Miten mies isketään arkipäivänä lounasaikaan?

siinä pulma

Eli tuossa viikko sitten kävin ostamassa ruokaa mukaan yhdestä ravintolasta ja ilokseni huomasin sen olevan ihan täynnä miehiä lounaalla siis mun ikäisiä n vähän päälle 30v... Olisi jotenkin ollut kiva, jotenkin päästä juttuun, mutta en keksinyt oikein mitään sanomista, yksi avasi minulle ovenkin, no kai kuka tahansa avaisi jos näkisi että jollain on molemmat kädet täynnä painavia muovipusseja joissa ruokaa. Kiitin vaan kauniisti, olisi ollu kiva vähän flirttailla heille olivat he sitten varattuja tai ei, kotona mietin olisinko tokaissut että oliko hyvää ruokaa... mutta ehkä he olisivat itse alkaneet juttelemaan jos olisivat kiiinnostuneet. Miten sitä jotenkin äkkiä pystyisi ilmaisemaan, että on ihan vapailla markkinoilla? Esittelemällä käsiään kun niissä ei ole sormuksia vai miten. Ja toisaalta eikai kukaan uskalla puhua mulle jos esim 4-5 miestä istuskelee syömässä yhtäaikaa.

147

16436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make772354

      Ei varmasti uskalla ja jos ostat kaksi kassia ruokaa niin yleensä se viittaa siihen että syöjiä on useampia kuin yksi eli sinä.
      Toisin sanottuna kotona odottaa mies ja mahdollisesti lapsi. Ei siinä miehelle tule mieleen alkaa flirtata, sehän olisi epäkohteliasta.

      Tuollaiset ovat todella hankalia tilanteita mutta sinun tulisi myös yksilöidä kuka noista miehistä kiinnostaisi.

      Suomessa sitä paitsi tuollainen ei käy muutenkaan koska eihän arkitilanteissa toista tuntematta passaa mennää iskemään.

      • Meryem

        Minäkin ostan monta kertaa kaksi kassillista ruokaa, tms, vaikka asun yksin. Milläpä sitä nainen itseään lohduttaisi muulla kuin "hyväskällä", joten kassien määrä ei todellakaan kerro "perheen" lukumäärää.


      • Jopjep
        Meryem kirjoitti:

        Minäkin ostan monta kertaa kaksi kassillista ruokaa, tms, vaikka asun yksin. Milläpä sitä nainen itseään lohduttaisi muulla kuin "hyväskällä", joten kassien määrä ei todellakaan kerro "perheen" lukumäärää.

        Kyllä se sen kertoo kannattaako iskeä vai ei.

        Turhaa iskeä koska kyseessä on muuten ruokaa ahmiva tai sitten toisia ruokkiva.


      • alma62
        Jopjep kirjoitti:

        Kyllä se sen kertoo kannattaako iskeä vai ei.

        Turhaa iskeä koska kyseessä on muuten ruokaa ahmiva tai sitten toisia ruokkiva.

        Käyn ruokakaupassa kerran viikossa ja ostan silloin kaksi kassillista ruokaa. En ahmi vaikka syön kaiken yksin.


      • Räsäsen jutut

        kun se kristillisten Räsänen pääsee vauhtiin. Kohta ei availla ovia eikä edes päin vilkaista kun Räsänen saa lakimuutoksen aikaan niin voipi häkki heilahtaa sukupuolisesta ahdistelusta kun vahingossa vilkaiset väärää ihmistä.


    • vdsvsv

      Joo, eipä sitä itsellänikään tulisi mieleeni alkaa iskemään naista jolla on useampi kassi ruokaa kannossa. Kyllähän siitä heti vetää sen johtopäätöksen ettei nainen niitä ruokia ole yksin syömässä.

      • Meryem

        Ei kannata olettaa, kannattaisi ottaa selvää. Naiset kuitenkin olettaa, että mies on se rohkeampi sukupuoli. Joeten myös arvostaa miehessä rohkeutta ja uskallusta. Aika harva nainen oikeasti tykkää lällykästä...


      • Jopjep
        Meryem kirjoitti:

        Ei kannata olettaa, kannattaisi ottaa selvää. Naiset kuitenkin olettaa, että mies on se rohkeampi sukupuoli. Joeten myös arvostaa miehessä rohkeutta ja uskallusta. Aika harva nainen oikeasti tykkää lällykästä...

        Miehetkään ei tykkää lässykkä naisista jotka raahaa kahta ruokakassia kotoonsa eivätkä osoita mitään mielenkiintoa miestä kohtaan mutta miehen pitää olla rohkea ja iskeä. Sitten jos iskee niin nainen jos onkin varattu niin ihmettelee nainen että miksi miehen pitää yrittää ahdistella jokaista, eikö näe että tällä on paljon ostoksia perheelleen?

        Mies ei etsi lahnaa makaamaan sänkyynsä joten tee omat aloitteesi äläkä lässytä.


      • voi jeesus
        Jopjep kirjoitti:

        Miehetkään ei tykkää lässykkä naisista jotka raahaa kahta ruokakassia kotoonsa eivätkä osoita mitään mielenkiintoa miestä kohtaan mutta miehen pitää olla rohkea ja iskeä. Sitten jos iskee niin nainen jos onkin varattu niin ihmettelee nainen että miksi miehen pitää yrittää ahdistella jokaista, eikö näe että tällä on paljon ostoksia perheelleen?

        Mies ei etsi lahnaa makaamaan sänkyynsä joten tee omat aloitteesi äläkä lässytä.

        Ruuan syöminen tosiaankin on niin epäseksikästä, hyi! Ja naisenhan (ja miehenkin) tärkein tehtävä tässä elämässä on toki olla seksikäs eikä lahnamainen. Kyllähän tässä on prioriteetit just kohdallaan. Lahna on muuten aika ohut kala.


      • cesx
        Meryem kirjoitti:

        Ei kannata olettaa, kannattaisi ottaa selvää. Naiset kuitenkin olettaa, että mies on se rohkeampi sukupuoli. Joeten myös arvostaa miehessä rohkeutta ja uskallusta. Aika harva nainen oikeasti tykkää lällykästä...

        "Ei kannata olettaa, kannattaisi ottaa selvää. Naiset kuitenkin olettaa, että mies on se rohkeampi..."

        Ei kannata olettaa, vai tarkoititko, että miesten ei kannata olettaa, sillä olettaminen on ok vain naisille? Muutenkin koko asia on hölmö. Jos sinun tekee mieli iskeä tai flirttailla, sinun pitää sitten toimia, eikä odottaa, että muut iskevät sinua vain koska sinä satut sitä päässäsi toivomaan.


    • Toimiivarmasti

      "Näetkö, mulla on kassit täynnä, onko myös sulla?"

      • lkjkj

        kaikille, sillä useimpien (!?) mielestä teerenpeli se on se paras peli ja siitä se homma aloitetaan.


      • Olen jo pönö

        Tuo on kyllä varmin tapa- saada asian keskustelu alkamaan...heh kerron joskus jos muistan vastaavaa..heh
        Mitähän kehonkieli sanoi sinähetkellä?.


      • Rebecka64

        Juuri niin, huunmorilla saa miehii iskettyä...juuri tuollainen kommentti siihen olisi pitänyt letkauttaa :)


      • Meryem

        Liian suoraan, härskiä. Naiset tykkää romantiikasta. Voi sen kauniimminkin sanoa. Vaikka auttaa niiden kassien kanssa,voisko kantaa ne autoon, hymyillä jne....


      • jaska tahtoo....

        minulla on pussit täynnä.


      • Helppoa on!

        Lisäksi voi pyytää apua:

        "Jos autat mun kassien kanssa niin mä autan sun kassien kanssa"

        Tai

        "On paljon tavaraa kasseissa. Tarviis varmaan apua niitten tyhjentämisessä"


    • pimeydenprinssi1

      Joskus katse ja hymy riittää ;-)

      • M 45

        Naisen katse eikä hymykään merkitse yhtään mitään , ainakaan yleensä !! Nainen voi hymyillä vaikka
        peilikuvalleen eikä siinäkään mistään iskemisestä ole kyse !!


      • Meryem
        M 45 kirjoitti:

        Naisen katse eikä hymykään merkitse yhtään mitään , ainakaan yleensä !! Nainen voi hymyillä vaikka
        peilikuvalleen eikä siinäkään mistään iskemisestä ole kyse !!

        Kuule, voin kertoa, ettei nainen hymyile ikinä miehelle, josta se ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut! Et taida olla kovin välkky?!


      • Setä.
        Meryem kirjoitti:

        Kuule, voin kertoa, ettei nainen hymyile ikinä miehelle, josta se ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut! Et taida olla kovin välkky?!

        et ilmeisesti sitten ole paljon elämää vielä nähnyt.
        Olen saanut riittävästi pakkeja minulle hymyilleiltä naisilta, jotta tiedän, että edellinen on oikeassa.


      • ei flirtti
        Meryem kirjoitti:

        Kuule, voin kertoa, ettei nainen hymyile ikinä miehelle, josta se ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut! Et taida olla kovin välkky?!

        kyllä sitä hymyillään, se on kohteliasta!!


      • urk
        Setä. kirjoitti:

        et ilmeisesti sitten ole paljon elämää vielä nähnyt.
        Olen saanut riittävästi pakkeja minulle hymyilleiltä naisilta, jotta tiedän, että edellinen on oikeassa.

        Pitää paikkansa, mulle on hymyilty monta kertaa, ja olen ollut kohtelias ja jopa kantanut kassitkin, mutta eipä ollut kiinnostunut...kiitti sentään kyllä. Eipä ne muutkaan hymyilleet kovin kiinnostuneita olleet. Enkä ollut kännissä enkä ole edes koomikko. Ei naisen hymyyn voi luottaa.


      • 17+15
        urk kirjoitti:

        Pitää paikkansa, mulle on hymyilty monta kertaa, ja olen ollut kohtelias ja jopa kantanut kassitkin, mutta eipä ollut kiinnostunut...kiitti sentään kyllä. Eipä ne muutkaan hymyilleet kovin kiinnostuneita olleet. Enkä ollut kännissä enkä ole edes koomikko. Ei naisen hymyyn voi luottaa.

        "Ei naisen hymyyn voi luottaa"
        Onko miehen hymy sitten aina kutsu aktiin? Kyllä normaali ihminen voi hymyillä muutenkin kuin vain ollessaan vailla sukupuolista kanssakäymistä.


      • urk
        17+15 kirjoitti:

        "Ei naisen hymyyn voi luottaa"
        Onko miehen hymy sitten aina kutsu aktiin? Kyllä normaali ihminen voi hymyillä muutenkin kuin vain ollessaan vailla sukupuolista kanssakäymistä.

        oletko jotenkin kaksmielinen vai? Puhe oli hymystä ja seurustelun aloittamisesta, ei seksiaktista.
        Yleensä ystävällisyydestä...et ainankaan lisää uskoani naissukupuoleen jos ajatusmaailma on noin rajoittunut.


      • mk
        Meryem kirjoitti:

        Kuule, voin kertoa, ettei nainen hymyile ikinä miehelle, josta se ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut! Et taida olla kovin välkky?!

        Ja varmasti nainen hymyilee tietyissä tilanteissa vaikka haluaisi vaan päästä ihmisestä eroon! Itse käytän sitä taktiikkaa kaikkien mielenvikaisten kanssa ja yllätys yllätys TOIMII!


      • M 45
        Meryem kirjoitti:

        Kuule, voin kertoa, ettei nainen hymyile ikinä miehelle, josta se ei tosiaan ole yhtään kiinnostunut! Et taida olla kovin välkky?!

        Enemmistö on kanssani samaa mieltä , olen sitten välkky tai en ! Kirjoituksessani oli kohta "ainakaan yleensä" . Toki joskus voi hymyllä ja tietyllä katseella olla isokin merkitys , riippuen tilanteesta missä yhteydessä tämä tapahtuu, huom !!


    • hemmo111

      kaikkea sitä kirjoitetaankin ei voi muuta sanoa...aina iskemistä ja miten iskeä ketä se kiinnostaa ja kai sen osaa jos haluaa...lapsellista touhua mennä jotain häiritseen syömään..että sitäkään ei saisi enää rauahssa tehdä kun joku naikkonen ois tyrkyllä

      • samalla.

        lailla naisia isketään arkena,kuin pyhinäkin. Minulla ei ole ollut koskaan ongelmaa naisia iskiessä,vedän niitä puoleeni kuin kärpäspaperi. Kaupassa käydessäkin saan naisilta katseita ja silmäniskuja.


      • sitten
        samalla. kirjoitti:

        lailla naisia isketään arkena,kuin pyhinäkin. Minulla ei ole ollut koskaan ongelmaa naisia iskiessä,vedän niitä puoleeni kuin kärpäspaperi. Kaupassa käydessäkin saan naisilta katseita ja silmäniskuja.

        havahduit läppärisi ääreltä tosielämään....


      • 98
        samalla. kirjoitti:

        lailla naisia isketään arkena,kuin pyhinäkin. Minulla ei ole ollut koskaan ongelmaa naisia iskiessä,vedän niitä puoleeni kuin kärpäspaperi. Kaupassa käydessäkin saan naisilta katseita ja silmäniskuja.

        no ootpas sä kova jätkä :DD vittu mikä pelle!!!


    • Pyhä sylvi

      Selkeesi yliopisto kamaa.
      Eihän nyky ihminen osaa mitään kysymättä "internet apulaisilta".
      Suosittelen lämpimästi miettimään miten toimisin jos ei olisi internettiä olemassa , siis käyttämään omia aivoja.
      Syntyvyys laskee ja sinkkuja suomi pullollaan ei MIKÄÄN ihme jos joka kerta mietitään miten elämää hallitaan ja sitten kuitenkin kysytään netistä.
      Osta T-paita textillä "tee alote mä oon sinkku" eten texti ja taakse " enkä itse uskalla"ja niitä saa neitistä tilata ihan millä textillä vaan...

      • mikä sua vaivaa??

        Mistä sä päättelet että kysyjä on "yliopistokamaa"??? Perustele!!!! Onko niin että alentamalla muut ylennät itsesi vai oletko katkera kenties siitä, että et itse ole käynyt kouluja? Mitä pahaa yliopiston käyneet ovat sulle tehneet??


      • Pyhä Sylvi
        mikä sua vaivaa?? kirjoitti:

        Mistä sä päättelet että kysyjä on "yliopistokamaa"??? Perustele!!!! Onko niin että alentamalla muut ylennät itsesi vai oletko katkera kenties siitä, että et itse ole käynyt kouluja? Mitä pahaa yliopiston käyneet ovat sulle tehneet??

        Taidat olla ylikoulutettu jo kun et vitsiä tunnista vaikka se tuijottaa suoraa vasten kasvoja.
        Viittasin ihan tavallisen ihmiskontaktin luomisen olevan niin vaikeaaa että pitäisi kouluttautua sitäkin varten.
        Tässä ketään ole ylennetty eikä alennettu .
        Katkera? heh anna mun kaikki kestää .... tässä se nähään ettei sivistys ja koulutus kulje käsikädessä.


      • Merdu

        :D Hyvä kommentti!


      • tappo-aivo..

        voisi opiskella totakin* isku tekniikkaa*, eli molemmilla vai yhdellä nyrkillä vai karadellako?
        mitä hiton välii miten tänne kirjottaa kun vaan ymmärretyksi tulee älkää olko *pellejä*.
        En ruokakaupasta iskis itselle ukkoja en katseliskaan millään silmällä saati sitten kuppilasta.
        Samma på svenska.


    • Oskari 40 vee

      rohkeasti: " lähtiskös herra auttaan kassien tyhjennyksessä?" Jos ensimmäinen ei antaudu, seuraava saattaa jo kiinnostua, kysynnän ja tarjonnan lain mukaan sinullekkin on joku jossain. Kysyvä saa usein vastauksen.

    • loyalman

      Mielestäni mikä vaan jutustelu riittäisi alkuun, sitten vois tietysti käydä samassa paikassa samaan aikaan että näkisi sen ihmisen useimmin, jne; tosiaankin joskus joku jää mieleen katseen/hymyn perusteellakin, mutta keksi jotain "jutunjuurta", vaikkapa kysyä jotain neuvoa johonkin tms.

    • ei kyttäri

      Kylläpäs olet miehenkipeä ämmä...kyttää toisten omia!...

      • m 43 1/2

        pahasta vaikka olisit toiminut suoraan...vaikka sanomalla sille oven aukasijalle.kiitos olet ihana ,voinko tarjota vaikka kahvit kiitokseksi,,,sitten vaan siitä juttelemaan..pitää muistaa että nykyisin vaan ei saa mitään jos ei itse ota ;))


      • Symmetrikko

        Jaa jaa, että oikein toisten OMIA. On kai sitten myös vastaavasti naiset miestensä omia.


      • Omppu pomppu

        Mee sinä pimmeeseen kaappii akkas kans moralisoimaa miestä ja naista. Vai onkos oma jossain tarkan valvonna alla pimeessä komerossa. Mistäs sitä tietää kuka on varattu ja kuka ei.Onko varatuilta kaikki kohteliaissuudet ja huomion osoitukset kiellettyjä...ja hui vaikka flirttailu.Onko miehiltä suvaittavampaa flirtti arjen tilanteissa? Nainnen on heti joku toisten miehiä jahtaava munahaukka. Onko joku laki säädetty missä tulee ja saa iskeä tai flirtailla ja hyvänen aika vielä selvin päin ;) Kait sitä aikuinen ihminen rajansa tietää jos on varattu.Varo vaan Suomi on täynnä sinkkuja ja muitakin ihmisiä jotka voivat ottaa kontaktia jonkun "omaan" .Onko kohteliaisuudet kiellettyä ja likaista :D ha ha haa ei voi muuta kuin nauraa tämän laatuiselle moralismille!


    • Vastaaja mies

      Yleensä, ainakin Helsingissä ja erityisesti nyt ihmiset kulkevat suu viivana päät painuksissa, joten eiköhän iloinen hymy ja muutama sana tepsi. Jos vastapuoli on kiinnostunut niin eiköhän juttu lähde siitä eteenpäin.

      Otat latinalaisen tyylin. Eli iloisuutta ilmeeseen paljon rupattelua. ns. tikusta asiaa tyyliin. Katseita, hymyä. Jos menet iloisesti ovesta sisään tai ulos.

      Hyvä esimerkki löytyy työpaikaltani. Tosin tämä on toinen mies. Hän ei edes flirttaile naisten kanssa. Kuljettaa tavaraa joka toinen päivä. Huomiota herättää hänen iloinen ilmeensä ja tervehtii kaikkia.
      Hänen kanssaan on jutellu kaikki työpaikallani. Naiset ja miehet kukin eri tarkoitusperistä.

      • Alli Kuikamoinen

        Kysyt:Mennäänkö meille ja ollaan alasti.


    • mica2

      Mietin totta samaa asiaa...Tääl ois 35v fiksu sinkkumies vapaana,ota yhteyttä niin tehdään jotain asian edistämiseksi:) [email protected]

    • Nainen 33v.

      Minä menisin uudestaan, ehkä hieman laittautuneena, sinne samaan lounaspaikkaan samaan kellonaikaan kun miehet olivat siellä viimeksikin mutta tällä kertaa tilaisin ruuan pöytään enkä mukaan. Siinä sitten vilkuilisin viehkeästi niiden miesten pöytiin päin ja odottelisin kuka nappaa silmäpeliin kiinni.

      Pientä flirttiä kehiin ja jos mies on vapaa ja kiinnostunut, hän kyllä tulee juttelemaan.

      Varmista myös jo ravintolaan sisään astuessasi, että sinut huomataan. Korkeat korot jalkaan, kevyt meikki naamalle ja hiukset vapaana. Ja jotain väriä vähän päälle, kokomusta, harmaa tai beige eivät ole kovin huomiotaherättäviä värejä. Paita, huivi tai joku osa kannattaa olla kirkkaamman värinen koska muuten sulautuu seiniin.

      Jos ei heti tärppää, kävisin samassa lounaspaikassa vielä pari kertaa, silloin ehkä ujompikin mies rohkaistuisi juttelemaan ja jos useampana kertana on ollut esim. saman miehen kanssa silmäpeliä niin silloin kannattaa jo itsekin mennä avaamaan suunsa. Pääsääntöisesti kuitenkin antaisin ensin miehelle mahdollisuuden tehdä aloite.

      • lolliisa

        joopa.. sai ukot porukassa naura että sieltä se tyrkky taas tulee.. mitähän sillä tänään on päällä..:)!


      • Nainen 33v.
        lolliisa kirjoitti:

        joopa.. sai ukot porukassa naura että sieltä se tyrkky taas tulee.. mitähän sillä tänään on päällä..:)!

        Kerro ihmeessä jos sulla on parempia ideoita. Itse olen ollut jo niin pitkään varattu nainen, että saattaa olla, että nykyajan flirttailukulttuuri on muuttunut, mutta aikoinaan kun olin nuorempi, mainitsemani taktiikka toimi ja hyvin. On sillä naimisiin ainakin päästy.


      • olja L.
        lolliisa kirjoitti:

        joopa.. sai ukot porukassa naura että sieltä se tyrkky taas tulee.. mitähän sillä tänään on päällä..:)!

        pitää olla aika munankipee ihminen mennä nyt johonkin lounaspaikkaan iskemään miehiä ja tai iskettäväksi ja vielä hepeneet päällä. Kääk...anna mun kaikki kestää, mitä älyttömämämpiä juttuja täällä saa lukea.
        Ap: lle se verran, että myö latinalaisissa maissa miehelle ruokahetki on kaiken a ja o, se on niin tärkeä asia, että naisiin ei silloin vilkuilla. Eipä turhaan puhuta suomalaistn naisten itsensä tyrkyttämisestä ja helppudesta. Itse kyllä vetäisisisin ton jutun kylmän viileesti jos joku kiinnostuu jossain, niin kyllä se sen ilmaiseekin.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        pitää olla aika munankipee ihminen mennä nyt johonkin lounaspaikkaan iskemään miehiä ja tai iskettäväksi ja vielä hepeneet päällä. Kääk...anna mun kaikki kestää, mitä älyttömämämpiä juttuja täällä saa lukea.
        Ap: lle se verran, että myö latinalaisissa maissa miehelle ruokahetki on kaiken a ja o, se on niin tärkeä asia, että naisiin ei silloin vilkuilla. Eipä turhaan puhuta suomalaistn naisten itsensä tyrkyttämisestä ja helppudesta. Itse kyllä vetäisisisin ton jutun kylmän viileesti jos joku kiinnostuu jossain, niin kyllä se sen ilmaiseekin.

        Alkuperäinen kysymys oli, että miten mies isketään. Siihen annoin vinkkejä. Väittäisin kyllä, että niitä lähestymisiä saa odotella aika pitkää jos hiihtää paikalle linttaantuneissa crockseissa, tuulipuvussa ja tukka harottaen, pää painuksissa, suu viivana ja katsekontaktia vältellen.

        Aika ruusu saa olla, että joku mies kiinnittäisi tuossa lookissa naiseen huomiota. Mutta jos se on sulla toiminut niin mikäs siinä. Kuten sanoin, mun ei ole näin varattuna tarvinut aikoihin miettiä nitä iskemisasioita, mutta ennen on tämmönen taktiikka toiminut.

        Mutta suomalaisille ilmeisesti flirttailu tarkoittaa samaa kuin itsensä tyrkyttäminen ja sen takia näillä palstoilla kaikki sinkut vollottaakin kun ketään ei löydy.


      • m38v

        "Pientä flirttiä kehiin ja jos mies on vapaa ja kiinnostunut, hän kyllä tulee juttelemaan."

        Mutta olen sinua muutaman vuoden vanhempi vapaa mies enkä ole IKINÄ mennyt jossain lounaispaikassa juttelemaan täysin vieraan kanssa jonkun pelkän katsekontaktin perusteella. Minun on tosi vaikea kuvitella, että sellaista tapahtuisi muillekaan. Se ei vaan kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

        Kyllä naisen täytyy olla tuossa tapauksessa astetta aktiivisempi, jos meinaa pistää pyörät pyörimään. Menee esim. salaattipöytään noutamaan lautasellisen samaan aikaan kun kiinnostava mies on siellä ja avaa suunsa. Sinänsä ei ole väliä mitä sanoo, olkoon vaikka "onkohan tässä valkosipulia?". Tärkeintä on osoittaa, että on avoimella päällä ja valmis juttelemaan miehen kanssa. Rohkea sanoo hyvin vastaanotetun avauksen jälkeen esimerkiksi että "tuletko ikkunapöytään, siellä on vielä tilaa". Ujompi ehkä vasta seuraavalla käyntikerralla, kun on moikattu hyväntuulisesti että "sinäkin olet taas täällä". Niin se homma etenee.


      • Nainen 33v.
        m38v kirjoitti:

        "Pientä flirttiä kehiin ja jos mies on vapaa ja kiinnostunut, hän kyllä tulee juttelemaan."

        Mutta olen sinua muutaman vuoden vanhempi vapaa mies enkä ole IKINÄ mennyt jossain lounaispaikassa juttelemaan täysin vieraan kanssa jonkun pelkän katsekontaktin perusteella. Minun on tosi vaikea kuvitella, että sellaista tapahtuisi muillekaan. Se ei vaan kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

        Kyllä naisen täytyy olla tuossa tapauksessa astetta aktiivisempi, jos meinaa pistää pyörät pyörimään. Menee esim. salaattipöytään noutamaan lautasellisen samaan aikaan kun kiinnostava mies on siellä ja avaa suunsa. Sinänsä ei ole väliä mitä sanoo, olkoon vaikka "onkohan tässä valkosipulia?". Tärkeintä on osoittaa, että on avoimella päällä ja valmis juttelemaan miehen kanssa. Rohkea sanoo hyvin vastaanotetun avauksen jälkeen esimerkiksi että "tuletko ikkunapöytään, siellä on vielä tilaa". Ujompi ehkä vasta seuraavalla käyntikerralla, kun on moikattu hyväntuulisesti että "sinäkin olet taas täällä". Niin se homma etenee.

        Olet varmasti ihan oikeassa. Tuskin pienestä lisä-aktiivisuudesta on mitään haittaakaan. Tuo salaattipöytä -vinkki kuulostaa ihan käyttökelpoiselta.


      • tilanne komiikkaa
        lolliisa kirjoitti:

        joopa.. sai ukot porukassa naura että sieltä se tyrkky taas tulee.. mitähän sillä tänään on päällä..:)!

        tai sitten sisään astut niin että huomataan...eli liukastut niissä koroissas ja lennät tyylikkäästi. Sitten on ainaskin tukka hyvin ja sillee =))


      • on

        kaikkein typerin keksintö mitä jalkaansa voi laittaa. Melusaaste !


      • Olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys oli, että miten mies isketään. Siihen annoin vinkkejä. Väittäisin kyllä, että niitä lähestymisiä saa odotella aika pitkää jos hiihtää paikalle linttaantuneissa crockseissa, tuulipuvussa ja tukka harottaen, pää painuksissa, suu viivana ja katsekontaktia vältellen.

        Aika ruusu saa olla, että joku mies kiinnittäisi tuossa lookissa naiseen huomiota. Mutta jos se on sulla toiminut niin mikäs siinä. Kuten sanoin, mun ei ole näin varattuna tarvinut aikoihin miettiä nitä iskemisasioita, mutta ennen on tämmönen taktiikka toiminut.

        Mutta suomalaisille ilmeisesti flirttailu tarkoittaa samaa kuin itsensä tyrkyttäminen ja sen takia näillä palstoilla kaikki sinkut vollottaakin kun ketään ei löydy.

        asiaan taas! vastasin kyllä omalla tavallani ap: n kysymykseen ja toivottavasti lukeekin vastauksen, sinä sen ainakin luit ja sait tuulta purjeisiin:-)

        Vastaukseni, miten mies isketään arkipäivänä, on edelleen sama: aika tyrkkyä mennä iskemään tai iskettäväksi johonkin lounaspaikkaan, kun toiset syövät siellä lounastaan ja kukaan mies syöntipuuhissa tuskin kiinnittää naiseen huomiota oli sitten kroksit jalassa tai joku hepene. Johan ne äijät nauraa siellä, kun seuraavana päivänä samainen nainen pyyhältää tukka avoinna ja korkkarit jalassa ostoskassien kanssa flirttailemaan!!! Mieti itsekkin kuinka naurettavaa se on, vaikka itsesi mielestä se olisi varmaan tosi makeeta.

        Sitäpaitsi en maininnut kokeilleeni kyseistä nuhjuista tekniikkaa krokseissa, vaan mainitsin, että pitää tollasetkin asiat vetää tyylikkäästi. En myöskään ole nuhjuinen ja en omista krokseja, enkä kävele pää painuksissa, joten äläppä mene asioita muuttelemaan oman mielesi mukaan!!


      • Nainen 33v.
        Olja L. kirjoitti:

        asiaan taas! vastasin kyllä omalla tavallani ap: n kysymykseen ja toivottavasti lukeekin vastauksen, sinä sen ainakin luit ja sait tuulta purjeisiin:-)

        Vastaukseni, miten mies isketään arkipäivänä, on edelleen sama: aika tyrkkyä mennä iskemään tai iskettäväksi johonkin lounaspaikkaan, kun toiset syövät siellä lounastaan ja kukaan mies syöntipuuhissa tuskin kiinnittää naiseen huomiota oli sitten kroksit jalassa tai joku hepene. Johan ne äijät nauraa siellä, kun seuraavana päivänä samainen nainen pyyhältää tukka avoinna ja korkkarit jalassa ostoskassien kanssa flirttailemaan!!! Mieti itsekkin kuinka naurettavaa se on, vaikka itsesi mielestä se olisi varmaan tosi makeeta.

        Sitäpaitsi en maininnut kokeilleeni kyseistä nuhjuista tekniikkaa krokseissa, vaan mainitsin, että pitää tollasetkin asiat vetää tyylikkäästi. En myöskään ole nuhjuinen ja en omista krokseja, enkä kävele pää painuksissa, joten äläppä mene asioita muuttelemaan oman mielesi mukaan!!

        No, ehkä me sitten puhutaan ihan erilaisista lounaspaikosita. Oman työpaikkani lounasruokalassa on 90%:lla naisista nuo mainitsemani korkokengät, hiukset auki tai laitettuna muuten ja meikkiä naamassa. Miehillä taas on puku tai muu vastaava siisti asu päällä. Minusta siisti olemus ja itsestään huolehteminen kuuluu arkipäivään, mutta olet oikeassa, kaikkien arkipäivään se ei kuulu. Riippuu niin ammatista, lounaspaikan tasosta ja muusta.

        Toki jossain rekkamiespaikassa ne korkokengät näyttävät naurettavalta, mutta en olettanut ap:n puhuvan sellaisesta paikasta. Vaikka mistäs sen tietää.


      • Nainen 33v.
        tilanne komiikkaa kirjoitti:

        tai sitten sisään astut niin että huomataan...eli liukastut niissä koroissas ja lennät tyylikkäästi. Sitten on ainaskin tukka hyvin ja sillee =))

        Toki kannattaa ensin opetella kävelemään korkokengillä. Jos se ei millään onnistu niin sitten ei tosiaan kannata lähteä toikkaroimaan tai käy juuri mainitsemallasi tavalla.

        Vaikkakin näyttävällä ilmalennolla kyllä varamasti tekee lähtemättömän vaikutuksen;D


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        No, ehkä me sitten puhutaan ihan erilaisista lounaspaikosita. Oman työpaikkani lounasruokalassa on 90%:lla naisista nuo mainitsemani korkokengät, hiukset auki tai laitettuna muuten ja meikkiä naamassa. Miehillä taas on puku tai muu vastaava siisti asu päällä. Minusta siisti olemus ja itsestään huolehteminen kuuluu arkipäivään, mutta olet oikeassa, kaikkien arkipäivään se ei kuulu. Riippuu niin ammatista, lounaspaikan tasosta ja muusta.

        Toki jossain rekkamiespaikassa ne korkokengät näyttävät naurettavalta, mutta en olettanut ap:n puhuvan sellaisesta paikasta. Vaikka mistäs sen tietää.

        Niinpä, en ollut oikeastaan ajatellut millainen lounaspaikka on kysymyksessä ja en ole juurikaan siitä kanssasi puhunut millään lailla, oletukset ovat oletuksia. Kysehän on nyt lähinnä siitä, että ap kyselee neuvoja arkipäivän iskemiseen jossain lounaspaikassa, jossa paljon miehiä. Sinä sitten neuvoit pistämään heti seuraavalla kerralla vähän vetävämpää päälle, tukka auki ja korkkarit jalkaan, niin kyllä heti joku kiinnostunut tulee juttelemaan. Mun mielestä taas flirttailu jossain lounaspaikassa, oli se sitten missä sinä käyt tai missä ap voisi ehkä käydä, on aika naurettavaa, kun ja jos menee sinne vain iskemään ja iskettäväksi. Ja sitähän sinä lähinnä ajat takaa.

        Minusta se vaan on aika helvetin hupaisaa, kun kyseinen tyttö, joka on ollut ihan oma itsensä kauppakassien kanssa ja sitten seuraavana päivänä menisi sinne tyrkylle ihan erilaisena ts tyrkkynä. Kuinka selvää ja mautonta!!! Ja niinkuin sanoin, että yleensä ihmiset menee lounasaikaan syömään eikä silloin paljoa flirttailut ja iskemisyritykset kiinnosta, näin se vaan on. Miten itse, oletko aina lounastamassa iskemisfiiliksellä? Ja jos menee keimailemaan lounaspaikkaan, niin kyllä siinä variksetkin nauraa ja ei miehet niin tyhmiä ole, että heti kun joku tulee hepeneissä, niin ovat myytyjä!

        Olen samaa mieltä, että huoliteltu ulkonäkö yleisillä paikoilla on hyvästä ja suurin osa meistä naisista ja miehistä tekeekin niin eli eivät kulje crokseissa jne. niinkuin mainitsit, en minäkään, vaikka kuinka nyt haluaisit pistää minut siihen muottiin. On se vaan niin vaikeeta jonkun ihmisen tajuta, kun päivät pitkät kulkee lounastamassa korkkarit jalassa, niin kaikki muutkin niin tekevät!! Siinä olet oikeassa, että olemme eri ammateissa, lounastamme eri paikoissa, jos yleensä lounastamme yleisillä paikoilla ja muuta sellaista!!

        Vielä lopuksi, että sanoit että flirttailu ei ole iskemistä ja tyrkyttämistä, jotenkin näin se meni (jos muistan oikein) mutta samalla sanot, että eipä ihme, että Suomessa on niin paljon sinkkuja ja yksinäisiä, kun eivät osaa olla ns. tyrkyllä!! Ei ihan sanasta sanaan, mutta näin tällä kertaa.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Niinpä, en ollut oikeastaan ajatellut millainen lounaspaikka on kysymyksessä ja en ole juurikaan siitä kanssasi puhunut millään lailla, oletukset ovat oletuksia. Kysehän on nyt lähinnä siitä, että ap kyselee neuvoja arkipäivän iskemiseen jossain lounaspaikassa, jossa paljon miehiä. Sinä sitten neuvoit pistämään heti seuraavalla kerralla vähän vetävämpää päälle, tukka auki ja korkkarit jalkaan, niin kyllä heti joku kiinnostunut tulee juttelemaan. Mun mielestä taas flirttailu jossain lounaspaikassa, oli se sitten missä sinä käyt tai missä ap voisi ehkä käydä, on aika naurettavaa, kun ja jos menee sinne vain iskemään ja iskettäväksi. Ja sitähän sinä lähinnä ajat takaa.

        Minusta se vaan on aika helvetin hupaisaa, kun kyseinen tyttö, joka on ollut ihan oma itsensä kauppakassien kanssa ja sitten seuraavana päivänä menisi sinne tyrkylle ihan erilaisena ts tyrkkynä. Kuinka selvää ja mautonta!!! Ja niinkuin sanoin, että yleensä ihmiset menee lounasaikaan syömään eikä silloin paljoa flirttailut ja iskemisyritykset kiinnosta, näin se vaan on. Miten itse, oletko aina lounastamassa iskemisfiiliksellä? Ja jos menee keimailemaan lounaspaikkaan, niin kyllä siinä variksetkin nauraa ja ei miehet niin tyhmiä ole, että heti kun joku tulee hepeneissä, niin ovat myytyjä!

        Olen samaa mieltä, että huoliteltu ulkonäkö yleisillä paikoilla on hyvästä ja suurin osa meistä naisista ja miehistä tekeekin niin eli eivät kulje crokseissa jne. niinkuin mainitsit, en minäkään, vaikka kuinka nyt haluaisit pistää minut siihen muottiin. On se vaan niin vaikeeta jonkun ihmisen tajuta, kun päivät pitkät kulkee lounastamassa korkkarit jalassa, niin kaikki muutkin niin tekevät!! Siinä olet oikeassa, että olemme eri ammateissa, lounastamme eri paikoissa, jos yleensä lounastamme yleisillä paikoilla ja muuta sellaista!!

        Vielä lopuksi, että sanoit että flirttailu ei ole iskemistä ja tyrkyttämistä, jotenkin näin se meni (jos muistan oikein) mutta samalla sanot, että eipä ihme, että Suomessa on niin paljon sinkkuja ja yksinäisiä, kun eivät osaa olla ns. tyrkyllä!! Ei ihan sanasta sanaan, mutta näin tällä kertaa.

        Kopioin tähän tuolta ylempää lauseen johon viittaat, jottei mene puurot ja vellit lopullisest sekaisin:

        "Mutta suomalaisille ilmeisesti flirttailu tarkoittaa samaa kuin itsensä tyrkyttäminen ja sen takia näillä palstoilla kaikki sinkut vollottaakin kun ketään ei löydy."

        Eli: Minusta flirttailu ja itsestään huolehtiminen EI OLE sama asia kuin tyrkyllä oloa. En suosittele kenellekään tyrkkynä oloa, flirttailua kylläkin. Ne ovat minulle kaksi AIVAN ERI ASIAA.

        Eli ei ole ihme kun on niin paljon sinkkuja koska ihmiset eivät uskalla flirttailla tai panostaa ulkonäköönsä koska kuvittelevat sen olevan tyrkkyä.

        Minusta tyrkyllä oloa olisi jos ko. nainen menisi niukoissa Johanna Tukiais -tyyppisissä asuissa keikaroimaan lounaspaikkoihin ja tuomaan itseään tykö, lähentelemällä tai muulla vastaavalla tavalla. Korkokengät ja hiusten laittaminen/avaaminen/kohentaminen on mielestäni ihan normaalia, ei tyrkkyä eikä mautonta.

        Mutta meillä on nyt vaan eri käsitykset siitä mikä on tyrkkyä ja myös siitä millaisesta lounaspaikasta on kyse. Toinen puhuu siis aidasta ja toinen aidan seipäästä. Mutta ei se mitään, sellaista tämä internetin ihmeellinen maailma välillä on.

        Itse en näin varattuna ketään mene nykyään enää minnekään iskemään mutta viaton flirtti (lue:hymyily, small talk) kai meille varatuillekin sallitaan. Ja kyllä teen sitä lounasruokalassa, kaupassa, pankissa... ihan missä vaan koska suomalaiskansallinen jurottaminen ei vaan ole minun juttuni.


      • Kassi Alma
        olja L. kirjoitti:

        pitää olla aika munankipee ihminen mennä nyt johonkin lounaspaikkaan iskemään miehiä ja tai iskettäväksi ja vielä hepeneet päällä. Kääk...anna mun kaikki kestää, mitä älyttömämämpiä juttuja täällä saa lukea.
        Ap: lle se verran, että myö latinalaisissa maissa miehelle ruokahetki on kaiken a ja o, se on niin tärkeä asia, että naisiin ei silloin vilkuilla. Eipä turhaan puhuta suomalaistn naisten itsensä tyrkyttämisestä ja helppudesta. Itse kyllä vetäisisisin ton jutun kylmän viileesti jos joku kiinnostuu jossain, niin kyllä se sen ilmaiseekin.

        Voi hyvät Suomi pojaat ja tytöt!Hirvittävää luterilaista moralismia ja tiukkapiposuutta täällä näyttää olevan!!Onneksi ei kaikki.Mitä paheksuttavaa on pienessä flirtissä ja iloisuudessa. Täysin inhimillistä on sosiaalisen kontaktin ja rakkauden kaipuu. Mitä sitten jos on haku päällä!Onko kontaktin haku ainostaan jossain kapakkaympäristössä tai netissä hyväksyttävää.Jotenkin surullista ettei ihmiset enää kohtaa toisiaan , myös ihan vaan selvinpäin arkisissa tilanteissa. Hymy ja kohteliaisuus kunniaan aina kannattaa yrittää ja mitä sitten jos ei flaksi käy.Uskon, että tilanne tuo ainakin hyvää mieltä.Sitäpaitsi kuka nyt on heti jonkun kans hyppäämässä sänkyyn tai viemässä miestä tai vaimoa.Eikä mistään mitään voi tulla jos miehet ja naiset ovat vihaisia ja katkeria toisilleen ennen kuin mitään alkaakaan.Surullisten sinkkujen määrä vaan kasvaa ja kasvaa tässä maassa tällä menolla, jos ei asenteet muutu suvaitsevammaksi.En tiedä ehkä niin on jo käynyt!? Itse kokisin vain hienona asiana vaikka en olisi kiinnostunu, jos joku ottaa kontaktia aina voi kohteliaasti hoitaa tilanteen.Rohkeutta, iloa viis kasseista onko niitä yks tai kaks tai kuinka täynnä.;)


      • Nainen 33v.
        Kassi Alma kirjoitti:

        Voi hyvät Suomi pojaat ja tytöt!Hirvittävää luterilaista moralismia ja tiukkapiposuutta täällä näyttää olevan!!Onneksi ei kaikki.Mitä paheksuttavaa on pienessä flirtissä ja iloisuudessa. Täysin inhimillistä on sosiaalisen kontaktin ja rakkauden kaipuu. Mitä sitten jos on haku päällä!Onko kontaktin haku ainostaan jossain kapakkaympäristössä tai netissä hyväksyttävää.Jotenkin surullista ettei ihmiset enää kohtaa toisiaan , myös ihan vaan selvinpäin arkisissa tilanteissa. Hymy ja kohteliaisuus kunniaan aina kannattaa yrittää ja mitä sitten jos ei flaksi käy.Uskon, että tilanne tuo ainakin hyvää mieltä.Sitäpaitsi kuka nyt on heti jonkun kans hyppäämässä sänkyyn tai viemässä miestä tai vaimoa.Eikä mistään mitään voi tulla jos miehet ja naiset ovat vihaisia ja katkeria toisilleen ennen kuin mitään alkaakaan.Surullisten sinkkujen määrä vaan kasvaa ja kasvaa tässä maassa tällä menolla, jos ei asenteet muutu suvaitsevammaksi.En tiedä ehkä niin on jo käynyt!? Itse kokisin vain hienona asiana vaikka en olisi kiinnostunu, jos joku ottaa kontaktia aina voi kohteliaasti hoitaa tilanteen.Rohkeutta, iloa viis kasseista onko niitä yks tai kaks tai kuinka täynnä.;)

        En itsekään ymmärrä asennetta, että lounasravintolassa sinkku ei saisi flirttailla, ettei vaan miesten ruokarauha häiriinny ja heti jos vähän korkeampaa korkoa laittaa niin on tyrkky.

        Ihmeen körttiläistä tämä suomalaisten ajatusmaailma vielä 2010-luvullakin.

        Jos minä olisin sinkku niin varmaan iskisin miehiä vaikka kaupan kassalta. Aikoinaan yhden poikaystävän flirttasin itselleni junan ravintolavaunusta kun hän oli siellä, aivan oikein, syömässä. Kyllä vaan silmänvilkutus tehosi ruokailevaan mieheen ja sitä seurusteluakin kesti sentään 3 vuotta.

        Ahdistaa ihmisten tuomitseva asenne. Yhtään ei saisi hymyillä tai flirttailla kun heti leimataan tyrkyksi. Ei ole ihme, että kaikki kulkevat suupielet alaspäin kun pelätään ahdasmielisten kanssaihmisten tuomiota.


      • jeess
        Olja L. kirjoitti:

        asiaan taas! vastasin kyllä omalla tavallani ap: n kysymykseen ja toivottavasti lukeekin vastauksen, sinä sen ainakin luit ja sait tuulta purjeisiin:-)

        Vastaukseni, miten mies isketään arkipäivänä, on edelleen sama: aika tyrkkyä mennä iskemään tai iskettäväksi johonkin lounaspaikkaan, kun toiset syövät siellä lounastaan ja kukaan mies syöntipuuhissa tuskin kiinnittää naiseen huomiota oli sitten kroksit jalassa tai joku hepene. Johan ne äijät nauraa siellä, kun seuraavana päivänä samainen nainen pyyhältää tukka avoinna ja korkkarit jalassa ostoskassien kanssa flirttailemaan!!! Mieti itsekkin kuinka naurettavaa se on, vaikka itsesi mielestä se olisi varmaan tosi makeeta.

        Sitäpaitsi en maininnut kokeilleeni kyseistä nuhjuista tekniikkaa krokseissa, vaan mainitsin, että pitää tollasetkin asiat vetää tyylikkäästi. En myöskään ole nuhjuinen ja en omista krokseja, enkä kävele pää painuksissa, joten äläppä mene asioita muuttelemaan oman mielesi mukaan!!

        Joku sanoi, ettei mies kykene katselemaan naisia kun syö...
        Kyllä miehen on pitänyt olla monta päivää syömättä ja todella nälissään, jos hän ei syödessään kykene katselemaan naisia.... tai sitten pitää olla todellinen putkiaivo, joka ei pysty syömään purkaa ja kävelemäänkään samaan aikaan... tai sitten mies on homo. =)

        Mikä sen mukavampaa palan painiketta on, kun katsella nättejä naisia ja jos niitä sattuu olla samassa pöydässä, niin heittää huulta heidän kanssaan... Ei nuo lounaspaikat minun mielestä olen niin pyhiä tai irrallaan muusta maailmasta, etteikö myös siellä voisi olla luonnollista kanssakäymistä jopa naisten kanssa ;)


      • Nainen 33v.
        jeess kirjoitti:

        Joku sanoi, ettei mies kykene katselemaan naisia kun syö...
        Kyllä miehen on pitänyt olla monta päivää syömättä ja todella nälissään, jos hän ei syödessään kykene katselemaan naisia.... tai sitten pitää olla todellinen putkiaivo, joka ei pysty syömään purkaa ja kävelemäänkään samaan aikaan... tai sitten mies on homo. =)

        Mikä sen mukavampaa palan painiketta on, kun katsella nättejä naisia ja jos niitä sattuu olla samassa pöydässä, niin heittää huulta heidän kanssaan... Ei nuo lounaspaikat minun mielestä olen niin pyhiä tai irrallaan muusta maailmasta, etteikö myös siellä voisi olla luonnollista kanssakäymistä jopa naisten kanssa ;)

        En myöskään minä käsitä väitettä, ettei mies kiinnittäisi naisiin huomiota syödessään. Oikeasti, miehen täytyy olla joko homo tai autistinen jos ei muka naisia katso ravintolassa syödessään.

        Sitäpaitsi mielestäni ei edes kuulu hyviin ruokatapoihin tuijottaa koko ruokailun ajan vain lautastaan ja keskittyä pelkkää ruokaan. Kyllä sivistyneesti käyttäytyvä ihminen osaa olla myös sosiaalinen ruokaillessaan ja ottaa katsekontaktia muihin ihmisiin. Jos ei osaa, niin kuka sellaista umpimielistä miestä edes haluaisi iskeä.

        Lounasaika on monelle toimistotyöläiselle työpäivän ainoa hetki kun mennään sieltä toimistokopista ulos ihmisten ilmoille. Jos minä olisin sinkkumies tai -nainen, todellakin käyttäisin sen ajan tehokkaasti vastakkaisen sukupuolen edustajia tiiraillen. Huomattavasti helpompaa kuin yrittää baarissa saada jotain tolkkua kännisistä ihmisistä.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Kopioin tähän tuolta ylempää lauseen johon viittaat, jottei mene puurot ja vellit lopullisest sekaisin:

        "Mutta suomalaisille ilmeisesti flirttailu tarkoittaa samaa kuin itsensä tyrkyttäminen ja sen takia näillä palstoilla kaikki sinkut vollottaakin kun ketään ei löydy."

        Eli: Minusta flirttailu ja itsestään huolehtiminen EI OLE sama asia kuin tyrkyllä oloa. En suosittele kenellekään tyrkkynä oloa, flirttailua kylläkin. Ne ovat minulle kaksi AIVAN ERI ASIAA.

        Eli ei ole ihme kun on niin paljon sinkkuja koska ihmiset eivät uskalla flirttailla tai panostaa ulkonäköönsä koska kuvittelevat sen olevan tyrkkyä.

        Minusta tyrkyllä oloa olisi jos ko. nainen menisi niukoissa Johanna Tukiais -tyyppisissä asuissa keikaroimaan lounaspaikkoihin ja tuomaan itseään tykö, lähentelemällä tai muulla vastaavalla tavalla. Korkokengät ja hiusten laittaminen/avaaminen/kohentaminen on mielestäni ihan normaalia, ei tyrkkyä eikä mautonta.

        Mutta meillä on nyt vaan eri käsitykset siitä mikä on tyrkkyä ja myös siitä millaisesta lounaspaikasta on kyse. Toinen puhuu siis aidasta ja toinen aidan seipäästä. Mutta ei se mitään, sellaista tämä internetin ihmeellinen maailma välillä on.

        Itse en näin varattuna ketään mene nykyään enää minnekään iskemään mutta viaton flirtti (lue:hymyily, small talk) kai meille varatuillekin sallitaan. Ja kyllä teen sitä lounasruokalassa, kaupassa, pankissa... ihan missä vaan koska suomalaiskansallinen jurottaminen ei vaan ole minun juttuni.

        Kyllä tosta sinun tekstistäsi alunperinkin saa sellaisen kuvan, että flirttailu=tyrkyllä olo. Jo noista ohjeistasi saa sellaisen kuvan, että seuraavalla kerralla korkkarit jalkaan vaan, tukka auki, meikkiä naamaan ja pitämään syömässäolevien miesten kanssa silmäpeliä, jos sieltä joku vaikka sattuisi huomaamaan ja tulee sitten juttelemaan. Sinun mukaasi se on flirttailua ja minun mielestäni tyrkyllä oloa!! Sanoithan, että itsekkin olet ukkosi sillälailla iskenyt, heh. Ymmärrän kyllä flirttailun, mutta ehkä fiinimmässä muodossa. Flirttailu sallittua, mutta sekin pitää hoitaa tyylikkäästi. Meillä todellakin on eri käsitykset flirttailusta ja tyrkylläolosta!

        Itsestä huolehtiminen ja tyrkyllä olo on kaksi ihan eri asiaa. Toki huolehditaan itsestämme automaattisesti, mutta tossa sun ohjeissa se on juuri se itsensä tyrkyttämisen A&O. Eli nimenomaan kehoitat ap:tä menemään laittautuneena kyseiseen kuppilaan iskemään ja iskettäväksi. Mistäs sitä tietää, vaikka kyseinen nainen onkin laittanut meikkiä, kammannut hiuksensa jne., mutta kun syömässä olevat miehet eivät nyt vaan satu olemaan tyrkyllä olevasta kahta kassia kantamassa olevasta naisesta kiinostunut. Lounastunnit ovat aika lyhyitä ja sekin vielä lisää kiirettä miten ruoka tulee keittiöstä.

        Niin ja muuten jokainen tablaa tyylillään. Toiset varatut haluavat tarkistaa omaa viehättävyyttään useammin ja päivittäin joka mutkassa, mutta toisille se ei ole mitenkään tarpeellista. Jurottaa ei tarvitse, vaikka ei jokapäiväinen flirttailu olekkaan se oma juttu!!


      • olja L.
        jeess kirjoitti:

        Joku sanoi, ettei mies kykene katselemaan naisia kun syö...
        Kyllä miehen on pitänyt olla monta päivää syömättä ja todella nälissään, jos hän ei syödessään kykene katselemaan naisia.... tai sitten pitää olla todellinen putkiaivo, joka ei pysty syömään purkaa ja kävelemäänkään samaan aikaan... tai sitten mies on homo. =)

        Mikä sen mukavampaa palan painiketta on, kun katsella nättejä naisia ja jos niitä sattuu olla samassa pöydässä, niin heittää huulta heidän kanssaan... Ei nuo lounaspaikat minun mielestä olen niin pyhiä tai irrallaan muusta maailmasta, etteikö myös siellä voisi olla luonnollista kanssakäymistä jopa naisten kanssa ;)

        Kykenee varmaan joka iikka katselemaan naisia, siitä ei ole kyse, vaan tuli mieleen, kun joku manitsi latinalaisen kulttuurin, niin mm. Italiassa miehet keskittyvät aika lailla syömiseen, kun ruoka on vielä niin hiton hyvää, ja siinä ei pahemmin flirttailla toisiin pöytiin naisille. Ei sitä nyt niin kirjaimellisesti ja tosissaan kannata ottaa. Kukaan nyt varmaan tuijotakkaan pelkästään lautaseen..


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Kykenee varmaan joka iikka katselemaan naisia, siitä ei ole kyse, vaan tuli mieleen, kun joku manitsi latinalaisen kulttuurin, niin mm. Italiassa miehet keskittyvät aika lailla syömiseen, kun ruoka on vielä niin hiton hyvää, ja siinä ei pahemmin flirttailla toisiin pöytiin naisille. Ei sitä nyt niin kirjaimellisesti ja tosissaan kannata ottaa. Kukaan nyt varmaan tuijotakkaan pelkästään lautaseen..

        Ehkä olen sitten käynyt ihan eri Italiassa kuin sinä. Roomassa, Venetsiassa, Milanossa, Firenzessä; joka paikassa on katsekontaktia tullut ravintoloissa, kadulla ja missä vaan, enkä ole edes blondi vaan ihan yhtä tumma kuin paikallisetkin.

        Musta tuntuu, että sinä et vaan huomaa niitä miesten katseita kun olet niin keskittynyt siihen, ettet vain anna tyrkkyä vaikutelmaa.

        Vähän pipoa löysemmälle, kyllä se siitä.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Kyllä tosta sinun tekstistäsi alunperinkin saa sellaisen kuvan, että flirttailu=tyrkyllä olo. Jo noista ohjeistasi saa sellaisen kuvan, että seuraavalla kerralla korkkarit jalkaan vaan, tukka auki, meikkiä naamaan ja pitämään syömässäolevien miesten kanssa silmäpeliä, jos sieltä joku vaikka sattuisi huomaamaan ja tulee sitten juttelemaan. Sinun mukaasi se on flirttailua ja minun mielestäni tyrkyllä oloa!! Sanoithan, että itsekkin olet ukkosi sillälailla iskenyt, heh. Ymmärrän kyllä flirttailun, mutta ehkä fiinimmässä muodossa. Flirttailu sallittua, mutta sekin pitää hoitaa tyylikkäästi. Meillä todellakin on eri käsitykset flirttailusta ja tyrkylläolosta!

        Itsestä huolehtiminen ja tyrkyllä olo on kaksi ihan eri asiaa. Toki huolehditaan itsestämme automaattisesti, mutta tossa sun ohjeissa se on juuri se itsensä tyrkyttämisen A&O. Eli nimenomaan kehoitat ap:tä menemään laittautuneena kyseiseen kuppilaan iskemään ja iskettäväksi. Mistäs sitä tietää, vaikka kyseinen nainen onkin laittanut meikkiä, kammannut hiuksensa jne., mutta kun syömässä olevat miehet eivät nyt vaan satu olemaan tyrkyllä olevasta kahta kassia kantamassa olevasta naisesta kiinostunut. Lounastunnit ovat aika lyhyitä ja sekin vielä lisää kiirettä miten ruoka tulee keittiöstä.

        Niin ja muuten jokainen tablaa tyylillään. Toiset varatut haluavat tarkistaa omaa viehättävyyttään useammin ja päivittäin joka mutkassa, mutta toisille se ei ole mitenkään tarpeellista. Jurottaa ei tarvitse, vaikka ei jokapäiväinen flirttailu olekkaan se oma juttu!!

        Jos korkokengät, meikki ja hiukset auki on tyrkyllä oloa niin taidanpa sitten olla melkoinen tyrkky ja vielä ihan tavallisena arkipäivänä. Huh huh, täytyy varmaan juosta jo ehtoolliselle jotta saan tämän syntini ja haurean ulkomuotoni anteeksi.

        Itseasiassa meidän työpaikalla kaikki naiset ovat noilla kriteereillä hirveitä tyrkkyjä! Kauheaa, miten miehet voivat edes työskennellä tällaisessa paheen pesässä?

        Oikeasti: joko provoat ankarasti tai sitten asut jossain pohjanmaan lestadiolais-alueella.

        Haluaisin tietää mitä se sinun tyylikäs flirttailusi sitten on kun minun ehdottamani katsekontakti, hymyily ja ehkä muutaman sanan vaihto, on tyrkkyä.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Jos korkokengät, meikki ja hiukset auki on tyrkyllä oloa niin taidanpa sitten olla melkoinen tyrkky ja vielä ihan tavallisena arkipäivänä. Huh huh, täytyy varmaan juosta jo ehtoolliselle jotta saan tämän syntini ja haurean ulkomuotoni anteeksi.

        Itseasiassa meidän työpaikalla kaikki naiset ovat noilla kriteereillä hirveitä tyrkkyjä! Kauheaa, miten miehet voivat edes työskennellä tällaisessa paheen pesässä?

        Oikeasti: joko provoat ankarasti tai sitten asut jossain pohjanmaan lestadiolais-alueella.

        Haluaisin tietää mitä se sinun tyylikäs flirttailusi sitten on kun minun ehdottamani katsekontakti, hymyily ja ehkä muutaman sanan vaihto, on tyrkkyä.

        en välttämättä ole sanonut, että korkokengät, tukka auki, meikkiä naamassa jne. olisi itsessään tyrkkyä, vaan sinä itse tai sinun tyylisi, jonka ohjeena annoit mm. ap:lle miten mies isketään. Lueppa huviksesi oma houkutus viestisi 13.02. "Korkokengät jalkaan, värikkäitä huiveja, meikkiä naamaan jne. menet samaan paikkaan, samaan aikaan kyseiseen kuppilaan ja varmista, että sinut huomataan" "Katsele sitten viehkeästi miehiin päin, jospa joku sitten sinut lounastaessaan huomaisi ja alkaisi kanssasi silmäpeliä pelaaman..."

        Mulle on ihan sama miten sinä ja muut työyhteisössä pukeutuvat ja korkokengät sun muut ovat ihan normaalia, ei mitään ihmeellistä! Asun ja työskentelen muuten ihan Helsingin keskustassa, en siis lestadiolaisalueella enkä myöskään ole nuhjuinen ja käytä krokseja!! Kunhan nyt vaan pisti silmään pikku mieheniskuvinkit ja halusin sanoa oman mielipiteeni siihen, kun keskustelupalstalla ollaan.

        Itse en kyllä lähtisi tolle linjalle flirttailemaan ja iskemään miehiä jossain lounaspaikassa. No, jokainen tekee mitä huvittaa.... On enemmänkin surkuhupaisaa itsensä tyrkyttämistä oli päällä mitä hyvänsä ja ihan fiksut miehet kyllä katsovat moista touhua naureskellen. Hymy ja katseenvaihto ovat ihan jees, mutta loput onkin siten tyrkkyä ja lounaspaikassa oli se sitten rekkamiesmesta tai Helsingin König.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Ehkä olen sitten käynyt ihan eri Italiassa kuin sinä. Roomassa, Venetsiassa, Milanossa, Firenzessä; joka paikassa on katsekontaktia tullut ravintoloissa, kadulla ja missä vaan, enkä ole edes blondi vaan ihan yhtä tumma kuin paikallisetkin.

        Musta tuntuu, että sinä et vaan huomaa niitä miesten katseita kun olet niin keskittynyt siihen, ettet vain anna tyrkkyä vaikutelmaa.

        Vähän pipoa löysemmälle, kyllä se siitä.

        Voi hyvät hyttyset! Olen kyllä reissanut monen monessa maassa ja Italiassakin moneen otteeseen. En vaan nyt muuten ole sellainen, että pitäisi joka mutkassa olla flirttailemassa joka ravintolassa ja kaduilla. Tottakai katselen ympärilleni ja huomioin muut ihmiset tilanteessa kuin tilanteessa ja osaan käyttäytyä. En kuitenkaan kerää hyväksyntää miehiltä flirttailun avulla ja toisaalta varattuna sen vähemmän. Muuten aiemmin mainitsemani latinalainen tyyli: satuin vain olemaan paikalla eräässä Elbalaisessa ravintolassa, kun italialaispoliisi alkoi flirttailemaan ja kun sai ruoan eteensä, niin katsekontakti oli syvästi lautasella samoin kaikilla muillakin miehillä pöydässä. Huvitti vaan ystäväni kanssa, että italialainen mammanmoika se osaa arvostaa ruokaa....naiset ovat silloin sivuseikka!!

        Piponi ei nyt sen enempää kuin vähempää ole tiukalla, mutta sallit kai minun hieman arvostella miesteniskemistapojasi!! Niin ja blondi voi olla vaikka hiukset olisivat kuinka tummat. Nyt pakko lähteä töihin....


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        en välttämättä ole sanonut, että korkokengät, tukka auki, meikkiä naamassa jne. olisi itsessään tyrkkyä, vaan sinä itse tai sinun tyylisi, jonka ohjeena annoit mm. ap:lle miten mies isketään. Lueppa huviksesi oma houkutus viestisi 13.02. "Korkokengät jalkaan, värikkäitä huiveja, meikkiä naamaan jne. menet samaan paikkaan, samaan aikaan kyseiseen kuppilaan ja varmista, että sinut huomataan" "Katsele sitten viehkeästi miehiin päin, jospa joku sitten sinut lounastaessaan huomaisi ja alkaisi kanssasi silmäpeliä pelaaman..."

        Mulle on ihan sama miten sinä ja muut työyhteisössä pukeutuvat ja korkokengät sun muut ovat ihan normaalia, ei mitään ihmeellistä! Asun ja työskentelen muuten ihan Helsingin keskustassa, en siis lestadiolaisalueella enkä myöskään ole nuhjuinen ja käytä krokseja!! Kunhan nyt vaan pisti silmään pikku mieheniskuvinkit ja halusin sanoa oman mielipiteeni siihen, kun keskustelupalstalla ollaan.

        Itse en kyllä lähtisi tolle linjalle flirttailemaan ja iskemään miehiä jossain lounaspaikassa. No, jokainen tekee mitä huvittaa.... On enemmänkin surkuhupaisaa itsensä tyrkyttämistä oli päällä mitä hyvänsä ja ihan fiksut miehet kyllä katsovat moista touhua naureskellen. Hymy ja katseenvaihto ovat ihan jees, mutta loput onkin siten tyrkkyä ja lounaspaikassa oli se sitten rekkamiesmesta tai Helsingin König.

        Vinkissäni puhun esim. vaatteiden värityksestä. On tutkittu asia, että kirkkaat värit kiinnitävät huomion paremmin kuin musta tai harmaa. Samoin korkeilla koroilla, avonaisilla hiuksilla ja monilla muillakin ulkoisilla asioilla on tietty psykologinen vaikutus kanssaihmisiin.

        Vaikka kuinka uskomme olevamme ihastuttavia saunapuhtaina luonnonlapsina niin emme voi sille mitään, että pukeutumisemme ja muu ulkoinen olemuksemme vaikuttaa muiden ihmisten mielipiteisiin meistä. Jos ei herätä minkäänlaista huomiota tai kiinnostusta kanssaihmisissä niin pientä stailausta kannattaa aina kokeilla. Tämä pätee niin deittailukulttuurissa kuin vaikka työhaastatteluissakin.

        Jos et usko, mene kysymään vaikkapa Aalto Yliopiston tutkijalta professori Ana Väänäseltä. Hän pitää sellaista kurssia kuin muodin psykologia.

        Mihinkään hepeneisiin en ole käskenyt kenenkään pukeutua, sen sanan olet itse laittanut suuhuni. Hepene-sanan ymmärrän jonain hyvin niukkana ja kevyenä pikku vaatteena. Sellaista en kenellekään suosittelisi, saati sitten paljastelua. Tai muuta mautonta JohannaTukiaismaista tyyliä.

        Vaikka et itse lähtisikään flirttailemaan lounaspaikkoihin, älä silti tuomitse/hauku tyrkyksi niitä jotka niin haluavat tehdä. Se ei ole sinulta kai millään tavalla pois. Vai onko?

        Jos aloittaja kysyy vinkkejä iskemiseen ja muut niitä antavat, niin en ymmärrä mikä idea on tulla toisten vinkkejä lyttäämään, varsinkaan kun et ole tarjonnut itse mitään parempiakaan iskuvinkkejä.

        Paitsi sen, ettei nainen saisi iskeä/flirtata ollenkaan, koska muuten on tyrkky. Ehkä 50-luvulla ajateltiin noin, tätä päivää se ei kyllä ole.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Vinkissäni puhun esim. vaatteiden värityksestä. On tutkittu asia, että kirkkaat värit kiinnitävät huomion paremmin kuin musta tai harmaa. Samoin korkeilla koroilla, avonaisilla hiuksilla ja monilla muillakin ulkoisilla asioilla on tietty psykologinen vaikutus kanssaihmisiin.

        Vaikka kuinka uskomme olevamme ihastuttavia saunapuhtaina luonnonlapsina niin emme voi sille mitään, että pukeutumisemme ja muu ulkoinen olemuksemme vaikuttaa muiden ihmisten mielipiteisiin meistä. Jos ei herätä minkäänlaista huomiota tai kiinnostusta kanssaihmisissä niin pientä stailausta kannattaa aina kokeilla. Tämä pätee niin deittailukulttuurissa kuin vaikka työhaastatteluissakin.

        Jos et usko, mene kysymään vaikkapa Aalto Yliopiston tutkijalta professori Ana Väänäseltä. Hän pitää sellaista kurssia kuin muodin psykologia.

        Mihinkään hepeneisiin en ole käskenyt kenenkään pukeutua, sen sanan olet itse laittanut suuhuni. Hepene-sanan ymmärrän jonain hyvin niukkana ja kevyenä pikku vaatteena. Sellaista en kenellekään suosittelisi, saati sitten paljastelua. Tai muuta mautonta JohannaTukiaismaista tyyliä.

        Vaikka et itse lähtisikään flirttailemaan lounaspaikkoihin, älä silti tuomitse/hauku tyrkyksi niitä jotka niin haluavat tehdä. Se ei ole sinulta kai millään tavalla pois. Vai onko?

        Jos aloittaja kysyy vinkkejä iskemiseen ja muut niitä antavat, niin en ymmärrä mikä idea on tulla toisten vinkkejä lyttäämään, varsinkaan kun et ole tarjonnut itse mitään parempiakaan iskuvinkkejä.

        Paitsi sen, ettei nainen saisi iskeä/flirtata ollenkaan, koska muuten on tyrkky. Ehkä 50-luvulla ajateltiin noin, tätä päivää se ei kyllä ole.

        Niinpä, ei kenenkään tarvitse eikä varmaan huvitakkaan lähteä miehiä iskemään saunapuhtaana ja varsinkaan lounasravintolaan.Varmaan monet nyt sitten ohjeidesi mukaan laittaa jotain kirkasta ylleen, että huomataan sisääntulo ja pitäähän se olla niin kun ihan yliopiston tutkijakin niin sanoo!!! Pitäisi varmaan mennä ihan kuuntelemaan yliopistoihmiseltä miten mies isketään!! Salli minun nauraa!!

        En muuten ole viiskytluvun lapsia, vaan kuuskytlopun lapsia, eikä ole krokseja jalassa enkä ole nuhjuinen enkä kävele pää alaspäin ja suu vinossa!!

        Ilman sinunkin tiedottamista tiedämme kaikki, että pukeutumisella viestitämme kanssaihmiselle jotain. Meidän ei todellakaan tarvitse pukeutua kuin Johanna Tukiainen, mutta silti ammut yli neuvoessasi ap:tä menemällä lounaspaikkaan niin ja niin pukeutuneena jne. Se vaan kuulostaa erittäin naiivilta ja läpinäkyvältä! Jos sinä olet saanut iskettyä omalla "tyylilläsi" miehiä jopa junan ravintolavaunussa, niin eipä ole mitenkään kehumisen oloinen asia. Etpä ole käskenytkään pukeutumaan ketään hepeneisiin, mutta se sana tuli ensimmäisenä mieleen, kun annoit ensimmäiset ohjeet kysyjälle. Itse taas otit Johanna Tukiaisen esille, kun et muutakaan keksinyt!!

        Minulta ei totisesti ole poissa se, että joku menee iskuyritysmielessä johonkin lounasravintolaan ja munaa siellä itsensä munankipeenä kypällä. Niinkuin aiemminkin sanoin, että jokainen tablaa tyylillään ja laittaa minkälaiset hepeneet tahansa päällensä ja olkoon miten tyrkky tahansa, niin itsehän sitten kantaa sen hedelmät. Varmaan moni neitonen, myös ap otti sinun iskuyrityksesi tosissaan ja tulee niitä käyttämään tulevaisuudessa. Tsemppiä vaan näille netokaisille ettei toista kierrosta tartee sit lähteä koettamaan!

        Tämä keskustelu on nyt mennyt niin, että ollaan pyöritty tässä sun iskuyritystekniikassasi ja muuta en voi sanoa edelleenkään etten lähtisi tyrkkylinjalle!!!


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Niinpä, ei kenenkään tarvitse eikä varmaan huvitakkaan lähteä miehiä iskemään saunapuhtaana ja varsinkaan lounasravintolaan.Varmaan monet nyt sitten ohjeidesi mukaan laittaa jotain kirkasta ylleen, että huomataan sisääntulo ja pitäähän se olla niin kun ihan yliopiston tutkijakin niin sanoo!!! Pitäisi varmaan mennä ihan kuuntelemaan yliopistoihmiseltä miten mies isketään!! Salli minun nauraa!!

        En muuten ole viiskytluvun lapsia, vaan kuuskytlopun lapsia, eikä ole krokseja jalassa enkä ole nuhjuinen enkä kävele pää alaspäin ja suu vinossa!!

        Ilman sinunkin tiedottamista tiedämme kaikki, että pukeutumisella viestitämme kanssaihmiselle jotain. Meidän ei todellakaan tarvitse pukeutua kuin Johanna Tukiainen, mutta silti ammut yli neuvoessasi ap:tä menemällä lounaspaikkaan niin ja niin pukeutuneena jne. Se vaan kuulostaa erittäin naiivilta ja läpinäkyvältä! Jos sinä olet saanut iskettyä omalla "tyylilläsi" miehiä jopa junan ravintolavaunussa, niin eipä ole mitenkään kehumisen oloinen asia. Etpä ole käskenytkään pukeutumaan ketään hepeneisiin, mutta se sana tuli ensimmäisenä mieleen, kun annoit ensimmäiset ohjeet kysyjälle. Itse taas otit Johanna Tukiaisen esille, kun et muutakaan keksinyt!!

        Minulta ei totisesti ole poissa se, että joku menee iskuyritysmielessä johonkin lounasravintolaan ja munaa siellä itsensä munankipeenä kypällä. Niinkuin aiemminkin sanoin, että jokainen tablaa tyylillään ja laittaa minkälaiset hepeneet tahansa päällensä ja olkoon miten tyrkky tahansa, niin itsehän sitten kantaa sen hedelmät. Varmaan moni neitonen, myös ap otti sinun iskuyrityksesi tosissaan ja tulee niitä käyttämään tulevaisuudessa. Tsemppiä vaan näille netokaisille ettei toista kierrosta tartee sit lähteä koettamaan!

        Tämä keskustelu on nyt mennyt niin, että ollaan pyöritty tässä sun iskuyritystekniikassasi ja muuta en voi sanoa edelleenkään etten lähtisi tyrkkylinjalle!!!

        Maailma on muuttunut Oljaseni. Meillä 70-luvun lopussa syntyneillä on melkoinen sukupolvien välinen kuilu teihin 60-lukulaisiin, mitä sosiaaliseen kanssakäymiseen, flirttailuun ja deittikulttuuriin tulee. Meille kolmikymppisille tyrkky tarkoittaa selvästikin jotain ihan muuta kuin teille nelikymppisille ja muille keski-ikäisille.

        Sitä vaan ihmettelen, miksi tuon ikäinen nainen haluaa leimata toisia "tyrkyiksi" ja "munankipeiksi". Tuollainen koulukiusaajamainen ulosanti kuuluu yläasteen välitunnille jonne ilmeisesti olet henkisesti jäänyt tai sitten olet vaan katkera ja kateellinen kun nuoremmat naiset osaavat ottaa sen paikan ja tilan mikä heille kuuluu.

        Teen kaikkeni, ettei minusta tule vanhempana noin tuomitsevaa ja ahdasmielistä. Toivon todella, että pystyn myös tulevaisuudessa hyväksymään nuorempien kanssasisarteni tavan tehdä asiat eri tyylillä kuin minun sukupolveni, enkä alennu internetin keskustelupalstoilla nimittelemään ihmisiä "munankipeiksi" ja "tyrkyiksi" jotka ovat jo sanoina huorittelun lähisukulaisia, eivätkä siten kuulu sivistyneen ihmisen argumentointitapaan.

        Aina ei elämänkokemus näemmä tuo viisautta eikä ymmärrystä, empatiakyvystä puhumattakaan. Ainakaan nämä puolet eivät välity kirjallisessa ulosannissasi.

        Yhä vieläkään et ole antanut niitä parempia vinkkejä miehen iskemiseen vaan jankutat tuota samaa "tyrkkyä" joka välissä.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Voi hyvät hyttyset! Olen kyllä reissanut monen monessa maassa ja Italiassakin moneen otteeseen. En vaan nyt muuten ole sellainen, että pitäisi joka mutkassa olla flirttailemassa joka ravintolassa ja kaduilla. Tottakai katselen ympärilleni ja huomioin muut ihmiset tilanteessa kuin tilanteessa ja osaan käyttäytyä. En kuitenkaan kerää hyväksyntää miehiltä flirttailun avulla ja toisaalta varattuna sen vähemmän. Muuten aiemmin mainitsemani latinalainen tyyli: satuin vain olemaan paikalla eräässä Elbalaisessa ravintolassa, kun italialaispoliisi alkoi flirttailemaan ja kun sai ruoan eteensä, niin katsekontakti oli syvästi lautasella samoin kaikilla muillakin miehillä pöydässä. Huvitti vaan ystäväni kanssa, että italialainen mammanmoika se osaa arvostaa ruokaa....naiset ovat silloin sivuseikka!!

        Piponi ei nyt sen enempää kuin vähempää ole tiukalla, mutta sallit kai minun hieman arvostella miesteniskemistapojasi!! Niin ja blondi voi olla vaikka hiukset olisivat kuinka tummat. Nyt pakko lähteä töihin....

        Suomalaista kulttuuria on turha verrata Italialaiseen. Italia on Berlusconilaisen sovinismin ja kaksinaismoralismin kyllästämä katolinen valtio jossa on vielä tänäkin päivänä syvään juurtunut madonna-huora -ajattelu. Sellainen ajattelu ei sovi 2010-luvun Suomeen.

        Moderniin, tasa-arvoiseen Suomeen ei noita malleja kannata ottaa, ellemme sitten välttämättä halua taantua takaisin 50-luvulle. Toisten naisten nimittely tyrkyksi ja munankipeäksi kuuluu tuollaiseen vanhakantaiseen kaksinaismoralistiseen kulttuuriin.

        On todella vanhanaikaista ajatella, että suomalainen kulttuuri on jotenkin huonompaa kuin muualla Euroopassa ja että meidän tulisi ottaa mallia sieltä. "Mitä ne meistä ajattelee" oli suuri huolenaihe joskus 20-vuotta sitten kun Suomi oli vasta kolkuttelemassa Euroopan Unionin ovia. Nyt tilanne on hyvin erilainen kun olemme ajaneet niin koulutustasossa kuin tasa-arvossakin monien, ennen niin sivistyneiden Euroopan valtioiden ohi.

        Suomalaiseen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan kuuluu, että nainenkin saa iskeä miehiä ilman, että toiset naiset häntä sen takia leimaisivat tyrkyksi ja munankipeäksi. Tasa-arvoon kuuluu myös, että nainen saa olla ylpeä naisellisuudestaan ja ulkoisella olemuksellaan sitä korostaa. Jos näin ei olisi, voisimme yhtä hyvin pukeutua burkhaan.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Maailma on muuttunut Oljaseni. Meillä 70-luvun lopussa syntyneillä on melkoinen sukupolvien välinen kuilu teihin 60-lukulaisiin, mitä sosiaaliseen kanssakäymiseen, flirttailuun ja deittikulttuuriin tulee. Meille kolmikymppisille tyrkky tarkoittaa selvästikin jotain ihan muuta kuin teille nelikymppisille ja muille keski-ikäisille.

        Sitä vaan ihmettelen, miksi tuon ikäinen nainen haluaa leimata toisia "tyrkyiksi" ja "munankipeiksi". Tuollainen koulukiusaajamainen ulosanti kuuluu yläasteen välitunnille jonne ilmeisesti olet henkisesti jäänyt tai sitten olet vaan katkera ja kateellinen kun nuoremmat naiset osaavat ottaa sen paikan ja tilan mikä heille kuuluu.

        Teen kaikkeni, ettei minusta tule vanhempana noin tuomitsevaa ja ahdasmielistä. Toivon todella, että pystyn myös tulevaisuudessa hyväksymään nuorempien kanssasisarteni tavan tehdä asiat eri tyylillä kuin minun sukupolveni, enkä alennu internetin keskustelupalstoilla nimittelemään ihmisiä "munankipeiksi" ja "tyrkyiksi" jotka ovat jo sanoina huorittelun lähisukulaisia, eivätkä siten kuulu sivistyneen ihmisen argumentointitapaan.

        Aina ei elämänkokemus näemmä tuo viisautta eikä ymmärrystä, empatiakyvystä puhumattakaan. Ainakaan nämä puolet eivät välity kirjallisessa ulosannissasi.

        Yhä vieläkään et ole antanut niitä parempia vinkkejä miehen iskemiseen vaan jankutat tuota samaa "tyrkkyä" joka välissä.

        Et alennu internetin keskustelupalstalla nimittelemään ihmisiä munankipeiksi ja tyrkyiksi, mutta alennut kuitenkin nimittelemään minua kateelliseksi, katkeraksi, henkisesti jälkeenjääneeksi, koulukiusaajan ulosanti jne. ja jo herjaat kirjallista ulosantianikin, heh! Eiväthän ne kuulu sivistyneeseen argumentointitapaan! Älä leiki fiksumpaa mitä olet!! Ne kroksi sun muut typerät vihjailut eivät myöskään kuulu sivistyneen ihmisen kirjoittamiseen. Sulla taisi olla aikamoinen homma saada ihmiset kuten minut leimatuksi kroksien käyttäjäksi, nuhjuisiksi ja suu vinossa käveleviksi tyypeiksi, kun sinä taas olet niiiin sivistynyt, hienostunut, kultaisen käytöstapojen osaaja ja muiden neuvoja!! Ja se ei oikein tepsinyt, niin pistit paremmaksi haukkumalla minut.

        Taisi mennä kuitenkin oikeaan osoitteeseen, kun mainitsin munakipeydestä ja tyrkylläolosta. Vaikka olisin syntynyt 80-luvulla, niin tollanen käyttäytyminen lounasravintolassa on mautonta ja tyrkkyä. Kukaan itseään arvostava ihminen ei lähde neuvojesi lailla itseään tyrkyttämään lounastamassa oleville miehille, ehkä sinä ja niinhän kirjoitit tehneesikin. Mieti nyt itsekkin AP: tä istumassa seuraavana päivänä tukka auki, korkokengät jalassa, vähän jotain värikästä päällä, kun ehkä edellisenä päivänä oli ihan erinäköinen, ja hakemassa epätoivoisesti katsekontaktia syömässä oleviin miehiin ja hymyilevän viehkosti ja kutsuvasti, jos joku nyt tulisi vaikka juttelemaan. Ihan helvetin koomista ja naurettavaa!!!!

        Maailma on muuttunut ja tulee muuttumaan, mutta välttämättä ei parempaan suuntaan. Totta on se myös, että te 70-lukulaiset vanhenette ja ehkä viisastuttekin. Minkä paikan ja tilan te 70-lukulaiset naiset otatte, mikä teille kuuluukin? Miksi kirjoituksistani pitäisi huokua empatia ja ymmärrys? Täällä ilmaistaan omat mielipiteet ja sillä siisti ja olen kanssasi edelleen erimieltä. Elämänkokemusta riittää, vaikka sinulle jakaa, kun vaikutat hieman naiivilta ajatuksinesi ja empatiat jaetaan sitten lähimmäisille ja ystäville, ei anonyymille palstalaiselle. Kuule siitä miesteniskemistavasta et tule minulta saamaan mitään ohjetta, kun harrastuksiini ei kuulu yleensä flirttailu lounaspaikoissa ja joka mutkassa. Luuletko myös tosissasi, että alkaisin sinun kanssasi keskusteltuani antamaan vielä jotain miesteniskuohjeita.....


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Et alennu internetin keskustelupalstalla nimittelemään ihmisiä munankipeiksi ja tyrkyiksi, mutta alennut kuitenkin nimittelemään minua kateelliseksi, katkeraksi, henkisesti jälkeenjääneeksi, koulukiusaajan ulosanti jne. ja jo herjaat kirjallista ulosantianikin, heh! Eiväthän ne kuulu sivistyneeseen argumentointitapaan! Älä leiki fiksumpaa mitä olet!! Ne kroksi sun muut typerät vihjailut eivät myöskään kuulu sivistyneen ihmisen kirjoittamiseen. Sulla taisi olla aikamoinen homma saada ihmiset kuten minut leimatuksi kroksien käyttäjäksi, nuhjuisiksi ja suu vinossa käveleviksi tyypeiksi, kun sinä taas olet niiiin sivistynyt, hienostunut, kultaisen käytöstapojen osaaja ja muiden neuvoja!! Ja se ei oikein tepsinyt, niin pistit paremmaksi haukkumalla minut.

        Taisi mennä kuitenkin oikeaan osoitteeseen, kun mainitsin munakipeydestä ja tyrkylläolosta. Vaikka olisin syntynyt 80-luvulla, niin tollanen käyttäytyminen lounasravintolassa on mautonta ja tyrkkyä. Kukaan itseään arvostava ihminen ei lähde neuvojesi lailla itseään tyrkyttämään lounastamassa oleville miehille, ehkä sinä ja niinhän kirjoitit tehneesikin. Mieti nyt itsekkin AP: tä istumassa seuraavana päivänä tukka auki, korkokengät jalassa, vähän jotain värikästä päällä, kun ehkä edellisenä päivänä oli ihan erinäköinen, ja hakemassa epätoivoisesti katsekontaktia syömässä oleviin miehiin ja hymyilevän viehkosti ja kutsuvasti, jos joku nyt tulisi vaikka juttelemaan. Ihan helvetin koomista ja naurettavaa!!!!

        Maailma on muuttunut ja tulee muuttumaan, mutta välttämättä ei parempaan suuntaan. Totta on se myös, että te 70-lukulaiset vanhenette ja ehkä viisastuttekin. Minkä paikan ja tilan te 70-lukulaiset naiset otatte, mikä teille kuuluukin? Miksi kirjoituksistani pitäisi huokua empatia ja ymmärrys? Täällä ilmaistaan omat mielipiteet ja sillä siisti ja olen kanssasi edelleen erimieltä. Elämänkokemusta riittää, vaikka sinulle jakaa, kun vaikutat hieman naiivilta ajatuksinesi ja empatiat jaetaan sitten lähimmäisille ja ystäville, ei anonyymille palstalaiselle. Kuule siitä miesteniskemistavasta et tule minulta saamaan mitään ohjetta, kun harrastuksiini ei kuulu yleensä flirttailu lounaspaikoissa ja joka mutkassa. Luuletko myös tosissasi, että alkaisin sinun kanssasi keskusteltuani antamaan vielä jotain miesteniskuohjeita.....

        Sinä taisit olla se joka heti ensimmäisestä viestistä lähti loanheittolinjalle tyrkkykommentteinesi. Ja missään vaiheessa en ole sanonut sinun käyttävän krokseja, kuinka voisinkaan kun en ole sinua koskaan tavannut (enkä toivottavasti koskaan tulekaan). Viitasin krokseihin yleisesti. Haluasin kuulla sinulta yhdenkin perustellun loogisen argumentin mutta et näemmä osaa muuta kuin mennä henkilökohtaisuuksiin joten olen joutunut vastaamaan metsään kuten sinne huudetaan.

        Jatkan kuitenkin vielä perustelluilla kommenteillani ja siteeraan itseäni tuolta alempaa:

        "Suomalaiseen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan kuuluu, että nainenkin saa iskeä miehiä ilman, että toiset naiset häntä sen takia leimaisivat tyrkyksi ja munankipeäksi. Tasa-arvoon kuuluu myös, että nainen saa olla ylpeä naisellisuudestaan ja ulkoisella olemuksellaan sitä korostaa. Jos näin ei olisi, voisimme yhtä hyvin pukeutua burkhaan"


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Sinä taisit olla se joka heti ensimmäisestä viestistä lähti loanheittolinjalle tyrkkykommentteinesi. Ja missään vaiheessa en ole sanonut sinun käyttävän krokseja, kuinka voisinkaan kun en ole sinua koskaan tavannut (enkä toivottavasti koskaan tulekaan). Viitasin krokseihin yleisesti. Haluasin kuulla sinulta yhdenkin perustellun loogisen argumentin mutta et näemmä osaa muuta kuin mennä henkilökohtaisuuksiin joten olen joutunut vastaamaan metsään kuten sinne huudetaan.

        Jatkan kuitenkin vielä perustelluilla kommenteillani ja siteeraan itseäni tuolta alempaa:

        "Suomalaiseen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan kuuluu, että nainenkin saa iskeä miehiä ilman, että toiset naiset häntä sen takia leimaisivat tyrkyksi ja munankipeäksi. Tasa-arvoon kuuluu myös, että nainen saa olla ylpeä naisellisuudestaan ja ulkoisella olemuksellaan sitä korostaa. Jos näin ei olisi, voisimme yhtä hyvin pukeutua burkhaan"

        Niinpä, sanoin oman mielipiteeni ja en vaan ollut kanssasi samalla linjalla, varmaan täältä löytyy niitä, jotka ovat. Viittasit krokseihin ja nuhjuiseen ulkonäköön, ja samalla vihjasit, että jos se minulla toimii niin se iskeminen... jotta lueppa vaan uudelleen viestisi!! Jos et osaa lukea tai luetun ymmärtäminen teettää vaikeuksia, niin se ei ole minun ongelmani.

        Mitä minun pitäisi vielä loogisesti argumentoida kun olen mielipiteeni sanonut hyvin selvästi, että en tapasi/neuvosi yleensä tossa iskemisessä on tyylitöntä ja en itse lähtisi tolle linjalle. En aio sinua täällä mielistellä, olet tuntematon anonyymi enkä myöskään tunne mitään empatiaa sinua kohtaan. Jos mielestäni tyylisi on tyrkkyä, jolla pääsee toivottuun tavoitteeseen, niin se on ainoastaan minun mielipiteeni. Miehiä iskettäväksi riittää riittämiin!

        Eikö sinulle vieläkään ole mennyt jakeluun, että mielestäni naisellisessa pukeutumisessa, korkkareissa ja meikkaamisessa ei ole mitään ihmeellistä tai epänormaalia, mutta iskemisyritysohjeesi oli mielestäni alta lipan, vaikka kuinka eletään 2010 lukua ja naiset ovat tasa-arvoisia ja plää, plää, plää. En ole sanonut, että naisellinen korkkareissa kävelevä nainen olisi outo tms. vaan kivaahan se on, että naiset pukeutuvat ja huolehtivat itsestään. Eipä siitä varmaan mitään numeroa tarvitse tehdä, jos pukeutuu niin. Tietysti, jos itse kuvittelee olevansa erinomainen ihminen....

        Taitaa sulla itsellänyt kuitenkin olla ne vellit ja puurot sekaisin! Pakko mennä, harrastukset odottaa....jatkoja:-)


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Niinpä, sanoin oman mielipiteeni ja en vaan ollut kanssasi samalla linjalla, varmaan täältä löytyy niitä, jotka ovat. Viittasit krokseihin ja nuhjuiseen ulkonäköön, ja samalla vihjasit, että jos se minulla toimii niin se iskeminen... jotta lueppa vaan uudelleen viestisi!! Jos et osaa lukea tai luetun ymmärtäminen teettää vaikeuksia, niin se ei ole minun ongelmani.

        Mitä minun pitäisi vielä loogisesti argumentoida kun olen mielipiteeni sanonut hyvin selvästi, että en tapasi/neuvosi yleensä tossa iskemisessä on tyylitöntä ja en itse lähtisi tolle linjalle. En aio sinua täällä mielistellä, olet tuntematon anonyymi enkä myöskään tunne mitään empatiaa sinua kohtaan. Jos mielestäni tyylisi on tyrkkyä, jolla pääsee toivottuun tavoitteeseen, niin se on ainoastaan minun mielipiteeni. Miehiä iskettäväksi riittää riittämiin!

        Eikö sinulle vieläkään ole mennyt jakeluun, että mielestäni naisellisessa pukeutumisessa, korkkareissa ja meikkaamisessa ei ole mitään ihmeellistä tai epänormaalia, mutta iskemisyritysohjeesi oli mielestäni alta lipan, vaikka kuinka eletään 2010 lukua ja naiset ovat tasa-arvoisia ja plää, plää, plää. En ole sanonut, että naisellinen korkkareissa kävelevä nainen olisi outo tms. vaan kivaahan se on, että naiset pukeutuvat ja huolehtivat itsestään. Eipä siitä varmaan mitään numeroa tarvitse tehdä, jos pukeutuu niin. Tietysti, jos itse kuvittelee olevansa erinomainen ihminen....

        Taitaa sulla itsellänyt kuitenkin olla ne vellit ja puurot sekaisin! Pakko mennä, harrastukset odottaa....jatkoja:-)

        Eli vinkissäni oli sinusta ok: korkkarit, meikki ja hiusten auki pitäminen.

        Katsekontakti ja hymyileminenkin oli mielestäsi ihan ok.

        Eli mikä tarkalleen ottaen alkuperäisessä viestissäni oli se osa joka oli mielestäsi tyrkkyä?

        Sekö, että kehoitan menemään uudestaan samaan lounaspaikkaan? Jos ap näki siellä jonkun kivannäköisen miehen jolle olisi tehnyt mieli flirtata mutta ei ensimmäisellä kerralla uskaltanut niin mikä siinä on niin pahaa ottaa uusi yritys?

        Pienikin ulkoasun stailaus voi kohentaa ihmisen itsetuntoa sen verran, että on helpompi ottaa muihin kotaktia. Toki ap on voinut olla täydessä tällingissä jo ensimmäisellä kerralla, sitähän emme voi tietää. Tosin täysi tällinki taas voi olla jo luotaantyöntävää. Suosittelenkin siksi pieniä muutoksia ja annoin niistä vain esimerkkejä. Ne voivat olla jotain muutakin kuin korkokengät ja meikki. Pääasia, että se on jotain joka saa ihmisen tuntemaan itsensä viehättäväksi.

        Monet ihmiset kärsivät muutenkin jo tarpeeksi huonosta itsetunnosta ja sinkkuihmisillä voi olla vaikeaa ottaa kontaktia. Miksi me varatut emme voisi olla kannustavia heitä kohtaan ja kehoittaa yrittämään rohkeasti uudelleen jos ensimmäisellä kerralla ei natsannut?


      • Nainen 33v.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Eli vinkissäni oli sinusta ok: korkkarit, meikki ja hiusten auki pitäminen.

        Katsekontakti ja hymyileminenkin oli mielestäsi ihan ok.

        Eli mikä tarkalleen ottaen alkuperäisessä viestissäni oli se osa joka oli mielestäsi tyrkkyä?

        Sekö, että kehoitan menemään uudestaan samaan lounaspaikkaan? Jos ap näki siellä jonkun kivannäköisen miehen jolle olisi tehnyt mieli flirtata mutta ei ensimmäisellä kerralla uskaltanut niin mikä siinä on niin pahaa ottaa uusi yritys?

        Pienikin ulkoasun stailaus voi kohentaa ihmisen itsetuntoa sen verran, että on helpompi ottaa muihin kotaktia. Toki ap on voinut olla täydessä tällingissä jo ensimmäisellä kerralla, sitähän emme voi tietää. Tosin täysi tällinki taas voi olla jo luotaantyöntävää. Suosittelenkin siksi pieniä muutoksia ja annoin niistä vain esimerkkejä. Ne voivat olla jotain muutakin kuin korkokengät ja meikki. Pääasia, että se on jotain joka saa ihmisen tuntemaan itsensä viehättäväksi.

        Monet ihmiset kärsivät muutenkin jo tarpeeksi huonosta itsetunnosta ja sinkkuihmisillä voi olla vaikeaa ottaa kontaktia. Miksi me varatut emme voisi olla kannustavia heitä kohtaan ja kehoittaa yrittämään rohkeasti uudelleen jos ensimmäisellä kerralla ei natsannut?

        Toivoisin sinun perustelevan nimenomaan MIKSI ko. toimintamalli on mielestäsi tyrkkyä/ läpinäkyvää/ mautonta.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        Niinpä, sanoin oman mielipiteeni ja en vaan ollut kanssasi samalla linjalla, varmaan täältä löytyy niitä, jotka ovat. Viittasit krokseihin ja nuhjuiseen ulkonäköön, ja samalla vihjasit, että jos se minulla toimii niin se iskeminen... jotta lueppa vaan uudelleen viestisi!! Jos et osaa lukea tai luetun ymmärtäminen teettää vaikeuksia, niin se ei ole minun ongelmani.

        Mitä minun pitäisi vielä loogisesti argumentoida kun olen mielipiteeni sanonut hyvin selvästi, että en tapasi/neuvosi yleensä tossa iskemisessä on tyylitöntä ja en itse lähtisi tolle linjalle. En aio sinua täällä mielistellä, olet tuntematon anonyymi enkä myöskään tunne mitään empatiaa sinua kohtaan. Jos mielestäni tyylisi on tyrkkyä, jolla pääsee toivottuun tavoitteeseen, niin se on ainoastaan minun mielipiteeni. Miehiä iskettäväksi riittää riittämiin!

        Eikö sinulle vieläkään ole mennyt jakeluun, että mielestäni naisellisessa pukeutumisessa, korkkareissa ja meikkaamisessa ei ole mitään ihmeellistä tai epänormaalia, mutta iskemisyritysohjeesi oli mielestäni alta lipan, vaikka kuinka eletään 2010 lukua ja naiset ovat tasa-arvoisia ja plää, plää, plää. En ole sanonut, että naisellinen korkkareissa kävelevä nainen olisi outo tms. vaan kivaahan se on, että naiset pukeutuvat ja huolehtivat itsestään. Eipä siitä varmaan mitään numeroa tarvitse tehdä, jos pukeutuu niin. Tietysti, jos itse kuvittelee olevansa erinomainen ihminen....

        Taitaa sulla itsellänyt kuitenkin olla ne vellit ja puurot sekaisin! Pakko mennä, harrastukset odottaa....jatkoja:-)

        Tais tyrkkypoliisilta loppua argumentit kesken. No eipä niitä missään vaiheessa ollutkaan, pelkkää arvostelua ja loanheittoa.

        Ap:lle haluan vielä sanoa, että mitä ikinä teetkin niin maailmassa arvostelijoita riittää, kateellisia ja katkeria ihmisiä jotka eivät ole itse päässeet elämässään eteenpäin, eivätkä siksi halua, että muutkaan pääsevät.

        Älä anna kenenkään tuomita itseäsi. Niin kauan kun ihminen toimii lain puitteissa niin rohkeasti vaan toteuttamaan sitä mitä sydän sanoo. Pää pystyssä eikä anteeksipyydellen.

        Uskon, että löydät itsellesi kumppanin kun suljet korvasi kaikilta myrkynkylväjiltä, negatiivisilta ihmisiltä jotka arvostelullaan haluavat lannistaa.

        Tämä palsta ei näytä olevan paras paikka saada kannustusta ja positiivisia kommentteja vaikka hyviä vinkkejä tuli silti myös, hymyilyä ja avoimuutta suositeltiin varmasti eniten. Kuuntele niitä, älä myrkynkylväjiä.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Tais tyrkkypoliisilta loppua argumentit kesken. No eipä niitä missään vaiheessa ollutkaan, pelkkää arvostelua ja loanheittoa.

        Ap:lle haluan vielä sanoa, että mitä ikinä teetkin niin maailmassa arvostelijoita riittää, kateellisia ja katkeria ihmisiä jotka eivät ole itse päässeet elämässään eteenpäin, eivätkä siksi halua, että muutkaan pääsevät.

        Älä anna kenenkään tuomita itseäsi. Niin kauan kun ihminen toimii lain puitteissa niin rohkeasti vaan toteuttamaan sitä mitä sydän sanoo. Pää pystyssä eikä anteeksipyydellen.

        Uskon, että löydät itsellesi kumppanin kun suljet korvasi kaikilta myrkynkylväjiltä, negatiivisilta ihmisiltä jotka arvostelullaan haluavat lannistaa.

        Tämä palsta ei näytä olevan paras paikka saada kannustusta ja positiivisia kommentteja vaikka hyviä vinkkejä tuli silti myös, hymyilyä ja avoimuutta suositeltiin varmasti eniten. Kuuntele niitä, älä myrkynkylväjiä.

        että olet todellakin heikko esitys!! "Olin hieman flirttailemassa tossa lähipitseriassa siellä oleville rakennusmiehille, pistin vähän parempaa päälle, meikkasin ja avasin hiukset, ei vainaskaa, heh, heh, heh!" Olin kylläkin harrastuksissa ja en jaksa aina roikkua täällä. Joillakin työpaikoilla pystyy näköjään roikkumaan netissä tunnista toiseen, mikähän se sellainen työpaikka on. Ei tarvitse vastata.

        Vai tyrkkypoliisi tällä kertaa!! En tietääkseni kyttää toisten tekemisiä ja ei vois vähempää kiinnostaa. Mistäs sinä tiedät miten pitkälle tässä kukakin on päässyt eteenpäin elämässään ilman sun ohjeitasikin. Ja miten pitkälle tässä nyt pitäisi muka päästä; käydä kuuntelemassa jotain hiton muotigurua ja stailata vähän itseänsä asunnon lisäksi, että ei olisi niin huono itsetunto jne. ja sais elämäänsä vähän sisältöä.

        Väännän nyt sulle rautalangasta vielä, jos et ole ymmärtänyt sanomaani. Eli vaatteet, meikit ja korkokengät ok ja ihan normaalia, hymyily ja katsekontakti ok, mutta niinkuin sanoit, että hieman stailattuna uudelleen samaan paikkaan flirttailemaan syömässä olevia miehiä, on kertakaikkiaan naurettavaa! Tollainen väkisin itsensä esilletuominen on ilmeisesti teidän 70-lukulaisten juttu. Pitää flirttailla, vaikka olisi varattuna, ilmankos noi suhteet eivät tänä päivänä tunnut kestävän.

        Kyllä ne miehet kiinnostuu, jos ovat kiinnostuakseen ja näkevät miellyttävän naisihmisen, ei siinä tarvitse tyrkyllä olla. Ja yleensä miehet karttavat sellaisia naisia. Vaikka kova sana onkin nyt toi tasa-arvo, niin ei se tarkoita sitä, että pitää mennä mauttomuuksiin. Kyllä se mies on edelleen se, joka haluaa saalistaa ja nainen olla saalistettavana. Ellei sit tosiaan ole käynyt niin, että naiset vaan miehistyvät ja miehet naisistuvat. Onhan siitäkin jo keskusteltu jo jonkin aikaa yleisesti.

        Minun puolestani jokainen saa tyrkyttää itseänsä niin paljon kuin haluaa, mutta itse en sellaiseen lähtisi. Kauniimpaa olisi, jos nainen olisi ihan luonnollinen ja antaisi asioiden mennä omalla tavallaan elämässään ja jättäisi epätoivoiset iskuyritykset lounaskuppilassa. Elämässä saavuttaa asioita ja miehiä ilman sitäkin. Yleensä sen hyvän tyypin tapaa jossain ihan sattumalta ja odottamatta!!

        Sinä se et sitten kestänyt sinuun kohdistuvaa erilaista mielipidettä, vaan itket täällä miten ollaan myrkynkylväjiä ja loanheittäjiä! Itse kuvittelet mielipiteinesi olevasi joku erinomainen ihminen. Olethan sinä varmaan, kun käyt kuuntelemassa yliopistollakin miten pitää pukeutua ja miten saa eniten huomiota miehiltä. Voi kiesus, mitä pintapuolista sontaa! Sitäpaitsi sinä se varsinaisen epävarma ihminen olet, kun stailauksella ja päivittäisellä flirtillä itsetunto!!!


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        että olet todellakin heikko esitys!! "Olin hieman flirttailemassa tossa lähipitseriassa siellä oleville rakennusmiehille, pistin vähän parempaa päälle, meikkasin ja avasin hiukset, ei vainaskaa, heh, heh, heh!" Olin kylläkin harrastuksissa ja en jaksa aina roikkua täällä. Joillakin työpaikoilla pystyy näköjään roikkumaan netissä tunnista toiseen, mikähän se sellainen työpaikka on. Ei tarvitse vastata.

        Vai tyrkkypoliisi tällä kertaa!! En tietääkseni kyttää toisten tekemisiä ja ei vois vähempää kiinnostaa. Mistäs sinä tiedät miten pitkälle tässä kukakin on päässyt eteenpäin elämässään ilman sun ohjeitasikin. Ja miten pitkälle tässä nyt pitäisi muka päästä; käydä kuuntelemassa jotain hiton muotigurua ja stailata vähän itseänsä asunnon lisäksi, että ei olisi niin huono itsetunto jne. ja sais elämäänsä vähän sisältöä.

        Väännän nyt sulle rautalangasta vielä, jos et ole ymmärtänyt sanomaani. Eli vaatteet, meikit ja korkokengät ok ja ihan normaalia, hymyily ja katsekontakti ok, mutta niinkuin sanoit, että hieman stailattuna uudelleen samaan paikkaan flirttailemaan syömässä olevia miehiä, on kertakaikkiaan naurettavaa! Tollainen väkisin itsensä esilletuominen on ilmeisesti teidän 70-lukulaisten juttu. Pitää flirttailla, vaikka olisi varattuna, ilmankos noi suhteet eivät tänä päivänä tunnut kestävän.

        Kyllä ne miehet kiinnostuu, jos ovat kiinnostuakseen ja näkevät miellyttävän naisihmisen, ei siinä tarvitse tyrkyllä olla. Ja yleensä miehet karttavat sellaisia naisia. Vaikka kova sana onkin nyt toi tasa-arvo, niin ei se tarkoita sitä, että pitää mennä mauttomuuksiin. Kyllä se mies on edelleen se, joka haluaa saalistaa ja nainen olla saalistettavana. Ellei sit tosiaan ole käynyt niin, että naiset vaan miehistyvät ja miehet naisistuvat. Onhan siitäkin jo keskusteltu jo jonkin aikaa yleisesti.

        Minun puolestani jokainen saa tyrkyttää itseänsä niin paljon kuin haluaa, mutta itse en sellaiseen lähtisi. Kauniimpaa olisi, jos nainen olisi ihan luonnollinen ja antaisi asioiden mennä omalla tavallaan elämässään ja jättäisi epätoivoiset iskuyritykset lounaskuppilassa. Elämässä saavuttaa asioita ja miehiä ilman sitäkin. Yleensä sen hyvän tyypin tapaa jossain ihan sattumalta ja odottamatta!!

        Sinä se et sitten kestänyt sinuun kohdistuvaa erilaista mielipidettä, vaan itket täällä miten ollaan myrkynkylväjiä ja loanheittäjiä! Itse kuvittelet mielipiteinesi olevasi joku erinomainen ihminen. Olethan sinä varmaan, kun käyt kuuntelemassa yliopistollakin miten pitää pukeutua ja miten saa eniten huomiota miehiltä. Voi kiesus, mitä pintapuolista sontaa! Sitäpaitsi sinä se varsinaisen epävarma ihminen olet, kun stailauksella ja päivittäisellä flirtillä itsetunto!!!

        Minulle itsetuntoa tuo eniten ihana mieheni ja lapseni. Toki myös hyvin edennyt ura kansainvälisellä alalla jolle tuhannet hinkuavat mutta vain harvat pääsevät. Kaiken sen olen saanut peräänantamattomuudella, positiivisuudella ja toisia kannustamalla.

        Minä olen päässyt pitkälle asenteellani. Lähtökohtaisesti en ala ketään arvostelemaan, haukkumaan tai kritisoimaan mutta jos minua vastaan hyökätään, hyökkään kyllä takaisin.

        Tässäkin ketjussa moni mies on todennut, että naisen on syytä olla itsekin aktiivisempi jos jotain haluaa. Moni suhde jäisi syntymättä jos nainen olisi niin passiivinen kuin mitä sinä suosittelet.

        Tuo saalistaja-saalistettava on kuin jostain huonosta "Miehet marsista, naiset Venuksesta" parisuhdeoppaasta. Todella vanhanaikaista.

        Jokatapauksessa, jos ap:lla tuo taktiikka ei toiminut, niin on syytä ottaa uusi taktiikka. Ei se unelmien prinssi kenenkään oven taakse tule koputtelemaan, kyllä nainen voi itsekin tehdä jotain asioiden eteen.


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Minulle itsetuntoa tuo eniten ihana mieheni ja lapseni. Toki myös hyvin edennyt ura kansainvälisellä alalla jolle tuhannet hinkuavat mutta vain harvat pääsevät. Kaiken sen olen saanut peräänantamattomuudella, positiivisuudella ja toisia kannustamalla.

        Minä olen päässyt pitkälle asenteellani. Lähtökohtaisesti en ala ketään arvostelemaan, haukkumaan tai kritisoimaan mutta jos minua vastaan hyökätään, hyökkään kyllä takaisin.

        Tässäkin ketjussa moni mies on todennut, että naisen on syytä olla itsekin aktiivisempi jos jotain haluaa. Moni suhde jäisi syntymättä jos nainen olisi niin passiivinen kuin mitä sinä suosittelet.

        Tuo saalistaja-saalistettava on kuin jostain huonosta "Miehet marsista, naiset Venuksesta" parisuhdeoppaasta. Todella vanhanaikaista.

        Jokatapauksessa, jos ap:lla tuo taktiikka ei toiminut, niin on syytä ottaa uusi taktiikka. Ei se unelmien prinssi kenenkään oven taakse tule koputtelemaan, kyllä nainen voi itsekin tehdä jotain asioiden eteen.

        No sehän on hienoa, oikein kansainvälisellä alalla. Mahtaa olla iqhua istua tietsikan äärellä päivät pitkät ja kirjoitella keskustelupalstoille ohjeita miten mies isketään, onhan sekin tärkeetä hommaa ja pitkälle edennyttä!! Niin, en haukkunut sinua henkilökohtaisesti, mutta tyyliäsi kylläkin ja sinä haukuit minua kylläkin henkilökohtaisesti!! Kyllä tänäkin päivänä useammat ja kunnon miehet tykkäävät itse sen naisensa iskeä eikä tulla iskettäväksi, jolleivat ole todellakin naisistuneet oli se sitten miten vanhanaikaista tahansa. Täällä kirjoittelevat eivät kata kaikkia Suomen miehiä ja maailman miehiä se on kuule pieni osa. Eipä turhaan ole muuten noilla tietyillä palstoilla suomalaisia naisia haukuttu (miehet) epänaisellisiksi, tyrkyiksi ja liian helpoiksi, jos tyyli on toi!!


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        No sehän on hienoa, oikein kansainvälisellä alalla. Mahtaa olla iqhua istua tietsikan äärellä päivät pitkät ja kirjoitella keskustelupalstoille ohjeita miten mies isketään, onhan sekin tärkeetä hommaa ja pitkälle edennyttä!! Niin, en haukkunut sinua henkilökohtaisesti, mutta tyyliäsi kylläkin ja sinä haukuit minua kylläkin henkilökohtaisesti!! Kyllä tänäkin päivänä useammat ja kunnon miehet tykkäävät itse sen naisensa iskeä eikä tulla iskettäväksi, jolleivat ole todellakin naisistuneet oli se sitten miten vanhanaikaista tahansa. Täällä kirjoittelevat eivät kata kaikkia Suomen miehiä ja maailman miehiä se on kuule pieni osa. Eipä turhaan ole muuten noilla tietyillä palstoilla suomalaisia naisia haukuttu (miehet) epänaisellisiksi, tyrkyiksi ja liian helpoiksi, jos tyyli on toi!!

        Eli naiviksi, tyrkyksi, mauttomaksi ja naurettavaksi nimittely ei olekaan henkilöön menevää arvostelua. Kyllä tässä on ad hominemit viuhuneet puolin ja toisin. Tosin oma mokani kun alunperin tartuin provoosi ja alennuin argumentaatiosi tasolle.

        Ehdottamieni korkokenkien ja meikkausten jälkeen, epänaiselliseksi väittäminen on hieman ontuva logiikka nyt.

        Alkuperäisessä vinkissäni myös ehdotin, että nainen antaa ensin miehelle mahdollisuuden lähestyä ja tulla juttelemaan (siltä varalta, että mies onkin joku saalistaja-uros joka haluaa olla äijä). Mutta jos mies onkin ujo ja hiljainen, kuten aika monet suomalaismiehet ovat, voi nainenkin jo verbaalisesti koittaa lähestyä. Siis varovaista etenemistä ja ilmapiirin tunnustelua. Ei lähentelyä, paljastavia hepeneitä tai seuraan väkisin tuppautumista.

        Eiköhän paras ole se kultainen keskitie: ei heittäydy ihan passiiviseksi "impi hentoiseksi" tai saaliiksi, eikä lähde myöskään tuomaan itseään liian tykö edellä mainitsemillani tavoilla.


      • Nainen 33v.
        olja L. kirjoitti:

        No sehän on hienoa, oikein kansainvälisellä alalla. Mahtaa olla iqhua istua tietsikan äärellä päivät pitkät ja kirjoitella keskustelupalstoille ohjeita miten mies isketään, onhan sekin tärkeetä hommaa ja pitkälle edennyttä!! Niin, en haukkunut sinua henkilökohtaisesti, mutta tyyliäsi kylläkin ja sinä haukuit minua kylläkin henkilökohtaisesti!! Kyllä tänäkin päivänä useammat ja kunnon miehet tykkäävät itse sen naisensa iskeä eikä tulla iskettäväksi, jolleivat ole todellakin naisistuneet oli se sitten miten vanhanaikaista tahansa. Täällä kirjoittelevat eivät kata kaikkia Suomen miehiä ja maailman miehiä se on kuule pieni osa. Eipä turhaan ole muuten noilla tietyillä palstoilla suomalaisia naisia haukuttu (miehet) epänaisellisiksi, tyrkyiksi ja liian helpoiksi, jos tyyli on toi!!

        Pitipä ihan kurkata tuo tyrkky -sanan määritelmä ja tällaista löytyi:

        1) Henkilö joka haluaa julkisuuteen keinolla millä hyvänsä, pyrkiläs.

        2) Nainen jota pidetään liian houkuttelevasti pukeutuvana tai käyttäytyvänä.

        3) Itseään rohkeasti työnantajille markkinoiva työnhakija.

        Voi näemmä tarkoittaa positiivista (3) ja negatiivista (1ja2). Luulin ensin, että se on suunnilleen maksullisen naisen synonyymi mutta ei ihan niin paha kuitenkaan.

        Tuon kohdan kolme osalta olen ehdottomasti ollut tyrkky. Lähinnä opiskelujeni jälkeen kun muiden korkeasti koulutettujen kanssa piti taistella paikoista joita riitti vain murto-osalle.

        Ykköstä en ole ollut. Työn takia joudun joskus haastatteluja antamaan mutta yksityiselämääni ja muuta työhön liittymätöntä en koskaan lähtisi julkisuuteen ruotimaan.

        Kakkonen taas on aika monitulkintainen. Mikä on LIIAN houkuttelevaa? Yhtä mieltä olemme siitä, että korkokengät, meikki ja hiustenlaitto ei ole mutta paljastavat pikku hepeneet makuuhuoneen ulkopuolella ovat.

        Liian houkuttelevana käytösenä taas pidän lähentelyä, strippiluolien tanssityyliä ja sen sellaista pyllistelyä. Hymyilyä ja small talkia en pidä liian houkuttelevana.

        Itsevarmuutta ja assertiivisuutta edelleen suosittelen niin ihmissuhteissa kuin vaikka työelämässäkin. Jos se on tyrkkyä niin sitten on. Monien miesten mielestä kuitenkin itsevarmuus on naisessa viehättävää.

        Olen itse sen verran näyttävä (pitkä, tumma ja tulinen), että johan sille variksetkin nauraisivat jos yrittäisin vetää jotain vieno-kainoa saaliin roolia. Se vaan olisi niin läpinäkyvää ja feikkiä. Ja varmasti sama juttu monelle muullekin perisuomalaiselle tahtonaiselle.

        Minulle ei tässä maailmassa ole mitään tarjottimella annettu, on pitänyt itse ottaa ohjat käsiin jotta on saanut haluamansa. Ja sitä suosittelen muillekin. Harvemmin ne unelmien puolisot, työpaikat tai mikään muukaan taivaasta tipahtaa.

        Nyt täytyy kiitää kentälle. Olet Olja varmasti oikeassa elämässä ihan hyvä tyyppi. Täällä netissä joskus pienet asiat kärjistyvät ja ilkeitä sanoja lentelee. Pahoittelen omalta osaltani henkilökohtaisuuksiin menoa. Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta ja hyvät jatkot! :)


      • olja L.
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Eli naiviksi, tyrkyksi, mauttomaksi ja naurettavaksi nimittely ei olekaan henkilöön menevää arvostelua. Kyllä tässä on ad hominemit viuhuneet puolin ja toisin. Tosin oma mokani kun alunperin tartuin provoosi ja alennuin argumentaatiosi tasolle.

        Ehdottamieni korkokenkien ja meikkausten jälkeen, epänaiselliseksi väittäminen on hieman ontuva logiikka nyt.

        Alkuperäisessä vinkissäni myös ehdotin, että nainen antaa ensin miehelle mahdollisuuden lähestyä ja tulla juttelemaan (siltä varalta, että mies onkin joku saalistaja-uros joka haluaa olla äijä). Mutta jos mies onkin ujo ja hiljainen, kuten aika monet suomalaismiehet ovat, voi nainenkin jo verbaalisesti koittaa lähestyä. Siis varovaista etenemistä ja ilmapiirin tunnustelua. Ei lähentelyä, paljastavia hepeneitä tai seuraan väkisin tuppautumista.

        Eiköhän paras ole se kultainen keskitie: ei heittäydy ihan passiiviseksi "impi hentoiseksi" tai saaliiksi, eikä lähde myöskään tuomaan itseään liian tykö edellä mainitsemillani tavoilla.

        ....olen sanonut sinua naiiviksi, mutta sitähän sinä loppujen lopuksi oletkin kirjoituksinesi. Pidän ihmistä naiivina, joka luulee olevansa jollain tapaa parempi ihminen kuin muut, kun liihuaa korkkarit jalassa jne. ja jakelee mielettömiä miesteniskuohjeita, ylistää jotain muotigurua ja uskoo sokeesti sen juttuihin, on kansainvälisellä alalla ja istuu nettien sivuilla päivät pitkät juoruamassa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta tässä muutama esimerkki.

        Sinä alennuit minun argumentaationi tasolle, hah. Itse olet luonut sen ja voisiko yleensä kirjoitetusta tekstistä puhua argumentoinnista, eiköhän se vähän liity puheeseen ja puheilmaisuun! Olen oman mielipiteeni kertonut sinulle, mutta sinä se et oikein osaa lukea tai et ymmärrä luettua tekstiä. Sanoin jossain vaiheessa joko sinä tai tyylisi on tyrkky, niin saat itse valita näistä minkä haluat. Tyrkkymeiningiksi, mauttomaksi ja naurettavaksi toiminnaksi olen ilmaissut sinun tyyliäsi, en sinua. Sinä se taas puolestasi sanoit minua jälkeenjääneeksi jne. Never mind, en ota sitä kuitenkaan mitenkään vakavasti:-)

        Naisellinen nainen on mm. korkkareissa ja siististipukeutuneena, mutta epänaisellista on mennä iskemään miehiä lounaskuppilaan. Ja sano mitä sanot teitä, jotka pidätte flirttailusta ym. eivät ikinä kuuna päivänä ole kiinnostunut mistään ujosta miehestä. Vai onko sekin tullut testattua livenä? Mainitsemani hillitty nainen ei tarvitse olla impi hentoinen tai passiivinen, siltä väliltäkin löytyy variaatioita, mutta sinä miehekkäällä tavalla toimiessasi et huomaa, että ollaan erilaisia ja eikä kaikki olla "moderneja" seiskyklukulaisia.


    • fartingtoughts

      Siis haluat ilmaista varatuille miehille että olet vapailla markkinoilla? Epätoivoista...
      Pieraiseppa ens kerralla kovasti niin saat huomiota. ilmaiset ihan käytännössä haisevat ajatuksesi.

    • Peku-1

      Törmäsit varmaan läheisen pakolaiskeskuksen elätteihin.
      Pane seuraavan kerran lappu kaulaan,tule elätikseni.Takuulla toimii.Muu ei sitten ,kyllä toimikaan.
      Voit olla jonossa sijalla 50.Et silleen.

    • mies ruoka kaupassa

      kannattaa miettiä tosi tarkkaan uskaltaako kaupassa yrittää iskeä ketään. itse ainakin käyn kaupassa vain ostoksilla,ja haluan päästä sieltä ulos mahdollisimman nopeasti . joten en toivoisi kenenkään naisen siellä mitään yrittävän.muutaman kerran olen sellaiseen tilanteeseen joutunut ja se tuntuu enemmänkin oudolta kun mukavalta. suurinosahan kaupassa olevista naisista on suhteessa olevia.enkä muutenkaan ole koskaan alistunut naisen iskemäksi vaan haluan tehdä sen itse.sitten kun itse haluan ja sitten kun tapaan kiinnostavan naisen.

      • ENT. duunarin vaimo

        Tavallinen tallaaja osaa ruokaKAUPASTA tuon 2 kassia ruokaa ?! Jotenkin juttusi mättää?? Miehet syömässä ravintolassa josta haet kassies kanssa ruokaa?? Raavaat duunarit ei pidä siksi sormuksia, koska on olemassa vaara että sattuu jossain hommassa. Aika outo veto aloittajalta??? Luulis niiden duunarienkin olevan jossain baarissa eikä RAVINTOLASSA???


      • 8+4

        Et ole alistunut naisen iskettäväksi? Surkastuuko munat jos et ole se iskijä?


      • mies ruoka kaupassa
        8+4 kirjoitti:

        Et ole alistunut naisen iskettäväksi? Surkastuuko munat jos et ole se iskijä?

        mitähän tekemistä munien surkastumisella on tämän asian kanssa. minähän vaan kerroin oman kokemukseni ja mielipiteeni asiasta.


      • N37__

        Suurinosa naisista kaupassa suhteessa olevia? Kyllä sinkkujenkin täytyy syödä ja ruokaostoksilla käydä! Ihmeellisiä ajatuksia ihmisillä täällä.


      • ufafaaf
        ENT. duunarin vaimo kirjoitti:

        Tavallinen tallaaja osaa ruokaKAUPASTA tuon 2 kassia ruokaa ?! Jotenkin juttusi mättää?? Miehet syömässä ravintolassa josta haet kassies kanssa ruokaa?? Raavaat duunarit ei pidä siksi sormuksia, koska on olemassa vaara että sattuu jossain hommassa. Aika outo veto aloittajalta??? Luulis niiden duunarienkin olevan jossain baarissa eikä RAVINTOLASSA???

        Joku kassialma; jääny ruokakassien kaa pyöriin kaupungille ja eksyny illalla baariin.
        Mahtaa jauheliha jo haista ja maidot happanee...


      • N37__ kirjoitti:

        Suurinosa naisista kaupassa suhteessa olevia? Kyllä sinkkujenkin täytyy syödä ja ruokaostoksilla käydä! Ihmeellisiä ajatuksia ihmisillä täällä.

        N37__ kirjoitti: Suurinosa naisista kaupassa suhteessa olevia? Kyllä sinkkujenkin täytyy syödä ja ruokaostoksilla käydä! Ihmeellisiä ajatuksia ihmisillä täällä.


      • koruton ukko
        ENT. duunarin vaimo kirjoitti:

        Tavallinen tallaaja osaa ruokaKAUPASTA tuon 2 kassia ruokaa ?! Jotenkin juttusi mättää?? Miehet syömässä ravintolassa josta haet kassies kanssa ruokaa?? Raavaat duunarit ei pidä siksi sormuksia, koska on olemassa vaara että sattuu jossain hommassa. Aika outo veto aloittajalta??? Luulis niiden duunarienkin olevan jossain baarissa eikä RAVINTOLASSA???

        No voi hevosen... jos työmies ei saa käydä tuopillisella paikassa jossa satutaan myymään ruokaakin! Ei joka paikkakunnalla ole niin mahdottomasti valinnanvaraakaan.

        Eikä tuo kai meille kuulu mitä varten AP osti x kassillista ruokaa. Joillakin on ystäviä, joiden kanssa saatetaan viettää aikaa jonkun kotonakin.

        Tulipa mieleen että AP olisi voinut myös olla eronnut. Tai leski tai muusta syystä yksinhuoltaja, jolla on ymmärrettävä tarve useammalle kassilliselle ruokaa.


    • Vatussi

      puhumisesta olisi mitään apua ongelmaasi? Jos elekielesi parisuhteen muodostamiseksi ei ole ymmärrettävää, niin koitappa puhumalla, voit yllättyä.

      • Kokeillut

        Tollee vaan kysyy niin ei äijien tarvi katella onko sormuksii vai ei.Lisäks voi jättää alaosan ilman vaatteita,et tussukka näkyy.Ei pitäs olla vaikeeta.


    • kinkuton

      tai bulimistille, sitä tuo kertomus viestii

    • ------------

      "kotona mietin olisinko tokaissut että oliko hyvää ruokaa... mutta ehkä he olisivat itse alkaneet juttelemaan jos olisivat kiiinnostuneet."

      Tuo on perusvirhe jonka 90 prosenttia naisista tekee: "En mä halua/ei mun tartte tehdä ite mitään, kyl miehet avaa suunsa jos niitä kiinnostaa"

    • Joonas 43

      ihan samat konstit käypäsiä päivällisaikaan. Kyllä se nappaa jos on napatakseen kala, kun vaan on riittävän houkutteleva täky. Mikähän Teitä nuoria aikuisia oikeen risoo kun ette saa suuta auki itseänne ilmaistaksenne? Jos jotain haluaa, saa ääntä käyttää. Onko tuo mykkänä kassien kanniskelu mielestäsi hyvä singnaali vastakkaiselle puolelle että olet halukas tuttavuutta hieromaan ja kenties jotain muutakin?

    • aikuinen nainen

      Paras konsti iskee kun mies yksin, eikä muita mailla halmeilla. Kokeile kepillä jäätä, tiputa vaikka joku käsinen tms. nostaako sinulle sen, jos nostaa on myös huomannut sinut, sitten vaan mahdollisimman kiinnostavaa juttuu josta mies on kiinnostunut kehiin eiköhän se siitä lähde.
      Joskus kiinnostunut mien osoittaa huomionsa sinulle puhumalla jotain kohtelias eli tilanne voi tulla milloin vain ja missä vain, sitten voitkin iskeä kuin sika limppuun:)

    • Tehtiin tutkimus seuraavasti:
      Kaveri kysyi aina suoraan kadulla kauniilta naiselta, lähteekö hän panolle. Usko tai älä, kolme antoi korvatillikan,kolme katsoi halveksivasti eikä sanonut mitään,yksi lähti karkuun ja kolmelta hän sai.

    • a

      On sulla ongelma,miten iskeä mies arkena.Käy useammin kaupassa,ei tarvi kantaa sitten kun yhtä kassia.Anna hyvä ihminen miesten rauhassa syödä ruokansa,he ovat ruokansa ansainnut niinkuin kukatahansa muukin.Laita lappu kaulaas,etu ja selänpuolelle jossa lukee MIEHEN PUUTE,OLEN VAPAILLA MARKKINOILLE JOLLE KAIKKI KELPAA.Sillä silloin ne miehet joilla vähänkin on järkeä päässä,kiertävät sinut kaukaa ja jos joku luoksesi tulee hän on täysin tollo ja sinä olet juuri hänen arvoisensa.

      • Nainen 33v.

        Ei ole ihme, että tässä maassa sinkkuja piisaa kun ihmisten asenne on tuo. Aloittaja kysyy vinkkejä ja hänelle vaan vittuillaan. Näille palstoille voi olla kirjoittamatta jos ei ole mitään järjellistä asiaa.

        Parantaako se jotenkin oloa kun tuon negatiivisuuden ja katkeruuden saa purkaa tämmöisillä keskustelupalstoilla?

        Sääliksi käy.


      • N37_____
        Nainen 33v. kirjoitti:

        Ei ole ihme, että tässä maassa sinkkuja piisaa kun ihmisten asenne on tuo. Aloittaja kysyy vinkkejä ja hänelle vaan vittuillaan. Näille palstoille voi olla kirjoittamatta jos ei ole mitään järjellistä asiaa.

        Parantaako se jotenkin oloa kun tuon negatiivisuuden ja katkeruuden saa purkaa tämmöisillä keskustelupalstoilla?

        Sääliksi käy.

        Samaa mieltä! Ihan uskomattoman asiattomia vastauksia suurin osa.


      • ufafaaf
        N37_____ kirjoitti:

        Samaa mieltä! Ihan uskomattoman asiattomia vastauksia suurin osa.

        Asiaton on aloittaja itse siksi koska kyttäilee varattuja miehiä ja haluaa vinkkejä niitten iskemiseksi! Kyllähän sellanen peli ottaa rehtiä kansalaista pannuun!


      • Ei takuulla
        ufafaaf kirjoitti:

        Asiaton on aloittaja itse siksi koska kyttäilee varattuja miehiä ja haluaa vinkkejä niitten iskemiseksi! Kyllähän sellanen peli ottaa rehtiä kansalaista pannuun!

        Kysyä saa mitä vaan, vastata saa kunhan puhuu asiaa! 1:ksi se on varatun miehen vika jos lähtee teidän kutsuman "kyttäilijän" matkaan, ei "kyttäilijän". Ja että sellainen peli ottaa rehtiä kansalaista pannuun. Rehti kansalainen on sellainen joka ei puutu toisten asioihin, ei tapaile muita ihmisiä, noudattaa kaikkia lakeja tieteen ja taiteen sääntöjen mukaan eikä jätä kiillottamatta postilaatikkoaan siivouksen yhteydessä. Suurin osa kansalaisista eivät ole 100%:n rehtejä. Ja huom. Rehti sisältää rehellisen, mutta kansalainenkin joka ei ole rehti voi olla rehellinen. Jokainen valitsee oman tiensä miten kulkee, ei moitita heitä vaan neuvotaan. Ja jos on asenteena "Ei minun mies vieraissa käy ja jos käy niin ei se ole sen syy", niin voin sanoa että itsepä olet väärässä ja itsepä olet väärän miehen itsellesi valinnut.


    • Mutta kenen

      Miten isketään!!! Erikoista ja outoa. Siis tosiaan jos olet tyrkyllä ja puutteessa ja tahdot aidosti itse kantaa vastuun siitä että haluat saada "erityiskontaktin" johonkin päivittäis tavarakaupan satunais ihmisin niin mene henkilön luo ja kerro asiasi juuri sellaisena kuin itse sen tahdot esittää. Vain se on ainut oikea ja rehelinen.

      Onko tuo tyypillistä että nainen haluaa nimenomaan salaisen tavan ilmaista "herkutteluja pika tarpeensa" mutta siten että sen tekee joku muu ja täten on tullut isketyksi eikä itse tarvinnut tehdä mitään.?!

      Kun naiset olette halunneet sen "tasa-arvon" teidän täytynee tajuta että kaikki pitää tilata etukäteen ja itse olla vastuussa. Se koskee myös baarien miehiä ja ruokailijoita sekä kaupan kassajonoja.

      Hyvää on se että tunnustat että haluja on ja suhteita voi kalastella ja metsästellä naiset niikuin tekevät ja olipa varattua tai ei! Niinkuin totesit.

    • Kevät Esikko

      Niinpä, juuri noiden useiden vastausten perusteella emme osaa enää keskustella kasvotusten. Kaipaamme oikeasti ohjeita perinteiseen tapaan toimia;koskaan ei voi olla varma, että toinen kiinnostuisi. Ei kukaan halua oikeasti rukkasia. Me haluamme vain hiukan oppia yhteisöllisyyttä, yksilöllisyyden jalustalle nostamisen sijaan. Vanhassa vara parempi vai kuinka? Miettikää miten ennen nettiä toimittiin, kun halusimme tutustua toiseen? Vrt. Ehdotin tapaamista, toinen kysyi;ootko facebookissa? Tsemppiä meille kaikille ja löytäkäämme toisemme oikeassa elämässä eikä pelkästään virtuaalisesta...

    • AINA VOI YRITTÄÄ

      Mulla sama tilanne...mut oon kekannu ,,mulla ei oo rillejä päässä,voitko katsoo ton hinnan.--tai toi on niin ylhäällä... voitko auttaa..ym..mentiin 1 kaljalle samaan,paikkaan (vahingossa) ja ny kohta ollaan oltu 2v yhdessä...repikää siitä
      voshan sitä aina kokeilla...ONNELINEN SATTUMA!

    • Jacque

      Itse olen kanssasi aika lailla samanikäinen herrasmies ja uskallan väittää, että henkilökohtaisesti arvostan suuresti sitä, jos naisella on pokkaa tulla juttelemaan keskellä kirkasta päivää. Valitettavan usein se jää pelkästään meidän miesten harteille.

      Itse pyrin menemään juttelemaan, jos näen jossakin kiinnostavan naisen - riippumatta paikasta tai ajasta. Vaatihan se hieman rohkeutta kävellä tuosta noin juttelemaan kesken arkipäiväisen tilanteen. Mutta mikäs sen kivempaa! Molemmat saavat varmasti hieman piristystä päivään.

      Tervetuloa juttelemaan, jos törmäillään. ;)

    • 13+13=

      mistäs päin sie oot???ja haluaisitkos tutustuuu???

      • Jacque

        = 26

        Oliko tämä mulle tarkoitettu? :) Helsingistäpä minä. Ainahan sitä voi tutustua uusiin ihmisiin...


    • naispuoleinen.

      seuraavaan kertaan voit varautua kunnolla. Tai sitten ei kantsi, vaan tehdä siltä miltä tuntuu. Muistui mieleeni tuosta oven avaamisesta, kerran minulle avasi kaupassa oven mua edellä ollut asiakas miespuoleinen. Ite oon nainen. Hän jäi ikään kuin odottamaan mun tulemista perässäni. Jäi pitämään ovea auki. Kiittelin ja taisin hymyillä, mutta sitten jäinkin hidastelemaan pyörälle, ettei vaan jää odottelemaan minua jossain. Nimittäin olin alkanu aika vasta seurustelemaan enkä halunnut mitään vaivautuneita tilanteita tahi antaa mitään aihetta sen kummemmin. Hymy muistaakseni kuitenkin pääsi siinä oven avaustilanteessa. Se nyt voi tulla automaattisesti.

    • toimiivarmasti

      että moi mä haluun sut.

    • FelFem

      Aika mahdotonta tuo iskeminen yhtäkkiä on, itse ainakin pitäisin outona ventovierasta, joka tyyliin jossain ruokakaupassa yrittää iskeä. Paras tapa saada partneri: kaverin kautta.

    • kokemusta1

      Mun neuvoni olisi katsoa merkitsevästi rintoihin tai vaihtoehtoisesti housujen pullotusta. Vastauksen saa jossain muodossa takuuvarmasti. Muista tulkita vastapuolen kehonkieltä oikein.

    • Jätät kassit kotiin, haet lounaan seisovasta pöydästä, samalla katsoen tarkkaan kuka on kiinnostavimman näköinen tyyppi. Kun olet saanut lautasesi täytettyä, istut täysin pokkana valitsemaasi uhria vastapäätä. SAMAAN PÖYTÄÄN, KIITOS! Alat muina naisina juttelemaan ilmeisimmästä asiasta, eli ruoasta. Suosittelen seuraavia avauksia, joita kukaan mies ei voi vastustaa: "Tosi hyvää muusii täällä." "Mmmmm, nakkikastiketta!" Olet juuri päässyt miehen kanssa samalle aaltopituudelle. Tästä on hyvä jatkaa. Ihan vahingossa annat jalkasi nojata kevyesti hänen jalkaansa ja kysyt: "Saaks mä vähä vilkasta tota sun lehtee?" Otat lehden, vilkaiset sitä, taittelet siististi ja ihan vahingossa laitat sen omalle puolellesi pöytää, kauimmaiseen nurkkaan miehestä katsottuna. Olet juuri saanut kaiken hänen huomionsa, samalla kätevästi poistaen sen esineen, joka todennäköisimmin tulisi teidän väliinne. Hymyile kauniisti ja puhu mistä tahansa, antamatta äijälle aikaa ajatella. Syöminen ja höpötyksen kuuntelu samanaikaisesti kuluttaa kaiken aivokapasiteetin todella tehokkaasti, joten seuraavaksi toteatkin, että: "Sä oot tosi kiva ihminen, osaat keskustellakin(kuunnella höpötystä) niin ihanasti. Voitaspa jatkaa jutustelua, mut pitää kai mennä töihin. Hei, onk sul joku numero, jos mä vaik soittasin sulle?" Kun mies sanoo "Mmm, tota noin...", lykkäät käteen kynän ja paperia. Katsot silmiin odottavasti, äijä antaa numeronsa ja voit poistua paikalta antamatta hänelle tilaisuutta harkita tai muuttaa mieltään. Jos sinulla on isot rinnat, on homma aina vain helpompi. Jollei rintoja erota närhen munista, ei se mitään. Liikautat vain keskustelun aikana olkapäitäsi, kuten tekevät isorintaiset naiset, joilla rintsikan nauha painaa olkapäätä. Tämä luo vaikutelman naisesta, jolla on rinnat. Yksi, korkeintaan kaksi kertaa riittää. Oikeasti, koollahan ei ole väliä, vaan vaikutelmalla, että rinnat ovat olemassa. Onneksi olkoon, olet juuri saanut miehen! Toivottavasti osaat käyttää häntä oikein. Muista, että toimiakseen tyydyttävästi mies vaatii säännöllistä voitelua.

    • sadestakistani

      Kysyt kaikesta kantamuksesta ja kiireestä huolimatta kiinnostuken kohteelta kalenteria. Kun hän ihmettelee miksi, vastaat: Saisit merkata siihen päivämäärän ja kellonajan, jolloin ensimmäisen kerran tavattiin. Mukavaa mistella sitten lastenlasten leikkiä pihakuistilla katsellessa?

    • ....

      .. kaksin kertainen ilo. voit vihjailla että miten mukavaa olisi syödä ostamasi ruoat jonkun kanssa.

    • juupasvain

      ku levität vaa jalkas niille äijille heti ja näytät rakkauttas...sen te ämmät ainakin osaatte kaikille tehä

    • helppo nakki

      No; isket vaan kiinni siihen mitä tarttet. Kiinnostuksesi esim.kanankoipia kohtaan voit osoittaa heittämällä kädenkäänteessä paketin kidutettua kanaa ostokoriisi tai sitten voit valita samalla laillakasvatettua possua....Silleen se kiinnostus ilmenee. Ja kotona voi sitten iskeä hampaillaan kiinni em. tavalla onnistuneesti kiinnostuksen kohteeksi päässeille tuotteille ja lopunhan jo tiedätkin. Olette yhtä!

      • nainen vaan

        Voi ei, pitääkö tässä nyt alkaa viel kaiken ruuan ostamisen keskellä miettiin onko joku mahdollisesti iskemässä, tai et itse pitäis sinkkuna alkaa hymyileen ja silmää iskemään ruokakaupassa..Hyvä et saan pidettyy mielessä ostoslistan et muistaa kaiken tarpeellisen ostaa kotiin ettei heti tarviis uudestaan lähtee kauppaan. Tietty jos joku hyvännäköi osuu eteen niin voin hymykuoppia vilauttaa, mut muuten mä ainakin haluun pitää ruokaostokset ja miehen iskemiset erillään. Usein myös käyn töiden jälkeen kaupassa ja sitä on aika väsyneen näköi ja muutenkin uuvahtanut olo et ei tuu heti miehen saamiset mieleen..ja muutenkin haluu mahdollisimman nopeesti ulos kaupasta ja kotiin syömään. Ja en ole sit mikään lihava...syödä vaan pitää aina välillä sinkkunaisenkin.


    • 2905

      ja ihan vahingossa, menin R-kioskille ostamaan lottoa ja siinä samalla pelasin hedelmäpeliä, no siinä vieressä sattui olemaan aika kiva mieshenkilö samalla pelaamassa, pieniä voittoja tuli ja huomasi että hän seuraa tarkkaa mun peliäni, vilkaisin häneen jolloin tämä mieshenkilö kysyi että voiko hän antaa pelivinkkejä, siinä sitten juteltiin niitä näitä (olin muuten lenkkivaatteissa ja pipo päässä) joten kyseessä ei ollut mikään taktinen tarkoitus olla iskemässä ketään, niin sitten hän pyysi minua yhdelle oluselle paikalliseen kuppilaan (oli muuten hiton kylmä ilma) SIITÄ SE VAAN LÄHTI KÄYNTIIN....

      Älkää hyvät ihmiset lähtekö tietoisesti iskemään ketään mihinkään, kyllä se oikea tulee vastaan vaikka lenkkipolulla ja aina jollakin verukkeella saa juttua syntymään....

      • aam..

        Aamulla kääntyy oikealle kyljelleen ja sanoo huomenta.


    • konsuli.vm.81

      jos olisin ollut paikalla , ja olisin nähnyt neidin raskaine kantamuksineen niin olisin tullut luokse ja tiedustellut että anteeksi hyvä neiti , saanko tarjota kantoapuani TAI anteeksi neiti mutta saanko kantaa kassinne ??? mutta harmi kun en ollut paikalla ...

      itse olen toiminut niin oman paikkakuntani kaupassa yhdelle neidille . mutta tiesin että siitä ei kuitenkaan mittään tule kun tiedin hänen olevan samasta työpaikasta ... halusin vain auttaa kun hänellä oli kaksi isoa pussia ostoksia viikonlopuksi ja itsellä oli vain pieni pussillinen tavaraa , noh menihän ne kaikki siinä samassa autolle päin ... sain vain sanan "kiitos kauheesti tästä , nähdään maanantaina töissä" se riittää minulle ... mutta kun olemme töissä , olen aivan erinlainen , hilajanen ja syrjään vetäytyvä . hän kun menee ohitse ja moikkaa niin kyllä tottakai moikkaan kun katson päin ja annan kainon hymyn joka on minua ... ja sitten käännän katseeni takaisin työhön .

      ilmankos en saakkaan ketään tällä tyylillä ...

      oma vika ...

      • pumpinonsteeltonight

        Tämä just ottaa pannuun. Olen odotellu että töissä yks mies joka kuulema on tuijotellut minua (sanoo pari työkaveria), ei saa suutaan auki. Moi ja moi vaan... Tulisi ja sanoisi jo jotain, ehdottaisi että tavattaisiko jossain viikonloppuna. Olisin aivan otettu jos vaikka saisi jotain änkytettyä edes jotain.
        Käyn ihan kuumana jo joten on kai pakko kohta toimia ite. Saa nähdä joukseeko sälli karkuun, sen verran aralta vaikuttaa. Täytyy sit jousta perässä.Kädetkin sillä tärisee kun jotain kamoja mulle joutuu antaan...Sehän vaintekee vaikutuksen innostaa enemmän kun muija näkee että saa toisen fysiikankin ihan tutisemaan..aarrghh..Mutta siis mitään ei saa jos ei tee mitään. Torjutuksi tulemisen riski on olemassa, mutta entä sitten ei pidä ottaa niin raskaasti. Ainakin saa harjotusta jos ei natsaa.


    • sinua,,,,,

      no olisit vaan tokaissut.. HEILLE KAIKILLE,,kun olisit halunnut flirttailla HEIDÄN kanssa, ja olisit halunnut juttuun HEIDÄN kanssa, oikein kovalla äänellä olisit ilmoittanut HEILLE kaikille, että olen vapaa kiinnostaako TEITÄ. Tyyliin näin,,, mato, mato täällä tipu, onks teilläkin pussit täynnä:)

    • sannamamma

      arvasin että jotkut takertuu 'varattuja miehiä' kohtaan, vaikka eihän sitä niin ollut tarkoitettu että tarkoituksella niitä iskis. varsin usein vain sattuu niin käymään että varatut miehet on niitä jotka flirttiin lähtee, ja mukaankin lähtisivät monet varatut, jos niitä huolisi!
      itse katselen kaupoissa, kävelyllä, urheilupaikoissa, kirjastossa ja kaikissa arkisissa paikoissa aina miehiä sillä silmällä. eihän sitä koskaan tiedä missä sitä tapaa jonkun ihanan ja mielellään pysyvän sorttisen yksilön.
      paljon on flirttiä ollut ja monet on nostelleet lapasia maasta tms, ja on lyhyitä keskusteluja vaihdettu, mutta jostain syystä jutut ei ikinä etene edes siihen että mies kysyisi liikunko usein kyseisellä seudulla, näkeeköhän vielä minua tms.. saati sitten että numeroa tai nimeä kysyttäisiin.
      olen vanhanaikainen ihminen (tosin 25v) ja oletan myöskin että mies pyytää numeroa tai tapaamista. minä voin aloittaa flirtin, hymyillä, katsoa, hakeutua lähelle, mutta sitten odotan että toinen tekee siirtonsa..jos ei mitään tapahdu, lähden tilanteesta pois. en koskaan aloita itse keskustelua, vaikka tahtoisinkin, ei vain kantti riitä..puntit tutisee:D
      en käy yöelämässä paljoa ja jos käyn, en sieltä etsi miehiä enkä huoli, pidän hauskaa kavereiden kanssa, mutta esim luistelukentillä tai hiihtoladuilla olisi kiva törmätä mukaviin miehiin.
      (saattaa johtua tämä iskemättömyys siitä että olen yh ja aina siten liikkeellä lapsen kanssa, eli otsassani lähes lukee VARATTU! :D ei se silti ole hymyjä tai silmäniskuja estänyt saamasta:) )

      • m, 30+

        tulikin:
        "voin aloittaa flirtin, hymyillä, katsoa, hakeutua lähelle, mutta sitten odotan että toinen tekee siirtonsa..jos ei mitään tapahdu, lähden tilanteesta pois. en koskaan aloita itse keskustelua"

        Kas kun harva mies vielä noista vetää sellaista johtopäätöstä, että olisit iskettävissä. Hymy: ehkä sinulla on muuten vaan hyvä päivä. Katse: ehkä näytän vähän joltain vanhalta tutultasi ja mietit, olenko hän. Tai sitten minulla on ketsuppia puserolla. Hakeutuu lähelle: siinä lähellä, oli se sitten kaupan tai kirjaston hylly tai bussipysäkin aikataulu, on jotain sellaista mitä haluat oikeasti katsoa, ja se että minä olen siinä, on vain sattumaa. Ei MULLA riittäisi pokka lähteä avaamaan puhetta vain noin moniselityksisien liikkeiden perusteella. Avaa vaan se suusi, niin sitten voi jotain tapahtuakin. Kysyt vaikka kelloa tai jotain.


      • sannamamma
        m, 30+ kirjoitti:

        tulikin:
        "voin aloittaa flirtin, hymyillä, katsoa, hakeutua lähelle, mutta sitten odotan että toinen tekee siirtonsa..jos ei mitään tapahdu, lähden tilanteesta pois. en koskaan aloita itse keskustelua"

        Kas kun harva mies vielä noista vetää sellaista johtopäätöstä, että olisit iskettävissä. Hymy: ehkä sinulla on muuten vaan hyvä päivä. Katse: ehkä näytän vähän joltain vanhalta tutultasi ja mietit, olenko hän. Tai sitten minulla on ketsuppia puserolla. Hakeutuu lähelle: siinä lähellä, oli se sitten kaupan tai kirjaston hylly tai bussipysäkin aikataulu, on jotain sellaista mitä haluat oikeasti katsoa, ja se että minä olen siinä, on vain sattumaa. Ei MULLA riittäisi pokka lähteä avaamaan puhetta vain noin moniselityksisien liikkeiden perusteella. Avaa vaan se suusi, niin sitten voi jotain tapahtuakin. Kysyt vaikka kelloa tai jotain.

        hymy joka annetaan flirttaillessa on tyystin erilainen kuin hymy joka asuu kasvoilla muuten vain hyvänä päivänä. jos katsoo silmiin juuri kyseistä henkilöä ja hymyilee juuri hänelle, kääntää katseen pois ja katsoo uudestaan hymyillen..siirtyy mahdollisesti lähemmäs..tiedäthän, tavallista flirttailua, jonka ujompi ja tyhmempikin tunnistaa!!
        alkuperäinen kysymys oli että miten arkipäivänä miestä isketään ja lähestytään, olettaen että tarkoitettiin lähinnä miten isketään ilman sitä tuoppia kädessä ja kikattavia kavereita taustalla, niin vastaukseni siihen oli oma kokemukseni asiasta, eikä sen tarvitse sinua miellyttää, m 30 .
        olen kaunis mutta ujo naisihminen ja olen tavoiltani ja tyyliltäni perinteitä kunnioittava, mies hakee ja vie, kuten tanssiessa. en samaistu ollenkaan tähän nykymaailmaan jossa naiset tekevät aloitteita ja käyttäytyvät ainakin humalassa joksus jopa hyökkäävästi miehiä kohtaan, sellaista nolottaa katsella.
        jos mies ei uskalla tulla juttelemaan ihan itse, niin hän ei sitten varmaan olisi minulle muutenkaan sopiva mies. tahdon sosiaalisen, aloitekykyisen ja rohkean miehen, tasapainottamaan omaa ujouttani.
        ja kyllähän sitä näkee jos toinen vaikuttaa hurjan ujolta tapaukselta, mutta kiinnostavalta ja ennen kaikkea kiinnostuneelta, niin voihan sitä hieman avittaa ja sanoa jotain pientä, mutta jos mies ei siitä saa tuulta purjeisiin niin en kehtaisi niin tyrkylle alkaa että ihan jaarittelemaan jäisin..

        pahoittelen jos taas sanoin jotain mikä ärsytti sinua, m 30 :)


    • sannamamma

      ostan myöskin ruokaa kassi kaupalla:) mutta onkin kaksi suuta ruokittavana.
      ja vastaukseni siis ytimekkäämmin on:
      älä mene juttelemaan, varsinkaan kun toiset syö!!
      hymyile, vieläpä monta kertaa.. viivyttele paikalla.. jos ei sinulle tulla juttelemaan, et ole säväyttänyt tarpeeksi. jos joltain mieheltä viet jalat alta hymylläsi niin kyllä taatusti tulee juttelemaan!!
      itse en koskaan kulje korkkareissa tai hepeneissä, liikun pipo silmillä, toppapuku päällä ja pulkka toisessa kädessä laahaten ja ruokakassi toisessa, ja silti miehet katsoo ja katsoo peräänkin.. kun ei sieltä toppakamojen alta muuta näy kuin se hymy!!
      se on se HYMY; lämmin, avoin ja kaunis ele, joka saa jalat alta, EI ne meikit ja korkkarit!

      • m, 30+ v

        "jos joltain mieheltä viet jalat alta hymylläsi niin kyllä taatusti tulee juttelemaan!"

        Noup. Kyllä niitä mieleenpainuvia hymyjä on tullut, mutta kaikki mitä niistä on seurannut, on se että olen muistellut sitä vielä illan tullen kotona, yksin teekupin ääressä...


      • sannamamma
        m, 30+ v kirjoitti:

        "jos joltain mieheltä viet jalat alta hymylläsi niin kyllä taatusti tulee juttelemaan!"

        Noup. Kyllä niitä mieleenpainuvia hymyjä on tullut, mutta kaikki mitä niistä on seurannut, on se että olen muistellut sitä vielä illan tullen kotona, yksin teekupin ääressä...

        no minua on monta kertaa lähestynyt mies ihan vain sen takia että hymyilin, sanonut ettei voinut jättää asiaa sikseen koska se olisi sitten illalla yksin teekupin ääressä mietityttänyt!! no korjaan edellistäni: Aika Monet miehet menevät juttelemaan jos jollain tavoin on onnistunut tekemään lähtemättömän vaikutuksen!!
        mutta asiaa auttaa jos tilanteen tekee miehelle helmoksi ja on helposti lähestyttävä!


    • päivällä. kyseinen nainen oli kassalla töissä ja huomasin hänen hymyn ja katseen, ujo mies kun olen niin hymyilin ja kattelin takas. eräänä perjantaina hän kysyi että mitä meinasin viikonloppuna tehä. ja kun vastasin että baariin olis illalla tarkotus mennä, niin kysyi paikkaa ja sano että sinne hänkin oli tulossa. baarissa hän vilkutti kauempaa ja menin jutteleen. siitä synty jonku viikon juttu. jonka jälkeen murtu sydän ja pari luutakin. no ei sentään luita mutta jos niitä ois sydämmessä ollut niin murtunut ois. kuitenkin tapa jolla hän ilmaisi kiinnostuksen oli erittäin miellyttävä. suosittelen sitä! ohjettahan aloittaja kysyikin.

      • tommimän

        Mulle kävi näin.. Kaupassa siistin näkönen sihteeri kassiensa kanssa, menos ovesta ulos. No mä hyökkään hymyillen avaamaan ovea, ja perkele sen ukko kävelee autolta vastaan. Oli muute viimenen tälläne isku yritys!!!!!


      • jaksan kirjottaa
        tommimän kirjoitti:

        Mulle kävi näin.. Kaupassa siistin näkönen sihteeri kassiensa kanssa, menos ovesta ulos. No mä hyökkään hymyillen avaamaan ovea, ja perkele sen ukko kävelee autolta vastaan. Oli muute viimenen tälläne isku yritys!!!!!

        Tuo just minuu ärsyttää, kun yks kerta ei onnistu niin sit mies nostaa kädet pytyyn.
        Sit ne vanhana peräkammarin poikina selittelee kavereilleen että kyllä minä kerran yritin iskeä tyttöä siitä on sellaset kolkytä ei kun pirut soikoon oliskohaan siit sitte jo nelkytä vuotta ainakee, emmie sen jälk uo kehdannu.
        Kyllä se sitten sattuu kovasti syvämeen kun saa pakit,

        mutta kun kundi vetää nakkijonossa turpaan niin että hampaat sinkoilee suusta - niin ei muuta kuin seuravana viikonloppuna uudestaan ja samalle snakarille jonoon, jos vaik sais taas kivaa kontaktia ...

        mikä ihme teitä kundeja vaivaa????
        Oikeesti kun ei ymmärrä miehii!!!


    • verolandia

      mitä te täällää teette?

      verolandia.com

    • YETSKA

      ainakin juoksen karkuun, jos joku tuiki tuntematon nainen alkaa lounasaikaan heittämään läppää paikasta riippumatta. Kyseessä on lähes poikkeuksetta joku sekopää, jolla tautistatus kaiken lisäksi epäselvä. Jos heittää läppää minulle, niin on varmaan heittänyt yhtä kevytmielisesti aikaisemminkin jonkun muunkin miehen kanssa. Pthyi saatana sentään :)

      Jos mies vähänkin arvostaa itseään, niin nämä tuttavuutta tekevät kannattaa kiertää kaukaa :>

    • jp
    • ZinkkuNti

      Jos olet viehättävä nainen/mies niin iskeminen on mahdollista koska vaan, paikasta ja ajasta riippumatta. Katsekontraktin saaminen on se eka tavoite ja pieni yhteisesti huomattu kommellus voisi olla se jään särkevä jutun juuri. Parasta olisi jos kyseessä olisi molempien vakiopuoti niin siellä sitten tiuhaan ostamaan tavaraa ja viipyilemään hyllyjen välissä. Jos ihastus menee autolle niin selvitä rekisterinumeron avulla osoite ja kas kummaa satutte piakkoin lenkille yhtäaikaa ja silloin se jutustelu onkin jo luontevampaa jos vaikka sattuisi jommalla kummalla koira olemaan mukana.

    • Onnistuu

      ja katso kauan silmiin.

      • eläväi..

        Esim. pussissa, niin laita matikka taskuun, toimii paremmin tansseissa.


      • Tavismamma
        eläväi.. kirjoitti:

        Esim. pussissa, niin laita matikka taskuun, toimii paremmin tansseissa.

        Jos vielä saat samanlaisen vastineeksi, niin ehdota yhteistä jälkiruokaa tai kahvikupposta siinä raflassa.Siinä voi sitten vaihtaa mielipiteitä ja jos enempi kiinnostaa, niin vaikka puhelinnumeroita. Jos ei hymy tuota tulosta, voi aina jatkaa matkaa :o)


    • miehen sydämeen käy vatsan kautta.Siellä ruokakasseissa voi olla jotain tosi herkkua.Katsii ottaa selvää.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe