Aika kivat arvot lupaavat moottorille, etenkin vääntö 1200rpm:n kohdalla (500 Nm), mutta, jossain mainittiin moottorin olevan kaksivaiheisesti ahdettu. Mitä se tässä tapauksessa tarkoittaa, onko kyljessä kaksi erikokoista turboa vaiko turbo ja remmi, vai vielä jotain muuta.. 530D:tä ajaneena olisi mukava päästä kokeilemaan kuinka toi vetelee..
BMW 535D
11
16196
Vastaukset
- Seppo
Vetelee varmasti tuo 3.5 dieselkone hyvin. Oma 330D on lastun kanssa aivan uskomaton peli!.Jostain luin että tuo 3.5D moottori tulee kanssa uuteen 3-sarjaan ensi vuonna...
- mbe
Bemarin kone 3 litranen...
- jätkä
535d on 3.0 litran kone 272hv.farmari menee 6,6 sekkaa sataseen.Saa nähdä miten kone kestää.Kaverilla hajosi 530d jolla oli ajettu 40 000km.Aika laiska se 530d(184hv)0-160kmh 24,8s,kun mese 320cdi menee 19sekkaa.uusi 530d 18,4s.Mun mielestä ei oo mitään merikitystä mitä auto kihtyy 0-100kmh.Siihen kiihytetään melkein hyvillä välityksillä. Satasen jälkeen alkaa puhumaan voima.meillä pitäis alan lehdet mitata kans niin kuin Saksassa 0-160kmh.Siinä vasta näkee onko auto suorituskykyinen.
- Mike
Oikeassa olet, kaksi turboa löytyy. Turbot ovat erikokoiset, pieni antamaan ahtopainetta vähäisilläkin kierroksilla ja isompi korkeammille kierroksille. Ja tehoahan piisaa, 272hv ja huippuvääntö 560. Ei taida paljon 3,5litraista bensakonetta tarvita enään :)
- turbot
Mikä on lähteesi väitteelle, että siinä on kaksi turboa? Tähän mennessä julkaistuissa lehtijutuissa on kaikissa puhuttu kaksivaiheisesta turbosta.
- TDI
turbot kirjoitti:
Mikä on lähteesi väitteelle, että siinä on kaksi turboa? Tähän mennessä julkaistuissa lehtijutuissa on kaikissa puhuttu kaksivaiheisesta turbosta.
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2040218.001/bmw/1.html
- Jussi
TDI kirjoitti:
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2040218.001/bmw/1.html
kyllä tulkitsen, että niitä on yksi, mutta kahdella vaiheella. Luepa tarkemmin! Yksi puhallin tuossa kuvassa ainakin minun mielestäni on.
- jeps
Jussi kirjoitti:
kyllä tulkitsen, että niitä on yksi, mutta kahdella vaiheella. Luepa tarkemmin! Yksi puhallin tuossa kuvassa ainakin minun mielestäni on.
Kyllä niitä näkyy kuvassa kaksi.
- Kassu
Jussi kirjoitti:
Näkyy selvästi kaksi ahdinta, pienempi ja isompi.. Toisekseen, miten yksi ahdin toimisi kaksivaiheisesti ?? Muuttuvasiipinen tavallaan toimii, joskin portaattomasti. Eiköhän noistakin ahtimista ainakin toinen ole muuttuvasiipinen.
- TDI
Jussi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693