TERRORI-ISKU Olympialisissa?

VAROITUS!!

Moni on varoittanut, että illuminati tekee terrori-isku Vancouverin Olympialaisissa, ja siitä syytettäsiin taas jotain al-gaidaa.
Terrorismin vastainen sota on menettämässä uskottavuuttaan, joten illuminatin täytyy tehdä jotain, että tyhmemmät vielä jaksaisi pelätä jotain terroristeja, kun fiksut tietävät, että he itse ovat suurimpia terroristeja.
http://www.youtube.com/watch?v=UNoehBGBRE4

Jos olisin urheilija, niin en itse menisi noihin Olympialaisiin.
Turvallisuudesta muuten vastaa sama Israelilais firma, joka oli töissä Lontoossa, Lontoon pommi-iskujen 7/7 aikaan.

26

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauno Aaltopahvi

      Merkit false-flag terrori-iskuun ovat erittäinkin todennäköiset. Mutta kaiken taustalla on illuminatin intressit Jemenissä ja syy mitä he Jemenistä hakevat että sinne täytyy oikein vielä lähettää USA:n armeija kostoretkelle ?

      Motiivit nimittäin ei ole öljy vaan nämä illujen motiivit liittyvät Jemenissä sijaitseviin tähtiportteihin.

      naurakaa vaan...

      Tähtiportteihin todellakin ja nämä stargatet eivät ole mitään scifi-huuhaata vaan ne ovat aivan todellisia.

      Ja syy siihen minkä vuoksi USA:n armeijan on sitten lähdettävä Jemeniin liittyy näiden tähtiporttien paikantamiseen koska illuminati-eliitti tietää vuoden 2012 olevan näiden tähtiporttien aktivointivuosi, jolloin tämän planeetan tietoisuus kokee suuren transformaatio vaiheen. Se siis tarkoittaa että tämän planeetan kollektiivinen tietoisuus kokisi sen johdosta suunnattoman harppauksen sen nykyisestä tilasta ja tämä on se juttu jota illuminati yrittää estää kaikin keinoin, koska he pelkäävät menettävänsä pelin UUDESTA MAAILMANJÄRJESTYKSESTÄ ja 2012-vuonna tapahtuva tietoisuuden tason muutos on sellainen posaus ja askel heidän varpailleen että he voivat tehdä jo kohtalokkaan virhe liikkeensä kyseisenä vuonna.

      Mutta illuminatila on vielä takataskussaan monia lähes epätoivoisia skenaarioita joihin kuuluu mm. internetin sulkeminen ja tässä he tulevat epäonnistumaan totaalisesti.

      Toisena skenaariona on taas lavastettu ufojen invaasio joka on suunniteltu jo toteutettavaksi Lontoon 2012 kesän olympialaisiin.

    • false-fkag

      Niin todellakin, uskottavuus on mennyt tästä "terrorismin vastaisesta" sodasta.
      Itse räjäyttivät WTC:n alas ja sitten syyttivät siitä muita.
      Heidän tavoite on globaali fasismi, NWO, mikrosirutetut ihmiset, etc, he ovat saatananpalvojia.
      http://www.youtube.com/watch?v=mi6GP8w3KRs&feature=related

      Olkaa valppaina, ottakaa asoista selvää.

    • PÄSSINLIHAA

      Hyvä.
      Käy järkeen.
      Jos siis Vancouverissa tapahtuu terrori-isku, niin nyt tiedän kuka sen takana on.
      Kiitos!

    • arvaamaankaan.

      Mikä on näppärä tapa tehdä terrori-isku jonnekin, ja syyllistää uhritkin vielä siitä iskusta?

      Levittää ensin huhua että vihollinen aikoo tehdä false-flag iskun omiaan vastaan, ja sitten suorittaa se isku. Mediasota on tärkeä osa koko hommaa. Ehkä jopa tärkeämpi vaikutuksiltaan kuin itse pommi.

      Kysymys kuuluukin: Kenellä olisi keinot, perusteet ja tahto järjestää vancouveriin terrori-isku, joka johtaisi länsimaiden hyökkäykseen arabimaata vastaan, ja jonka salaliittohörhöt kaikkialla maailmassa näkisivät USA:n omana false-flag operaationa?

      Vastaus on yksinkertainen: Iranin väärä presidentti Ahmadinejad. Tuo sota vaikuttaa olevan juuri osa hänen suunnittelemaansa tilanteen kärjistymistä. Varsinaisena tavoitteenahan hänellä on löytää ns: "oikeutetut syyt" laukaista ydinaseensa israelia ja eurooppaa vastaan.

      • hah hah hah!!!

        Mitä helvettiä horiset!!??
        Israelilla on n. 200 ydinkärkeä ja ohjuksia niiden kuljettamiseen, Iranilla ei ole ensimmäistäkään ydinkärkeä.

        USA, Israel ja Iso-Britannia ovat täysin illuminatin hallussa, ja illuminati haluaa tekosyyn kiihdyttääkseen terroriaan, jota he kutsuvat terrorismin vastaiseksi sodaksi.

        Israelilainen turvayritys vastaa Vancouverin kisoista.
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/01/onko-vancouver-seuraava-911.html

        Onko terrori-isku jo noin varma, kun sinun kirjoituksistasi saa kuvan? ; )


      • zionist 666
        hah hah hah!!! kirjoitti:

        Mitä helvettiä horiset!!??
        Israelilla on n. 200 ydinkärkeä ja ohjuksia niiden kuljettamiseen, Iranilla ei ole ensimmäistäkään ydinkärkeä.

        USA, Israel ja Iso-Britannia ovat täysin illuminatin hallussa, ja illuminati haluaa tekosyyn kiihdyttääkseen terroriaan, jota he kutsuvat terrorismin vastaiseksi sodaksi.

        Israelilainen turvayritys vastaa Vancouverin kisoista.
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/01/onko-vancouver-seuraava-911.html

        Onko terrori-isku jo noin varma, kun sinun kirjoituksistasi saa kuvan? ; )

        Kovin "sopivaa" olisi terrori-isku Olympialaisiin.
        http://www.hermes-press.com/obam_swear.jpg

        http://www.rense.com/1.imagesH/jetfueldees.jpg

        §


      • 145455445

    • murhamies ?

      .dou o9ut5opt l5l

      rfrr purotgu iouo

    • .

      .

      • WTQQQ

        Kohta ne Olympialaiset alkaa.
        Iskeekö illuminati Olympialaisiin ja syyttää siitä sitten al-gaidaa tai muslimeja?
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/
        Seuratkaamme tilannetta.


      • Josiph_S
        WTQQQ kirjoitti:

        Kohta ne Olympialaiset alkaa.
        Iskeekö illuminati Olympialaisiin ja syyttää siitä sitten al-gaidaa tai muslimeja?
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/
        Seuratkaamme tilannetta.

        helvetisti veromarkkoja, josko poksauttavat kaikki urheilijat ja heidän kaitsijansa (FI. about 91sport henk. 200 boss) kiertoradalle.
        Vähän väärää aihetta tähän pötköön, muta muta paljonkos noita hierojia/ valmentajia /johtajia/ politiikkoja/ sumuita matkailijoita tuohon "SiSu is Finland" teamiin oikein kuuluu.


    • kuten Munchenissä!!

      Törkeitä SIKOJA! pommivöineen!

    • nimettömänä pysyn

      Kävin levittämässä tietoa yhteisöllisessä pelissä, tv-chattissa ja jopa Habbo-hotellissa. Toivottavasti huomataan. Pystyykö kukaan parempaan?

      • ...

        jaa-a.


    • kepeekepponen

      Ei tule olemaan mitään ihmeellistä näissä kisoissa....

    • hahhah hahhaa

      Mä tiedän kyllä mikä on helpoin kohde iskeä ja varmasti tulee tapahtumaan lähiaikona, mutta en mä sitä teille vitun urpoille kerro vaan soitan suoraan amerikkaan.

    • Tekemääsi uhkausta

      Kätevää piilottaa uhkaus tollaseen spekulointiin.

      SUPO tulee kylään silti.

      • mie vua

        Ja hah. Pitäskö sanoa että supolaisetki menee just sinne minne niiden sallitaan menevän? Käsittämätöntä on se että yritetään ehkäistä jengii tiedostamasta todellisia ongelmia. Ettei vaan paljastuis mitään? Nyt on jo tullu niin paljon selville että ihan sama vaikka koko illu hässäkkä paljastettais. Sitä tuskin kukaan ihmettelis paitsi ne joilla ei ole ollut uskoa asiaan.


      • suomi 2011.
        mie vua kirjoitti:

        Ja hah. Pitäskö sanoa että supolaisetki menee just sinne minne niiden sallitaan menevän? Käsittämätöntä on se että yritetään ehkäistä jengii tiedostamasta todellisia ongelmia. Ettei vaan paljastuis mitään? Nyt on jo tullu niin paljon selville että ihan sama vaikka koko illu hässäkkä paljastettais. Sitä tuskin kukaan ihmettelis paitsi ne joilla ei ole ollut uskoa asiaan.

        Korruptoitunut hallitus - maan tapa?
        http://www.youtube.com/user/wwwoikeusturvainfo#p/a/u/0/IDNgs783w30

        Kuvattu Marko Sihvosen asuntoautossa 11.2.2009 eduskuntatalon edessä.
        (kannattaa katsoa)
        http://www.youtube.com/watch?v=oZ92QaOUY-A


      • Varoitus! varoitus!

      • mie vua
        Varoitus! varoitus! kirjoitti:

        Olympialaisten 11.kisapäivä

        Noniin. Missä pommi? Vai ovatko räjäyttäjät nukkuneet pommiin?
        Tais olla uhkaus false flag jotta salaliittoteoreetikot ja profetoijat saadaan helisemään ja sen jälkeen saatetaan ne huonoon valoon. Jos illut on järkeviä ni hommat tulee menemään näin.


      • tavanomaisesta
        mie vua kirjoitti:

        Noniin. Missä pommi? Vai ovatko räjäyttäjät nukkuneet pommiin?
        Tais olla uhkaus false flag jotta salaliittoteoreetikot ja profetoijat saadaan helisemään ja sen jälkeen saatetaan ne huonoon valoon. Jos illut on järkeviä ni hommat tulee menemään näin.

        poikkeava sarja pommi-iskuja ympäri maailman juuri maissa joiden kimpussa nwo on. Sen perään soitettiin vähän harppua..

        Mistä sen tietää vaikka siellä olisi kylvetty jonkinlainen uuden pandemian siemeniä.


      • ei tullut koska
        mie vua kirjoitti:

        Noniin. Missä pommi? Vai ovatko räjäyttäjät nukkuneet pommiin?
        Tais olla uhkaus false flag jotta salaliittoteoreetikot ja profetoijat saadaan helisemään ja sen jälkeen saatetaan ne huonoon valoon. Jos illut on järkeviä ni hommat tulee menemään näin.

        salaliittoteoreetikot estivät sen :)


      • juke boxaaja
        ei tullut koska kirjoitti:

        salaliittoteoreetikot estivät sen :)

        Salaliittolaiset oliva taas myöhässä kun iskivät Chileen. Haapia ette voikaan estää. Ette tiedä koskaan minne se iskee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe