Saatteko jotain sivuvaikutuksia

ketipinorista annoksella 25-50 mg? Onko tuollainen annos aiheuttanut painonlisäystä?
1180
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ketiaapini kuten kaikki muutkin neuroleptit aiheuttavat yleisesti painonlisäystä. Ketiapiini on myös atyyppinen neurolepti, joten kyseinen vaikutus on pienempi kuin tyypillisillä. Kyseinen haittavaikutus ei ole oikeastaan vielä edes kovin kummoinen, kun mahdollista on saada esimerkiksi tardiivi dyskinesia (käytännössä siis joskus pysyviksikin jääviä pakkoliikkeitä, ks. esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Tardive_dyskinesia) tai äkillinen sydämenpysähdys. Ja näitä ne kutsuu lääkkeiksi :/

Äänestä

Kommentoi aloitusta


uusi lääke kirjoitti:

ketipinorista annoksella 25-50 mg? Onko tuollainen annos aiheuttanut painonlisäystä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu