Vitkutteluako!

Meriläinen

Meinasin alottaa akvaarion siivouksen, kun huomasin siellä pohjalla liikettä. Pari uutta tulokasta on tullut sinne ja kulkevat pohjia pitkin, vielä niin värittöminä ettei sitä pohjaa voi imuroida ettei "nuoriso" häviä.

No, sitten otin oikean imurin esiin ja aloin imuroida huusholliani. Hetken päästä alkoi se pitää kummallista ääntä ja hyppiä, kuuntelin ja tarkastelin. Imurinpussi ei vielä ole tyhjä ainakaan minun mielestäni. Laitoin uudestaan päälle ja taas hetken päästä sama homma, no keittiön sain imuroitua mutta sammutin sen ja päätin huomenna ostaa uusia pusseja, jos se kuitenkin johtuu siitä.

Sitten täytyi tietysti hoitaa noita ihmissuhteita ja soitin systerille, siinä meni oma aikansa.

Ja sitten taas innostuin katsomaan tallennuksista pois "Karjalan kunnailla! kun niitä on siellä kolme jaksoa.

No onhan päivä vielä huomennakin, turha surra täähän on vain elämää.
Vain elämää ei sen enempää on kaikki tää koita ymmärtää.
Jne.

Olikohan kaikki oikeita syitä, vai vaan vitkuttelua. Edessä ne on kuitenkin.
Hyvää tulevaa viikkoa Lifestyleläisille!

14

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkö oot saanut kalavauvoja. Onnittelut :))

      Tuohon imurinloikkimiseen on yksi selitys. Sähkö on tullut klimpeissä pistorasiaan !!

      Niin, ei nuo voi mitään tekosyitä olla, onhan ne rästitallennuksetkin joskus katsottava, työstä se käy jos niitä kovin paljon ehtii varastoon tulla. Ajattelet vaan että teit uroteon kun katselit tallenteet pois vaivoista.

      Hyvää tulevaa viikkoa itsellesikin.

      • Meriläinen

        Kiitos kiitos :))
        Noi "tytöt" tais huijata, joku on tytön vaatteissa oleva poika:) Mie ite en erota silleen niitä.

        Ihanaa viettää kesää oikein olan takaa sen sarjan kanssa. Muutenkin on yks niitä parhaita sarjoja.
        Onneks tänä vuonna tuli uusintana se viime kesän alotus. Katsoin yhden ja jäin koukkuun.
        Oikein on suomi-draamaa.


    • talviloman suomalla vapaudella:) *miettii minä päivänä siivoaa* :D

      Tuttuakin tutummalta kuulosti päiväsi.
      Jos minulla ei ole hepulikohtauspäivää niin siivouksesta ei taida oikein tulla mitään. Rätti kädessä saatan kulkea ympäriinsä ja sitten mäjähän sohvalle katsomaan telkkaria. Siitä kun pääsen ylös vien rätin pois ja keitänkin kahvia. No kahvin jälkeen tekee mieli tupakkia. Selvää vitkastelua tai sitten mieli ja keho eivät ole samaa mieltä arkisista askareista.

      Karjalan kunnailla mainio sarja, mutta pahus kun ei ole tallentavaa.Toivottovasti sen saa jossain vaiheessa deeveedeenä, katsoisin sen mielelläni jonain kurjalan päivänä ;)

      • Meriläinen

        Ilmankos talitintti luritteli niin keväisenä kun kävin niskahieronnassa, se olikin tintti.kotivintti :)

        Mulla on myös talvilomaa tää viikko ja heti perään lomautusta kaks viikkoa.
        Ei vielä tänää edennyt toi siivoushomma kun en muistanut ottaa imurinpussin kokoa, nyt on kyllä laaukussa kun seuraavan kerran menen.

        Kevät oli kaupan hyllylläkin kun mämmiä oli sinne ilmestynyt, pian meinaan ostaa vaikken tänään vielä ostanutkaan :)


    • GreenBean

      minä olen paljon parempi vitkuttelussa, tänäänkään en ole tehnyt yhtään mitään.
      Paitsi syönyt ja odottellut iltaa, kun ne tv-ohjelmat joita katson, tulevat peräkkäin.
      Kävinhän minä "siellä", ei mikään mukava juttu.

      • Meriläinen

        Aina se löytyy parempi joka jutussa mullekin, höh.
        Mie en nyt just vitkuttelekaan kun pesukone pyörii ja kohta alkaa töihin kaksi kättä (muttei black and decceriä, vai miten se meni), jo lähti hommat luistamaan.

        Pahoillani puolestasi, mutta jos jostain vielä apu löytyy, ei menetä toivoa.


      • GreenBean
        Meriläinen kirjoitti:

        Aina se löytyy parempi joka jutussa mullekin, höh.
        Mie en nyt just vitkuttelekaan kun pesukone pyörii ja kohta alkaa töihin kaksi kättä (muttei black and decceriä, vai miten se meni), jo lähti hommat luistamaan.

        Pahoillani puolestasi, mutta jos jostain vielä apu löytyy, ei menetä toivoa.

        elämää tää vain on, eikä tämä ole kuolemaksi.
        Kuulo nyt kumminkin vielä pelaa.

        Pitää minunkin ottaa itteeni jostakin paikkaa kiinni ja siivota joku päivä.
        Huomaa lavea ja laaja skaala "joku päivä" :))


      • Meriläinen
        GreenBean kirjoitti:

        elämää tää vain on, eikä tämä ole kuolemaksi.
        Kuulo nyt kumminkin vielä pelaa.

        Pitää minunkin ottaa itteeni jostakin paikkaa kiinni ja siivota joku päivä.
        Huomaa lavea ja laaja skaala "joku päivä" :))

        Grrrrrrrrrrrrrrr tän suomen sivuston kanssa!
        Kaikkialla muualla pelaa ilman ongelmia mutta suomi ei.
        No en menetä hermoja senkään tähden.
        Miulla alkoi se sellainen hidas pitkällinen touhuuminen, vaivun kohta vessaan siellä ei tarvi imuria sen kun vettä suihkuttaa seinille.
        Tälleen pikkuhiljaa ja yks kaks huomaa että kaikki on tullut tehtyä.
        Sitten voikin miettiä mitä kivaa sitä itselleen hommais.
        Lähteekö tää, vai ei? Mie ainaskin häviän koneelta tään viestin myötä.

        AI ETTÄ KUULO PELAA, EIKÖ TARVI HUUTAA ;)


    • sitä turhaan itteään repimään..Onhan se päivä vielä huomennakin ja ylihuomenna.Mulla meni pari viikkoo sitten imuri kesken imuroinnin rikki..Arvaa vaan harmittiko?Ei sitten yhtään...:))

      • Meriläinen

        Kumma kun mie en tosta imuroinnista tykkää ollenkaan.
        Liikaa meteliäkin pitävät, pitäis olla korvatulpat niiden kanssa. "Hiljaisen imurin" ostin kerran, ja pasat ihan yhtä karmea ääni oli siinäkin.
        Mulla on toi äänijuttu sellainen että kaikki kovempi ääni tuntuu ihan sielussa.
        Telkkakin on aina ihan äänettömällä jos tulee jotain missä on tekstitys.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Kumma kun mie en tosta imuroinnista tykkää ollenkaan.
        Liikaa meteliäkin pitävät, pitäis olla korvatulpat niiden kanssa. "Hiljaisen imurin" ostin kerran, ja pasat ihan yhtä karmea ääni oli siinäkin.
        Mulla on toi äänijuttu sellainen että kaikki kovempi ääni tuntuu ihan sielussa.
        Telkkakin on aina ihan äänettömällä jos tulee jotain missä on tekstitys.

        on silloin mukavaa,kun on kunnolla suttua lattialla...

        Ihmettelen sitä,ettei nykyaikana osata tehdä hiljaisempia laitteita.Kyllä kaikkia muita vempeleitä tehdään,muttei imureita.Muakin häiritsee se ääni,kun ei kuule edes omaa ääntään ku imuroi...:))


      • mä keksinyt aiemin noita sun konstejas..Oisin saanut nopeammin uuden,ku tossa oli sekin vika,ettei johto pysynyt ulkona...:P

        Ostin sellasen pienen punasen,missä on tyhjennettävä säiliö.Kätevää,kun ei tarvi pusseja vaihdella.

        Mistäs tollasia itsestään imuroivia koneita on? ;)


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        on silloin mukavaa,kun on kunnolla suttua lattialla...

        Ihmettelen sitä,ettei nykyaikana osata tehdä hiljaisempia laitteita.Kyllä kaikkia muita vempeleitä tehdään,muttei imureita.Muakin häiritsee se ääni,kun ei kuule edes omaa ääntään ku imuroi...:))

        Just tulee säätiedotus, se lupas mulle ilmaa jolloin matot menee pihalle.
        Nyt on pussit imuriin ja mieli korkealla, Jalajallan jalajala vei.

        Ja kaikki alkaa heti aamusta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe