Luojalta Sinulle

Rakkaudella100%

Jumalan Kirje Sinulle

Et ehkä tunne minua, mutta minä tiedän kaiken sinusta. Ps. 139:1 Tiedän milloin istut ja milloin nouset. Ps. 139:2 Tunnen kaikki sinun tiesi. Ps. 139:3 Olen laskenut kaikki pääsi hiuksesikin. Matt. 10:29-31 Tein sinut minun kuvakseni. 1.Moos 1:27 Minussa sinä elät, liikut ja olet. Ap.t. 17:28

Tunsin sinut jo ennen syntymääsi. Jer. 1:4-5 Valitsin sinut, kun suunnittelin luomakuntaa. Ef. 1:11-12 Et ollut vahinko. Ps. 139:15-16 Kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani. Ps. 139:15-16 Päätin tarkkaan, milloin synnyt ja missä asut. Ap.t 17:26 Sinä olet ihme, suuri ihme. Ps. 139:14 Kudoin sinut kokoon äitisi kohdussa. Ps. 139:13 Saatoin sinut maailmaan syntymäpäivänäsi. Ps. 71:6

Ne, jotka eivät tunne minua, ovat antaneet minusta väärän kuvan. Joh. 8:41-44 En ole kaukainen enkä vihainen vaan täydellinen rakkaus. 1.Joh. 4:16 Ja haluan antaa sinulle ylen määrin rakkauttani 1. Joh. 3:1 Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen isäsi koskaan kykenisi. Matt. 7:11 Sillä minä olen täydellinen Isä. Matt. 5:48 Kaikki hyvä mitä saat tulee minulta. Jaak.1:17 Minä olen sinun huolenpitäjäsi ja täytän kaikki tarpeesi. Matt. 6:31-33 Suunnitelmani sinun tulevaisuutesi varalle on aina ollut täynnä toivoa. Jer. 29:11 Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella. Jer. 31:3 Ajatukseni sinua kohtaan ovat lukemattomat kuin hiekanjyväset meren rannalla. Ps. 139:17-18 Minä iloitsen sinusta laulaen. Sef. 3:17 En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää. Jer. 32:40 Sillä sinä olet minun aarteeni. 2. Moos. 19:5

Haluan koko sydämestäni ja sielustani palauttaa asemasi lapsenani. Jer. 32:41 Ja tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita. Jer. 33:3 Jos etsit minua koko sydämestäsi, löydät minut. 5. Moos. 4:29 Iloitse minussa, ja annan sinulle, mitä sydämesi toivoo, Ps. 37:4 koska juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet. Fil. 2:13 Voin tehdä sinulle enemmän kuin osaat edes kuvitella, Ef. 3:20 sillä olen suuri rohkaisijasi. 2. Tess. 2:16-17

Olen myös Isä, joka lohduttaa sinua kaikissa murheissasi. 2. Kor. 1:3-4 Kun sydämesi on särkynyt, olen lähelläsi. Ps. 34:18 Kannan sinua sylissäni niin kuin paimen kantaa lammastaan. Jes. 40:11 Kerran tulee päivä, jolloin pyyhin lasteni silmistä kaikki kyyneleet. Ilm. 21:3-4 Ja otan pois kaiken sen tuskan, jota lapseni ovat kärsineet maan päällä. Ilm. 21:3-4

Rakastan sinua aivan kuin Poikaani Jeesusta. Joh. 17:23 Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi. Joh. 17:26 Hän on olemukseni täydellinen kuva. Hepr. 1:3 Hän tuli osoittamaan, että olen puolellasi, en sinua vastaan. Room. 8:31 Jeesus kuoli, jotta sinä ja minä voisimme tehdä sovinnon. 2. Kor. 5:18-19 Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus rakkaudestani sinua kohtaan. 1. Joh. 4:10 Annoin kaiken, mitä rakastin, saadakseni sinun rakkautesi. Room. 8:31-32 Jos otat vastaan Jeesuksen, otat vastaan minut. 1. Joh.2:23 Eikä mikään enää erota sinua minun rakkaudestani. Room. 8:38-39

Tule kotiin, ja järjestän taivaassa kaikkien aikojen juhlat. Luuk. 15:7 Olen aina ollut ja tulen olemaan Isä. Ef. 3:14-15 Kysyn sinulta: haluatko olla lapseni? Joh. 1:12-13
Minä odotan sinua. Luuk. 15:11-32

Rakkaudella,
Kaikkivaltias Jumala

5

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qawer

Ja mitähän uutta ?

Ensinnäkin aivan liian pitkä ja monimutkainen jotta se vetoiaisi näinkin yksinkertaiseen sieluun kun minä olen .

Toisekseen mmmm tämähän ei ole raamatun sivusto vaan kyse on muinaisuskonnoista . Kristinusko on vain 2000 vuotta vanha ja rapiat päälle, tosin Juutalaisuus on vanhempi mutta sitähän ei nyt käsitelty :) .

Kolmannekseen mitähän ajoit tällä takaa ? Ihan oikeasti haluaisin kuulla mitä tarkoitit ja haluat sanoa jos vaan sanot sen omin sanoin .

Neljännekseen henki on kaikkialla ja henki on yhteydessä jumalaan ja sitä kautta kaikki on yhteydessä kaikkeen . Joten tämä nyt oli ihan itsestään selvä viesti ainakin jos sitä ajoit takaa . Jos taas ajoit takaa sitä että jumala välittää meistä niin tottakai hän välittää meistä sellaisena mitä me olemme . Kukapa ei lapsiaan rakastaisi .

Viidennekseen vaikka Jeesus on hyvä ja rakastava niin uskon että ilman häntäkin täällä pärjää JOS on tarpeeksi rakkautta kanssa ihmisiä kohtaan KAIKILLA . Suvaitsevaisuutta .

Kuudennekseen . Tuskinpa Luoja kaikessa viisaudessaan tarkoitti että aivan kaikkien täytyy muovautua Jeesuksen mukaan, koska kun katsoo ulos ja katselee vaikka lumihiutaleita ( nyt ei noita kukkia ainakaan näillä leveys asteilla ole :D ) niin jokainen niistä on uniikki ja uskomattoman kaunis sellaisenaan . Ei niiden kaikkien tarvitse olla samanlaisia . Tällä tarkoitan että se henki joka muovaa ihmistä tulee uskonnosta ja siitä tapa, kulttuuri, uskomus vyyhdistä joka on ympärillä :D . Jos kaikki alkavat samaan uskontoon niin myös hengen rikkaus köyhtyy kaikesta huolimatta ( ja tämän sanon mitä suurimmalla rakkaudella sinulla ystävä ) .

Sen takia annetaan kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan :)

Toivotan mitä parhainta mielen rauhaa ja kirkkainta talvea sinulle :)

• agripp

Qaver,kirjoitit : "vaikka Jeesus on hyvä ja rakastava niin uskon että ilman häntäkin täällä pärjää"

Ei pärjää.

Jeesus Kristus on Jumala ja Luoja ja ihmiskunnan syntien sovittaja.
        Hän on sovittanut juuri sinun syntisi.
        Jos et sitä usko,saat sovittaa ne itse.
        Arvaa missä...

Jeesus rakastaa sinua ! Ota Hänet vastaan Pelastajanasi juuri nyt!
        Lue Raamattua niin opit tuntemaan totuuden!

• qawer
        agripp kirjoitti:

Qaver,kirjoitit : "vaikka Jeesus on hyvä ja rakastava niin uskon että ilman häntäkin täällä pärjää"

Ei pärjää.

Jeesus Kristus on Jumala ja Luoja ja ihmiskunnan syntien sovittaja.
        Hän on sovittanut juuri sinun syntisi.
        Jos et sitä usko,saat sovittaa ne itse.
        Arvaa missä...

Jeesus rakastaa sinua ! Ota Hänet vastaan Pelastajanasi juuri nyt!
        Lue Raamattua niin opit tuntemaan totuuden!

olen kyllä sen teoksen lukenut muutaman kerran :) . Hyvä kirja sinällänsä mutta ei aivan tuon meidän opuksen veroinen ( valitettavasti ) eli Kalevalan .

Jos hölmöjä saa puhua niin "tunnen" Jeesuksenkin . Muutamissa hoidoissa joita olen tehnyt on tullut kaveriksi ( ilman pyytämistä tai mitään ilmesty paikalle ) . Mahtava !

Siltikkin voin rehellisesti sanoa oman mielipiteeni että ilmankin pärjää mutta tietenkin joissain tapauksissa olisi ollut helpompaa jos olisi kristitty, mutta toisaalta se on kasvattanut ihmisenä aivan älyttömästi kun olen itse joutunut kohtaamaan todellisuuden sellaisena kuin se on .

Helvettiinkö sinä minua manaat kun luulet että sinne menen syntijäni sovittamaan :) . Olen erehtyväinen ihminen ja jos Luojani ja Jumalani ei sitä ymmärrä niin ihmettelen suuresti . Kaikkea väärin tekemääni kadun ja pyrin paremmaksi ihmiseksi päivä päivältä, mutta teen sen minun esi-isieni tavalla :) . Jos se on väärin niin ihmettelen kovasti tätä Jumalata joka on rakastavainen ja hyvä, mutta niiiiiin ahdasmielinen :) .

Olkoon henki kanssasi ja valaiskoon se sinut niin että ymmärrät myös muuta maailmaa :)

• 789000+0099
        qawer kirjoitti:

olen kyllä sen teoksen lukenut muutaman kerran :) . Hyvä kirja sinällänsä mutta ei aivan tuon meidän opuksen veroinen ( valitettavasti ) eli Kalevalan .

Jos hölmöjä saa puhua niin "tunnen" Jeesuksenkin . Muutamissa hoidoissa joita olen tehnyt on tullut kaveriksi ( ilman pyytämistä tai mitään ilmesty paikalle ) . Mahtava !

Siltikkin voin rehellisesti sanoa oman mielipiteeni että ilmankin pärjää mutta tietenkin joissain tapauksissa olisi ollut helpompaa jos olisi kristitty, mutta toisaalta se on kasvattanut ihmisenä aivan älyttömästi kun olen itse joutunut kohtaamaan todellisuuden sellaisena kuin se on .

Helvettiinkö sinä minua manaat kun luulet että sinne menen syntijäni sovittamaan :) . Olen erehtyväinen ihminen ja jos Luojani ja Jumalani ei sitä ymmärrä niin ihmettelen suuresti . Kaikkea väärin tekemääni kadun ja pyrin paremmaksi ihmiseksi päivä päivältä, mutta teen sen minun esi-isieni tavalla :) . Jos se on väärin niin ihmettelen kovasti tätä Jumalata joka on rakastavainen ja hyvä, mutta niiiiiin ahdasmielinen :) .

Olkoon henki kanssasi ja valaiskoon se sinut niin että ymmärrät myös muuta maailmaa :)

Eikös se Kalevala oo sen Lönruutin kokoama opus suomalaisista runoista ? Vakaa vanha Väinämöinen,tietäjä ijän ikuinen? Tosi sielukas kirja ja tuo varmasti enemmän lohtua sieluun kuin tuo satukirja raamattu.

• Tottapa
        789000+0099 kirjoitti:

Eikös se Kalevala oo sen Lönruutin kokoama opus suomalaisista runoista ? Vakaa vanha Väinämöinen,tietäjä ijän ikuinen? Tosi sielukas kirja ja tuo varmasti enemmän lohtua sieluun kuin tuo satukirja raamattu.

tämä. Ja tosiaan, en tiedä miten nuo kristinuskon hehkuttajat onnistuukaan tunkemaan ihan jokaiseen keskusteluosioon copypastoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3498
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1516
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe