Mehiläinen Hämeenlinna

yli 50v.

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenlinnan Mehiläisessä leikkaavasta Terhi Järvisestä tai
Tatu Tarkasta.Itse suunnittelen yläluomi-sekä keskikasvon kohotusleikkausta.Olisi tuossa aivan
kävelymatkan päässä,vai pitääkö lähteä suurempiin kaupunkeihin leikkaukseen.

7

3714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunistunut

      Minulla on hyviä kokemuksia Tatu Tarkasta, tosin eri toimenpiteestä ja eri paikassa. Kyseesä oli alakasvojen ja kaulan kohotus pääkaupunkiseudulla ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen.

      • vastaathan pian

        kerroit käyneesi Tatu Tarkalla.olen itse harkinnut juuri samanlaista leikkausta. jäitkö tyytyväiseksi ,miten arvet,näkymättömät ,mihin laitettu.tehtiinkö myös rasvansiirtoa.


    • e

      Hei! Minut on Terhi Järvinen leikannut kaksi kertaa. Olen todella tyytyväinen molempiin operaatioihin(rint.pienennys ja vatsanmuotoilu). Suosittelen lämpimästi Terhiä. Palvelu huippuluokkaa Mehiläisessä. Hoitajat ihania.

      • Yli 50v.

        alkuperäinen postaaja ja 8.4. Tatu Tarkka teki minulle yläluomileikkauksen,sekä keskikasvon
        kohotuksen alaluomileikkauksen yhteydessä Hämeenlinnan Mehiläisessä.Tatu on mukava ja
        kohtelias kirurgi ja kiinnostunut juuri kasvokirurgiasta.Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa
        ja kesti reilut kolme tuntia.Leikkauksen aikana Tatu ei ylimääräisiä höpöttänyt,vaan keskittyi
        tarkasti työhönsä.Sen hän teki niin rutiinimaisesti ,että siitä pystyi päättelemään hänen
        olevan hyvin kokenut tuollaisissa leikkauksissa.Kun hän puudutti,niin silloin hän sanoi:"Nyt
        sattuu..hep!ja sama joka piikin yhteydessä(n.12 piikkiä)Tatu otti huomioon minun toiveeni
        leikkauksen suhteen ja hänen kanssaan oli helppo päästä yhteiymmärrykseen.Hoitohenkilö-
        kunta oli ihanaa,niinkuin tuossa edellä jo todettiin.Lopputuloksista en voi sanoa vielä paljonkaan,
        koska nyt on vasta kolmas toipumis päivä.Silmänympärykset on turvoksissa ja punaiset.
        Keskikasvot on kohotettu kivasti entisille paikoilleen ja niitten iho on kivan sileä.Leikkaus
        laskutetaan jälkeenpäin.Tatu kertoi,että hinta on 3080E Hän kirjoitti minulle todistuksen,jolla
        voin saada Kelasta hiukan takaisin,koska yläluomet häiritsivät näkökenttää.Tällaista todistusta
        en itse olisi edes hoksannut pyytää.


      • vari

        Paljonko tuo pienennysleikkaus maksoi yksityisellä? olin pääsemässä kunnallisen kautta Järviselle mutta sain tänään juuri kirjeen että koska Forssaan on tullut plastiikkakirurgi niin minut siirretään sinne leikkaukseen.Forssan sairaalasta en ole kuullut mitään mairittelevaa ja olisin halunnut että juuri Terhi olisi leikannut minut,joten suunnittelen nyt yksityistä.


    • Anonyymi

      up
      onko Terhi Järvinen hyvä yliluomileikkuksessa. Onko uudet laiitteet / käytännöt? Otitteko lymfahoitoa?

    • Anonyymi

      Mitä lymfahoito tekee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe