Mehiläinen Hämeenlinna

yli 50v.

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenlinnan Mehiläisessä leikkaavasta Terhi Järvisestä tai
Tatu Tarkasta.Itse suunnittelen yläluomi-sekä keskikasvon kohotusleikkausta.Olisi tuossa aivan
kävelymatkan päässä,vai pitääkö lähteä suurempiin kaupunkeihin leikkaukseen.

7

4326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunistunut

Minulla on hyviä kokemuksia Tatu Tarkasta, tosin eri toimenpiteestä ja eri paikassa. Kyseesä oli alakasvojen ja kaulan kohotus pääkaupunkiseudulla ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen.

• vastaathan pian

kerroit käyneesi Tatu Tarkalla.olen itse harkinnut juuri samanlaista leikkausta. jäitkö tyytyväiseksi ,miten arvet,näkymättömät ,mihin laitettu.tehtiinkö myös rasvansiirtoa.

• e

Hei! Minut on Terhi Järvinen leikannut kaksi kertaa. Olen todella tyytyväinen molempiin operaatioihin(rint.pienennys ja vatsanmuotoilu). Suosittelen lämpimästi Terhiä. Palvelu huippuluokkaa Mehiläisessä. Hoitajat ihania.

• Yli 50v.

alkuperäinen postaaja ja 8.4. Tatu Tarkka teki minulle yläluomileikkauksen,sekä keskikasvon
        kohotuksen alaluomileikkauksen yhteydessä Hämeenlinnan Mehiläisessä.Tatu on mukava ja
        kohtelias kirurgi ja kiinnostunut juuri kasvokirurgiasta.Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa
        ja kesti reilut kolme tuntia.Leikkauksen aikana Tatu ei ylimääräisiä höpöttänyt,vaan keskittyi
        tarkasti työhönsä.Sen hän teki niin rutiinimaisesti ,että siitä pystyi päättelemään hänen
        olevan hyvin kokenut tuollaisissa leikkauksissa.Kun hän puudutti,niin silloin hän sanoi:"Nyt
        sattuu..hep!ja sama joka piikin yhteydessä(n.12 piikkiä)Tatu otti huomioon minun toiveeni
        leikkauksen suhteen ja hänen kanssaan oli helppo päästä yhteiymmärrykseen.Hoitohenkilö-
        kunta oli ihanaa,niinkuin tuossa edellä jo todettiin.Lopputuloksista en voi sanoa vielä paljonkaan,
        koska nyt on vasta kolmas toipumis päivä.Silmänympärykset on turvoksissa ja punaiset.
        Keskikasvot on kohotettu kivasti entisille paikoilleen ja niitten iho on kivan sileä.Leikkaus
        laskutetaan jälkeenpäin.Tatu kertoi,että hinta on 3080E Hän kirjoitti minulle todistuksen,jolla
        voin saada Kelasta hiukan takaisin,koska yläluomet häiritsivät näkökenttää.Tällaista todistusta
        en itse olisi edes hoksannut pyytää.

• vari

Paljonko tuo pienennysleikkaus maksoi yksityisellä? olin pääsemässä kunnallisen kautta Järviselle mutta sain tänään juuri kirjeen että koska Forssaan on tullut plastiikkakirurgi niin minut siirretään sinne leikkaukseen.Forssan sairaalasta en ole kuullut mitään mairittelevaa ja olisin halunnut että juuri Terhi olisi leikannut minut,joten suunnittelen nyt yksityistä.

• Anonyymi

up
      onko Terhi Järvinen hyvä yliluomileikkuksessa. Onko uudet laiitteet / käytännöt? Otitteko lymfahoitoa?

• Anonyymi

Henkilöstä ei ole paljoa kirjoiteltu mutta muista on joten kannattaa lueskella.

• Anonyymi

Mitä lymfahoito tekee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe