keinolla millä hyvänsä

vastustaja100

ydinenergian puolella olevat haluavat suomeen lisää ydinvoimaloita. Katsokaapa edellisiä viestiketjuja, kun pyrin puhumaan ja saamaan kannanottoja asiasta ydinvoimaa vastaan. Joku puolestapuhuja tyrmääkin viestini haukkumalla kommenttini, aika törkeetä. Kyllä mielipiteeni ei muutu vaikka haukuttekin, sillä ydinvoimalla ei ole tulevaisuutta. Vaikka esim. tuulienergia tällä hetkellä kallista, niin se halpuu ja toisaalta tulee halvemmaksi kun se valitaan energiamuodoksi, niin tulee paljon halvemmaksikin kuin tuo ydinvoima. Näihi viisasten laskelmiin ei ole huomioitu terveydellisiä menetyksiä, sillä ainahan ihmisen voi korvata toisella, mutta mitä sitten kun ei enää ole ketään ketä korvata?

5

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurataan

      haukkuvat fiksujenkin kommentteja,joten älä sure.Nääthän tuon itsekin kuka tai ketkä täällä eniten äänessä on.

      • Windpower

        TUULIENERGIA SISÄMAAN TUULILLA

        Myynnissä olevia tuulivoimaloita. Päivitetty 04.03.2010

        ENERCON E66 1.5 MW - 12 kpl.
        Huollot on suorittanut Enercon, kaikista on huoltokirja.
        Ostajilla on mahdollisuus tutustua voimalaan
        Saksassa jotka ovat vielä tuotannossa. Video 1:30 min.

        ENERCON E70 1.8 MW - Useita
        ENERCON E44 0.6 MW - Useita
        NORDEX N77 1.5 MW - Uusi
        NORDEX N90 2.3 MW - Uusi
        NORDEX N90 2.5 MW - Uusi
        VESTAS V90 1.8 MW vm-2007
        LAGERWY 52 750 kW vm-2001
        VESTAS V66 1.8 MW vm-2004-05
        NORDEX N80 2,5 MW vm-2002.
        BONUS SIMENS 2.5 MW vm-2005
        NegMICON NM 92 2.75 MW vm-2005

        http://www.maatuuli.fi


      • tämä foorumi
        Windpower kirjoitti:

        TUULIENERGIA SISÄMAAN TUULILLA

        Myynnissä olevia tuulivoimaloita. Päivitetty 04.03.2010

        ENERCON E66 1.5 MW - 12 kpl.
        Huollot on suorittanut Enercon, kaikista on huoltokirja.
        Ostajilla on mahdollisuus tutustua voimalaan
        Saksassa jotka ovat vielä tuotannossa. Video 1:30 min.

        ENERCON E70 1.8 MW - Useita
        ENERCON E44 0.6 MW - Useita
        NORDEX N77 1.5 MW - Uusi
        NORDEX N90 2.3 MW - Uusi
        NORDEX N90 2.5 MW - Uusi
        VESTAS V90 1.8 MW vm-2007
        LAGERWY 52 750 kW vm-2001
        VESTAS V66 1.8 MW vm-2004-05
        NORDEX N80 2,5 MW vm-2002.
        BONUS SIMENS 2.5 MW vm-2005
        NegMICON NM 92 2.75 MW vm-2005

        http://www.maatuuli.fi

        tuulivoimaa vai ydinvoimaa? Joko sinulla tai minulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?


      • tää on tätä
        tämä foorumi kirjoitti:

        tuulivoimaa vai ydinvoimaa? Joko sinulla tai minulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?

        joillakin pahasti hukassa.Tuulivoimalle on oma palstansa ja järjestöorjat työntää sitä joka palstalle.


    • (Viherpiipertäjä)

      Suun tukkiminen vöäkivaltaisesti on se viimeinen keinio, kun mikään muu ei auta ydinenergiaa puolustaessaan. Siitä on tällä palstalla runsaasti esimerkkejä lähiajoilta.

      Erittäiin epämieluista ydinvoiman kannattajien on lukea totuuksia

      - ydin-Suomi-skenaariosta
      - ydinräjähdyksestä ydinvoimalassa
      - ydinjätelammessa uiskentelevien lintujen aiheuttamista ongelmista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe