Ihme vaatimukset?

puh..

Äijä oli jo jotain 40 ainakin, en muista ikää? Mutta vaatii että nainen on lapseton? Kyllä sais olla ulkoisesti joku Johny Deppi että saisi lapsettoman 20 naisen itselleen. Siis löytyykö 40 (30 ?) naisia enään joilla ei ole lapsia tai entistä elämää? Noh, ehkä joku bisness nainen? Ukko sai 13 kirjettä.

24

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupunkil.

      Kirjemäärät meni ihan pärstäkertoimen mukaan..tosin se yks pullukka nainen sai kyllä miehet tolaltaan kirjemäärästä päätellen.Huvittavaa oli myös vanhempien mukana olo poikien kirjeiden avaamisessa,tuskin kukaan nainen sitää poikien vanhempia nurkissaan kovin kauaa.Suurin osa kirjeiden lähettäjistä haluaa vaan julkisuutta ja päästä telkkariin,sinänsä ihan turha koko formaatti.(Katson silti loppuun)

    • maajussin

      reaktiota ihmettelin minäkin. Oli ukko ihan tuohduksissaan, että lapselliset naiset ihan kehtasivat hälle kirjoittaa, vaikka oli laittanut vaatimuksensa, ettei lapsia. Olisi ollut kiitollinen, että edes joku vaivautu kirjoittamaan. Taitaa olla liian kranttu, mutta voikin sitten poikamiehenä jatkaa eloaan, kun arvon herralle ei kelvannut. Montakohan kirjettä tuli lapsettomilta eli aika pieni otanta taitaa olla. Tuossa ikäluokassa ne lapset vaan alkaa olla jo tehty. Tietysti jos on itsellä tarjota jotain vastineeksi, niin voi vaatimuksiakin olla.

    • 17+6

      Maajussille tavallinen muija kelpaa, tarttee olla missiluokkaa, vaikka mies ite ei mikään adonis...

    • KäteväEmäntä

      Ei kyllä minusta ansaitsekaan muiden lapsia, kun asenne on tuollainen.
      Ihan hyvä vaan, että sanoo asian suoraan, mutta luulenpa kumminkin, ettei hän sitä unelmiensa neitsyttä taida sittenkään löytää...

      • jgfsjldf

        kyllä meitä vaan täältä suomenmaasta löytyy... eri ikäisiä, aika moni tuntemani on koulutettuja... ja itse naisena asetin samat kriteerit miehelle kuin tuo maajussi naisille: ei lapsia, lapsiruokkoja, exiä, jne. vanhoja sotkuja. jos myöhemmällä iällä aloittaa parisuhteen, niin on hyvä ett molemmat aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. minä ainakin löysin haluamani. ja hyvin on mennyt ;)


      • MiniäksiEiKiitos
        jgfsjldf kirjoitti:

        kyllä meitä vaan täältä suomenmaasta löytyy... eri ikäisiä, aika moni tuntemani on koulutettuja... ja itse naisena asetin samat kriteerit miehelle kuin tuo maajussi naisille: ei lapsia, lapsiruokkoja, exiä, jne. vanhoja sotkuja. jos myöhemmällä iällä aloittaa parisuhteen, niin on hyvä ett molemmat aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. minä ainakin löysin haluamani. ja hyvin on mennyt ;)

        Huh..äiti totesi ohjelmassa ´että ei ainakaan vähempää töitä saa tehdä kuin hän´ tulevasta morsiamesta..ja tosiaan maajussin vanhemmat nyökytteli takana kun maajussi paapasi ettei lapsia saanu olla tulevalla morsmaikulla..työntekijää taitavat olla vailla ja peräkammarinpoika on kyllä kyseessä.
        Mistäpä tiiän..ite samaan sortunut ja kehoitan vain että kannattaa juosta pakoon niin äkkiä kuin voi.


      • Mollukkapullukka
        jgfsjldf kirjoitti:

        kyllä meitä vaan täältä suomenmaasta löytyy... eri ikäisiä, aika moni tuntemani on koulutettuja... ja itse naisena asetin samat kriteerit miehelle kuin tuo maajussi naisille: ei lapsia, lapsiruokkoja, exiä, jne. vanhoja sotkuja. jos myöhemmällä iällä aloittaa parisuhteen, niin on hyvä ett molemmat aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. minä ainakin löysin haluamani. ja hyvin on mennyt ;)

        No niinpä, en minäkään missään nimessä huoli miestä jolla on lapsia edellisistä suhteista. Hankalahan sellaista on löytää enää tässä 40 iässä, täytyy vaan hankkia tarpeeksi nuori ;-)
        Joku tuossa epäili että löytyykö ylipäänsä yli 30v. lapsettomia naisia, no tottakai löytyy. Esim. mun omassa kaveripiirissä on useita lapsettomia aikuisia naisia, eikä tämä kaveripiiri ole suinkaan muodostunut sen perusteella että ollaan lapsettomia kaikki, vaan ollaan tuttuja jo kouluajoilta.


      • ihmeiden aika
        Mollukkapullukka kirjoitti:

        No niinpä, en minäkään missään nimessä huoli miestä jolla on lapsia edellisistä suhteista. Hankalahan sellaista on löytää enää tässä 40 iässä, täytyy vaan hankkia tarpeeksi nuori ;-)
        Joku tuossa epäili että löytyykö ylipäänsä yli 30v. lapsettomia naisia, no tottakai löytyy. Esim. mun omassa kaveripiirissä on useita lapsettomia aikuisia naisia, eikä tämä kaveripiiri ole suinkaan muodostunut sen perusteella että ollaan lapsettomia kaikki, vaan ollaan tuttuja jo kouluajoilta.

        Jokainen hoitakoon kersansa itse. Ja tuo mies voi ottaa niin nuoren naisen, ettei sillä ole vielä lapsia. Kaikki eivät sentään ole ihan nuorena alkaneet poikimaan, vaikka pissikset ovatkin haarat levällään heti kun mies on näköpiirissä.


      • Lapsettomanmarinaa
        ihmeiden aika kirjoitti:

        Jokainen hoitakoon kersansa itse. Ja tuo mies voi ottaa niin nuoren naisen, ettei sillä ole vielä lapsia. Kaikki eivät sentään ole ihan nuorena alkaneet poikimaan, vaikka pissikset ovatkin haarat levällään heti kun mies on näköpiirissä.

        ´Voi ottaa niin nuoren naisen´..jaa-a. Miksei ole tähän mennessä noin vain otellut nuoria naisia =) Mä henk.kohtaisesti ottaisin (jos en olisi jo perheellinen ja naimisissa) jo isäksi tulleen miehen..Yleensä siitä hoksaa onko mies jo tullut mieheksi ja osaa kantaa vastuuta muistakin kuin omasta navastaan. Kieltämättä alkaa tuntua yli kolmekymppisten miesten kohdalla että missä vika ettei ole vakavassa suhteessa ollut ja lapsia ole elämässä..sellainen kasvattaa ihmistä.


      • vastuunkantajainen
        Lapsettomanmarinaa kirjoitti:

        ´Voi ottaa niin nuoren naisen´..jaa-a. Miksei ole tähän mennessä noin vain otellut nuoria naisia =) Mä henk.kohtaisesti ottaisin (jos en olisi jo perheellinen ja naimisissa) jo isäksi tulleen miehen..Yleensä siitä hoksaa onko mies jo tullut mieheksi ja osaa kantaa vastuuta muistakin kuin omasta navastaan. Kieltämättä alkaa tuntua yli kolmekymppisten miesten kohdalla että missä vika ettei ole vakavassa suhteessa ollut ja lapsia ole elämässä..sellainen kasvattaa ihmistä.

        Tota, tota, minusta ei varsinaisesti ole plussaa tai miinusta, että on isä mutta perhe ei ole kasassa pysynyt, ettei ole se vastuuntuntoinen perhe-elämä sujunut. Lesket ovat tietysti eri asia.

        Mutta tämä nyt meni jo vähän sivupolulle alkuperäisestä keskusteluaiheesta.


      • voi vitsi sentään
        MiniäksiEiKiitos kirjoitti:

        Huh..äiti totesi ohjelmassa ´että ei ainakaan vähempää töitä saa tehdä kuin hän´ tulevasta morsiamesta..ja tosiaan maajussin vanhemmat nyökytteli takana kun maajussi paapasi ettei lapsia saanu olla tulevalla morsmaikulla..työntekijää taitavat olla vailla ja peräkammarinpoika on kyllä kyseessä.
        Mistäpä tiiän..ite samaan sortunut ja kehoitan vain että kannattaa juosta pakoon niin äkkiä kuin voi.

        Äippä ja iskä oli mukana pojalle puolisoa valkkaamassa kuin joskus 200v sitten. Eipä hyvältä näytä sen "nuorikon" tulevaisuus joka tuohon kommuuniin uskaltautuu.


      • dfg dfg
        jgfsjldf kirjoitti:

        kyllä meitä vaan täältä suomenmaasta löytyy... eri ikäisiä, aika moni tuntemani on koulutettuja... ja itse naisena asetin samat kriteerit miehelle kuin tuo maajussi naisille: ei lapsia, lapsiruokkoja, exiä, jne. vanhoja sotkuja. jos myöhemmällä iällä aloittaa parisuhteen, niin on hyvä ett molemmat aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. minä ainakin löysin haluamani. ja hyvin on mennyt ;)

        "ja itse naisena asetin samat kriteerit miehelle: ... ei lapsia, lapsiruokkoja, exiä, jne. vanhoja sotkuja."

        No tosiaankin "puhtaalta pöydältä" alottelet jos ei aikuiselle ihmisellä exääkään saa olla. Onnea vaan :D


      • Gundula
        Lapsettomanmarinaa kirjoitti:

        ´Voi ottaa niin nuoren naisen´..jaa-a. Miksei ole tähän mennessä noin vain otellut nuoria naisia =) Mä henk.kohtaisesti ottaisin (jos en olisi jo perheellinen ja naimisissa) jo isäksi tulleen miehen..Yleensä siitä hoksaa onko mies jo tullut mieheksi ja osaa kantaa vastuuta muistakin kuin omasta navastaan. Kieltämättä alkaa tuntua yli kolmekymppisten miesten kohdalla että missä vika ettei ole vakavassa suhteessa ollut ja lapsia ole elämässä..sellainen kasvattaa ihmistä.

        Vähän samanlaiset mietteet minulla: nelikymppinen lapseton mies epäilyttää. Eikö naiset olekaan kiinnostaneet, onko omaan napaansa tuijottava, peräkammarinpoika? Joku kenties jopa omituinen, naisia huonosti kohteleva?
        Perheellisistä miehistä sentään tietää, että ovat (luultavasti) normaaleja miehiä.


      • sen siitä ihan
        Gundula kirjoitti:

        Vähän samanlaiset mietteet minulla: nelikymppinen lapseton mies epäilyttää. Eikö naiset olekaan kiinnostaneet, onko omaan napaansa tuijottava, peräkammarinpoika? Joku kenties jopa omituinen, naisia huonosti kohteleva?
        Perheellisistä miehistä sentään tietää, että ovat (luultavasti) normaaleja miehiä.

        selvästi näkee, elikkä jos on perheellinen, silloin on myös normaali. Perheetön on epänormaali ja (luultavasti) myös omituinen, naisia huonosti kohteleva.


      • 1 avioinen
        sen siitä ihan kirjoitti:

        selvästi näkee, elikkä jos on perheellinen, silloin on myös normaali. Perheetön on epänormaali ja (luultavasti) myös omituinen, naisia huonosti kohteleva.

        se perheellinen eukkoa etsii? kun Suomessa tuo moniavioisuus on toistaiseksi vielä lailla kielletty. Joillakin jo useampikin perhe taakse jätettynä.. että kuinka hyvän ja luotettavan/ naistaan hyvin kohtelevan puolison sellaisesta sitten saa? Mieti sitä!


    • näehä se o

      jos on tarpeeksi iso ja ihana sydän, sinne mahtuu muitakin kuin omia lapsia.

      • 14+1

        Juu oli kyllä ihme kommentti tuo että "ei ainakaan vähempää töitä saa tehdä kuin hän". Kuulosti tuossa jo tosi veemäiseltä anopilta.


      • agro-eeva
        14+1 kirjoitti:

        Juu oli kyllä ihme kommentti tuo että "ei ainakaan vähempää töitä saa tehdä kuin hän". Kuulosti tuossa jo tosi veemäiseltä anopilta.

        haastoi se anoppi niinkun työkilpaan kanssaan, apua!

        Voihan sillä naisella olla ammatti jo valmiina ja ehkä työpaikka löytyy helposti muualtakin kun ukon maatilalta. Sillä tavalla vaimo saadaan kun annetaan hänen itse päättää työelämästään. Pakottamalla ei saada kun häkkilintu joka suunnittelee ensitilassa karkaavansa...?

        Arto, ota nyt pesäeroa vanhempiis niin sulla on paremmat mahikset sen emännän suhteen!


      • karkuun päässyt
        agro-eeva kirjoitti:

        haastoi se anoppi niinkun työkilpaan kanssaan, apua!

        Voihan sillä naisella olla ammatti jo valmiina ja ehkä työpaikka löytyy helposti muualtakin kun ukon maatilalta. Sillä tavalla vaimo saadaan kun annetaan hänen itse päättää työelämästään. Pakottamalla ei saada kun häkkilintu joka suunnittelee ensitilassa karkaavansa...?

        Arto, ota nyt pesäeroa vanhempiis niin sulla on paremmat mahikset sen emännän suhteen!

        Arto on asiassa vain rehellinen.Miksi pitäisi katsoa nurkissaan toisten huutavia ja käytösongelmaisia kakaroita?? Omaakin kokemusta on,joten tiedän mistä puhun.Ei ne kuiteskaan muutu omiksi.Aina pyörimässä jaloissa ja kohta alkaa "osta sitä,osta tätä viu-viu,vinku vinku"..Ei sitä kestä rauhallisenkaan miehen hermot.Sanokaa mitä sanotte.Arto on kyllä kieltämättä vanhempiensa lieassa,joten tuskin kukaan emäntä jaksaa sitä kovin kauaa.


      • Tyly
        karkuun päässyt kirjoitti:

        Arto on asiassa vain rehellinen.Miksi pitäisi katsoa nurkissaan toisten huutavia ja käytösongelmaisia kakaroita?? Omaakin kokemusta on,joten tiedän mistä puhun.Ei ne kuiteskaan muutu omiksi.Aina pyörimässä jaloissa ja kohta alkaa "osta sitä,osta tätä viu-viu,vinku vinku"..Ei sitä kestä rauhallisenkaan miehen hermot.Sanokaa mitä sanotte.Arto on kyllä kieltämättä vanhempiensa lieassa,joten tuskin kukaan emäntä jaksaa sitä kovin kauaa.

        Minä en edes tiedä, miksi minun pitää elättää toisten tekemiä lapsia veronmaksun kautta.
        Jokainen muksun tehnyt kantakoon vastuun itse alusta loppuun asti, tai vehkeet valtiolle.


      • määä-
        agro-eeva kirjoitti:

        haastoi se anoppi niinkun työkilpaan kanssaan, apua!

        Voihan sillä naisella olla ammatti jo valmiina ja ehkä työpaikka löytyy helposti muualtakin kun ukon maatilalta. Sillä tavalla vaimo saadaan kun annetaan hänen itse päättää työelämästään. Pakottamalla ei saada kun häkkilintu joka suunnittelee ensitilassa karkaavansa...?

        Arto, ota nyt pesäeroa vanhempiis niin sulla on paremmat mahikset sen emännän suhteen!

        se ollut Osmon äiti joka sanoi, että (miniä) "ei sais tehdä töitä ainakaan vähemmän kuin hän"...

        Arton huushollissa kuunneltiin vanhempien kera sitä yhden morsian ehdokkaan levyä ja sitten jonkun ajan kuluttua se A totesi, että hänen kriteereihin ei kuulunut lapselliset kandidaatit...


      • Isomamma
        agro-eeva kirjoitti:

        haastoi se anoppi niinkun työkilpaan kanssaan, apua!

        Voihan sillä naisella olla ammatti jo valmiina ja ehkä työpaikka löytyy helposti muualtakin kun ukon maatilalta. Sillä tavalla vaimo saadaan kun annetaan hänen itse päättää työelämästään. Pakottamalla ei saada kun häkkilintu joka suunnittelee ensitilassa karkaavansa...?

        Arto, ota nyt pesäeroa vanhempiis niin sulla on paremmat mahikset sen emännän suhteen!

        ..paniikki iski, vaikken ole edes ohjelmassa mukana. Työleiri kutsuu morsianta.


      • oma elämä
        karkuun päässyt kirjoitti:

        Arto on asiassa vain rehellinen.Miksi pitäisi katsoa nurkissaan toisten huutavia ja käytösongelmaisia kakaroita?? Omaakin kokemusta on,joten tiedän mistä puhun.Ei ne kuiteskaan muutu omiksi.Aina pyörimässä jaloissa ja kohta alkaa "osta sitä,osta tätä viu-viu,vinku vinku"..Ei sitä kestä rauhallisenkaan miehen hermot.Sanokaa mitä sanotte.Arto on kyllä kieltämättä vanhempiensa lieassa,joten tuskin kukaan emäntä jaksaa sitä kovin kauaa.

        n 35 ehtii lapsia tekemään jos onnistaa. Meidän suvussa on paljon naisia jotka saaneet ensimmäiset lapset 35-36v ja jatkaneet n 40v:ksi. Enää se ei ole niin varmaa kuin nuorempana, mutta mahdollista. Nykyään ensisynnyttäjän keski-ikä on n 30v.

        Mutta Arton toivon lemppaavan vanhempansa elämään muualle, jos sopiva morsianehdokas löytyy. Muuten on huono ennuste suhteella ja sama pätee kaikkiin muihinkin jotka asuvat vielä jopa samaa taloa vanhempiensa kanssa. Pitää irrottautua vanhemmistaan täysin ja alkaa elämään omaa elämää. Ennen vanhaan vanhemmat saattoivat elää hautaan saakka samassa mut ei nykyään. Osa vanhemmistakaan ei onneksi halua elää nuoren perheen kanssa.


    • Steriloitu

      Onhan meitä lapsettomia, sutjakoita nelikymppisiä naisia vaan kun aikomus on lapsettomana pysyäkin. Suloisiahan nuo ovat, kun niitä lapsiperheissä kyläillessä paijailee, mutta 24/7 - iso ei kiitos. Arton, muuten, kannattaisi ottaa huomioon, että jos oman ikäluokkansa edustajaa kumppanikseen etsii, niin eipä siinä 40 ja risat -iässä nainen ihan helpolla paksuksi pamahda. Olen omien miesteni kohdalla ollut tyytyväinen siitä, että heillä on jo ollut lapsia. Ei tarvitse sitten pelätä, että suvunjatkamisvietti iskisi ja ryhtyisi sen takia haikailemaan lisääntymishaluista ja -kykyistä naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe