Lauantai-illan huumaa

Mitenkäs porukka yleensä viettää näin lauantai-iltana aikaansa? :))
Ollaanko sitä vaan kotosalla telkkarin edessä ja vedetään herkkuja napaan, vai tällätäänkö sitä juhlahepeneisiin ja mennään tuonne diskovalojen säihkeeseen?

Minä oon niiin tylsä etten tee yhtään mitään..Ratkon sudokua,käyn koneella ja litkin kahvia nupin turvoksiin asti...Loppuillan istun telkkarin edessä ja mutustan jotakin..;)
Sitä on varmaan tullut vanhaksi,kun ei tanssijalka enää vipata eikä kunnon kuppi maistu kankkusen pelossa.Nyt kun sen kanuunan parantamiseen menee koko viikko..:D

Mukavaa löördaakkia kummiski kaikille..:))

26

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särkylääkkeista pökerryksissä :( Oon onnistunut tulehduttamaan muutaman yläselän lihaksen, joten ei oikein voi olla pitkään koneella eikä katella telkkua, ei istua ei maata ei mitään :/ Päällään seisomista en oo vielä kokeillut.

• kielsi tohtori. Lämpö pahentaa tulehdusta, kylmää käärettä vaan niinkuin ei muutenkin jo olis tarpeeksi kurjaa. Mutta tää narina vähän helpottaa :))))) Kiva kun jaksoit kuunnella :)

• Selkäkipu on niiin kurjaa..:( Toivottavasti sinulla tänään oli jo edes pikkuisen parempi päivä....:(

• mii-su kirjoitti:

Selkäkipu on niiin kurjaa..:( Toivottavasti sinulla tänään oli jo edes pikkuisen parempi päivä....:(

ei oo tarvinnut särkylääkkeitä popsia kourakaupalla ja kävin jo kävelemässäkin :) Kyllä täältä taas noustaan...

• TaikisN kirjoitti:

ei oo tarvinnut särkylääkkeitä popsia kourakaupalla ja kävin jo kävelemässäkin :) Kyllä täältä taas noustaan...

Sitkee mimmi kun olet,niin ei siinä selkäkivutkaan pääse niskan päälle...;))

Mulla itsellä kun on noita alaselkäkipuja,niin on tullu särkylääkkeetki tutuks..Siinä kannattaa silloin kyllä pitää huolta tuon massunki hyvinvoinnista...

• lääketokkuroissa kun oon :) .....toivotella sullekin hyvää lauantai-iltaa.

On se muuten epistä että jos nykyään jotain menee ottamaan, niin krapula siitä seuraa vaikkei ottais paljon mitään.

• lauantai meni mukavasti..Harmi vaan,että aikasin alkoi jo nukuttamaan...:P

Sehän se kurjaa onkin,kun ei voi tilkkaakaan ottaa väkevää etteikö seuraavana päivänä tunnu..Toista se oli nuorempana.Hulluina aikoina saattoi maistua vielä seuraavanakin iltana eikä tuntunu sittenkää missään..:))

• TizaNova

..ilta, kun hypätään mäestä. :)
      Lähtöpuomi on vaan hiukan hakusessa.

• Sä kattelit mäkihyppyä..kyl mäkin kattelin sitä loppua,ku Ahonen jäi neljänneks..Tänään tulis mukava laji,kun tulee yhdistettyä. :)

• Adria

Lauantaita sullekin ja miksei muillekin.

Aika tavanomaista lauantaita tässä vietetään. Kauppareissun jälkeen tunnin happihyppely, jonka jälkeen keittiöön. Valkkarin avaus ja pottujen kuorintaan. Ruokailun jälkeen löhöilyä, pari puhelua ja tän koneen avaus. Tämmöstä vain.

• Kiva ku säkin olet hengissä..;)

Ai..sä juot oikeen hienosti viiniä,ku kuorit pottuja..Siinähän se meniski mukavasti ku hörppis pikkuhiljaa...;)
        (Kai sä tarkotit viiniä.:P koitin vääntää tosta telkkaria,mut ei oikeen luonnistunu :DDD ) Oon minäki yks höpsö...;))))) On muutes nii uutta mulle,että joku kuorii pottuja noin rennosti..

• Adria
        mii-su kirjoitti:

Kiva ku säkin olet hengissä..;)

Ai..sä juot oikeen hienosti viiniä,ku kuorit pottuja..Siinähän se meniski mukavasti ku hörppis pikkuhiljaa...;)
        (Kai sä tarkotit viiniä.:P koitin vääntää tosta telkkaria,mut ei oikeen luonnistunu :DDD ) Oon minäki yks höpsö...;))))) On muutes nii uutta mulle,että joku kuorii pottuja noin rennosti..

Juu, hengissä hyvinkin. Tuolla viiskymppisissä jonkun verran pyörinyt. Mikäs nyt pahan tappais, sanotaan. Kyllä se sapuskan tekovaihe vain valkkarin avaamisen vaatii, eihän siitä muuten mitään valmista tule.

• Adria kirjoitti:

Juu, hengissä hyvinkin. Tuolla viiskymppisissä jonkun verran pyörinyt. Mikäs nyt pahan tappais, sanotaan. Kyllä se sapuskan tekovaihe vain valkkarin avaamisen vaatii, eihän siitä muuten mitään valmista tule.

Pitäsköhän minunki kokeilla..En vaan vois juoda viiniä vaan pitäs olla vahvempaa...Mitähän sitä mahtais sopasta tulla..:DDD

Mun äiti muutes käytti usein tota sanontaa..mikäs nyt pahan tappais..:))

• Meriläinen

Nooo se meni tänä-lauantaina tuolla Espoossa ja käväsin pika pikaa helsingissäkin.
      Aamulla hyppäsin bussiin ja menin sinne sellaisille henkisille messuille, pahus soikoon olis siellä ollut ne venemessutkin mutkun, ei voi kahteen bussiin ja kahteen paikkaan mennä niin menin sinne minne alunperin meinasinkin.
      No sitten illanmyötä hyppäsin jälleen bussiin ja palailin onnellisena kotiin.
      Nyt tässä suunnittelen tonne sänkyyn menoa kun on pää vieläkin ihan sekaisin siitä ihmismäärästä ja menosta.
      Huomiseksi tässä voisinkin jo hyvää Ystävänpäivää toivotella sinulle ja muille palstalaisillen.

• oli menevä päivä.:) Noi henkiset messut kuullosti mielenkiintoselta..Olikohan ne sellaiset,mitä mulle tuli mieleen....Jos oli,niin olis ollu mukava päästä sinne.Täällä kun ei ole mitään tollasia...

Hyvää Ystävänpäivää sullekki Meriläinen..:)

• Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

oli menevä päivä.:) Noi henkiset messut kuullosti mielenkiintoselta..Olikohan ne sellaiset,mitä mulle tuli mieleen....Jos oli,niin olis ollu mukava päästä sinne.Täällä kun ei ole mitään tollasia...

Hyvää Ystävänpäivää sullekki Meriläinen..:)

Varmaan voi olla sullekin tuttua; siellä on energiahoitoja, ennustuksia, aurakuvia,erilaisia luentoja, kirjoja, levyjä, koruja. kiviä.
        Siis kaikkea kivaa. Niitä on syksyin hesassa nimellä "hengen ja tiedon messut" ja keväisin espoossa "minä olen messut". On kyllä melkein joka kaupungissa muuallakin mutta tietoa ei välttämättä löydä ellei tunne ihmisiä.
        Täällä kotkassa on kerran vuoteen sellaiset pienet, nimi aina vaihtuu.
        Tampereella on "äitimaa messut" ainakin kerran vuoteen.
        Kyllä monessa paikassa on, tiedä vaikka teilläkin , niin missä. No ei tarvi laittaa tänne:)

• Meriläinen kirjoitti:

Varmaan voi olla sullekin tuttua; siellä on energiahoitoja, ennustuksia, aurakuvia,erilaisia luentoja, kirjoja, levyjä, koruja. kiviä.
        Siis kaikkea kivaa. Niitä on syksyin hesassa nimellä "hengen ja tiedon messut" ja keväisin espoossa "minä olen messut". On kyllä melkein joka kaupungissa muuallakin mutta tietoa ei välttämättä löydä ellei tunne ihmisiä.
        Täällä kotkassa on kerran vuoteen sellaiset pienet, nimi aina vaihtuu.
        Tampereella on "äitimaa messut" ainakin kerran vuoteen.
        Kyllä monessa paikassa on, tiedä vaikka teilläkin , niin missä. No ei tarvi laittaa tänne:)

tollasia aattelin niiden olevan...:) Voi ku oliski ihanaa päästä sellaseen,mut ei meilläpäin kyl ole tollasia..:(

Kirjoja mä tilaan netistä ja levyjäkin.Kiviä olen ostanut toiselta paikkakunnalta.Ne on tosi hienoja..:)

• pirpzuzeiccu

lauantai-ilta on aina ollut kotona notkumista telkkarin äärellä, mahdollisesti jotain syöden. :)

• Mukavahan se on köllötellä ja mutustella ihan rauhassa...Sun ei kyllä kantsi nyt enää paljoo irrotellakkaa..:))

Toivottavasti voit kaikin puolin hyvin...:)

• Pirtzun ny nauttiakki,ku kohta on kiirusta..;)))

• Kotona, lavalla, ravintolassa, ystävien luona, harrastuksissa, kulttuuririennoissa, matkoilla....Sitä varten vapaapäivät on annettu, että voi tehdä mitä huvittaa urautumatta yhteen ja samaan. No totuuden nimissä kait on silti sanottava, että vaihtoehdoista kotona taitaa olla yleisin. Viime viikonloppuna toteutui yhdistelmä matkoilla/harrastuksissa.

• se vaihtelua,kun tekee eri asioita.Toisinaan kun on ollut kiireinen työviikko,niin siitä kotona olosta nauttii...:)

• tuokin lauantai. mii-su hei sä mikään tylsä ole, elämä vaan joskus pistää liimaa takamukseen eli istu ja ihmettele :)
      Nuorena ne lauantait oli biletettävä...jotain joukkohysteriaa kaiketi. Nyt ei oikein jaksaisi itseään orjuuttaa ei sitten millään eli parasta menokenkää edustaa extemporelähdöt karaokeiltaan tai kuuntelemaan jotain artistia. Harvoin tietty :/ Jalka kyllä vipattais.
      Eli lauantait yleensä menee töissä tai telkkarin ja kompuutterin ääressä.

Muuten, ei saisi juoda kahvia nuppinsa mitalla.

• Kyllä sitä usein kaipailee nuoruusaikoja,kun ei tarvinnut muuta kuin pitää ja päästää...Meno oli välillä kyllä niin hurjaa...:)

Ei kai tää ny tarkota sitä,että tulee nii korpuks,ettei enää mihkään jaksa..Mää en kyllä suostu..:P
        Pitäsköhän vaan väkisin heittää minihame päälle, ja korkokengät jalkaan ja painua baanalle...:D

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe