"Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
Johanneksen evankeliumi
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
5:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
Kristus
Etsikää niin te löydätte kolkuttakaa niin teille avataan
”Jeesus Kristus”
Ikuinen Elämä
5
351
Vastaukset
- sfgjsry
vielä sitä ikuista elämää,kun meinaa jo pitkästyä kuoliaaksi tavallisena sunnuntai iltapäivänä.
- totuuden tiellä
Älä kiroile, kutsut paholaista. Ikuisuus onkin sitten valinnainen. Valinta on täällä ajassa tapahtuva. Menet Jeesuksen seurassa taivaaseen tai sitten odottamaan viimoista tuomiota ja.. sitä helvettiä. Kuuma paikka ja pimeä. Täynnä huutavia ja kiroilevia ihmisiä plus kiusaajat. Sitä ei kaikille tarkoitettu, vain langenneille enkeleille. Se jatkuu ikuisesti. Mieti. Valitse viisaasti. Jeesus ei hylkää yhtäkään, joka Häntä avukseen huutaa.
totuuden tiellä kirjoitti:
Älä kiroile, kutsut paholaista. Ikuisuus onkin sitten valinnainen. Valinta on täällä ajassa tapahtuva. Menet Jeesuksen seurassa taivaaseen tai sitten odottamaan viimoista tuomiota ja.. sitä helvettiä. Kuuma paikka ja pimeä. Täynnä huutavia ja kiroilevia ihmisiä plus kiusaajat. Sitä ei kaikille tarkoitettu, vain langenneille enkeleille. Se jatkuu ikuisesti. Mieti. Valitse viisaasti. Jeesus ei hylkää yhtäkään, joka Häntä avukseen huutaa.
helvetti on raamattuun väärenennetty 400-luvulla.
- kasvaa vaan
Kyllä se silti leivällä vielä on nälkä lähtenyt, tuskin lukemisella...muutenki kirja täynnä höpöä.
- Aritta
Koska ei ole mitään muuta kuin elämä.
Jeesus kertoi sen meille. Monikaan ei ymmärtänyt höläyksen pöläystä hänen sanomastaan.
Ja ikuinen elämä näissä raamatun kohdissa tarkoittaa sitä että karmankierto loppuu kun ymmärrämme esimerkiksi Jeesuksen sanoman. Muitakin sanansaattajia on ollut ja tulee olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995