Rokotteen jälkeen jatkuvasti sairaana!!!

dia1988

Olen tyypin 1 diabeetikko ja siksi luonnollisesti otin sikainfluenssarokotteen viime syksynä. Olen kohta 22 vuotias. Nyt sitten olen ollut koko talven pienessä flunssassa ja ajoittain pahenee ja kun käy lääkärissä niin on poskiontelontulehdusta, keuhkoputkentulehdusta ja korvatulehdusta. Ja antibiootteja kuluu. Ei hyvä. Viime talvi meni paljon vähemmällä sairastelulla ja sitä edellinen myös. Mutta 3 vuotta sitten kun otin viimeksi normaalin kausi-influenssarokotteen olin taas koko talven kipeä! Eli en taida ottaa rokotteita jatkossa. Siihen olen päätynyt. Ne vain heikentävät luonnollista vastustuskykyä (lääketeollisuuden ja lääkäreiden salaliitto kenties-- >lisätienestiä näille tahoille)

21

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      e.l.o.h.o.p.e.a_o.n_m.y.r.k.y.l.l.i.s.t.ä

      • ????

        syödään itämeren elohopeaa sisältävää kalaa ja kauhistellaan sitä pienen pientä määrää mikä rokotteessa sitä on, ja poistuu kyllä ihmisestä luonnollista tietä.
        Minä en ole vielä ottanut rokotetta, kuume esti senkin, mutta silti on ollut flunssia. Kannattaa parantaa ne flunssat ennenkuin alkaa urheilemaan tms. pitkittyvät vain turhaa.


    • nuha

      Aivan samoin kävi minulle toissa talvena. En ollut airastanut flunssaa 11 vuoteen ja piikin jäålkeen tulin heti kuumeeseen ja flunssaoireilin kolme kuukautta sen jälkeen.

      • SNIF

        puhdasta sattumaa kaikki tollanen, ite otin possurokotteen eikä oo mitään sairauksia ilmennyt sen enenpää ku enne rokotetta. Et nyt järki käteen ja pois tollanen turha vauhkoilu jostain rokotteesta, ei kai sitä nyt ihmisille annettas jos siitä hirveä haitta olis. Tietysti on jokasen oma asia ottaako rokotetta vai ei.
        Mut tollanen vouhottaminen on ihan turhaa,.. Niin ja kerronko vielä et itellä nousi kans kuume, ja päätä ja jalkoja särki heti rokotuksen otettuani, mut oireet hävis paris päiväs eikä sitten ole ollut mitäään.


    • hoitsuliini__

      Toivottavasti pääset tautikierteestä. Viisasta varoa noita flunssapiikkejä; kausi-, sika- ym. mitä vielä tuleekin. Olen terv.hoitoalalla ja havainnut että piikin ottaneet eivät ole sairastaneet yhtään vähempää vaan pikemminkin päinvastoin. Esim.Yksi työkaveri oli 1,5 viikkoa järkyttävän sairaana heti sikapiikin jälkeen. En voi suositella noita piikkejä kellekään, enkä ole itselleni ottanut.
      Syö C- ja D-vitamiinia reippat annokset sekä sinkkiä. Parane pian.

    • huolestunuut

      C ja D vitamiinit ei vaikuta tauteihin suuntaan tai toiseen. mie luotan enemmän yleisvitamiineihin. tietysti jos on puutosta niin sitten voi saada helpommiin tauteja mutta B vitamiini vaikuttaa enemmän sairasteluihin. vihreä tee on kanssa tosi hyvä juoma etenkin flunssaan. flavonoideja ja sillä on parantava vaikutus yleensäkin
      itekkin olen tyyppi 1 diabeetikko ja olen ottanut ainakin 10 vuotta rokotteita mutta mie en ikinä melkein sairasta mitään. mutta minua kanssa huolestuttaa tuo elohopea miten paljon sitä on rokotteissa... onko tavallisessa influenssarokotteessa sitä? mie en tosin syö ollenkaan kalaa etten ainakaan sieltä saa sitä.. eikös lääketeollisuus testaa kasvirokotteita. toivotaan että jättävät niistä elohopean pois

      • Infoa...

      • 24

        """"C ja D vitamiinit ei vaikuta tauteihin suuntaan tai toiseen. mie luotan enemmän yleisvitamiineihin"""

        C ja D vitamiinit ovat yleisvitamiineja.

        C-vitamiinia tarvii saada luonnonmukaisena, kuten kaikkea muutakin eli ne multitabsit voi heittää ongelmajätelaitokselle.

        Suomessa on lähes mahdotonta saada riittävästi D-vitamiinia ravinnosta (esim. kalat, D-vitaminoidut meijerituotteet).

        Vuosi 2001
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11705562

        D-vitamiini vahvistaa ihmisen vastustuskykyä tulehdustauteja vastaan. D-vitamiinia tarvitaan, jotta elimistö tuottaisi mikrobeja tuhoavia peptidejä. Nämä peptidit tuhoavat elimistöön tunkeutuneita taudinaiheuttajia, sieniä, bakteereita ja viruksia. Niitä syntyy valkosoluissa ja hengitysteiden pinnalla, ja ne muodostavat limakalvoille suojamuurin esimerkiksi influenssaviruksia vastaan

        Kiittäkää THL:ää, jotta olette saaneet diabeteksen.

        http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=99&arkisto=1

        Itse syön 125µg/vrk


      • dia1988
        24 kirjoitti:

        """"C ja D vitamiinit ei vaikuta tauteihin suuntaan tai toiseen. mie luotan enemmän yleisvitamiineihin"""

        C ja D vitamiinit ovat yleisvitamiineja.

        C-vitamiinia tarvii saada luonnonmukaisena, kuten kaikkea muutakin eli ne multitabsit voi heittää ongelmajätelaitokselle.

        Suomessa on lähes mahdotonta saada riittävästi D-vitamiinia ravinnosta (esim. kalat, D-vitaminoidut meijerituotteet).

        Vuosi 2001
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11705562

        D-vitamiini vahvistaa ihmisen vastustuskykyä tulehdustauteja vastaan. D-vitamiinia tarvitaan, jotta elimistö tuottaisi mikrobeja tuhoavia peptidejä. Nämä peptidit tuhoavat elimistöön tunkeutuneita taudinaiheuttajia, sieniä, bakteereita ja viruksia. Niitä syntyy valkosoluissa ja hengitysteiden pinnalla, ja ne muodostavat limakalvoille suojamuurin esimerkiksi influenssaviruksia vastaan

        Kiittäkää THL:ää, jotta olette saaneet diabeteksen.

        http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=99&arkisto=1

        Itse syön 125µg/vrk

        Minkäkin syön nykyään 5000IU d vitamiinia päivässä (eli 125 mikrogrammaa) Lisäksi syön paljon antioksidantteja: alfalipoleenihappo, resveratroli, e-vitamiini jne. Ja syön vahvaa b-vitamiinivalmistetta, josta saa kaikki b-ryhmän vitamiinit. Ihan vaan koska diabeetikoilla on niiden tarve lisääntynyt. Ja tietenkin Omega 3:sta kalaöljystä. Olen kieltämättä huomannut yleisolotilani piristyneen kummasti ehkä juuri tuon d-vitamiinin (ja alfalipoleenin joka on ns. aivoantioksidantti) ansiosta. Silti harmittaa toi sika piikki. Ja harmi kun ei tiedetty d-vitamiinista silloin kun olin lapsi. Ei olis mulla välttikseen nyt diabetesta. Ja suomalainen maito on toinen hankala juttu... Suomalaiset lehmät tuottavat haitallista tulehdusta aiheuttavaa A1-kaseiinia (proteiini) Hyvät lehmät tuottavat A2-kaseiinia. Suomessa lehmät yleensä A1-lehmiä... kannattaa lukea asiasta lisää netissä. Maito on syynä nimittäin moniin tauteihimme..
        Amerikasta kannattaa tilata vitamiinit, tulee halvaksi ja saa kunnon tavaraa (suomessa kovin mietoja) iherb.com


    • Ane -64

      Käypä hakemassa apteekista Sarvikuono-huuhtelukannu ja huuhtele nenääsi aluksi useita (ainakin aamuin illoin) kertoja päivässä suolavedellä. Todella käytännössä hyväksi havaittu keino välttää poskiontelutulehdus ja nuhan pitkittyminen. Eikä rasita elimistöä vaan antaa lisäksi hyvän yöunen kun ei ole nenä tukossa. Ihan aluksi voi tulla "parenemiskriisi" eli tuntuu, että olo pahenee, mutta kun jaksat jatkaa, voin taata, että olet tyytyväinen ja oireet poistuvat! Kannun oston (ja käytön) jälkeen en ole antibiootteja tarvinnut : )

      • dia88

        Olen tuota kokeillut ja hyväksi todennut. Harmi että minulla ei ole nyt sellaista (jäänyt vanhempien luo) Pitäisi ostaa uusi.


      • Liuhu

        Kyllä se huuhtelukannu kannattaa ostaa ja huuhdella peräsuoli ja nenä joka aamu ja ilta. Tässä järjestyksessä. Sitten kun vetäsee aspiriinia paketin aina aamupalan yhteydessä niin oireet helpottaa. Lääkäri sano että on väistämätöntä että rokotuksesta sairastuu seuraavaksi kolmeksi vuodeksi. Sille ny ei vaan voi mitään.


    • jotain outoa on

      piikin jälkeen ei mitään tuntemuksia,mutta n. 1kk päästä 1.5vkoa kuumeessa,myös hieman köhimistä ja räkäroiskeita. tunne oli paranee-sairastuu ja taas alusta 3 kertaa peräkkäin.
      muuten harvoin kuumeilua.
      ja nyt tuli äkkinuha,aivan älytön ja alussa silkkaa "vettä" 2vrk. siinä "paloi" nokan alus/reunat
      ja alahuuli haavoille.
      minulla ei ole tietääkseni allergiaa,johon "tippuva vesi" voi viitata. jo viikon ollut,ei meinaa loppua ollenkaan.

      kuitenkin vilun tuntemuksia lähes jatkuvasti vieläkin n. 2kk kuumeen jälkeen. on palellu lähes jatkuvasti.
      mm.nukuin 1kk alus- ja päällysvaatteet päällä 2 täkin alla aivan lämpimässä huoneessa/talossa.
      paleli aivan järkyttävästi kuumeilun aikana ja jälkeen,en ole sellaista koskaan kokenut,ikää yli 60v.
      vaikea sanoa,johtuuko sikapiikistä,mutta tälläisia pitkäaikaisia oireita ei ole ennen ollut.

    • poccu

      minun tietämäni ihmiset ovat tuon piikin jälkeen sairastelleet, mutta harva niin "pahasti", että sairauslomaa olisi tarvinnut. melkein uskaltaisn olettaa että nuo köhät ja lämpöilyt ovat pientä siihen verrattuna mitä itse tauti olisi. :) en toki tiedä. enkä kaikesta oikeastaan välitäkään tietää. kaikkea ei kannata uskoakaan. lääkärit eivät pyöri keskusteluissa varoittamassa, ja suurin osa heistä (ja hoitajista) ovat piikin ottaneet, eivätkä makaa kotona. :) ja mitä olen katsellut, kaduilla, kaupoissa, kahviloissa jne. näkyy ihan terveitä ja hyvinvoivia lapsia ja nuoria -jotka piikin saivat etujonossa. On ollut äitejä jotka ovat synnyttäneet ihan tavallisia normaaleja lapsia. Ja ITSE luulisin ettei koko-Suomea kehoiteta ihan muuten vaan ottamaan piikkiä. :)

      Niin tai näin. :) Kaikilla omat juttunsa. :)

      • 31

        Sikainfluenssa on jo ohi.

        Oli todella lievä.

        Haitat tulevat esiin vasta myöhemmin tuosta piikistä.

        Vastustuskykyä voi ihan itse nostaa oikealla ruokavaliolla ja riittävällä D-vitamiinilla.

        Meillä ei saa D-vitamiinia auringosta (ei paista), joten sitä täytyy kaikkien ottaa purkista riittävästi.

        Rokotusohjelma oli vain THL:n ja lääkeyhtiön sovittu busines, koska lääkeyhtiö rahoittaa THL:n projekteja.

        Joten ei ole tarkituskaan, jotta ihmiset pysyisivät terveenä ravitsemuksella ja riittävällä D-vitamiinilla.

        On naivia edes ajatella, että joku muu ajattelisi sinun parastasi.


    • Terve ihminen

      Ei pelkästään elohopeaa vaan myös muita kemikaaleja, kuten aineita joita käytetään pyykinpesussa.

      Itse sairastin possuflunssan 5 päivässä, ei tavallista flunssaa pahempi. Hoidin akupunktiolla, homeopatialla ja nyt on sitten vastustuskyky tulevillekin viruksen variaatiolle.

      Olisin saanut astmani takia myös rokotteen, mutta olen menettänyt uskoni länsimaalaiseen lääketieteeseen jo 20 vuotta sitten kun lääkärien määräämät lääkkeet (amfetamiinin johdannaiset, steroidit, kortisonit ja antibiootit) vain pahensivat tilaani.

      Nyt olen saanut astmani lähes oireettomaksi ruokavaliolla, hengitysharjoituksilla, ayurvedalla, homeopatialla ja akupunktiolla, en ole käyttänyt lääkkeitä enään kymmeneen vuoteen.

      Netistä löytyy video jossa 30 päivän aikana hoidetaan 10 diabeetikkoa terveiksi pelkällä ruokavaliolla.
      Ryhmässä oli ihmisiä joilla 3 vaikeusasteen diabetes eli haima ei enään tuottanut yhtään insuliinia, hekin parantuivat kokonaan.

      Kyllä luonto parantaa kun sille antaa vain mahdollisuuden.

    • nega333

      Minä otin kausi-influrokotuksen ja useita muita viime syksynä, mutta en saanut sikarokotetta. Olen ollut kummasti hieman kipeä koko talven marraskuusta lähtien, vain yhden viikon voin hyvin. Sain tammikuussa antibiootin poskiontelotulehdukseen, ja sen jälkeenkin on kierre kaikenlaisia nenä- ja vatsapöpöjä. Huuletkin tulehtuivat pahimpaan aikaan. Suun sisällä on välillä punaisia läikkiä. Nenähuuhtelu vain pahensi tilannetta.

      Otinko liian monta rokoteta lyhyelle aikaa? Pidin kuitenkin aina väliä. Joitakin rokotteitahan annetaan vaikka samalla kertaa. Otin jäykkäkouristus-kurkkumätätehosteen, puutiaisaivokuumerokotuksen, pneumokokkikeuhkokuumerokotuksen (siksi, kun en saanut sikaflunssarokotetta silloin kun olisin sen tärkeän ajan vuoksi tarvinnut) ja sitten otin kausi-influenssarokotuksen. Tammikuussa otin toisen puutiaisaivokuumerokotteen.

      D-vitamiineja käytän. Maitohappobakteereita käytän jatkuvasti. Minulla on pientä puutosta immunoglobuliini G3:sta, se aiheuttanee infektioalttiutta. Kyllä mullakin on sellainen tuntu, että rokotukset altistavat infektioille. Jos solut puolustautuvat yhtä uhkaa vastaan, niin jaksavatko ne sitten puolustautua muita vastaan?

      Onko sinulla Dia1988 todettu immuunipuutosta?

    • Anonyymi

      Nykyään koronarokotukset tuhoavat vastustuskyvyn. Ihmiset eivät ole oppineet mitään vuosien aikana.

      • Anonyymi

        5/5 rokotetta tullu otettua ja jatkuva ilmatie sairastelu vaivaa , kakspiippunen juttu , viekö sairaus hengen jos jättää ottamatta vai sairasteleeko kokoajan , kummasti kyllä piikin jälkeen menee puolvuotta sairastellessa , välillä parempi kunnes alkaa taas tulehdukset .


    • Anonyymi

      Älkää ottako enää yhtään mRNA-piikkiä, niistä tiedetään aivan liian vähän.

    • Anonyymi

      Syö paljon vihanneksia niin vastustuskyky kasvaa. Muista myös liikkua ja nukkua vähintään 7 tuntia yössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe