kun on ongelmana ollut jo seuraava 10 vuotta tuo ns liika syöminen (liian suuria annoksia kerralla) joka kasvattaa mahan kokoa
tämä vaikuttaa negatiivisesti vatsalihastreeniin. Kun taas ei syö tarpeeksi niin tuntuu että muu treeni ei oikein luista. taitaa olla enemmänkin totuttelu kysymys! :D
mutta mistä lähteä ison äijän sixpackin osalta ?
pitäisi saada ylimääräinen rasva massun koholta pois
Ongelma iso maha ja sen treeni :D
3
311
Vastaukset
- ex-läski
Laihduta syömällä vähemmän ja unohda se kova treeni.
Sitten kun läskit on pois, voi taas treenata kovaa. Käytä 1-2 vuotta kiristelyyn ja unohda kasvavat lihakset. Niin se menee. Näin se toimii. Unohda ketoilut, vähähiilariset ja muut hölmöilyt. Polta rasvat ja treenaa vasta sitten lisää lihaksia.- Tai sitten
vaan vedetään saunakaljaa ja luistetaan armeijasta...
- Kova ujuttaja
Maha ei haittaa mitään. Naiset pitää sitä seksikkäänä. Nälkäkurki ei saa naista, vaikka sen temmi näyttää isolle velttona kun niin honokkeli.
Mutta mahaa saa olla. Se on ravintoa lihaksille!! Harrasta airoobista vaikka 45 min aamuin ennen aamupalaa, niin se lähtee se bötsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472