Mä voin sanoa ainakin että "Hyvin menee,mutta menkööt" Kuinkas teillä?
Mitäpä tänään..
14
316
Vastaukset
työrintamalla menee loistavasti, mutta sehän tietenkin sitten kostautuu väsymyksenä. Liikuntarintamalla on uusi vaihde päällä, olen aloittanut pari uutta lajia.!
Rakkausrintamalla on hyvin hiljaista :)
Että osin menee hyvin, osin voisi vähän petrata....mitä urheilua olet alkanut harrastaa?..Toivottavasti et ainkaan potkunyrkkeilyä,koska sit mun pitäisi putsata suutani sinunkin kohdalla ;))
Rakkausrintamalla olet itse kyllä sössinyt, tulijoista ei liene puutetta ;)Kadunmies kirjoitti:
...mitä urheilua olet alkanut harrastaa?..Toivottavasti et ainkaan potkunyrkkeilyä,koska sit mun pitäisi putsata suutani sinunkin kohdalla ;))
Rakkausrintamalla olet itse kyllä sössinyt, tulijoista ei liene puutetta ;)potkunyrkkeilyäkin.....Mutta päädyin napatanssiin *nauraa* Sen lisäksi olen kokeillut vesijuoksua. Nää harrasteet tosin on sellaisia kerranviikossatunti, että lähinnä mielenvirkistystä, porukalla on mukava liikkua.
Vai ite sössinyt, no, ehkä sitä tässä iässä on jo niin omapäinen ettei mistään tule mitään... :))TaikisN kirjoitti:
potkunyrkkeilyäkin.....Mutta päädyin napatanssiin *nauraa* Sen lisäksi olen kokeillut vesijuoksua. Nää harrasteet tosin on sellaisia kerranviikossatunti, että lähinnä mielenvirkistystä, porukalla on mukava liikkua.
Vai ite sössinyt, no, ehkä sitä tässä iässä on jo niin omapäinen ettei mistään tule mitään... :))...sithän mä voin viedä sut kesällä lavatansseihin,sä tanssit vatsallas ja mä vedät rokit ja humpat samalla taatulla tyylilläni, joka on ammennettu isosta taskumatista ;)
Olen kans harkinnut vesijumppaa,pitäisi ottaa itseä vähän niskasta kiinni ja saada vauhtia, tulipa mieleen että jospa etsisin jonkun kylpylän josta kävisin ottamassa vähän vauhtia tuolle jutulleKadunmies kirjoitti:
...sithän mä voin viedä sut kesällä lavatansseihin,sä tanssit vatsallas ja mä vedät rokit ja humpat samalla taatulla tyylilläni, joka on ammennettu isosta taskumatista ;)
Olen kans harkinnut vesijumppaa,pitäisi ottaa itseä vähän niskasta kiinni ja saada vauhtia, tulipa mieleen että jospa etsisin jonkun kylpylän josta kävisin ottamassa vähän vauhtia tuolle jutulleon (useimmissa) ohjattua liikuntaa tarjolla myös muillekin asiakkaille kun kuntoutettaville, kannattaa kysellä :)
Mä olin marraskuussa kuntoutusjaksolla ja sieltä sain vesijuoksukipinän jota olen nyt jatkanut kansalaisopiston kurssilla omalla paikkakunnalla.
Mutta en mä nyt kuitenkaan ala vatsallani tanssimaan, ihan pystyasennossa ja jaloilla sentään :DTaikisN kirjoitti:
on (useimmissa) ohjattua liikuntaa tarjolla myös muillekin asiakkaille kun kuntoutettaville, kannattaa kysellä :)
Mä olin marraskuussa kuntoutusjaksolla ja sieltä sain vesijuoksukipinän jota olen nyt jatkanut kansalaisopiston kurssilla omalla paikkakunnalla.
Mutta en mä nyt kuitenkaan ala vatsallani tanssimaan, ihan pystyasennossa ja jaloilla sentään :D...vähän tutkia tuota kylpylälomaa,voi olla että minulla on pieni mahis saada stipendi sellaiseen,jos ei, niin sitten menen omalla kustannuksellani
Mä olen joskus nähnyt vatsatanssia,siinähän herkkua pyöritetään miehen nokan edessä..koskee ei kuitenkaan saa tai järkkäri vetäsee turpiin,noin siis ravinteleissa
menee ja tulee:- Kun nyt ensin tietäisi, mikä menee...oiskos talvi ja kevät tulee enemmin, taikka myöhemmin:-)
...mikä tulee,syksyllä kaikki on jo toisin..sekä kevät että takatalvi jota kesäksikin kutsutaan
Kadunmies kirjoitti:
...mikä tulee,syksyllä kaikki on jo toisin..sekä kevät että takatalvi jota kesäksikin kutsutaan
Mennyttähän ei saa takaisi ja tulevien kanssakaan ei sovi ryhtyä elvistelemään....*jarruttaa*
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Mennyttähän ei saa takaisi ja tulevien kanssakaan ei sovi ryhtyä elvistelemään....*jarruttaa*
...vaan menee, Mennyttä ei saa takaisin,eikä edes edestakaisin. Minulla on muuten räystäältä roikkumassa julmat jääpuikot,jos olis tarvetta vaikka grogilasiin tai lumiukolle nenuksi niin halvalla lähtis
hyvin huitelee..Kiirettä piisaa,mutta onneks olen vetreä ja virkeä nainen..:))
...sitä tultiin vanhoja eltaantuneita silmämuniani kiusaamaan, missäs hommassa olet vetreä ja virkeä?, minä tunnustan että pölyimurin käytössä mä olen varsinainen laiskimus,, ja kovin innotonkin..harja ja kihveli ja lattiarätti on minulle tutumpia,äänettömiä taisteluvälineitä
Kadunmies kirjoitti:
...sitä tultiin vanhoja eltaantuneita silmämuniani kiusaamaan, missäs hommassa olet vetreä ja virkeä?, minä tunnustan että pölyimurin käytössä mä olen varsinainen laiskimus,, ja kovin innotonkin..harja ja kihveli ja lattiarätti on minulle tutumpia,äänettömiä taisteluvälineitä
kaikessa vetree virkee ja notkee..;)) Minä tykkään kiusata imurilla,mutta oishan tuo harjakin aikamoinen väline...;)
- Meriläinen
Menee, menee!
Kohta tää menee töihin kun pomo peru lomautukset joita olis ollut kaks viikkoo. Ja siinähän ne tämän viikon yötkin sitten menee.
No kun sitä rahaa kuitenkin menee, niin ihan hyvinhän tääkin jutska sitten menee.
No aika, se menee niin hirveällä vauhdilla ettei perässä meinaa pysyä.
Viikonlopulla tää menee sitten taas helsinkiin käymään, tuttuja tapaamaan.
Kesä kun ykskaks tulee niin sitten taas menee saareen.
Niin jotta aikaste hyvin menee, kiitos kysymästä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812