Moottoripyöräolijöiden kuolemat nousussa

make90393903903

Moottoripyöräilijä kuolee useimmiten siihen että oma ajokki karkaa käsistä tai toinen vaihtoehto että hän ajaa keskikaupungissa 250kmh ei siinä vaiheessa sillä ole enää mitään väliä tulitko oikealta tai vasemmalta auton kylkeen.Moottoripyöräilijät aiheuttavat usein itse omat kuolemansa repimällä ajokkejaan hullun kiilto silmissä.Se ei tarvitse kuin yhden virheen pyörän kuljettajalta tai autoilijalta esim.vilkku jää näyttämättä kun autoilija vaihtaa kaistaa niin se on sitten siinä kun toinen on paahtanut sieltä takaa 250kmh.Toinen typerä juttu on se kun vanhoilla ajokorteilla saa ajaa vaikka 1000cc moottoripyörää vaikkei olisi ikinä nähnytkään kyseistä aparaattia.Autoilijan on todella vaikea havaita sellaisilla vauhdeilla kulkevaa pyörää.esim kuinka moni autoilija osaa odottaa että kaupungissa 40 kmh rajoituksella sieltä oikealta saattaa tulla joku parissa sekunnissa äänennopeudella kylkeen?Moottoripyöräilijöiden ongelmana on myös se kun ostat pyörän kulki se mitä tahansa ja kiihtyi se miten vaan aina siihen ajan kuluessa tottuu ja sitten se ei enää kuljekkaan mihinkään omasta mielestä aina täytyy saada isompi ja nopeampi pyörä tilalle.Miettikääs ihmiset tätä niin autoilijat kuin moottoripyöräilijät.Koska olet ihminen teet jossain vaiheessa aivan 100% varmasti virheen liikenteessä sinun nopeutesi päättää sen jäätkö henkiin vai et.Jos ajat rajoitusten mukaan pystyt ehkä hallitsemaan tilanteen jos taas ajat 250kmh ei ole mitään tehtävissä olet kuollut yksi elämä sen jälkeen game over.Moni ajattelee että on niin perkeleen loistava kuljettaja ettei minulle mitään tapahdu mutta katsokaas vaikka motogp sarjaa ne kaverit on oikeasti ammattilaisia ja silti ne tekevät virheitä aina joskus.Jos saisin päättää ottaisin kokonaan moottoripyörät pois myynnistä ne ei kuulu yleisille teille ne kuuluvat radalle ammattilaisten käsiin.

25

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tä? Mitä?

Mihin ne meni?

• Kielletään kaikki!

Moni repii itseltään ranteet auki leipääveitsellä. KIELLETTÄVÄ!

• EI typeryksille!

Olet selvästi alemman keskiluokan kansalainen, koska et osaa jaksottaa typerää tarinaasi. Sinunlaisten typerien ihmisten valmistaminen tulisi kieltää. Kiellettävä!

• valmistus lopetettu

kyseessä on kappalejakojen puuttuminen

olet vielä alemman luokan kansalainen

• Kiellettävä!

Yksikään tieliikenteeseen myytävä moottoripyörä ei kulje kaupungissa 40km/h rajoitukselle äänen nopeudella (n.1360km/h). Paskanjauhanta kiellettävä!

• A.B.C.E.d

Olet haudannut asian ylimääräiseen tekstiin.Olen samaa mieltä että nämä A-kortin saaneet mitkä eivät ole ajaneet moottoripyörää niin moottoripyörä ajokurssille,Itse ajoin pyöräkortin ensin ja autokortin sitten.

• motokutsi
        A.B.C.E.d kirjoitti:

Olet haudannut asian ylimääräiseen tekstiin.Olen samaa mieltä että nämä A-kortin saaneet mitkä eivät ole ajaneet moottoripyörää niin moottoripyörä ajokurssille,Itse ajoin pyöräkortin ensin ja autokortin sitten.

Itse olen ajanut A-kortin mutta eipä sillä kortin ajamisella opi ajamaan moottoripyörää.

• .........
        motokutsi kirjoitti:

Itse olen ajanut A-kortin mutta eipä sillä kortin ajamisella opi ajamaan moottoripyörää.

maken on ihan vaan parempi pysyä sen perus toyotan puikossa ja jättää moottoripyräily moottoripyöräilijöille. vaikka mopolla ajaakin rajotusten mukaan ni silti saa pelätä henkensä puolesta sokeita autoilijoita.

• make90393903903
        ......... kirjoitti:

maken on ihan vaan parempi pysyä sen perus toyotan puikossa ja jättää moottoripyräily moottoripyöräilijöille. vaikka mopolla ajaakin rajotusten mukaan ni silti saa pelätä henkensä puolesta sokeita autoilijoita.

näitä idiootteja moottoripyöräilijöitä paljon liikkeellä.Jaksottelen tarinani ihan miten haluan.Täälläkin on näköjään paljon moottoripyörä kuskeja jotka luulevat olevansa parhaita maailmassa.Ette kestä kuulla totuutta että tapatte itse itsenne.En ole yhtään sen alempaa luokkaa kuin te muutkaan.Olen näköjään ainoa jolla on järkeä ajatella asioita toisin kuin te.HAISTAKAA PASKA!!!

• make90393903903 kirjoitti:

näitä idiootteja moottoripyöräilijöitä paljon liikkeellä.Jaksottelen tarinani ihan miten haluan.Täälläkin on näköjään paljon moottoripyörä kuskeja jotka luulevat olevansa parhaita maailmassa.Ette kestä kuulla totuutta että tapatte itse itsenne.En ole yhtään sen alempaa luokkaa kuin te muutkaan.Olen näköjään ainoa jolla on järkeä ajatella asioita toisin kuin te.HAISTAKAA PASKA!!!

Noh itse en ole moottoripyörällä ikinä ajanut, mutta aikamoista yleistämistä. Valtaosa ajaa ihan oikein ja turvallisesti. Kuolinluvut nyt nousevat niiden törppöjen takia joita myös nuorissa autoilijoissa on. Mutta nuorissakin on myös paljon fiksuja ajajia. Eli

Yleistystä lähes kaikki mitä tässäkin keskustelussa on ollut.

• 13+12=
        sfinski80 kirjoitti:

Noh itse en ole moottoripyörällä ikinä ajanut, mutta aikamoista yleistämistä. Valtaosa ajaa ihan oikein ja turvallisesti. Kuolinluvut nyt nousevat niiden törppöjen takia joita myös nuorissa autoilijoissa on. Mutta nuorissakin on myös paljon fiksuja ajajia. Eli

Yleistystä lähes kaikki mitä tässäkin keskustelussa on ollut.

tulossa katsastus pakolliseksi joka vuosi ensi vuoden alusta.

• 17+2=
        13+12= kirjoitti:

tulossa katsastus pakolliseksi joka vuosi ensi vuoden alusta.

tulossa katsastus pakolliseksi joka kuukausi ensi vuoden alusta.

• Moottoripää
        make90393903903 kirjoitti:

Sen vittuakos se sinua liikuttaa, jos motoristi tappaa itsensä? Mitä vittua sinä rutkutat? Ethän sinä niitä moottoripyörävakuutuksia edes maksa! Haistele sinä vaan paskaa keskenäsi, vatipää runkkari!

• .-------
        make90393903903 kirjoitti:

viimeinen kommentti oli todella sivistynyttä. Hei älä oo kateellinen osta oma mopo ehkä 250cc customi kiinasta niin parin vuoden päästä huomaat ettei 1000 :sta ole mihinkään tarvitaa 1400 kutiota ja 200hk.

• .-------------
        Moottoripää kirjoitti:

Sen vittuakos se sinua liikuttaa, jos motoristi tappaa itsensä? Mitä vittua sinä rutkutat? Ethän sinä niitä moottoripyörävakuutuksia edes maksa! Haistele sinä vaan paskaa keskenäsi, vatipää runkkari!

onneks ei ne maksa edes paljon 429 vuodessa ja on tuo tonninen 2kk ja hanaa HANAAAA........

• .------------

moottoripyöräilijoiden surman loukku on välinpitämättömät autoilijat jotka kääntyvä laillistakin nopeutta ajavien eteen tai roikkuvat 2metrin päässä takana ja osa oikein kiusaavat liikenteessä koska MP:t ovat turhake ja niiden kuljettajat ovat "jengiläisiä" rikollisia. Ollaan esimerkkeinä liikenteessä eikä kyylätä toisten tekemisiä kyylämällä ei tuu kun pää kipeeksi.

• make90393903903

Että tämäkin pitää paikkansa.Autoilijoissa on myös idiootteja perässä roikkujia

• kk

Oletkos koskaan itse ajanut moottoripyörää????

Varmasti on paljon näitä pyöriensä tehojen testaajia, jotka jossain kohtaa ajavat myöskin metsään.... se sama tosin pätee yhtälailla autoilijoihin, liian luja tilannenopeus.
      Suurin osa kuitenkin ajaa muun liikenteen seassa.

Itse ajan autolla, pyörää en, kyydissä istun kylläkin. On ollut läheltä piti tilanteita kyydissä ollessa, kun autoilija ei syystä tai toisesta ole pyörään huomiota kiinnittänyt. Yhtälailla ne autoilijatkin keskenään kolaroivat.
      Inhottaa vaan tuo osalla oleva asenne kaahailevista motoristeita, joita mahdollisuuksien mukaan halutaan vielä kiusatakin ja käyttäytyä veemäisesti liikenteessä.... onkohan siinäkään asenne ihan kohdallaan?!?

vai kiukuttaako sinua kun autolla köröttelet alinopeutta ajavan perässä kilometritolkulla ja odotat ohituspaikkaa??? Pyörä kun tarvii vain murto-osan tästä auton ohitusmatkasta ja näin ollen ohittaakin sinut ja sen hidastelijan.... siinä se taas meni kaahaileva motoristi.

Ja mitä joku kuutioista sanoi, niin eivät ne koko totuutta kerro pyörän tehoista... ei se tonninenkaan välttämättä mikään tykki ole.

• kk

Piti tuohon viestiini vielä lisätä, että kuinka paljon näät esimerkiksi moottoritiellä moottoripyöriä verrattuna pienempiin maanteihin?!?!?
        Mistäköhän syystä yllättävän vähän kun tosissaan asiaa ajattelet...

yksinkertainen vastaus, ilmanvastus alkaa olemaan ropalle liikaa.
        Harva moottoripyöräilijä nauttii kuin hetkellisesti tehojen testauksesta.

• Liikkuja.

Puusilmäautoilijat ovat maantieliikenteen suurin vitsaus. PUUSILMÄT KIELLETTÄVÄ!

• icerider

Just tossa viime viikolla meni pari sivuvaunupyörää pohjoseen ja kokkolassa joku saatanan pelle käänty suoraan eteen hyvä ettei toinen ajanu päin... Sanonpa vaan vaikka ei pyöräkorttia ole että autoilijat voisi vähän katsoa muitakin kuin omaa napaansa.. kun se on kylmä totuus että pyörällä jää kakkoseksi auton kanssa ( kolarissa )... Toki on moottoripYöräilijöitä jotka ajavat kovaa, mutta ihan turhaa yleistää, koska yleisesti moottoripyöräilijät ajattelevat muutakin liikennettä...

• Moottoripää
        icerider kirjoitti:

Just tossa viime viikolla meni pari sivuvaunupyörää pohjoseen ja kokkolassa joku saatanan pelle käänty suoraan eteen hyvä ettei toinen ajanu päin... Sanonpa vaan vaikka ei pyöräkorttia ole että autoilijat voisi vähän katsoa muitakin kuin omaa napaansa.. kun se on kylmä totuus että pyörällä jää kakkoseksi auton kanssa ( kolarissa )... Toki on moottoripYöräilijöitä jotka ajavat kovaa, mutta ihan turhaa yleistää, koska yleisesti moottoripyöräilijät ajattelevat muutakin liikennettä...

Mp:n eteen voi aina kääntyä ihan huoletta. Jos kolahtaa, niin motoristi on ylinopeutta ajanut kaahari ja autoilija saa mitalin. Suomessa ei ylinopeutta ajavalla ole mitään oikeuksia ja perusoletushan on se, että kaikki motoristit ajaa ylinopeutta.

• .-.-.-.-.-.
        Moottoripää kirjoitti:

Mp:n eteen voi aina kääntyä ihan huoletta. Jos kolahtaa, niin motoristi on ylinopeutta ajanut kaahari ja autoilija saa mitalin. Suomessa ei ylinopeutta ajavalla ole mitään oikeuksia ja perusoletushan on se, että kaikki motoristit ajaa ylinopeutta.

niin on koitetaan osua oveen se 2 markkaa lasissa saadaan se auto kuski samalle pilven reunalle katselemaan muiden maallista taivalta. Muuten suomessa on kateus virtaa antava voima

• mikäkirjainseoli

Minustaonihan heletin kunmakun ettävaikka ihnimen eiosata edeskirjoittaaniin se saadaajo kortin.

• Kummastellen

...luin nimittäin Aamulehdestä kaksi uutista, toisessa autoilija oli ajanut satasen alueella 197km/h ja toisessa 2 autoilijaa olivat ajaneet kilpaa rikkoen 80 nopeusrajoituksen lukemin 152km/h. Tämä ilmeisesti on kuitenkin jollakin tapaa hyväksyttävää koska autojen kieltämisestä ei kukaan ala vaahtoamaan? Eli, ilman turhaa yleistämistä reikäpäitä löytyy riippumatta siitä millä liikutaan, eikös juu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      345
      7751
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5336
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3317
    4. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3295
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      80
      2133
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      1972
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1901
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1656
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      94
      1580
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1578
    Aihe