***TeuvoSuni Käyttäjän viestit 10.2.2010 20:27
Vastauksia: 4 Lukukertoja: 13 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Pyhä Henki antaa aina, nämä avausten aiheet. Joskus useampaa päivää ennen saatana jonkun kirjoittaa valmiiksi, ja sitten tuoda, kun sopiva hetki tulee.****
Ei tarvinne selityksiä?
Tunnustiko Teuvo?
11
200
Vastaukset
Anna anteeksi Devoit kirjoitusvirheeni:
Joskus useampaa päivää ennen saatan jonkun kirjoittaa valmiiksi...
Valitan, että ilosi jäi näin lyhyeksi.Sinulla on varmaan joku automaattikirjoitus, joka nakkelee saatanoita aivan automaattisesti, siihenkin mihin ne eivät kuuluisi. Mutta että saatana kirjoittaa kirjoituksesi, huolestuttavaa.. ;)
- 66.44.
Devoit kirjoitti:
Sinulla on varmaan joku automaattikirjoitus, joka nakkelee saatanoita aivan automaattisesti, siihenkin mihin ne eivät kuuluisi. Mutta että saatana kirjoittaa kirjoituksesi, huolestuttavaa.. ;)
Huolestuttavaa. Ja niin gramaattista.
66.44. kirjoitti:
Huolestuttavaa. Ja niin gramaattista.
Viimeinkin Teuvo tunnusti sen, minkä olemme nähneet koko ajan.
;)
- havaintoja.
puuttua keskustelun kirjoitusten kirjoitusvirheisiin; eikö isäntäsi parempaan kauttasi pysty?
- havaintoja.
Devoit kirjoitti:
Kerrankin Teuvo puhui Totta.
pelkkä rienaajahenki
- tätä kertonut
Devoit kirjoitti:
Kerrankin Teuvo puhui Totta.
että hän kirjoittaa saamansa sanelun mukaan. Jokaiselle on päivänselvää, että Pyhä Henki ei puhuisi pilkkaavasti Jeesuksen sovitustyöstä tai Paavalista eikä vääristelisi evankeliumia. Suni siis kirjoittaa riivaajahengen ohjaamana.
Tässä ei ole mitään erikoista, paitsi että Suni on ylivoimaisesti surkein automaattikirjoittaja mitä niitä tiedän. Hän vääristelee niin törkeästi ja liioitellen, että kaikki uskottavuus menee. Lisäksi hän tuo itseään esiin kaiken aikaa, jolloin minä-minä-minä-korostus tympii ketä hyvänsä. Ja Raamatun vääntelyn logiikka on ala-asteen oppilaan tasoa, joten Sunin kannattaisi pyytää parempaa henkiopasta.
Varsinkin new agessa, mutta myös harhaopeissa löytyy henkilöitä, jotka ovat kirjoittaneet muutamissa viikoissa suuria kirjoja. Ääni pään sisällä sanelee niin vauhdilla, ettei kuulemma mukana tahdo pysyä.
Vauhtia voi Sunin henkioppaallakin olla, mutta tekstin tökerö laatu ei pahemmin ketään eksytä. :)) - Älä viitsi Teuvo
trollata. Etkö parempaan pysty?
- Merenptah
Älä viitsi Teuvo kirjoitti:
trollata. Etkö parempaan pysty?
Olette riidanhaastajia,pahempia kuin koulukiusaajat.
Ettekö ole saanut kasvatusta tai opetusta kuinka käyttäytyä.
Jos saatana olisi olemassa ei tasan huolisi piltuuseensa mokomia öykkäreitä.
Hyi,,,hyi sentään, itsennevuoksi ottakaa hiukan iisimmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663