Vaeltakaa Hengessä

lutkulainen

Tässä olevassa listassa on lueteltuna muutamia sellaisen ihmisen luonteenpiirteitä ,joka on lihallinen eikä vaella Hengessä.Ehkäpä tämä lista,vaikka epätäydellisenäkin antaa monille uutta ajattelemisen aihetta.
YLPEYS:Itsetärkeys ,itsenäinen henki ,jäykkyys,turha tarkkuus.
RAKASTAA KIITOSTA:Tahtoo tulla huomatuksi ,tahtoo olla ensimmäinen, kiinittää huomiota itseensä.
TAHTOO VÄITELLÄ:Puhelias,itsepäinen,vaikeasti opetettava,omatahtoinen,taipumaton,luonteeltaan härkäpäinen,jahtaava,käskevähenkinen,arvosteleva,,kärtyisä,vihastuvainen,rakastaa imartelemalla suostuttelemista ja on varovasti käsiteltävä
Tahtoo mieluummin puhua toisten virheistä ja epäonnistumisista kuin itseään lahjakkaamman ja arvostetumman hyvistä puolista
Himokas,epäpyhät teot,sopimaton kiintymys ja liiallinen tuttavallisuus toisensukupuolen kanssa ,harhailevat silmät.
Epärehellinen ,luonteeltaan pettäväinen,totuutta välttelevä tai peittelevä ,jättää itsestään todellisuutta paremman vaikutuksen,liiottelu ,totuuden siivilöiminen.
Itsekkyys,rakkaus rahaan,mukavuuden rakastaminen,laiskuus.
Muodollisuus,hengellinen kylmyys, ei rakasta sieluja ,kuivuus ja välinpitämättömyys.
SINULTA
PUUTTUU JUMALAN VOIMA!
Laskeudu polvillesiJumalan eteen ja anna Hänen puhua sinulle näistä asoista,ja salli Hänen antaa sinulle sinun listasi. Voit huomata,että omassa elämässäsi on monia nuitakin asioita ,joista Jumala osoittaa ,että ne on ON MUUTETTAVA.
Kun teemme, ja sanomme tai ajattelemme asioita,on hyvä tarkistaane tämän kysymyksen valossa:"Tekisikö Jeesus näin"?Jos Hän tekisi,silloin olet Hänen askelissaan.Jos ei olet poissa tieltä. Sinulla ei voi ollaJumalan
voimaa.Ehket koskaan saavuta taivastakaan. Siunausta jokaiselle

2

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut..

      Lutkulainen sinä toisia tuossa syyttelit mitä he tekee mitä ei saisi tehdä, mutta huomasitko sinä joka toista syytit jätit itsesi ulkopuolelle syytösten, kuinka on oletko mukamas niin täydellinen itse, ettet tee ja juuri tehnyt niitä samoja tekoja joista toisia syytit.

      • lutkulainen

        Anteeksi jos sait sellaisen kuvan minusta ,että syyttelen ,ei ollut tarkoitus .En minä mielestäni tässä ketään sen paremmim halunnut syytellä ,ei todellakaan ollut tarkoitus .Minusta kuule löytyy näitä virheitä ja olen joutunut tekemään kovastikkin parannusta näistä asioista ,ja varmaan siksi halusinkin tuoda näitä ajatuksia jaettavaksi tänne.Uskon ,että Hän joka on alkanut sinussa ja minussa hyvän työn on sen täyttävä
        Kristukseen Jeesuksen päivään saakka.Fil.1:6
        Siunausta elämääsi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe