Arton vaatimukset

k. salamanderi

Sinällään ihan sympaattinen tyyppi mutta kaikki noi hassut ajatukset sen mutsilta. Sen äiti ei halua sille mitään "huoraa" jolla jo lapsia. Ton kaverin pitäis saada hiukan etäisyyttä ja napanuora katkaistua et pääsisi elämään. Kaveri toisti mutsin mantroja kuin joku papukaija ja faija virnuili vieressä.

14

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muamies vainen

      Hieman samanlaisia ajatuksia tuli mieleen.Ikänsä vanhempien helmoissa asustellut vanhapoika taitaa myötäillä mutsiansa ja faijaansa.Arton olisi pitänyt akoittua jo parikymmentä vuotta sitten,niin olisi löytynyt se lapseton "ei huora".Itse en näe lasta suhteen esteenä,jos muuten natsaa.Yh-äideistä löytyy oikeasti tosi mahtavia tyyppejä.Tosin onhan Arto rehellinen,jos haluaa nimenomaan lapsettoman.Tosin tarjokkaista voi olla jo pulaa..

    • -hmmmmmmm-

      valitseekohan puheliaan naisen?

      • yyhoo-agrologi

        Ehkä uskovainen ja ujo löytyis mutta ei kyllä tämän ohjelman avulla. Saahan sitä esittää toiveita mutta ihan ehdoton ei kannattaisi olla, rakkaushan jos löytyy niin sillon joku lapsi on pikkuhidaste suhteelle.

        Tuli mieleen että kelpaisko sille semmonen nainen joka olis vaikka antanut lapsen adoptioon tai lapsen isälle?
        Sehän ei välttämättä tulisi heti ilmi?

        Tsemppiä vaan Artolle, toivon toki että emäntä löytyy.


      • EllenEleonora
        yyhoo-agrologi kirjoitti:

        Ehkä uskovainen ja ujo löytyis mutta ei kyllä tämän ohjelman avulla. Saahan sitä esittää toiveita mutta ihan ehdoton ei kannattaisi olla, rakkaushan jos löytyy niin sillon joku lapsi on pikkuhidaste suhteelle.

        Tuli mieleen että kelpaisko sille semmonen nainen joka olis vaikka antanut lapsen adoptioon tai lapsen isälle?
        Sehän ei välttämättä tulisi heti ilmi?

        Tsemppiä vaan Artolle, toivon toki että emäntä löytyy.

        Artohan toivoi, ettei naisella myöskään ole exiä. Arto haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. :)


      • taitaa olla,
        EllenEleonora kirjoitti:

        Artohan toivoi, ettei naisella myöskään ole exiä. Arto haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. :)

        mutta kuka ihme tämä Arto oikein on, mistä hänet löysitte?


      • ansku021
        EllenEleonora kirjoitti:

        Artohan toivoi, ettei naisella myöskään ole exiä. Arto haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. :)

        Artolla on todella kohtuuttomat vaatimukset. Eipä taida sellaista naista löytyä kellä ei exiä olisi,
        ja jos löytyisi, eipä taitaisi Arto huolia koska sellaisessa naisessa täytyy olla jotain vikaa, joka ei ole
        koskaan kenellekkään miehelle kelvannut, ja kun niitä exiä on jo murrosikäisilläkin!
        Artolla ei ole myöskään minkäänlaista itsekritiikkiä. Katsoisi ensin peiliin (kirjaimellisesti) ennenkuin
        alkaa vaatimuksia sanelemaan. Tuon näköinen tylsä juntti jonka ajatusmaailmassakin olis paljon
        korjaamisen varaa. Mut liian myöhäistä jo tän ikäisten junttien kohdalla. Yksin jäävät, ei sille mitään
        voi...


      • arto best tealle

        artossa ei ole mitään vikaaa ja ei ole minusta liian ujo ... minkä sille voi jos artoo jännittäää kun sitä haastatellaan


      • impi umpilampi
        EllenEleonora kirjoitti:

        Artohan toivoi, ettei naisella myöskään ole exiä. Arto haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. :)

        Ehkä Artolla on jotain mahdollisuuksia jonkun kuuskybäsen uskovaisen ikäimmen korkkaamiseen.


    • orjuuden väistänyt

      Kovin tutulta kuulostava kuvio. Tunnistan erään takavuosien suhteeni tällaisista asetelmista. Seurustelukumppanini lähemmäs 40, ja oli vanhempien kontrollissa aivan täysin. Perhekuvio oli tapauksessani aika sairas, josta tässä ei enempää. Lievimmästä päästä outoudet olivat tällaisia: Mamille piti soittaa joka kerta esimerkiksi siitä mitä poika oli kaupasta ostanut ja mitä oli syönyt. Kaikki piti raportoida joka päivä. Hälytyskellot kilisi siinä vaiheessa, kun nelikymppinen mies soittaa äidilleen lenkin jälkeen kertoakseen että kävi lenkillä. Äiti tai isä soitti tarkistussoiton joka päivä, jotta poika pysyy talutushihnassa. Vaikeuksia tuli, kun kumppanini oli puun ja kuoren välissä kaikessa. Mies olisi halunnut olla minun kanssani mutta vanhemmat eivät hyväksyneet sen takia, koska minulla oli lapsi enkä ollut ylioppilas (vaikkei kyllä appivanhemmatkaan). Tosin mikä tahansa peruste varmaan olisi kelvannut. Jätin homman sikseen, kun poika ei pystynyt napanuoraa katkaisemaan vaan mamma on elämän tärkein nainen eikä minusta olisi ollut palkattomaksi kotiorjaksi, mitä tässäkin selvästi haetaan. Ei mikään ihme, että tällaiset einarit jää ilman naista. Uskoisin että tuon Arton olemuskin karkottaa kaikki lisääntymisiässä olevat potentiaaliset naiset, jos ei jo noiden vanhempien läsnäolo sitä ehtinyt tehdä. Jotain fanaattista ja ylimielistä tuossa touhussa on. Luulisi että maalla jo ollaan päästy pois siitä kuvitelmasta että joku suostuu palkattomaksi työorjaksi ja seksikapineeksi mutta mitään vaatimuksia itsellä ei saa olla.

      • ymmällä..

        Siis mitä ihmettä... Mistä ihmeestä tiedätte esim tuon että Arto ei halua sellaista naista jolla on exiä jne? Ja eihän noita Arton vanhempiakaan ole missään edes näytetty? Itse olen katsonut Mtv3:n nettitelkusta (katsomo.fi):stä jokaisen jakson eikä yhdessäkään ole tuollaista ollut. Olisin kiitollinen jos kertoisitte näkyykö jossain muualla jotain erikoisjaksoja tai pätkiä joita tuolla ei ole, vai mistä ihmeestä tiedätte kaiken tuon?


      • rillithuurussako
        ymmällä.. kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä... Mistä ihmeestä tiedätte esim tuon että Arto ei halua sellaista naista jolla on exiä jne? Ja eihän noita Arton vanhempiakaan ole missään edes näytetty? Itse olen katsonut Mtv3:n nettitelkusta (katsomo.fi):stä jokaisen jakson eikä yhdessäkään ole tuollaista ollut. Olisin kiitollinen jos kertoisitte näkyykö jossain muualla jotain erikoisjaksoja tai pätkiä joita tuolla ei ole, vai mistä ihmeestä tiedätte kaiken tuon?

        Alkujaksoissa istuivat sohvalla, ja vanhemmat ohjeistivat Artoa.


      • joku.....
        ymmällä.. kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä... Mistä ihmeestä tiedätte esim tuon että Arto ei halua sellaista naista jolla on exiä jne? Ja eihän noita Arton vanhempiakaan ole missään edes näytetty? Itse olen katsonut Mtv3:n nettitelkusta (katsomo.fi):stä jokaisen jakson eikä yhdessäkään ole tuollaista ollut. Olisin kiitollinen jos kertoisitte näkyykö jossain muualla jotain erikoisjaksoja tai pätkiä joita tuolla ei ole, vai mistä ihmeestä tiedätte kaiken tuon?

        Ajattelitko nyt kenties Tean Artoa? Tämä osio käsittelee ihan eri Artoa. tämä Arto ei päässyt näiden viiden joukkoon joiden parin hakua seurataan tiiviisti, vaan jäi niiden viiden joukkoon joiden kuulumiset kerrotaan myöhemmin.


      • ymmällä...
        joku..... kirjoitti:

        Ajattelitko nyt kenties Tean Artoa? Tämä osio käsittelee ihan eri Artoa. tämä Arto ei päässyt näiden viiden joukkoon joiden parin hakua seurataan tiiviisti, vaan jäi niiden viiden joukkoon joiden kuulumiset kerrotaan myöhemmin.

        Juu Tean Artoa tarkoitin, selvitin lisää ja huomasin itsekkin että on noita muitakin pareja näköjään joita ei vielä ole näytetty ku alkuteksteissä ja alkujaksossa saatto jotain olla.


      • vaatimuksia tällä
        ymmällä... kirjoitti:

        Juu Tean Artoa tarkoitin, selvitin lisää ja huomasin itsekkin että on noita muitakin pareja näköjään joita ei vielä ole näytetty ku alkuteksteissä ja alkujaksossa saatto jotain olla.

        Tean Artolla sitten on ollut, vois hyvin kuvitella ettei kai hänkään ihan ilman mitään vaatimuksia ole liikenteessä, pitäähän toki kaikki edut maksimoida kulukorvauksineen ja päivärahoineen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe