansa ja siten murhaamaan omia sisariaan ja veljiään.
Jos et löydä omista kirjoituksistasi esimerkkejä edellisestä, niin hae ammmattiapua. setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Ei sinusta saa yksinkertaisesti vastusta. Wäinä nitistää sinut viestillä. No, Wäinä nististää täällä kaikki jos haluaa. Mulla menee sun nitistämiseesi joku viitisen viestiä keskimäärin.
Sinulla on vieläkin kertomatta, että mistä 117,5 miljardia ruplaa tuli yhteiskunnallisiin investointeihin jos varoja ei oltu kerätty kommunistisella riistolla työmiehen selkänahasta?
Noin, nyt sinun on viiden viestin aikana nitistettävä Kalle.
Kallelle riitti taas yksi ainoa lause sinun nitistämiseen:
"Sinulla on vieläkin kertomatta, että mistä 117,5 miljardia ruplaa tuli yhteiskunnallisiin investointeihin jos varoja ei oltu kerätty kommunistisella riistolla työmiehen selkänahasta?"
....................19 kirjoitti:
En voi ymmärtää, miksi suomen kansalainen(?) näkee vaivaa todistaakseen isänmaansa vihollisen numero 1,eli itänaapurinsa oikeutuksen hyökkäämään isänmaahansa ja siten murhaamaan omia sisariaan ja veljiään.
Jos et löydä omista kirjoituksistasi esimerkkejä edellisestä, niin hae ammmattiapua.Vittuako sitten täällä jaloissa pyörit?
kero kerro kaalle kirjoitti:
olis kiva tietää.
Kalle nauttii joka hetkestä saadessaan antaa punatulkuille köniin joten heidän tappionsa eivät todellakaan Kallea vituta.
.................setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Vittuako sitten täällä jaloissa pyörit?
Kalle voi sellaisen hakea mutta se kestää jonkin aikaa sillä erästä historian tapahtumaa koskeviin viestiehin Kalle on luvannut olla toistaiseksi puutttumatta.
....................antipunikki kirjoitti:
Kalle voi sellaisen hakea mutta se kestää jonkin aikaa sillä erästä historian tapahtumaa koskeviin viestiehin Kalle on luvannut olla toistaiseksi puutttumatta.
....................Laita tietsikkasi kiinni ja vedä unta palloon, koska munaat vaan itsesi pyörittämällä noita vanhoja aiheita, joissa sinut on viety kuoriämpärissä ja lujaa.
Totean vielä kerran, koska sulla ei näytä olevan kaikki inkkarit kanootissa. Eli, esitä perusteluja väitteellesi!
Totean vielä kerran, koska sulla ei näytä olevan kaikki inkkarit kanootissa. Eli, esitä perusteluja väitteellesi!
Pitäisi riittää - mutta taitaa vasta-argumentit olla vähissä ja sen takia vain kitistään tyhjään palstalla.
....................Nimittäin hyvä esimerkki historiallisista faktoista, siis tämä:
"Eikä Viroa liitetty pakkotoimin NL:oon, vaan kansan tahdosta sosialismia rakentamaan alkanut Viro liittyi vapaaehtoisesti ja maan lakien ja oikeusjärjestyksen mukaan NL:oon."
Kiitokset vain!antipunikki kirjoitti:
Pitäisi riittää - mutta taitaa vasta-argumentit olla vähissä ja sen takia vain kitistään tyhjään palstalla.
....................Ihan asiallisesti, mene nukkumaan, koska nussit jo pulua.....
Nimittäin hyvä esimerkki historiallisista faktoista, siis tämä:
"Eikä Viroa liitetty pakkotoimin NL:oon, vaan kansan tahdosta sosialismia rakentamaan alkanut Viro liittyi vapaaehtoisesti ja maan lakien ja oikeusjärjestyksen mukaan NL:oon."
Kiitokset vain!Ja mikähän mahtaa olla lähdetietosi?
Saisiko linkkiä tai muuta, josta asian voisi tarkastaa?
Kalle on palstalla useaan kertaan todistanut lähdetietoihin perustuen Viron tulleen miehitetyksi kesäkuussa 1940 ja sinä et ole vielä esittänyt yhtäkään vasta-argumenttia.
Uskallatko kysyä Kallen perustelujen perään?
Silloin sinulta vaaditaan niiden kuomaminen tai uskottavuutesi on asian tiimoilta poissa.
Haluatko siis perustelut uusintana?
.......................setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Ihan asiallisesti, mene nukkumaan, koska nussit jo pulua.....
Se kyllä järjestyy mutta saat odottaa iltaan sillä Kalle menee nyt ottamaan unta palloon pystyäkseen myös huomenna maksamaan verottajalle satasen.
.................antipunikki kirjoitti:
Ja mikähän mahtaa olla lähdetietosi?
Saisiko linkkiä tai muuta, josta asian voisi tarkastaa?
Kalle on palstalla useaan kertaan todistanut lähdetietoihin perustuen Viron tulleen miehitetyksi kesäkuussa 1940 ja sinä et ole vielä esittänyt yhtäkään vasta-argumenttia.
Uskallatko kysyä Kallen perustelujen perään?
Silloin sinulta vaaditaan niiden kuomaminen tai uskottavuutesi on asian tiimoilta poissa.
Haluatko siis perustelut uusintana?
.......................Jos olet kerran väitteesi perustellut. Minäkin olen historiallisilla faktoilla perustellut, että Viroa ei NL miehittänyt. Ja minulla on paremmat lähde- ja viitetiedot, nimittäin hstoriallinen todellisuus. Aika vakuutavat, vai mitä?
antipunikki kirjoitti:
Se kyllä järjestyy mutta saat odottaa iltaan sillä Kalle menee nyt ottamaan unta palloon pystyäkseen myös huomenna maksamaan verottajalle satasen.
.................Että otat neuvostani vaarin. Mulla vielä vapaa viikonloppu, mutta maanantaina taas täytyy se reilu satanen tienata täälläkin verottajalle. Semmosta se on meidän duunareitten kanssa.... Muista, ettet potkaise kissaa...
Olet jo käyttänyt viisi viestiäsi mutta Kalle on vieläkin nitistämättä. Et pystynyt ensimmäisissä viidessä viestissäsi sanomaan mitään asiasta joten Kalle jäi nitistämättä ja sinä sait vain turpiisi muistakin aiheista.
Sinulle köniin antaminen on nykyään jo liiankin helppoa,
...................- Pätsi
antipunikki kirjoitti:
................. antipunikki kirjoitti:
Olet jo käyttänyt viisi viestiäsi mutta Kalle on vieläkin nitistämättä. Et pystynyt ensimmäisissä viidessä viestissäsi sanomaan mitään asiasta joten Kalle jäi nitistämättä ja sinä sait vain turpiisi muistakin aiheista.
Sinulle köniin antaminen on nykyään jo liiankin helppoa,
..................."Sinulle köniin antaminen on nykyään jo liiankin helppoa,"
Misä semottos tapahtu... taisin saada köniini huomaamattomasti. Olet sä aika pätevä huomaamattomasti köniin antamisissa. Jossain olet hyvä, eiks ole kivaa löytää omia vahvuuksia?setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Jos olet kerran väitteesi perustellut. Minäkin olen historiallisilla faktoilla perustellut, että Viroa ei NL miehittänyt. Ja minulla on paremmat lähde- ja viitetiedot, nimittäin hstoriallinen todellisuus. Aika vakuutavat, vai mitä?
Se riippuu siitä, että kenen todellisuudesta on kysymys.
Kalle perusteli väitteensä historiallisten dokumenttien avulla ja se on faktaa - kaikilla on käytössään samat dokumentit.
Et siis uskaltanut kysyä Kallen perustelujen perään - tiesit ne kumoamattomisksi.
Voisithan sinä postata Kallen perustelut vaikka tällä hietaskalle - tai vaikka puromiehelle - ja pyytää heiltä päteviä vasta-argumentteja. Vaan ei taida olla heilläkään niitä.
....................Pätsi kirjoitti:
Sano sitten asiasi.
...................antipunikki kirjoitti:
Se riippuu siitä, että kenen todellisuudesta on kysymys.
Kalle perusteli väitteensä historiallisten dokumenttien avulla ja se on faktaa - kaikilla on käytössään samat dokumentit.
Et siis uskaltanut kysyä Kallen perustelujen perään - tiesit ne kumoamattomisksi.
Voisithan sinä postata Kallen perustelut vaikka tällä hietaskalle - tai vaikka puromiehelle - ja pyytää heiltä päteviä vasta-argumentteja. Vaan ei taida olla heilläkään niitä.
...................."Et siis uskaltanut kysyä Kallen perustelujen perään - tiesit ne kumoamattomisksi."
Miksi minun pitäisi kysellä, koska itse sinä päätät, mitä satuja ja tarinoita palstalle suollat! Ihan omaan tahtiisi, kuten minä päätän, milloin postaan palstalle historiallisia faktoja...setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
"Sinulle köniin antaminen on nykyään jo liiankin helppoa,"
Misä semottos tapahtu... taisin saada köniini huomaamattomasti. Olet sä aika pätevä huomaamattomasti köniin antamisissa. Jossain olet hyvä, eiks ole kivaa löytää omia vahvuuksia?Kaikilla ei lahjat riitä huomaamaan saamaansa virtuaalista selkäsaunaa.
Et tainut nytkään huomata saaneesi tässäkin viestissä pienen luunapin.
............antipunikki kirjoitti:
Kaikilla ei lahjat riitä huomaamaan saamaansa virtuaalista selkäsaunaa.
Et tainut nytkään huomata saaneesi tässäkin viestissä pienen luunapin.
............Onko köniin saaminen luunapin saamista? Sorry tosiaan en huomannut, huomasin vain kun sulla meni pupu pöksyyn... Ihan inhimillistä sekin.
"Et siis uskaltanut kysyä Kallen perustelujen perään - tiesit ne kumoamattomisksi."
Miksi minun pitäisi kysellä, koska itse sinä päätät, mitä satuja ja tarinoita palstalle suollat! Ihan omaan tahtiisi, kuten minä päätän, milloin postaan palstalle historiallisia faktoja...Jos kysyisit niin silloin sinulta odotettaisiin myös vasta-argumentteja. Nyt sinun ei tarvitse olla antamatta vasta-argumentteja sillä tässä viestiketjussa ei ole mitään argumentteja kumottavaksi.
Valitsehan nyt, että haluatko Viro-selkäsaunan vai otatko mieluummin köniisi pääoman muodostumisesta sosialismissa.
Illalla Kallen tultua kotiin hän sitten katsoo, että kumman selkäsaunan olet valinnut - molemmat käy Kallelle ja molempiin löytyy riittävästi materiallia ainakin yhden kunnon selkäsaunan verran.
........Tiedätkö, mikä on Suomen pääkaupunki:
a. Hilsinki
b. Hölsinki
c. Helsinki
Jos ei tuu mieleen, kilauta kaverille... mutta varo, ettei kaveri kilauta sua heh heh...antipunikki kirjoitti:
Jos kysyisit niin silloin sinulta odotettaisiin myös vasta-argumentteja. Nyt sinun ei tarvitse olla antamatta vasta-argumentteja sillä tässä viestiketjussa ei ole mitään argumentteja kumottavaksi.
Valitsehan nyt, että haluatko Viro-selkäsaunan vai otatko mieluummin köniisi pääoman muodostumisesta sosialismissa.
Illalla Kallen tultua kotiin hän sitten katsoo, että kumman selkäsaunan olet valinnut - molemmat käy Kallelle ja molempiin löytyy riittävästi materiallia ainakin yhden kunnon selkäsaunan verran.
........Kyl sä oot kova naama, melkein yhtä kova kuin urpo heh, heh... Eli kuule, älä viitti jauhaa paskaa iso mies!
Onko köniin saaminen luunapin saamista? Sorry tosiaan en huomannut, huomasin vain kun sulla meni pupu pöksyyn... Ihan inhimillistä sekin.
Kalle uskoo, ettet huomannut saamaasi virtuaalista luunappia, etkä varmasti huomaa myöskään tämän viestin mukana tulevaa tukkapöllöä. Mutta älä välitä - teitä on monta punikkilassa, melkein voisi luulla kyvyn olla huomaamatta virtuaalsta korvapuustia olevan pääsyvaatimus sinne.
................."Sinäkö et ole mielestäsi puolustellut Nl:n hyökkäystä Suomeen?"
En tietääkseni?
"Mikähän sinäkin luulet olevasi? Mitähän sinä oikeasti olet?"
En luule, vaan tiedän olevani minä... suomalainen duunari, perheenisä, aviomies...
"Vastaa silti kysymykseen: Miten voit olla ihmisenä noin ällöttävä ryssän perseennuolija?"
No vastataan nyt sitten, vaikka et pstynyt esittämään perusteluja väitteellesi. Eli vastaus: en ole "ällöttävä ryssän perseennuolija". Ja sinäkin voit luopua "ryssittelystä".
"Hae silti apua korvienväliongelmaasi. "
Ei tarvitse, koska mulla ei ole kyseistä ongelmaa.setäkertoojaselostaakuva kirjoitti:
Kyl sä oot kova naama, melkein yhtä kova kuin urpo heh, heh... Eli kuule, älä viitti jauhaa paskaa iso mies!
Yleensä sinä olet aina kirkumassa perustelun perään mutta tässä asiassa sinä et jostakin syystä kysele niitä.
Miksiköhän?
............- Iivan
näyttö asiassa, jota olen epäillyt jo pitkään. Yhtä aikainen lopetuspäätös kommareilta, ja sen sen toteutuminen, kertoo heidän järjestönsä pitkälle viedystä organisoinnista myös keskustelupalstoilla.
Sinulle köniin antaminen on nykyään jo liiankin helppoa.
Kallen nitistämiseen tarvitaan ainakin yksi aikuisten oikeasti perustelutu väite. Niitä sinulla ei ole palstalla vielä yhtäkään joten Kallen nitistys viipyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...............
...................
- hotakola
lienee jo rauha tullut taistelutantereelle.
LOPPU- liira vetää
Setukka sai kallen hermostumaan. se on helppoa, koska kalle on tyhmä.
liira vetää kirjoitti:
Setukka sai kallen hermostumaan. se on helppoa, koska kalle on tyhmä.
Antopunikilla on laajat ja täsmälliset arkistot, sieltä piisaa virtuaalista antikommunismi materiaalia...
Antopunikilla on laajat ja täsmälliset arkistot, sieltä piisaa virtuaalista antikommunismi materiaalia...
Kallella on sellaiset arkistot, että niillä annetaan sinulle selkään aiheesta kuin aiheesta.
Valitsehan jo aihe, josta otat seuraavakksi turpiisi.
...................- lopeta ja mee koisii
antipunikki kirjoitti:
Kallella on sellaiset arkistot, että niillä annetaan sinulle selkään aiheesta kuin aiheesta.
Valitsehan jo aihe, josta otat seuraavakksi turpiisi.
...................ei sulla ole mitään, kun aina olet saanut kommareilta, setukalta wäinältä ja rainestolta turpiisi.
lopeta ja mee koisii kirjoitti:
ei sulla ole mitään, kun aina olet saanut kommareilta, setukalta wäinältä ja rainestolta turpiisi.
Vituttaako teitä kommunisteja Kallen antaessa teille turpiin teidän omissa paraatiaiheissanne?
Kysytäänkö taas kerran DDR:n pääsosialistikihon tajunnan määräytymisestä - silloin saa taas koko punatulkkuparvi selkäänsä.
.......................- totuus kunniaan
antipunikki kirjoitti:
Vituttaako teitä kommunisteja Kallen antaessa teille turpiin teidän omissa paraatiaiheissanne?
Kysytäänkö taas kerran DDR:n pääsosialistikihon tajunnan määräytymisestä - silloin saa taas koko punatulkkuparvi selkäänsä.
.......................Sinun perustelusi perustuvat aina vain pelkkään valheeseen.Ei mihinkään todellisiiin faktoihin tai lähdetietoihin.
Olet vain pelkkä onneton valehtelija joka jää housut kintuissa ihan joka päivä kiinni valehtelusta. totuus kunniaan kirjoitti:
Sinun perustelusi perustuvat aina vain pelkkään valheeseen.Ei mihinkään todellisiiin faktoihin tai lähdetietoihin.
Olet vain pelkkä onneton valehtelija joka jää housut kintuissa ihan joka päivä kiinni valehtelusta.Ja juuri se kommunisteja täällä vituttaakin - nimittäin Kallen perustelut rakentuvat aina tunnetuille tai muuten helposti tarkastettavalle todelliselle faktalle kuten esimerkiksi kansainvälisille sopimuksille.
Kun taas toveri "setäkertoojaselostaakuva" ei ole tiettävästi aikuisten oikeasti perustellut täällä koskaan mitään.
Miksi toveri ei vastannut tähän viestiin jos kerran katsoo joskus jotakin aikuisten oikeasti perustelleensa
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8740975/41830409
"Jos katsot joskus jotakin aikuisten oikeasti perustelleesi niin nyt linkkiä kehiin sekä lainaus perustellusta väitteestä sekä perustelusta mukaan. Sitä viestiä Kalle ei ole huomannut aikaisemmin."
Miksi hän ei pysty vastaamaan siihen vieläkään?
...........- jäit kiinni valheest
antipunikki kirjoitti:
Ja juuri se kommunisteja täällä vituttaakin - nimittäin Kallen perustelut rakentuvat aina tunnetuille tai muuten helposti tarkastettavalle todelliselle faktalle kuten esimerkiksi kansainvälisille sopimuksille.
Kun taas toveri "setäkertoojaselostaakuva" ei ole tiettävästi aikuisten oikeasti perustellut täällä koskaan mitään.
Miksi toveri ei vastannut tähän viestiin jos kerran katsoo joskus jotakin aikuisten oikeasti perustelleensa
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8740975/41830409
"Jos katsot joskus jotakin aikuisten oikeasti perustelleesi niin nyt linkkiä kehiin sekä lainaus perustellusta väitteestä sekä perustelusta mukaan. Sitä viestiä Kalle ei ole huomannut aikaisemmin."
Miksi hän ei pysty vastaamaan siihen vieläkään?
...........Kerrohan nyt oliko ne kaikki punakaartilaisia jotka olivat vuonna 1918 tuoööa lahtarien vankileirillä.
Näinhän sinä olet valheellisesti väittänyt.
Joten tosi hyvillä mielin sinua voidaan kyllä kutsua valehtelijaksi. - olen väärässä
Muistaakseni Suomi on kyllä hävinnyt nuo kaksi viimeisintä käymäänsä sotaa tuota suurta ja mahtavaa itänaapuria vastaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1261367- 2531208
- 681024
- 611021
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal251900Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki42853Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70795Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72782- 42746
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58730- 67713
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää124652- 27627
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26618- 85611
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen187544Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47524- 24514
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja13514- 40487