Te ateistit ett kestä totuutta, mutta tässä se sitten on!
En ole ateisti koska atesitit ovat puupäitä.
En ole agnostikko koska mielestäni pelkuriagnostikot eivät uskalla ottaa kantaa mihinkään.
En myöskään ole uskovainen koska on tyhmää uskoa johonkin mistä ei ole mitään todisteita!
siinä teille totuus jos kestätte!
Haluatteko te sitten totuuden?
9
233
Vastaukset
- ...
Jaa, ja vasta sanoit olevasi Jeesuslainen, ja tykkääväsi LemmikkiKamelistasi ihan sillai
- marakatti.
et usko, mutta uskot, koska et ole ateisti???? Eli sinua ei ole olemassa, koska joko uskot tai et usko, ei ole välimuotoa.
- Krabbabel.
jokin käytöshäiriöinen teini tai keskenkasvuinen joka ei tiedä mikä edes on.
- Voi merta ja
Krabbabel. kirjoitti:
jokin käytöshäiriöinen teini tai keskenkasvuinen joka ei tiedä mikä edes on.
potentiaalinen "ateisitehdokas" teille. Kun hän ei ole vielä ateisiti, mutta ei uskovainenkaan niin silloinhan hänestä vois tulla vaikka vankkumaton ateisiti.
- mr z
Olen aina luullut, että kestä on en-sana.
- Thronos
Minulle taas on aina vaikeaa muistaa mikä on en ja mikä ett... arvailuksi menee.
Et pidä itseäsi ateistina, agnostikkona tai teistinä.
OK.
Kuitenkin olet jotain niistä. Ehkä haluamattasi, ehkä tietämättäsi.
Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä et kestä totuutta itsestäsi, mikä se sitten onkaan.- 24te4tfr
sinä olekaan mitään. Turha trolli jota ilmiselvästi nyppii kun palstalle saatiin virkaansa hoitava sheriffi.
- Rullakartiina
On fiksua jättää asiat auki jos ei voi olla varma asioista.
Käytännössä kuitenkin tavattoman vaikeaa.
Aivan liian moni on ateisti vain koska se on muodikkaampaa kuin
olla uskovainen. Eli eivät usko, vaikka eivät tiedä miksi eivät usko.
Jotkut taas ovat uskovaisia koska kykenevät olemaan piittaamatta
tosiasoista, tai jostain muista syistä.
Monet uskovat itsekseen olematta "aktiiviuskovaisia".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429