ydinenergian puolella olevat haluavat suomeen lisää ydinvoimaloita. Katsokaapa edellisiä viestiketjuja, kun pyrin puhumaan ja saamaan kannanottoja asiasta ydinvoimaa vastaan. Joku puolestapuhuja tyrmääkin viestini haukkumalla kommenttini, aika törkeetä. Kyllä mielipiteeni ei muutu vaikka haukuttekin, sillä ydinvoimalla ei ole tulevaisuutta. Vaikka esim. tuulienergia tällä hetkellä kallista, niin se halpuu ja toisaalta tulee halvemmaksi kun se valitaan energiamuodoksi, niin tulee paljon halvemmaksikin kuin tuo ydinvoima. Näihi viisasten laskelmiin ei ole huomioitu terveydellisiä menetyksiä, sillä ainahan ihmisen voi korvata toisella, mutta mitä sitten kun ei enää ole ketään ketä korvata?
keinolla millä hyvänsä
5
157
Vastaukset
- seurataan
haukkuvat fiksujenkin kommentteja,joten älä sure.Nääthän tuon itsekin kuka tai ketkä täällä eniten äänessä on.
- Windpower
TUULIENERGIA SISÄMAAN TUULILLA
Myynnissä olevia tuulivoimaloita. Päivitetty 04.03.2010
ENERCON E66 1.5 MW - 12 kpl.
Huollot on suorittanut Enercon, kaikista on huoltokirja.
Ostajilla on mahdollisuus tutustua voimalaan
Saksassa jotka ovat vielä tuotannossa. Video 1:30 min.
ENERCON E70 1.8 MW - Useita
ENERCON E44 0.6 MW - Useita
NORDEX N77 1.5 MW - Uusi
NORDEX N90 2.3 MW - Uusi
NORDEX N90 2.5 MW - Uusi
VESTAS V90 1.8 MW vm-2007
LAGERWY 52 750 kW vm-2001
VESTAS V66 1.8 MW vm-2004-05
NORDEX N80 2,5 MW vm-2002.
BONUS SIMENS 2.5 MW vm-2005
NegMICON NM 92 2.75 MW vm-2005
http://www.maatuuli.fi - tämä foorumi
Windpower kirjoitti:
TUULIENERGIA SISÄMAAN TUULILLA
Myynnissä olevia tuulivoimaloita. Päivitetty 04.03.2010
ENERCON E66 1.5 MW - 12 kpl.
Huollot on suorittanut Enercon, kaikista on huoltokirja.
Ostajilla on mahdollisuus tutustua voimalaan
Saksassa jotka ovat vielä tuotannossa. Video 1:30 min.
ENERCON E70 1.8 MW - Useita
ENERCON E44 0.6 MW - Useita
NORDEX N77 1.5 MW - Uusi
NORDEX N90 2.3 MW - Uusi
NORDEX N90 2.5 MW - Uusi
VESTAS V90 1.8 MW vm-2007
LAGERWY 52 750 kW vm-2001
VESTAS V66 1.8 MW vm-2004-05
NORDEX N80 2,5 MW vm-2002.
BONUS SIMENS 2.5 MW vm-2005
NegMICON NM 92 2.75 MW vm-2005
http://www.maatuuli.fituulivoimaa vai ydinvoimaa? Joko sinulla tai minulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
- tää on tätä
tämä foorumi kirjoitti:
tuulivoimaa vai ydinvoimaa? Joko sinulla tai minulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
joillakin pahasti hukassa.Tuulivoimalle on oma palstansa ja järjestöorjat työntää sitä joka palstalle.
- (Viherpiipertäjä)
Suun tukkiminen vöäkivaltaisesti on se viimeinen keinio, kun mikään muu ei auta ydinenergiaa puolustaessaan. Siitä on tällä palstalla runsaasti esimerkkejä lähiajoilta.
Erittäiin epämieluista ydinvoiman kannattajien on lukea totuuksia
- ydin-Suomi-skenaariosta
- ydinräjähdyksestä ydinvoimalassa
- ydinjätelammessa uiskentelevien lintujen aiheuttamista ongelmista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381