Huomaa valepuvussa! Jeesuksen ainoa näkyvä muoto ilmestyessään ihmisille on, kun hän tulee taivaankirkkaudessa salamanleimahduksen lailla.
Tämäkin Raamatunkohta todistaa Sunin Jeesusilmestyksen väärennetyksi.
Matt.
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Jeesus ilmestyy valepuvussa meille
22
203
Vastaukset
- hepo hyvä
Mitä sinä yrität todistella? Sitäkö että Suni on väärässä? Jos onkin niin olkoon. Jätä sinäkin turha kinaaminen hänen kanssaan. Vai odotatko vastausta? Luultavasti sen saatkin ja se tulee olemaan samaa soopaa kuten aina.
Vai onko niin että itse kuulut niihin joiden EGO huutaa riitaa ja omaa erinomaisuuttaan?
Jos jostakin haluat eroon niin silloin on olemassa hyvin yksinkertainen konsti. Pitää lopettaa ITSE provosoivat aloitukset ja olla vastaamatta toisten tekemiin vastaaviin. Pahakaan hevonen ei pitkään yksin potki.******Mitä sinä yrität todistella? Sitäkö että Suni on väärässä? Jos onkin niin olkoon. Jätä sinäkin turha kinaaminen hänen kanssaan. Vai odotatko vastausta? Luultavasti sen saatkin ja se tulee olemaan samaa soopaa kuten aina.
Vai onko niin että itse kuulut niihin joiden EGO huutaa riitaa ja omaa erinomaisuuttaan?****
Haluan avata niiden silmät, jotka uskovat Sunin eksytykseen. Mielelläni haluaisin että minut henkilönä unohdettaisiin ja vain asia noteerataan.
Lopeta jo valehtelusi!
Kun sinä joulukuussa 1992 paikallislehti Siikajokilaaksosta luit tämän kirjoitukseni, sinä varmasti tiesit, että nyt on Jeesus Kristus ilmestynyt tuolle miehelle, ja antanut hänelle sen tehtävän, jonka oli sinulle tarkoittanut, mutta jota et pelkuruuden hengessäsi vastaanottanut:
Avoin kirje piispa Olavi Rimpiläiselle.
Pidit piispantarkastusta Ruukin seurakunnassa. Toimitko kirkkolain mukaan oikein, kun
vastoin ennakkoilmoitusta poistit jumalanpalveluksesta piispantarkastuksen yleisen osan,
jossa seurakuntalaisilla olisi ollut ainoa mahdollisuus kysyä uskoon liittyvistä asioista?
Mikä on seurakuntalaisten oikeusturva seurakunnan keskellä rehottavaa harhaoppia vastaan,
kun kirkkoherra vaikenee, kirkkoneuvosto vaikenee, kirkkovaltuusto vaikenee, ja nyt vielä
piispakin tällä tavalla pakenee?
Tätä kysyy 1. adventtina 1992, Teuvo Suni- miksi jäät pimeyteen
niitä on luettu jo aivan liikaa. vaihda jo totuuteen.
miksi jäät pimeyteen kirjoitti:
niitä on luettu jo aivan liikaa. vaihda jo totuuteen.
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun tältä mieheltä paukut loppuvat.
- Täsmälaukoja
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun tältä mieheltä paukut loppuvat.
Teuvolta! No, voe mahoton, jai tse vielä myöntää näin tapahtuneen.
Toisaalta, paukkuja on niin moneen lähtöön: maailma kaipaa täsmälaukauksia, eikä mitä tahansa poksahduksia ja rätinää. Niitähän tällä palstalla on riittänyt. Täsmälaukoja kirjoitti:
Teuvolta! No, voe mahoton, jai tse vielä myöntää näin tapahtuneen.
Toisaalta, paukkuja on niin moneen lähtöön: maailma kaipaa täsmälaukauksia, eikä mitä tahansa poksahduksia ja rätinää. Niitähän tällä palstalla on riittänyt.Kun Saatanan täsmälaukaus Totuuden Hengen kohtaa, siiheen päättyy minunkin Kristukselta saatu tehtävä, niin kuin on päättynyt monen hänen valittunsa kohdalla.
*****Kun sinä joulukuussa 1992 paikallislehti Siikajokilaaksosta luit tämän kirjoitukseni, sinä varmasti tiesit, että nyt on Jeesus Kristus ilmestynyt tuolle miehelle, ja antanut hänelle sen tehtävän, jonka oli sinulle tarkoittanut, mutta jota et pelkuruuden hengessäsi vastaanottanut:*****
Höpö höpö, Luulin, että olet Raamatusta Jeesuksen löytänyt, etkä haksahtanut valejeesusnäkyjen perään uskomaan.Devoit kirjoitti:
*****Kun sinä joulukuussa 1992 paikallislehti Siikajokilaaksosta luit tämän kirjoitukseni, sinä varmasti tiesit, että nyt on Jeesus Kristus ilmestynyt tuolle miehelle, ja antanut hänelle sen tehtävän, jonka oli sinulle tarkoittanut, mutta jota et pelkuruuden hengessäsi vastaanottanut:*****
Höpö höpö, Luulin, että olet Raamatusta Jeesuksen löytänyt, etkä haksahtanut valejeesusnäkyjen perään uskomaan.Sinä tiedät, minä tiedän, ja Pyhä Henki tietää, että valehtelet.
Mutta koska väärämieliset eivät sitä tiedä, he uskovat sinua eivätkä minua, ja niin saat taas osaksesi heiltä kärkkymäsi ihmiskunniat.
Ei ole kovinkaan kauan aikaa, kun tämän saman asian tänne toit, ja silloin minua siitä ylistit. Valitettavasti joku hörhö senkin ketjun poisti.TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä tiedät, minä tiedän, ja Pyhä Henki tietää, että valehtelet.
Mutta koska väärämieliset eivät sitä tiedä, he uskovat sinua eivätkä minua, ja niin saat taas osaksesi heiltä kärkkymäsi ihmiskunniat.
Ei ole kovinkaan kauan aikaa, kun tämän saman asian tänne toit, ja silloin minua siitä ylistit. Valitettavasti joku hörhö senkin ketjun poisti.Sinun heikoksi kohdaksi ja kompastuskiveksi muodostui jeesusnäkysi, jota uskot oikeaksi. Pitäisihän sinun siitäkin ymmärtää petos, kun sinulle ilmestynyt "jeesus" kumoaa Raamatun sanoman..
***Ei ole kovinkaan kauan aikaa, kun tämän saman asian tänne toit, ja silloin minua siitä ylistit. Valitettavasti joku hörhö senkin ketjun poisti.****
Täh?- Puhuminen helpottaa
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Saatanan täsmälaukaus Totuuden Hengen kohtaa, siiheen päättyy minunkin Kristukselta saatu tehtävä, niin kuin on päättynyt monen hänen valittunsa kohdalla.
Onko jokin trauma, jota täällä purat lakkaamatta?
- 7x77
Koska muutkin saavat massapostittaa niin miksei joku muukin.
Varokaa tätä palstaa ja eksytystä. On niitä, jotka ANTIKRISTUKSELTA TEHTÄVÄN SAANEENA, ja itseänsä RAAMATUN PROFEETTOIHIN SAMAISTAMALLA eksyttävät. Raamatunlausekotelostaan ottavat juuri heille sopivia lauseita irrallisina kokonaisuudesta. He ovat ärhäkkänä ja kärkkäänä jokaisessa avauksessa.
Heitä varokaa että ette eksytyksiin joutuisi. Moni on eksynyt noiden käärmeiden valheisiin, mutta Jumalalle kiitos, moni on pelastunut takaisin elämään ja Herran kirkkauteen kun on luopunut antikristukselta TEHTÄVÄN SAANEIDEN harhasta. - kristitty kirj.
Tuon mukaan Paavalillekin Damaskon tiellä ilmestynyt Jeesus oli harhakuvitelmaa ja valepukua sinun oppisi mukaan.
Kyllä Jeesus voi ilmestyä oman tahtonsa mukaan ihmiselle tässä ajassa.- Ved.2
Mutta Devoit voi tarkoittaa nyt ihan eri asiaa tai lähetymistapaa. Kyllä ainakin itse olen kokenut tässä ajassa Jeesuksen ilmestymisen Pyhän Hengen kautta. Hentoja ja vähäisiähän ne ovat olleet.
Pitäisköhän täällä Suomessa vähätellä: "Emmänyt tierä, pihiseehän se henki kuolevallakin. Ved.2 kirjoitti:
Mutta Devoit voi tarkoittaa nyt ihan eri asiaa tai lähetymistapaa. Kyllä ainakin itse olen kokenut tässä ajassa Jeesuksen ilmestymisen Pyhän Hengen kautta. Hentoja ja vähäisiähän ne ovat olleet.
Pitäisköhän täällä Suomessa vähätellä: "Emmänyt tierä, pihiseehän se henki kuolevallakin.****Mutta Devoit voi tarkoittaa nyt ihan eri asiaa tai lähetymistapaa.***
Täsmälleen, oikein ymmärsit.
***Kyllä ainakin itse olen kokenut tässä ajassa Jeesuksen ilmestymisen Pyhän Hengen kautta.***
Juuri noin sen pitääkin tapahtua, olen samaa mieltä.
Tarkoitin sitä, että jos Jeesus ilmestyy näkyvänä Jeesushahmona, silloin on kysymyksessä eksytys.Apostolien teot
9:3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
9:5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
9:6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
9:7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta EIVÄT KETÄÄN NÄHNEET
9:8 Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei HÄN EI NÄHNYT MITÄÄN, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
Niin, mistä olet saanut tietosi, että Jeesus näjyvässä muodossa ilmestyi Paavalille?- tosi on.
Devoit kirjoitti:
Apostolien teot
9:3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
9:5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
9:6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
9:7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta EIVÄT KETÄÄN NÄHNEET
9:8 Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei HÄN EI NÄHNYT MITÄÄN, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
Niin, mistä olet saanut tietosi, että Jeesus näjyvässä muodossa ilmestyi Paavalille?huolehdit ja kinaat Teuvon kans, ei häntä kukaan muu usko kuin hän itse ! Teuvo on silti matkalla Taivaan kotiin ! Uskookaa ja luottakaa vain Jumalan armoon sillä omansa hän kotiin johdattaa.
Olkaa siunatut Kristuksessa. - näkyvästi
Devoit kirjoitti:
Apostolien teot
Niin, mistä olet saanut tietosi, että Jeesus näjyvässä muodossa ilmestyi Paavalille?Jeesus ilmestyi monta kertaa Paavalille tuon Damaskon tien kokemuksen jälkeen.
Jeesus voi ilmestyä näkyvällä tavalla kenelle tahansa.
Jeesus ilmestyy Pietarille:
"Ja kun nämä olivat eroamassa hänestä, sanoi Pietari Jeesukselle: "Mestari, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Elialle yksi". Mutta hän ei tiennyt, mitä sanoi." - SEISOVA JEESUS
Devoit kirjoitti:
****Mutta Devoit voi tarkoittaa nyt ihan eri asiaa tai lähetymistapaa.***
Täsmälleen, oikein ymmärsit.
***Kyllä ainakin itse olen kokenut tässä ajassa Jeesuksen ilmestymisen Pyhän Hengen kautta.***
Juuri noin sen pitääkin tapahtua, olen samaa mieltä.
Tarkoitin sitä, että jos Jeesus ilmestyy näkyvänä Jeesushahmona, silloin on kysymyksessä eksytys.Jeesuksen pitää ilmestyä juuri näkyvänä Jeesushahmona, jotta kyseessä olisi oikea Jeesus. Pelkkä kirjain ja mielikuvitus ei ole riittävä todiste.
55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, MINÄ NÄEN taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella". näkyvästi kirjoitti:
Jeesus ilmestyi monta kertaa Paavalille tuon Damaskon tien kokemuksen jälkeen.
Jeesus voi ilmestyä näkyvällä tavalla kenelle tahansa.
Jeesus ilmestyy Pietarille:
"Ja kun nämä olivat eroamassa hänestä, sanoi Pietari Jeesukselle: "Mestari, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Elialle yksi". Mutta hän ei tiennyt, mitä sanoi."****"Ja kun nämä olivat eroamassa hänestä, sanoi Pietari Jeesukselle: "Mestari, meidän on tässä hyvä olla; tehkäämme kolme majaa, sinulle yksi ja Moosekselle yksi ja Elialle yksi". Mutta hän ei tiennyt, mitä sanoi."***
Todellista valehtelua sinulta jälleen. Jeesus oli vielä ihmisenä ihmisten keskellä tuolloin, kokematta ristinkuolemaa. Tuo ei ollut mikään "ilmestys" ja mikä kaikkein tärkeintä, se tapahtui vuosia ennen Paavalin kokemusta.
Matteuksen evankeliumi:
17:1 Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
17:2 Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
17:3 Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.
17:4 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden."
17:5 Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä."
17:6 Kun opetuslapset sen kuulivat, lankesivat he kasvoilleen ja peljästyivät kovin.
17:7 Niin Jeesus tuli heidän tykönsä, koski heihin ja sanoi: "Nouskaa, älkääkä peljätkö."
17:8 Ja kun he nostivat silmänsä, eivät he nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen yksinään.
17:9 Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta Jeesus varoitti heitä sanoen: "Älkää kenellekään kertoko tätä näkyä, ennenkuin Ihmisen Poika on noussut kuolleista."
***Jeesus ilmestyi monta kertaa Paavalille tuon Damaskon tien kokemuksen jälkeen.****
Haetko ne kohdat Raamatusta meidän nähtäväksemme?SEISOVA JEESUS kirjoitti:
Jeesuksen pitää ilmestyä juuri näkyvänä Jeesushahmona, jotta kyseessä olisi oikea Jeesus. Pelkkä kirjain ja mielikuvitus ei ole riittävä todiste.
55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, MINÄ NÄEN taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".****55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, MINÄ NÄEN taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella". ****
Taas leikkaat- liimaat- askartelet. Laitatko myös Raamatunkohdan esiin ,niin voidaan tarkastella mistä asiayhteydestä tuon irroitit?SEISOVA JEESUS kirjoitti:
Jeesuksen pitää ilmestyä juuri näkyvänä Jeesushahmona, jotta kyseessä olisi oikea Jeesus. Pelkkä kirjain ja mielikuvitus ei ole riittävä todiste.
56 ja sanoi: "Katso, MINÄ NÄEN taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".Se oli stefanuksen kuolinhetken näky, koska kukaan ei voi jäädä henkiin Herran nähtyään. Huomaa, että stefanuskin näki Jeesuksen taivaassa, eikä makuukammarivieraana juttelemassa niitänäitä.
Apostolien teot
7:52 Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet,
7:53 te, jotka enkelien toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."
7:54 Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella."
7:57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
7:58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
7:59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
7:60 Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683