Mehiläinen Hämeenlinna

yli 50v.

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenlinnan Mehiläisessä leikkaavasta Terhi Järvisestä tai
Tatu Tarkasta.Itse suunnittelen yläluomi-sekä keskikasvon kohotusleikkausta.Olisi tuossa aivan
kävelymatkan päässä,vai pitääkö lähteä suurempiin kaupunkeihin leikkaukseen.

7

4386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunistunut

Minulla on hyviä kokemuksia Tatu Tarkasta, tosin eri toimenpiteestä ja eri paikassa. Kyseesä oli alakasvojen ja kaulan kohotus pääkaupunkiseudulla ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen.

• vastaathan pian

kerroit käyneesi Tatu Tarkalla.olen itse harkinnut juuri samanlaista leikkausta. jäitkö tyytyväiseksi ,miten arvet,näkymättömät ,mihin laitettu.tehtiinkö myös rasvansiirtoa.

• e

Hei! Minut on Terhi Järvinen leikannut kaksi kertaa. Olen todella tyytyväinen molempiin operaatioihin(rint.pienennys ja vatsanmuotoilu). Suosittelen lämpimästi Terhiä. Palvelu huippuluokkaa Mehiläisessä. Hoitajat ihania.

• Yli 50v.

alkuperäinen postaaja ja 8.4. Tatu Tarkka teki minulle yläluomileikkauksen,sekä keskikasvon
        kohotuksen alaluomileikkauksen yhteydessä Hämeenlinnan Mehiläisessä.Tatu on mukava ja
        kohtelias kirurgi ja kiinnostunut juuri kasvokirurgiasta.Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa
        ja kesti reilut kolme tuntia.Leikkauksen aikana Tatu ei ylimääräisiä höpöttänyt,vaan keskittyi
        tarkasti työhönsä.Sen hän teki niin rutiinimaisesti ,että siitä pystyi päättelemään hänen
        olevan hyvin kokenut tuollaisissa leikkauksissa.Kun hän puudutti,niin silloin hän sanoi:"Nyt
        sattuu..hep!ja sama joka piikin yhteydessä(n.12 piikkiä)Tatu otti huomioon minun toiveeni
        leikkauksen suhteen ja hänen kanssaan oli helppo päästä yhteiymmärrykseen.Hoitohenkilö-
        kunta oli ihanaa,niinkuin tuossa edellä jo todettiin.Lopputuloksista en voi sanoa vielä paljonkaan,
        koska nyt on vasta kolmas toipumis päivä.Silmänympärykset on turvoksissa ja punaiset.
        Keskikasvot on kohotettu kivasti entisille paikoilleen ja niitten iho on kivan sileä.Leikkaus
        laskutetaan jälkeenpäin.Tatu kertoi,että hinta on 3080E Hän kirjoitti minulle todistuksen,jolla
        voin saada Kelasta hiukan takaisin,koska yläluomet häiritsivät näkökenttää.Tällaista todistusta
        en itse olisi edes hoksannut pyytää.

• vari

Paljonko tuo pienennysleikkaus maksoi yksityisellä? olin pääsemässä kunnallisen kautta Järviselle mutta sain tänään juuri kirjeen että koska Forssaan on tullut plastiikkakirurgi niin minut siirretään sinne leikkaukseen.Forssan sairaalasta en ole kuullut mitään mairittelevaa ja olisin halunnut että juuri Terhi olisi leikannut minut,joten suunnittelen nyt yksityistä.

• Anonyymi

up
      onko Terhi Järvinen hyvä yliluomileikkuksessa. Onko uudet laiitteet / käytännöt? Otitteko lymfahoitoa?

• Anonyymi

Henkilöstä ei ole paljoa kirjoiteltu mutta muista on joten kannattaa lueskella.

• Anonyymi

Mitä lymfahoito tekee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3461
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2336
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1848
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1417
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe