Ei tarvitse enää kokeilla

Nämä on jo kokeiltu, ei tarvi enää:

Vielä kun noita pakkasia on, niin eihän kukaan oo pakkasella koettanu kielellä
rautaan eihän!? Kyläillessäni viimeviikolla sukulaisissani, pikkuvesseli näytti tohkeissaan kirjahyllyn koristeena olevaa Rubikinkuutiota jonka naapuri oli ratkaissut. Minä päätin vain ihan kokeeksi pyöräyttää paria riviä, en yhtään enempää..

Onko muilla mitä ei enää kannata kokeilla?:)

12

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzuzeiccu

No eipä ny tuu äkkiseltään mieleen, ku semmonen vaan, että eilen tuossa vaihdoin kukkiin mullat. Mulla on yks kukka tässä sohvan yläpuolella ikkunan edessä. Laitoin kukan omalle paikoilleen ja kaadoin sille vettä. En ajatellut asiaa tarkemmin, vaan holauttelin vähän reippaanlaisesti, ku hogasin, että sitä multasta vettä tippu sohvalle. Onneksi mulla oli siinä kohtaa sopivasti sellainen fleeceviltti, jonka päälle se vesi meni. Ja eikun pyykkäämään.. Mitä tästä siis opimme? Seuraavanlaisen elämänviisauksen: älä ikinä kaada vettä kukkaruukkuun, joka on liian täynnä multaa. Olisin säästynyt kyseiseltä katastrofilta, kun olisin kaatanut sitä vettä sinne alusastiaruukkuun, josta vesi olisi hiljalleen imeytynyt multaan.

• Ei kannata yrittää ajaa autolla seuraavalle bussipysäkille jos rengas tyhjenee. Kokeiltu on ja vaikka vauhti oli hiljainen, takarenkaan palaset oli jääny sadanmetrin päähän ja auton alla kiilsi pelkkä vanne.

• ...koittaa keittää hyvää ponua. Eikä yrittää uida jurrissa järven yli. Eikä yrittää leikillään piilottaa kameraa saksalaisen lentokentän turvatarkastuksessa.

• Hyvää ponua ei kai kukaan ole onnistunut tekemään, vaikka kansanperinne urheasti näin väittää. Eikä kannata nousta heittämään vettä yli laidan veneessä, ei ainakaan juhannuksena, eikä muutenkaan..

• pirpzuzeiccu

Ei enää ikinä kannata alkaa keitteleen sörsseleitä ja mennä huilimaan siinä samalla ja kaikenlisäksi nukahtaa, kun levy on edelleen päällä ja koko talo savuaa. Ihmettelin eilen alkuillasta, että mistä ihmeestä tulee voimakas savun tuoksu. Kiersin kämpän ympäri moneen kertaan. Yhtäkkiä palohälytin alkaa uikuttamaan ja vilkaisen varovasti rappukäytävään, joka on täynnä savua. No, soitin hälytyskeskukseen, ja hetken kuluttua paloautoja, ambulansseja ja poliisit tulee paikalle. Mulla on muutenkin nyt sairaalakassi itselleni valmiina pakattuna, joten äkkiä vaan hätäisesti vaatteet niskaan ja sairaalakassi selkään ja pääsin kämpästä ulos ja alas pihalle. Eipä tullut juurikaan viime yönä uni silmään..

Palasin joku aika sitten takas kotio. Ihmeen hyvin on palokunta saanut tuuletettua mun kämppää, mutta tuuletan nyt vielä iltaan asti kunnon läpivedolla. Pitää varmaan pyykätä vaatteita ja muita tekstiilejä, että saa hajut niistä pois. Rappukäytävä haisee edelleen tosi voimakkaasti savulle. Vanha rouva on kait edelleen sairaalassa.. Hieman pisti hymyilyttämään nyt jälkeenpäin, ku huomasin, että mulla oli jäänyt eilen kahvitkin puoliksi mukista juomatta..

• Pörrääjä

joista ei ole omakohtaista kokemusta ovat ettei ilman turvaköyttä kannata mennä katolle lumitöihin, eikä ilman naskaleita jäälle, kyseisitä kokeiluista kun tuskin montaa on täällä kertomassa.
      Ite oon oppinut kantapään kautta ettei pintaverkkoja kannata kokeilla viedä selälle ilman painoja varsinkaan jos on tuulta luvassa ;)

• Kantapään kautta opittua on ettei kannata ajaa moottoripyörällä ilman ajolaseja vaikka olisi kuinka aurinkoinen päivä tahansa. Eikä iroittaa auton kojelautaa vain nähdäkseen mihin ne piuhat sieltä menee;)

• Pörrääjä
        Waffe kirjoitti:

Kantapään kautta opittua on ettei kannata ajaa moottoripyörällä ilman ajolaseja vaikka olisi kuinka aurinkoinen päivä tahansa. Eikä iroittaa auton kojelautaa vain nähdäkseen mihin ne piuhat sieltä menee;)

kannata ajaa myöskään suu auki ;)

• pestä kännykkää juoksevan veden alla vaikka se kuinka pölyiseltä näyttäisi.
      Eikä kannata uskotella itselleen aamulla herätyskellon soitua, että minä vielä viisi minuuttia levähdän silmät auki.....

• pitää kännyä takataskussa asettuessaan pöntölle, sillä se eka plumpsahdus ennen ku edes ehtii istua rinkulalle saattaa maksaa muutaman saturaisen.

• Eikä kannata painaa television kaukosäädintä lujempaa kun se hiipunut patteri kuitenkin on ensin vaihdettava. Tähän tulee syyllistyttyä yhtä usein kuin hiiren kopautteluunkin, ja siitäkin selviää pariston vaihdolla.

• Waffe kirjoitti:

Eikä kannata painaa television kaukosäädintä lujempaa kun se hiipunut patteri kuitenkin on ensin vaihdettava. Tähän tulee syyllistyttyä yhtä usein kuin hiiren kopautteluunkin, ja siitäkin selviää pariston vaihdolla.

nettiselainta montaa kertaa jos se aukeaa hitaasti :)) Tyttäreni kävi tässä päivänä muuanna koneellani ja ilmeisesti mun yhteyteni on asteen pari hitaampi kuin hänellä, koska oli ehtinyt painella kuusi kertaa selainta auki ennenkuin ne kuusi ikkunaa sitten avautuivat yhtaikaa. Ei ollut malttanut odottaa yhteyteni tarvitsemaa minuuttia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1325
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1325
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1185
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1075
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      996
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      989
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      54
      966
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      170
      850
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      821
    Aihe