Paljonko 15-vuotiaan pitäisi nostaa penkistä?
Minkälaisia sarjoja ja millä painoilla pitäisi tehdä että saa kehitettyä maksimivoimaa (Miten se nyt olikaan...)
Vähän neuvoja tänne, lyhyt ja huono avaus mutta jotain edes. ^^
Hmm..
Hmm...a
1
279
Vastaukset 1
- Pikku-A
Pitäisi? Raakana saattas joltain hyvin,hyvin lahjakkaalta, ja erittäin lihavalta mennä se 140. Yläasteen "kovin" ottaa varmaan sen 110kg, hänhän työntää kuulaa vielä(ja polttaa salaa röökiä pyörävajan takana) Peruskakara nostaa ehkä 45-72.5. Hajonta on hyvin laaja.
Voimaa kehittynee parhaiten n.65-70% maksimista, ja 4-8 toiston sarjoin. Eli se perinteinen 5*5 tuo tulosta
kenelle vain..myös 6*6 sopii. Pohjakunto luodaan kumminkin 10 toiston sarjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429