palstalla on ollut nyt sheriffi parisen viikkoa ja vastausten määrä sen kuin vähenee. Tietenkin hän kipin kapin poistelee täälä viestejä ja ne ei sitten komista ja palstan suosittavuusjärjestystä. Vastailin jälleen melko moneen viestiin, joten olen ethnyt osani että pärjäisitte kilvassa hyvin.
Ei ateisteilla ole enää kirjoiteltavaa.
Moi jälleen!
8
117
Vastaukset
Huonolaatuisella palstalla ei tehdä mitään, mieluummin hieman järkeä niihin viesteihin ja pysytään paremmin asiassa. Sheriffi on hoitanut hommansa ihan hyvin, tämä palsta on nyt asiallisempi kuin ennen.
Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.
Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.- Asiallisuus valttia!
Phoebus kirjoitti:
Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.
Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
- Asiallisuus valttia!
Asiallisuus valttia! kirjoitti:
muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.
- Kökkö!
Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.
Samaa mietin. En kyllä ole nähnyt häneltä ainoatakaan viestiä.
Olisko hän normaal tyhm uskovainen joka ei osaa kirjoittaa Jeeus oikein? Asiallisuus valttia! kirjoitti:
muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
Tämä palsta ei pääse etusivun kärkikymmenikköön vaikka se osallistujamäärän takia sinne kuuluisi.
- mutta on tylsää
Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.
- mutta on ikävää
mutta on tylsää kirjoitti:
Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.
koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin järki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815