"Jumalan Päivä sarastaa"

eepu*

Kirjasta; Kristus meidän vanhurskautemme (ks. s.127-135 ):
”… Monissa paikoissa näytti olevan käynnissä suuri liike – herätystyö. Kansamme siirtyi sen riviin vastaten Jumalan kutsuun. ” (Testimonies to Ministers and Gospel Workers, ss. 514-515.)

”Perinpohjaisen uskonpuhdistuksen aika on tullut. Yönäyissä kulki silmieni editse suuri uskonpuhdistusliike Jumalan kansan keskuudessa. Monet ylistivät Jumalaa. Sairaita parannettiin ja muita ihmeitä tehtiin. Esirukouksen henki oli nähtävissä juuri sellaisena kuin se ilmeni ennen suurta helluntaipäivää. Satojen ja tuhansien nähtiin vierailevan perheissä ja avaavan näille Jumalan Sanaa. Sydämet vakuuttuivat synnistä Pyhän Hengen voimasta, ja ilmeni todellisen kääntymyksen henkeä. Joka suunnalta ovet avautuivat totuuden julistukselle. Maailma näytti taivaallisen vaikutuksen valaisemalta. Tosi ja nöyrä Jumalan kansa sai osakseen suuria siunauksia. Kuulin kiitoksen ja ylistyksen ääniä, näytti syntyneen samanlainen uskonpuhdistus kuin oli v. 1844.” (Testimonies IX, s. 126.)

-- Mikä on sinun vastauksesi tänään Jumalan kutsuun?

Katso Suuri Taistelu kirjasta luku 39. Ahdistuksen aika:
http://www.great-controversy.org/Finnish/39.htm
”… päivän sarastuksessa. Sanat: "Apu on tulossa" kuulostavat heidän korvissaan enkelien suloiselta laululta. Kristuksen ääni kuuluu raollaan olevista porteista: "Minä olen teidän kanssanne. Älkää pelätkö. Olen taistellut teidän puolestanne, ja minun nimessäni te saatte riemuvoiton."
*
”Sydän kun, auki on
sinne Jeesus tekee asunnon
tänään häneen uskon
näen aamuruskon
päivä sarastaa, … päivä sarastaa…”

– HALLELUJA, AAMEN!

*
Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
Liity: http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2

*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
י ה וֹ שׁ ﬠ

eepu
*
Jk.: JUMALA LÄHETTÄÄ PYHÄN HENGEN uskovaan, että LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, ja että palvelisimme Jumalaa NYT HENGEN UUDESSA TILASSA emmekä kirjaimen vanhassa!
Oikean upotuskasteen jälkeen tulee alkaa ihmisessä näkyä tämä parannuksen HEDELMÄ:
"Mutta kun Hän tulee, TOTUUDEN HENKI, johdattaa Hän teidät KAIKKEEN TOTUUTEEN.” Sillä; ”Hänen VOITELUNSA (joka teissä vaikuttaa/on) OPETTAA teitä kaikessa"!(ks.Joh.16:13; 1.Joh.2:27)
... ja niin me alamme uudistua/muuttua Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä, kaikesta pahasta, alamme ystävällistyä, jne.. tämä saa aikaan TOTTELEVAISUUS Pyhän Hengen äänelle, se saa meidät uudistumaan, se on pyhitystä meissä!
... ja niin Hän, Pyhä Henki, johtaa kaikkeen Totuuteen, ja sanoo; ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
*
♥ MARANATA! ♥

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh324

Huoh.....voi teitä uskovaisia.... tulisitte järkiinne...

• eepu*
    • eepu*

Lue kirjasta Suuri Taistelu kirjasta luku 38; Viimeinen Varoitus: "...kuuliaisuuden koe, ..."

*
      ♥ MARANATA! ♥

• eepu*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      148
      6362
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      73
      5274
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3705
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3310
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      126
      2540
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2296
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2068
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1628
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1446
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1228
    Aihe