Suomen kansan vanha uskonto .
Kalevala on hyvä teos . Tiedän pari ihmistä jotka sitä lukemalla ovat päässeet alkoholista eroon . Itse olen selvinnyt monesta masennuksesta ja pahasta sen avulla :( . Kamalaa mitä pahaa ihmiset voivat todella uskoa siitä ilman että ovat edes koskaan lukeneet sitä ? Varsinkin noi kiihko kristityt .
Onneksi meillä on sananvapaus ja vapaa elämä muutenkin .
Muistan sen tunteen kun istuin rappusille ( kerrostalo ) ja aloin lausua kalevalan pätkiä mitä muistu mieleen . Se tunne :) .
Kaikkea hyvää Wäinön nimissä :D hymyilköön elämä teille .
Kaleva
vbnmujy
0
485
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275