Kertokaapas kokemuksia kyseistä ehkäisymenetelmästä.
Evra -ehkäisylaastari
3
775
Vastaukset
- jussi vaan----
En luottaisi ehkäisylaastariin, jos tilanne olisi niin että pitää valita toimiiko ehkäisy tai olla raskaana niin valitsisin sen että ei ole raskaana ja ottaisin e-pillerit tai kierukan, siis jos on panot sillon tällön jonkun kans.
- vakikäyttäjä
Monta vuotta ollut itellä käytössä eikä ongelmia ole tullu. Huomannu itsestä että paras paikka missä pysyy kunnolla paikallaan on alaselkä, selkärangan vieressä. Kokeilemalla selviää tietenkin jokaisella missä on helpoin pitää. Huomattavasti helpompi mitä esim. e-pillerit, muistaa vain kerran viikossa vaihtaa ja se siitä!
- 7
En tiedä mistä joku on keksinyt että laastari ei olisi oikea ehkäisymenetelmä...?
Itsellä oli neljä vuotta käytössä, mutta mulle sopii tosi huonosti hormonaalinen ehkäisy. Nämä olivat kuitenkin paljon parempia kuin pilsut. Kaverilla puolestaan aivan päinvastaisia kokemuksia, hormonaalinen ehkäisy pitää hänet tasaisena.
Itse halusin laastarit alunperin sen takia, etten tahtonut muistaa ottaa pillereitä. Kerran viikossa vaihto toimi paljon paremmin ja sen muistin aina. Liima aiheutti ihottumaa ja laastarin paikkaa pitääkin vaihtaa tasaisesti. Itsellä paras paikka oli pikkuhousujen alla, niin housut pitivät sitä vähän paikallaan paremmin. Hinta on iso.
Nämä olivat kuitenkin pikkuseikkoja verrattuna siihen, etten joka päivä rääkynyt turhista asioista (se voi kulkaa olla kova paikka jos kananmuna tippuu lattialle ja hajoaa) ja pystyin ajattelemaan selkeästi. Laastari pysyi suht hyvin paikallaan, ja jos se irtosi, se yleensä tarttui uudestaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241