Nettiystävyys ei toimi

Vastaillut

Olen vastaillut täällä moneen seuranhakuilmoitukseen "kaiken kivan merkeissä". Joka ikinen kerta se on mennyt sellaiseksi sähköposti "kissa-hiiri leikiksi". Koskaan sitä oikeata aikaa tapaamiselle tälle kyselijälle ei ole löytynyt. Joskus en ole saanut edes minkäänlaista vastausta. Yhden ainoan kerran yksi nainen pitkän sähköpostisession jälkeen sai raahattua itsensä tapaamiseen . Siihen se sitten jäikin. Tämän jälkeen se ei vastannut edes tekstiviestiin. (Siis tämä nainen etsi tällä palstalla ystäviä, en minä)
siis mitä ihmettä te täällä vingutte yksinäisyyttä ja etsitte kaveria, kun ei kuitenkaan sitten kukaan kelpaa, eikä mikään sovi? Jotain ihme huvikseen kirjoittelijoita kaikki? Tai sitten käytetään toista ihmistä vain kerran roskakorina!

Etsitäänkö täällä siis jotakin superihmistä joka täyttää kaikki toiveet ja on kaikkineen odotusten mukainen.
Minun oikeat ystäväni on kaikki ihan erilaisia ihmisiä ja siinähän se ystävyyden rikkaus juuri piileekin.
Ei voi kun ihmetellä vaan tätä nykyistä nettiaikaa, josta on todellinen ilo ja ystävyys kaukana!

206

15918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhmhm

      samaaa mieltä ja ihmetyttää itseänikin tällainen, että ensin vastataan ja ehkä kirjoitetaan pari meiliä ja sitten ei enää kuulukaan mitään. Olisi edes ystävällistä ilmoittaa, jos ei enää kiinnostakaan tai halua enää jatkaa tutustumista pidemmälle. Itselleni on käynyt näin ja ja kysellyt perään miksi ei enää kuulu mitään. Ei mitään vastausta, tai edes sitä ystävällisyyttä toista kohtaan.

      Ymmärrän kyllä, jos ei kiinnosta, tai tapaaminen jää siihen yhteen kertaan vain. Olen itsekin tavannut vain joskus kerran, mutta ilmoittanut etten ole kiinnostunut enempää, tai usko että ystävyydestä tulisi mitään. Valitettavasti vain näiden ystävien etsijöiden joukosta löytyy niin monenlaista ihmistyyppiä ja kaikki eivät halua meilin tai parin jälkeen kiinnostua sen enempää jatkaakseen tutustumista oikeasti pidemmällekin ja ollakseen myös aidosti kiinnostuneita ystävystymään. Mielestäni kuitenkin ihminen tulisi myös ensin tavata luonnossakin, nähdäkseen ensin ja saadakseen myös oikeamman kuvan ja käsityksen siitä, millainen hän oikeasti ja todellisuudessa myös ihmisenä sitten on. Se tuskin selviää vain parin meilin kirjoittamisella tai tutustumisella ja vain kasvottomana kirjoittaen virtuaalisesti toisen ihmisen kanssa.

      Toiset etsivät erilaista ystävää, toiset enemmän sitä samankaltaisempaa, jonka kanssa löytyisi yhteistä enemmän niiden ajatusmaailmoiden tai luonteiden kautta ja/tai samanlaisten kiinnostuksien ja harrastuksien kautta. Kaikilla ei natsaa kaikkien kanssa ja taas ystävyyden tasothan voivat olla hyvinkin erilaisia. Tämä on vain puhdas totuus, että kaikki eivät vain jaksa/välitä kiinnostua ja tehdä ns. vain turhaa työtä tutustumisen eteen, ellei kysymyksessä ole oikeasti sellainen ihminen, johon haluaa todella myös tutustua ja joka aidosti myös ihmisenä kiinnostaa, ja toisinpäin. Eihän ole mitään järkeä yrittää tutustua kaikkiin, vaan etsiä joukosta ne 'sopivimmat' joissa tuntuu olevan sitä todellista ystäväainesta.

      • linjoilla

        Sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi lopettaa kirjoittaminen jos toinen ei kieltäydy tapaamasta? Ymmärrän sen jos joku asia todella tökkii ja pahasti, esim. toinen pyytää alastonkuvaa tai kertoo olevansa avaruusolioiden vainoama, mutta miksi luovuttaa heti jos kaikki ei tunnu natsaavaan? Jos joku ei kirjoita mielenkiintoisia maileja, se voi silti olla tosi mielenkiintoista juttuseuraa, koska kirjoittaminen ja jutteleminen on niin erilaista. Jos sen sijaan etsii täydellistä ihannekaveria, jonka täytyy ehdottomasti olla sitä ja tätä mutta se ei missään nimessä saa olla tuota ja tuota, mikä siinä on ettei muille voi antaa edes mahdollisuutta? Ei siellä tapaamisessa täydy olla tuntitolkulla, jos ei kiinnosta, ja sen jälkeen ei ainakaan täydy jäädä miettimään että mitä jos se olisi sittenkin ollut mukava... Ainakin mulla on tylsänkin tapaamisen jälkeen ollut hieno fiilis, kun olen ajatellut, että enpähän ainakaan jättänyt mahdollisuutta käyttämättä vaan yritin loppuun asti.


      • voisi
        linjoilla kirjoitti:

        Sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi lopettaa kirjoittaminen jos toinen ei kieltäydy tapaamasta? Ymmärrän sen jos joku asia todella tökkii ja pahasti, esim. toinen pyytää alastonkuvaa tai kertoo olevansa avaruusolioiden vainoama, mutta miksi luovuttaa heti jos kaikki ei tunnu natsaavaan? Jos joku ei kirjoita mielenkiintoisia maileja, se voi silti olla tosi mielenkiintoista juttuseuraa, koska kirjoittaminen ja jutteleminen on niin erilaista. Jos sen sijaan etsii täydellistä ihannekaveria, jonka täytyy ehdottomasti olla sitä ja tätä mutta se ei missään nimessä saa olla tuota ja tuota, mikä siinä on ettei muille voi antaa edes mahdollisuutta? Ei siellä tapaamisessa täydy olla tuntitolkulla, jos ei kiinnosta, ja sen jälkeen ei ainakaan täydy jäädä miettimään että mitä jos se olisi sittenkin ollut mukava... Ainakin mulla on tylsänkin tapaamisen jälkeen ollut hieno fiilis, kun olen ajatellut, että enpähän ainakaan jättänyt mahdollisuutta käyttämättä vaan yritin loppuun asti.

        Minusta on myös ikävää, että tällä palstalla liikkuu sellaisia ystävänhakuilmoituksia, joihin vastattuaan ei kuulu minkäänlaista vastausta. Ihmettelen sitä, millaista ihmistä sitä oikein haetaan ystäväksi, jos tosielämän kohtaaminen ei kiinnosta ja mailit toimivat arviomisen välineenä "laatuystävästä". Ystävyyshän on vastavuoroista välimatkasta huolimatta ja jos toinen ihminen ei kiinnosta ystävänä, siitä voisi ilmoittaa ystävällisesti ilman oletusta, että herne menee nokkaan. Ainakin se tieto voisi helpottaa sen toisen osapuolen, ystävää hakevan mieltä.


      • nojaa.....
        voisi kirjoitti:

        Minusta on myös ikävää, että tällä palstalla liikkuu sellaisia ystävänhakuilmoituksia, joihin vastattuaan ei kuulu minkäänlaista vastausta. Ihmettelen sitä, millaista ihmistä sitä oikein haetaan ystäväksi, jos tosielämän kohtaaminen ei kiinnosta ja mailit toimivat arviomisen välineenä "laatuystävästä". Ystävyyshän on vastavuoroista välimatkasta huolimatta ja jos toinen ihminen ei kiinnosta ystävänä, siitä voisi ilmoittaa ystävällisesti ilman oletusta, että herne menee nokkaan. Ainakin se tieto voisi helpottaa sen toisen osapuolen, ystävää hakevan mieltä.

        Olen jättänyt kokonaan vastaamatta silloin, kun olen saanut niin monta vastausta etten ole pystynyt vastaamaan kaikille. Olen introvertti enkä pysty siihen, että siirtyisin yhtäkkiä täydestä nolife-tilanteesta mailaamaan kymmenen ihmisen kanssa ja suunnittelemaan tapaamisia... Olen ajatellut että kun en vastaa mitään, voin sitten seuraavalla kerralla aloittaa puhtaalta pöydältä jos käy niin että tiemme kohtaa myöhemmin vaikka jonkun toisen ilmoituksen kautta. Se ei jätä hyvää vaikutelmaa jos kerron että "Sori, en nyt voi kirjoitella sun kanssa kun sain paljon mielenkiintoisempia vastauksia eikä mulla riitä aika kaikille." Niinkin on joskus käynyt, että sama tyyppi on vastannut muutamaan peräkkäiseen ilmoitukseeni... En tahdo pilata myöhempiä mahdollisuuksiani, kun kyse ei kuitenkaan ole siitä että pitäisin sitä vastaajaa jotenkin kaveriksi kelpaamattomana.

        Niin en silti tekisi, että lopettaisin mailailun mitään ilmoittamatta sen jälkeen kun olen lähettänyt edes yhden mailin.


      • kuuhoney
        nojaa..... kirjoitti:

        Olen jättänyt kokonaan vastaamatta silloin, kun olen saanut niin monta vastausta etten ole pystynyt vastaamaan kaikille. Olen introvertti enkä pysty siihen, että siirtyisin yhtäkkiä täydestä nolife-tilanteesta mailaamaan kymmenen ihmisen kanssa ja suunnittelemaan tapaamisia... Olen ajatellut että kun en vastaa mitään, voin sitten seuraavalla kerralla aloittaa puhtaalta pöydältä jos käy niin että tiemme kohtaa myöhemmin vaikka jonkun toisen ilmoituksen kautta. Se ei jätä hyvää vaikutelmaa jos kerron että "Sori, en nyt voi kirjoitella sun kanssa kun sain paljon mielenkiintoisempia vastauksia eikä mulla riitä aika kaikille." Niinkin on joskus käynyt, että sama tyyppi on vastannut muutamaan peräkkäiseen ilmoitukseeni... En tahdo pilata myöhempiä mahdollisuuksiani, kun kyse ei kuitenkaan ole siitä että pitäisin sitä vastaajaa jotenkin kaveriksi kelpaamattomana.

        Niin en silti tekisi, että lopettaisin mailailun mitään ilmoittamatta sen jälkeen kun olen lähettänyt edes yhden mailin.

        Hieman ikävä suhtautuminen ajatellen vastapuolta. Siis pidät ihmistä hyllyllä kaiken varalta, jos kuitenkin tarvitset. Olisiko kiva itse olla "varalla"? Kohtelias ihminen vastaa viestiin, varmasti löytyy sopivampikin lause kuin ehdottamasi "Sori en nyt voi.. jne" Kokeile vaikka "Kiitos viestäsi. Sain paljon yhteydenottoja ja olen valinnut niistä ne, jotka mielestäni vastaavat mielikuvaani Minun ystävästä. Voihan olla, että tulevaisuudessa muutan mieltäni ja kokeilen onneani sinun kanssasi ;)) Älä kuitenkaan jää odottamaan sitä vaan anna palaa!" Ystäviä etsiville tiedoksi, että niitä löytyy toki muualtakin kuin netistä. Harrastuspiirit ovat yksi ja sinkkutapaamiset toinen vain muutamia manitakseni.


      • menee puihin

        Nuo deitti touhut ovat monesti hieman niin ja näin.Monet saattavat innostua vastailemaan ilmoituksiin ns.hetken mielijohteesta,eli suomeksi sanottuna:Tehdään ensin ja ajatellaan vasta sitten.Siitä syystä toinen osapuoli saattaakin sitten muutaman viestin jälkeen kadota kuin pieru saharaan eli menee ns.puihin,koska ajatteleekin että "apua,ei minusta moiseen olekaan"tjtn sinnepäin.


      • ei löydy seuraa ei..

        Voihan sitä netissä lähettää vaikka kenen kuvan ja väittää, että tässä olen minä. Edelleen siellä voi olla kuitenkin se finninaama huvittelemassa...

        Olet siis ukkomies ja haet netissä seurustelu/seksi seuraa, vai? Ei kai mikään ihme ole tai tarvitse mitään erityisiä perusteluja chatin, meilailun tai puhelun päättämiseen, kun ilmoitat olevasi ukkomies (hyvä tietenkin että ilmoitat tämän rehellisesti, etkä esiinny sinkkuna). Jos se toinen hakee tosissaan kumppania itselleen, niin ei se halua varatun kanssa alkaa mihinkään sekoiluun, jos siis normaalihkon "moraalin" ja itsesuojeluvaiston omaa.


      • Una Donna vecchia

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.


      • keijoreikänaama
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        On tää voorumi täynnä kaiken laisia ihmeen valittelijoita! Sitä ja tätä! Mitä väliä sillä on että tykkääkö vanha nainen nuorista miehistä tai nuori mies vanhoista naisista tai vanha mies nuorista naisista tai nuori nainen vanhoista miehistä? Kysympä vaan, mitä väliä? Eikö ihmiset saa olla sellaisten kanssa joiden kanssa haluaa olla?


      • Turun_poikii
        nojaa..... kirjoitti:

        Olen jättänyt kokonaan vastaamatta silloin, kun olen saanut niin monta vastausta etten ole pystynyt vastaamaan kaikille. Olen introvertti enkä pysty siihen, että siirtyisin yhtäkkiä täydestä nolife-tilanteesta mailaamaan kymmenen ihmisen kanssa ja suunnittelemaan tapaamisia... Olen ajatellut että kun en vastaa mitään, voin sitten seuraavalla kerralla aloittaa puhtaalta pöydältä jos käy niin että tiemme kohtaa myöhemmin vaikka jonkun toisen ilmoituksen kautta. Se ei jätä hyvää vaikutelmaa jos kerron että "Sori, en nyt voi kirjoitella sun kanssa kun sain paljon mielenkiintoisempia vastauksia eikä mulla riitä aika kaikille." Niinkin on joskus käynyt, että sama tyyppi on vastannut muutamaan peräkkäiseen ilmoitukseeni... En tahdo pilata myöhempiä mahdollisuuksiani, kun kyse ei kuitenkaan ole siitä että pitäisin sitä vastaajaa jotenkin kaveriksi kelpaamattomana.

        Niin en silti tekisi, että lopettaisin mailailun mitään ilmoittamatta sen jälkeen kun olen lähettänyt edes yhden mailin.

        Niinpä niin nämä parisuhdemarkkinat ainakin erotiikan saralla ovat täysin naisten hallinnassa. Naisilta puuttuu testosteronin aiheuttama innokkuus toisin kuin miehiltä.


      • vaativa :D
        Turun_poikii kirjoitti:

        Niinpä niin nämä parisuhdemarkkinat ainakin erotiikan saralla ovat täysin naisten hallinnassa. Naisilta puuttuu testosteronin aiheuttama innokkuus toisin kuin miehiltä.

        Kyl naisil on sitä testesteronia, mutta naiset arvostavatkin parisuhteessa sitä toisenlaista läheisyyttä mitä miehet. Miehet vaan haluu kokoajan ottaa housut pois xD niille kelpaa mikä kolo tahansa. (ainakin melkein)


      • niiiiiiin
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        kaikkihan haluaa vanhanakin perheenlisäystä, ei kumppania muun takia tarvita...
        kätsy muuten sun ajattelutapa, nainen 30 v voi mennä töihin ja eläkeisukki 70 v voi hoidella kotona vauvaa/lapsia.


      • "vitun harppu"

        ja naiset ne synnyttävät lapset ja naiset jopa voivat tulla raskaaksi ilman miestäkin. Ja mikä parasta, voivat valita minkä miehen kanssa niitä lapsia tekevät. Sinuun en koskisi, en pitkällä kepilläkään.


      • Iso nainen
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Miksi sitä ei nainenkin voi etsiä itseään nuorempaa kun näin tekevät miehet!
        Minä en ainakaan ala hakeen "pelaamatonta" seuraa. Miehet kun alkavat tuossa 50 iässä
        menettämän kyvyn normaaliin seksisuhteeseen. Ainakin vastauksista voi lukea kun kieli kuullemma pelaa
        ja lempi asento on 69.
        Ja siihen vastaamattomuuteen.....sama pätee miehiin kuin varmaan meihin naisiinkiin, paljon kurkkijoita mutta muuta yhteyden ottoa ei MIKSIHÄN?


      • 5 plus 4

        Miten niin pitäisi tavata, jotta saa tarpeeksi selkeän kuvan? Ethän itsekään ole valmis tapaamaan jokaista, joka sinulle heittää pari riviä. Vai oletko muka?

        Minä esimerkiksi pystyn jo tuon kirjoituksesi perusteella päättelemään, ettei meillä ole paljoakaan yhteistä. Ei sen asian näkemiseen enää tapaamista tarvita.

        On muuten aivan treffiviestittelyetiketin mukaista lopettaa kirjoittelu parin viestin jälkeen. Sehän vastaa vasta kättelyn jälkeistä small talkia, jossa katsastetaan ihminen. Jos toinen ei jatka kirjoittelua, on ihan kohtuutonta vaatia siihen selityksiä. Luuletko, että on jotenkin mukava ruveta kierrelleen ja kaarrellen selittämään päivän selvää asiaa eli sitä, että ei kiinnosta. Ei kukaan parin meilin kirjekaveri ole velvollinen sinulle selittämään, mikset ole hänen mielestään kiinnostava tyyppi. Opettele elämään tämän tosiasian kanssa.


      • joopa joo
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Perheenlisäystä joo jos vehje toimii. Omasta kokemuksesta (olen 52 v. nainen) voin todeta, että noin puolella jo keski-ikäisistä miehistä ei toimi toivotulla tavalla vauvojen tekemiseen:)


      • haist vee
        Turun_poikii kirjoitti:

        Niinpä niin nämä parisuhdemarkkinat ainakin erotiikan saralla ovat täysin naisten hallinnassa. Naisilta puuttuu testosteronin aiheuttama innokkuus toisin kuin miehiltä.

        No ole sit muiden miesten kans jos olet heidän kans niin samalla aaltopituudella ja naisista tiedät näköjään kaiken.

        Asia on niin, että jos toinen on innokas seksuaalisesti, se ei sytytä. Taas jos minä olen innokas seksuaalisesti, miestä kummaksuttaa.

        Se on vetovoiman/vastavoiman laki, et vaan tajua sitä vielä vaan luulet olevasi joku hormooniensa vuoksi ihmeellinen seksipeto jolle ei löydy vastusta naisilta.


      • hahaaa2

        Mitäs siinä kiroilet. Minä en halua raskaaksi enkä ainakaan sinusta (toivottavasti ei kukaan mukaan), joten eipä sinusta paljon hyötyä ole, mäntti.

        Jos sinä tai nainen menee kadunposkeen ja olisi siellä alasti, sinulle naurettaisi, mutta naisesta saattaisi joku olla kiinnostunutkin.


      • Tätinen
        5 plus 4 kirjoitti:

        Miten niin pitäisi tavata, jotta saa tarpeeksi selkeän kuvan? Ethän itsekään ole valmis tapaamaan jokaista, joka sinulle heittää pari riviä. Vai oletko muka?

        Minä esimerkiksi pystyn jo tuon kirjoituksesi perusteella päättelemään, ettei meillä ole paljoakaan yhteistä. Ei sen asian näkemiseen enää tapaamista tarvita.

        On muuten aivan treffiviestittelyetiketin mukaista lopettaa kirjoittelu parin viestin jälkeen. Sehän vastaa vasta kättelyn jälkeistä small talkia, jossa katsastetaan ihminen. Jos toinen ei jatka kirjoittelua, on ihan kohtuutonta vaatia siihen selityksiä. Luuletko, että on jotenkin mukava ruveta kierrelleen ja kaarrellen selittämään päivän selvää asiaa eli sitä, että ei kiinnosta. Ei kukaan parin meilin kirjekaveri ole velvollinen sinulle selittämään, mikset ole hänen mielestään kiinnostava tyyppi. Opettele elämään tämän tosiasian kanssa.

        Ja minäkin esim. olen muutamalle hemmolle sanonut että meidän ei varmaan kannata jatkaa kun vaikutat sen verran erioloiselta mieheltä kuin mitä minä haen. Ja kehtaavat vielä ruveta vänkäämään vastaan! Ihan niinkuin ne voisi tietää mitä minä haluan. Siinä sitten menee viimeisetkin rippeet kunnioituksesta niitä kohtaan. Loukata en ole koskaan ketään halunnut mutta ilmeisesti pakkeja on vaikea ottaa vastaan ryhtymättä ilkeilemään.

        Tosin, on kyllä käynyt niinkin että kun olen jollekin mukavanoloiselle miehelle laittanut kuvani niin siihen se mailinvaihto on sitten jäänyt - enkä ole edes seinästärevästyn näköinen, mutta ilmeisesti nämä ukot etsivät missiä - minun kuvani ovat olleet kännykällä, ei kuvaamossa otettuja.

        Mutta hei, eikös olekin niin että parisuhde on kiva juttu, mutta hirveän vaikea pitää yllä - ehkäpä yksin on loppujen lopuksi kuitenkin helpompaa, ei tarvitse neuvotella ja hioa toisen särmiä kaiken aikaa.


      • Ei kivaa
        5 plus 4 kirjoitti:

        Miten niin pitäisi tavata, jotta saa tarpeeksi selkeän kuvan? Ethän itsekään ole valmis tapaamaan jokaista, joka sinulle heittää pari riviä. Vai oletko muka?

        Minä esimerkiksi pystyn jo tuon kirjoituksesi perusteella päättelemään, ettei meillä ole paljoakaan yhteistä. Ei sen asian näkemiseen enää tapaamista tarvita.

        On muuten aivan treffiviestittelyetiketin mukaista lopettaa kirjoittelu parin viestin jälkeen. Sehän vastaa vasta kättelyn jälkeistä small talkia, jossa katsastetaan ihminen. Jos toinen ei jatka kirjoittelua, on ihan kohtuutonta vaatia siihen selityksiä. Luuletko, että on jotenkin mukava ruveta kierrelleen ja kaarrellen selittämään päivän selvää asiaa eli sitä, että ei kiinnosta. Ei kukaan parin meilin kirjekaveri ole velvollinen sinulle selittämään, mikset ole hänen mielestään kiinnostava tyyppi. Opettele elämään tämän tosiasian kanssa.

        mutta kohteliasta olisi kuitenkin vastata edes ettei halua enää kirjoitella...sen ei luulisi olevan ylivoimaista. Siitähän tuossa aloituksessa juuri oli kyse, kun toinen vaan yhtäkkiä mykistyy.


      • modern woman
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Voi kuinka tyhmää ajattelua. Siis mies saa etsiä nuorta naista, mutta jos nainen etsii nuorempaa miesseuraa, niin se on sitten perverssiä.
        Siis luonnollistako että kuusikymppisellä miehellä olisi kaksikymppinen naisystävä.
        HAHAHAA, "Kaikenkarvaisia kummajaisia" viestin lähettäjä on itse aika perverssi ajatuksiltaan. Ja erityisen vanhanaikainen.


      • ei löydy seuraa ei..

        Mutta jos vain haluat chattailla ja huoliasi kertoa, niin eihän sillä sitten ole mitään väliä minkä näköinen, ikäinen tai sukupuolinen henkilö siellä sun kanssa chattailee, jos sen jutut miellyttää ja sulta huolet kaikkoaa? Mihin sitä kuvaa tms. "varmistusta" toisen henkilöllisyydestä tarvitset? Jos siis vain ihan viatonta nettiystävyyttä haet...


      • mä vaan
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Mitä väliä sillä, jos nainen hakee nuorempaa seuraa?. Eiköhän se ole jokaisen oma asia? Kateellisten panettelua sanoisin. Ja uskallan väittää, että kyllä sujuu. Ja vaikka olisi yli nelikymppinen. Ei siinä ole kyse siitä onko nuori tai nätti. Enpä usko, että monikaan hakee alaikäisen seuraa. Aikuisten seuraa täällä haetaan ja siinä ei ole mielestäni mitään perverssiä.Kasva aikuiseksi.


      • summasummarum

        että varattu mies hakee,täältä ja varmaan muualtakin ns.ystävää meistä naisista,mutta aika moni varattu alkaa ehdottelee tapaamista "päiväkahvin"merkeissä ja on olemassa kirjoittamaton laki,ettei toisen hiekkalaatikolla saa leikkiä.Toki varatuilla miehillä saa ja pitääkin olla naisia ystävinä,mutta valitettavsti harva ukkomiehistä pystyy vain ystävyyteen,viestien tyylikin muuttuu jonkin viestin jälkeen...ehdotteluja,kuppikoon ym.kyselyä..mitä ystävä niillä tiedoilla tekee???silloin on viisainta hypätä kyydistä pois ja ilmoittaa ystävällisesti,että lopettaa viestittelyn ja sen jälkeen ei tarvitse enään vastata mahdollisiin uusiin viesteihin ko.mieheltä..Silti kaikille oikein mukavia hetkiä chatin ym.maailmassa;-))


      • loistaako päivä?
        Turun_poikii kirjoitti:

        Niinpä niin nämä parisuhdemarkkinat ainakin erotiikan saralla ovat täysin naisten hallinnassa. Naisilta puuttuu testosteronin aiheuttama innokkuus toisin kuin miehiltä.

        Kyllä miehiltä tuntuu puuttuvan kokonaan testosteroni, kun ei kiinnosta tippaakaan. Mitä te oikein haluatte? Hoitajaa?


      • roskapostittaja

        Henkilökohtaiseti lopetin yhteydenpidon, kun jo toisessa viestissä oli ilmeliä hali-pusu tekstejä. Mies ei kertonut oikeastaan itsestään mitään..joka päivä kahdesti hali pusuja..alkoi äklöttää!!!


      • uusilöytö
        mä vaan kirjoitti:

        Mitä väliä sillä, jos nainen hakee nuorempaa seuraa?. Eiköhän se ole jokaisen oma asia? Kateellisten panettelua sanoisin. Ja uskallan väittää, että kyllä sujuu. Ja vaikka olisi yli nelikymppinen. Ei siinä ole kyse siitä onko nuori tai nätti. Enpä usko, että monikaan hakee alaikäisen seuraa. Aikuisten seuraa täällä haetaan ja siinä ei ole mielestäni mitään perverssiä.Kasva aikuiseksi.

        Hei minä vanhempi mies kohdalleni sattui,neljäkyppinen nainen joka ei halua nuorempaa miestä.
        Vaan vanhenpi kokenut mies parempi joka osaa kaikkea ja kunnioittaa sekä huomioi kumppanin,
        käden taidot ja auttaa tasapuolisesti kaikessa harrastuksissa. Jopa yllätyin että hän haluaa tavata,
        kutsui luokseen ja tietysti suostuin menen tapaamaan. Tositarkoituksella yhteinen elämä..


      • Waadelma
        modern woman kirjoitti:

        Voi kuinka tyhmää ajattelua. Siis mies saa etsiä nuorta naista, mutta jos nainen etsii nuorempaa miesseuraa, niin se on sitten perverssiä.
        Siis luonnollistako että kuusikymppisellä miehellä olisi kaksikymppinen naisystävä.
        HAHAHAA, "Kaikenkarvaisia kummajaisia" viestin lähettäjä on itse aika perverssi ajatuksiltaan. Ja erityisen vanhanaikainen.

        just paarista ja katkerana, ettet saanut munaa :( Ja ikäsi siis 40 :)


      • Nainen 40v.
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        "Nelikymppiset" naiset nyt vaan sattuvat olemaan kuumaa tavaraa nuorempien miesten keskuudessa..

        --naisilla nimittäin seksuaalisuus usein kypsyy vasta iän myötä.. Kun kerran pääsee todellisen "nelikymppisen" naisen makuun, niin "parikymppiset" teinit lakkaa kiinnostamasta --paitsi niitä vanhenevia miehiä, jotka haluavat kadotetun nuoruuden (ja seisokin..) takaisin ja tarvitsevat nuoren, kauniin ja kokemattoman (ja vähän viagraa..)siihen hommaan.. nuori ja kokematon tyttönen taas on imarreltu vanhemman kiinnostuksesta ja nuoruuden ylistyksistä vanhemmat miehet usein viljelevät rahaa tyttösilleen ihan toiseen malliin..

        --mikäs siinä; näin kaikki saavat haluamansa ; )..


      • Alien, where ever
        linjoilla kirjoitti:

        Sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi lopettaa kirjoittaminen jos toinen ei kieltäydy tapaamasta? Ymmärrän sen jos joku asia todella tökkii ja pahasti, esim. toinen pyytää alastonkuvaa tai kertoo olevansa avaruusolioiden vainoama, mutta miksi luovuttaa heti jos kaikki ei tunnu natsaavaan? Jos joku ei kirjoita mielenkiintoisia maileja, se voi silti olla tosi mielenkiintoista juttuseuraa, koska kirjoittaminen ja jutteleminen on niin erilaista. Jos sen sijaan etsii täydellistä ihannekaveria, jonka täytyy ehdottomasti olla sitä ja tätä mutta se ei missään nimessä saa olla tuota ja tuota, mikä siinä on ettei muille voi antaa edes mahdollisuutta? Ei siellä tapaamisessa täydy olla tuntitolkulla, jos ei kiinnosta, ja sen jälkeen ei ainakaan täydy jäädä miettimään että mitä jos se olisi sittenkin ollut mukava... Ainakin mulla on tylsänkin tapaamisen jälkeen ollut hieno fiilis, kun olen ajatellut, että enpähän ainakaan jättänyt mahdollisuutta käyttämättä vaan yritin loppuun asti.

        Minusta olisi upeaa jos joku ilmoittaisi olevansa avaruusolioiden vainoama! Monia ns. ystävyyden viritelmiä itsekin läpikahlanneena olen tullut tulokseen, ettei minua kiinnosta etenkään alkumetreillä se kiiltokuvaelämän läpikäyminen eikä toisaaltaan myöskään sellaisen ajatusmaailman jakaminen, että vain vastapuolen tapa elää ja toimia on ainoa oikea. Korvista tulee ulos jo ajatustapa, että jos jollakin on vaikeuksia on hän todellakin jotenkin niin huono, että niin on käynyt tai että tämän maailmankatsomuksensa on niin pessimistinen tms. Tällaista ymmärtämättömyyttä, empatian ja mielikuvituksen puutetta saa kohdata puuduksiin saakka. Ehkä esitin kärjistetysti, mutta täyttä faktaa. Toki vakka kantensa valitsee, mutta juuri siitä syystä ei MINUA kiinnosta "massa". Massaihmiset voivat olla kivoja ja mukavia, mutta ystäväksi valikoin, valikoituu, ihminen, joka aidosti kiinnostaa minua persoonana ja joka on minusta aidosti kiinnostunut. Ja alkumetreillä tähän ei tarvitse edes sitä, että tapaisi toisen ns. livessä, sillä aallonpituuden ollessa kohdallaan voi toisen ihmisen persoonaan sukeltaa virtuaalisestikin. Tietysti jos yhdessä viihtyy, niin sittenhän on luonnollista tavata ja nähdä silmästä silmään. :-) Tämä näin flunssaisen hömelönä ilmaistuna.


      • 50:lle enrupia
        Nainen 40v. kirjoitti:

        "Nelikymppiset" naiset nyt vaan sattuvat olemaan kuumaa tavaraa nuorempien miesten keskuudessa..

        --naisilla nimittäin seksuaalisuus usein kypsyy vasta iän myötä.. Kun kerran pääsee todellisen "nelikymppisen" naisen makuun, niin "parikymppiset" teinit lakkaa kiinnostamasta --paitsi niitä vanhenevia miehiä, jotka haluavat kadotetun nuoruuden (ja seisokin..) takaisin ja tarvitsevat nuoren, kauniin ja kokemattoman (ja vähän viagraa..)siihen hommaan.. nuori ja kokematon tyttönen taas on imarreltu vanhemman kiinnostuksesta ja nuoruuden ylistyksistä vanhemmat miehet usein viljelevät rahaa tyttösilleen ihan toiseen malliin..

        --mikäs siinä; näin kaikki saavat haluamansa ; )..

        Juuri noin, tavara voi olla haluttua pitempi kumppanuus tuskin.


      • 15+9

        Viimeisin kirjoittelija alkoi jo toisessa viestissään hali-pusutella ja näitä hali-puseja alkoi tulla kahdesti päivässä - alkoi inhottaa siinä määrin, että lopetin kirjoittelun.


      • uusilöytö
        Nainen 40v. kirjoitti:

        "Nelikymppiset" naiset nyt vaan sattuvat olemaan kuumaa tavaraa nuorempien miesten keskuudessa..

        --naisilla nimittäin seksuaalisuus usein kypsyy vasta iän myötä.. Kun kerran pääsee todellisen "nelikymppisen" naisen makuun, niin "parikymppiset" teinit lakkaa kiinnostamasta --paitsi niitä vanhenevia miehiä, jotka haluavat kadotetun nuoruuden (ja seisokin..) takaisin ja tarvitsevat nuoren, kauniin ja kokemattoman (ja vähän viagraa..)siihen hommaan.. nuori ja kokematon tyttönen taas on imarreltu vanhemman kiinnostuksesta ja nuoruuden ylistyksistä vanhemmat miehet usein viljelevät rahaa tyttösilleen ihan toiseen malliin..

        --mikäs siinä; näin kaikki saavat haluamansa ; )..

        Hei kyseinen tyttönen ei saa lapsia koska,häneltä on poistettu lisääntymis ( kohteet eikä siinä
        mitään viagraa tarvitse ) jos seisoo nuoren neljäkymppisen edessä juhlakunnossa. En itse etsi
        pelkän sexsin merkeissä kumppania ,vaan normaalin elämisen mielessä auttaen elämänpolkua kulkien
        saa hän itse tehdä päätöksen milloin haluaa tarvetta sexsiin en pakoita häntä siihen...


      • 20+17

        Kukas se täällä noin katkerana itkee. Jos olet itse ilman kumppania niin ei se täällä haukkumalla löydy.


      • 3+2

        Kyllä muuten haluaa. Sinun ei kannattaisi täällä esittää kaikkien miesten äänitorvea koska olet pelkkä torvi.


      • 16+7
        joopa joo kirjoitti:

        Perheenlisäystä joo jos vehje toimii. Omasta kokemuksesta (olen 52 v. nainen) voin todeta, että noin puolella jo keski-ikäisistä miehistä ei toimi toivotulla tavalla vauvojen tekemiseen:)

        Sen lisäksi vanhempien miesten sperman laatu on jo sellaista että terveen lapsen saaminen on toiveajattelua.


      • nunnukanunnuka
        ei löydy seuraa ei.. kirjoitti:

        Voihan sitä netissä lähettää vaikka kenen kuvan ja väittää, että tässä olen minä. Edelleen siellä voi olla kuitenkin se finninaama huvittelemassa...

        Olet siis ukkomies ja haet netissä seurustelu/seksi seuraa, vai? Ei kai mikään ihme ole tai tarvitse mitään erityisiä perusteluja chatin, meilailun tai puhelun päättämiseen, kun ilmoitat olevasi ukkomies (hyvä tietenkin että ilmoitat tämän rehellisesti, etkä esiinny sinkkuna). Jos se toinen hakee tosissaan kumppania itselleen, niin ei se halua varatun kanssa alkaa mihinkään sekoiluun, jos siis normaalihkon "moraalin" ja itsesuojeluvaiston omaa.

        Joo, mun kokemusten mukaan tää S24:n chatti vilisee varattuja miehiä, jotka hakee panoseuraa. Siis ukkomiehiä tai sitten nuoriamiehiä vailla opettajaa seksiin. Olen keski-ikäinen sinkkunainen ja täysin kypsä noihin chattivonkujiin. En ymmärrä että eka tapaamisella pitäisi oitis hypätä sänkyyn tai lähteä autoajelulle (tietty siksi että mies pääsisi kopeloimaan tai jopa enemmän).

        En ymmärrä sitäkään että heitetään meili silloin, toinen tällöin "mitä kuuluu? jne. Varmaan nuo ukkomiehet meilailee noita parin sanan viestejä useammalle naiselle toivossa että jos vaikka joku olisi sattumoisin käytettävissä kun niin panettaa... :-( Ei kukaan jaksa eikä tahdo ventovieraan ihmisen kanssa meilailla kuukausitolkulla jonninjoutavia. Tapaamalla suht. pian selviää kohtaako kemiat ja natsaako ylipäätään. Ei nykyajan ihmiset mitään kirjeenvaihtokaveria etsi. Ja varatut tyytykööt varattuihin!!!

        Yksi pikku vinkki miehille: Ettehän kaiken aikaa treffeillä sitten puhu itsestänne, työstänne, saavutuksistanne, autostanne jne. jne. Minua ei ainakaan kiinnosta miehen rahat, tavarat, yksityiskohtainen selonteko työpäivästä, entisistä naisista jne.


      • Ei tuomiota
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Onnea sinulle, jos sinulla on keromasi 40 v. vanhempi kumppani.
        Itselläni on valita kuppaneita 28 v-35 vuotiaista, kysyntää on, jos vain tahtoo, ja joskus jopa tahtoo..
        Eivät väsähdä maaliviivalle ;=)
        t. nainen 50 v.


      • : DDD..
        uusilöytö kirjoitti:

        Hei kyseinen tyttönen ei saa lapsia koska,häneltä on poistettu lisääntymis ( kohteet eikä siinä
        mitään viagraa tarvitse ) jos seisoo nuoren neljäkymppisen edessä juhlakunnossa. En itse etsi
        pelkän sexsin merkeissä kumppania ,vaan normaalin elämisen mielessä auttaen elämänpolkua kulkien
        saa hän itse tehdä päätöksen milloin haluaa tarvetta sexsiin en pakoita häntä siihen...

        WAU! -ettäkö ihan UUTISEN arvoinen, että tyttönen saa IHAN ITSE päättää haluaako seksiä ja milloin ja että häntä ei PAKOTETA siihen : DD.. voi hyvät hyssykät : D..!


      • Oman Onnen Seppä
        50:lle enrupia kirjoitti:

        Juuri noin, tavara voi olla haluttua pitempi kumppanuus tuskin.

        Mikäs siinä, jos molemmat on tyytyväisiä. Miksi ihmeessä pitäisi aina pyrkiä "pidempään kumppanuuteen"? -Nainenkin nauttii p e l k ä s t ä seksistä, j o s se on hyvää!


      • nose nose
        kuuhoney kirjoitti:

        Hieman ikävä suhtautuminen ajatellen vastapuolta. Siis pidät ihmistä hyllyllä kaiken varalta, jos kuitenkin tarvitset. Olisiko kiva itse olla "varalla"? Kohtelias ihminen vastaa viestiin, varmasti löytyy sopivampikin lause kuin ehdottamasi "Sori en nyt voi.. jne" Kokeile vaikka "Kiitos viestäsi. Sain paljon yhteydenottoja ja olen valinnut niistä ne, jotka mielestäni vastaavat mielikuvaani Minun ystävästä. Voihan olla, että tulevaisuudessa muutan mieltäni ja kokeilen onneani sinun kanssasi ;)) Älä kuitenkaan jää odottamaan sitä vaan anna palaa!" Ystäviä etsiville tiedoksi, että niitä löytyy toki muualtakin kuin netistä. Harrastuspiirit ovat yksi ja sinkkutapaamiset toinen vain muutamia manitakseni.

        Minä vastaisin tällä tavalla:
        Kiitos mielenkiinnosta ! Valittettavasti en pysty meilaaman kaikkien kanssa, koska vastauksia tuli niin paljon.
        Ja hyvistäkin viesteistä on valittava vain muutama, jotta aikaa jää parempaan tutustumiseen.


      • eimosh
        nunnukanunnuka kirjoitti:

        Joo, mun kokemusten mukaan tää S24:n chatti vilisee varattuja miehiä, jotka hakee panoseuraa. Siis ukkomiehiä tai sitten nuoriamiehiä vailla opettajaa seksiin. Olen keski-ikäinen sinkkunainen ja täysin kypsä noihin chattivonkujiin. En ymmärrä että eka tapaamisella pitäisi oitis hypätä sänkyyn tai lähteä autoajelulle (tietty siksi että mies pääsisi kopeloimaan tai jopa enemmän).

        En ymmärrä sitäkään että heitetään meili silloin, toinen tällöin "mitä kuuluu? jne. Varmaan nuo ukkomiehet meilailee noita parin sanan viestejä useammalle naiselle toivossa että jos vaikka joku olisi sattumoisin käytettävissä kun niin panettaa... :-( Ei kukaan jaksa eikä tahdo ventovieraan ihmisen kanssa meilailla kuukausitolkulla jonninjoutavia. Tapaamalla suht. pian selviää kohtaako kemiat ja natsaako ylipäätään. Ei nykyajan ihmiset mitään kirjeenvaihtokaveria etsi. Ja varatut tyytykööt varattuihin!!!

        Yksi pikku vinkki miehille: Ettehän kaiken aikaa treffeillä sitten puhu itsestänne, työstänne, saavutuksistanne, autostanne jne. jne. Minua ei ainakaan kiinnosta miehen rahat, tavarat, yksityiskohtainen selonteko työpäivästä, entisistä naisista jne.

        sitä saat. rupesi ajatus naurattamaan, jospa mies rupeaisikin puhumaan kukista. Isompi vinkki naisille: kannattaa jättää se kännykkä kotiin kun lähtee treffeille. Sen räpläys tai edes vilkuilu saa kyllä naisen näyttämään siltä mitä sitten on eli pelkältä panopuulta, jolla on oma elämä sekaisin jollain alueella.

        Eipä sillä elämässä pitää olla myös huumoria, naiset tekevät sen vain keskenään hihitellen ja lähetellen kavereilleen tekstiviestejä pääsiäisenä joissa kuuluu naisen mielestä onnistuneiden treffien jälkeen mm. seuraavaa: "sainpas pääsiäismunaa", "tuu käymään mulla on täällä sonni", noitahan sitten riittää. ;D

        Kertokaapa naiset miksi edes ottaa treffeillä kännykkää räpläävät tosissaan, ja miksi ei siis pyrkiä menemään suoraan itse asiaan?


      • kypsynyt
        Una Donna vecchia kirjoitti:

        Naisista löytyy hassunkurisia hakijoita. Onko moni huomannut, että eräät naiset hakevat itseään nuorempaa seuraa....HAHAHAAA. Kyllähän se sopii, mutta netissä se vaikuttaa perin perverssiltä. Nainen luulee tässä tapauksessa olevansa nuori ja nätti - mutta kun on jopa nelikymppinen!
        Kyllä miehen pitää olla vanhempi..ei se muuten suju! Vai sujuuko - ei useimmiten, sanoisin. Mieshän tunnetusti voi olla vaikka 40 vuotta vanhempi, se on jotenkin luojan luoma mahdollisuus, vaikka saada vielä perheenlisäystä. Toisinpäin se on lähestulkoon mahdotonta.

        Jaa. Minulla on juuri päinvastaiset kokemukset chattimiehistä eli nuoret klopit innokkaasti haluavat 50-vuotiaan naisen seuraa. Jos ilmoitan ikäni ja menen chattiin, heti tulee 20 - 35-vuotiaita poikia haluamaan treffeille. Minä haluan itseni ikäistä seuraa; en lapsenvahdiksi.


      • Utelias!Uuno
        linjoilla kirjoitti:

        Sitä mäkin olen ihmetellyt, että miksi lopettaa kirjoittaminen jos toinen ei kieltäydy tapaamasta? Ymmärrän sen jos joku asia todella tökkii ja pahasti, esim. toinen pyytää alastonkuvaa tai kertoo olevansa avaruusolioiden vainoama, mutta miksi luovuttaa heti jos kaikki ei tunnu natsaavaan? Jos joku ei kirjoita mielenkiintoisia maileja, se voi silti olla tosi mielenkiintoista juttuseuraa, koska kirjoittaminen ja jutteleminen on niin erilaista. Jos sen sijaan etsii täydellistä ihannekaveria, jonka täytyy ehdottomasti olla sitä ja tätä mutta se ei missään nimessä saa olla tuota ja tuota, mikä siinä on ettei muille voi antaa edes mahdollisuutta? Ei siellä tapaamisessa täydy olla tuntitolkulla, jos ei kiinnosta, ja sen jälkeen ei ainakaan täydy jäädä miettimään että mitä jos se olisi sittenkin ollut mukava... Ainakin mulla on tylsänkin tapaamisen jälkeen ollut hieno fiilis, kun olen ajatellut, että enpähän ainakaan jättänyt mahdollisuutta käyttämättä vaan yritin loppuun asti.

        Mitä pahaa siinä on jos joku luulee olevansa avaruusolioiden vainoama? Siitähän voi keskeytyä hyvinkin mielenkiintoisia keskusteluita, eikä vaan sitä perinteistä shitin jauhantaa.


    • DS.

      Eiköhän sitä pitäisi nyt edes vähän olla samanlainen ajatusmaailma ja kiinnostuskenkohteet? Jos ei oikein mikään osu yhteen, niin yhdessä hengailu voi olla vähän hankalaa.

      • mhmhm

        minäkin, että kyllähän jokin siinä toisessa ihmisessä pitää kiinnostaa ja tuntua myös muutenkin samanhenkiseltä tai -oloiselta ihmiseltä. Vaikeaa ainakin itsestäni olisi ruveta ystävystymään kovin erilaisemman ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ajatusmaailmat missään, tai millään tasolla edes kohtaa ja ollaan ihmisinä ihan eri linjoilla, pidetään ja ollaan kiinnostuneita ihan eri asioista. Helpompaahan se on samantyyppisen ihmisen kanssa alkaa tutustumaan, jos heti tuntee, että ne kemiat vain aidosti kolahtaa ja tullaan muutenkin hyvin juttuun. Paremmathan lähtökohdat ja edellytykset myös ystävyyden alkamiseen tällöin on.


    • 5+10

      Itse löysin täältä toivottavasti ihan elämän kumppanin :) Muutama tovi ollaan yhessä pyöritty ja loppua ei näy. Ei kumpikaan olla täydellisiä, mutta täydellisiä toisillemme kylläkkin

      • sandra679

        Samaa mieltä olen alottajan kanssa, netisstä ei oikein tunnu löytyvän kunnon ihmisiä.
        Ja sitäpaitsi paljon on varattuja liikenteessä deittipalstoilla.
        Vastaan itse aina kaikille ja on tosi epäkohteliasta jättää esim tekstareihin vastaamatta.
        Asian voi kauniisti sanoa suoraankin, jos ei kiinosta.


      • te.mies

        Kyllä netistä voi löytyä´tosi ystävä´.muutaman päivän nettituttavuuden jälkeen kahville.Sen jälkeen toista vuotta oltu yksissä.tämä aika ollut kuin yhtä päivänpaistetta.


    • ???

      Nyt puhut asiaa.
      Ihmettelen myös sitä miksei voisi vastata että ei kiitos jos ei ole kiinnostunut.

      • Pinta on pohjassa.

        enemmän pinta liitäjiä kuin mitään etsiviä; toisin sanoen eivät itsekään tiedä mitä etsivät. Telkkarin ja median ja mainonnan suorittama tehokas aivopesu on sekoittanut heidän muutenkin suppeat päänsä ja koko elämä on niin ohuen pinnallista ettei siellä pinnan alla syki mikään. Nykyajan ihminen on täysin hukassa.
        Tämä ei koske niitä ihmisiä jotka vain hengailevat täällä, osallistuvat keskusteluihin, eivätkä ole etsimässäkään mitään eli leikkimässä toisten ihmisten kustannuksella. Itse olen yksi heistä, kunhan surfailen.


      • Apina21
        Pinta on pohjassa. kirjoitti:

        enemmän pinta liitäjiä kuin mitään etsiviä; toisin sanoen eivät itsekään tiedä mitä etsivät. Telkkarin ja median ja mainonnan suorittama tehokas aivopesu on sekoittanut heidän muutenkin suppeat päänsä ja koko elämä on niin ohuen pinnallista ettei siellä pinnan alla syki mikään. Nykyajan ihminen on täysin hukassa.
        Tämä ei koske niitä ihmisiä jotka vain hengailevat täällä, osallistuvat keskusteluihin, eivätkä ole etsimässäkään mitään eli leikkimässä toisten ihmisten kustannuksella. Itse olen yksi heistä, kunhan surfailen.

        Onnitellaan niitä joiden profiili on jo ollut 3-5 vuotta, aina vain "etsivät" jotain. Nyt pitänee olla omaakin harkintakykyä onko vastapuoli kuluttamassa aikaa ja tykkää kirjoitella, ei sen enempää. Useimmat alkavat jo ekaviestissä vaatimalla vaatimaan erilaisia asioita ja luottelevat ehtojaan, minä haluan, minä en ainakaan jne. Typerimmät vastaukset ovat LÄHETÄ kuva, ei muuta siinä kaikki mitä pinnallinen etsijä haluaa. Tässä ilmais chatissa ei ihan kannata olla kovin tosisaan, peli on peliä, joka peliin ryhtyy se pelin kestäköön ilman valituksia. Tässähän ei ole sääntöjä, jokainen saa tehdä omalla tavallaan. Eikä myöskään kaikki sovi kaikille, on turha odotella vastauksia jos ulkoinen olemuskaan ei vastakkaista osapuolta miellytä. Jokainen menköön tässä asiassa itseensä, odotetaan toiselta sitä mihin itsekkään ei tehdä.


      • Lainatyttönen

        Tämä nettimaailma on minusta sellainen, ettei tätä voi verrata oikeaan elämään. Mulle on sattunut, että jos vaikka kirjoitan kauniisti, ettei kiinnosta, niin mieheltä vaan pukkaa viestiä... täällä on mitä moninaisimpia kummajaisia ja monesti tuntuukin, että kunhan kiireenvilkka jostakin eroon pääsee, sen parempi. Ja miten paljon netissä on tosiaan ihmisiä, joita "ei oikeasti" ole edes olemassa! Väärä nimi henkilötiedoissa yms. yms.


      • Söpö_kohta_40v
        Lainatyttönen kirjoitti:

        Tämä nettimaailma on minusta sellainen, ettei tätä voi verrata oikeaan elämään. Mulle on sattunut, että jos vaikka kirjoitan kauniisti, ettei kiinnosta, niin mieheltä vaan pukkaa viestiä... täällä on mitä moninaisimpia kummajaisia ja monesti tuntuukin, että kunhan kiireenvilkka jostakin eroon pääsee, sen parempi. Ja miten paljon netissä on tosiaan ihmisiä, joita "ei oikeasti" ole edes olemassa! Väärä nimi henkilötiedoissa yms. yms.

        ...en vastaa. Miksi vastaisin? Jos minulla ei ole salattavaa, ei saa olla toisellakaan.
        Olen saanut oikeasti tässä vuoden aikana satoja vastauksia, enkä todellakaan vastaa kaikille. Miksi pitäisi? Jos reilusti kirjoitan millaista seuraa haen ja toinen ei lähellekään vastaa sitä, miksi vastaisin, edes kohteliaisuudesta?
        Ja olet "lainatyttönen" erittäin oikeassa, vaikka kohteliaasti sanoinkin Aina alussa että "ei kiitos, et ole minun tyyppiäni" tms, viestittely ei juuri koskaan loppunut. Alkoi helvatunmoinen vänkääminen että "miksi ei", "mikä minussa on vikana" ...ja pahimmillaan jumalaton haukkuminen kun en enää vastannut näihin. Tämänkin yksi haukkuja tyyppi kirjoitti olevansa 80kg ja 180 pitkä....nooh, oli sitten parissa päivässä "tupsahtanut" toiset 80kg edellisten lisäksi!!!
        Yrittäkää nyt oikeasti miehet edes sen verran tuntea itseänne että katsotte Oikeasti peiliin ja lopetatte ainakin valehtelun ja yli 10v vanhojen kuvien käyttämisen treffi-ilmoituksissa! Tämä koskee kyllä myös meitä naisia!


      • Rehti Kaveri
        Apina21 kirjoitti:

        Onnitellaan niitä joiden profiili on jo ollut 3-5 vuotta, aina vain "etsivät" jotain. Nyt pitänee olla omaakin harkintakykyä onko vastapuoli kuluttamassa aikaa ja tykkää kirjoitella, ei sen enempää. Useimmat alkavat jo ekaviestissä vaatimalla vaatimaan erilaisia asioita ja luottelevat ehtojaan, minä haluan, minä en ainakaan jne. Typerimmät vastaukset ovat LÄHETÄ kuva, ei muuta siinä kaikki mitä pinnallinen etsijä haluaa. Tässä ilmais chatissa ei ihan kannata olla kovin tosisaan, peli on peliä, joka peliin ryhtyy se pelin kestäköön ilman valituksia. Tässähän ei ole sääntöjä, jokainen saa tehdä omalla tavallaan. Eikä myöskään kaikki sovi kaikille, on turha odotella vastauksia jos ulkoinen olemuskaan ei vastakkaista osapuolta miellytä. Jokainen menköön tässä asiassa itseensä, odotetaan toiselta sitä mihin itsekkään ei tehdä.

        Mulla on ollut kuva, ihan tuorekin vielä. Miksi ihmeessä kirjoittelisin kuvattoman kanssa?
        Mites kävi sille Arabi miehelle, kun hunnun alta paljastui parta! Sai sentään eron.

        Tällainen pinnalliseksi haukkuminen on yleensä sotanorsujen hommaa. Moni kuvaton nainen kehuu netissä
        itseään katseenkestäväksi, "kehtaa ulkoiluttaa" sun muuta. Oon pitänyt itsestäni hyvää huolta,
        samaa ei voi sanoa useimmista 4-kymppisistä naisista, valitettavasti..

        Ei mieskään voi vaatia itseään parempaa seuraa, jos on haiseva läski! Naiset vaan luulee, että
        miesten pitää aina tykätä, ovat he millaisessa kunnossa tahansa.


      • Ei nimeä tänään
        Söpö_kohta_40v kirjoitti:

        ...en vastaa. Miksi vastaisin? Jos minulla ei ole salattavaa, ei saa olla toisellakaan.
        Olen saanut oikeasti tässä vuoden aikana satoja vastauksia, enkä todellakaan vastaa kaikille. Miksi pitäisi? Jos reilusti kirjoitan millaista seuraa haen ja toinen ei lähellekään vastaa sitä, miksi vastaisin, edes kohteliaisuudesta?
        Ja olet "lainatyttönen" erittäin oikeassa, vaikka kohteliaasti sanoinkin Aina alussa että "ei kiitos, et ole minun tyyppiäni" tms, viestittely ei juuri koskaan loppunut. Alkoi helvatunmoinen vänkääminen että "miksi ei", "mikä minussa on vikana" ...ja pahimmillaan jumalaton haukkuminen kun en enää vastannut näihin. Tämänkin yksi haukkuja tyyppi kirjoitti olevansa 80kg ja 180 pitkä....nooh, oli sitten parissa päivässä "tupsahtanut" toiset 80kg edellisten lisäksi!!!
        Yrittäkää nyt oikeasti miehet edes sen verran tuntea itseänne että katsotte Oikeasti peiliin ja lopetatte ainakin valehtelun ja yli 10v vanhojen kuvien käyttämisen treffi-ilmoituksissa! Tämä koskee kyllä myös meitä naisia!

        Minä en laita yleiseen jakeluun kuvaani. Syynä ammattini ja se, että tunnen ympäri Suomea niin paljon ihmisiä, joiden en haluaisi ottavan minuun yhteyttä nettipalstoilla. Syynä ei ole peilin pelko (vaikka tietysti en minäkään Marilyn ole).


    • raaraaurrarraa

      tääl nyt kaikki taas kitisee tosta asiasta.mahdatte itsekkin samanlaisia olla.mä ainakin haluun kauniin naisen jos netistä kattelen siks sitä ei voi löytääkkää kun kaikki ovat yleensä jotenkin omituisia netissä.liian pieni valinta tääl suomes.

    • YETSKA

      saman huomannut, mutta jo vuonna 2005 :) Turha löpistä dettineittiprofiilien kanssa, ovat joutavaa ajanhukkaa :)

      Hankkiudu esim. verenluovutukseen. Siellä pörrää luovuttamassa kivoja naisia ja samalla tulee tutkittua heidän tartuntatautistatuksensa :> Ensikertalaisluovuttajien kanssa pääsee helposti juttuun, kun ovat ns. aivan pihalla ensikertalaisuutensa kanssa :)

    • Nainen29

      Itse olen jättänyt vastaamatta kymmenille. Suurin osa sellaisia, ketkä eivät edes lue ilmoitustani, vaan ovat kaikkea muuta kuin mitä etsin. Ja vaikka olisikin mielenkiintoinen, niin saan viestejä niin tolkuttoman paljon, että koko systeemi on usein tukossa. Eli en yksinkertaisesti ehdi vastaamaan kaikille, vaikka se ei useiden mielestä paljoa vaadikaan.
      Olen myös lopettanut kirjoittelun mitään syytä sanomatta, jos vain on tuntunut siltä. Se tuntuu kyllä minustakin pahalta, mutta kun on niin paljon kirjekavereita, että olen mennyt ihan sekaisin.

      • Linppi

        Kertomasi on todella epäkohteliasta. Voisit edes uhrata sen kaksi sekuntia. Monet ovat varmasti nähneet vaivaa kun ovat sinulle kirjoittaneet. Mielestäni sinunlaisiesi ihmisten tulisi huomioida kanssaihmiset. Vastaat kaikille vaikka tähän tapaan: "Kiitos viestistäsi, mutta et ole se henkilö jota haen". Lyhyt lause, joka ei vaadi kuin sen mainitsemani kaksi sekuntia. Minut on opetettu olemaan kohtelias ja sen vuoksi en voi ymmärtää näitä tökeröitä ihmisiä. Kirjoittakaa tietoihinne, että olen töykeä. Se sana kuvaa käytöstänne.

        Kohteliaisuus ennen kaikkea. Sanonta: "Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia". Toimii todella hyvin tässäkin tapauksessa.


      • Lainatyttönen

        Kun on kuvan kanssa profiilissa, tulee niin paljon postia, ettei millään ehdi vastaamaan kaikille. Siis jopa 20 viestiä päivässä, ei ole mitään mieltä jatkaa kirjoittamista, jos vaikka eka kauniiseen viestiin vastaakin kiitoksella. Nimenomaan suurin osa on niitä, jotka eivät lue profiilia ja kyselevät just sitten niitä asioita, jotka profiilissani olen kertonut! Siis, jos toinen on sellainen pöhelö niin eipä kannata kirjoittaa, ei sellainen ole tosimielellä edes hakemassa, joka ei ota selvää esittelytekstistä! Tai näyttää jo heti tyhmyytensä.


      • Vallilan Henkka

        En tiedä systeemistäsi mitään enkä ole aikoihin lukenut enkä koskaan tehnyt ilmoitusta, joten en tiedä niistäkään mitään.
        Mutta eikö, jos ilmoitus tulee niin kuin Suomi24 sähköpostille, laittaa ruksin kaikille, joille laittaa saman vastauksen.
        Toisessa systeemissä voi "maalata", pitämällä hiiren nappulaa ja olikohan se [caps lock] tai [shift], en nyt voi kokeilla.
        Sitten teet sen vastauksen "Ei kiinnosta jne." ja lähetät kerralla kaikille niille.
        Taisi mennä tämän naputteluun enemmän aikaa kuin olis tekemiseen mennyt...
        Olenko teknisesti väärässä?
        Jos ei onnistu, ehkä ohjeesta löytyy tai voi kysyä joltain tai katsoa netistä tai mennä muutenkin atk-kurssille. Ehkä tämä minunkin ohje ei ole pätevä, mutta sitten ihmettelen taas että mitä hyötyä tästä tietotekniikasta oikein on...


      • saa_
        Linppi kirjoitti:

        Kertomasi on todella epäkohteliasta. Voisit edes uhrata sen kaksi sekuntia. Monet ovat varmasti nähneet vaivaa kun ovat sinulle kirjoittaneet. Mielestäni sinunlaisiesi ihmisten tulisi huomioida kanssaihmiset. Vastaat kaikille vaikka tähän tapaan: "Kiitos viestistäsi, mutta et ole se henkilö jota haen". Lyhyt lause, joka ei vaadi kuin sen mainitsemani kaksi sekuntia. Minut on opetettu olemaan kohtelias ja sen vuoksi en voi ymmärtää näitä tökeröitä ihmisiä. Kirjoittakaa tietoihinne, että olen töykeä. Se sana kuvaa käytöstänne.

        Kohteliaisuus ennen kaikkea. Sanonta: "Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia". Toimii todella hyvin tässäkin tapauksessa.

        satoja vastauksia niin kenen aika riittää edes lukea kaikkia vastaamisesta puhumattakaan?


      • Nainen29
        saa_ kirjoitti:

        satoja vastauksia niin kenen aika riittää edes lukea kaikkia vastaamisesta puhumattakaan?

        En ole kaikkia edes lukenut vaan poistanut suoraan.
        Aika outoa tekstiä Vallilan Henkalta, joka siis ei todellakaan tiedä tästä systeemistä. Siellä ei siis voi monelle vastata samaan aikaan. Sithän se helppoa oliskin.
        Ja mua ei kiinnosta vastata yli 50 vuotiaille miehille, jotka ehdottelee alle 3kymppisille. Toki voi koittaa kepillä jäätä, mut jos vastausta ei kuulu ni nassu peilin eteen.


      • ------------
        Vallilan Henkka kirjoitti:

        En tiedä systeemistäsi mitään enkä ole aikoihin lukenut enkä koskaan tehnyt ilmoitusta, joten en tiedä niistäkään mitään.
        Mutta eikö, jos ilmoitus tulee niin kuin Suomi24 sähköpostille, laittaa ruksin kaikille, joille laittaa saman vastauksen.
        Toisessa systeemissä voi "maalata", pitämällä hiiren nappulaa ja olikohan se [caps lock] tai [shift], en nyt voi kokeilla.
        Sitten teet sen vastauksen "Ei kiinnosta jne." ja lähetät kerralla kaikille niille.
        Taisi mennä tämän naputteluun enemmän aikaa kuin olis tekemiseen mennyt...
        Olenko teknisesti väärässä?
        Jos ei onnistu, ehkä ohjeesta löytyy tai voi kysyä joltain tai katsoa netistä tai mennä muutenkin atk-kurssille. Ehkä tämä minunkin ohje ei ole pätevä, mutta sitten ihmettelen taas että mitä hyötyä tästä tietotekniikasta oikein on...

        >Mutta eikö, jos ilmoitus tulee niin kuin Suomi24 sähköpostille, laittaa ruksin kaikille, joille laittaa saman vastauksen.

        Miksi intät, kun kerran et tiedä miten tuon treffisivuston viestisysteemi toimii? Se ei ole kuin sähköposti, jolla voi massapostittaa. Ja hyvä niin. Muutenhan joku pöljä voisikin lähettää kymmenille tyypeille saman viestin "kiitos mutta ei kiitos". Vastaanottajat näkisivät silloin viestistä toistensa sähköpostiosoitteet tai nimimerkit. Mietipä miltä niistä vastaanottajista mahtaisi silloin tuntua? Olisiko kohteliasta ja huomaavista? Haloo?

        En muutenkaan ymmärrä tuota ininää, että pitäisi sanoa suoraan ettei kiinnosta, koska tämä olisi muka kohteliaampaa. Jos vain lopettaa viestittelyn niin eikö se ole selvää muutenkin että ei kiinnosta? Mitä kohteliasta siinä on että sanoo sen suoraan? Pitääkö vielä perustella, että juttusi ovat tylsiä ja en tykännyt kun sanoit niin ja noin. Kyllä se nyt vaan on niin että ei kenenkään tarvitse kohteliaisuudesta pitkittää juttua ja "antaa mahdollisuutta" kaikenmaailman tyypeille, kun kiinnostavampiakin on.

        Itse asiassa tuollainen valittaminen jo kertoo aika paljon siitä miksi valittaja ei kiinnosta potentiaalisia deittikavereita. Tekstistä huokuu jonkinlainen epätoivoinen yrittäminen ja taipumus syyllistää muita ihmisiä omista ongelmista. Te karkotatte ne kumppanit ihan itse omalla marinallanne.

        Hassuinta on, että nämä marisijat ovat usein vielä samoja ihmisiä kuin ne jotka kauhistelevat että joku onkin samaan aikaan viestitellyt muidenkin kanssa. Eli jos ei vastaa kaikille, on töykeä, ja jos vastaa useammalle, niin on vähintäänkin kevytkenkäinen ja moraaliltaan epäilyttävä. Ja tuollaisesta pitäisi sitten olla kiinnostunut? Katsokaa sinne peiliin.


      • eimosh
        Linppi kirjoitti:

        Kertomasi on todella epäkohteliasta. Voisit edes uhrata sen kaksi sekuntia. Monet ovat varmasti nähneet vaivaa kun ovat sinulle kirjoittaneet. Mielestäni sinunlaisiesi ihmisten tulisi huomioida kanssaihmiset. Vastaat kaikille vaikka tähän tapaan: "Kiitos viestistäsi, mutta et ole se henkilö jota haen". Lyhyt lause, joka ei vaadi kuin sen mainitsemani kaksi sekuntia. Minut on opetettu olemaan kohtelias ja sen vuoksi en voi ymmärtää näitä tökeröitä ihmisiä. Kirjoittakaa tietoihinne, että olen töykeä. Se sana kuvaa käytöstänne.

        Kohteliaisuus ennen kaikkea. Sanonta: "Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia". Toimii todella hyvin tässäkin tapauksessa.

        tämä ole mikään oppitunti, mutta ihminen ihmiselle. oletko siis mielestäsi apina vai joku tulevaisuuden rotu joka ei missään tapauksessa voi edes keskustella ihmisen kanssa? hakukriteerit tuloista, uskonnoista ja muista ruksittavissa olevista elämäntavoista ovat lähinnä vitsejä. En ole manipuloitavissa, joten sanon että olet töykeä.


    • Harmi.

      Tota...mites sanoisin, ettei tule väärinkäsityksiä...Mä avasin joskus 5 vuotta sitten tänne profiilin ja kirjauduin treffeihinkin, niin tajusin että se oli virhe, kun tuli hirvee määrä kaikkia karmeita vanhoja ukkoja - anteeks vaan - mut kun ihan selvästi ilmoitin, ketä/millaista/oman ikäistäni/ei juoppoa jne. haen.

      Mua vaan rupesi ällöttämään kaikki ukot. Ja kyllä oli paljon mielenkiintoisiakin, mutta mä en vaan enää voinut jotenkin. Mä olen ihan hyvännäköinen (sori jos kehun, älä käsitä väärin!) mutta monet ukot oli ihan hirveän näköisiä! Jaksoin jotain kyllä kirjoitella, mutta tajusin myös, että olen UJO, enkä USKALLA mennä millekään treffeille (olen sentään jo yli 40 v.!). Sitten vaan päätin luottaa siihen, että jos tulee se oikea vastaan niin sitten tulee ja ellei tule, niin pysyn yksin. Ei voi mitään, mutta noi treffipalstat ei sovi mulle:(

      • Antipasta

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.


      • Peili
        Antipasta kirjoitti:

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.

        Kauneus on katsojan silmässä kuten sanotaan. Kyllä miehet rupsahtavat ihan samoin kuin naisetkin mutta jos et halua tunnustaa tosiasioita katsoessasi peiliin niin se on sinun ongelmasi. Ja jos netti on pääasiallinen seuranhakumuotosi niin ehkäpä myös sosiaaliset taitosi ovat aika yksipuoleiset.


      • Lainatyttönen
        Antipasta kirjoitti:

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.

        Miten sitten on kun 28-35 ikäiset miehet ne nimenomaan hakevat sitä hiukan ikääntyneempää todellista naista, jolla on jo elämänkokemusta? Olen itse hiukan yli 50 ja sain eniten postia 25-35-vuotiailta mielhiltä. Eipä ole naiset rupsahtaneita kaikki, mutta ovat itsevarmoja ja sehän nostaa arvostusta miehilläkin! Kun taas yli 50v miehet aika pitkälle kaljamahaisia kurttunaamoja.


      • +40 eri treffiä
        Antipasta kirjoitti:

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.

        Kyllä kuule "antipasta" alle 30v mimmeissäkin,kuten miehissäkin on ihan järkyn rupsahtanutta sakkia ja vieläpä yllättävän paljon.Itse olen muutamia naisia aikoinaan tavannut ja todennut asian.Kerran sitten törmäsinkin 50v naiseen kenen rinnalla moni alta 3kymppinenkin olisi jäänyt auttamattomasti toiseksi,ainakin jos pintapuolta vertaa,joten ei se ikä ole mikään ehdoton kriteeri,jos hyvän ulkonäön omaavaa on etsimässä.


      • nirsoilija
        Antipasta kirjoitti:

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.

        Mitäpä tuohon muuta toteamaan, kuin että joukossa tyhmyys tiivistyy. Näitä kommentteja kun lueskelee, niin onpa ihana todeta, että saa olla yksin. Ei jonkun tökerön, puolijuopon suomalaismiehen kainalossa. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan, takerous lave in Finland. Voi teitä miespoloisia, ettei naiset teitä huoli, eivätkä edes vastaa viesteihin. Harmaat teryleenit jalkaan, ja kuppilan nurkkapöytään istumaan, kyllä sinne joku valomerkin aikoihin eksyy, jos oikein flaksi käy.
        t,nirsoilija


      • mä vaan
        Antipasta kirjoitti:

        40-vuotias nainen alkaa jo pahasti rupsahtaa usein...sanoin usein! Miehet näyttävät charmanteilta yli 60 vuotiainakin, olen huomannut. Jos eivät sitten juo itseänsä - no juovathan naisetkin itsensä pyöreiksi palleroiksi usein vanhemmiten.
        Kyllä naisten vetovoima katoaa kovasti kun lähestytään neljääkymmentä ja vauhti kiihtyy kuten Matin ja Tepon laulussa. Eli...ei naisten pidä katsoa miesten ulkonäköä vaan sydäntä.
        Nettinaiset hakevat kai jotain unelmia, joita ei kyllä enää ole mahdollista toteuttaa, teini-ikä on ohitettu jo aikaa sitten. Varmasti alle 30 ikävuoden useimmat naiset kelpaavat miehille - nirso kun on, ei koskaan löydä ystävää.

        Sä oot todella hakoteillä, vai usein?. Mikä sä luulet olevas ketään arvostelemaan. Kauneus on katsojan silmässä ja makuja on monia


      • Katso minua silmiin
        nirsoilija kirjoitti:

        Mitäpä tuohon muuta toteamaan, kuin että joukossa tyhmyys tiivistyy. Näitä kommentteja kun lueskelee, niin onpa ihana todeta, että saa olla yksin. Ei jonkun tökerön, puolijuopon suomalaismiehen kainalossa. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan, takerous lave in Finland. Voi teitä miespoloisia, ettei naiset teitä huoli, eivätkä edes vastaa viesteihin. Harmaat teryleenit jalkaan, ja kuppilan nurkkapöytään istumaan, kyllä sinne joku valomerkin aikoihin eksyy, jos oikein flaksi käy.
        t,nirsoilija

        Taidat olla viettänyt aikaasi huonossa seurassa. Minulla on kymmenkunta ystävää ja kukaan heistä ei lukeudu juoppoihin. He saattavat seurassa ottaa viinilasin tai muutaman drinkin, mutta viettävät eloa ihan raittiina...jopa absolutisteja löytyy joukosta. Tulehan tutustumaan joskus raittiisiin miehiin, ehkä rupsahtaneisiin, mutta reiluihin ja luotettaviin, rikkaitakin olemme omasta mielestämme. Nettituttavuuksiin tutustuimme muutamat mielenkiinnosta, näytimme tavallisilta köyhiltä, mutta ne loukkaukset mitä koimme, päätimme, että haemme ystävämme harrastustemme parista jos tuuri käy ja kohdalle kiva, fiksu likkalapsi löytyy. Emme kyllä kokeilleet, jos olisimme tulleet paremmalla autolla ja smokki päällä treffeille ja täysin puunattuna kuin vastapesty luksusauto.
        Onhan törkeää kuulla, kun vie jonkun Suomi24:n treffinaisen tanssimaan ja saa kuulla tanssin tungoksessa kysymyksen: oletko koskaan tanssinut?? Katso, miten toiset tanssivat, katso minua silmiin...älä katso jalkoihin...olet sinä ainakin toistakymmentä vuotta vanhempi kuin sanot olevasi ..etc. Tämä nainen sanoi vielä: "olen vielä nuori"..no ..voihan hieman yli 50 vuotta näyttävä toki tuntea olevansa nuori, kun katselee itseänsä joka päivä peilistä. Minä ja ystävämme olemme harrastaneet tanssia yli 20 vuotta eikä ole saanut kommenteiksi kuin: "oli kiva tanssia kanssasi".
        No...en sitten muutamaan vuoteen enää ole katsellut näitä nettinaisia. Löytyihän jopa ihan kiva likka vaikkakin parikymppiä nuorempi, mutta hän tykkäsi, että meillä on paljon yhteistä ja paljon olemme toisiltamme oppineetkin.
        Se Suomi24:n kokemuksista vuosien takaa...


    • Tohlopin toyboy

      Olet valitettavan oikeassa. Nää ilmoittelijat o'vat kai jonkimmoisia "kalastelijoita" - ei sillä niin vä'liä -tyyppejä. Vaikken ole ketään kysynyt päivätapaamiseen ni eipä maksullinen, informatiivinen viestikään ole taannut edes ystävällistä pahoittelua. Paitsi (vuoden aikana) kerran, Salosta. Pyydetään olemaan rehellinen JA KUN OLET KUIN TAVALLISESTIKIN ( rehellinenkin) niin ei tule enään jatkoviestiä. Mutta uuden 'rehellisen' etsintä jatkuu. hmm, ei mitään erityisiä vaatimuksia ollut. Ois voinut!!! Tsemppiä. Nykyisin vastailen lyhyesti , huono tuotto - vähän vaivaakaan -ajatuksella.

    • life is life

      vaan hankkikaa ELÄMÄ.Menkää ulos ja lopettakaa ääliömäinen virtuaalimaailmassa könnääminen.Kyllä oikeasta elämästäkin seuraa löytyy ja muualtakin kuin vain hämyisistä kapakoista.

    • haaveitavainkaikki

      Tuntuu olevan melko tavallista tämä.. Syynä voi toki olla se että naiset saavat paljon vastauksia seuranhakuilmoituksiinsa ja joutuvat yksinkertaisesti jättämään osan omaan arvoonsa. Itse en ole hakemalla hakenut, mutta muutamaan todella hyvin kirjoitettuun ja kiinnostavan profiiliin olen vastannut, muutaman kaverinkin saanut ja joskus jopa enemmän. Kerran aloin tapailla ja pitää yhteyttä ihanaan naiseen, joka tuntui olevan myös kiinnostunut, kunnes yht'äkkiä yhteyden pito loppui kuin veitselllä leikaten. Tietty koitin tiedustella syytä tähän, mutta saamatta vastausta. Onko siis näin että nykyään jätetään ihmiset tylysti.. sanoisin että jättäminen tekstarilla ei ole tylyä, se on jos ei vaivaudu mitään ilmoittamaan. Ymmärrän toki että monilla on kiireinen elämänrytmi johon ei "halusta" huolimatta mahdu mitään uutta viritystä, haetaan hetken huumaa, ja kun sitä on saatu palataan takaisin siihen kiireiseen arkeen. Voihan toki olla myös sitä että olet epäonneksesi koettanut pitää yhteyttä varattuihin naisiin jotka ovat siis vain hakeneet tätä ihailua ja huumaa suhteen ulkopuolelta.

      Kaikkihan sitä täydellistä kumppania hakevat, ja jostain syystä se tulisi tulla tarjottimella vastaan. Kenelläkään ei tunnu olevan aikaa selvittää ja tutustua.. Varmasti moni oikeasti hyvä jätkä jää ilman vastauksia, lieneekö syynä se että oma profiili on puutteellinen tai ei ole sen ihannekumppanin mitoissa? vaikka varmasti voisi olla rakastava ja huolehtiva, luotettava ja osaava. mutta kukapa tuollaiseen profiiliinsa erittelisi jokaista erikoistaitoaan ja osaamisaluettaan, ja mainostaisi omaa ylivertaisuuttaan muihin lajitovereihinsa nähden.. ylimieliset ilmoitukset tuskin keräävät vastauksia sen paremmin kuin kurjuudessa ja itsesäälissä kieriskelevät.

      Hommaa lemmikki jos sitä ei ole.. laita profiilikuvaan kuva sinusta ja eläimestäsi.. on tutkittua että lemmikit on "misumagneetteja".. ja onhan se totta että se viestii miehessä olevan huolehtivaisuutta ym.. eikä lemmikkikuva anna niin pinnallista kuvaa kuin esimerkiksi vatsalihaskuva, vaikka nekin varmasti johtavat profiilisi avaaamiseen :)

    • Hakuveikko.

      Juu, samaa sontaa sain silmille, kun kirjoittelin ja tutustuin muutamaan "petolintuun". En todella ymmärtänyt mitä he hakivat - eivät ainakaan ystävää eikä seuraa! Prinssejä heidän on turha hakea, koska prinsessa-aika on jättänyt heidät valovuosia sitten. Silti he luulevat itsestään liikaa - ovat olevinaan nuoria ja hehkeitä. Sanoisin, että kärsineen näköisiä monet ja hyvin harvasanaisia ja osaavatpa vielä loukata kivasti. Eräs sanoi minua toistakymmentä vuotta vanhemmaksi kuin sanoin - eli "kohteliaisuuksiakin" löytyy. Jätin hänet tietysti oitis, ehkä hän löytää vielä parikymppisen pojanklopin, joka haluaa vain sitä yhtä.

      Älä todellakaan odota näiltä naisilta mitään. Tulin siihen tulokseen, että he ovat jätettyjä ja ovat hyvin alhaisella tasolla siitä, mitä hain. En olisi heidän seurassaan viihtynyt pitkään. Kohtelias kuitenkin yritin olla ja tarjosin aina pullakahvit - sitä kai he halusivatkin...ja riittäähän Suomen maassa miehiä kahvittamaan aina silloin tällöin ilmaiset kahvit mummeleille!

    • -belief-

      Älä
      murehdi,
      äläkä pelkää.
      Luota Luojaasi.
      Kaikki asiasi
      ovat hänen
      tiedossaan.

    • vielä itsetuntoa

      Minä luulen että kyse on henkilöstä joka vaan etsii juttuseuraa.
      Ja nimenomaan vain sellaista joka on paikalla kun just silloin tarttee kuulijaa.
      Minä olen jopa livenä tavannut tällaisen naisen joka hakee vain omiin tarpeisiinsa sopivaa kumppania.
      Tekstailee kun on hankalaa ja soitellaan kun on vielä hankalampaa ja tavataan jos elämä kaatuu päälle.Olet vain kuuntelijan roolissa mutta ajan mittaan se rupeaa syömään sinua itseäsi henkisesti kun vastapuoli vain imee sinusta kaiken minkä tarvii ja kun on hyvä olla saat sinäkin olla rauhassa.Ei vastaa maileihin,puheluihin eikä minkään tyylin viesteihin.

      • Täällä kun on paljon tarjolla, niin etsitään sitä oikeeta ja taas etsitään, kun ei meinaa osua rikas, pitkä tumma, komea mies, niin aatellaan jospa se seuraava olis, ja kierre senkun jatkuu.
        Ja miehet hakee sitä missityyppiä ja tuleekin vain lahnamaisia, niin jospa se seuraava olis edes kukkanen, níin sama kierre senkun jatkuu.
        Silloin kun sinkkusätit alkoivat, oli niissä oikee meininki, nyt ei muuta kun samat juttelee niitä ja näitä.
        Loppuikohan kaikki sopeutumiskykyiset ja todellista seuraa hakevat siihen?


      • *Mummy*
        pekka49 kirjoitti:

        Täällä kun on paljon tarjolla, niin etsitään sitä oikeeta ja taas etsitään, kun ei meinaa osua rikas, pitkä tumma, komea mies, niin aatellaan jospa se seuraava olis, ja kierre senkun jatkuu.
        Ja miehet hakee sitä missityyppiä ja tuleekin vain lahnamaisia, niin jospa se seuraava olis edes kukkanen, níin sama kierre senkun jatkuu.
        Silloin kun sinkkusätit alkoivat, oli niissä oikee meininki, nyt ei muuta kun samat juttelee niitä ja näitä.
        Loppuikohan kaikki sopeutumiskykyiset ja todellista seuraa hakevat siihen?

        Kyllä paremminkin naiset muistuttavat silmälasipäisiä pallokaloja! Ei kukkasia ole poimittavaksi - kukkaset menevät kuin kuumille kiville ihan ilman kauppaamista. Kivat likat eivät ole kauppatavaraa, ne poimitaan heti kun ovat kukassa.
        Netissä aina kummastelen noita pöljiä miehenkutaleita, kun on ilmoitus jossain ja saavat arvostella.
        "OLETPA SÖPÖ" "OLET KAUNIS" "OI MITEN KAUNIS" "VOI KUN ON NÄTTI"
        Aivan järjettömiä lässytyksiä. Kyllä nainen on naiivi jos tuota kuuntelee ja vastaa moisiin! Tuohan on sellaista mitä nätit naiset saavat kuulla kapaloista lähtien. Typerääkin typerämpää miehiltä. Jaaaa...ja pahemmat näköiset eivät saa mitään kommentteja miehiltä...heheh. Ulkonäköön tuijotetaan ja sehän se kauppaa ensisijaisesti tekee parisuhteen luomisessa, näin on! Sanokoon kuka mitä tahansa, mutta totuushan on se, että kivannäköinen se ensin menee, vaikka olis kuinka kiva toinen rinnalla tarjolla miehelle.
        Kun päästään naisen kohdalla yli 40 ikävuoden alkaa ulkonäkö rupsahtaa missilläkin! Ei ole enää ihailevia katseita "kiusaamassa". 50 jälkeen naiset ovat aika tasapaksun oloista mummelia 90%:sti.


      • saman kokenut

        Tutulta kuullostaa.Elettiin v.2006,ja tapasin deitin kautta erään,alkuun aivan miellyttävän tuntuisen naisen.Mutta kohta alkoikin selvitä,että kyseinen nainen toimi juuri samoin kuin nim.merkki "vielä itsetuntoa"kirjoittaa,eli nainen täytti ,tai yritti täyttää vain omia ns.tyhjiä hetkiään,ja se oli todella raastavaa ja hermoja repivää touhua.Lopulta näytin oven paikan,ja siihen loppuivat minun deittailut.


      • rupsahtaa äkkiä
        *Mummy* kirjoitti:

        Kyllä paremminkin naiset muistuttavat silmälasipäisiä pallokaloja! Ei kukkasia ole poimittavaksi - kukkaset menevät kuin kuumille kiville ihan ilman kauppaamista. Kivat likat eivät ole kauppatavaraa, ne poimitaan heti kun ovat kukassa.
        Netissä aina kummastelen noita pöljiä miehenkutaleita, kun on ilmoitus jossain ja saavat arvostella.
        "OLETPA SÖPÖ" "OLET KAUNIS" "OI MITEN KAUNIS" "VOI KUN ON NÄTTI"
        Aivan järjettömiä lässytyksiä. Kyllä nainen on naiivi jos tuota kuuntelee ja vastaa moisiin! Tuohan on sellaista mitä nätit naiset saavat kuulla kapaloista lähtien. Typerääkin typerämpää miehiltä. Jaaaa...ja pahemmat näköiset eivät saa mitään kommentteja miehiltä...heheh. Ulkonäköön tuijotetaan ja sehän se kauppaa ensisijaisesti tekee parisuhteen luomisessa, näin on! Sanokoon kuka mitä tahansa, mutta totuushan on se, että kivannäköinen se ensin menee, vaikka olis kuinka kiva toinen rinnalla tarjolla miehelle.
        Kun päästään naisen kohdalla yli 40 ikävuoden alkaa ulkonäkö rupsahtaa missilläkin! Ei ole enää ihailevia katseita "kiusaamassa". 50 jälkeen naiset ovat aika tasapaksun oloista mummelia 90%:sti.

        siksikin,kun päivät pitkät istutaan vain netissä seuraa etsimässä sipsiä ja suklaata syöden.Kaikki muu,ulkoilu ym asiat jäävät vähille,joten ei paljoo tarvi kun onkin jo rupsahtanut ihan plösöksi.


    • miksimiksumuksu

      Heippa ,sama juttu jos löytää jonkun kivan ja alkaa siitä sit jatkua juttelEmalla ja luvataan jatka seuravaAna iltana vaika suomi24 chatCallerias tai sitten aletaan pyytä meseetä ja siihen se jäÄ,mikään ei toimi ,ja kuka mitä haluu onkos kaikKi jotenkin ronkeleita ,kun mikään ei toimi tai sitten on monta oksalla jonka kanssa pittää yrittä tehdä syvenpää tuttavuutta ,ottakaa edes yksi jonka olis kiinostAVA!!!

      • Lyyli40+

        Naisena haen täältä juttuseuraa. Toisinaan tapaa mukavia miehiä, jotka tietysti poikkeuksetta pommittavat tapaamisehdotuksilla, kehuvat itseään maasta taivaaseen. Tapaamiseen suostumien on pitkän harkinan tulos, se on sitä kissa-hiiri leikkiä. Jos tapaamiseen asti mennään, teen selväksi että en ole sitoutunut mihinkään muuhun. Sitten vastassa onkin aivan erinäköinen mies kuin millaiseksi hän on itsensä kuvannut, usein jopa vastenmielinen. (Miehetkin rupsahtavat, tämä tiedoksi, vain harva yli 50v mies on charmikas, siisti ja vartalon mittasuhteet eivät ole enää kohdallaan.) Mies ei usko kohteliasta "ei kiitos enempää" vastausta, alkaa tulvia ahdisteluviestiä sähköpostiin. Mikä hemmetin velvollisuus kenelläkään on tavata jotakuta? Tuskin miehetkään suostuvat tapailemaan mielestään vastenmielistä naista. Naiset vaan ymmärtävät vinkistä että ei kiinnosta. Miehelle se täytyy vääntää rautalangasta, kertoa että et nyt v aan muistuta antamaasi kuvaa lainkaan. Sitten syyttely loukkamisesta. Eli ei siis kannata tavata chat-miehiä, juttu on sen jälkeen pilalla, mielikuva särkyy.


      • kokemus karttuu
        Lyyli40+ kirjoitti:

        Naisena haen täältä juttuseuraa. Toisinaan tapaa mukavia miehiä, jotka tietysti poikkeuksetta pommittavat tapaamisehdotuksilla, kehuvat itseään maasta taivaaseen. Tapaamiseen suostumien on pitkän harkinan tulos, se on sitä kissa-hiiri leikkiä. Jos tapaamiseen asti mennään, teen selväksi että en ole sitoutunut mihinkään muuhun. Sitten vastassa onkin aivan erinäköinen mies kuin millaiseksi hän on itsensä kuvannut, usein jopa vastenmielinen. (Miehetkin rupsahtavat, tämä tiedoksi, vain harva yli 50v mies on charmikas, siisti ja vartalon mittasuhteet eivät ole enää kohdallaan.) Mies ei usko kohteliasta "ei kiitos enempää" vastausta, alkaa tulvia ahdisteluviestiä sähköpostiin. Mikä hemmetin velvollisuus kenelläkään on tavata jotakuta? Tuskin miehetkään suostuvat tapailemaan mielestään vastenmielistä naista. Naiset vaan ymmärtävät vinkistä että ei kiinnosta. Miehelle se täytyy vääntää rautalangasta, kertoa että et nyt v aan muistuta antamaasi kuvaa lainkaan. Sitten syyttely loukkamisesta. Eli ei siis kannata tavata chat-miehiä, juttu on sen jälkeen pilalla, mielikuva särkyy.

        olen todennut sen,että jos haen normaalivartaloista seuraa,niin kummasti treffeille on ilmaantunut kropassaan jopa 20kg ylimääräistä omaavia naisia tyyliin 160cm ja 80kg.Eli ihmetyttää se,miksi väittää itsestään sellaista mitä ei ole,tietäen että viimeistään treffeillä "narahtaa" ja saa pakit.


    • mies 27

      Josku olen kokeilut kirjoitella kaikkille joilla ei ollut kuva, laskeskelin siinä että ainakin 30 eri naiselle olen kirjoitellut.
      No sain vain 10 vastausta, niistä 5 heti ilmoitti kiitos, mutta ei kiitos, ja noista muistakaan en oikein saanut muuta kun 2 treffit aikaan..
      Onhan toi suhteutuna lotton parempi onni, mut tuntuis että lotossakin voittais useammin, kun siellä päässä ei olla vaatimassa mitään..

      • minä vaan

        Alkuun kirjottelut menee hyvin,mutta kohta ollankii kirjottelees seksistä,anaaliyhdynnästä ym.järestään kaikki miehet niin kirjottaa,ei siinä paljoa huvita vastailla,jos ei päässä muu liiku,kun seksi!!!!!Sais edes yhden järkevän kirjootelukaverin,mutta ei!No kellä mitenkin!


      • hetimullekkaikki
        minä vaan kirjoitti:

        Alkuun kirjottelut menee hyvin,mutta kohta ollankii kirjottelees seksistä,anaaliyhdynnästä ym.järestään kaikki miehet niin kirjottaa,ei siinä paljoa huvita vastailla,jos ei päässä muu liiku,kun seksi!!!!!Sais edes yhden järkevän kirjootelukaverin,mutta ei!No kellä mitenkin!

        rupee mun kanssa kirjoitteleen.
        Oon täältä Lahden tienoilta


    • Kaikenlaista nähnyt

      tulleen mielikuvan perusteella luulen melko monen olevan täällä täyttämässä oikean elämän tyhjiötään. Toivotaan ehkä jotain oikeaan, mutta tiedostetaan että pelkkä välimatkakin pitää sen toisen netti-ihmisen etäällä. Tai välimatka on hyvä tekosyy sille. Halutaan vain pientä kivaa, tai halutaan nuolla haavoja edellisen suhteen päätyttyä. Tähän netti-ihmiset ovat oiva apu. Sitten tavataan oikeassa elämässä joku, ja aletaan tapailee sitä.

      T. Nettitreffejä kokeilematon mutta muuta kautta kymmenkuntaan netti-naiseen tutustunut mies

    • Lady

      Olen lähtenyt joka ikinen kerta katsomaan minkänlainen ihminen on tuolla ruudun toisella puolella...
      Olen monta erilaisia ihmisiä tavannut =) ja ystäviä :) olen saanut =)

    • Totuuksien_Laukoja..

      Ettekö te tiedä??? 99,9% netissä liikkuvista jotka chattaa,deittaa ja kysyy seuraa on PANIIKKIHÄIRIÖISIÄ!! ei ne uskalla liikkua julkisilla paikoilla tai tavata ihmisiä! ne pelkää omaa varjoansakin saati sitten ihmistä joka tulee niitä tapaamaan! ne vapisisi kauttaaltaan oikeassa elämässä ja kahvin juominen on mahdotonta käsien tärinän vuoksi, ja keskustelu vapinan ja änkyttämisen takia!

      • Heidi:)

        Älkää naiset haaskatko aikaanne yli 35v miehiin !! Nuoremmat ovat fiksumpia ja älykkäämpiä ja huom! pukeutuvat hyvin, pitävät siisteydestään ja kunnostaan huolta. Heille yli 40v nainen joka huolehtii itsestään ja kunnostaan on kuin jumalatar. Heillä on paremmat käytöstavat ja he osaavat myös puhua. On poikkeuksiakin puoleen ja toiseen, periaatteessa se ei ole iästä kiinni muttä näin näyttää olevan näppylät. Antaa vanhempien miesten yrittää löytää itsensä veroinen nuori nainen ;)
        Kun olin nuori, vanhat miehet juoksivat perässä, (ei kiinnostanut) nyt kun olen jo kohta 40v, nuoret miehet käyvät kuumana. Kuka ymmärtäisi miehiä...


      • varattuja tavannut

        Ei kuule pidä paikkansa väittämäsi prosentuaalinen osuus ainakaan paniikkihäiriöisistä.Varmasti umpi arkoja ja ujojakin deiteissä pyörii,mutta yhä kasvava osuus on salaista seuraa ja seksiä hakevissa varatuissakin!!!,hyvissäkin asemissa olevissa ihmisissä.Saatetaan olla kotoisin pienemmältä paikalta,tai sitten ollaan töissä "näkyvällä"paikalla tms.,niin silloin koetaan liian vaaralliseksi lähteä etsimään moista seuraa esim.kuppilaan tms.paikkaan,koska pelätään,että joku "tuttu"voi esim.nähdä.Yksi ryhmä ovat myös he,ketkä matkustelevat maata ristiin rastiin esim.työnsä takia.Mikä onkaan helpompaa,kuin etsiä netistä seuraa,vaikkapa vieraan paikkakunnan hotelliin tms.paikkaan.


      • TE.MIES

        Kyllä kahvin juonti onnistui,ei vapissut kädet eikä tarvinnut änkyttää.Tais sattua todellinen aarre mulle.HUOMASIN SEN KYLLÄ HETI ITSEKIN TAVATESSAMME.TAPAAMINEN OLI KUIN OLISI TUNNETTU TOISEMME JO ENNESTÄÄN.


    • *-**-

      viestejä, kun joku kirjoitti, "tunnenkin Sinut". Tämä oli minulle suuri yllätys, sillä en ollut vaihtanut kuulumisiani kuin kaupassa asioidessa kassan kanssa vuosikausiin. Hän ei millään tavalla osoittanut tietoa, mistä olisi minut tuntenut, mulle se jäi suureksi mysteeriksi. Joku sitten viestitteli uhkaavasti kaikenlaista, en ymmärtänyt, mitä olin muka tehnyt, poistuin sivuilta, sitten alettiin pilkata ja kertoa juoruja mun nimissä. Kysynkin, kuka tällaista jaksaa???

      • Kuori ei ole kaikki

        Oho, tulipa tästä suosittu keskustelu. Hyvä niin. Mutta ihan selvennykseksi alkuperäisen viestin tarkoituksena oli vain ja ainoastaan ystävänhaku ilmoitukset. Ei siis parisuhde- , sex- tai mikään ulkonäkö tai ikäseikat. Puhumattakaan lisääntymistarkoitukksista.

        Faktahan on että jos puhutaan pelkästä ystävyydestä ,näillä ikä- ja ulkonäköasioilla ei ole ensisijaista merkitystä. Toki tietty ystäväkin tarvii olla itsestään huolta pitävä. Mutta minä en ainakaan tuijottele ystäväni "nenänmallia" tai muuta ulkoista seikkaa. Pukeutuminenkin voi olla persoonallista tai ihan tavallista.

        Mutta ei muuta, jatkakaa...


    • tavis potenssiin 3

      Hyvin kirjoitettu!!!! Suomalaiset pullukkanaisille ei kelpaa mikään.

      • naapuriin

        Niille naisille kelpaa suomalainen pullapoikakin, kunhan vain lompsassa piisaa hiukankin valuuttaa. Ei edes rumuutesi ja tyhmyytesikään haittaa. Tervemenoa!

        PS.jos Virossa ei tärppää, koita Venäjällä.


      • Tuo nyt on ihan pöhkö väite, miehet itse perääntyy parin viestin jälkeen, eivät vaivaudu edes ilmoittamaan missä mättää. Olen kirjaillut ylös näitä ns. "netti jättäjiä", luku on huikea kolmekymmentäkaksi, luojan kiitos ovat outoja ukkeleita ettei tarvi perään surra ihmetyttää vain kovasti, kun kerron elämäntilanteeni yks toisensa jälkeen katoaa netti avaruuteen. En etsi itselleni elättäjää enkä avun antajaa ainoastaan mukavaa kumppania, mutta toivotonta on ei sitä netistä löydä ja kapakat ei kiinnosta joten taidampa viettää loppuelämäni yksin mikä ei taida sittenkään olla hassumpi juttu, ei tarvi katsella sohvalla röhnöttävää miestä sitä nämä suomen uljaat uroot enimmäkseen ovat.


    • NÄIN SE ON :)))

      SAMAA mieltä olen sinun kanssassi . Minulla myös miesten kanssa sama ongelma .
      Suututtaa olla yksin !!!!
      Miehetkin etsivät naista joka olis täydellinen ja kaikki mitat täyttävä .
      Luonnollinen kaunis nainen ei kelpaa.
      Tai sitten se on tämän nyky-yhteiskunnan vitsaus
      mikään ei kelpaa kellekkään :))))))

    • Mies -83

      hakevansa kumppania/seksiseuraa ja siksi väittävät hakevansa "vain ystäviä". En usko että kovinkaan moni nainen tosissaan haluaa etsiä ystäviä miehistä, kyllä siellä taustalla on aina halua löytää kumppania tai seksiä.

    • Bobrubens

      Tähän voisin heittää vitsin, nainen meni tavarataloon jossa oli miehiä tarjolla 4:ssä eri kerroksessa. Ekassa kerroksessa oli tavallisia perusäijiä, toisessa oli komeita ja rikkaita. kolmannessa oli miljardöörit ja hollywood komeet. Neljännessä oli kyltti teille ei kelpaa mikään, voitte häipyä. Miehillä oli vastaava tavaratalo, siinä oli kaksi kerrosta. Ekassa oli naisia monen näköistä, lyhyttä, pitkää, hoikkaa, hehkeitä ja naisellisia kaikki. Toisesta kerroksesta ei ole tietoa mitä siellä on. Sillä yksikään
      mies ei ollut päässyt niin pitkälle. Kumma juttu, ei ole tosi, mutta kuvaava.

    • Rebecka64

      Minä olen kokenut saman, kun olen yrittänyt solmia ystävyytä miehien kanssa täällä palstalla Onko miehet nykyään kaikki sitoutmiskammoisia ja lupaavat paljon, mutta mitään ei kuitenkaan anneta. Tarkalleen määritellään ihanne nainen ja jos ett ensimmäisillä treffeillä halua seksiä, niin sinut unohdetaan. Katteetomia lupauksia esim. treffien suhteen. Sovitaan treffit, mutta sitten tulikin toiset treffit yllättäen samaan aikaan. Pelataan samaan aikaan monen naisen kanssa.

      Ihmetellen huomiseen

      • Bobrubens

        Moro. Miehet ja naiset etsivät ehkä samoja asioita. Kommunikointi jos ei pelaa, huumori ei kohtaa, mutta silti voi olla kipinöitä ilmassa, vetovoimaa on niin että ei kumpikaan saa silmiään toisesta irti. Kunnioitus tulee silloin peliin, kun nainen ei suostu ekana iltana kaikkeen mitä mies kehtaa ehdottaa tai voi se olla nainenkin joka ehdottaa. Miehet heittää tuossa pihtaria, mutta moniko ottaa vakavissaan puhelinnron, jos toinen on helppo nakki eli epätoivoinen. Kunnioitus kertoo myös moraalista, mutta jos ihminen ei halua heti sitoutua sekin on vapaantahdon valinta. Mutta jos mieskin huomaa, että huumori kohtaa, viihtyy toisen seurassa, kipinöitä ilmassa ja haluaa tietää toisesta muutankin etunimen. ota tai jätä. Luota elämään pidä kiinni periaatteistasi ja pidä silmät auki tuolla ulkonakin. Näkemiin.


    • Minna999

      JA HYVÄ NIIN.

      • tämä.

        etenee. Useat naiset etsivät nettitreffeistä elämäänsä rahoittajaa.Tämän huomaa jo profiileista,takan ääressä olisi mukavaa nauttia viiniä,mökillä rentoutua auringossa,tai rinteissä lasketella,kaikilla näillä on tarkoitus etsiä varakasta seuraa. Sehän on jo itsestään selvää,ettei naisella ole mökkiä,takasta nyt puhumattakaan ja laskettelemassa ei olla käyty,kuin Korsossa läheisen kerrostalon takana(pulkkamäessä)Samoin profiilista löytyy harrastuksena liikunta,mutta se rajoittuu verkkarit päällä kävelystä,sohvalta jääkaapille ja takaisin. Olen tavannut näitä itseään kauniiksi kehuvia naisia ja poikkeuksetta ovat olleet ylipainoisia harakoita,joille maistuu myös se siideri tai olutkin,jos ei sitä viiniä löydy. Siksipä he eivät halua tavata muualla kuin netissä,koska silmätysten tavattaessa ne valheet paljastuu.Itse sporttisena ja ulkonäöstäni huolta pitävänä,en voi kuin säälistä hymyillä, näille"kauniille"naisille,tai nykyään taitavat olla"puumia";D


      • ei enää tyttönen
        tämä. kirjoitti:

        etenee. Useat naiset etsivät nettitreffeistä elämäänsä rahoittajaa.Tämän huomaa jo profiileista,takan ääressä olisi mukavaa nauttia viiniä,mökillä rentoutua auringossa,tai rinteissä lasketella,kaikilla näillä on tarkoitus etsiä varakasta seuraa. Sehän on jo itsestään selvää,ettei naisella ole mökkiä,takasta nyt puhumattakaan ja laskettelemassa ei olla käyty,kuin Korsossa läheisen kerrostalon takana(pulkkamäessä)Samoin profiilista löytyy harrastuksena liikunta,mutta se rajoittuu verkkarit päällä kävelystä,sohvalta jääkaapille ja takaisin. Olen tavannut näitä itseään kauniiksi kehuvia naisia ja poikkeuksetta ovat olleet ylipainoisia harakoita,joille maistuu myös se siideri tai olutkin,jos ei sitä viiniä löydy. Siksipä he eivät halua tavata muualla kuin netissä,koska silmätysten tavattaessa ne valheet paljastuu.Itse sporttisena ja ulkonäöstäni huolta pitävänä,en voi kuin säälistä hymyillä, näille"kauniille"naisille,tai nykyään taitavat olla"puumia";D

        Olet aivan väärässä olettamuksinesi. Ei naisen tarvitse etsiä varakasta miestä jos kiinnostaa viini, takkatuli ja laskettelu. Itse ainakin harrastan näitä näin sinkkunakin, ilman rahoittajaa. Viiniä minulla on niin, että hyllyt notkuu, oma kaakeliuuni ja lapissa käyn kerran kaksi talven aikana, etelässä samoin. Olen yksinäinen ja haen miesseuraa näihin harrastuksiini. Harrastan myös tosissani kuntokeskuksen eri liikuntalajeja 3-5 kertaa viikossa. Olen iäkkäämpi ja hieman ylipainoinen, sillä liikunnalla painoa ei alemmas saa. Ihan kivan näköinen olen ilmeisesti sillä jos liikun illanvietoissa saan kyllä seuraa. Mitään seurustelua niistä ei silti seuraa ja usein miehet ovatkin varattuja. Näissä profiileissa, joita olen pitkään jo seurannut, omanikäiseni miehet ovat jo aika pahan näköisiä, jopa minua nuoremmatkin. Kanssani ne muutamat harvat miehet, jotka ovat hetken kirjoitelleet, lopettavat yks ja kaks ilman mitään selitystä. Ja jos itse laitan jotain leikkisää tekstiin, ottavat he niistä nokkiinsa ja kirjoittelu loppuu siihen. Pidän täällä edelleen profiiliani, mutta mitään ihmeitä odotuksia minulla ei enää ole.
        Uskon silti, että joitakin onnistaa.


    • Silverpanther

      Ite oon huomannut, että aika kehnosti saa vastauksia ja jos aloittaa lyhyellä jutulla niin sit ei saa vastausta ku ämmät pillittää ettei oo nähty vaivaa viestis ja jos kirjoitat pitemmän jutun niin sua pidetään outona ja ihmetellään mitä viddua toi tulee mulle oikein avautuun.

      Suurin osa noista akoista ei oo mitenkään ihmeellisiä vaan tavallisia muijia joilla ei taatusti ole varaa ruveta odottaan, että löytäisivät itselleen supermiehen.
      Hassuinta on et netis oon hakannut itekkin päätä seinään, mut livenä veisin tollaset kissat 6-0 kebabkioskille...
      Onneks ite seurustelen niin ei tarvi uhrata aikaa näille aivottomille nettipissiksille XDD alko jo syömään miestä ku ei tullu tuloksia...btw...nykyinen kissa on suomi24.fi treffeistä bongattu, mut tiesinhän mä ton jo entuudestaan joten edes se viitsi vastata mulle parin muun lisäksi.

    • netti

      samaa paskaa kokenut täälläkin.senssipaltat täynnä jonnenmoista tyhjän naurajia olevinaan valokuvamalleja.ja maksullisia jäsenyyksiä kauniitten fosujen valouvia.se on sivujen tekijöille bisnesjubeille hyvä sauma tehdä rahaa! yksinäisille seuraahakeville loukku....................................................................................

      • netti höperö

        HEHEHEHEHEEE kaikkea sitä saa lukea ihminen joka on niin seko että etsii nettissä oikeaa uskoo varmaa horoskooppiin, onnenpäivään,ja joulupukkini kyllä ihmis suhteet pitää hoitaa livenä niinkuin aina


    • Mies.

      Naisissa olen huomannut, että jos mies haluaa eretä ja tutustua kaikessa rauhassa, niin viesit loppuu..! Heti vain pitäis tavata, tulla viikonlopuksi... jne.
      Kärsivällisyys joskus tuottaa onnea. Ja sitä elämässä tarvitaan.

    • JONE111

      JOO MÄ OON HUOMANNUT SAMAN ASIAN JO AIKOJA SITTEN,EI NOI NAISET JOTKA KIRJOITTAA,ET OIS KIVA LÖYTÄÄ YSTÄVÄ JA JOS KEMIAT OSUU NIIN EHKÄ ELÄMÄN KUMPPANI.KYLLÄHÄN NE VASTAA VIESTEIHIN JA JOSKUS ITSEKKIN LÄHETTELEE VIESTEJÄ.MUT JOS ET ASU EIRASSA,MANSKULLA,EIKÄ SULLA OLE UUTTA AUDIA,BMW,JAGUAARIA,NIIN SE JÄÄ VAIN MUUTAMAN PÄIVÄN VIESTEJEN VAIHTOON,OIS MUUTEN KIVA TIETÄÄ ONKO TÄÄLTÄ KUKAAN MIES LÖYTÄNYT NAISYSTÄVÄÄ.VAI ONKO TÄÄ VAIN AJATUKSIEN VAIHTOJA JA SIT ILLALLA PAIKALLISEEN KUPPILAAN JA SIELLÄ VALITTAMAAN MUILLE ALKOHOLISTELLE.EN MÄ LÖYDÄ KETÄÄN HALUUKS JOKU TULLA ILLALLA MUN LUO JA PANNA

    • mennään nyt yleisesti.
      Kirjoittaessa saa usein toisesta erilaisen kuvan mitä livessä.
      Kun sitten tapaa livessä, tulee vastaan pettymys.

      Tuon pettymyksen tuottaa henkilön etukäteiskuvitelma kyseisestä henkilöstä.
      Todennäköisesti sinulle on käynyt juuri niin ja unohdettu myös se, että ystävän kohdalla ei katsota ulkomuotoon.
      Onhan olemassa tapauksia, että kaksi henkilöä on hyviä ystäviä, mutta toinen ei kehtaa lähteä ystävänsä kanssa ulos, koska häpeää tämän, esim. pukeutumista tai ulkomuotoa.

      Monesti siis unohdetaan, että ystävä ei ole henkilö, jonka kanssa aloitetaan vakava seurustelu ja mennään naimisiin.
      Siinä tulikin se toinen puoli esille, miksi tuo nainen ei enää ollut yhteydessä sinuun. Hän alitajuisesti etsi itselleen miespuolista ystävää, joka ajan myötä muuntuisi seurusteluun jne.
      Jokin sitten tuotti hänen mielestään pettymyksen ja jätti kuin sen kuuluisan nallin kalliolle.

      • käytöstavat

        väärin ku mulla on ollut ihan hauskaa naisten kans täällä..olen tavannut ja seurustellut ja ei ole paha mieli kummallakaan nytkin kirjoittelen muutaman kanssa ja jos onni on myötänen niin saan poistaa profiilin piakkoin...mulla on käytötavat ei sen kummempaa
        eikä multa ole kysytty mikä auto tai múuta sellaista..mut en asukkaan kaupungissa vaan maalla :)


    • Kyllä tää juttu menee toisinkinpäin! Siis vaikka naisena laitan viestejä treffi ilmoitukseen, aika ´moni mies jättää vastaamatta...jos ei miellytä, eikä kaikki voi kaikkia miellyttääkään, silti, olisi todellakin kohteliasta edes vaivautua vastaamaan, että kiitos mutta ei kiitos, et ole minun tyyppinen. Itse vastaan niin, jos mies ei ole minun tyylinen, kaikki ei vain sovi kaikille.
      Yhdellekin, jolle laitoin viestin, hänen profiilissa lukee:" tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän"...no hän ei vaivautunut vastaamaan viestiin, joten kai hänkin sitten haluaa, ettei hänelle vastata, jos ei hän miellytä viestinsaajaa :-) että näin tää menee, olipa kyseessä mies tai nainen.

      Mutta turha niitä on jäädä suremaan, eikun matka jatkuu, vaikka läpi harmaan kiven :-)

    • nainen69

      Kokemukseni tästä asiasta ovat, että ihmisiltä puuttuu reilu ja rehti asenne täällä. Vois ihan suoraan kirjoittaa ja sanoa jos ei kiinnosta, sen voi myös tehdä nätisti. Miksi jättää toinen epätietoisuuteen? Miksi haluais leikkiä? Eikö sellaisille ihmisille jää kaivamaan mieltä , jos jättää toisen sanomatta hyvästi? Onko suomalaisten sisu ja suoruus hävinyt? Perään kuulutan teitä ihmisiä olemaan reiluja toisillenne... Koska aina sielä toisessa päässä on ihminen....

      Toivotan teille kaikille onnea etsintään, oli kyse sitten ystävästä, kaverista jne.. mitä lie etsittekin.

    • tyttönen

      Itselläni ei ole minkäänlaista seuranhakuilmoitusta, mutta profiili minulla on tuolla galleriassa, ihan kuvan kanssa. Nättinä tyttönä saan paljon sähköpostia. Vastaan kaikille asiallisille kirjoittajille. Mutta mielestäni se ei ole asiallista, että isäni ikäiset miehet kirjoittelevat minulle, hakevat aitoa ja ihanaa suhdetta, todella vakavasti. En jaksa uskoa että he ihan oikeasti kuvittelevat että meillä on jotain yhteistä. Tai no ainoa yhteinen tekijä on se, että yleensä heillä on minun ikäisiä lapsia, toisinaan myös minua vanhempia.. Näihin viesteihin en koe olevani kirjoitusvelvollisuudessa.

      Toinen ryhmä, joille en vastaa, on ns ketjuviestien lähettäjät. Viestit alkaakin jo ihanan anonyymisti. Olet kaunis. Sitten kerrotaan oma elämä jokaista yksityiskohtaa myöden. Kirjeessä ei ole mitään henkilökohtaista, se on sarjapostattu varmaan sadoille naisille, jos vaikka tärppäisi. Ja sitten kun kaikki on jo kerrottu nykyisten ja entisten lemmikkieläinten nimiä myöden, ei oikein osaa vastata mitään. En halua vain listata kaikkea ranskalaisilla viivoilla. Tutustumisessa on mukavaa, kun ihmiseen voi tutustua pikkuhiljaa, kysellä, havainnoida. Ei se kiinnosta eikä varsinkaan viritä keskustelua, kun kaikki lähtkästään kerralla päin naamaa, vaikkei mitään ole edes kysynyt!

      Mutta kuten sanoin, en hae seuraa. Profiili on joillekin sama kuin treffi-ilmoitus. Minä en pidä sitä seuranhakukanavana, vaan siksi, että kun keskustelen ihmisten kanssa netissä, voin esittää oman kuvani helposti. Joku täällä kertoikin, että on jutellut jonkun kanssa, kunnes on selvinnyt että se onkin finninaamainen poikanen.. Sitä varten lopettelen keskustelut aika lyhyeen jos 1. ei ole kuvaa olemassakaan (niin vissii) 2. ollaan sillä legendaarisella kaverin koneella / työkoneella töissä iltamyöhään lauantaina eikä sielä ole kuvia 3. ainoastaan on kuvia siitä rakkaasta elimestä, se on se tärkein esittäytymiskuva.. 4. mese on ainoa paikka missä on kuvia... (hyvä keino saada väkisin se meseosote) Kuva ikäväkyllä on aika tärkeää.. Ei ulkonäkökysymyksessä (pelkästään) vaan myös sen suhteen, että tietää onko toinen oikeasti sen ikäinen mitä väittää.

    • graavilohi

      jos sä olit niin tylsä, likainen nenänkaivelija ja ruma

      • surunraato

        saman olen itsekkin huonmannut ja olen jopa itsekkin vastaillut nmoneen ilnmitukseen turhaan


    • elionoora

      MORO

      Samaa mieltä asiasta jos sattuu et livenä kohdataan toinen odottaa jotain satujen prinsessaa ja kun ei semmoinen ole lähtee vähin äänin sen kummenpia selittelemättä et kokemusta on näin toisinkinpäin.Vaikka on tehty selväksi et kamua haetaan ei mitään seksi-seurustelukumppania, mut tyyppejä on kaikenlaisia itse en enää viitsi edes ehdotella mitään live tapaamisia näin virtuaalisesti ei riko kenenkään kuplaa terv.mä

      • kfycckckcf

        Ensin siltä blondilta vosulta pitää kysyä sen tilinumero.
        Sitten kysyt "annatko miljoonasta"?Jos vastaus on myöntävä,kysy sitten "annatko kympillä"?
        Blondi vastannee "mikä sä luulet mun olevan"?
        Vastaat "kyllä mä tiedän mikä olet,kunhan taksaasi kyselin"!


    • Hjelm

      Nää netti-ihmiset tuntuu nyt olevan suurin osa enempi tai vähempi sen tuntuista porukkaa, ettei ole kaikki Muumit laaksossa. Jos ei sitä ystävää tai puolisoa livenä kykene löytämään niin jotainhan on oltava vialla. Mielenterveyshäiriöisiä, pettäjiä, pervoja ja muuten vain kusettajia..Enkä sano tätä pahalla. Realiteettia vain!
      En sano etteikö tätä kautta jotain joskus voisi löytää, ja onhan tämä väylä siinä missä muutkin, mutta todennäköisyys sille että törmää johonkin noista mainitsemistani on hemmetin paljon varmaan suurempi kuitenkin! Kyllä kirjoituksenkin perusteella voi jo vähän lukea millainen ihminen on toisessa päässä.
      Ja se, joka leikkiin ryhtyy, se myös leikin kestäköön. Kun niitä kirjeitään lähettelee niin tottakai sieltä aina löytyy niitä jotka eivät tee niinkuin sinä haluaisit..ei laita vastausta, vaikka sinä niin tekisit ja ei käyttäydy niinkuin sinä ehkä olisit käyttäytynyt..Meitä on moneen junaan. Elämä on..älkää katkeroituko :)

    • Kipa-59

      Tervehdys sinulle! Minulle on käynyt samalla tavalla miesten suhteen sekä netissä että muuten miehiin tutustuttuani. Ei tunnu kelpaavan. "Kehutaan" mielenkiintoiseksi ihmiseksi, ollaan kiinnostuneita, tehdään hyvä vaikutus ja luvataan pitää yhteyttä, mutta siihen sitten kaikki jää. Miksi luvata mitään, jos ei ole tarkoituskaan lupauksia pitää.
      Olen kanssasi samaa mieltä, mutta samanlaisia ihmisiä löytyy miehistäkin.

    • 20

      sun naama tms ei yksinkertaisesti kiinnostanut ko henkilöä.....ei tarvi olla mikään superihminen.Joistakin ihmisistä kiinnostuu,toisista ei.

      • ..edes yritettäis puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Moni tässä ketjussa puhuu jostain ystävän hakemisesta. Minkä ihmeen ystävän? Eikö kyseisellä ihmisellä ole oikeita ystäviä? Jos joku oikeasti hakee jotain "nettiystävää", niin miksi sitä pitäis yleensä livenä tavata? Etenkin kun haetaan muka nimenomaan nettiystävää. Onko nyt käsitteet hieman sekaisin? Kyllähän se kolli vonkaa lopulta sitä panoa. Ja kelpaa se naisillekin, vaikka muuta väittäisivät. Ei tietysti kaikille kaikkien kanssa, mikä on hyvinkin luonnollista. Jos nyt jollakin "ystävän" etsijällä ei käy flaksi, niin pitääkö siitä valittaa? Allekirjoittanutta kyllä hieman naurattaa joskus naiset, joiden profiileissa on se kulunut "ystäviä ei koskaan ole liikaa". Taas menee käsitteet sekaisin. Ei niitä galleria ystävälistan sataa, tai Facebookin tuhatta nimeä lasketa oikeasti ystäviksi, haloo! Tutut ja ystävät ovat kaksi eri asiaa. Ja niitä tuttuja voi todellakin olla liikaa. Jos ihmisellä on OIKEITA ystäviä edes muutama, niin se kyllä riittää.


      • Kukat ja mehiläiset

        Miehet on merkillisiä deittipalstalla ,joku saattaa kirjoittaa pari sanaa ja siihen se sitten jääkin,niissäkin parissa sanaa jo kirjoitusvirheitä todella paljon,joten voikin olla ,että siellä on keskenkasvuisia,kyllähän nyt jo alaasteella oppii sanat oikein kirjoittamaan.
        Yksi mies kerran ihmetteli ,että kuin täältä joku hakee seuraa tositarkoituksella,miehet kun haluaa vain liidellä kukasta kukkaan,joka sekin pitää paikkansa aika pitkälle.


      • LoverGirl09
        Kukat ja mehiläiset kirjoitti:

        Miehet on merkillisiä deittipalstalla ,joku saattaa kirjoittaa pari sanaa ja siihen se sitten jääkin,niissäkin parissa sanaa jo kirjoitusvirheitä todella paljon,joten voikin olla ,että siellä on keskenkasvuisia,kyllähän nyt jo alaasteella oppii sanat oikein kirjoittamaan.
        Yksi mies kerran ihmetteli ,että kuin täältä joku hakee seuraa tositarkoituksella,miehet kun haluaa vain liidellä kukasta kukkaan,joka sekin pitää paikkansa aika pitkälle.

        taas ihmetyttää se, että profiilissani lukee mm, "ukkomiehet ei kiinnosta" ja ikäraja max 30wee nii johan tulee yli 40-vuotiailta miehiltä ja varatuilta viestiä. Ihan kuin kaipaisin uutta isää, miksi ihmeessä nuori nätti nainen haluaisi ällöttävän keski-iän loppupuolella olevan ukon, yhtään mihinkään? Yäk, ei kiitos.


    • Itseesi

      ALoittaja kirjoittaa: "siis mitä ihmettä te täällä vingutte yksinäisyyttä ja etsitte kaveria, kun ei kuitenkaan sitten kukaan kelpaa, eikä mikään sovi?"

      Miten niin KUKAAN ei kelpaa? SInähän puhut vain itsestäsi? SInä et kelpaa. Siihenhän eivät ole syypäitä ne naiset, joita et pääse edes tapaamaan vaan sinä itse. Ei minua ainakaan kiinnosta kirjoitella joutavan kanssa saati sitten tavata.

    • mr.mojorisin

      Netin seuranhaussa pärjäävät vain komeat/kauniit, sosiaalisesti lahjakkaat ja hyvät kirjoitustaidot omaavat tyypit.
      Me tavikset jäädään kokonaan ilman

      • Passionaatta

        Jorma oli baarikierroksella ja törmäsi stadin kuumimpaan kissaan Sindyyn, video mikä elli.
        Baaritiskillä oli tilaa Jorma painoi puuta, no baarijakkaraa.
        - Saanko tarjota paukun ja sinä pehmenet? J kysyi Sindyltä.
        - Et taatusti, S napautti
        - Tarjoan sinulle samppanjaa ja illallisen, J heitti.
        - Et todellakaan, S tiukkana.
        - Vien sinut kämpille ja rakastelen kanssasi hellästi, J eteni.
        - Älä luulekaan, S tuumasi.
        - Enkä aio käyttää kondomia, Jorma heitti jo ässän peliin
        - Ja varmasti käytät, Sindy raotti ja nosti kytkintä Jorma kainalossa.
        Mitä opimme, naiset haluavat kuulla kauniita asioita ja miehet haluavat katsoa kauniita asioita.


    • mahdollisuuksia on..

      OLen itsekin "roikkunut" täällä melko pitkään ja saanut vastauksia omaan ilmoitukseeni että vastaillut muille. Mistä sitten johtuukin, mutta omat kokemukseni omat lähes pelkästään positiivisia siinä mielessä, että viestien vaihto on ollut asiallista ja molemminpuolista, samoin olen tavannut aika monta kiinnostavaa ihmistä - jonkun ihmisen kerran, toisen useita kertoja. Mistään ei ole syntynyt pitkää, sen kaltaista suhdetta, jota olen toivonut, mutta se ei ole ollut kenenkään "vika". Kyse on vain ollut siitä, että tapaamisten jälkeen ei ole ollut puolin tai toisin tarpeeksi yhteistä tms. jatkoon. Ajattelen niin, että mukavia, kunnon ihmisiä on paljon. Mukavuus yms. ei kuitenkaan meillä kenelläkään riitä siihen, että syntyisi läheinen, pitkä suhde toisen ihmisen kanssa. Tarvitaan riittävästi "kolahtamista" tärkeissä asioissa.

    • maija meikäläinen

      mie oon samaa mieltä että tavallinen ihminen ei kelpaa näille netissä oleville ihmisille.. Miekin laitoin ystävä haun, joku laittaa viestin tahi kaksi ja sitten se siihen jääkin.. Kukaan ei oo niistä ihmisistä soittanut tahi laittanut tekstaria.. paremmin kun tullut käymään kylässäkään..

      Onko nuo ihmiset itse sitten millaisia, en tiedä kun en ole vielä nähnyt.. johtuuko sitten pitkistä välimatkoista vai mistä.. sen jos tietäsi..

    • maan pinnalle

      jos etsisit kaveria ihan harrastuksista, töistä sun muista paikoista...netistä ei löydy kuin naamattomia vastuuttomia kavereita, joiden takaajatuksista ei ota eikä kannatakkaan ottaa selvää.

      • 9+1

        Harrastuksista ja työpaikalta seksiseuran metsästäjät pilaavat ilmapiirin kaikilta muilta. Töissä pitäisi voida käydä ilman että joku urpo on heti seksivälineitänsä tyrkyttämässä ja harrastuksissakin voisi olla omat ryhmänsä niille jotka ovat siellä harrastamassa ja niille joita kiinnostaa vain se kaikki muu.


    • se deittailusta

      Oman kokemuken perusteella voin sanoa että suurin osa naisista ei oikeastaan hae täältä yhtään mitään. Ollaan vain hakevinaan jotain. Pääasia että saavat jouruta poissaolevasta/vista. Ensin ollaan kyllä kovasti hakemassa milloin mitäkin. On matkaseuraa, ystäviä, deittailua, ym.ym.ym. Mutta kun pitäisi tulla deitille >>niin kas kummaa ei ole aikaa en jaksa silloin on muuta juttuua. Eräskin naisihminen jonka kans tuli jutusteltua paljonkin >>ja joka ilta kun kello tuli n. 22:30-23:00 niin sanoi et pitää mennä maate kun aamulla töihin meno. Ei siinä mitään, mutta kun satuin kerran (useammankin) käymään kurkkaamassa ennenkuin laitoin yöksi koneen kiinni. Kerra sit heräsin siinä klo 02:00 ja olin jättänyt koneen auki>niin kävin kurkkaamassa ketä' vielä siihen aikaan koneella. Yllätys yllätys siellähän tämä minuun niin ihastunut jutusteli ja "jujutti" jo toista. Kun olisi ollut kerran mutta kun useasti.
      Eihän siinä sen kummempaa kun että kirjoitin että tää oli tässä.
      Itselläni ei minkäänlaista luottoa täällä linjoilla oleviin naisihmisiin ole. Hakekoot sit mitä hakevat, ja jutelkoot mitä haluaa. Mutta ei kiitos minulle.

      • leili

        Ota ihan rennosti, äläkä ota paineita deitti-jutuissa. Lue rivien välistä kirjoituksia, eli mitä kirjoittajat haluat sanoa. Jätä horoskooppien kysyjät ja ihme romanttisten haihattelijoiden ehdottelijat. Mukavia ihmisiä on varmasti, kun löydät oikeita ilmoituksia. Itse olen löytänyt mukavia ihmisiä netistä, jopa elämänkumppanikin.


    • KNSH

      Luin tuon kirjoituksesi ja olen 100%:sti samaa mieltä kanssasi. Suurin osa ovat sellaisia, että kirjoittavat seuranhakupalstoille, itkien olevansa yksinäinen ja haluaa ystävän/ystäviä. Kun koittaa hetki jolloin puhutaan tapaamisesta, niin sitten ollaankin kauhian kiireisiä ja ei ole koskaan aikaa. Ja toinen, kun tavataan, niin ei kelvatakaan, pitää olla joko malli tms, jotta ulkoinen olemus kelpaisi. Kirjoittajat saisivat laittaa hakuunsa kriteerit, joilla hakee ja millaista seuraa hakee. Turha on jälkeenpäin porata, että ei ole ystäviä tai että haluaa lisää ystäviä.

      • R.O.Auervaara

        Kyllä täältä naisia löytyy...pitää olla kärsivällinen ja ystävällinen! Monta säätöä samaan aikaan,niin tulosta kyllä syntyy aikanaan!!
        Olen kaatanut useita täältäkin ja monet treffit käyneenä tiedän,mitä naiset haluaa.
        Sitä oikeaa en vielä ole löytänyt....aika näyttää!!


      • mhmhm

        välttämättä toimi näinkään, jos kerrot ja kuvailet tarkemmin itse millaista ystävää etsit tai toivoisit löytävän. Itse olen ainakin saanut kritiikkiä siitä, että jos liian tarkkaan määrittää niillä tarkoilla 'kritereeillä' ystävän mitä on hakemassa. Luullaan ja tehdään vaan toisesta vääriä ennakkokäsityksiä ihmisenä tyyliin, 'että tuolle ihmiselle ei kelpaa varmaan kukaan/mikään', kun hän on enemmän vain halunnut tuoda esiin ja kuvata vain sitä tarkemmin millaista ystävää hän enemmän toivoo löytävänsä. Tuntuu, että toiset ihmiset eivät vain käsitä tai ymmärrä sitä, että jollekin toiselle ystävyydessä ja ystävässä on tärkeämpää se että juuri ne samanlaiset ajatusmaailmat, kemiat ja luonteet enemmän kohtaisivat ja myös ne kiinnostukset/harrastukset olisivat samantyyppisiä. Kyllä minä ainakin etsin enemmän sitä samankaltaista ihmistyyppiä, jonka kanssa löydän ja tunnen enemmän myös sitä yhteistä kemiaa, tuttuutta. Kuitenkinhan ystävyydessä on kysymys siitä, että kumpikin on ensin aidosti ja oikeasti myös kiinnostuneita toisistaan ja haluavat ystävyydeltä (ja ihmisinä) myös samoja asioita. Taas mitä tulee tapaamiseen kyllä niiden kemioiden ja ajatusmaailmoiden, ihmisluonteiden tai -persoonien on jollain tasolla kohdattava ja kolahdettava enemmän yhteen tunteakseeen myös vahvemmin sen, että tuo ihminen on ihan oikeasti ja aidosti myös kiinnostava.


    • EN SUN YSTÄVÄ

      YHYY..PITÄISKÖHÄN SUN ALKAA ETTIMÄÄN NIITÄ YSTÄVIÄ JOSTAIN MUUALTA,NI VOIT LOPETTAA TON PILLITTÄMISEN

    • asdasdasd a

      Tein itse kerran profiilin, mutta jälkeenpäin totesin että antaa olla.
      Oikeestaan en kaipaa seuraa ja oikeesti jos seuraa jostain saan niin muualta kuin internetistä. Kiitos. x)

      Ja toinen asia, sinkkuna on kivaa.

    • No kuule ensinnäkin onko sulla kirjoittaja edes pokkaa hakee sitä sun "kaikkee kivaa" ihan livenä vai oletko niin nössö ettet muualta saa kuin netistä. Naiset usein hakevat oikeasti kumppania tai ystäviä. Harvemmin niitä kiinostaa levitellä lettuaan täysin random nettitutulle. Joten olisiko paikallaan että lukaiset esimerkiksi pienen kirjasen jonka otsikkona on "Miten lähestyt naista!"

    • Yksinkö kevät

      Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä,niin minäkin olen kirjoitellut kymmenille naisille parin kaa jopa viestitelty jonkin aikaa.Sitten kun esitän tapaamista viestittely menee yksi puoliseksi eli tulee ero heti alku vaiheessa,hyvä niin en kaipaa sellaista naista joka etiskelee rahamiestä.Kun minä esitän että olen ihan kunnon mies,kapakat ei kiinnosta ja silleen ja että lapsetkin on hankittu ja ovat täysikäsiä niin ei vaan passaa.Tulee mieleen minkä takia naiset esim.XXL kokoiset hakee miestä kun ei kelpaa edes normaali vartaloinen sälli.Pitäisi vissiin olla renttu ja hakata ja panna siitä naiset tykkää,mutta kun mäkin olen rauhallinen mies,kyllä panen ja pussaan,ostan kukkia,laitan hyvää sapuskaa,naisia en lyö kuin sillä rippikoulu kaverilla ja silläkin hyvin varovasti.

    • Ihanat naiset

      Kyllä yhteys hyvässä, neutraalissa ja pahassa ilmaisee itsensä aivan arkipäivinä. Ei tarvita sähköistä viestintää aistien ilmaisuja väärentämään.
      Edellyttäen itseltäsi näyttelemättömyyttäsi, kuitenkin pienoisen ennakoimisen taidon ja tilannetajun muistaen.
      Itse en aina noita ole muistanut.

      • voi ei

        miehet alkavat kysellä, maistuisiko seksi ja sitä rataa. Näin on. Kuvattomalla profiililla olen ollut liikkeellä ja erehtynyt lähettämään kuvan muutamalle. Ei ole malttia tutustua, odottaa ja käyttäytyä asiallisesti. Ikää on 40 ja tiedän kyllä itsekin olevani hyvännäköinen nainen. Mutta en edes harkitsisi seksiä ihmisen kanssa, jota en tunne ja tuntemiseen menee kyllä enemmän aikaa kuin parit treffit. Vaikuttaa todella siltä, että ulkonäkö on se suurin pointti miehille. Siinä ei paljon kiinnosta odotella, onko mitään muuta yhteistä kuin mielikuvituksessa välkkyvät petipuuhat. Nykyajan meininki- ei kiitos.


      • Naisellinen nainen
        voi ei kirjoitti:

        miehet alkavat kysellä, maistuisiko seksi ja sitä rataa. Näin on. Kuvattomalla profiililla olen ollut liikkeellä ja erehtynyt lähettämään kuvan muutamalle. Ei ole malttia tutustua, odottaa ja käyttäytyä asiallisesti. Ikää on 40 ja tiedän kyllä itsekin olevani hyvännäköinen nainen. Mutta en edes harkitsisi seksiä ihmisen kanssa, jota en tunne ja tuntemiseen menee kyllä enemmän aikaa kuin parit treffit. Vaikuttaa todella siltä, että ulkonäkö on se suurin pointti miehille. Siinä ei paljon kiinnosta odotella, onko mitään muuta yhteistä kuin mielikuvituksessa välkkyvät petipuuhat. Nykyajan meininki- ei kiitos.

        kuva tai ei, taitaa käydä samoin. Laitoin kuvallisen profiilin kesällä ja 95% viesteistä alkoi sanoilla: nuolla, panna, anaaliseksi, yms. Profiilini oli asiallinen jossa hain seuraa ja mahdollisesti vielä myohemmässä vaiheessa uskollista miestä. Viestejä tuli ukkomiehiltä ja 16-38 vuotiailta miehiltä, oma ikäni 51! Oman ikäisiltä tuli koko aikana varmaankin 5 viestiä, muuten saldo oli yli 20 päivässä, joten kaikkia en edes kerinnyt lukemaan koska poistuvat jo.( 20 viestä vain näkyvissä)Poistin aina välillä profiilin ja toivoin tilanteen rauhoittuvan, mutta ei, sama jatkui...Nyt olen ollut poissa treffisivuilta toista kuukautta, en usko, että löydän sieltä muuta kuin seksiseuraa ja sitä en ole hakemassa, hain oikeaa ihmissuhdetta.


      • pelkkä p
        Naisellinen nainen kirjoitti:

        kuva tai ei, taitaa käydä samoin. Laitoin kuvallisen profiilin kesällä ja 95% viesteistä alkoi sanoilla: nuolla, panna, anaaliseksi, yms. Profiilini oli asiallinen jossa hain seuraa ja mahdollisesti vielä myohemmässä vaiheessa uskollista miestä. Viestejä tuli ukkomiehiltä ja 16-38 vuotiailta miehiltä, oma ikäni 51! Oman ikäisiltä tuli koko aikana varmaankin 5 viestiä, muuten saldo oli yli 20 päivässä, joten kaikkia en edes kerinnyt lukemaan koska poistuvat jo.( 20 viestä vain näkyvissä)Poistin aina välillä profiilin ja toivoin tilanteen rauhoittuvan, mutta ei, sama jatkui...Nyt olen ollut poissa treffisivuilta toista kuukautta, en usko, että löydän sieltä muuta kuin seksiseuraa ja sitä en ole hakemassa, hain oikeaa ihmissuhdetta.

        vastaistko edes ASIALLISIIN viestiehin?
        Mua ottaa päähän kun naiset eivät voi vastata edes aivan asiallisiin viesteihin !
        Mä en ole koskaan käyttänyt edekllä mainottuja sanoja, enkä tehnyt härskejä. ehdotuksia. Aivan asiallisia viestejä. EI YHTÄÄN VASTAUSTA.
        Olisi kiva jos vastaus olisi vaikka muotoa "olet liian vanha- ei kiitos"

        Se että naiset eivät vastraa - aiheuttaa tän tilanteen !


      • Naisellinen nainen
        pelkkä p kirjoitti:

        vastaistko edes ASIALLISIIN viestiehin?
        Mua ottaa päähän kun naiset eivät voi vastata edes aivan asiallisiin viesteihin !
        Mä en ole koskaan käyttänyt edekllä mainottuja sanoja, enkä tehnyt härskejä. ehdotuksia. Aivan asiallisia viestejä. EI YHTÄÄN VASTAUSTA.
        Olisi kiva jos vastaus olisi vaikka muotoa "olet liian vanha- ei kiitos"

        Se että naiset eivät vastraa - aiheuttaa tän tilanteen !

        mutta muutaman viestin jälkeen muuttuivat seksivoittoisiksi....Kuuluuhan seksi parisuhteeseen, mutta tuossa vaiheessa se ei ole vielä ajankohtaista. Asiallisia viestejä ja oman ikäisiltä tuli todella vähän. Eli olen mielummin sinkkuna:)


      • Naisellinen nainen
        pelkkä p kirjoitti:

        vastaistko edes ASIALLISIIN viestiehin?
        Mua ottaa päähän kun naiset eivät voi vastata edes aivan asiallisiin viesteihin !
        Mä en ole koskaan käyttänyt edekllä mainottuja sanoja, enkä tehnyt härskejä. ehdotuksia. Aivan asiallisia viestejä. EI YHTÄÄN VASTAUSTA.
        Olisi kiva jos vastaus olisi vaikka muotoa "olet liian vanha- ei kiitos"

        Se että naiset eivät vastraa - aiheuttaa tän tilanteen !

        kun tulee paljon viestejä ne häviävät jo ennen kuin olet lukenut ne....(20 viestiä mahtui kerrallaan näkyviin ja poistuvat sitä mukaa, eli niinkin on voinnut käydä) Näin on ainakin minun kohdallani käynnyt, eli mulla on sitten vielä ylpeän ja nirson maine, kiva....paras pysyä poissa edelleenkin...


      • pelkkä p
        Naisellinen nainen kirjoitti:

        kun tulee paljon viestejä ne häviävät jo ennen kuin olet lukenut ne....(20 viestiä mahtui kerrallaan näkyviin ja poistuvat sitä mukaa, eli niinkin on voinnut käydä) Näin on ainakin minun kohdallani käynnyt, eli mulla on sitten vielä ylpeän ja nirson maine, kiva....paras pysyä poissa edelleenkin...

        Kyllä sinne 20 vastausta tulee jos jätää pitkäksi aikaa tarkistamatta.
        Mä olen kyllästynyt näihin "ulkomaalsisiin naisiin" joista näkee selvästi että ne eivät ole edes pystyneet lukemaan ilmoitusta.
        Ja itten ne vielä poistavat profiilinsa ....
        Joten nämäkin naiset käyttäytyvät aivan huonosti.
        Mä en edeleenkään ymmärrä miksei asiallisiin posteihin viitsitä vastata????? useilla sivuilla kitistään vaan siitä että on liikaa seksitarjontaa...

        Mutta naiset jättävät käyttämättä sen selveimmän vaihtoehdon: ottakaa itse yhteyttä siihen prosiiliin joka kiinnostaa !!!!


      • Naisellinen nainen
        pelkkä p kirjoitti:

        Kyllä sinne 20 vastausta tulee jos jätää pitkäksi aikaa tarkistamatta.
        Mä olen kyllästynyt näihin "ulkomaalsisiin naisiin" joista näkee selvästi että ne eivät ole edes pystyneet lukemaan ilmoitusta.
        Ja itten ne vielä poistavat profiilinsa ....
        Joten nämäkin naiset käyttäytyvät aivan huonosti.
        Mä en edeleenkään ymmärrä miksei asiallisiin posteihin viitsitä vastata????? useilla sivuilla kitistään vaan siitä että on liikaa seksitarjontaa...

        Mutta naiset jättävät käyttämättä sen selveimmän vaihtoehdon: ottakaa itse yhteyttä siihen prosiiliin joka kiinnostaa !!!!

        pitkä aika? Kurkkasin kesken työpäivää ja ajattelin illalla vastata viestiin...Kun kirjauduin illalla ja tarkoitukseni oli vastata, viesti oli jo kadonnut.....
        Kyllä sieltä voi löytyä ihan mukavaakin seuraa, mutta saat luvan tottua myös mielipahaan jota varmasti saat enemmän...


    • ----Olen tullut samaan tulokseen. Olen pyörittänyt tätä treffipalstaa joka kannalta, ja olen tullut siihen tulokseen että tää systeemi toimii suomi 24 työntekiöitten piirissä. Ja ilmoitukset jotka ovat ihan oikeitten ihmisten viestit eivät välity ollenkaan heille. Ehkä joku aina pääsee vahingossa läpi ja treffeille.....

      • vemi78

        Itselläni oli profiili treffisivuilla ja sain jopa muutaman mielenkiintoisen oloisen viestin.Suurin osa viesteistä kuitenkin tuli naimisissa olevilta miehiltä jotka hakivat seksiseuraa.Ilmoituksestani kävi hyvin ilmi,että olen etsimässä seuraa tositarkoituksella.Tämä jo osaltaan sai "tutkan" päälle ja suhtautumaan skeptisesti muihin viesteihin.Tiedän hyvin etteivät kaikki suinkaan osaa kirjoittaa yhtä hyvin kuin keskustella,mutta jos viesti on mallia: En osaa kirjoittaa,soita mulle numeroon: **** niin itse en ole sen jälkeen uhteyksiä ottanut.Jos olen jonkun kanssa viestitellyt en ole koskaan viestittelyä täysin yllättäen lopettanut.Itseasiassa minulle jopa kävi niin,että aloin yllättäen seurustelemaan ja laitoin sitten asiasta viestiä eteenpäin.Mielestäni kun saa olla ystäviä,vaikka seurustelisikin.Olin ihmeissäni kun miehet eivät haukkuneet minua vaan kiittivät suorasukaisuudestani ja rehellisyydestäni ja pyysivät ottamaan yhteyttä mikäli juttu ei toimisikaan. Miesten kanssa viestiteltyä on selvinnyt hyvin että miehille tulvii viestejä hoonoa soomea puhuvilta nais-ihmisiltä eli spämmejä.Tosimaailmassa pitää kulkea silmät auki,niin myös virtuaalimaailmassa.Jos tuntuu niin raskaalta viestitellä niin ehkä on parempi jättää se niille jotka eivät koe sitä niin raskaaksi.Uusiin ihmisiin tutustuminen on antoisaa,mutta kyllähän se vaatii myös energiaa.Itse en malttaisi lopettaa,varsinkin kun se oikea edelleen hakusessa.. Tsemppiä kaikille :)


      • no hard feelings
        vemi78 kirjoitti:

        Itselläni oli profiili treffisivuilla ja sain jopa muutaman mielenkiintoisen oloisen viestin.Suurin osa viesteistä kuitenkin tuli naimisissa olevilta miehiltä jotka hakivat seksiseuraa.Ilmoituksestani kävi hyvin ilmi,että olen etsimässä seuraa tositarkoituksella.Tämä jo osaltaan sai "tutkan" päälle ja suhtautumaan skeptisesti muihin viesteihin.Tiedän hyvin etteivät kaikki suinkaan osaa kirjoittaa yhtä hyvin kuin keskustella,mutta jos viesti on mallia: En osaa kirjoittaa,soita mulle numeroon: **** niin itse en ole sen jälkeen uhteyksiä ottanut.Jos olen jonkun kanssa viestitellyt en ole koskaan viestittelyä täysin yllättäen lopettanut.Itseasiassa minulle jopa kävi niin,että aloin yllättäen seurustelemaan ja laitoin sitten asiasta viestiä eteenpäin.Mielestäni kun saa olla ystäviä,vaikka seurustelisikin.Olin ihmeissäni kun miehet eivät haukkuneet minua vaan kiittivät suorasukaisuudestani ja rehellisyydestäni ja pyysivät ottamaan yhteyttä mikäli juttu ei toimisikaan. Miesten kanssa viestiteltyä on selvinnyt hyvin että miehille tulvii viestejä hoonoa soomea puhuvilta nais-ihmisiltä eli spämmejä.Tosimaailmassa pitää kulkea silmät auki,niin myös virtuaalimaailmassa.Jos tuntuu niin raskaalta viestitellä niin ehkä on parempi jättää se niille jotka eivät koe sitä niin raskaaksi.Uusiin ihmisiin tutustuminen on antoisaa,mutta kyllähän se vaatii myös energiaa.Itse en malttaisi lopettaa,varsinkin kun se oikea edelleen hakusessa.. Tsemppiä kaikille :)

        Itse henkilökohtaisesti olen laittanut erittäin selvät kriteerit mitä haen.Eipä vaan mene perille vaikka ihan selkokielellä sen olen kirjoittanut.Eka viestissä lähetetään numero että soita,sit on nää kalun kuvien tarjoajat,ukkomiehet,alkoholistit,pillun vonkaajat,kuolemaa lähestyvät jne.Mitään sellaista en todella hakenut joten en katso olevan tarpeellista näihin vastata.Ja on toki asiallisiakin viestejä tullut ja heidän kanssaan viestittely jatkuu....Keep smile ;))))


    • Ekvalis

      Eli kun sä et ole kelvannut monelle, niin päättelet, ettei kukaan kelpaa näille. Eikös todennäköisempi selitys ole, että sä vain et ollut kyllin hyvä heille. Kyvyttömyytesi tunnistaa omat heikkoutesi estävät sinua kehittämästä itseäsi. Tai ehkä kuulut ihmisryhmään, joka ei halua kehittää itseään, vaan haluaa vain tulla hyväksytyksi sellaisena kun on.

    • pelkkä p

      Mä olen ottanut yhteyttä /vastannut yli 300 (luulatavsti 500) ilmoitukseen... ilman vastausta.
      NMikä naisa riivaa, kun ei aivan asiallisiin posteihin voida vastata...??????

      • Kirila

        Menkää miehet 2 -palstalle. Sieltä saisi paljon seuraa.


    • sen osaa

      jos joku.Osaavat olla hiljaa ja vastaamatta mihinkään,sen olen kokenut usean kerran.Onko syy että on löytynyt muuta seuraa vai missä syy? Täytyy vain vetäytyä myös itse hiljaisuuteen,jos ei kuulu mitään,sama unohtaa ja elämässä eteenpäin.

    • mitä miehet on?

      Moikka! Päätin tarttua vastaukseesi ja haluan antaa luettavaa kaikille, jotka täällä ystävää hakee. Täällä heti kysellä naiselta rintaliivin kokoa, pituutta, painoa, mitä sulla on päällä ja muuta ennen kaikkea aineellista hyötyä mitä omistaa. Pian pääsen onnen onkijoista eroon kun läpinäkyvän miehen huomaan "laitan parasta", niin kumppani poistuu välittömästi. Arkea ei kestetä. Kauniita ja rohkeita etsitään.

      Tämän opin tuntemaan jo nuoruudessani, kun tanssilavoilla kävin, vaikka kuin hyvin olin pyntätty ja meikattu vierestä vietiin ja nekin ovat eronneita tänä päivänä. Ikäni on nyt 60 v ja yksin oon.

      Aivan hulluja juttuja kyselevät ja kertovat itsestään miehet sex-juttuja. Nyt olen tän netin kautta oppinut tietämään mitä miesten korvien välissä liikkuu.

      Mulle naiset aina sanoivat, että heidän seurustelunsa on vuodesta toiseen "kädestä kiinni pitoa". hah, hah...

      Kun mies alkaa mua lähennellä sanon: "miksi et ole kunnolla"? Jonkin ajan kuluttua ilmestyy raittiille miehelle viinakin. Miesten tapa on vielä pullistella tuloillaan ja autoilla ja kehuvat itseään narsistiseen malliin. Olen katsellut miehiä, mutta yllä kerrotun kuvaista en löydä. Missä miehet on??? VASTATKAA, vai onko vain HUIJARETA, SEX-HULLUJA ja MIELENTERVEYSONGELMAISIA?!!! Asiallista en löydä.

    • örk

      Ihan samaa olen itsekkin huomannut.....ilmeisesti pitäisi olla juoppohullu ja vielä eukon hakkaaja päälle, tai sitten tohtori ja mister finland.....ei suomalainen tavallinen mies enään kelpaa, ja sitten ihmetellään kun haetaankin vaimot ulkomailta

    • Jahowl

      Näillä treffi palstoilla ja muilla naiset käyttää miehiä vaan hyväkseen, että niillä ei ole edes minkäänlaista halua vastata mihinkään viesteihin tai saatikka lähteä tapaamaan ketään vaikka näyttäisit kuinka komealta hyvänsä. Itse olen tavannut muutaman ihmisen netin kautta ja kovan työn takana se oli, että sain ne naiset tapaamiseen ja itse ei tietenkään voi kertoa koska haluaa nähdä, no kertaanhan se jäi ja sitten kadotaan ei osata kertoa ettei nyt kiinnostakaan. Kaikkein paras olisi se, että kukaan mies ei hakisi netistä yhtään mitään seuraa niin nämä itsekeskeiset akat saisivat korvilleen ja itse aion pysyä rumana sekä sinkkuna koko elämäni. Jos sovitaan tapaaminen eikä toista kuuluu niin voi alkaa jopa epäilemään, että onko se sittenkin mies joka leikkii naista. Itse olen tämmöiseen törmännyt ja vuosia äijä piti kulissia yllä leikkimällä naista. Ei naista tunnu muuten löytyvän kuin kauheassa kännissä baarista ja itse kun en niistä paskaakaan perusta niin ei sitä nörtti urpona oikein mistään löydä ja parempi olla ihan tavallinen tavis kuin joku muna haukka hunks.

    • minä vuo

      Siis ne on varattuja ja haluavat "hupimiestä" huvittamaan heidän mielikuvitustaan.Tuleekohan syyte totuuden paljastamisesta, mutt kaikki käypänen tavara katoaa kahessa viikossa.sun pitäis siis olla kaikkien muitten hyvien ominaisuuksiesi lisäksi NOPEE.

      :)
      ps.
      Villit ja vapaat ja kulttuurin ystävät vievät rahasi.

    • lucipher6

      mulla on ainaki toiminu

    • Minua onnisti

      Samat luonnonlait pätevät virtuaalissa kuin luonnossakin. Et voi olettaa ystävystyväsi jokaisen kanssa jota olet pokannut tanssimaankaan. Live-kontakteissa sentään voidaan suorittaa jonkinlaista alkukarsintaa ulkonäkökriteereitä hyväksi käyttäen, mutta virtuaalissa sekin suodatin on poissa. Siispä olisi mahdotonta, että netin kautta tapahtuvat kontaktit johtaisivat positiiviseen lopputulokseen edes niin usein, kuin live-kontakteissa.

    • KouKou

      myös vastapuolelta. Ei liene kertomasi mitenkään pelkkään naissukupuoleen sitoutunutta käytöstä. Aivan samoin toimivat myös netissä miehet! Tuntuu, että liikkeellä on jos jonkinmoista onnentonkijaa, puolivilliä vai liekö arkaa veikkoa, jotka hetken leikiteltyään jättävät naisen tien ojaan. Tuntuu, että pelaavat rulettia samanaikaisesti usealla panoksella? Helppoa on sitten heittää turhat roskikseen, kun ei ole tarvinnut paljoa itse nähdä vaivaa tavoitteen saavuttamiseksi?
      Kovaa peliä, jossa herkästi toista sattuu...

      • sivuilla.

        Olevista naisista suurinosa ei saa ulkonäkönsä takia seuraa livestä, siksipä he yrittävät sitten saada seuraa netin kautta. Valokuvia on usein muokattu,eivätkä ne ole välttämättä edes tältä vuosikymmeneltä ja hakukriteerit ovat myös yliampuvia. Kun olen tavannut näitä "kaunottaria" on totuus ollut ihan jotain muuta.Siellä onkin ollut vastassa ylipainoisia plösöjä ja jos jonkinlaista seinäruusua.Ihmetyttää heidän profiilinsa,miksi pitää kirjoittaa täysin perätöntä,koska siitä jää kuitenkin kiinni? Jos profiilissa lukee,harrastan liikuntaa ja käyn salilla ym.olen hoikka,niin eihän se pidä paikkaansa,jos löytyy 20-30kg ylipainoa. Ehkä syynä tällaiseen kirjoitteluun on se,etteivät naiset pysty myöntämään itselleen olevansa ylipainoisia ja aika on mennyt jo ohitse ja siitä kauniista ulkonäöstä on vain muisto jäljellä.


      • Pena.
        sivuilla. kirjoitti:

        Olevista naisista suurinosa ei saa ulkonäkönsä takia seuraa livestä, siksipä he yrittävät sitten saada seuraa netin kautta. Valokuvia on usein muokattu,eivätkä ne ole välttämättä edes tältä vuosikymmeneltä ja hakukriteerit ovat myös yliampuvia. Kun olen tavannut näitä "kaunottaria" on totuus ollut ihan jotain muuta.Siellä onkin ollut vastassa ylipainoisia plösöjä ja jos jonkinlaista seinäruusua.Ihmetyttää heidän profiilinsa,miksi pitää kirjoittaa täysin perätöntä,koska siitä jää kuitenkin kiinni? Jos profiilissa lukee,harrastan liikuntaa ja käyn salilla ym.olen hoikka,niin eihän se pidä paikkaansa,jos löytyy 20-30kg ylipainoa. Ehkä syynä tällaiseen kirjoitteluun on se,etteivät naiset pysty myöntämään itselleen olevansa ylipainoisia ja aika on mennyt jo ohitse ja siitä kauniista ulkonäöstä on vain muisto jäljellä.

        Jees, nauratti itseänikin, kun muutama tuli tavattua. Sanoivat normaalikropaksi, mutta hyvä jos kädet olisi saanut ympäri - ainakin 30 kg liikaa! Istuvat liikaa netin ääressä, kasvisruokadieetille vain nuo pullerot, niin johan pojatkin tykkää! Ja ovat vielä nuoria, kaikki alle 100vuotiaita..! Ikärasistejahan tämä netti on tulvillaan. Jokuhan valitti 30 vuotiaana, että vanhemmat ovat yök., mutta ei sitten saa valittaa ja ruikuttaa jos mies juo ja hakkaa eukkoa, parhaimmat ja luotettavimmat, noh ja varakkaimmat varmaan löytyvät vanhemmista miehistä. Ehkä sitten joskus varakkuus iskee vanhemmiten minuunkin.


    • kunnollinen10

      Aivan somoja kokemuksia. Mutta miehet ! Olen tehnyt olettamuksen, että juuri edellä kuvatun mukaisella naisella ei ole lääkitys kohdallaan. Olkaamme siis vahvoja ja antaakaamme sellasten akkojen olla omassa arvossaan. Onneksi meitä järkeviäkin on täällä olemassa !

    • Mies +20 (reaali+40)

      Täysin samaa mieltä, täällä naiset pyytää kuvaa ja tekee valintansa. Miesten maailmassa jos kaverit näkee tutun äijän kuvan kuittia tulee. Ja luulisi, että naisten maailmassa ainakin selän takana, tulee kommenttia. Täällä ei ihmiset saa kuitenkaan, kuin aavistuksen kuka vastapuoli oikeasti on. Reaalimaailmassa runosielut ovat vähemmässä. Hymy kahvipöydän yli kertoo aina välittämisestä, jos silmätkin nauraa. Nämä hymiöt ja virtuaalihalit, voi per...jos halaan pääset oikeassa elämässä ja joku hymyilee säteillen. Niin siinä mies ja nainen on, vähäs niinku hekumanpuolella. Jos tää virtuaalielämä saa jonkun ekstaasinpuolelle. Voi olla, että 80-vuotiaana katuu, ettei nähnyt elämässään muuta kuin hymiöitä ja nettihaleja, persus puutui useammin. Tosiaan ne joilta nämä kokemukset puuttuu menkääs tosiaan tsiikaan aidan toisellepuolelle, mielikuvitus on täällä hyvä asia. Reaalinainen ja mies, siinä kun kemiat kohtaa niin taivas aukenee ja salama elikäs kipunat lyö. Näin niikun kuvaillen vähän sinnepäin.

    • jonenakka

      Kuka nyt sun ystävä haluisi olla kun haluut yhtäkkiä tavata ihmisiä joille juttelet randomilla. Ei sulla varmaan oikeesti ystäviä olekkaan kun tarvii täältä niitä etsiä hohoohhho

    • 1+1=0

      Olen huomannut myös saman että täällä terffipalstalla liikkuu paljon naisia sillä mielellä että kunhan nyt kirjauduin tänne kun ystävä neuvoi tai kun ei ollut muutakaan tekemistä, en oikeastaan hae mitään täältä ja sit vielä yleensä ilman kuvaa. Onko se kuvan liittäminen niin vaikeaa??vai eikö sitä voi laittaa muista syistä. Mä en ainakaan ota yhteyttä jos ei kuvaa löydy. Yleensä se kertoo sen ettei ole tosissaan mitään hakemassakaan kun profiili on täytetty osittain ja kuva puuttuu eli jos ei ole siihen aikaa ja ei viitsi vaivautua edes niitä seikkoja tuomaan esille niin miten sitä sitten jaksaa kiinnostua ja vastata viesteihin??????

      • Ei kiva

        Miten joku viitsii laittaa jotain viestiä tällaiselle naiselle? Ihmettelen.


    • dinger

      Ehkä sinä olet ruuma ja tylsä. Ja kyllä, me etsimme superihmistä joka täyttää kaikki toiveet ja on kaikkien odotusten mukainen. Miehille pitaisi olla sankari. Tai me parjamme itse - sankari tai ei ketää

      • Peitsari...

        Minä ammoin laitoin valokuvan kirjeenvaihdossa mukaan ja tyttö ilmoitti että on jo löytynytkin tällä välin toinen. Minä kirjoitin, että ei se mitään, mutta palauta se naapurin pojan kuva. Tyttö palautti kuvan ja sanoi, että voihan sitä vielä jatkaa kirjoittelua. Minä haistatin paskat ja totesin, että minun pärstä taita olla ihan perseestä. No, toisin kävi, löytyi aviosiippa, vaan ihan tanssien merkeistä.
        Täällä on näitä kuvien palvojia, ei täältä kannata tosiystävää hakea. Toisaalta ei kauniit naiset tarvitse tämänlaatuista palvelua, he kyllä käyvät kaupaksi ilmankin.


      • 1+1=0
        Peitsari... kirjoitti:

        Minä ammoin laitoin valokuvan kirjeenvaihdossa mukaan ja tyttö ilmoitti että on jo löytynytkin tällä välin toinen. Minä kirjoitin, että ei se mitään, mutta palauta se naapurin pojan kuva. Tyttö palautti kuvan ja sanoi, että voihan sitä vielä jatkaa kirjoittelua. Minä haistatin paskat ja totesin, että minun pärstä taita olla ihan perseestä. No, toisin kävi, löytyi aviosiippa, vaan ihan tanssien merkeistä.
        Täällä on näitä kuvien palvojia, ei täältä kannata tosiystävää hakea. Toisaalta ei kauniit naiset tarvitse tämänlaatuista palvelua, he kyllä käyvät kaupaksi ilmankin.

        Lainaus "Täällä on näitä kuvien palvojia, ei täältä kannata tosiystävää hakea. Toisaalta ei kauniit naiset tarvitse tämänlaatuista palvelua, he kyllä käyvät kaupaksi ilmankin." ????
        Haloo pahvi miten naisen kauneus ja tosiystävyys liittyy tän nettitreffipalstan palveluun? kuvien palvonnasta en tiedä mutta jos et kuvaasi voi laittaa profiiliisi niin miten sitten voit naamasi näyttää treffeillä?
        olen lopettanut jo ajat sitten tän palstan käytön mutta välillä tulee seurattua keskulteluja ei sen enempää....paska palsta.


    • PL

      Itsekin olen noissa "treffi"jutuissa pyörinyt mutta eipä siitä sen kummempaa
      ole tullut..
      Ja tosiaan..täydellisyyttäkö sieltä ollaan etsimäss.
      Olen etsinyt mukavaa miestä jonka kanssa ajatuksia vaihdella yms..mut ei,ei ja ei.
      Kapakoista kun en kehtaa etsiä yhtään mittään...

    • PL

      Sama juttu mulla mut miesten kanssa....
      Enkä täydellistä etti kun en itekkään ole.

      • pask..

        Suomi posti ei aukee uudistuksen jälkeen ihan paska


    • tavallinen mies vm75

      Olen vastannut muutamaan treffi ilmoitukseen missä etsitään kavereita .
      vastaukset on kyllä tulleet 99% tietenkään ei voi edes olettaa että kaikki vastaa,
      ja ne jotka on vastanneet ovat kyllä mielellään lähteneet syömään tai kahville ja yleensä viikon sisällä ensi viestistä, ja ne jotka olen tavannut livenä on muutamaa paikkakunnalta pois muuttanutta lukuun ottamatta jääneet kavereiksi / tutuiksi .. eli minulle on jäänyt erittäin hyvä kuva netti tapaamisista .

      ps. enkä ole mikään super ihminen vaan ihan tavallinen rehellinen ja reilu suomalainen mies,
      pitää vain muistaa että ei pidä odottaa liikoja ja ei pidä ehdotella sopiattomia sekä miettiä etukäteen kenelle edes kannattaa kirjoitella, jos itse on tavallinen tallaaja ei sitä kannata turhaan supes malleille kirjoitella tai jos naisella on toiveita kumppanin suhteen niin niitä pitää kunnioittaa ja ekaksi unhoittaa ne kaiken kivan etsiät niitä löytyy helpommin seksi puhelin linjoilta ..

    • enkä rekisteröi

      Omasta kokemuksesta voin kertoa että Suomi24:n treffipalsta on aivan yhtä tyhjän kanssa.
      Oman ilmoituksen vedin pois koska kyllästyin saamaan päivittäisiä "seksi-tapaamis"-viestejä.
      Omasta mielestä profiilissani en viitannut mitään seksin suuntaan.
      Toinen asia oli etten enää usko että siellä sinkkuja edes on... useimmat avio/avoliitoissa, ja joillekin kiitos kun sen edes ilmoittavat.

      • qpido

        Voi herranjumala mikä keskustelu...lopettakaa se valitus ja menkää ulos! Valtaosa täällä valittaa kuinka ei löydä mitään seuraa netistä, mutta sitten kuitenkin roikutte siellä edelleen, miks ihmeessä? Viikonloppu on alkamassa, mitäs jos teksisitte jotain mukavaa ilman nettiä, oikean maailman ja oikeiden ihmisten parissa?


    • Mulla ei ole huonoa sanottavaa, oon täältä löytänyt monta ystävää, joiden kanssa yhteydenpito on jatkunut enemmän tai vähemmän.

      Löysin täysin sattumalta rakkauteni täältä, olemme olleet yhdessä yli vuoden ja asumme yhdessä!

      Voisiko sinussakin ehkä olla jotain vikaa? Olet ehkä turhautunut ja väsynyt yksinäisyyteen, ja nyt vierität tämänkin naisten syyksi? Oletko tarpeeksi kiinnostunut tekemään jotain asioidesi eteen, etkä vain valittamaan. Odotin minäkin kuule monta vuotta ystävää!

    • hellari83

      Minä ainakin löysin ystävän, en toki ihan kriteereiden mukaan. Oli kauempaa kuin ajattelin ja ikääkin oli enemmän kuin olin ystävältäni ajatellut. Mutta samoja harrastuksia löytyi ja muutenkin samanhenkinen ihminen, vaikka kuuluukin eri seurakuntapiiriin, kuitenkin uskovainen.

      Meidän ystävyytemme lähti hyvin alulle. Ennenkuin ystävystyimme olimme "kaukaa" tarkkailleet toistemme kirjoituksia ja todenneet että mukava ihminen tuntuu kirjoitusten takana olevan ja lopulta ystävystyimme. Nyt meillä on hyvä tukiverkko keskenämme. Ymmärrämme toisiamme hyvin ja kunnioitamme toisiamme. Mielestäni ystävyys ei toimi jos ei kunnioita toista, tämän erilaisuudesta huolimatta.

    • Mielenkiintoinen ketju.
      Huvittavaa on se, miten vähän kukaan tulee ajatelleeksi perusasioita: Mikä on ihminen.

      Omien kokemusten vaikutuksia omaan suhtautumiseen.
      Halua ymmärtää toisen motiiveja ei ole nettimaailmassa: täällä voit olla tyly ja ymmärtämätön, kohdella ihmisiä kertakäyttötavarana, loppumattomana luonnonvarana.
      Tästä päästään aasin siltaan siitä, miten toimii ihmisen luono: rajallisenkin luonnon varan kulutus on äärimmäistä ja jopa jokseenkin piittaamatona; kunhan se ei minun aikana lopu.

      Kirjoitan yleistäen, sillä vaikka meidän joukossamme (minä mukaan lukien) on niitä, jotka tekevät elämssään TIETOISIA valintoja toimia oikein, se ei tarkoita, etteikö minunkin silmäni sulkeutuisi joskus perusasioille: ulkona kylmetyttyä seisoo kuumassa suihkussa liian kauan, autolla menee kauppaan laiskuuttaan. Oma napa tulee aina ensin. KAIKILLA. Ja on ihan turha hurskastella muuta.

      Mitä tulee taas ystävyyteen ja parisuhteeseen, ystävien tai kumppanin etsimiseen, jopa seksiseuraan, paradoksi on tässä: Kaikki haluavat jotain itselleen antamatta itse mitään muuta, kuin mihin ovat valmiita.
      Jopa liian kiltit ihmiset, ne joille kelpaa kuka vain, julmurit, tai minkä tahansa muun ryhmän edustajat hakevat KAIKKI omaa mielihyväänsä. Niin toimii ihminen.

      Haaste on saada kaksi ihmistä vastakkain, jotka vastaavat toisen tarpeeseen niin hyvin, että jotain edellytyksiä olisikin.
      Mauttomat ja naurettavat seksin vonkaajatkin ovat omien lyhytnäköisten tarpeidensa vankeja.
      Miksi suhtauta heihin vihalla tai turhautumisella? Säälinsekainen ymmärtäminen jättää itselle paremman mielen.
      Ystävän etsijät, jotka eivät vastaa viesteihin; edelleen oman kyekenemättömyydensä vankeja.
      Ihmiset, jotka eivät osaa kirjoitaa; saattavat olla maailman suloisimpia ja kiltimpia, mutta foorumi ei ole heille ototllinen.
      Rumat ihmiset; me unohdamme, ettei meillä ole varaa vetää rajaa ulkonäkön kanssa. Iän myötä komeuskin karisee. Eri asia on haluta terveitä elämänarvoja tai juomattomuutta. Ulkonäkö ei tee meistä ihmisinä parempia tai huonompia. MUTTA. Foorumi on mikä on, ja tarjontaa riittää. Miten toimii ihmisen mieli; haluaa kakkunsa kauniina myös päältä. Ja miksi ei kun valitsemaan pääsee.

      MItä tästä kaikseta seuraa? Me heijastelemme toinen toisillemme ihmisyyden eri puolia.
      Ymmärrys ja hyvät tavat synnyttävät sitä samaa, samoin viha, rumat sanat, toisen mielen pahoittaminen, tai muu lapsellinen käytös.

      Totuus kuitenkin on se, että me itse voimme vaikuttaa vain siihen miten itse toimimme. Toisen arvostelu on aina helppoa. Siitä huolimatta uskon, että jokainen viestiin vastaamattomien parjaaja on joskus jättänyt itse viestiin vastaamatta, chatissa annetun lupauksen täyttämättä, tai muuten toiminut asiattomasti kanssaihmsiä kohtaan täällä virtuaalitodellisuudessa, tai jopa livenäkin (ehkä turhautuneena tai vihaisena, mutta se ei silti sitä oikeaksi tee sen ihmisen osalta, joka sen kokee, ja niin turhauma siirtyy seuraavalla ja seuraavalla jne).

      Harvassa ovat nettimaailssa (kuten tosielämässäkin) ne, jotka kohteliaasti avaavat oven, ylläpitävät hyviä käytöstapoja tai tekevät muuten maailmasta parempaa paikkaa myös silloin kun se ei suoraan tuo itsele hyötyä, tai suuttumus painaa mieltä. Kohteliaita ollaan asiakaspaveluammatissa työn puolesta, kannaihmiselle hymyillään, jos hymyillään. Ja mikäs siinä. Aitous on suomalaisuudelle ominaista ja mieluista. TUnteita saa ja pitää olla, mutta hyväksytään ne myös muille. Ja itsensä kannalta ehkä kannattaa miettiä, haluaako elämäänsä enemmän niitä positiivisa vai negatiivisia tunteita. Se taas riippuu täysin omista asenteista.

      Onnea kaikille seksiä, ystävyyttä, kavereita, tai vain huomiota hakeville! Toivottavasti vakka löytää kantensa.

      • eimosh

        "Se taas riippuu täysin omista asenteista."

        Mitkä ovat ihmisen, suomalaisen, asenteet. Ne määräytyvät uskontojen, poliittisten suuntauksien ja muiden pienempien "sääntöjen" mukaan. Ei siis voida puhua omista asenteista tai jos niin hyvin vähän. Yksi ihminen voi vaikuttaa hyvin vähän asenteisiin, vaikka historiassa onkin henkilöitä jotka pahuudellaan ovat saaneet ihmiset ajattelemaan asioita paremmin. Muutos on kuitenkin hyvin hidasta. Sitten joillakin ihmisillä ei ole halua tai kykyä erottaa todellisuutta saduista, realistinen maailmankuva on opittu lehdistä, ja muista propagandavälineistä. Näin ollen on ymmärrettävää ihmisten käytös myös netissä, esimerkiksi erilaiset jopa älyttömät hakuvaatimukset. Toisaalta en varmasti ole ainoa joka asian tiedostaa, niin seurauksena on vastaläpän heittoa ja kehitellään vielä älyttömämpiä vaatimuksia toisista ihmisistä. Joitakin se saattaa jopa vituttaa, ja näin lähetetään vain yksinkertaisia viestejä tyyliin "irtoisko".


    • tieoa on

      Semmoinen juttu, että tätä nettiä ei kannata ottaa ainakaan liian vakavasti. Itse en hae ystäviä, mutta ajattelin kommentoida tätä teidän ongelmaa...täällä on älyttömän paljon ihmisiä, jotka puhailee ihan lämpimikseen, ilman mitään tarkoitusta ja pahoittaa jonkun mielen...mikä on minusta täysin turhaa, kun netissä on paikkoja missä voi ns. pelata.

      Ehdotan teille, että menette ihan reilusti chattiin ja sieltä etsitte niitä 'virtuaalisia' ystäviä...ja pitkien keskusteluiden jälkeen..jotka yleensä kestävät viikkoja jopa kuukausia...ns. hyvää ei saa halvalla...onnea.

    • Tähti

      Kirjoitella kanssasi!

      • Ei kiva

        Lisäsin treffeihin ilmoituksen uteliaisuuttani. Kuvaa ei ole, tietoja vajavaisesti. Kävin äsken vilkaisemassa "tilannetta". Viestejä oli tullut. Yksi niistä erittäin hämärä, yksi haki seksiseuraa, yksi oli jo parikin viestiä laittanut. Miten sinne edes kuvaansa uskaltaa laittaa, jos tällaista on touhu? Olisi ollut ihan mukava löytää seuraa, mutta eipä taida olla minun juttuni tämä. Huono omatunto vaivaa, kun en viesteihin vastannut. Ei ilmeisesti ole normaalisti fiksusti käyttäytyvän ihmisen paikka. Täälläkin kuulutetaan, että pitäisi vastata. Entä sitten, jos vastaamisesta seuraakin sellaista riesaa, jota näissäkin viesteissä on tullut ilmi?


      • Tähti
        Ei kiva kirjoitti:

        Lisäsin treffeihin ilmoituksen uteliaisuuttani. Kuvaa ei ole, tietoja vajavaisesti. Kävin äsken vilkaisemassa "tilannetta". Viestejä oli tullut. Yksi niistä erittäin hämärä, yksi haki seksiseuraa, yksi oli jo parikin viestiä laittanut. Miten sinne edes kuvaansa uskaltaa laittaa, jos tällaista on touhu? Olisi ollut ihan mukava löytää seuraa, mutta eipä taida olla minun juttuni tämä. Huono omatunto vaivaa, kun en viesteihin vastannut. Ei ilmeisesti ole normaalisti fiksusti käyttäytyvän ihmisen paikka. Täälläkin kuulutetaan, että pitäisi vastata. Entä sitten, jos vastaamisesta seuraakin sellaista riesaa, jota näissäkin viesteissä on tullut ilmi?

        Ei sinne kyllä kuvaansa kehtaakkaan laittaa...ja minäkin oikeestaan heti poistan suoraan ne huonot yht.otot...eli niitä hyviä ei sit olekkaan :(
        Ja sitä seksiseuraa hakee miehetkin...ja varatut ukot ottaa paljon yhteyttä mut ne ei kiinnosta.Otan varmaan kohta profiilini poies..Tyhjän saa pyytämättäkin...


    • Rakkain ystävä

      Minulla on hyviä kokemuksia. Olen tavannut täällä keskustelupalstalla suloisen enkeli naisen.
      puhumme lähes päivittäin ja luotan häneen 100%
      Minussa olevien virheiden, ikäni ym. takia. Ikävä kyllä meistä ei paria tule. Mutta paras ystävä hän on mitä minulla koskaan on ollut. Voin sanoa että olen häneen korvia myötä rakastunnut, ajattelen häntä aina, kuin olen hereillä. Harmi kuin kaikki vapaa aika meinaa mennä koneella häntä odotellessa. Kyllä täällä löytyy myös tosi ystäviäkin.

      • ällöä

        ehdi tapaamisiin, kun hänen täytyy roikkua netissä. Se on riippuvuus. Siinä tulee sit vastailluksi kaikenlaisiin ystävänhaku ilmoituksiinkin huomaamatta.


      • minttumaari-
        ällöä kirjoitti:

        ehdi tapaamisiin, kun hänen täytyy roikkua netissä. Se on riippuvuus. Siinä tulee sit vastailluksi kaikenlaisiin ystävänhaku ilmoituksiinkin huomaamatta.

        Toi on niin tuttua... Tuntuu aina pahalta jäädä kakkoseksi, kun joku kaveri datailee vaan. Olen menettänyt netin takia monta ystävää. :,(


    • leevi/kimble

      minun mielestäni tämä on pool shit... :D:D:D:D:D:D... kyllä se tomera kakkoseen pistettävä muna on sitte kova sana ;D mutta kyllä mielummin otta sin kakkosee...D;;D;D;D;D;D;D;;;;;;;;;D

      • mopokia

        Rock alternative band from Finland : The Jade

        The Jade:
        Wille Rosen: Vocals, percussion
        Sirpa: Drums
        Pekko Mantzin: Guitar, backing vocals
        Jann P.H: Bass

        Official websites:
        http://www.thejade.fi
        http://www.myspace.com/thejadenet
        http://www.youtube.com/thejadeofficial
        http://www.facebook.com/group.php?gid=9716914538
        http://www.facebook.com/pages/The-Jade/80481705728

        The Jade´s debut album Seconds Away From Salvation has now been released in Japan and nine European countries. And the new single Yesterday´s Rain is out now.

        The songs of the album are mainly composed by Pekko Mantzin, playing the guitars, getting support in songwriting from the bass player Jann P.H. and the lead singer Wille Rosén.The fourth member of the group is Sirpa, the dark lady behind the drums.

        Their previous singles, catchy Drowning and their long time live favourite, rock version of Pet Shop Boys´ It´s A Sin both made to the Official Finnish Download Chart as well as the Official Finnish Singles Chart Top Ten. With their third single King´s Cross the band showed their harder side. The lyrics of the song definitely tell what it is about.

        The influences of British rock can be heard on The Jade´s music and it´s not an incident. Such bands as The Beatles, Sex Pistols, David Bowie, Led Zeppelin, The Clash, Queen and Rolling Stones for example are very often mentioned as the members´ all time favourite bands in The Jade´s interviews. Also three of the band members lived in London for years playing and performing in various bands. The new single, melodic power-pop song, Yesterday´s Rain has been released in the end of January 2010, at the same time when the album was released in Japan.

        The recordings of Seconds Away From Salvation took place this summer and in the fall at Seawolf Studios in Suomenlinna, a place where classical Finnish rock bands like Hanoi Rocks have recorded, under the supervision of old legends Hannu Leidén and Petri Majuri themselves.

        The Jade has already been touring twice in Germany, visited also Switzerland and Sweden.

        North & South is a Finnish independent rock label, having
        previously succeed to produce gold discs as well as number one hits.

        In Europe the record has been released through Twilight-Vertrieb.

        --------------------------------------------------------------------
        The Jade debyyttialbumi on julkaistu Japanissa 2010 alussa ja yhdeksässä Euroopan maassa vuoden 2009 lopussa.

        The Jade perustettiin vuoden 2004 kesällä Itä-Helsingissä. Saman vuoden syksynä nauhoitettiin Heatwave EP ja yhtye aloitti keikkailun. Alkuperäisessä kokoonpanossa oli lisänä koskettimissa Mike K. Yhtyeen seuraava julkaisu, Slow Motions on the Fast Lanes, julkaistiin vuoden 2006 lopussa ja se sai hyviä arvosteluja ulkomaita myöten. Levy soi eri nettiradiokanavilla ja myös virallisilla radioaalloilla mm. Saksassa ja USAssa. Huomiota on tullut myös mm. suositun MySpace-sivuston kautta. Yhtyeelle on perustettu fanisivustoja ja street teamejä eri puolilla maailmaa. Keväällä 2008 The Jade solmi ensimmäisen virallisen levytyssopimuksen indieyhtiö North & Southin kanssa.

        The Jade soittaa rock/alternative-genren musiikkia, joka pyörii rockin punaisen langan ympärillä eri sävyissään. Brittivaikutteet eivät ole vahinko, sillä moni bändin jäsenistä on viettänyt muutaman vuoden Lontoossa. Wille on puolestaan vieraillut myös laulamassa taustat Widescreen Moden uudella albumilla, jolta Everlasting Bomb single päätyi Suomen viralliselle latauslistalle ykköseksi.

        Livenä The Jade on energinen. Jäsenille musiikki on intohimo ja missio. Bändi pyrkii luomaan kansainvälisen uran. Kotimaassaan The Jade on lämmitellyt mm. Dingoa ja Poets Of The Fallia.

        Levysopimuksen solmimista (2008) seurasi Saksan kiertueet huhtikuussa ja lokakuussa. Jälkimmäinen sisälsi myös keikan Sveitsin puolella ja kiertue kattoi valtaosan Saksan suurimmista kaupungeista. Ruotsissa on myös keikkailtu. Myös kaksi aikaisempaa singleä tulevalta albumilta menivät viralliselle Top10 -listalle. Ensimmäinen virallinen julkaisu 'Drowning' single ollen #9. Toinen julkaisu ylsi listasijalle #4 ja pysytteli syntisesti singlelistalla 5 peräkkäistä viikkoa: 'It's a Sin'.

        Uusi single Yesterday´s Rain on julkaistu tammikuussa 2010.


      • Ei parinhakua
        mopokia kirjoitti:

        Rock alternative band from Finland : The Jade

        The Jade:
        Wille Rosen: Vocals, percussion
        Sirpa: Drums
        Pekko Mantzin: Guitar, backing vocals
        Jann P.H: Bass

        Official websites:
        http://www.thejade.fi
        http://www.myspace.com/thejadenet
        http://www.youtube.com/thejadeofficial
        http://www.facebook.com/group.php?gid=9716914538
        http://www.facebook.com/pages/The-Jade/80481705728

        The Jade´s debut album Seconds Away From Salvation has now been released in Japan and nine European countries. And the new single Yesterday´s Rain is out now.

        The songs of the album are mainly composed by Pekko Mantzin, playing the guitars, getting support in songwriting from the bass player Jann P.H. and the lead singer Wille Rosén.The fourth member of the group is Sirpa, the dark lady behind the drums.

        Their previous singles, catchy Drowning and their long time live favourite, rock version of Pet Shop Boys´ It´s A Sin both made to the Official Finnish Download Chart as well as the Official Finnish Singles Chart Top Ten. With their third single King´s Cross the band showed their harder side. The lyrics of the song definitely tell what it is about.

        The influences of British rock can be heard on The Jade´s music and it´s not an incident. Such bands as The Beatles, Sex Pistols, David Bowie, Led Zeppelin, The Clash, Queen and Rolling Stones for example are very often mentioned as the members´ all time favourite bands in The Jade´s interviews. Also three of the band members lived in London for years playing and performing in various bands. The new single, melodic power-pop song, Yesterday´s Rain has been released in the end of January 2010, at the same time when the album was released in Japan.

        The recordings of Seconds Away From Salvation took place this summer and in the fall at Seawolf Studios in Suomenlinna, a place where classical Finnish rock bands like Hanoi Rocks have recorded, under the supervision of old legends Hannu Leidén and Petri Majuri themselves.

        The Jade has already been touring twice in Germany, visited also Switzerland and Sweden.

        North & South is a Finnish independent rock label, having
        previously succeed to produce gold discs as well as number one hits.

        In Europe the record has been released through Twilight-Vertrieb.

        --------------------------------------------------------------------
        The Jade debyyttialbumi on julkaistu Japanissa 2010 alussa ja yhdeksässä Euroopan maassa vuoden 2009 lopussa.

        The Jade perustettiin vuoden 2004 kesällä Itä-Helsingissä. Saman vuoden syksynä nauhoitettiin Heatwave EP ja yhtye aloitti keikkailun. Alkuperäisessä kokoonpanossa oli lisänä koskettimissa Mike K. Yhtyeen seuraava julkaisu, Slow Motions on the Fast Lanes, julkaistiin vuoden 2006 lopussa ja se sai hyviä arvosteluja ulkomaita myöten. Levy soi eri nettiradiokanavilla ja myös virallisilla radioaalloilla mm. Saksassa ja USAssa. Huomiota on tullut myös mm. suositun MySpace-sivuston kautta. Yhtyeelle on perustettu fanisivustoja ja street teamejä eri puolilla maailmaa. Keväällä 2008 The Jade solmi ensimmäisen virallisen levytyssopimuksen indieyhtiö North & Southin kanssa.

        The Jade soittaa rock/alternative-genren musiikkia, joka pyörii rockin punaisen langan ympärillä eri sävyissään. Brittivaikutteet eivät ole vahinko, sillä moni bändin jäsenistä on viettänyt muutaman vuoden Lontoossa. Wille on puolestaan vieraillut myös laulamassa taustat Widescreen Moden uudella albumilla, jolta Everlasting Bomb single päätyi Suomen viralliselle latauslistalle ykköseksi.

        Livenä The Jade on energinen. Jäsenille musiikki on intohimo ja missio. Bändi pyrkii luomaan kansainvälisen uran. Kotimaassaan The Jade on lämmitellyt mm. Dingoa ja Poets Of The Fallia.

        Levysopimuksen solmimista (2008) seurasi Saksan kiertueet huhtikuussa ja lokakuussa. Jälkimmäinen sisälsi myös keikan Sveitsin puolella ja kiertue kattoi valtaosan Saksan suurimmista kaupungeista. Ruotsissa on myös keikkailtu. Myös kaksi aikaisempaa singleä tulevalta albumilta menivät viralliselle Top10 -listalle. Ensimmäinen virallinen julkaisu 'Drowning' single ollen #9. Toinen julkaisu ylsi listasijalle #4 ja pysytteli syntisesti singlelistalla 5 peräkkäistä viikkoa: 'It's a Sin'.

        Uusi single Yesterday´s Rain on julkaistu tammikuussa 2010.

        Heippa kaikille! Tuo aloitusviestini oli kieltämättä kauhean yleistävä, kun en halua tänne mitään romaania alkaa kirjoittaa! Tosiaankin käsitteet menivät tästäkin syystä vähän sekaisin, kuten joku mainitsi.. Olen nainen, ihan tosi hyvännäköinen, kaikki ulkoinen on tosiaankin kunnossa. Olen myöskin vahva persoona, sanon mielipiteeni ja minulla on niitä...Kuitenkin Kaikki OIKEAT ystäväni asuu kaukana muualla. Itse olen useasti muuttanut. Olen siis tällä palstalla siksi joskus vastaillut NAISTEN ystävänhakuilmoituksiin . En siis hae elämänkumppania tai seksiseuraa. Saatika mitään "nettikaveria". En edes kirjoittele sähköpostia. Elävän ihmisen tapaaminen kasvotusten on ainut oikea tapa minulle tavata tärkeitä läheisiä.

        Pari ilmoittelijanaista olen siis ihan livenä tavannut, ja siihen se tosiaan jäikin. Itse en mitenkään hinkunut jatkossa heidänkään seuraansa. Eikä elämäni tosiaankaan siihen millään tavalla kaatunut vaikka ne eivät vastanneetkaan enää..
        Silti ehdotin näille molemmille naisille tekstarilla tapaamista, kun kerran olin "leikkiin" lähtenyt, en halua heti luovuttaa vaan tarkoitukseni oli OIKEASTI tutustua ihmiseen ja siihen mitä sen päässä liikkuu..

        Taisi minun kohdalla olla näissä tapauksissä syynä ihan se että aitouttani ja suorasukaisuuttani pelätäään. Ja joskus se voi kuulkaa olla niinkin päin että ei olekaan ruma, vaan "liian hyvännäköinen".

        Silti sisin ja aitous on minulle tärkeintä ystävyydessä. Ja toki sekin että synkkaa ja ollaan samoilla aaltopituuksilla sitten pidemmän päälle. En uskokaan että täätä netistä sellaista löytyy ikinä, saahan sitä silti kiinnostuksesta kokeilla minkälaisia täällä liikkuu, eihän sitä koskaan tiedä....!


      • raakel'
        Ei parinhakua kirjoitti:

        Heippa kaikille! Tuo aloitusviestini oli kieltämättä kauhean yleistävä, kun en halua tänne mitään romaania alkaa kirjoittaa! Tosiaankin käsitteet menivät tästäkin syystä vähän sekaisin, kuten joku mainitsi.. Olen nainen, ihan tosi hyvännäköinen, kaikki ulkoinen on tosiaankin kunnossa. Olen myöskin vahva persoona, sanon mielipiteeni ja minulla on niitä...Kuitenkin Kaikki OIKEAT ystäväni asuu kaukana muualla. Itse olen useasti muuttanut. Olen siis tällä palstalla siksi joskus vastaillut NAISTEN ystävänhakuilmoituksiin . En siis hae elämänkumppania tai seksiseuraa. Saatika mitään "nettikaveria". En edes kirjoittele sähköpostia. Elävän ihmisen tapaaminen kasvotusten on ainut oikea tapa minulle tavata tärkeitä läheisiä.

        Pari ilmoittelijanaista olen siis ihan livenä tavannut, ja siihen se tosiaan jäikin. Itse en mitenkään hinkunut jatkossa heidänkään seuraansa. Eikä elämäni tosiaankaan siihen millään tavalla kaatunut vaikka ne eivät vastanneetkaan enää..
        Silti ehdotin näille molemmille naisille tekstarilla tapaamista, kun kerran olin "leikkiin" lähtenyt, en halua heti luovuttaa vaan tarkoitukseni oli OIKEASTI tutustua ihmiseen ja siihen mitä sen päässä liikkuu..

        Taisi minun kohdalla olla näissä tapauksissä syynä ihan se että aitouttani ja suorasukaisuuttani pelätäään. Ja joskus se voi kuulkaa olla niinkin päin että ei olekaan ruma, vaan "liian hyvännäköinen".

        Silti sisin ja aitous on minulle tärkeintä ystävyydessä. Ja toki sekin että synkkaa ja ollaan samoilla aaltopituuksilla sitten pidemmän päälle. En uskokaan että täätä netistä sellaista löytyy ikinä, saahan sitä silti kiinnostuksesta kokeilla minkälaisia täällä liikkuu, eihän sitä koskaan tiedä....!

        netistäkin voi löytää ihan aidon ja oikean ystävän ja vielä :na päälle myös sen samankaltaisemmankin.. Näin ainakin itselleni on käynyt. Tokihan löytyy myös niitä poikkeuksiakin ja kuten itsellenikin on käynyt, että ei edetä/päästä edes siihen tapaamisen asteelle. Joukossa on myös niitä, jotka vastaavat, mutta sen jälkeen ei heistä enää kuulu mitään.

        Itse olen samaa mieltä, että ihminen tulee tavata ja nähdä myös kasvotusten. Tutustuahan voi alkuun kirjoittamalla ensin ja kertoen jotain pohjaa, mutta haluan kyllä itsekin ensin myös tavata ihmisen saadakseni näin sen oikeamman käsityksen ja kuvan myöskin siitä millainen hän todellisuudessa ja ihmisenä sitten on. Se kun tuskin selviää parissa meilissä, tai yleensäkään kertoo ihmisestä vielä mitään pelkän kasvottoman kirjoittelun ja kertomisen perusteella. Se oikeampi kuvahan ja todellisempi käsitys hänestä ihmisenä syntyy vasta kun hänet ensin livenä näkee ja häneen tutustuu myös kasvokkain jutellen. Taas kaikki muut asiat, kuten ihmisen olemus (sisäinen ja ulkoinen), minä kuva, persoona, eleet, ilmeet, käytös, kommunikointi ym. piirteet vahvistuvat ja tulevat vasta esiin tavatessa ensin oikeasti ihmisen ja tässä yhteydessä ihminen muodostuu vasta tutummaksi ja myös siksi oikeaksi ihmiseksi ja kuvaksi ihmisestä myös sille toiselle.


    • pienipippelinen

      mulla on ihan helvetin pieni pippeli muuten.

    • eimosh

      alkuperäiseen asiaan, niin onhan tähän olemassa keinoja jotka lopettavat ns. huijareiden toiminnan sivustoilla, joka on yleinen ilmiantojärjestelmä. Monella ulkomaisella sivustolla on käytössä mm. scammer report, joka toimii nopeaa ihmisiin joilla ei ole tarkoitustakaan tavata, vaan intressit käyttää näitä deitti-palveluja ovat puhtaasti taloudellisia. Toisaalta saattaa kyllä löytää undergroundryhmän ylläpitämän sivuston jossa jaetaan tietoa epäluotettavista naisista ja miehistä, mutta suomesta tämä vielä puuttuu. Koska netti-deittailusta on tullut lähinnä yleistä hupia, eikä tositarkoituksella olevia ihmisiä juurikaan löydä näistä apinalaumoista, niin miksi ei tämäkin sivusto siirtyisi asialliseen meininkiin. Syy miksi ei lienee se, että sivusto halutaan pitää suomen suurimpana, vaikkakin roskapönttönä.

      • *-**-

        tuo ylhäällä sitä, ettei täällä voi vaihtaa mielipiteitä pelkässä keskustelussa, jos ei sitoudu suhteeseen???


    • TotuusEsille

      Totahan se just on... Ei jakseta panotaa hommaan yhtään mut olis kiva jos olis. Tää on ihan sama kuin pitkäaikaistyöttömien kanssa. Ei oo yhtään rahaa, yhteiskunta on paska, tajuutteko miten syvältä on kun ei saa rahaa. Mitäpä jos pistäisi oman firman pystyyn ja kuittaisi hyvät massit? No mutta niin, sitten voisi joutua tekemään jotain.

      Ihan sama koskee talonvaltaaja pellejä. Ostatte vaikka jostain landelta kokonaisen kerrostalon ja sen jälkeen saatte majoittaa siihen niin paljon kavereitanne kuin halutte ilmaiseksi. Ai niin, mutta eihän tämä käy? No miksi ei? Sen takia että talonvaltaaja pellet nyt vaan on tyhmiä vinkuvia idiootteja joilta käytännöntoimenpiteet ei oikein suju.

      • yksin :-)

        Ei kannata ketään ettiä mistään....ystäviä ja kavereita tulee, jos on tullakseen. Ja jos ei tule, niin sitten pitää vaan lonely riderinä elämä elää...ei sillle mittään voi. Mä ainakin uskon kohtaloon, että ne ihmiset oikeat ja väärät tulee, kun on tullakseen. Opiskelusta ja työnteosta saa iloa ja harrastuksista, eipä siinä välttämättä paljoa kavereita ehdi tapaamaan ja uusia suhteita muodostaan. Ihan hyvä on ihmisen yksinkin olla....javisst ja.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      67
      5331
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      57
      3565
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      150
      2651
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2136
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      89
      1822
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1269
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1228
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1202
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe