Tunnustiko Teuvo?

***TeuvoSuni Käyttäjän viestit 10.2.2010 20:27
Vastauksia: 4 Lukukertoja: 13 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Pyhä Henki antaa aina, nämä avausten aiheet. Joskus useampaa päivää ennen saatana jonkun kirjoittaa valmiiksi, ja sitten tuoda, kun sopiva hetki tulee.****

Ei tarvinne selityksiä?

11

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna anteeksi Devoit kirjoitusvirheeni:

      Joskus useampaa päivää ennen saatan jonkun kirjoittaa valmiiksi...

      Valitan, että ilosi jäi näin lyhyeksi.

      • Sinulla on varmaan joku automaattikirjoitus, joka nakkelee saatanoita aivan automaattisesti, siihenkin mihin ne eivät kuuluisi. Mutta että saatana kirjoittaa kirjoituksesi, huolestuttavaa.. ;)


      • 66.44.
        Devoit kirjoitti:

        Sinulla on varmaan joku automaattikirjoitus, joka nakkelee saatanoita aivan automaattisesti, siihenkin mihin ne eivät kuuluisi. Mutta että saatana kirjoittaa kirjoituksesi, huolestuttavaa.. ;)

        Huolestuttavaa. Ja niin gramaattista.


      • 66.44. kirjoitti:

        Huolestuttavaa. Ja niin gramaattista.

        Viimeinkin Teuvo tunnusti sen, minkä olemme nähneet koko ajan.

        ;)


    • havaintoja.

      puuttua keskustelun kirjoitusten kirjoitusvirheisiin; eikö isäntäsi parempaan kauttasi pysty?

      • Kerrankin Teuvo puhui Totta.


      • havaintoja.
        Devoit kirjoitti:

        Kerrankin Teuvo puhui Totta.

        pelkkä rienaajahenki


      • havaintoja. kirjoitti:

        pelkkä rienaajahenki

        Osasin odottaa, että asia jää sivuseikaksi.


      • tätä kertonut
        Devoit kirjoitti:

        Kerrankin Teuvo puhui Totta.

        että hän kirjoittaa saamansa sanelun mukaan. Jokaiselle on päivänselvää, että Pyhä Henki ei puhuisi pilkkaavasti Jeesuksen sovitustyöstä tai Paavalista eikä vääristelisi evankeliumia. Suni siis kirjoittaa riivaajahengen ohjaamana.

        Tässä ei ole mitään erikoista, paitsi että Suni on ylivoimaisesti surkein automaattikirjoittaja mitä niitä tiedän. Hän vääristelee niin törkeästi ja liioitellen, että kaikki uskottavuus menee. Lisäksi hän tuo itseään esiin kaiken aikaa, jolloin minä-minä-minä-korostus tympii ketä hyvänsä. Ja Raamatun vääntelyn logiikka on ala-asteen oppilaan tasoa, joten Sunin kannattaisi pyytää parempaa henkiopasta.

        Varsinkin new agessa, mutta myös harhaopeissa löytyy henkilöitä, jotka ovat kirjoittaneet muutamissa viikoissa suuria kirjoja. Ääni pään sisällä sanelee niin vauhdilla, ettei kuulemma mukana tahdo pysyä.
        Vauhtia voi Sunin henkioppaallakin olla, mutta tekstin tökerö laatu ei pahemmin ketään eksytä. :))


      • Älä viitsi Teuvo

        trollata. Etkö parempaan pysty?


      • Merenptah
        Älä viitsi Teuvo kirjoitti:

        trollata. Etkö parempaan pysty?

        Olette riidanhaastajia,pahempia kuin koulukiusaajat.
        Ettekö ole saanut kasvatusta tai opetusta kuinka käyttäytyä.
        Jos saatana olisi olemassa ei tasan huolisi piltuuseensa mokomia öykkäreitä.
        Hyi,,,hyi sentään, itsennevuoksi ottakaa hiukan iisimmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe