Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avomiehen nettideittisuhde

Petettykö?

Asun avoliitossa ja koko ajan avomiehelläni on ollut viesti-/tekstiviestisuhde treffipalstalla tapaamaansa naiseen. Hän ei ole vielä tavannut tätä naista, mutta väittää naisen olevan YSTÄVÄ. Tänään kuulin, että nainen ystävänpäiväviestissään oli pyydellyt mieheni tapaamista kahvien merkeissä. Mitä te olette tästä mieltä? Seurustelumme alkajaisiksi tuleva avomieheni ilmoitti, että mikäli tapailisin yhtäkään sinkkuaikojen tuttavamiestäni, hän jättäisi minut. Nyt tämän naisen tapaaminen on niin tärkeää, että minäkin SAISIN TAVATA entisiä miestuttaviani. Onko tämä enää avoliittoa lainkaan?

Itse olen sitoutunut suhteeseemme 120 %:sesti, yhdessä laitettu kotimme viihtyisäksi ja puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta. Menimme kihloihinkin vuodenvaihteessa. Nyt tuntuu, että avoliiton ja luottamuksen sekä yhteisen tulevaisuuden pohja on murentumassa kovaa kyytiä. Minua on petetty ja pahoinpidelty fyysisesti ja henkisesti entisissä suhteissa, että olen ehdoton niin pettämisen kuin pahoinpitelynkin suhteen. Kerrasta poikki! Kun sanoin avokille pohjan murentumisesta ja etten kohta luota häneen lainkaan, hän vain totesi, ettei suhde voi jatkua, ellei häneen luoteta. Onko hänen käytöksensä luottamuksen arvoista?

Hän sanoi myös, että osallistuessani työ- tai yhdistysrientoihin, joissa on miehiä ja tanssia sekä yhteisiä illanviettoja, voin jokin kaunis kerta tulla kotiin kertoakseni, että olen ihastunut johonkin mieheen niin paljon, että olen valmis hylkäämään hänet ja romuttamaan avoliittomme. Tämähän voi tapahtua vaikka kaupan kassajonossa? Tunnen itseni niin hyvin, että kerran olen häneen sitoutunut, mielessäni ei edes käy, että pitäisi hakea jotakin sellaista, mitä avoliitto ei anna minulle. Mitään sellaista ei ole. Liekö miehen itsetunto huono, pitääkö hänellä olla varanumero tai -numeroita, normaalia käytöstä? Enhän minä tiedä, miten paljon hänellä näitä entisiä nettideittituttuja on vieläkin kierroksessa, koska hän oli maksullisilla ja ilmaisilla treffipalstoilla haku päällä.

Mitä teen? Rakastan, kärsin ja unohdan? Annan kaiken olla ennallaan, siis hyväksyn ulkopuoliset suhteet? Rupean itsekin kulkemaan silmät avoimena, että josko joku kolahtaisi kohdalle? Vanhojen tapaamisissa ei ole mitään hohtoa eikä mielenkiintoa. Kiitos.

239

24173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä suostu!

      Just joo.

      Toi kuulosti aivan entiseltä miesystävältäni. Minä en olis saanut tehdä mitään, en käydä missään, en tavata ketään, en ainakaan missään tapauksessa tutustua uusiin ihmisiin! Tietokonettakaan en olisi saanut hankkia, koska voisin chattailla vaikka jonkun kanssa...

      Ei varmaankaan tarvitse kertoa, miksi mies kielsi minulta kaiken - siksi, että teki juurikin kaikki pahat itse. Eli ei voinut luottaa minuun, koska tiesi kuinka helppoa hänen itsensä oli tehdä kaikkea.

      Nyt kova kovaa vastaan. Älä suostu tuollaiseen. Laita äijä ulos jollei omia sääntöjään osaa noudattaa. Noilla on pissaa päässä!

      • Suostuminen kasvuun

        Avustaja! Uhon ja vihan vallassa oleva ehdottomuus! Suostumattomuus on pahin tapa kertoa itselle ja muille oma todellinen luonne ja kyky ihmissuhteisiin! Ei ihme että tällaisen persoonan kanssa ei todella voi elää. Äijittely ja kova kovaa vastaan on sairasta. Kyvyttömyyttä terveeseen elämään.


      • Ihminen = )

        Hei Toisella on jo muut mielessä, antoi sinullekin luvan tavata vanhoja heilojasi vaikkakin varmaan kaveri pohjalta, tiedän itse kun katselin vieraisiin pyötiin ja olin ihastunut toiseen, selitin että ollaan vaan kavereita ja sanoin että kumppanini saisi kanssa tavata ystäviään. Annoin olevinaan silloin itselleni oikeuden vaikka ilmaisin asian toisin kumppaninilleni. Selvittäkää asia tai jätä hemmo. Voimia ja toivottavasti saatte asianne järjetymään. = ))


      • sdfghjk.

      • ...
        sdfghjk. kirjoitti:

        Videoita paikan päältä:
        http://www.youtube.com/results?search_query=marko sihvonen&search_type=&aq=f

        Suomen Illuminati - Hallituksen korruptio (katsokaas)
        http://www.youtube.com/watch?v=cll4qKCIdKM


      • ...

      • kiinnijäänyt

        Olen ollut tilanteessa "miehenäsi". En usko miehen ja naisen pyyteettömään ystävyyteen, mikä syntyy netissä. Ystävän etsiminen on peite- tai salanimitys oman tarpeen (seksuaalisen) tyydyttämiseen. Ei tarkoita, että ukkosi välttämättä elää kanssasi puutteessa. Hän haluaa kokeilla muita vaihtoehtoja mutta pitää myös sinut (ainakin toistaiseksi).

        Jos ukkosi ja hänen "nettiystävän" kemiat, tarpeet ja halut kohtaavat niin sänkyyn päätyvät. Jos ei niin homma kaatuu ja hän on taas "omasi" kunnes löytää uuden nettifrendin. Jos äijälläsi on halu nettailla ja etsiä ystäviä netistä niin rakkaus sinuun ei ole riittävä. Elin vuosia sitten jonkin sortin kriisiä ja perustelin ITSELLENI ja samlla vaimolleni nettailuani ystävien etsimisellä. Jalkovälini oli kuitenkin todellinen käskyttäjäni.

        Sulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Jätä hänet heti: mutta jos rakastat häntä niin... huonompi juttu sun kannalta. Jos et jätä ja ukkosi ihastuu toisen jalkoväliin (siitä ensi vaiheessa on kyse, myöhemmin voi tulla muutakin ihastelemista) niin hän jättää sinut. Lienet pakotettu katsomaan kortit loppuun. Jos hän pysyy luonasi (mistä tahansa syystä) niin nauti elämästä mutta jos uuden nettitutun etsintä jatkuu/alkaa niin vihellä peli poikki heti ja jätä ukkosi. Kyyneleitä valuu mutta uskoisin, että paljon vähemmän kuin jos seuraat hänen juttujaa pidempään. Itse uskon, että todellinen ystävyys vaatii vuosia kehittyäkseen. Pari hullun hauskaa ja kiihekää meiliä ei ystävyytt rakenna.

        On minulla naisystävättäriä (tuntenut heidät lapsuudesta) mutta he ovat myös vaimoni hyviä ystäviä.

        Itse nautin aikani "nettiystävästäni" kunnes jäin kiinni. Sain anteeksi ja heräsin. Sen koommin nettiystäville ei ole ollut tarvetta. Oikeissa ja vaimossa on ollut vara parempi. Aviossa n. 30v.

        Voimia päätöksiin.


      • Vastaavaa kokenut

        Niinpä...näin on käynyt minullekin. Mies vakuutti rakkauttaan useamman vuoden ajan. Aina löytyi jotain yllättävää, minkä hän selitti itselleen parhain päin. Itse sitä halusi uskoa ne valheet, vaikka sisällään tiesi tilanteen. Tekstiviestiä, jossa vastattiin treffipyyntöön, hei kulta -viestejä ym. Mies tuli aina ajoissa kotiin ja oli illat ja viikonloput kiinteästi minussa kiinni. En voinut ottaa yhteyttä vanhoihin kavereihinikaan, hän viihtyi niin hyvin seurassani - ei tarvittu muita. Hän oli reissuhommissa ja näiden aikana sitten tapaili muita. Joskus myönsi, että alkuaikoina tapailikin jotakuta, joka sitten jäi ystäväksi. Naisen viestistä ei kuitenkaan näin voinut tulkita jne. Tätä jatkui, ja kun asiasta ei kunnolla puhuttu, alkoi asia kaivertaa minun mielessäni, kunnes se paisui mahdottomaksi. Luottamusta on vaikea saavuttaa takaisin kun sen kerran on menettänyt. Ei hyvältä kohdallasi vaikuta. Tsemppiä, teet sitten ratkaisujasi puoleen tai toiseen. Mikäli itse olet yhden miehen nainen ja valmis sitoutumaan, et tule viihtymään hänen "elämänmallissaan" eli että itse aloittaisit samanlaisen elämän. Siinä satuttaa itseään vielä enemmän, uskon. Mikäli mies rakastaa sinua, ei hänen tarvitse etsiä seikkailua muualta. tämä on vaan niin helppoa jo netinkin takia. Mikäli annat hänelle tilaisuuden suurella sydämelläsi, tulee seuraava ja seuraava kerta vaikkei tästä nyt ensimmäisestä (onko edes ensimmäinen) mitään syntyisikään. Olisitko valmis siihen? tsemppiä tsemppiä!


      • ssiissii
        kiinnijäänyt kirjoitti:

        Olen ollut tilanteessa "miehenäsi". En usko miehen ja naisen pyyteettömään ystävyyteen, mikä syntyy netissä. Ystävän etsiminen on peite- tai salanimitys oman tarpeen (seksuaalisen) tyydyttämiseen. Ei tarkoita, että ukkosi välttämättä elää kanssasi puutteessa. Hän haluaa kokeilla muita vaihtoehtoja mutta pitää myös sinut (ainakin toistaiseksi).

        Jos ukkosi ja hänen "nettiystävän" kemiat, tarpeet ja halut kohtaavat niin sänkyyn päätyvät. Jos ei niin homma kaatuu ja hän on taas "omasi" kunnes löytää uuden nettifrendin. Jos äijälläsi on halu nettailla ja etsiä ystäviä netistä niin rakkaus sinuun ei ole riittävä. Elin vuosia sitten jonkin sortin kriisiä ja perustelin ITSELLENI ja samlla vaimolleni nettailuani ystävien etsimisellä. Jalkovälini oli kuitenkin todellinen käskyttäjäni.

        Sulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Jätä hänet heti: mutta jos rakastat häntä niin... huonompi juttu sun kannalta. Jos et jätä ja ukkosi ihastuu toisen jalkoväliin (siitä ensi vaiheessa on kyse, myöhemmin voi tulla muutakin ihastelemista) niin hän jättää sinut. Lienet pakotettu katsomaan kortit loppuun. Jos hän pysyy luonasi (mistä tahansa syystä) niin nauti elämästä mutta jos uuden nettitutun etsintä jatkuu/alkaa niin vihellä peli poikki heti ja jätä ukkosi. Kyyneleitä valuu mutta uskoisin, että paljon vähemmän kuin jos seuraat hänen juttujaa pidempään. Itse uskon, että todellinen ystävyys vaatii vuosia kehittyäkseen. Pari hullun hauskaa ja kiihekää meiliä ei ystävyytt rakenna.

        On minulla naisystävättäriä (tuntenut heidät lapsuudesta) mutta he ovat myös vaimoni hyviä ystäviä.

        Itse nautin aikani "nettiystävästäni" kunnes jäin kiinni. Sain anteeksi ja heräsin. Sen koommin nettiystäville ei ole ollut tarvetta. Oikeissa ja vaimossa on ollut vara parempi. Aviossa n. 30v.

        Voimia päätöksiin.

        hyvä, rehellinen ja toivoakin antava kirjoitus mieheltä. Hyvä sinä, juuri noin ihminen kasvaa ja kehittyy kun tajuaa omat puutteensa, saat olla ylpeä itsestäsi!
        Mukavaa kevättä!


      • ope.

        Miehelläsi on varmasti ollut syynsä epäillä sinua jostakin jos olet jäänyt kiinni valehtelusta tai muusta vilpillisestä toiminnasta. On tekosyy syyttää miestä yhteydenpidon puuttumisesta. Onhan esim. kirjastossa tietokone, kavereillasi tai vanhemmillasi, tv ja matkapuhelimen välityksellä ennenkin ystäviä tai panokavereita hankittu. Mitä sitten lie olet ollut hankkimassa. Kirjoituksesti ontuu pahasti eikä totuus ole tuossa mitä kirjoitit. Uskon asioiden olevan toisin kuin mitä kerroit. Joitakin voit huiputtaa mutta et sentään aivan kaikkia. Osa sanoo asiat varmasti sinulle ääneen ja osa pitää oikean mielipiteensä sinulta salassa puhutko totta vai et.


      • Sakuli2

        Mun vaimoni oli samanlainen. En olisi saanut mennä mihinkään, esim työpaikan yhteisiin illanviettoihin, pikkujouluihin,ym ym.. Hän oli sairaanloisen mustasukkainen. En edes kaupan kassalla olisi saanut hymyillä tai vaihtaa juttua, kun jo suuttui, jos kassalla oli naispuolinen henkilö. No jätin sitten kaikki yhteiset sosiaaliset kanssakäymiset työporukankin kans, mitkä olivat muuna kuin työ aikana. Pikkujoylut tyhy ym.. jätin.. josko vaimoni olisi sitten tyytyväinen.. Ei nämä asiat sillä parantuneet. Nyt olemme eronneet sen takia kun vaimoni luuli et minä käyn vieraissa. Hän itse oli pitänyt sala suhdetta. Elämä ei todellakaan ole kovin yksinkertaista.Vaatii aika paljon kypsyyttä molemmilta osapuolilta et voi ottaa vastuuta yhteisestä elämästä joka toimii. Vaimoni teki kaikki pahat itse ja syytti minua pettämisestä ja epäili kaikesta, siksi että minä en epäilisi häntä. Kyllä ne naisetkin osaa. Joskus sitä tuumailee et miks ei kaikki mene niinkuin on ajatellut sen onnen suhteen. Minä kun olen pitkäaikaisen suhteen kannalla. Onhan se niin et vastoinkäymisiä tulee joka suhteessa. Joillekkin parisuhteille sopii sekasuhteet joillekkin ei. Niistä vain pitää avoimesti keskustella, ettei tonen joudu kärsimään. Lapsilta vaaditaan paljon, vaikkei aikuisetkaan osaa käyttäytyä.


      • bendis
        Sakuli2 kirjoitti:

        Mun vaimoni oli samanlainen. En olisi saanut mennä mihinkään, esim työpaikan yhteisiin illanviettoihin, pikkujouluihin,ym ym.. Hän oli sairaanloisen mustasukkainen. En edes kaupan kassalla olisi saanut hymyillä tai vaihtaa juttua, kun jo suuttui, jos kassalla oli naispuolinen henkilö. No jätin sitten kaikki yhteiset sosiaaliset kanssakäymiset työporukankin kans, mitkä olivat muuna kuin työ aikana. Pikkujoylut tyhy ym.. jätin.. josko vaimoni olisi sitten tyytyväinen.. Ei nämä asiat sillä parantuneet. Nyt olemme eronneet sen takia kun vaimoni luuli et minä käyn vieraissa. Hän itse oli pitänyt sala suhdetta. Elämä ei todellakaan ole kovin yksinkertaista.Vaatii aika paljon kypsyyttä molemmilta osapuolilta et voi ottaa vastuuta yhteisestä elämästä joka toimii. Vaimoni teki kaikki pahat itse ja syytti minua pettämisestä ja epäili kaikesta, siksi että minä en epäilisi häntä. Kyllä ne naisetkin osaa. Joskus sitä tuumailee et miks ei kaikki mene niinkuin on ajatellut sen onnen suhteen. Minä kun olen pitkäaikaisen suhteen kannalla. Onhan se niin et vastoinkäymisiä tulee joka suhteessa. Joillekkin parisuhteille sopii sekasuhteet joillekkin ei. Niistä vain pitää avoimesti keskustella, ettei tonen joudu kärsimään. Lapsilta vaaditaan paljon, vaikkei aikuisetkaan osaa käyttäytyä.

        Aivan kun olisit kertonut omasta elämästäni. Se oli yhtä helvettiä. Pettäminen on paha jo itsessään saati se että vaarantaa toisen terveyden. Hiv ja muita sukupuolitauteja lähipiirissäkin on ollut vaikka kuinka. Itse sain sukupuolitaudin puolisoltani, joka vahvisti epäilykseni puolisoni uskottomuudesta. Naiset eivät ole enää naisia vaan huijareita, jotka ovat täysin moraalittomia. Moni nainen on huijannut miestä oikein kunnolla. Sitten vielä ihmetellään miksi nainen sai turpaansa.


      • MIRKKENDAALI

        JÄTÄ SE SIKA!


      • toivoton..

        Tapaus sanon minä. Itse en edes ota muijaan mitään yhteyttä enää treffien jälkeen, vaikka mitä olisi sovittu jos pitää olla jatkuvalla syötöllä vielä linjat kuumana netissä. Kato se on periaate mikä on homman nimi ja siitä pidetään kiinni tai antaa olla.


      • amr5
        MIRKKENDAALI kirjoitti:

        JÄTÄ SE SIKA!

        ks. otsikko


      • hyviä neuvoja...

      • pääpää

        kaikkea viitsitte kysellä.molemmat ihan böndejä,joo


      • mintsukka1962
        kiinnijäänyt kirjoitti:

        Olen ollut tilanteessa "miehenäsi". En usko miehen ja naisen pyyteettömään ystävyyteen, mikä syntyy netissä. Ystävän etsiminen on peite- tai salanimitys oman tarpeen (seksuaalisen) tyydyttämiseen. Ei tarkoita, että ukkosi välttämättä elää kanssasi puutteessa. Hän haluaa kokeilla muita vaihtoehtoja mutta pitää myös sinut (ainakin toistaiseksi).

        Jos ukkosi ja hänen "nettiystävän" kemiat, tarpeet ja halut kohtaavat niin sänkyyn päätyvät. Jos ei niin homma kaatuu ja hän on taas "omasi" kunnes löytää uuden nettifrendin. Jos äijälläsi on halu nettailla ja etsiä ystäviä netistä niin rakkaus sinuun ei ole riittävä. Elin vuosia sitten jonkin sortin kriisiä ja perustelin ITSELLENI ja samlla vaimolleni nettailuani ystävien etsimisellä. Jalkovälini oli kuitenkin todellinen käskyttäjäni.

        Sulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Jätä hänet heti: mutta jos rakastat häntä niin... huonompi juttu sun kannalta. Jos et jätä ja ukkosi ihastuu toisen jalkoväliin (siitä ensi vaiheessa on kyse, myöhemmin voi tulla muutakin ihastelemista) niin hän jättää sinut. Lienet pakotettu katsomaan kortit loppuun. Jos hän pysyy luonasi (mistä tahansa syystä) niin nauti elämästä mutta jos uuden nettitutun etsintä jatkuu/alkaa niin vihellä peli poikki heti ja jätä ukkosi. Kyyneleitä valuu mutta uskoisin, että paljon vähemmän kuin jos seuraat hänen juttujaa pidempään. Itse uskon, että todellinen ystävyys vaatii vuosia kehittyäkseen. Pari hullun hauskaa ja kiihekää meiliä ei ystävyytt rakenna.

        On minulla naisystävättäriä (tuntenut heidät lapsuudesta) mutta he ovat myös vaimoni hyviä ystäviä.

        Itse nautin aikani "nettiystävästäni" kunnes jäin kiinni. Sain anteeksi ja heräsin. Sen koommin nettiystäville ei ole ollut tarvetta. Oikeissa ja vaimossa on ollut vara parempi. Aviossa n. 30v.

        Voimia päätöksiin.

        Olen itse kätsinyt rakkaani nettiseikkailuista ja tavallani jo ne hyväksyin, kunnes en enää jaksanut itkeä ja syyllistää itseäni ja lopetin suhteen. Kun hän tapasi uuden ystävän , torjui hän minut ja olin ahdistava... Rakastin häntä kuitenkin niin paljon että olin valmis aloittamaan aina alusta...Hän keksi aina vikoja minusta miksi ahdistui kanssani ja yritin aina uudelleen ja uudelleen muokata itseäni ... Olin henkisesti niin lopussa etten enää lopuksi tiennyt mitä itse halusin ja kuka olen. Lasteni avustuksella ja rinnalla seisomisella sain katkaistua suhteen kokonaan ja lopullisesti.
        Nettiin ja deittailuun voi tulla riippuvaiseksi ja elämän todellisuuden taju voi hämärtyä. Uuden seikkailun kokemisesta ilmeisesti saa suuren nautinnon. Mutta samalla voi haavoittaa ihmisiä todella pahasti. Mitä toinen ihminen sitten merkitsee tälläisille ihmisille?
        Oli kauheen mukava lukea kirjoitustasi. Olit menettämässä kaiken sen mitä eniten elämässäsi rakastat ja arvostat mutta osasit vielä tuntea ja pääsit vapaaksi nettideittailusta.
        Kaikille ei käy samoin, joskus sadut eivät saa onnellista loppua.
        Muista rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa mitä olet saanut ja mitä elämä on opettanut. Uskon että olet löytänyt elämän avaimet.


      • joo joo
        MIRKKENDAALI kirjoitti:

        JÄTÄ SE SIKA!

        ja ota kiireesti uusi sika tilalle.


      • nälkänälkänälkä

        Jos joku tahtoo nääntyä nälkään niin so what!!! Näköjään otsikoihin keinolla millä hyvänsä. Tervemenoa vaan. Näitä riittää


      • hilsku2
        toivoton.. kirjoitti:

        Tapaus sanon minä. Itse en edes ota muijaan mitään yhteyttä enää treffien jälkeen, vaikka mitä olisi sovittu jos pitää olla jatkuvalla syötöllä vielä linjat kuumana netissä. Kato se on periaate mikä on homman nimi ja siitä pidetään kiinni tai antaa olla.

        mä olen sitä mieltä näihin sättäily naisiin ja miehiin ei kannata ottaa todellakaa vakavasti osa on naimisissa ja osa tietty yksinäisiä meitä on monee junaa,joskus se oikea loytyy.


      • piku1
        amr5 kirjoitti:

        ks. otsikko

        ei noin voi arvosella ketään miehiä ja naisia on mistä valita ainaki mulla.asiat aina selviää keskustelemalla.


      • huh..
        joo joo kirjoitti:

        ja ota kiireesti uusi sika tilalle.

        *ler* joo sikoja löytyy uusia .. ja näitä aivovammaisia henkilöitä jotka ei tajuu vaikka sormen löis silmään .. JÄTÄ SE SIKA OITIS !


      • ulos niinku olis jo.

        Minunki entinen oli samanmoinen. Elettiin kaukosuhteessa mutta oli toki kieltänyt minulta kaiken:
        - ei miespuolisia ystäviä( ei myöskään ulkomaalaisia ystäviä,oli mies eli ei eikä homoystäviä)
        - ei saa juoda alkoholia
        - ei saa mennä yksin baariin
        - jopa harrastukset alko kieltään koska siellä voi tavata muita miehiä
        - vain minun piti kuunnella hänen murheitaan mutta minä en saanut purkaa omaa mieltäni

        Pystyin vain luottamaan siihen, ettei hänkään tee mitään ollessaan kaukana.
        onneksi pääsin miehestä eroon ja olen nyt erittäin onnellinen.


      • worth_fight

        Onkohan se aina näin, että jos esimerkiksi minua syytetään suhteessani, että olen pettämässä heti kun tilanteen saan (jos kestää edes kaupassa "liian kauan"?!), että mies tai sitten nainen tekee itse ne kaikki pahat jutut?
        Mieheni "bongailee" ja flirttailee naisille netissä, itse en saa puhua vieraille miehille ilman syytöksiä ja epäilyjä vaikka aikeeni koskaan eivät ole mitenkään pahoja. Aidosti frendipohjalla aina. Ja on pyydellyt exänsäkin aamukahville/"aamukahville" yhteiseen kotiimmekin silloin kun itse olen ollut töissä. Hän ei tiedä, että tiedän kyseisestä asiasta. Mitähän voisi tästä päätellä? Onko käynyt itse vieraissa?

        Koskaan en saa kysellä missä hän on, mitä tekee ja kenen kanssa on kun tulee heti syytteilyitä että vahtaan, kahlitsen tai kyttään häntä. Ja kommentti "et oo mun mutsi":kin on kuultu moneen otteeseen. Itse koen, että nimen omaan jos tollaisesta otetaan herne nenään niin silloin jotain salattavaa on.. Mieheni itse on sairaan mustasukkainen ja saa kysyä kuitenkin minulta tekemisiäni yms. ja aina vastaan rehellisesti ja asiallisesti mitä olen tehnyt, koska mitään väärää tai pahaa en koskaan tekisi.


    • Tuttujuttusuttu

      Siis heppu itse pettää sinua koko ajan toisen naisen kanssa ja syyllistää sinua jo etukäteen siitä, että jos joskus kenties satut jossain vaikka jonkun miehen kanssa tanssimaan ja tanssipartneriin repsahtamaan. Juu, juu, nää heput tiedetään kyllä. Seuraava vaihe on se, että se on sinun syysi, että hänellä on nettideittisuhde. Joo'o, näin se menee...
      Jos minä olisin sinä, minä todellakin unohtaisin, mutta ne kärsisi enkä rakastaisi. Ei tuollainen mies ole sinun arvoisesi. Heivaa se ulos elämästäsi, maailma on täynnä parempiakin miehiä!

      • etsivä..?

        Ja jos niin missä ?


      • -lindalinda-

        Itse olen nainen. Olin alle 25vuotiaana parisuhteessa ja mulla oli pari miespuolista nettikaveria samaan aikaan. Kirjoiteltiin niitä näitä mitä nyt samanikäisten elämään liittyy. Joskus vihjailtiin että olis kiva nähdäkin. Kyllä siihen tietty jännitys ja ihastuskin liittyi, mutta ei mitään vakavampaa. Oma parisuhteeni ei ollut ihan kohdillaan, ehkä se pieni jännitys ja arjen piristys kiehtoi eniten. Luulen, että jos ex-poikaystäväni olisi tiennyt kirjoittelusta, hän ei olisi tykännyt huonoa. Ehkä ihmetellyt, mutta ei missään nimessä raivonnut. Hän ei ollut niin mustasukkainen.

        Minun taas olisi ollut vaikeampi käsittää että hän haluaa kirjoitella jonkun toisen naisen kanssa. Meillä naisilla kun on usein voimakas omistushalu ihmisiin, mikä näkyy jo pikkutyttöjen käytöksessä (kaverit omitaan ja kaveruutta vahvistetaan mm. muita arvostelemalla).


      • joskus sättäillyt
        -lindalinda- kirjoitti:

        Itse olen nainen. Olin alle 25vuotiaana parisuhteessa ja mulla oli pari miespuolista nettikaveria samaan aikaan. Kirjoiteltiin niitä näitä mitä nyt samanikäisten elämään liittyy. Joskus vihjailtiin että olis kiva nähdäkin. Kyllä siihen tietty jännitys ja ihastuskin liittyi, mutta ei mitään vakavampaa. Oma parisuhteeni ei ollut ihan kohdillaan, ehkä se pieni jännitys ja arjen piristys kiehtoi eniten. Luulen, että jos ex-poikaystäväni olisi tiennyt kirjoittelusta, hän ei olisi tykännyt huonoa. Ehkä ihmetellyt, mutta ei missään nimessä raivonnut. Hän ei ollut niin mustasukkainen.

        Minun taas olisi ollut vaikeampi käsittää että hän haluaa kirjoitella jonkun toisen naisen kanssa. Meillä naisilla kun on usein voimakas omistushalu ihmisiin, mikä näkyy jo pikkutyttöjen käytöksessä (kaverit omitaan ja kaveruutta vahvistetaan mm. muita arvostelemalla).

        Ystäviä ei tarvitse salata, mutta rakkaussuhteet kyllä. Siinä yksi ero.

        Hyvä idea se, että tutustutte kaikki kolme toisiinne. Jos se käy, niin peli on avointa. Mitään ei häviä siinäkään jos katsoo mihin kaikki johtaa. Jos johtaa eroon, olisi se tullut joka tapauksessa. Ellei, niin suhteenne saattaa olla vakaammalla pohjalla kuin ennen.

        Järkeä kannattaa käyttää jos sitä itsellä on enemmän kuin epätoivoista riitelyä ja vaatimista ja uhkailua. Se ei tarkoita alistumista vaan sitä että katselee asioita silmät avoinna, ja tekee sitten tietoisesti omat valintansa. Monesti nettisuhteet ovat todellakin pelkkää kuvittelua, joka loppuu kun ihmisen todella tapaa. Siinä mielessä voit antaa miehesi tavatakin hänet, ja katsot mitä siitä seuraa. Hyvä merkki on se, jos voitte asioista puhua kuten näyttäisi olevan.


      • Heilison
        joskus sättäillyt kirjoitti:

        Ystäviä ei tarvitse salata, mutta rakkaussuhteet kyllä. Siinä yksi ero.

        Hyvä idea se, että tutustutte kaikki kolme toisiinne. Jos se käy, niin peli on avointa. Mitään ei häviä siinäkään jos katsoo mihin kaikki johtaa. Jos johtaa eroon, olisi se tullut joka tapauksessa. Ellei, niin suhteenne saattaa olla vakaammalla pohjalla kuin ennen.

        Järkeä kannattaa käyttää jos sitä itsellä on enemmän kuin epätoivoista riitelyä ja vaatimista ja uhkailua. Se ei tarkoita alistumista vaan sitä että katselee asioita silmät avoinna, ja tekee sitten tietoisesti omat valintansa. Monesti nettisuhteet ovat todellakin pelkkää kuvittelua, joka loppuu kun ihmisen todella tapaa. Siinä mielessä voit antaa miehesi tavatakin hänet, ja katsot mitä siitä seuraa. Hyvä merkki on se, jos voitte asioista puhua kuten näyttäisi olevan.

        Ole aivan viattoman avoin ja tosiaan ehdota että voisitte tavata kolmestaan. Tottahan tunnet muitakin miehesi ystäviä, ja miksi et haluaisi tutustua näinkin tärkeään ihmiseen? Veikkaan että mies ei suostu, koska nettinainen on vain "ystävä". Tiedän kokemuksesta, että tuo pelkän ystävyyden raja on varsin häilyvä, ja lipsahtaa helposti aivan johonkin muuhun.


      • Kokenut.
        -lindalinda- kirjoitti:

        Itse olen nainen. Olin alle 25vuotiaana parisuhteessa ja mulla oli pari miespuolista nettikaveria samaan aikaan. Kirjoiteltiin niitä näitä mitä nyt samanikäisten elämään liittyy. Joskus vihjailtiin että olis kiva nähdäkin. Kyllä siihen tietty jännitys ja ihastuskin liittyi, mutta ei mitään vakavampaa. Oma parisuhteeni ei ollut ihan kohdillaan, ehkä se pieni jännitys ja arjen piristys kiehtoi eniten. Luulen, että jos ex-poikaystäväni olisi tiennyt kirjoittelusta, hän ei olisi tykännyt huonoa. Ehkä ihmetellyt, mutta ei missään nimessä raivonnut. Hän ei ollut niin mustasukkainen.

        Minun taas olisi ollut vaikeampi käsittää että hän haluaa kirjoitella jonkun toisen naisen kanssa. Meillä naisilla kun on usein voimakas omistushalu ihmisiin, mikä näkyy jo pikkutyttöjen käytöksessä (kaverit omitaan ja kaveruutta vahvistetaan mm. muita arvostelemalla).

        Tiedän monia naisia jotka Treffisivuilla ja muillakin vain leikkii miesten tunteilla
        ja etsii jos mitäkin. Pettävät miestään ja etsivät koko ajan jotain uutta "uhria " !

        Mikään ei riitä ja miehistä etsitään vain hyötyä !


      • Kuvittelua
        joskus sättäillyt kirjoitti:

        Ystäviä ei tarvitse salata, mutta rakkaussuhteet kyllä. Siinä yksi ero.

        Hyvä idea se, että tutustutte kaikki kolme toisiinne. Jos se käy, niin peli on avointa. Mitään ei häviä siinäkään jos katsoo mihin kaikki johtaa. Jos johtaa eroon, olisi se tullut joka tapauksessa. Ellei, niin suhteenne saattaa olla vakaammalla pohjalla kuin ennen.

        Järkeä kannattaa käyttää jos sitä itsellä on enemmän kuin epätoivoista riitelyä ja vaatimista ja uhkailua. Se ei tarkoita alistumista vaan sitä että katselee asioita silmät avoinna, ja tekee sitten tietoisesti omat valintansa. Monesti nettisuhteet ovat todellakin pelkkää kuvittelua, joka loppuu kun ihmisen todella tapaa. Siinä mielessä voit antaa miehesi tavatakin hänet, ja katsot mitä siitä seuraa. Hyvä merkki on se, jos voitte asioista puhua kuten näyttäisi olevan.

        Todellakin. Monesti nettisuhteet ovat pelkkää kuvittelua ja eivätkä vastaa todellisuutta. Tämän vuoksi kai vain 2% nettisuhteista johtaa johonkin vakavampaan. Tietenkin hyvä jos tapaisivat, ainakin sen jälkeen miehesi tietäisi mitä haluaa koska on ehtinyt syntyä jo jonkinlainen haavekuva.


      • kerran jo kävi niin
        Kokenut. kirjoitti:

        Tiedän monia naisia jotka Treffisivuilla ja muillakin vain leikkii miesten tunteilla
        ja etsii jos mitäkin. Pettävät miestään ja etsivät koko ajan jotain uutta "uhria " !

        Mikään ei riitä ja miehistä etsitään vain hyötyä !

        juuri näin on.

        Mutta on heppujakin olemassa jotka pääsevät pois kotoa mm. " koulutusristeily" ja siellä kyllä sattuu ja tapahtuu ja hyvä jos se jää " yhden yön" keikkaksi, muttei joskus... se on juuri paa ja julma...
        Ja pahinta on se jos ukko haluaisi tavata sen naisen muttei ole varaa ( on perhe ja lapset, duuni ja yhtt. koti)


      • tosit.
        etsivä..? kirjoitti:

        Ja jos niin missä ?

        On!!!!!! esim. tässä;) Jos vaan itse tiedät mitä parisuhteelta vaaditaan??


      • Ihanko totta
        Heilison kirjoitti:

        Ole aivan viattoman avoin ja tosiaan ehdota että voisitte tavata kolmestaan. Tottahan tunnet muitakin miehesi ystäviä, ja miksi et haluaisi tutustua näinkin tärkeään ihmiseen? Veikkaan että mies ei suostu, koska nettinainen on vain "ystävä". Tiedän kokemuksesta, että tuo pelkän ystävyyden raja on varsin häilyvä, ja lipsahtaa helposti aivan johonkin muuhun.

        Kun ja koska se "lipsahtaa" niin tekeekö lipsahduksia vain miehet? Mitä tämä marttyyri nainen tekee samassa lipsahduksessa ja minkä vuoksi ja kenelle? Mihin ihmisuhteiden olemassa olosta vastuu katoaa kokonaan naiselta?

        Itse kannatan ehdottomasti ystävien tapaamista ja pariskunnat yhdessä eli mukaan vain ja kutsu kotiin se on reilua.


      • Ihminen = )
        etsivä..? kirjoitti:

        Ja jos niin missä ?

        Jos ei hyviä .. niin en suosittele kyllä huonoakaan pitämään. Ihminen on paljon enemän yksin huonossa suhteessa kuin, alemalla vain yksin.
        Kyllä niitä Hyviäkin miehiä on = ))))


      • yx vaan
        Ihanko totta kirjoitti:

        Kun ja koska se "lipsahtaa" niin tekeekö lipsahduksia vain miehet? Mitä tämä marttyyri nainen tekee samassa lipsahduksessa ja minkä vuoksi ja kenelle? Mihin ihmisuhteiden olemassa olosta vastuu katoaa kokonaan naiselta?

        Itse kannatan ehdottomasti ystävien tapaamista ja pariskunnat yhdessä eli mukaan vain ja kutsu kotiin se on reilua.

        Eihän tämä nainen välttämättä tiedä että mies on varattu.....ja kyllä se mies on pettäjä koska hänhän se suhteessa on !!!


      • petetty nainen
        etsivä..? kirjoitti:

        Ja jos niin missä ?

        Vuosia sitten olin petetty ja valheita sain kuulla,vaikka yritin uskoa tulevaan.Pakko oli unohtaa viimein semmoiset roistot.Nyt yksin lapseni kanssa,toisen eroni jälkeen.Nuoremmat heitä vain kiinnosti.Itse olin uskollinen.Vielä toivon löytäväni sen OIKEAN JA REHELLISEN MIEHEN..Onkohan häntä missään?


      • ...
        petetty nainen kirjoitti:

        Vuosia sitten olin petetty ja valheita sain kuulla,vaikka yritin uskoa tulevaan.Pakko oli unohtaa viimein semmoiset roistot.Nyt yksin lapseni kanssa,toisen eroni jälkeen.Nuoremmat heitä vain kiinnosti.Itse olin uskollinen.Vielä toivon löytäväni sen OIKEAN JA REHELLISEN MIEHEN..Onkohan häntä missään?

        "Nuoremmat heitä vain kiinnosti."

        Miksi muuten kaikki miehet poikkeuksetta haluavat nuoremman. Muut on sitten tarpeettomia elämässä ilmeisesti.

        "OIKEAN JA REHELLISEN MIEHEN..Onkohan häntä missään?"

        En oikein usko enää. Jos jollakulla on positiivisia ja uskottavia vastaväitteitä, olisi hyvä, ei vaan taida löytyä.


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Nuoremmat heitä vain kiinnosti."

        Miksi muuten kaikki miehet poikkeuksetta haluavat nuoremman. Muut on sitten tarpeettomia elämässä ilmeisesti.

        "OIKEAN JA REHELLISEN MIEHEN..Onkohan häntä missään?"

        En oikein usko enää. Jos jollakulla on positiivisia ja uskottavia vastaväitteitä, olisi hyvä, ei vaan taida löytyä.

        En tarkoittanut ettetkö sinä löytäisi. Mut mä en usko miehiin enää.


    • vai ei?

      Sano miehelle, että sähän voisit kutsua sen ystäväsi meille ja voitas viettää kolmisteen mukava ilta. Sun kaverit on myös mun kavereita! Katsi mitä mies siitä tuumaa!

      Jos nainen ei ole pelkkä kaveri niin suhde ei todellakaan ole hyväksyttävä!

      Jätä mies, jos hänellä on suhde toiseen. Paitsi jos todella sulle on ok, että tapailette muita! Eli että teillä on ns. vapaa suhde.

    • psykologi

      Irtaudu ihmeessä pettävästä kumppanistasi. Itsekin elin miltei 20v miehen kanssa, joka osoittautui petturiksi. Kävi ilmi, että koko yhdessäolomme oli yhtä valehtelua. Pettää jälleen nykyistä kumppaniaan, joka valitettavasti ei vielä tiedä miehensä lukuisista suhtesta.Kyseessä on luonnehäiriö, ei muutu miksikään.

    • Yli päässyt

      Narsistin kanssa ei voi elää "normaalia" elämää! Valitse haluatko sitä vai et?
      Tutustu narsistien uhrit- ym. aiheeseen liittyviin kirjoituksiin ja tiedät millaisen henkilön kanssa olet suhteessa. Hän EI muutu, vain pahenee kun aikaa kuluu. Vähitellen huomaat, että sinua syyllistetään kaikesta mahdollisesta. Hän käyttäytyy niin ihanasti ulospäin, ettei ulkopuoliset voi kuvitellakkaan aluksi missä henkisessä helvetissä elät. Hän osaa olla niin rakastava ja raivoava samassa minuutissa.
      Sitominen vain tiukkenee ajan kanssa. Kun uusia syyllistämisen aiheita ei löydy kyllä vanhoja jaksetaan kaivella, vaikka tekaistuja!
      Irti pääseminen e i t u l e o l e m a a n h e l p p o a!

      Itse pääsin kahden vuoden sitkeällä ja systemaattisella yrityksellä irti. Vielä syyskuussa hän lähetti viestejä kuinka rakastaa V A I N minua, eikä ikinä ole minua pettänyt. Marraskuussa muutti jo uuden UHRIN kanssa yhteiseen asuntoon. Naisen asunto laitettiin myyntiin, mies on "tyhjä tasku" ja nyt on rahaa.

      Nyt taistelen itseni kanssa kuinka voisin kertoa nykyiselle uhrille, koska hän ei tiedä totuutta tästä valehtelun MM:ta?
      Mitä tiedät hänen menneisyydestään muiden kuin hänen itsensä kertomana. Ota selvää, niin olet
      vahvempi!

      HARKITSE tarkkaan minkälaisen elämän haluat!!!!!!!

      • Onko nykyäidin malli

        Kyllä veit sanat suusta! Näin juuri henkisen ja salperäisen sekä kavalan narsistin kanssa pyrkinyt selvitymään jo 15 vuotta ja suojaamaan lapset. Menetyksenä ja seuraamuksena on työn ja viran menetys,sekä kodin ja perusturvan menetys kaikilta. Tämä narsisti porskuttaa livertämällä täydellisenä työpaikassaan kuitenkin estää kaiken inhimillisen ja tappoja surma uhkailuilla pakoitti perheensä alistukseensa. Nyt vainoaa perheemme kotia ja huhmaa sukunsa kanssa avioliiton avulla omaisuuden riistoa. Ei suostu mihinkään terveeseen eikä ole suostunut.
        Voiko tuollaisesta parantiua?


      • tinjaliida

        ... kohtalon olen kokenut !
        Elämäni vasta ALKOI, kun hänestä irti pääsin :))
        Ja näitähän riittää... varmaan myös naisissa!


      • Järkiintynyt

        ....varsinkin nyt, kun narsistin jättämisestä on jo yli 2 vuotta. Tuntuu kuin tuntisin tuon sinun tapauksessasi kertoman miehen. Itse pääsin hänestä eroon onneksi. Suurimman osan yhdessäoloajastamme hän kollasi seksitreffejä, pyyteli naisilta kuvia ja ties mitä. Laittoi ilmoituksia seksitreffi- ja deittipalstoille. Sen sain selville kun istuin hetken hänen koneellaan. Sieltä tuli jos jonkinlaista eteen, hyi hitto! Kielsi kaiken, mutta välillä latelin totuuksia niin lupasi, ettei enää tee sitä...se lupaus ei kestänyt viikkoakaan.

        Mutta ei mennyt kauaakaan eromme jälkeen, kun hän otti uuden naisen, rikkaan kuulemma. Tekisi myös kertoa tälle naiselle totuuksia miehestään. Kuulemani mukaan ei heilläkään ole ollut niin ruusuista se elämä. Ei kukaan voi kuvitellakaan millainen shitkasa hän osasi olla. Minulta vaati, että olen koko ajan puhelimella tavoitettavissa ja auta armias jos en ehtinyt vastaamaan. Silloin olin ollut ties missä kenen kanssa ja tehnyt mitä vaan. Hän oli yksineläjä mutta aina rahat loppu. Sitä en tajunnut. Mies työskentelee ammatissa, jossa hänen käytöstään ei kukaan ikimaailmassa uskoisi. Ei kait nyt hän voisi sellainen olla. Hänellä oli tietty fantasia ja onneksi tajusin sen ennenkuin mitään ehti tapahtua. Päätin suojella lapsiani ja jättää koko miehen. Sain myös kauan tekstareita ja sähköposteja. Vuorotellen hän haukkui ja vannoi rakastavansa VAIN minua!

        Eli mitä tästä opimme, netissä ihminen voi olla mitä vain haluamme, todellisuus iskee jossain vaiheessa. Ottakaa naiset selvää tosiaan, minkälaisia ovat narsistit ja mitä fantasioita miehillä on. Kohtaavatko ne teidän fantasianne. Narsisti rakastaa vain itseään, kaikki muu on toissijaista. Valehtelu heille on perusluonne ja toisten hyväksikäyttäminen. Näin, sainpahan nämä asiat sanottua, joskus ne vaivaavat vielä painajaisina. Kesti kauan, ennenkuin pystyn luottamaan yhteenkään mieheen. Nyt olen löytänyt onneni ja vieläpä tansseista. Olen tyytyväinen valintaani ja yritän unohtaa sen narsistisen ....läjän!


    • mies 40

      Juntti se ukosi on , kierrä tuollanen kaukaa jos joskus haluut sitä oikeeta rakkautta kokea ;) Se mitä tekee itse on sitten suotava myös sille toiselle osapuolelle. Piste

    • p-o-c

      Olen keski ikäinen mies ja kun oman sukupuolensa paremmin kai tuntee niin sanoisin että kaveri kyllä
      vedättää ... ei keskinäisiä sopimuksia muuteta sen mukaan mikä tilanne silloin itselle tuntuu sopivan.
      Harvoin ollaan ystäviä toisen sukupuolen kanssa aidosti ... siis ilman minkäänlaista muuta vetovoimaa.
      Eikä varsinkaan nettitutun kanssa jota ei ole koskaan nähnyt.
      Minulla se onnistuu exvaimon kanssa josta erosin jo yli kymmenen vuotta sitten ja muutaman muun kanssa
      jotka tunnen aikojen takaa hyvin.
      Sanoisin vain neuvoksi että älä lähde leikkiin "joko minä tai hän" sillä silloin tuttavuus (-det) vain menevät maan alle ja iltavuorot "töissä" saattavat lisääntyä.
      Mieti rauhassa millä ehdoilla suhdettasi olet valmis jatkamaan eli millaisen elämän haluat.
      Kyllä maailmassa miehiä riittää ... niitä hyviäkin.

      • tinjaliida

        ... SAMAA mieltä :)
        Myös itse olen eronnut jo 17 v. sitten ja ex- mieheni kanssa olemme oikein hyvät ystävät :)) Tämä on yhteisten lapsiemme ja lastenlapsiemme kannalta hieno juttu. Lapseni ovatkin antaneet tunnustusta tästä asiasta. Voidaan "kyräilemättä" osallistua esim. yhteisiin juhliin, eikä tarvitse kulkea pitkin nurkkia. Myöskään kumpainenkaan emme ole sortuneet lapsillemme toisiamme haukkumaan. Saan häneltä edelleenkin apua kaikessa, jos sellaista tarviin. Tämä toimii molemminpuolisesti.


    • January85

      Mukaan vain. Kolmistaan on kivempaa. :)

    • zigi

      No avoliitto jo itsessään on tilanne jossa jätetään takaportti itselle auki, että josko toinen ei täyttäisikään tarpeita, niin sitten voisi hilpaista sinne missä ajattelee niiden täyttyvän. Avioliitto on sitoutumista toiseen, ja jossa kaikkien tarpeiden ei oleta täyttyvän. On kyse yhteisestä hyvästä. No kyllä sielläkin sivuilleen vilkuillaan ja mennäänkin mihin mennään, mutta on enemmän takaovi kiinni. Siinä on turva, että olen hyväksyttynä ja rakastettuna. Miltä tuntuu sinusta voitko sitoutua mieheen joka on "heiluva"? Voitko kysyä haluaako hän sitoutua vai mitä hän haluaa? Jos haluaa niin paras olis mennä naimisiin, niin sekin selkeyttää kuvioita. Ja ainakin joutuu miettimään kasvaako vai haluaako jatkaa heilumista puolelle ja toiselle.
      Nettijutut ovat just niin kauhean turvallisia avo- ihmisille joiden on vaikea sitoutua. Ei tarvitse kestää toisen ihmismäisyyttä, pahaa tuulta, vessaan pääsyä (jos asuu yhdessä), tai mitä tahansa muuta jota lähisuhteessa tulee esiin, ennemmin tai myöhemmin.
      Ei muuta kuin istumaan yhteisen pöydän ääreen ja yhteiset tavoitteet pöytään. Jos se ei yhdessä käy niin menkää vaikka perheasianneuvottelukeskukseen (seurakunnassa ilmainen) niin voitte ruotia mitä kukakin ihan oikeasti haluaa. Ja jos ei tiedä edes halujaan niin voi niitä siellä pohtia.
      Voi että, ole vain uskollinen äläkä mene siihen samaan ansaan kuin kumppanisi. Ei nyt tarvitse mennä samaan käyttätymiseen jos ei itse halua, vain sen takia että toinen tekee väärin.
      Vai vielä määrittää sääntöjä sulle. Siis haluaa vain varmistaa oman selustansa. Ei ku keskustelemaan.

      • SoulSista

        Ei sillä ole mitään väliä onko kyseessä avio- vai avoliitto. Ollaan sitten minkälaisessa parisuhteessa tahansa, lähtökohta on, että siihen sitoudutaan. Tietysti on olemassa sellaisia tunnevammaisia ihmisiä jotka ovat parisuhteessa paremman puutteessa ja valmiina vaihtamaan kumppania lennosta. Sellaisia ihmisiä ei edes avioliitto pysäytä.


    • Kyseessä ei ole mies, vaan nulikka.
      Niitä riittää nykyään.
      TV: Vihtori Pönttö HPTM

    • kermat on jo

      huomenna tavataan...kahvin ja kerman merkeissä!!! Sulla ihan tavoittelemisen arvoinen mies!

      • Vapaa nainen

        Missä sinun mies kirjoittelee . Yritä saada selville sen naisen nimi tai nimimerkki ja kirjoita hänelle . Kerro sille naiselle totuus miehestäsi. Ehkä miehesi on kirjoittanut sille toiselle naiselle että hän on vapaa mies. Hän sitten luulee niin. Jos itse kuulisin että miehellä on jo vaimo niin siihen loppuis kirjoittelu.


      • aina ei ole
        Vapaa nainen kirjoitti:

        Missä sinun mies kirjoittelee . Yritä saada selville sen naisen nimi tai nimimerkki ja kirjoita hänelle . Kerro sille naiselle totuus miehestäsi. Ehkä miehesi on kirjoittanut sille toiselle naiselle että hän on vapaa mies. Hän sitten luulee niin. Jos itse kuulisin että miehellä on jo vaimo niin siihen loppuis kirjoittelu.

        ja sä oot rehellinen,mutta jos se toinen sanoi- ihan ok, minä on minä ja vaimo on vaimo, niin mitäs sitten??? on näitä naisia olemassa jollei mitä haitaa oon vaikka itse se nainen on naimisissa ja vaikka lapsetkin niin on niitä on jotka leikkivät netissa ja arkielämässäkin heppujen kaa ja heppukin itse petturi...


    • anna_almaz

      Hankala tilanne. Toisaalta kahdella aikuisella pitää olla omaa aikaa ja omia ystäviä. Voisi olla hyvä idea että ehdotat että tulet joskus mukaan tapaamiseen. Minä olen avioliitossa ja minulla on muutamia miespuolisia ystäviä, koska olen miesvaltaisella alalla töissä. Itselläni ei ole heidän suhteen muita aikomuksia kuin ajatusten vaihto ja pidän heitä tosiaan ystävinäni. Olisi kurjaa että elämästä pitäisi siivota kaikki muut miespuoliset ihmiset pois, koska ihminen on vain ihminen sukupuolesta riippumatta ja itselleni on mielenkiintoista kuulla toisen sukupuolen edustajan näkemyksiä elämästä, työstä ja ihmissuhteista. Se on opettavaista. Mieheni on aika mustasukkainen, mutta olemme tehneet niin että joskus tapaamme niin että mieheni on mukana, esim meillä kotona, joten hän näki mistä asioista puhutaan ja rauhottui siitä.

      • Nettihempukka

        Voi vaimot ja tyttöystävät jos tietäisitte mitä teidän armaat miehet ja poikakaverit puuhaa selän takana.. Mullakin on nyt nettisuhde varmaan kolmenkymmenen eri miehen kaa ja ollut satoja tyrkylllä vuosiakausia. Yhteen nettiseksi-ilmoitukseen tuli 500 vastausta... Ja 99% varattuja miehiä, viikosta 20 vuoteen naimisissa olleita ym. ym. :=0 Kirjoitellaan rivoja toisillemme, ukot kertoo salaisista seksifantasioistaan ja esittelee ittteensä ja elimiään webbikameralla kun muija on kaupassa tai töissä... Tai ehdottelee tapaamisia sitten kun saavat rohkeutta parin meilin jälkeen ja fantasiat ei enää riitä.

        Levittäkää niitä jalkojanne joskus muulloinkin kuin lauantaisin saunan jälkeen niin ehkä munlaisilla naikkosilla ei olis niin valtavasti kysyntää!


      • kertomasi

        tarina.Varoituksen sanana sinulle...n.9 vuotta sitten aviomieheni löysi tekstitv:n sivuilta erään naisen numeron ja alkoi soitella hänen kanssaa.En välittäny asiasta ollenkaan alkuun mutta sitten huomasin hänen soittelevan tälle naiselle keskellä yötä.Puhelimessa jutteli oikein kehräävällä äänellä.Tietenkään ei kertonut olevansa naimisissa.Sitten kertoi haluavansa tavata naisen.Ajattelin taasen typeränä että siinäpähän tapaa niin pääsepähän siitäkin kutkasta millainen nainen on.Mutta siitäpäs se helvetti alkoi.Niin..kerronpa että mieheni siis oli silloin n.50v. ja tämä tyttö vähän alle 20v.Mieheni piti päästä tämän naikkosen luo lähes joka vkl.Kun kysyin mitä tämä homma oikei on niin sanoi että kyllä hänkin saa mennä kun kerran minäkin käyn ravintolassa tanssimassa.Uhkasin kertoa asiasta tytön isällä(miehelläni oli hänenkin numero).Siitäkös mieheni suuttui ja uhkasi erolla.Nyt jälkiviisaana olen sitä mieltä että olisi pitänyt erota silloin niin monelta surulta ja harmilta olisin säästynyt.Sitten aloitti jääkapistamme ruuan vieminen tämän naikkosen kotiin.Sanoi että tyttö raukka näkee nälkää,täytyyhän siellä ruokaa olla.hah..kun viimeistä kuukautta asuimme yhdessä,mieheni ei ollut kotona yhteensä kuin korkeintaan viikon.Kävi lepäämässä,syömässä ja peseytymässä.Sitten tyttö tietenkin tuli raskaaksi mutta lapsi menehtyi.Minut passitettii meidän yhteisestä kodista pois 10min. varoitus ajalla.Naikkonen asui mieheni luona lähes kaksi vuotta.Soitteli äidillenikin häiriösoittoja lähes kaikkina vuorokaudenaikoina.Sitten saimme petturimieheni kanssa ihana lapsen.Mieheni kuitenkin piti yhteyttä minuun jokapäivä kertoen kuinka hullu tämä nainen on.Poliisikin vieraili heidän luonaan useaan kertaan heidän tappeluidensa vuoksi.Tätä kesti siis parisen vuotta ja nainen muutti toiselle paikkakunnalle.Mutta tyttönen olikin raskaana muuttaessaan pois tältä paikakunnalta.Ei ole varmaa onko lapsi miehelleni.
        Mieheni pitää yhteyttä lapseemme ja yrittää edelleen sabotoida yhteydenpitoani tuttaviini.Keksii mitä ihmeellisimpiä syytteitä kuinka petän häntä.Äidillenikin kertonut ettei äitini tiedäkkään mitä teen kaupungilla käydessäni,hänpä tietää.Olisi kivaa tietää että mitähän minä teen sen lisäksi kun käyn kaupoissa.Avioeroa ollaa haettu muutamaan kertaan mutta loppuun saakka emme ole vielä asiaa vieneet.Olemma aviossa lähinnä papereill,käytännössä asumme erillämme ja avioliitto on pelkkää sanahelinää.Joten..eroa ennenkuin olet samassa jamassa kuin minäkin!!!!!!Olen katunut syvästi tämän miehen puheita siitä että pääsemme puolessa vuodessa eroon siitä naisesta ja jatkamme yhteiseloamme.


      • En ole miehen orja
        kertomasi kirjoitti:

        tarina.Varoituksen sanana sinulle...n.9 vuotta sitten aviomieheni löysi tekstitv:n sivuilta erään naisen numeron ja alkoi soitella hänen kanssaa.En välittäny asiasta ollenkaan alkuun mutta sitten huomasin hänen soittelevan tälle naiselle keskellä yötä.Puhelimessa jutteli oikein kehräävällä äänellä.Tietenkään ei kertonut olevansa naimisissa.Sitten kertoi haluavansa tavata naisen.Ajattelin taasen typeränä että siinäpähän tapaa niin pääsepähän siitäkin kutkasta millainen nainen on.Mutta siitäpäs se helvetti alkoi.Niin..kerronpa että mieheni siis oli silloin n.50v. ja tämä tyttö vähän alle 20v.Mieheni piti päästä tämän naikkosen luo lähes joka vkl.Kun kysyin mitä tämä homma oikei on niin sanoi että kyllä hänkin saa mennä kun kerran minäkin käyn ravintolassa tanssimassa.Uhkasin kertoa asiasta tytön isällä(miehelläni oli hänenkin numero).Siitäkös mieheni suuttui ja uhkasi erolla.Nyt jälkiviisaana olen sitä mieltä että olisi pitänyt erota silloin niin monelta surulta ja harmilta olisin säästynyt.Sitten aloitti jääkapistamme ruuan vieminen tämän naikkosen kotiin.Sanoi että tyttö raukka näkee nälkää,täytyyhän siellä ruokaa olla.hah..kun viimeistä kuukautta asuimme yhdessä,mieheni ei ollut kotona yhteensä kuin korkeintaan viikon.Kävi lepäämässä,syömässä ja peseytymässä.Sitten tyttö tietenkin tuli raskaaksi mutta lapsi menehtyi.Minut passitettii meidän yhteisestä kodista pois 10min. varoitus ajalla.Naikkonen asui mieheni luona lähes kaksi vuotta.Soitteli äidillenikin häiriösoittoja lähes kaikkina vuorokaudenaikoina.Sitten saimme petturimieheni kanssa ihana lapsen.Mieheni kuitenkin piti yhteyttä minuun jokapäivä kertoen kuinka hullu tämä nainen on.Poliisikin vieraili heidän luonaan useaan kertaan heidän tappeluidensa vuoksi.Tätä kesti siis parisen vuotta ja nainen muutti toiselle paikkakunnalle.Mutta tyttönen olikin raskaana muuttaessaan pois tältä paikakunnalta.Ei ole varmaa onko lapsi miehelleni.
        Mieheni pitää yhteyttä lapseemme ja yrittää edelleen sabotoida yhteydenpitoani tuttaviini.Keksii mitä ihmeellisimpiä syytteitä kuinka petän häntä.Äidillenikin kertonut ettei äitini tiedäkkään mitä teen kaupungilla käydessäni,hänpä tietää.Olisi kivaa tietää että mitähän minä teen sen lisäksi kun käyn kaupoissa.Avioeroa ollaa haettu muutamaan kertaan mutta loppuun saakka emme ole vielä asiaa vieneet.Olemma aviossa lähinnä papereill,käytännössä asumme erillämme ja avioliitto on pelkkää sanahelinää.Joten..eroa ennenkuin olet samassa jamassa kuin minäkin!!!!!!Olen katunut syvästi tämän miehen puheita siitä että pääsemme puolessa vuodessa eroon siitä naisesta ja jatkamme yhteiseloamme.

        Kyllä sinä olet sitten ollut harvinaisen tyhmä nainen kun olet tuollaista katsellut. Ensinnäkin jos mies menee ja paneskelee toista naista niin minuun ei enää koskaan koskisi ja minä heittäisin hänet ulos yhteisestä kodistamme niin että raamit helisisi. Sinuna hankkisin tuollaiselle lantakasalle heti lähestymiskiellon ja kaiken mahdollisen niin siitä pääsisi eroon. Jos tämä on totta mitä kirjoittelet en voi muuta sanoa että itse olet tämän tähän pisteeseen antanut mennä. Joten en sääli sinua.


      • erina

        sama juttu, olen miesvaltasell alalla töissä ja pakko pelaa kun mies ja olla miesten maailmaassa joten hyvöksytään ja ollan ns. tasolla ja matkustan paljon ja toki miesten seuraassa...
        Mieheni on mustasukkainen ja aina epäilee että olen petturi, mutta on oltu naimisissa 13v. ja olen rehellinen, mutta ikävä kyllä, mieheni epäilee, ettei kaunis nainen voi olla hyvää ja uskollinen...
        en voi luovuta koska it's reach men's world


      • erina
        Nettihempukka kirjoitti:

        Voi vaimot ja tyttöystävät jos tietäisitte mitä teidän armaat miehet ja poikakaverit puuhaa selän takana.. Mullakin on nyt nettisuhde varmaan kolmenkymmenen eri miehen kaa ja ollut satoja tyrkylllä vuosiakausia. Yhteen nettiseksi-ilmoitukseen tuli 500 vastausta... Ja 99% varattuja miehiä, viikosta 20 vuoteen naimisissa olleita ym. ym. :=0 Kirjoitellaan rivoja toisillemme, ukot kertoo salaisista seksifantasioistaan ja esittelee ittteensä ja elimiään webbikameralla kun muija on kaupassa tai töissä... Tai ehdottelee tapaamisia sitten kun saavat rohkeutta parin meilin jälkeen ja fantasiat ei enää riitä.

        Levittäkää niitä jalkojanne joskus muulloinkin kuin lauantaisin saunan jälkeen niin ehkä munlaisilla naikkosilla ei olis niin valtavasti kysyntää!

        mutta sinä olet oikeassa...

        Kävin äsken työmatkalla ja usko tai älä naimisissa olevat miehet ihan hulluna siellä laivanbaarissa...
        hyviä miehiä... duunia ja rahaa on kunnossa ja kuulema jokainen rakastaa perheä ja vaimoa... mutta jos ja kun tiellä on kaunis nainen ( vaikka olen naimisissa) ei se haitaisi paljon... niin suoraan hyttiin ja fantasioita ihan ....


      • kertomasi kirjoitti:

        tarina.Varoituksen sanana sinulle...n.9 vuotta sitten aviomieheni löysi tekstitv:n sivuilta erään naisen numeron ja alkoi soitella hänen kanssaa.En välittäny asiasta ollenkaan alkuun mutta sitten huomasin hänen soittelevan tälle naiselle keskellä yötä.Puhelimessa jutteli oikein kehräävällä äänellä.Tietenkään ei kertonut olevansa naimisissa.Sitten kertoi haluavansa tavata naisen.Ajattelin taasen typeränä että siinäpähän tapaa niin pääsepähän siitäkin kutkasta millainen nainen on.Mutta siitäpäs se helvetti alkoi.Niin..kerronpa että mieheni siis oli silloin n.50v. ja tämä tyttö vähän alle 20v.Mieheni piti päästä tämän naikkosen luo lähes joka vkl.Kun kysyin mitä tämä homma oikei on niin sanoi että kyllä hänkin saa mennä kun kerran minäkin käyn ravintolassa tanssimassa.Uhkasin kertoa asiasta tytön isällä(miehelläni oli hänenkin numero).Siitäkös mieheni suuttui ja uhkasi erolla.Nyt jälkiviisaana olen sitä mieltä että olisi pitänyt erota silloin niin monelta surulta ja harmilta olisin säästynyt.Sitten aloitti jääkapistamme ruuan vieminen tämän naikkosen kotiin.Sanoi että tyttö raukka näkee nälkää,täytyyhän siellä ruokaa olla.hah..kun viimeistä kuukautta asuimme yhdessä,mieheni ei ollut kotona yhteensä kuin korkeintaan viikon.Kävi lepäämässä,syömässä ja peseytymässä.Sitten tyttö tietenkin tuli raskaaksi mutta lapsi menehtyi.Minut passitettii meidän yhteisestä kodista pois 10min. varoitus ajalla.Naikkonen asui mieheni luona lähes kaksi vuotta.Soitteli äidillenikin häiriösoittoja lähes kaikkina vuorokaudenaikoina.Sitten saimme petturimieheni kanssa ihana lapsen.Mieheni kuitenkin piti yhteyttä minuun jokapäivä kertoen kuinka hullu tämä nainen on.Poliisikin vieraili heidän luonaan useaan kertaan heidän tappeluidensa vuoksi.Tätä kesti siis parisen vuotta ja nainen muutti toiselle paikkakunnalle.Mutta tyttönen olikin raskaana muuttaessaan pois tältä paikakunnalta.Ei ole varmaa onko lapsi miehelleni.
        Mieheni pitää yhteyttä lapseemme ja yrittää edelleen sabotoida yhteydenpitoani tuttaviini.Keksii mitä ihmeellisimpiä syytteitä kuinka petän häntä.Äidillenikin kertonut ettei äitini tiedäkkään mitä teen kaupungilla käydessäni,hänpä tietää.Olisi kivaa tietää että mitähän minä teen sen lisäksi kun käyn kaupoissa.Avioeroa ollaa haettu muutamaan kertaan mutta loppuun saakka emme ole vielä asiaa vieneet.Olemma aviossa lähinnä papereill,käytännössä asumme erillämme ja avioliitto on pelkkää sanahelinää.Joten..eroa ennenkuin olet samassa jamassa kuin minäkin!!!!!!Olen katunut syvästi tämän miehen puheita siitä että pääsemme puolessa vuodessa eroon siitä naisesta ja jatkamme yhteiseloamme.

        Ihmettelen suuresti miksi teidän piti vielä lapsi tehdä tuohon sekasotkuun kärsimään??Narsisti se sun ukko on ja hoitoa vailla.Itse voisit kanssa käydä saamassa tukea jossain terapiassa että pääset elässä eteenpäin!!!


      • m.mm
        Nettihempukka kirjoitti:

        Voi vaimot ja tyttöystävät jos tietäisitte mitä teidän armaat miehet ja poikakaverit puuhaa selän takana.. Mullakin on nyt nettisuhde varmaan kolmenkymmenen eri miehen kaa ja ollut satoja tyrkylllä vuosiakausia. Yhteen nettiseksi-ilmoitukseen tuli 500 vastausta... Ja 99% varattuja miehiä, viikosta 20 vuoteen naimisissa olleita ym. ym. :=0 Kirjoitellaan rivoja toisillemme, ukot kertoo salaisista seksifantasioistaan ja esittelee ittteensä ja elimiään webbikameralla kun muija on kaupassa tai töissä... Tai ehdottelee tapaamisia sitten kun saavat rohkeutta parin meilin jälkeen ja fantasiat ei enää riitä.

        Levittäkää niitä jalkojanne joskus muulloinkin kuin lauantaisin saunan jälkeen niin ehkä munlaisilla naikkosilla ei olis niin valtavasti kysyntää!

        kyllä ne naisetkin chattailee ja hakee jotain seuraa ja antaa chattimiesten ymmärtää että ovat vapaita vaikkei oikeesti ole. turha syyttää pelkästään miehiä, naiset on ihan samanlaisia


    • -w-

      mun mielestä ukko kiertoon vaan! et ansaitse tuollaista. sun ei tarvii hyväksyä tuollaista käytöstä keneltäkään. varsinkaan, kun asutte yhteisessä taloudessa. ukko on täysi narsisti sika hyväksi käyttäjä joka käyttää toisia omaksi hyväkseen. kyllä tässä maassa löytyy varmasti sellainen joka rakastaa ja välittää aidosti susta.

      • siltä

        että olet kohta exä.


    • minttu_43

      No ei sinun auta kun erota , ei tuosta tule mitään . miehesi on ``sairas`` narsisti

    • rantsunainen

      näin on minullakin käynyt että melkein kihlattuni kirjoitteli lähes päivittäin ex-rakkaalle, jonka löysi suomi24:stä. Kun sanoin, että en pidä tästä niin pitkien keskustelujen jälkeen hän sit sanoi, että lopettaa vaikka se nainen on vain ystävä. Sitten taas kerran kun tuli riitaa niin mies oli vihainen minulle, että ei saa pitää ystävää kirj kaverina. Kun mies oli kännissä hän näytti minulle kaikki viestit joita naiselle kirjoitteli. Kuulumisia .... ja aina lopussa lämmöllä Heikki tai kaipauksella Heikki. Sit lupasin jättää hänet kun suhteeseen ei kuulu kolmea. Mun töissä ollessaan hän vielä kirjoitteli tuolle naiselle mun kotoa ja koneeltani. Puhuttiin kihloihin menosta mutta peruin ne kun hän halusi pitää yhtettä. Sitten tuli riita ja hän kutsui heti tämän naisen kotiinsa ja sanoi jälkeenpäin että nainen viekotteli hänet sänkyyn. Aavistin jotain. Soitin sille naiselle ja sanoin, että me olemme puhuneet kihlauksesta ja hänen olisi nyt kerrottava totuus kumpi tässä on nyt menossa kihloihin. Nainen tunnusti olleensa miehen kanssa sängyssä. Otin itsekin miehen pettääkseni. Sovimme riidan ja jatkoimme suhdetta ilman kihlausta. Kahden viikon päästä mieheni yritti jälleen soittaa tälle naiselle. Nyt suhteemme on lopullisesti loppu kun hän otti seuraavan naisen kirj kaveriksi ja taas kaivaten. Totuus on se, että miehillä on aina vara nainen jossain. Kun naisia on niin paljon vapaana, monet suostuvat sänkyyn varatun kanssa tai mies usein sanoo olevansa vapaa. Olen ollut profiililla monta kertaa nyt sinkkuna suomi24:ssä ja kyllä suurin osa miehistä seurustelee mutta silti etsivät uutta. Et ole siis yksin ongelmasi kanssa. Koska se nainen on todennäköisesti aloitteellinen niin se kiehtoo miestäsi. Jätä se ja et si uusi. Kyllä niitä jossakin on miehiä, joille ei nettirakkaus ole tärkeintä.

      • eräs n

        "Totuus on se, että miehillä on aina vara nainen jossain."

        Eli totuus miehistä on tässä. Surullista.

        "Kun naisia on niin paljon vapaana, monet suostuvat sänkyyn varatun kanssa tai mies usein sanoo olevansa vapaa."

        Miksi suomessa on aina paljon naisia vapaana? Siihen haluaisin todellakin lopulta vastauksen. Ja miehet aina melkein varattuja? Mikä on se suuri ongelma mistä se johtuu että naisia on paljon vapaana. Ja naiset kärsii pelimiehistä ! Kokemusta on.

        "Olen ollut profiililla monta kertaa nyt sinkkuna suomi24:ssä ja kyllä suurin osa miehistä seurustelee mutta silti etsivät uutta."

        Niinpä. Miksi etsivät???
        Ei jättääkseen pakosti naistaan, mutta monen kanssa ollakseen vaikkaan. Uuttakin huijaa.

        "Et ole siis yksin ongelmasi kanssa. Koska se nainen on todennäköisesti aloitteellinen niin se kiehtoo miestäsi."

        Moni nainen on aloitteellinen. Ja joka mies menee siinä.

        "Jätä se ja et si uusi. Kyllä niitä jossakin on miehiä, joille ei nettirakkaus ole tärkeintä."

        Ai missä. Mä en ainakaan usko enää. :)


    • Hei!
      MInulla on nettikavereita niin miehissä kuin naisissakin, enkä itse ajattele olevani "suhteessa" heidän kanssaan. Jos joku haluaa tavata, toiminnan luonne muuttuu, eikä se ole enää pelkästään ajatusten vaihtoa nettitasolla. Silloin on mietittävä,mikä siinä on tarkoitus ja päämäärä.
      Olen muuttamassa sulhaseni kanssa yhteiseen kotiin ja mielestäni sen voi tehdä vain, jos LUOTTAA ITSEENSÄ. Kukaan ei voi sanella sääntöjä toiselle,minkä verran voi olla kontaktissa muiden kanssa. Elämä on niin pirun kummallista, että se tuo usein sellaisia elementtejä mukanaan, joita ei osaa odottaa tai ei halua tapahtuvaksi. Jokainen on itse vastuussa tekemistään ratkaisuista.Usein niissä loukkaa toista tai monia muita,mutta sittenkin asian kanssa on vain elettävä...... En voisi kuvitellakaan, että alkaisin sanella sulhaselleni ehtoja ja ohjeita,kuinka kanssani eletään enkä missään nimessä hyväksyisi sellaista käytöstä häneltä.
      Etsi sisäinen rauha. Kuuntele,mitä sydän sanoo ja mitä järki sanoo. Ratkaisu on sinun käsissäsi.Tsemppiä!!

    • Löydä hyvä

      "Hän sanoi myös, että osallistuessani työ- tai yhdistysrientoihin, joissa on miehiä ja tanssia sekä yhteisiä illanviettoja, voin jokin kaunis kerta tulla kotiin kertoakseni, että olen ihastunut johonkin mieheen niin paljon, että olen valmis hylkäämään hänet ja romuttamaan avoliittomme."

      Aikuinen ihminen ei todellakaan ajattele noin, että jos on toiseen sitoutunut, kuka tahansa missä tahansa voi viedä jalat alta ja siitä seuraa välitön ero. Ihastumisia tulee, mutta niiden voi antaa mennä ohi, jos haluaa. Näin uskoisin sinunkin toimivan.

      Se että mies esittää asian tuolla tavalla ei tarkoita sitä, että hän itse uskoo tuollaisiin salamarakkauksiin vaan, että hän tällä tavoin selittää jo valmiiksi tulevaa käytöstään. Jos nettiystävä sykähdyttää tarpeeksi, hän ryhtyy fyysiseen salasuhteeseen ja kun jää siitä kiinni, käyttää omaa selitystään. "Olisin niin halunnut olla sun kanssa, mutta kappas vaan kun näin vaan kävi." Vastuullinen, aikuinen mies tai nainen ei toimi tuolla tavalla, avopuolisoonsa rakastunut vielä vähemmän.

      Kerroit että sinulla on huonoja kokemuksia aiemmista liitoistasi. Vaikutat mukavalta ja luotettavalta aikuiselta naiselta, mutta näyt jostain syystä vetävän noita kummajaisia. Sinusta jos kenestä tekee mieli sanoa, että ansaitset parempaa. Mieti näitä saamiasi vastauksia huolella ja toimi ennen kuin on liian myöhäistä. Sinun vallassasi on se, miten suhde päättyy. PÄätätkö sen aktiivisena osapuolena vai odotatko että "jotain tapahtuu" ja saat todisteet siitä, että luottamus on kadonnut hyvästä syystä.

      Toivon sulle kaikkea hyvää!

    • Mami56

      Omasta kokemuksesta voin kertoa että jätä koko mies vaikka rakastaisitkin häntä. Miehesi on koukussa nettirakkaisiinsa ja hän todennäköisesti etsii niitä useammaltakin treffisivulta.
      Oma mieheni oli harrastanut tätä ainakin kolme vuotta tietämättäni kunnes vieras mies soitti minulle ja kertoi että miehelläni on suhde hänen vaimoonsa. Sen jälkeen alkoi valehtelu kierre jonka lopulta katkaisin ja vein eropaperit. Samalla alkoi vyyhti purkaantua ja kävi ilmi että hänellä oli menossa yhtä aikaa myös näitä nettirakkauksia.
      Eron jälkeen halusin tietää mitä tuo treffi haku on ja tein profiilin ja mikä yllätys exäni vastasi siihen jo viidentoista minuutin jälkeen ja siinä hän kertoili kuinka ihana ja rehellinen ja uskollinen hän on.
      Meni vuosia pongasin hänet jälleen treffisivuilta, hän jonka piti olla uudessa suhteessa ja seurustella, etsi jälleen uutta naista, eli se on hänen elämän tapansa ja todennäköisesti jatkuu eikä koskaan muutu.
      Miksi sinun pitäisi hyväksyä ja katsella tuollaista, jos itse olet ns. yhden naisen mies, niin usko vain jossain on joku sinua varten, hän joka haluaa vain sinut ja sinä riität hänelle.
      Itselläni on erosta kahdeksan vuotta ja vielä uskon että se "oikea" löytyy. Luota omiin vaistoisi, nimittäin
      noilla treffisivuilla on jos jonkinlaista yrittäjää. Usko vain itseesi!
      Ei tuollaisen ihmisen takia kyyneleitä vuodattaa, hän ei muutu!
      Aurinkoa elämääsi ja uskoa siihen että se oikea tulee vastaan!

      • sinisilmäisyys pois

        Jos avomiehesi rakastaa sinua, hän ei uhkaile erolla... Jos mies ei puhumalla ymmärrä kuinka tämän naisystävän tapaaminen loukkaa sinua, niin hän ei ole arvoisesi. Rakasta on vaikea jättää noin vain, vaan se sattuu ja paljon... Älä kuitenkaan ole liian sinisilmäinen. Mies ei osaa arvostaa sitä mitä hänellä on. Hän todennäiköisesti etsii seikkailuja eikä edes tajua, että voi siinä rytäkässä menettää sinut. Tee hänelle selväksi, että jos mies tahtoo tavata muita naisia siinä mielessä, niin teidän juttunne loppuu siihen. Ei sinun tarvitse jäädä nuolemaan näppejäsi. Jos mies on vakavissaan, ei hänelle ole ongelma lopettaa suhdettaan tähän naisystäväänsä.

        Meillä oli suhteen alkuaikoina vähän samanlaista ilmassa. Mies jopa kertaalleen petti. Silloin tein hänelle selväksi, että suhteemme on kaikki-tai-ei-mitään. Pari kertaa mies tapasi exäänsä, mutta tapaamisten välillä oli ainakin puolivuotta aikaa ja hän oli minulle rehellinen. Nyt olemme olleet yhdessä 9 vuotta, eikä meillä ole salaisuuksia tai kolmansia osapuolia... Suhde vaatii rehellisyyttä. Olimme kovin nuoria vielä alkuvaiheessa, mutta molemmat ovat ottaneet opiksi.

        Jos saatte avomiehesi kanssa asiat puhuttua ja muutettua tärkeysjärjestystä, uskon, että teillä on mahdollisuuksia. Muuten sinä olet se, johon sattuu--- ja pahasti, ellet lopeta suhdetta.


    • lumihanki kutsuu

      Aviovaimollani oli samanlainen juttu. Ei vaan koskaan tunnustanut mitään. Ku on reppana vielä teini tasolla, vaikka pian 47 v. Heitin pihalle, meni poika samalla. Jälkeenpäin kun hänen parhaat kaverit ( naiset ) avautui, kertoivat et ollut jo 2 vuotta. Toki sen aavistin, pihtaaminen , illat textareita, ja meilii.
      Poikki vaan. Sama jatkuu, ei siili pääse piikeistään.

    • pois suhteesta

      tapaus vastaavasta minulla..
      Oltiin mieheni kanssa 12vuotta yhdessä.Hänestä paljastui uusi puoli,kun löysin naistyökaverille lähetetyt seksimeilit..No niitä sitten tivailessani,meille tuli salamaero 3kk sitten..tuntui et mies sekosi.minä jäin ihmettelemään tätä,koska mitään toista naista kuulema ei ollut.No siinä meni lasten asiat uusiksi,omaelämä sirpaleiksi.Alkoi jumalaton kyttääminen,mun asioiden arvostelu..yms.No edelleen kielsi et mitään on.Kunnes joku fiksu ammatti-ihminen sen minulle sanoi,niinkuin joku kirjoittajakin tässä,että "ystävyyssyhteita ei tarvitse salata,rakkaussuhteet kyllä,siinä ero."Niinhän se vaan on.Ja joku toinen jo sanoikin että oikeesti nainen ja mies ei vaan voi olla ystäviä ilman mitään jännitettä..aivan.Itse en ole mustasukkainen,mutta tällasta en hyväksy.No siinä miehen kieltäessä asioita aina vaan otin selville teletiedot ja sehän sen paljasti.Olihan siellä yhteydenottoja päivällä ja yöllä.No sit ajattelin et ilmoitan sille toiselle osapuolelle ja sen tein..Siitäkös mieheni raivostui..huusi et olen vaikka mitä..meillä mies ei ole koskaan korottanut ääntään,ikinä ei olla riidelty,kaikki on lakastu maton alle.Mutta itse olen myös kova sanomaan oman mielipiteeni,joten en jäänyt alakynteen.Tässä vaan kun joku sanoi et ulospäin tuollaiset ihmiset antavat itsestään hyvän kuvan..näin se on.Arvaa onko mun raskas tätä kirjottaa..tuntuu et kädet ei liiku mihinkään,kun itsekin tajuaa kuinka sairaita jotkut on.
      Olet rohkea kun lähdit tänne kirjoittamaan ja mielipiteitä hakemaan.Meillä tämän kokeneilla ei yleensä kovin paljon tukea löydy,koska kaikki ihmiset eivät ajattele asiasta näin.Mun neuvo on se et hankkiudu eroon miehestäsi..heti.

    • Ajatteles hieman

      JÄTÄ HÄNET!!!!

    • kuullostaa

      se vain että minulla se oli nainen.Tarviiko olla suhteessa jotain entisiä tai uusia kavereita.Siinä voi äkkiä tulla juuri se että tulee halu tavata niitä nettikavereita.Kolme sellaista naista sattunut netistä vastaan,joten olen päättänyt etsiä naiseni muualta,sellaisen jolla ei ole netti riippuvuutta ja joka osaa arvostaa suhdetta.Ymmärtää myös sen että suhde toimii paremmin kaksin,ystävät kuuluu suhteeseen,mutta salaiset nettikaverit ei.m50v

    • Itsenäinen ihminen

      Yritä ensin asiallisesti keskustella miehesi kanssa ja jos ei se tepsi niin ei kun tuumasta toimeen. Ehdottele että te kolme tapaatte ja että saisitteko aikaiseksi kimppakivaa, siinä voi miehesi alaleuka loksahtaa. Tai sitten sanot että hankitte toisen miehen kanssanne kimppakivaan. Siitä voi tulla oikein hauskaa. Ala itse tekemään samalla lailla kuin hän äläkä siedä mitää narsistista piruilua. Katsos kun narsisteihin ei tehoa mikään muu kuin että antaa samalla mitalla takaisin. Et sinä ole miehesi orja vaan täysiikäinen itsenäinen ihminen ja on todella luotaan työntävää jos joutuu tuollaisen kohtelun kohteeksi. Voit huomata että tämä pieni narsistinen miehesi onkin sitten loppupeleissä pikkupoika ja alkaa itkemään kun ei raivoaminen ja henkinen tai fyysinen alistaminen tehoa. Tällaisia narsisteja on sekä miehissä että naisissa, joten ei voi yleistää. Jos miehesi sanoo että hän haluaa erota niin sanot ihan kylmästi että kyllä se sopii vallan mainiosti. Ei aikuinen ihminen saa olla noin tahdoton kun omasta elämästä on kyse. Toivon sinulle parempaa elämää.

    • keisanova

      Jos tämä nyt valaisisi jotain näistä "viattomista" nettisuhteista...

      Olen 44v mies ,seurustelen mutta olen nähnyt netin kautta tutustumiani naisia varmaankin abt Kaksikymmentä eri naista ja KAIKKI ovat olleet varattuja myös. Avo/Avioliitosa olevia, jotka chattailevat erilaisten yhteisöjen sivuilla!

      Ja voin sanoa että Hyvin helppoa on tutustua ja sopia tapaaminen, kaäydään kahviolla ,jutellaan ja yli puolet ovat valmiita jatkamaan siitäkin pidemmälle...sexiin saakka!

      Että tämmöstä tämä nykyajan netti/tuttu/ystävä toiminta, meidän varattujen kesken!

    • mene itekkin

      onkohan sinulla itelläsi puhtaat jauhot pussissa..anna äijän mennä ja mene itekkin,mitä tuota ruikuttaa yhen perään,onhan noita.Ja jospa olisi itselläsi syytä katsoa peiliin

    • Kaisaa

      Toi on tota tyypillistä!Kun miesystäväni deittaili netissä aloin minäkin.heti hän kävi kurkkuun "kiini"ja alkoi mekastaa etten saisi,mutta itse hän jatkoi ja sanoi tuon olevan vain ystävä.yksi päivä kun tulin kotiin tulinkin 2 tuntia aikaisemmin töistä niin mieheni pussaili tuon deitti naisen kanssa sohvalla.siinäpä muutin pois ja mies oli vielä vannonut,että olen se ainoa.

    • 0111++++0000

      En jaksanut lukea loppuun asti mutta itse olen ollut nyt 11 vuotta saman naisen kanssa ja olen käynyt moikkaamassa nettisuhdetta kahvin merkeissä. Ne puhelut ja viestit joita meillä oli loppu siihen tapaamiseen eikä kyseessä olu mikään seksireissu.

    • Olen tuo mies yllä.Minulla ei ole ulkopuolisia suhteita.en ole pettänyt ketään ikinä vaikka olen ollut kaksi kertaa pitkässä suhteessa.hän ei luota minuun.olin aikoinaan suomi24 treffit ja siellä tapasimme hänen kanssaan joka tämän kirjoittaa.olemme keskustelleet asiasta että jos sieltä kautta tutustuu voi joku joskus kommentoidakin kuulumiset kun siellä on tuntenut ihmisiä..luottamus on tärkein ja minuun voi luottaa ja odotan myös häneltä sitä.molempien ehdoilla mennään,en suostu olemaan epäluotettava en!!!
      Pikkuisen olen hänestä mustasukkainen terveesti,hänkin on minusta.
      Voin kirjoitetta tästä miten paljon vaan,sydämmeni on puhdas ja rehellinen vaikka minusta koitetaan tehdäkkin muuta ja joudun puolustelemaan suhdettani ja itseäni.
      Kiitos kaikille kommenteista,me kuitenkin elämme elämämme ja meidän on selvitettävä kasvukipumma;)
      TV Reijo C")

      • Itsenäinen ihminen

        Sanotaan että ei savua ilman tulta. Mikä tässä on nyt sitten totuus. Onko mies todellakin se joka on huono ja paha. Jos hänellä olisi puhtaita jauhoja pussissa niin hänen ei tarvitsisi täällä vastailla vaan keskustelisi naisensa kanssa asiasta. Ei ketään vierasta loppujen lopuksi kiinnosta miten tällä parilla on asiat. Vai onko niin että nainen on todellakin yli mustasukkainen ja omistushaluinen. Mene ja tiedä mikä on totuus. MUTTA jostain täytyy tulla tämä naisen paha mieli, onko mies liian kauan tehnyt tätä vai onko nainen vain heikko ihminen joka ei kestä että miehellä on muitakin tuttavia. Mies hyvä, ota naisesi mukaan teidän keskusteluihinne joita käyt tämän toisen naisen kanssa. Jos se ei sovi sinulle niin sinä olet se pieni narsistinen paska joka tarvitsee opetuksen. Tai anna naisesi tehdä samalla lailla kuin itse teet, mutta se ei taas sovi narisisteille. Narsisti ei koskaan myönnä että hän tekee väärin, narsisti syyllistää aina toista osapuolta omista tekemistään virheistä. Jos et voi elää vain yhden naisen kanssa niin sitten ota kimpsusi ja kampsusi ja lähde kävelemään tästä suhteesta ja anna toiselle hänen elämänsä takaisin. Ole mies äläkä raukka. Teidän suhteenne ei kyllä todellakaan näytä olevan terveellä pohjalla jos pitää julkisesti niitä keskustelupalstoilla riepotella. Sanotaan että suhde on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.


      • Asun avoliitossa ja koko ajan avomiehelläni on ollut viesti-/tekstiviestisuhde treffipalstalla tapaamaansa naiseen. Hän ei ole vielä tavannut tätä naista, mutta väittää naisen olevan YSTÄVÄ. Tänään kuulin, että nainen ystävänpäiväviestissään oli pyydellyt mieheni tapaamista kahvien merkeissä. Mitä te olette tästä mieltä? Seurustelumme alkajaisiksi tuleva avomieheni ilmoitti, että mikäli tapailisin yhtäkään sinkkuaikojen tuttavamiestäni, hän jättäisi minut. Nyt tämän naisen tapaaminen on niin tärkeää, että minäkin SAISIN TAVATA entisiä miestuttaviani. Onko tämä enää avoliittoa lainkaan?

        Itse olen sitoutunut suhteeseemme 120 %:sesti, yhdessä laitettu kotimme viihtyisäksi ja puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta. Menimme kihloihinkin vuodenvaihteessa. Nyt tuntuu, että avoliiton ja luottamuksen sekä yhteisen tulevaisuuden pohja on murentumassa kovaa kyytiä. Minua on petetty ja pahoinpidelty fyysisesti ja henkisesti entisissä suhteissa, että olen ehdoton niin pettämisen kuin pahoinpitelynkin suhteen. Kerrasta poikki! Kun sanoin avokille pohjan murentumisesta ja etten kohta luota häneen lainkaan, hän vain totesi, ettei suhde voi jatkua, ellei häneen luoteta. Onko hänen käytöksensä luottamuksen arvoista?

        Hän sanoi myös, että osallistuessani työ- tai yhdistysrientoihin, joissa on miehiä ja tanssia sekä yhteisiä illanviettoja, voin jokin kaunis kerta tulla kotiin kertoakseni, että olen ihastunut johonkin mieheen niin paljon, että olen valmis hylkäämään hänet ja romuttamaan avoliittomme. Tämähän voi tapahtua vaikka kaupan kassajonossa? Tunnen itseni niin hyvin, että kerran olen häneen sitoutunut, mielessäni ei edes käy, että pitäisi hakea jotakin sellaista, mitä avoliitto ei anna minulle. Mitään sellaista ei ole. Liekö miehen itsetunto huono, pitääkö hänellä olla varanumero tai -numeroita, normaalia käytöstä? Enhän minä tiedä, miten paljon hänellä näitä entisiä nettideittituttuja on vieläkin kierroksessa, koska hän oli maksullisilla ja ilmaisilla treffipalstoilla haku päällä..vastaan tässä olen tuo mies!
        Olen tuo mies yllä.Minulla ei ole ulkopuolisia suhteita.en ole pettänyt ketään ikinä vaikka olen ollut kaksi kertaa pitkässä suhteessa.hän ei luota minuun.olin aikoinaan suomi24 treffit ja siellä tapasimme hänen kanssaan joka tämän kirjoittaa.olemme keskustelleet asiasta että jos sieltä kautta tutustuu voi joku joskus kommentoidakin kuulumiset kun siellä on tuntenut ihmisiä..luottamus on tärkein ja minuun voi luottaa ja odotan myös häneltä sitä.molempien ehdoilla mennään,en suostu olemaan epäluotettava en!!!
        Pikkuisen olen hänestä mustasukkainen terveesti,hänkin on minusta.
        Voin kirjoitetta tästä miten paljon vaan,sydämmeni on puhdas ja rehellinen vaikka minusta koitetaan tehdäkkin muuta ja joudun puolustelemaan suhdettani ja itseäni.
        Kiitos kaikille kommenteista,me kuitenkin elämme elämämme ja meidän on selvitettävä kasvukipumma;)
        TV Reijo C")


    • W O L F

      Mielipiteeni on varsin yksin kertainen : JÄTÄ HÄNET. EI HÄN OLE SUN ARVOINEN. Joku kaunis kerta kun hän tulee kotiin tai tulet kotiin niin kuuluu virsi että SORRY LÖYSIN TOISEN, MUUTAN POIS.

      Kannattaa jättää en suosittele suhteen jatkoa koska se vain pahenee tuosta, itse tulet kärsimään asian suhteen.

    • Kirkkaasti

      Todellisuus näkyy läpi! Naisena näyttäis olevan tärkeää että voi sen "avioliiton olemattomuuden" ja tyytymättömyyden kipata miehesi niskaan ja tarvitset vertaistukea saada aviomies syylliseksi jotta voi vapaasti aloittaa oman netttideittailun ja suhdetoiminnan. Ystävien ja ihmisuhteiden olemassaolohan on ehdoton ja yhteistyökykyinen ja sosiaalinen íhminen hankki saa ja tietää mitä tekee milläkin suhteella.

      Onko avioliittosuhde sitten sellainen joka estää elämän koska sen naiset varsinkin ottaa ehdottomana ja valtapaikkana. Eli mies alistukseen ja itse vahtimaan miestä toisten naisten uhalta! Sitten se muuttuukin ahdistavaksi taakaksi. Alkaako sitten se kieriskely miten sosialissoitua "normaaliksi" tavallisten suhteiden hyväksyjäksi ja silloin tekstarit,netit,kaupanjonot, tanssit on uhkakuvia täynnä.

      Mikäli oikeasti rakastaa ja ja on vilpitön sallii toiselle ja tukee häntä ja mikäli on ansainnut luottamuksen saa osakseen ja todellakin selvitymistä vaatii jos saakin tuettua tuoista niin että hän itse arvio ja kunnioittaa siten ettei loukaa ketään mutta voi vapaasti hankkia ja olla ihmissuhteissa niin miesten kuin naistenkin kanssa.

      Mikä siinä avioliitossa on että se on ahdistava peikko! Mielestäni se tehdää itse ahdistavaksi kun aletaan kieltämään ja käskemään.Alistamaan ja hakemaan valtaa. Rakkauden nimissä ei voi uhmata perhettään ja läheisiään ei myös kieltää elämää ja sosiallisuutta sillä avioliitto ja perhe tekee sen ilman "varren jatkamistakin".

      Mielestäni aloitukseen totean että, kertoo vain suoraan että omat halut ja tahdot tarvitsee tilaa ja toisaalta syyllisen niihin omiin tunteisiin. Ehdotuksena totean että, hyväksy tila itselle ja äläkä etsi syyllisiä. Sillä kasvu voi tapahtua kun se on mahdollista. Sitten näet rakastatko itse ja rakastaako toinen!

    • yksin papempi

      "rakasta, kärsi ja unhoita" Ei kannata jatkaa. Mielenrauhaa et hänen kanssaan saa.

    • luottamuksellinen

      ja het sellanen momonkuva perseelle ettei heti katoa;);) Iso joukko suomi äijistäkin on jut tuollaisia!!

      Jos olisin sinä, yekisin jut noin, eikä mitään neuvotteluja ja armoo!!!

    • kedi60

      VOI TYTTÖ-PARKA JÄTÄ TOMMONEN MIES.,TAI HÄNEN ON LOPETETTAVA TÄMÄ NETTISUHDE. VARMASTI HÄN MIETTII SEKSIÄ NAISEN KANSSA JA SE ON JO PETTÄMISTÄ, OLET ARVOKKAAMPI ÄLÄ JÄÄ SUHTEESEEN,NÄIN SANOO KOKEMUKSEN ÄÄNI. ET SAA TÄSTÄ SUHTEEST KUIN SYDÄNSURUJA,USKO. PAREMPAA JATKOA SINULLE.

      • Kiitos kiitos

        aika sentään. Ja itse et ole sellaiseen syntiin kuin ajatteluun syyllistynyt koskaan. Onneksi osaat haaveilla paljon järkevämmin. Kunnioitettavaa että noinkin puhdasmielinen ihminen täällä joukossamme.


    • rehellisyydestä

      Eihän tuo kiva juttu ole ollenkaan, mutta arvostettavaa, että miehesi on avoimesti kertonut aikeistaan. Tässä ketjussa näkyy suositeltavan tapaamiseen mukaan lähtemistä, se on minunkin mielestäni hyvä mittari miehen suunnitelmien laadulle. Jos ja kun mies ei yhteistapaamiseen suostu, tiedät jo alkaa valmistautumaan suhteen loppumiseen lähitulevaisuudessa. Kävi miten kävi, minusta parempi, että ollaan avoimia siitä, ketä tavataan. Salatapaamisissa on aina ihastumisen tunteita, jotka miltei aina johtavat ainakin pinnalliseen seksisuhteeseen, jos eivät sitten pitempäänkin juttuun. Jaksamista!

      • Onko järkeä

        on yhtä kuin menisi vartioimaan, ettei mies "syntiin lankea". Voisin kai kysyä, että onko se sama asia kuin olla vapaaehtoisesti suhteessa? Kyllä miehen on itse saatava päättää. Minä itse en ainakaan ketään pakolla suhteessa alkaisi pitämään.


    • Kokemusta on

      JÄTÄ OITIS,hän ei ole sinun arvoisesi! Ansaitset parempaa!

      • Neuvo

        kirjoittele tyhmiä. Jätä itse kirjoittelut tänne.


      • Itsenäinen ihminen
        Neuvo kirjoitti:

        kirjoittele tyhmiä. Jätä itse kirjoittelut tänne.

        Suoraan suomeksi sanottuna; Vituttaako kun ei ole mitä vastata. :D :D
        Täällä kirjoitellan ihan mitä halutaan. Jos kantti ei kestä se on sinun ongelmasi eikä kiinnosta ketään.


      • Sin woman

        Naiset pitää kostaa äijille, eli kaikki petetään näitä miehiä. Hankitaan salarakas paitsi siinä on se ongelma, että joudumme pettään toisten miesten kanssa. Mitä välii kostetaan äijille, mokomat pussihukat.


    • PALSTAILIJAT

      kaikki jotka tännekin kirjoittelevat, ovat yhtälailla potentiaalisia nettisuhtehteilijoita. Ei tarvita kuin yksi hetki, jolloin joknkun kirjoitus riittävä herättämään tarpeen saada jatkaa ajatuksenvaihtoa. En siitä huolimatta usko, että "nettisuhteilla" olisi todellisuudessa juurikaan elinmahdollisuuksia.

    • kuusumu

      Minä olisin tosi otettu siitä että mies on kertonut tästä nettituttavastaan. Ei tuolla välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa, että hän kieltää sinulta nettiSUHTEET, jos tuossa on kyseessä ystävyys. Minkä takia yleistät, että kyse olisi vain seksistä tai rakkaussuhteesta? Otappa asiaan sellainen kanta, että hyviä ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja voisit mielelläsi tutustua noinkin mukavan oloiseen naisihmiseen. Ettehän te vain toisianne varten elä!

      Mustasukkaisuutta mahtuu maailmaan. Olisiko tämä ystävä jopa saanut miehesi omalla olemassaolollaan ymmärtämään, että muunkinlaista sukupuolten välistä läheisyyttä on, kuin rakkaussuhteita? Jos hän on nähnyt asiat sinunkin kannaltasi, ja siksi oppinut hyväksymään asian, että haluat olla HÄNEN kanssaan vaikka exiäsi tapaisitkin. Kuules, itsekin kaikenlaista kokeneena (todella hyvää ja todella huonoa) kehottaisin, että katso asia loppuun asti. Muuten vellot tuota mielessäsi ikuisesti, huonossa suhteessa jossa luottamus puuttuu. Et voi tietää, ellet halua asioita nähdä. Tsemppiä ja rohkeutta ystäväiseni!

    • ex-idiootti

      jätä se mies samantien....olen itse ollut joskus samanlainen idiootti ja toi juttu haiskahtaa jotenkin tutulle.
      itse sain ongelmat aikanaan selvitettyä ja unohin moiset huuhaa jutut.8yhteistä onnellista vuotta vietettii exän kanssa yhdessä.
      Itsekin sinkkuna puolivuotta ollut nyt ja voin sanoa että :

      TSEMPPIÄ -Sua varten odottaa jotain vielä parempaa-

      pitemmän ajan jälkeen on aika outoa jäädä yksin mutta kannattaa viettää paljon aikaa sukulaisilla ja ystävillä ja koittaa olla pitämättä yhteyttä mieheen.niin kaikki unohtuu helpommin.

    • muori v 60

      Sulla sama ongelma kuin mulla oli näin et kirjoitteli ai love viestejä .Sanoin sille asiasta niin veti mua turpaan joten oon nyt saanut oman kämpän ja oon omassa rauhassa se huora ei kuulemma halunnut kuin rahaa enkä aijo mennä takas vaikka soittelee mulle jatkuvasti jätä paska se riipasee mut jätä selkäs käännät niin pettää sua

      • kertariittää

        Kysy seuraavan kerran kun anelee paluuta, niin että, eikö tiedä millon vedellään edestakasi;);)
        Kyllä se niin on että kun kerran on tiensä valinnut, niin paluuta ei ole!!!


    • sitä samaa

      Jätä se mies. Oletko muuten miettinyt miksi kohdallesi on osunut aina samantyyppisiä miehiä?
      Oma itsetuntosi ei taida olla parhaasta päästä, koska annat kohdella itseäsi huonosti. Sanoit olevasi 120% sitoutunut mieheen, ei ole hyvä asia. Ilmeisesti nostat kumppanisi jalustalle ja unohdat itsesi mielistelläksesi kumppaniasi, tämä saa taas miehen testaamaan näitä rajoja huomatessaan saavansa tahtonsa läpi joka asiassa, hän ei enää arvosta sinua, pitää itsestäänselvyytenä ja alkaa kohdella huonosti. Älä suostu olemaan kenenkään kynnysmattona.

    • täysi

      idiootti, kun edes kyselet tuollaista

    • -koo-

      en tiedä, onko tästä sinulle apua, mutta toivon sydämmestäni, että olisi :) ensin sanon, että älä missään tapauksessa jää katsomaan tuollaista!! sinun ei tarvi, eikä pidä kestää mitään tuon kaltaista. itse olet täysillä mukana suhteessa, joten jos toinen ei sitä kunnioita, niin ei tarvitse sinunkaan!!!! itselleni on juuri käynyt samanlailla ja olin suhteessa siitä huolimatta.yritin jatkaa ja unohtaa, että miehellä on pakkomielle saada "nettituttavuuksia kahviseuraksi" yritin kestää ja ajatella, että hän rakastaa vain minua, mutta meni aikansa ja rikoin vain itseni ja vahinkoa aiheutinkin vain itselleni!! toivon, että et toimisi samoi, kuin minä, vaan saisit itsesi vahvaksi ja jatkaisit omaa elämääsi ja miettisit vaikka, että mitä sinä tahdot ja missä sinä tahdot olla. ajattele esim.niin, että minä, minä ja minä. ole hetki itsekeskeinen (tietyissä normi rajoissa tietysti),ja tee jotain, mitä olet aina tahtonut tehdä tai kokea, niin saat siitä voimaa ja purkaat pahan olosi johonkin muuhun.ajattele vain itseäsi (sinulla on siihen oikeus) voimavarasi siirrä toiseen. anna avomiehesin olla ja ei mene aikaakaan, kun hän huomaa itse virheensä ja jos ei huomaa, niin häntä ei pysty kukaan auttamaan.ja hän tekee sitä aina. se on hänelle pakkomielle silloin.toivottavasti osasin selittää asiaa edes jotenkin. toivon sinulle jatkossa todella paljon onnellisuutta ja oman elämän hallintaa. (minun motto: mitä me akat paskalla, kun ei ole peltoakaa, heheh ) tai (jokainen rakentaa elämästään sellaisen, kuin tahtoo) :) mutta halausia sinne ja nokka ylös kohti uusia elämän haasteita. kukaan ei kuole, jos yhden ukon menettää :DD ystävällisin terkuin; -koo -

    • Mies 2

      Hyvät tyttöset.....


      Antakaa nyt Miehellekin tilaaaa..
      Se tasaarvo pitäisi jo pikkuhiljaa alkaa toimiin.Kumpikaan ihminen ei ole sisäkkö.

    • apollonios

      Tee vaan äijänkuvalle selväksi, että jos et pistä peliä poikki, niin maantie kutsuu. Sillä jos jatkat ja hyväksyt, niin taatusti mies pettää sinua jossain vaiheessa.

    • miksimiksumuksu

      Aina miehet saa tehdä mitä haluu ,ja niitä pitäs totella ,mulla oli puolitoisvuotta suhde ja en ole nyt tapaillut ,kun jokaisesta asiasta pittää otta itseensä ,jos ei suostu hänen ehtoihin ,enköä halua jatkaa parempi kait on näin ja kun huomasin ,kun olin hänellä koneella ihan pelasin jottain netissä peliä piti tukki vaahtan ja istuman viereen ,ikinä en mene yhteen sen kanssa koska kummallakin on kone ,ja itse paljon netissä ,mutta en ole pettävää tyyppiä ,mutta ninkuin monessa muussakin asiassa miehet on aina se ,että niiden pillin mukkaan pittää mennä !!!!!!,elä usko sinä miestäs eläkä mee naimisiin ja laita lapsia sen kanssa !!!!

    • sepoo

      lähtisin nosteleen tollaisen jätkän kimpasta!

    • Tyhmä hölmö

      ÄLÄ anna lupaa!..kokemuksesta kerron.Itse olen sinkku ja kahden lapsen äiti.Tutustuin chatissa mieheen ja meillä synkkasi tavattoman hyvin.Kirjoiteltiin aikamme ja sitten päätimme tavata.KOLAHTI....Hän naimisissa,minä en.Suhdetta jatkunut jo kohta 9 vuotta.

    • minä vain

      miepäs kerron, eli voi olla niinkin että nuo naiset ei edes tiedä sun olemassa oloasi ja ne voi kuvitella että sä oot hylännyt avomiehes.. jos ja kun miehesi ei oo avovaimostaan noille nettitutuille kertonut..

      ystävähän voi olla kumman sukupuolen kanssa vain.. mutta sen pitää olla tasapuolista.. eli molemmat puolisot oli ne sitten avo- tahi aviopuolisoita pitää ajansaatossa oppia tuntemaan..

      ja sitten sun pitää mielestäni miettiä myös sitä, että ootko sinä itse millainen.. avoliitto ei ole avioliitto.. siitä voi erota hyvin helposti.. avioliiton purkuun taas tarvitaan tuomari ja oikeusprosessi..

    • minä vain

      sun vain pitää näyttää olevas parempi kun nuo nettitutut.. mene mukaan kahtomaan minkälainen se toinen nainen on..

      kysy myös sen naisen mielipidettä, miksi se seurustelee sun avomiehen kanssa.. kuten ed. viestissä kerroin.. voipi olla, ettei se edes tiedä sun olemassa olosta..

    • jokutaisittenei

      Molemmathan teistä jo sanoi olennaisimman mielipiteensä: sinä, että olet ehdoton pettämisen suhteen...ja hän, ettei suhdetta kannata jatkaa, jollei häneen luoteta...siinähän ne totuudet. Mitä sitä jahkaamaan, kumppanisi on pahasti tautinen narsisti, sinä (en nyt puhu hyvästä alustusprovosta, yritän uskoa alustukseen) läheisriippuvainen, jos jatkat tuollaista paskan sietoa. Jätä heppu ja ala kunnioittaa itseäsi oikeasti. Puhut rakkaudesta. Voihan rakkaus kestää ja sietää, muttei loputtomiin, mutta tuollainen vie kaikki voimat lopulta. Kauna, viha, katkeruus korostuu myöhemmässä suhteessanne, kun siihen tulee muunlaisia vastuksia (lapset, velka, harrastusvuorot, ystävyyssuhteiden ylläpito jne)...usko vaan.

    • KokemuksellaM

      Miehesi 100 varmasti pettää sua jos tulee mahdollisuus ts. pääsee pukille. Henkisesti se on jo päätöksen tehnyt ja henkisesti pettänyt.
      Avaa uusi sivu elämässäsi. Keskustelkaa miehenne kanssa, mutta älä anna periksi mitä oletkin päättänyt.
      Se on vaan kaveri jutut on pelkkää sumutusta ja itsensä pettämistä.

    • petetty_nainen

      Älä lähde tuollaiseen mukaan. Kuten jo kirjoutuksestasi huomaa ettei miehesi ole tosissaan sinun kanssa. Itse olisin jos lähtenyt kävelemään, olisin antanut ehdot että se muu nainen tai meidän avioliitto. Tuleehan siinä vähän itsekäs olo mutta ei sinun pidä itseesi kituuttaa ja elää pelossa... Itselleni on käynyt joskus omalle kohdalle samankanlainen juttu, mieheni alkoi tapailla sitä vierasta naista ja loppujen lopuksi meidän suhde loppui eroon ja he aloittivat uuden suhdeet onnellisina. Joten kuuntele nyt järkeäsi! Tiedän ettei se helppoa ole sanoa että pitää tehdä valinnat mutta älä kituuta itseäsi suhteessä jossa ei mene hyvin. Olen aivan 100%:sen varma että ansaitsen paljon parempaa, löydät vielä sellaisen miehen ettei sinun tarvitse pelätä että voitko luottaa häneen jne. Tuollaisen tapahtuman jälkeen on kyllä vaikee luottaa enää keneekään, ainakaan eron jälkeen kun kuulee muualta juttua että se oma mies olikin jos tapaillut pitemmän aikaa vierasta naista meidän yhdessä olon aikana.. Mutta aika parantaa haavat. Kyllä kaikki vielä järjestyy. Muista kuunnella järkeäsi vaikka sydämmessäsi rakastatkin tuota miestä todella paljon. Jaksamista.

    • Auttava

      Älä ihmeesä suostu moiseen. Jos kerran itse olet sitoutunut vain häneen ja haluat olla uskollinen hänelle, niin kukapa sitä viitsisi ja kestäisi, että toinen saa pitää suhteita yllä enemmän.
      Olen sitä mieltä, että avomiehesi on todella vaan erittäin mustasukkainen sinusta. Sanon vaan tämän kokemukseni perusteella. Minäkin meni avioon aikoinaan ja olin uskollinen, mutta mies meni omia menojaan aina ulkomaanmatkoja myöten aina jonkun naisen kanssa, kunnes jäi kiinni.
      Silloin vasta minulle aukesi silmät ja kestin vielä jonkun aikaa, mutta sitten lähdin lasteni kanssa, enkä ole katunut tippaakaan. Olin yksin lasteni kanssa, kunnes monen vuoden päästä löysin uuden ja TOSI onnen. Olen ollut jo useamman vuoden aviossa ja erittäin onnellinen.
      Pidä silmät avoimena ja unohda ns. "sinisilmäisyys".
      TSEMPPIÄ SINULLE ja parempaa tulevaisuutta. Yksin on helpompi lähteä kuin jos on lapsiakin.

    • Irina(i)

      Ala seuraamaan miehes tekstareita puheluita,
      tarkista taskut kun tulee kotiin,hajuveden hajua ym.
      Miehes haluaa parempaa loputtomiin,ilman
      kaatolupaa.

    • säälittävää

      tekemään päätöksiä itse,äläkä muilta kysele ohjeita,kuinka sinun pitäisi elämässäsi tai suhteessasi tehdä.Tee vain niin,kuin itse parhaaksi tunnet.

      • tosi kun vesi

        Jos mies pettää ei oo kun kaks vaihtoehtoa,joko hyväksyy sen tai lähtee suhteesta.
        Voihan se mieskin heittää sut suhteesta kun netistä löytää paremmat. Et voi kuule mitään kun tuolle tielle lähtenyt, pitää sua siihen asti kun uus koukussa!
        Järjen käyttö ei oo kiellettyä!!!!


    • ajattelija

      Ihmien peilaa joskus omaa liittoaan ja haluaa saada ulkopuolisen nais- miesnäkökulman. Sinulla on varmaankin niin luja itsetunto että uskot itseesi ja liittoosi. Mustasukkaisuus vain osoittaa toista. Arkisista pienistä asioista huomaat onko jotain jo pielessä. Ulkopuolinen ei elämääsi muuta vaan omat tunteesi ja tekosi.

    • mikko,k .

      Eli olen itsekin tavannut yli kymmenen naista netin kautta vaikka seurustelen.Ja nes viikolla tapaan pari lissää.Ei se maailma siihen kaadu,te naiset vaan luulette että heti mies pettää.Siinä on se naisen ja miehen ajatusmaailman ero,naisilla seksi mielessä jos tapaa vastakkaisen sukupuolen mutta miehet ei sellaista ajattele.

    • pelle07

      Täyttä VÖYHÖTYSTÄ koko juttu, jopa 120%:sti !

    • enni

      Seuraa tilannetta, mutta kerro ettet hyväksy tilannetta.
      Osa miehistä on valitettavasti tilanteen tullen pettäjiä ja vaimot eivät aavista mitään.
      Naisystäväni oli taannoin laivalla, yksi tanssi oli tanssittu kun mies vei pöytään,
      alkoi lääppiä ja ehdotti hyttiin menoa. Hänen hyttiin ei voinut mennä, siellä nukkui vaimo!!
      Tämä ei todellakaan ole harvinaista.
      Voin kertoa että on aika helppoa "haistaa" mikä on tilanne, käytös kertoo paljon
      ja moni asia.
      Olen vaistollani löytänyt miesystäväni ystävättären, en tiedä mikä se suhde oli,
      mutta se loukkasi minua.
      Oli helppo arvata, mies ei vastannut puhelimeen, selityksiä oli kuinka hän
      on mieskaverinsa kanssa. Niinpä kai!!
      Luota omiin tunteisiisi ja vaistoosi.

    • Älä usko valheita

      Voi helvata noita narsisseja joita pyörii joka paikassa. "Minulle kaikki! Kun minä en saa ei saa toinenkaan, mutta kun minä saan saa toinenkin". Katsele itsellesi rehellinen mies! Pane kova kovaa vastaan ja sillä selvä, älä jää roikkumaan löysään hirteen. Äläkä missään tapauksessa usko vain ystävyyteen miehesi ja nettinaisen välillä, taustalla on taatusti muuta yritystä! Suhteen on perustuttava molemminpuoliseen luottamukseen, siihen ei kuulu netin kautta hankitut kahvittelusuhteetkaan!!!

    • make9393933

      Yleensä sellainen kun harrastaa itse sitä on kaikista mustasukkaisin toisesta.Miehen ja naisen ystävyyys on vähän sellainen kaksi jakoinen juttu jos teillä on kotona kaikki kunnossa ehkä se saattaa onnistuakkin jos ei niin ....Itseäni kun ajattelen naisen kanssa ja vaikka se olisi vain ystäväkin päässä pyörii silti mitä jos...
      ja mikko koolle vielä älä puhu paskaa kyllä se asia on juuri toistappäin

    • Juhana P

      Eikös parisuhteessa ystävät ja murheet jaeta, ainakin meillä tehdään puolisoni kanssa. Menet rohkeasti mukaan kahvittelemaan ja juttelemaan ihan avoimesti. Miehesi ja te arvon leidit osaatte varmasti tehdä arvion tilanteesta, miten jatketaan eteen päin. Voihan olla että nainen haluaa vain tutustua mutta arvelen kuitenkin miehellä olevan muuta mielessä mikäli sivuuttaa sinut tapaamisesta. Jos nyt tilanne meneekin siihen ettei miehesi halua sinua mukaan, voit unohtaa suhteesi ja siirtyä uusille apajille toista miestä katselemaan. Hyviä miehiä on harvassa, mutta aina kannattaa kokeille jos ei nyt sängyn kautta kumminkaan.

      Tutustu ajan kanssa ja tee arviosi omista ja vastapuolen tuntemuksista. Jos tunne on molemminpuoleinen ja haluatte rakentaa yhteistä tulevaisuutta, tee se. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi luusereihin.
      Itse olen tavannut suhteeni aikana muita naisia mutta puolisoni on ollut mukana joka on sovittu. Jostakin on tullut hyviä kavereita matkan varrella. Toisilla taas on ollut liian suuret odotukset. Arvelen että jos miehesi ei tule tekemään pelisääntöjä selväksi itselleen ja kanssasi, miehesi tulee jäämään pettämistouhussa yksin ja ei aikaakaan kun ruikuttaa takaisin. Parempi ettei ruikuttaisi ja tulisi sinun ja uuden poikaystäväsi onnen tielle.

      - Juhana P -

    • sättituntijatar

      koukussa sättiin ja sen mukanaan tuomaan flirttailuun on mennyttä kalua. Käske kylmästi miehen poistua elämästäsi. Puhun yli 10 vuoden sättikokemuksella. Tuttavapiiriini kuulu 3 paria jotka erosivat toisen osapuolen sätti addiktion vuoksi.
      Itse menetin myös mieheni sättinaiselle.

      • Puhdas Rakkaus?

        Miehissä on jokin vika,eivät pysty juttelemaan,eikä sitoutumaan yhteen naiseen!He kulkevat vain hImojensa mukaan.Vaimo on vain tiskirättinänä heille.Itse olin sitä.Enää en siihen lankea.Toivon löytäväni miEhen,joka arvostaa myös naista.Itse arvostin häntä,mutta kiitos oli,että hän meni sexi suhteeseen naimisissa olevan hempukan kanssa ,joka rikkoi monia muitakin avioliitoja ja lopuksi myös omansa.
        REHELLINEN MIES,OLETKO KATOAVA LUONNONVARA?
        Uskova puoliso etsinnässä?


      • Steffie
        Puhdas Rakkaus? kirjoitti:

        Miehissä on jokin vika,eivät pysty juttelemaan,eikä sitoutumaan yhteen naiseen!He kulkevat vain hImojensa mukaan.Vaimo on vain tiskirättinänä heille.Itse olin sitä.Enää en siihen lankea.Toivon löytäväni miEhen,joka arvostaa myös naista.Itse arvostin häntä,mutta kiitos oli,että hän meni sexi suhteeseen naimisissa olevan hempukan kanssa ,joka rikkoi monia muitakin avioliitoja ja lopuksi myös omansa.
        REHELLINEN MIES,OLETKO KATOAVA LUONNONVARA?
        Uskova puoliso etsinnässä?

        Et kai tosiaan usko, että nainen on vain ystävä..? Jos, niin kysypä, miten olisi, jos menisitte yhdessä häntä tapaamaan.;) Jätä tuollainen kusipää. Suhteita edeltävät kaverit ovat ihan eri juttu, mutta jos tarkoituksella etsii netistä suhteen aikana uusia "ystäviä", niin jotain on vialla -ja pahasti. Pohjimmiltaan vikaa on todennäköisesti miehesi huonossa itsetunnossa (siitä kielii myös hänen mustasukkaisuus). Mutta sinä päätät, kuink sinua kohdellaan!


      • yh-iskä
        Puhdas Rakkaus? kirjoitti:

        Miehissä on jokin vika,eivät pysty juttelemaan,eikä sitoutumaan yhteen naiseen!He kulkevat vain hImojensa mukaan.Vaimo on vain tiskirättinänä heille.Itse olin sitä.Enää en siihen lankea.Toivon löytäväni miEhen,joka arvostaa myös naista.Itse arvostin häntä,mutta kiitos oli,että hän meni sexi suhteeseen naimisissa olevan hempukan kanssa ,joka rikkoi monia muitakin avioliitoja ja lopuksi myös omansa.
        REHELLINEN MIES,OLETKO KATOAVA LUONNONVARA?
        Uskova puoliso etsinnässä?

        Miehissä on jokin vika,eivät pysty juttelemaan,eikä sitoutumaan yhteen naiseen!He kulkevat vain hImojensa mukaan.Vaimo on vain tiskirättinänä heille.Itse olin sitä.Enää en siihen lankea.Toivon löytäväni miEhen,joka arvostaa myös naista.Itse arvostin häntä,mutta kiitos oli,että hän meni sexi suhteeseen naimisissa olevan hempukan kanssa ,joka rikkoi monia muitakin avioliitoja ja lopuksi myös omansa.
        REHELLINEN MIES,OLETKO KATOAVA LUONNONVARA?

        -Eiköhän kuule tämä homma ole ihan toisin päin,jos ei sitä ja tätä niin sit ei tule ilta-piirakkaa sun muuta.kyllä akat osaa kiristämisen jalon taidon jo ensi metreiltä.teille tuntuu olevan niin helppoo toi homma,heiluttelette persettä yökerhossa ja sit vähän vieraissa ja kotio nukkuun.ei muuta!


      • Sakuli2
        Puhdas Rakkaus? kirjoitti:

        Miehissä on jokin vika,eivät pysty juttelemaan,eikä sitoutumaan yhteen naiseen!He kulkevat vain hImojensa mukaan.Vaimo on vain tiskirättinänä heille.Itse olin sitä.Enää en siihen lankea.Toivon löytäväni miEhen,joka arvostaa myös naista.Itse arvostin häntä,mutta kiitos oli,että hän meni sexi suhteeseen naimisissa olevan hempukan kanssa ,joka rikkoi monia muitakin avioliitoja ja lopuksi myös omansa.
        REHELLINEN MIES,OLETKO KATOAVA LUONNONVARA?
        Uskova puoliso etsinnässä?

        Tänään on ollut aikaa.Olen kirjoitellut tänään monille palstoille.Ei todellakaan vain miehet ole sellaisia. Eiköhän monista naisistakin löydy melkoisia hempukoita, jotka eivät kunnioita kunnollista parisuhdetta. Et sanoisi et onko kunnollisia ja rehellisiä naisia olemassa. Niimpä meni vaimoni salasuhteeseen seurustelevan miehen kanssa joka oli eronnut aikaqisemmasta suhteestaan. ET en tiedä löytyykö enää rehellistä toimintaa ja suhdetta ollenkaan. Kieroa mikä kieroa. Luottamuksen saa kyllä katoamaan..


    • Freewilly!

      Miksi ihmiset käyttäytyy tuolla tavoin, oudon kylmästi ja välinpitämättömästi, itse valitsemaansa kumppaniinsa. Näkisin juurien yksinkertaisesti ja pelkistetysti juurtuvan Televisiosta ja juorulehdistä, jotka ovat suuressa suosiossa ajanvietteenä. Johon myöhemmin tulee selitys tässä tekstissä.

      Monet ennen 40v. naiset kyllästyy mieheensä, kun se on tullut niin tavikseksi ja eronneet tai kovia kokeneet sinkkukaverit houkuttelevat mukaansa rillutteleen bileisiin ja ylistävät kuinka nyt kaikki on mallillaan, vaikka viina maistuukin paremmin vuosi vuodelta. Näistä eroamisista sitten kuullaan paljon puhuttavan työpaikoilla ja lukea saa osan myös myydyimmistä lehdistä, joten kukapa ei suojelisi itseään tuollaiselta väistämättömältä erolta, kun se niin monen kohdalle tuntuu osuvan, jos vähänkin merkit alkaa näyttään siltä, että toinen kaipaa jo selkeesti vaihtelua ja uutta vihreämpää ruohoa madaltuneen aidan toiselta puolelta, eikä siinä ole esteenä lapsi, eikä kaksikaan.

      Itsekkyys alkaa hiipimään ajatuksiin. (Minusta eräänlaista narsismia) Eikä tällöin syy ole muussa kuin siinä tylsäksi käyneessä työssä käyvässä kumppanissa, joka ei ole enää sellainen kuin toivoisi, vaan loppuun kulutettu kuin mikäkin vaihdettava hyödyke, joka ei enää kerta kaikkiaan miellytä niin kuin alkuhuumassa, joista vain voi enää haaveilla niiden pienistä rippeistä. Telkussakin vaan on onnelliset vaihtamassa kumppaneitaan (Jonka ilo kestää sen kork 2v?, jos oikein onnaa) Sitten laitetaan vaihtoon se turhake. Saa mitä ansaitsee. -Nyt viimein saan elää kuin nyky saippuasarjoissa, Kauniiden ja Rohkeiden tyyliin sinkkukavereitteni kanssa, kun en silloin 20v nuorena saanut elää tarpeeksi vapaana sinkkuna. Nyt on Aika ottaa menetetyt vuodet takaisin..

      Mut tuoko se sitä oletettua autuutta sitten kuitenkaan arkeen, (tuleeko vaan krapula ja taloudelliset huolet, huonoista ihmissuhteista puhumattakaan?) kun monet muut sinkkuuden ongelmat tulee ja kaatuu päälle, (oletetun) tutun ja turvallisen, mutta tylsäksi tulleen elämänkumppanin tilalle. Minusta (Usein näyttäsikin jäävän vain pettymys ja katkeruus käteen), joista näistä palstoista saa lukea sitten monilta kirjoittelijoilta, (mutta eivät kai onnelliset siitä juuri puhukaan, vaan kätkevät sen onnensa) kun katkeroituneet ihmiset löytävät toisensa, ja eroavat uudeelleen ja uudelleen.) Ja itse ihminen olisi yleensä ihan kykenevä tekemään sellaista kivaa itselleen, mikä antaisi virikkeitä päivään, mutta kun ne odotukset jostain kumman syystä kohdistuu vain ja ainoastaan siihen kumppaniin (miehissä ja naisissa)
      Media antaa nämä ihanteet. Monet feministit tuntuvat kannattavan juuri tätä kylmää ajattelumuotoa, elät vain itsellesi, muista viis. Jos ei miellytä tarpeeksi, vaihda se uuteen! Eroa! Jätä se! Se on vastaus kaikkeen parisuhde ongelmissa ja aina.Onko siis ihme että elämme tälläisessä sekavassa tunteiden ja ajatusten muotimaailmassa. Ajat ovat muuttuneet todella. (Parempaan? Ei mikään ihme kun Televisio ja lehdet syytää tätä 24/7 jos ei nyt ihan, niin ainakin 12/7 päiväsaikaan. Tämä oravanpyörä on lähtenyt pyöriin ja lapsista tulee samanlaisia emonationaalisesti kylmiä, kuin heidän eronneet vanhempansa ovat esimerkissään olleet, mikä sen voi enää pysäyttää?

      Toki monet tekevät sen erehdyksessä kumppaninsa valinnassa, mutta onko ihme näinä aikoina. Vakava kysymys kuuluukin: Mihin tämä tulee vielä johtamaan? Lapsi kun tarvii ne molemmat alkuperäiset, turvalliset vanhemmat elämäänsä, kasvaakseen eheästi aikuiseksi. Tämä ajatuksena niille nuorille , joilla vielä on toivoa: Elä lapsuutesi ensin kunnolla loppuun ja perusta perhe vasta sitten, kun olet varma, että sinä ja kumppanisi tunnette toisenne hyvin ja olette varmasti tarpeeksi valveutuneita siihen koitokseen kasvattamaan pientä elämänmuotoa, ihmisalkiota, josta kasvaa joskus aikuinen ihminen, eikä hankkimaan mitään helppoa lemmikkiä.=)

      • sinkku

        Olen itse ollut sinkkuna pari vuotta. Ollut treffipalstalla ystäviä etsimässä jonkin aikaa. Kriteerinä on ehdottomasti VAPAA mies. Tosi paljon on niitä miehiä, jotka ottavat yhteyttä. Kirjoittelevat mukavia, ehdottavat tapaamista. Joillakin lukee ihan suoraa profiilissa, että naimissa tai parisuhteessa. Ne jätän jo heti vastaamatta, tai ilmoitan, etten ala varattujen miesten kanssa mihinkään. Kyllä on selityksiä, tosi monenlaisia. Myös on niitä, joilta olen kysynyt, että taidat olla varattu, kun ei lue mitään, yleensä ollaan jo jotain ehdity kirjoitellakin. Ja mies ehdottaa tapaamista, siinä vaiheessa kun miehelle sopii vain viikolla, huomaa viimeistään missä mennään. Kyllä sitten sanotaan suoraan, että on ns reppuhommissa täällä paikkakunnalla viikot ja viikonloput toisaalla kotonaan. Kun en ole suostunut tapamaan ja lopettanut kirjeenvaihdon, niin olen aika monesti saanut kuulla, että kyllä nyt aika paljosta ja hyvästä jäät paitsi. Ja vielä, että ota yhteyttä jos muutat mielesi. Näitä miehiä on kyllä tosi paljon, en tiedä mitä kuvittelevat. Vaikka nainen on sinkku se ei tarkoita että alkaa kakkosnaiseksi jollekin ja viihdyttää viikolla kun aika käy pitkäksi työpäivien jälkeen. Se on jokaisen moraalista kiinni alkaako varatun ihmisen kanssa suhteeseen. Veikkaan, että naisissa on varmasti yhtä paljon niitä kuin miehissä. Itse jättäisin sellaisen miehen, en edes miettisi. Olen jättänytkin 2½ v. sitten, kyllä se kipeeltä tuntuu ja sattuu. Enkä tahdo vieläkään uskaltaa luottaa miehiin, vaikka tiedän, että varmasti kaikki eivät ole samanlaisia. Itseään ei tarvitse antaa pitää kynnysmattona.


    • Kokemus...

      Kyllä se melkein on niin, että joka ikisessä suhteessa ainakin toisen, jos ei molempien, kohdalle tulee ihastumia toisiin. Useimmiten ne menee ohi, eikä edes tule sen toisen tietoon koskaan. Se on inhimillistä.
      Itsekin olin nuorempana "kerrasta poikki" - tyyppiä, mutta elämä opettaa... Se vaan ei ole niin mustavalkoista.
      Aina alkuvuosina ollaan suhteessa mukana 120%:sti, mutta arki tulee joka suhteeseen, ja sitä jännää vaihtelua vaan ei voi vastustaa. Tai no, harva voi.
      "Ystävyys"teoriaan en tässä tapauksessa uskois hetkeäkään. Tai jos se nainen on vain ystävä, niin sinä olet varmaan tervetullut sinne kahville myös. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä miehesi ja tuo nainen ovat kuitenkin ihastuneet toisiinsa. Vähintäänkin seksuaalisesti, melko todennäköisesti myös henkisellä tasolla. Ja mitä todennäköisimmin ohimenevästi. Hyvin harva petturuudella alkanut suhde jatkuu. Ja netissä on kovin helppo tuoda itsestään esiin vain ne parhaat puolet - arki se tulee niihin uusiin jänniinkin suhteisiin... Mutta kuten jo totesin, elämä opettaa. Jossain vaiheessa sitä alkaa arvostaa sitä, että löytää/on löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa se arkipäiväkin on hyvää, vaikka joskus joku ohimenevä ihastuminen sattuiskin. silloin sillä ei enää halua vaarantaa suhdettaan. ja vaikka toinen jäisi moisesta kiinni, ei halua uhrata kaikkea yhdessä saavutettua erotakseen tuosta vaan, naps, jonkin ohimenevän hairahduksen vuoksi (varsinkin, kun niitä yleensä katkerasti jälkikäteen kadutaan ja jopa vihataan).
      Näin se vaan menee. Itse en haluaisi edes tietää, jos mieheni olisi pettänyt minua. Jos tietäisin, en totisesti sen vuoksi luopuisi kaikesta vuosien aikana yhdessä rakennetusta.

      • kuusumu

        Haloo! Ompa yksioikoinen ja etten sanoisi seksuaalissävytteinen maailmankatsomus sinulla. Mä näkisin näin, että nettituttaville, jos kyseessä on siis ystävyyssuhde, on monessa tapauksessa nimenomaan helpompi kertoa itsestään kuin niille joiden kanssa sitä elämäänsä elää. Etenkin, jos anonyyminä avautuu. "Vähintäänkin seksuaalisesti, melko todennäköisesti myös henkisellä tasolla." Mun mielestä juuri päinvastoin. Olisihan tuo mies jo mennyt eikä meinaisi, eikä ainakaan kyselisi. Älä maalaa piruja seinälle kun ihminen on muutenkin sekaisin tunteidensa kanssa. Tämä myös monelle muulle vastaajalle, tämä sinun kirjoituksesi vaan sattui nyt olemaan tässä viimeisenä, ja vastauksista kyllä näkyy yleinen mentaliteetti, jonka mukaan paneminen on normaalia ja hyväksyttävää joka suuntaan, paitsi silloin jos sitä tekee joku muu kuin itse.

        "Aina alkuvuosina ollaan suhteessa mukana 120%:sti, mutta arki tulee joka suhteeseen, ja sitä jännää vaihtelua vaan ei voi vastustaa. Tai no, harva voi." Kyllä kuule voi, ja moni, ja tosi hyvin. Ei edes tarvitse käyttää energiaansa "vastusteluihin", kun ei ole mitä vastustaa. Toisten ihmisten onni perustuu siihen, että pystyy luottamaan ja on myös itse luottamuksen arvoinen, tuli sitten hyviä tai huonoja päiviä, ja siihen onneen ja tasapainoon pyritään. Aina, kun parisuhteessa toiselle avaudutaan, se on kotiinpäin, vaikka suhde siihen kuolisikin. Eihän sellaista voi vaatia jatkumaan, mikä erottaa ja kylmentää paria toisistaan.

        Toivon kysyjälle ennenkaikkea hyviä yöunia ja rohkeutta nostaa kissa pöydälle, katsoa asiaa silmästä silmään ja tehdä tarvittavat ratkaisut hänen itsensä parhaaksi näkemällään tavalla.


    • Mies, 30v

      Lyhyesti: hän etsii jännitystä, koska ei osaa myöntää että parisuhteen arki on ns. tylsää. Eli ei ole uutuutta enää. Kun turvallinen olo valtaa mielen, on vaarana että arki astuu peliin. Miehesi ei sitä siedä ja tahtoo jotain uutta mutta pitää hyvästä kiinni samalla.

      Itsekin olin aiemmin melko samanlainen. Kyse on siitä että hänelle ei riitä yksi: tahtoo kokea, seikkailla, nauttia, olla vapaa, mutta samalla olla rakastettu ja huomioitu avokkaan suunnalta (= huom! saa halin kun haluaa ja pyykit pestynä ja ruoan valmiina). Kyse ei ole mielestäni tyhmyydestä vaan miehen biologiasta. Mies tahtoo lisääntyä ja jakaa geenejään ympärilleen (tai ainakin harjoitella sitä), ja toisilla se menee överiksi. Vähän sama kuin että nainen tahtoo perheen ja turvaa ja rikkaan miehen, samanlainen pakkomielle voi olla miehelle saada paljon uusien naisten kanssa paritella kuin eläin.
      Itse rauhoituin kun tuli lapsi: nainen tavallaan pakotti mutta koin että olen pulassa ellen tee tiedostetulle muiden katselulle jotain ja äkkiä. Kun lapsi tuli, rakastuin lapseeni, ts. ymmärsin että hänestä tuli se ihminen jota pitää suojella ja rakastaa, ja se tapahtui ilman käskyä. Nyt minusta olisi järkyttävää pomppia jossain muualla vehtaamassa, ja häpeän itseäni mutta olen myös ylpeä, sillä olen se hyvä isä, viimeinkin.

      Joku sanoi että "selvittäkää ongelma tai jätä mies". Periaatteessa joo, mutta suosittelen nyt vain että jätä mies. Ei hän siitä parane, koska toisia vain vaisto ja vietit vievät. Pitää viisastua jostakin, ja se ei ole puhumalla kyllä todennäköisesti tapahdu.

    • Älä suostu!

      Netti tekee uskottomuuden liian helpoksi! Itse asettaisin miehelle ehdon: joko minä tai sen naisen!
      Älä uskoo niitä ystävyydenpuheita, hän on selvästi kiinnostunut tapaaman tämän naisen livenä.
      Vielä pahemmaksi asian tekee sen että hän ei ole sallinnut sinut tavata sinkkuaikojasi miesystäviä mutta nyt hän yhtäkkiä sallii sen koska tämän naisen tapaamisen on hänelle niin tärkeä!
      Ole varovainen, mikäli hän tapaa tämän naisen ja kemiát toimii niin suhde tai uskottumuus on hyvin lähellä.

    • Hilkki

      On mielenkiintoista tutustua vieraisiin ihmisiin netin kautta, olipa naimisissa, avoliitossa tai sinkkuna. Niitä voi tavata tai olla tapaamatta livenä. Se avartaa omasta suppeasta ympäristöstä, eihän nettitreffailu ole paljon sen kummempaa kuin työpaikalla työkavereiden tai asiakkaiden tapailu...Sellaista kuin avoliittoa ei ole olemassakaan, on vain viranomaisten keksintöä. Avoliitto on sinkkusuhde. Jos toinen puoliso lähtee vieraisiin, on syytä tarkastella omia toimijaan, tapojaan ja käytöstään myös. Olisiko siinä jotain korjattavaa...

    • Onni omituinen

      Kolmijalka olen ja eihän tuo nyt kuulosta siltä että se nykyisesi haluaa tulevaisuutta kanssasi, hän on selkeesti päätöksensä tehnyt mielessään ja täts it.. Itellä on varmaan vuosien varrella ollut vaikeeta koska vasta nyt viime vuosina oon tajunna että naisia naisia voi olla myös ystävinä ja hyvinä, itselleni siunaantui pikkusisko nettitreffien kautta (rakastan sua hanna:)))) jolle voi jutella kaikki, kaikki, ja tää toimii molempiin suuntiin aidosti ja tunteella ja huom..., me nähään eka kertaa suvella terassikierroksen merkeissä:)))

      Varmaan jonniilainen raja menee siinä jos siippasi salaa siulta jotain, jos menneisyydessä on joku kenet haluat pitää lähelläsi niin se pitää tuoda julki, rehellisesti... Itekkin oon mustis ja en tod tykkäis tollasista ylläreistä, tuskin kuuntelisin ensimmäistäkään änkyttävää selitystä, jos ei asioista voi ääneen puhua niin morjens.....

      Ja varmaan joku tosi mies taas älähtää että mikä vitun pehmo siä taas...., herätkää, elämä opettaa matkan varrella kuitenkin nauttimaan niistä pienistä asioista, tunteista, teoista, vittu et sä voi odottaa jotain jos et anna itestäsi, simppelii:))

    • humbu-Gina

      En ihmettele yhtään vaikka tunnet itsesi loukatuksi koska tuo nainen on tullut kumppanillesi nyt niin
      tärkeäksi että miehesi "löysää" omia rajoituksiaan sinun tekemisesi suhteen.
      Kuulostaa siltä että mies on jo hyvin kiintynyt netti-naiseen mutta kutsuu tätä YSTÄVÄKSI siksi
      kun ei ole (vielä) fyysistä suhdetta tämän kanssa.
      Mieti nyt mitä miehessä arvostat ja rakastatko häntä todella vai pelkäätkö enemmänkin sitä,
      että miehesi arvostaa jotain toista naista sinua enemmän?!
      Tärkeintä sinulle on se että arvostat itseäsi,sen jälkeen vasta kumppanisi tunteet itseäsi kohtaan.
      Yksin on paljon helpompi ja kivempi olla kuin kaverin kanssa johon ei oikeen luota ja joka
      ei sinun tunteistasi välitä.
      "Nokka pystyyn,ansaitset kunnioittavaa kohtelua".

    • Viisaalle kylliksi

      Äijä vedätää ei kannata uskoa kaikea. Minä en ainakaan usko että homma toimii pitkälle

    • m.mm

      miehesi ei ole tosissaan sun kanssa, eti sä mies joka haluaa samaa kuin sä, älä kiusaa itseäsi tämän miehen kanssa. Onnea.

    • minä257

      No miltä tuntuu. Jos se hakee netistä toivoa, mee säkin deittisivustoille, vaikka ihan vaan kiusaks ja jätä sivu auki et miehes näkee mitä teet. Sit ku se huomaa, tulee todennäkösesti riita ja sit kerrot miks teit sen ja kuinka pahalta tuntuu.

    • Sirpaleina

      Tapasin itse ex-mieheni netin kautta. 5 vuotta meni ok, eikä kumpikaan ehtinyt suhteen alkuaikoina ajatellakaan mitään nettijuttuja. Mutta jossain vaiheessa aloin epäillä, kun tietokoneen sivut sulkeutuivat kun astuin huoneeseen. Surffailin vähän ja siellähän se hölmö kertoili niin tarkat tiedot itsestään, että sain nimimerkin heti selville. Loin itse profiilin myös ja pääsin aika hyvin seurailemaan, missä mentiin. Sitten ilemstyi toinen puhelin ja prepaid liittymä ja lopulta unohtui poistaa saatuja viestejäkin. Alkoi olla epämääräisiä työmatkoja ja muita reissuja. Minä tyhmä pidin suuni kiinni ja toivoin parasta (mitä?).

      Ero sitten tuli kuitenkin ja mies jatkoi samalla nikillä erittäin aktiivista toimintaa. Mikäs niinä, poikamies. Tapasi kasan naisia ja seurustelikin joidenkin kanssa. Aina putkahti jonkun ajan päästä takaisin ""linjoille.

      Nyt hän on tavannut elämänsä naisen. Silti sama nimimerkki löytyy taas vain pienen alkuajan jälkeen. Tuskin tämä nainenkaan asiasta tietää.

      Sulla on vain yksi tie: kissa pöydälle ja säännöt peliin. MIKÄÄN MUU EI AUTA. Tee selväksi, mikä sallit. Itse on usko "kerrasta poikki" menetelmään, aina voi olla mahdollista myös korjata asiat. Mutta vain kerran. Missään tapauksessa et voi sulkea silmiäsi, tein itse sitä monta vuotta. Taakka oli valtava. Lopuksi minut kuitenkin jätettiin, joten aivan turhaan kärsin ja vakoilin. Jos itse lähdet (tahtomattasi) samalle tielle miehesi kanssa, ei siinä ole järjenhivettä senkään vertaa. Vuodet vain menee hukkaan ja uuden paremman elämän rakentaminen siirtyy turhaan. Voimia.

    • padaa

      Olen mies, joten tunnen miehet. Kun 5 miestä seisoo kadulla ja viehko nainen kulkee ohitse, niin 4 katsoo perään ja keskustelee hänestä, 3 haluaisi maata hänen kanssaan, avo- tai avioliitto ei siihen vaikuta.
      Itselläni on kymmenien vuosien liitto takana, ystäviä on sekä minulla, että vaimollani, miehiä, että naisia.
      Käyn paljon lavatansseissa, monen ystävän luona olen viettänyt öitä, joskus samassa sängyssäkin,
      mutta se ei tarkoita makaamista, toki niitäkin on sattunut, mutta ystäviä voi todella olla, ilman mitään
      sen kummempaa.
      Kehottaisin kuitenkin tarkkailemaan miehesi toimia, kokemuksesta voin sanoa, että miehiin voi harvoin luottaa ja sama pätee naisiinkin, myös naimisissa oleviin, päältäpäin ei voi tietää, kuka pettää,
      mutta yllättävän moni.
      Olemme kuitenkin aika alkukantaisia ja mustasukkaisia, tilaisuus tekee varkaan.
      Mieti, mikä liitossa mättää, sillä se, mitä ei saa kotoa, haetaan muualta.
      Käy miehesi kimppuun, halaile, suutele ja rakastele, niin paljon kuin mahdollista,
      ellei se saa häntä unohtamaan muita, ei ole mitään tehtävissä.
      Jotain puuttuu ja hän tulee hakemaan sen muualta.
      Nainen haluaa mieheltä, hoivaamista, turvaa ja perheen elättämistä, jos mies menettää työpaikkansa, omaisuutensa tms, nainen jättää hänet.
      Mies haluaa naiselta, seksiä ,seksiä, seksiä, jos joku nainen luulee, että jotain muuta, niin sen voi
      testata ilmoittamalla miehelle, että nyt ei tule seksiä puoleen vuoteen,
      alkaa hirveä nipotus, rakkaudesta ei näy jälkeäkään ja 3/4 miehistä, ne jotka eivät muuten häivy,
      hakee seksin muualta, et sellaista on rakaus, revi siitä

    • Rauli vuan

      Vaimollani oli samanlainen ystävyys kodin ulkopuolella, työyhteisössään. Kuinka ollakkaan sänkyyn se tie vei ja kahden perheen hajoamiseen. Nyt kun ei tapaamista ole vielä tapahtunut keskustele säännöt selviksi. Kyllä se ystävyys miehen ja naisen välillä sen seksuaalisen jännitteen sisältää, harvempi sitä kiusausta kykenee välttämään kun aika ja olosuhteet osuvat kohdilleen. Ennemmin tai myöhemmin noin käy. Jos se ihan silkkaa ystävyyttä on niin miksi et sano sille miehellesi jotta kutsuu ystävänsä teille kahvittelemaan?? Kyllä siinä kasvotusten selkiää ystävyyden todellinen luonne.

      • Dirty vulcano

        Kokemusta on tästä asiasta sen verran, että tosiasia on ettei miehesi ole enää kanssasi 100 %. Hän haluaa tsekata sen netti muijansa, et josko se olis sittenkin kiinnostavampi. Miehesi tietää, että sinä olet aina kotona häntä odottamassa ja olet sellainen jonka luo aina pääsee, jos jostain syystä se netti eukko ei vastaakaan hänen odotuksiaan. Eli ota heti paikalla tästä neuvosta vaarin ja hanki uusi mies ittelles!!! Kyllä sullakin ihan varmasti vientiä on miesten keskuudessa. Ei sun kannata tyytyä tollaseen paskiaiseen eikä varsinkaan haaveilla vaaleanpunaisesta tulevaisuudesta. Pelastaudu vielä kun voit!


    • elämässä eteenpäin, kun alkaa tuntua, ettei hommassa ole järkeä, kannattaa jo lähteä, maailma on täynnä ihmisiä, jonkun on pakko olla rehellinen yksilö, etsin etsin...:)), tukea ja voimia sinulle!

    • KOKENUT asian

      Juttuhan on niin, että menevää ei mikään estä. On se toinen, kolmas, neljäs sitten netissä tai netin takana. Mene itsekin!!

    • jasu.o

      muistakaa että kaikki alkaa sängystä ja jos se loppuu, loppuu kaikki muukin.... se on huomattu että alkuun ollaan kiimaisia, menee vuosi,puolitoista oletetaan että nyt se on kiikissä, ei tartte enään huolehtia mistään, siinä vaiheessa terve mies kyllä hakee uutta seuraa,että kannattais katsoa peiliin naiset.... ;))

    • erottava netti

      Olen ollut myös avoliitossa vuosia; toistuvasti avomieheni on laittanut deitti-ilmoituksia - ja joka kerta puukko isketään sydämeen. Ensimmäisen kerran kun asia minulle selvisi, hän kielsi ensin kaiken, sitten myönsi. Ja syyhän oli tietysti minun. Hänessä ei siis ole mitään syytä... Pienetkin ilam puhdistuksen riidanpoikaset saavat hänet aina samalle linjalle. Tämä on yhtä helvettiä. Rakkauteni on hiipumssa - se on väistämätöntä. Ja tiedän että ero on edessä.

    • Mitämitämitä

      Yksinkertaisest AP, rakasta, kärsi, unohda. Sä et saa tuosta muuta kuin paskaa niskaasi, miehesi pettää sua. Ootko ihan uuno...

      • Tasa arvoa

        Et todellakaan ole petetty .Sinähän mennä luuhaat kaikki kissan ristiäiset,missäs sanomasi avomies on silloin
        kun itse keikut tansseissa.Varmaan yksin kotona odottamassa sinua kotiin,älä ihmettele jos miehesi
        löytää vaikka netistä jonkun joka todella rakastaa sitä. Mitä pahaa on siinä jos se menee netti kaverin kanssa
        kahville ,vai pitäiskö sun mielestä niiden mennä tansseihin.Kuule ehdotakin avopuolisollesi etteivät
        menis kahville,vaan menisivät tansseihin,ehkä avopuolisoskin olisi järjestelyyn tyytyväinen.
        Sehän olis tasa arvoista kun itsekin käyt tanssimassa,ei olis puolin tai toisin mitään huomauttamista.

        Älä syyllistä nykyistäsi entisten tekemisistä,eihän sen pitäis kuulua enää teidän elämään.
        Voit katsoa peiliin niin näät syyn sieltä kenen on vika.Ei miehestä pidä tohvelisankaria tehdä,
        vähän tasa arvoa yhteieloon,tai saatat huomata jonain päivänä olevasi yksin,


    • ei enää vanki miehen

      näin mulle kävi 30v aviolitto vuden jälkeen ero tuli mies rakastui netti h.....n

    • tottahantämä

      edes joskus p....ttä,niin ehkäpä äijäs ei ajattele vieraissa käymistä,

      • onneton,,,,,,

        Totta puhut ei netissä roikuta aina,ellei elämästä puutu mitään,jos ollaan onnellisessa parisuhteessa.
        Sättäilen itse ja mulla onkin niin sanottu nettikamu.Kyllä siellä liikkuu yksinäisiä parisuhteessa olevia.
        Toinen osapuoli on kylmä ja tunteeton seksistä puhumattakaan,tai ei ole koskaan kotona,ei ole enää
        mitään yhteistä,ainoastaan aikuiset lapset ja omaisuus.
        Sitten toinen jolla on vielä tunteet tallella istuu yksin kotona odottamassa, päivästä toiseen saamatta
        kuitenkin vain tylyn kohtelun.,,niin kuin minä.
        Ainoat ystävälliset sanat saa netti heilaltaan,onko mikään ihme jos pakkaa kamansa ja lähtee.
        Ei syy aina ole siinä kolmannessa osapuolessa ,vaan siinä mitä on kotona.Onnellinen mies tai
        nainen ei haikaile vieraitten perään.Olen ollut ennen onnellinen liitossani,en enää ole ,ei ole mitään
        jäljellä toinen osapuoli on aivan tunteeton.Nyt on vaan nettikamu seurana.
        Ajatelkaa miten kohtelette kaverianne,ennen kuin on myöhäistä.


    • Mirkkuli

      JÄTÄ SE SIKA!

    • Näinminäniin

      Miten tälläisestä edes tarvitsee keskustella!? Jos tilanne on sellainen että olet tyytymätön niin mikä saa sinut uskomaan että se siitä muuttuisi mihinkään. Ei muuta kuin ukolle tennaria peräpiihän ja uutta matoa kehiin.

    • ikuinen sinkku

      kyllä on parempi jättää ns. netti uskoton mies, eihän se netissä surffailis deittipalstoilla jos se ei sieltä jotakin hakisi. Kaikista hanakampia tapaamisiin on just varatut miehet mutta ei minua sinkkuna ainakaan edes kiinnosta ns. kierrätetyt ukot.

    • Pete26

      Heipä hei. En edes tiedä miten aloittaa, mutta kuulostaa jo siltä ettet ole kovin onnellinen suhteessasi. Tämä on taas tällainen tilanne jossa sinun täytyy miettiä onko tämä oikeasti suhde jossa haluat olla ja onko tämä se mies kenen kanssa haluat viettää ehkä loppuelämäsi. Muista, että miestäsi et voi muuttaa, eli jos ajattelet että tilanne paranee lähitulevaisuudessa niin tulet melko varmasti pettymään.

      Miehesi siis kielsi sinua pitämästä miespuolisiin kavereihisi(?) yhteyttä, mutta haluaa nyt tavata oman nettimysteerinaisensa... kannattaisi kokeilla mitä miehesi olisi mieltä jos sanoisit että voisitko tulla tapaamiseen mukaan, sinänsä joo typerä ehdotus koska en itse olisi niin loukkaava puolisoani kohtaan että rupeisin naisseuraa netistä etsimään. Oman avopuolisoni miesystävät eivät aluksi uskaltanut pitää yhteyttä häneen ja kerran kun soitin yhdelle heistä ja pyysin kylään (avovaimo ei siis ollut paikalla) niin mies tuli, mutta oli varuillaan ja kun keskustelimme asiasta hän myönsi suoraan että ennen tuloaan hän pelkäsi turpajaisia. Itseeni koko asia nauratti, koska pyysin hänet kylään koska hän oli yksinkertaisesti mukava tyyppi. Ymmärrän vain jos kyse on exästä koska en tosiaan haluaisi että avovaimoni exänsä kanssa pyörisi, mutta mikä minä olisin häntä kieltämään jos näin haluaisi. Jos asia häiritsisi minua paljon niin eroaisin, kyllä se sattuisi mutta on minua ennenkin sattunut ja jonkunlaisen ryyppyputken jälkeen olen aina jaloilleni päässyt.

      Nyt olen onnellisessa parisuhteessa jossa kumpikaan emme kiellä toiselta mitään, pitkälti sen vuoksi koska luotamme toisiimme ja luottamus on suhteen yksi tärkeimmistä tukipilareista, eikä kumpikaan edes tekisi mitään loukkaakseen toista. En voi sanoa mitään teidän suhteesta koska en ole koskaan teitä tavannut, mutta älä koskaan sekoita joko yksinäisyyden pelkoa tai tuttua-ja-turvallista-tunnetta rakkaudeksi (itse olen joskus niin tehnyt). Puhukaa asiasta keskenänne mitä toisiltanne haluatte sillä tämä aihe ei katoa itsestään. Kukaan ei ole ikinä väittänyt ihmissuhteita helpoiksi, mutta turha niitä on väkisin hankalammiksi vääntää - puhumalla selviää kannattaako suhdetta jatkaa. Toivon sinulle voimia kävi miten kävi.

    • lieru

      Avokkaasi touhu on todellakin omituista. Sinuna katkaisin suhteen nyt, myöhemmin se voi olla vaikeampaa, puhumattakaan, jos on lapsia.

      • ...kuulla, että meitä muitakin saman kokeneita. Ja vasta nyt tajuan, että kumppanini oli(on) sairas ja potee narsismia.
        Aloin 2-3v. sitten seurustella miehen kanssa, joka myös oli juuri eronnut. Kun kysyin, miksi hän oli eronnut, sain vastaukseksi kumppanin leikkineen kaikenaikaa sinkkua ja kotiäitiä sekä juopotelleen jatkuvasti. Hän itse on ehdottoman uskollinen suhteessa aina -näin kertoi. Lisäksi nainen(raivohullu?) oli suhteen lopuksi lyönyt mieheltään nenän murskaksi.
        Aloitimme suhteen. Olen aina ollut rauhallinen ja kestänytkin kaikenlaista. Ihmettelin kyllä, miksi naisella oli niin maltti mennyt, että oli miestään lyönyt. Sain jatkuvasti kuulla, että hän on erilainen mies, kuin entiseni; hän on USKOLLINEN ja osaava(tosin ei koskaan sitä toteen näyttänyt, puhui vain).Viikosta toiseen, hän sen aina mainitsi.
        Ellen aina välittömästi vastannut puhelimeen, ailkoi tunteja kestävä HUUTO ja taukoamaton jankutus; Hän ei siedä, että leikitään sinkkua ja kotiäitiä samanaikaisesti. Sama, jos lähdin kaupungille asioille(hän tulkitsi asian miesten tapaamiseksi) tai saatikka tapasin naisystäviäni(samalla voi tutustua johonkin mieheen). Kaamein teoistani oli, kun kävin työkaverini kanssa katsomassa laminaatteja ja kun selvisi, että tämän mies oli ollut mukana neuvomassa(omaa miestäni kun ei kiinnostanut -pelkäsi ehkä joutuvansa käytännössä näyttämään taitonsa) enkä asiasta ellut etukäteen huomannut mainita. Kuulin touhuavani salaa asioita monta kuukautta. Huutoa, huutoa tunnista toiseen, kennes minäkin jo hermostuin ja heitin jotakin. Sillä tavalla sain sen loppumaan ja olin aistivinani, että näin tarkoitus oli saada toinen menettämään malttinsa. Koskaan en ollut niin hermostunut ennen elämässäni, että olisin tavaroita paiskonut. Mutta kun kuunteli samaa jankutusta tunnista toiseen sillä volyymilla, että asia taatusti tuli koko naapurustollekkin selväksi, niin kyllä meni hermot ja jo ymmärsin, että voi niinkin paljon mennä, että täräyttää toista.
        Huudosta mainitsin hänen äidilleen, joka vain puolusteli, että hänen poikansa on hyvä mies, eikä huuda -hänellä vain KANTAVA ääni.
        Yritin ymmärtää ja uskoa, että luottamus kasvaa ajan mittaan. Naisystäväni varovasti sanoi, että hänellä kokemusta ja kertomuksia sairaaloisen mustasukkaisista miehistä, ja yleensä taustalla todellinen pettäjä.
        Olin kuullut vihjailuja, mutten...varmaan halunnut uskoa. Kun en ollut paikalla, oli hänen luotaan aamulla nähty lähtvän nainen -väitti lähes näköharhaksi. Tarkistin puhelinnumeron, jonka päässä oli nainen -uusi tuttavuus- , jolle kumppanini oli esittäytynyt täysin vapaaksi ja kovasti oli piirittänyt...ja pian selvisi hänen pyörittäneen pientä haaremia....joten se siitä ja LOPPU. Kuka mahtaa olla uhri raukka seuraava...Hän puhuu hyvin uskottavasti.


    • expettäjä

      Ite olin samanlainen aikanaan. Paitsi noin kylmäkiskoinen erovihjailuihin en ikinä ollut. Enkä missään nimessä näistä netti säädöistä naiselleni puhunut. Ja onhan se sanomattakin selvää että ei se "kahvilla" käynti kyllä pelkästään kahvikupposeen jää. Jos hällä kerta noin vankkumattomat periaatteet, ni varaudu jonkun vuoden muutosprosessiin (jos ees muuttuu) tai anna monoo. Parhaan koulun toisen arvostamisesta sain kun tuli kenkää, ja paskaa itelle kunnolla niskaan. Sen kait tarvitsinkin...mut kyllä mä poika kasvoinkin. On vähän arvot muuttunu. Viel ku pääsis ne jollekin todistamaankin :D
      Heitä tyttö ne vaaleenpunaset lasit silmiltä, muuten voi tulla tälläkin kertaa iso suru...

    • viivi.66

      miehesi ei halua sitoutua. Anna mennä!

    • Petetty vaimo

      Mieheni chättäili aikansa ja tapas naisen... Nyt meil on menos avioero.... En hyväksy lainkaan....jos pettää kerran, on valmis pettämään toisen ja kolmannenkin kerran... Meillä pitkä suhde ja liitto takana, lapsiakin... Mies kuiteskin halus ilmeisesti jotain säpinää elämäänsä ja näin saikin... Olen todella pettyny.

      Toivon, että saatte asiat kuntoon.... Monesta ystävyydestä on syntynyt....vaikka mitä...

      Tsemppiä teille....

    • jehu1111

      Taitaa olla saamiset saatu kaverillas kun muuta haikailee. Teeppäs sama homma ja anna huomis muualle kätomiten käy. Jos ei muutosta jätä se!

    • nähnytmyös

      Miksi edes kyselet täällä?? Jätä se ääliö. Itse tiedät missä mennään.

      • selväpeli

        Hoh-hoijjaa. En viitsinyt lukea kuin otsikon ja arvasin loput. :-( Tuo nyt on enempi sääntö kuin poikkeus että miehillä (varatuilla) ja jopa (varatuilla) naisillakin on nettisuhde tai useita. Mitä uutta tuossa nyt on? Ja että oikein miehesi haluaa tavata kyseisen nettinaisen... Voi pyhä yksinkertaisuus! Liekö sinulta lupaakin tapaamiseen anellut vai mistä tiedät hänen aikeensa? Kyllä tuo nyt haisee sen verran selvältä tapaukselta että ihmettelen vaan mitä sä täällä kyselet apuja. Laita mies mäkeen, hyväksy hänen vieraat naisensa tai hanki itsellesi oma nettimies. Onhan sulla vaihtoehtoja!!! Mutta lakkaa hyvä nainen ihmettelemästä moista nykyaikana!


      • scrum

        näimpä!! anna jatkaa sen ihme "nettisuhteita" ja eti toine ku eihä tollane avioliitto ny voi kestää pirempää!!


      • böö15
        scrum kirjoitti:

        näimpä!! anna jatkaa sen ihme "nettisuhteita" ja eti toine ku eihä tollane avioliitto ny voi kestää pirempää!!

        mee vakoileen sitä sinne kahvitapaamiseen


    • Tosi on

      Sitä se netti teettää kaikille....vielä hieman uusi asia koko suomessa...Netti tulee ja jyrää...se on fakta...ihminen koittaa kaikkia rajoja..iästä ja suhteesta riippumatta...niin mies kun nainenkin...näin on näppylät.....!

    • Mikä mikä

      Netti on tosi paha ajanviete. Voin sanoa et varatut miehet on halukkaita tapaamaan naisia netin kautta.
      Voin sanoa sen omalta kohdaltani. Olen tullut sen kokemaan, mutta en oman mieskaverin kautta.Onneksi.

    • Hessu hopo

      Hei!

      Alä enään vaivaa mieltäsi...vaan ota etäisyyttä ja käännä selkäsi tollaiselle suhteelle.
      Yksinkin on parempi olla.
      Avomiehesi ei ota sinua vakavasti,joten...suhtaudu häneenkin vaan löysän välinpitämättömästi,niin kuin se sinuun...

    • perseestä

      No mitähän tolle pitäs tehdä. tarvisko se täältä tulla kysymään. Just tollasia kyselijöitä ukot kusettaa, niin mäkin tekisin.

    • Heikki Häntä

      häntä heikin

    • Niinas1977

      En ikinä hyväksyisi, että miehelläni olisi treffipalstoilla ilmoituksia. Olisi lentänyt heti ulos. Tuntuu, että miehesi hakee jännitystä elämäänsä ja ei vielä ole valmis parisuhteeseen. Kaikkein raivostuttavinta on, että et itse tajua tilannetta. Jätä se HETI!

      • Kaiken kuullut

        Raumalla tuo sinkku ja kotiäitipölisijä? On sitten todella uskollinen narsisti itselleen, eikä ole kuin entiset, vaan pahin kaikista:-)


    • Myös netissä kulkenu

      Jos miehesi on tavannut noin upean ihmisen, että hänen on pakko päästä ihan kasvokkain hänet tapaamaan - pyydä päästä mukaan! Ehkä hänestä voi tulla sinunkin ystäväsi. Jos miehellä ei ole mitään salakavalia ajatuksia, tämän ei pitäisi olla mikään ongelma. Itsekin esittelen mieheni aina uusille tuttavuuksilleni. Luottamus säilyy ja porukalla on joka tapauksessa kivempaa.

    • Nainen minäkin

      Anna miehen mennä ja muuta omillesi. Teillä ei homma toimi, jos mies etsii seuraa muualta. Lopeta suhde itse, se loppuu kuitenkin ennen pitkää. Ainahan suhteen päättyminen ottaa koville, mutta vielä enemmän jos toinen sen lopettaa. Älä odota tulevaa, tee se itse!

    • minäkään

      haistata avomiehellesi pitkät paskat, et ole hänelle se tärkein vaan hätävara, odottelee sinun luonasi että saisi paremman suhteen aikaiseksi, laita jätkä läppäsemään, arvosta itteesi äläkä anna tuollaisen vellihousun vaikuttaa elämääsi, ole nainen äläkä tiskirätti..... hei, toimi ennen kuin käppänä on vienyt elämästäsi vuosia ja sitten kadut.....

    • jklxxmies

      ja se on että lopeta heti suhde!!älä kiusaa ittees enempiä ja ota ero.tuo touhu tulee jatkumaan ja sata varmasti tulee myös muita naisia kuvioihin joskus.miehesi ei arvosta sua yhtään,koska sallii itelleen tollasii touhuja.maailmassa on niitä yhden naisen miehiä ja jotka osaa arvostaa omaa kultaa : ) jos jatkat suhdetta,niin tulet kärsimään yhä uudestaan.älä mieti vaan eroa,se on minun neuvo sinulle.

    • yx isoäiti

      Mielestäni luottamus on kadonnut. Onko enää uskomista hänen selityksiinsä. Jotain on hänellä meneillään, koska on antanut sinullekin luvan tavata vanhoja tuttuja. Luottamuksesi on viety, palaako se enää tämän miehen kanssa. Älä jää "roikkumaan" sellaiseen suhteeseen.

    • Päättäväinen

      Voi että..Kauhea tilanne sinulle varmasti, mutta ehdottomasti tuossa ei muuta ratkaisua taida olla, kun vain erota, vaikka se totta kai tuntuukin pahalta ja sattuu!!
      Mielestäni ei ole kuitenkaan mikään oikea, hyvä ja normaali parisuhde, jos ollaan treffisivuilla yms., vaikka seurusteleekin. Sehän on tosi TÖRKEÄÄ ja tuo asia yksistään kertoo jo tosi paljon!
      Toinen etsii jo toista tilalle ja sitten jättää, kun asiat edenneet siihen pisteeseen tämän toisen kanssa.. Tavallaan oot varalla sitten koko ajan, varmana nakkina..:( Ei kiva ja hyvä juttu ollenkaan!!
      Arvosta itseäsi ihmisenä ja naisena ja älä jää katselemaan tuollaista! Sinua varten on vielä jossain se OIKEAKIN, jolla ei tulisi pieneen mieleenkään kirjoitella treffi tms. palstalla, kun on sinut löytänyt, vaan rakastaa, arvostaa, kunnioittaa sinua ja luottamus pelaa eikä tarvi olla epäileväinen tms.:kaan kummankaan, kun se oikea tulee vastaan!! Terveellä tavalla mustasukkaisuutta saa ja sopii kuitenkin olla, että ei toinen oo ja tule liian päivän selväksi tapaukseksi kuitenkaan!!
      Ei varattujen kuulu tuollaisilla sivuilla olla, vaikka tiedänkin että monet on ja sielä pyörii...En itse ymmärrä kyllä alkuunkaan sellaista!!
      PALJON voimia sinulle sinne ja päätöksiisi!! En usko, että tuo mies muuttuu miksikään, vaikka lupailisi mitä, joa aiot lähteä. Hetken päästä olisi tilanne taas sama ja tuskinpa haluat olla mikään 2:s nainen?!!!
      Voimahalaus sinne ja tsemppiä!!

    • Mies12323

      Hyvä mies on omalle vaimolleen uskollinen ja eikä pidä muita epämääräisiä suhteita muihin naisiin. Tätä mieltä olen miehenä. Kannatan sitoutumista ja kannatan avioliittoa.

      Naisen pitäisi selvittää, millainen mies hänellä on seurustelu suhteessa.

      • ???

        Olemme tässä yhdessä koneen äärellä. Niinpä luulisi olevan, mutta....... kun yö saapuu, hän aina katoaa netin ääreen,yllättänyt useita kertoja.Otinpa asian puheeksi " TILTIT "otti ja hermostui.Ajattelin vain antaa mennä, jos haluaa...ja on saanut olla aivan rauhassa netissä/ ja millä sivuilla haluaa leikkiä. Aikonaan mekin sitouduimme,paljon keskutelimme/ otimme yhteen. Mutta hän haluaa elää virtuoosi maailmassa, että siitä vain.Ja kaiken lisäksi hän on niin netti piippuvainen. Hänen korvien välissä pitää jokin, osa naksahtaa,ja kenties oivaltaa jotakin


      • muurahaiskarhuke
        ??? kirjoitti:

        Olemme tässä yhdessä koneen äärellä. Niinpä luulisi olevan, mutta....... kun yö saapuu, hän aina katoaa netin ääreen,yllättänyt useita kertoja.Otinpa asian puheeksi " TILTIT "otti ja hermostui.Ajattelin vain antaa mennä, jos haluaa...ja on saanut olla aivan rauhassa netissä/ ja millä sivuilla haluaa leikkiä. Aikonaan mekin sitouduimme,paljon keskutelimme/ otimme yhteen. Mutta hän haluaa elää virtuoosi maailmassa, että siitä vain.Ja kaiken lisäksi hän on niin netti piippuvainen. Hänen korvien välissä pitää jokin, osa naksahtaa,ja kenties oivaltaa jotakin

        Ihan hyvä kommentti mutta tarkoitit varmaan virtuaalimaailmaa kun kirjoitit virtuoosi. Virtuoosi tarkoittaa taituria ja virtuaalimaailman ominaisuuksiin kuuluisi, että se on pelin kaltainen, uppouttava (immersiivinen) yhteisöllinen viestin ilman pelimäistä tavoitteellisuutta ja että keskeistä on läsnäolon tunne yhtaikaa muiden kanssa samassa paikassa.


      • Kokemusta.
        ??? kirjoitti:

        Olemme tässä yhdessä koneen äärellä. Niinpä luulisi olevan, mutta....... kun yö saapuu, hän aina katoaa netin ääreen,yllättänyt useita kertoja.Otinpa asian puheeksi " TILTIT "otti ja hermostui.Ajattelin vain antaa mennä, jos haluaa...ja on saanut olla aivan rauhassa netissä/ ja millä sivuilla haluaa leikkiä. Aikonaan mekin sitouduimme,paljon keskutelimme/ otimme yhteen. Mutta hän haluaa elää virtuoosi maailmassa, että siitä vain.Ja kaiken lisäksi hän on niin netti piippuvainen. Hänen korvien välissä pitää jokin, osa naksahtaa,ja kenties oivaltaa jotakin

        Sinäkin "Paras" sanoja,ei voi kuin nauraa:))


      • Surullinen
        ??? kirjoitti:

        Olemme tässä yhdessä koneen äärellä. Niinpä luulisi olevan, mutta....... kun yö saapuu, hän aina katoaa netin ääreen,yllättänyt useita kertoja.Otinpa asian puheeksi " TILTIT "otti ja hermostui.Ajattelin vain antaa mennä, jos haluaa...ja on saanut olla aivan rauhassa netissä/ ja millä sivuilla haluaa leikkiä. Aikonaan mekin sitouduimme,paljon keskutelimme/ otimme yhteen. Mutta hän haluaa elää virtuoosi maailmassa, että siitä vain.Ja kaiken lisäksi hän on niin netti piippuvainen. Hänen korvien välissä pitää jokin, osa naksahtaa,ja kenties oivaltaa jotakin

        Tiedän tapauksen.Ota vain siideriä,sen jälkeen kaikki menee V..ketuiksi.Ja et tarvi ,kuin pari pari juomaa.
        Pieni kossu lisää,niin avot..Itse en ota mitään päihtyttäviä..Mun on pitänyt poistaa,calleria ,trefit,sekä puhelimesta lähen kaikki naisten
        numerot!!??En etsi mitään toisia suhteita.Tosiaan HÄN riittää minulle.Vain hänen mielikuvitus" laukkaa"Siitä otan "Tiltit" kun jatkuvasti epäilee.Hänen toisen poikansa asioita hoidan.sattuneesta syystä.
        Toisen poikansa kanssa sekä poikien vaimojen kanssa on välit poikki.Ennen kun kirjoitti tuon kiitti
        kuluneesta päivästä.Samoin minä kiitin.Nukuin kun HÄN kirjoitteli tuon.No kestän hänen "purkauksensa"
        Toisinaan menee erittäin hyvin.Kuten pitkät retket kävellen,eväät mukana.Ne kummankin mieleen.
        Olisikohan mustasukkaisuudella jotain tekemistä asiaan?
        ps.En cattaile,hän muutaman kerran....Mutta se siitää.


    • miespänen

      Niin mies kun olen, voisin tähän kommentoida, että tuo ukkos taitaa olla rakastunut tai rakastumassa tähän toiseen naiseen. Hän ei vaan itse uskalla tehdä ratkaisua ja raaski sanoa, että haluaisi nyt pistää teidän suhteenne jäähylle tai ainakin kokeilla suhdetta tuon toisen naisen kanssa.

      Jos rakkautesi miestä kohtaan on suuri, niin voipa olla, että muutaman viikon/kuukauden kuluttua miehesi pyytää palata luoksesi retkeltään. Se hurma kun ei välttämättä arkea kestä... Näin kävi ainakin minulle ja opin, että turha tavoitella jotain, mikä on itse asiassa on jo kotona odottamassa.
      Älä kuitenkaan itse lähde vihreämmän ruohon perään...silloin pelisi on menetetty jos tuon miehen kanssa tahdot elämäsi oikeasti elää..

    • mietteitäni ..

      Eikö ole sanomattakin selvää, että teidän suhteenne ei ole kunnossa. Niin se vain on. Ja jos toinen ei suostu tai halua keskustella asiasta ja muuttaa tilannetta, unohda hänet. Turha se on jäädä odottelemaan, että toinen muuttuu tai muuttaa tapojaan. Hänellä pitää olla oikeasti itsellä halu siihen, jos sitä ei ole,sitä ei voi muuksi muuttaa. Eikä se tavallaan ole edes hänen syynsä. Kaikilla eivät suhteet onnistu kaikkien kanssa ja senhän näkee yleensä sitten vähän ajan päästä. Toista ei myöskään voi omistaa eikä omisteta. Ette vastaa toistenne tarpeita, jos toisen pitää hakea ystävää naisesta.. sitä paitsi siinähän on kuitenkin kyse lopulta jostakin muusta kuin ystävän hausta, eikö vaan..
      Minä sinuna lopettaisin sen jutun, ei tule toimimaan noilla perusteilla varsinkin, kun ne eivät ole yhteisesti sovittuja pelisääntöjä ts sellaisia, jotka sopivat kummallekin.

      Valitettavasti elämässä ei kaikki mene kuten haluaisi..
      Jaksamista ja rohkeutta tehdä elämästä sellainen kuin itse haluaa..

      • p

        Miehesi ei valitettavasti ole kypsä. Minkä ikäisiä olette? Voi myös olla että hän vain vedättää sinua, mutta jonkun tulisi "puhua" hänelle järkeä. Mikäli hän ei muutu, niin suhteellanne ei ole onnellista tulevaisuutta, sinä olet antaja ja hän ottaja. Voimia.


    • b3ll3

      ...on vaikeaa. Uskoin oma mieheni (kaukosuhteessa ollut jo 8kk) uskollisuuteen ja luotin häneen. Olemme olleet yhdessä yli vuoden. Tänään satuin saamaan tietoa hänen uskottomuudesta, yhden illan jutusta. Uskon että avomiehesi pitää vaihtoehdot avoinna vielä. Jos oikeasti olisi panostautunut teihin hän olisi jättänyt tämän "ystävänsä" rauhaan jo kauan sitten. Itse ehkä antaisin miehen mennä näille tapaamisille, silloin ainakin saisi tietää että onko hän niin panostautunut teidän suhteeseen kuten sinä. itse en ole vielä kohdannut miestäni tällä juuri saamalla tiedolla mutta koska en voi luottaa häneen tiedän jo mitä on tehtävä...
      Toivon teille parempaa tulevaisuutta kuin meillä!

    • nähnyt

      Jos olet tosi, mitä en vielä usko. NIIN ette ole vielä sillä tasolla kumpikaan että kannattaisi ajatella mitään avoliitto höpötysta. Kasvakaa vielä "vapailla markkinoilla" molemmat. Aika hoitaa järkeä ja ymmärrystä. Niin se vain menee. Usko tai kokeile.

    • LOTZiii

      eli joo , olen mies 21v humalassa raakastan muitakin naisia

    • MIESPELURI

      NAISET JÄRKI KÄTEEN???!!!???

    • runaway22

      no jos asia on menny tohon malliin,niin unohtaisin sen avioliiton...parisuhteenne alkaa olla aika heikolla pohjlla.rakkaus perutuu kahden ihmisen todelliseen haluamiseen....

    • mustis

      se mies ei rakasta sinua koska haluaa mennä toisen luo,sano sille äijälle että painuu muualle,,onhan noita ukkoja vapaana mistä valita :))

      • mies 37v

        jos lähettelee tekstareta toiselle niin ... tee joko kuten katainen kanervalle eli annat ukolles monoo.

        tai hommat oman tekstari kaverin ....

        Ite en tollasta viittis kattella.

        Joko ollaan tai sitten ei olla.


    • NADJA66

      Ikävä kyllä kuulostaa siltä, että mies haluaa jotain muuta. Kannattaa pohtia todellakin odotatko sitä, että hän löytää haluamansa ja jättää sinut jopa syyttäen, että olet mustasukkainen!

      nimim. kokemusta on

      • jumpula

        Itelläni on vähän samanlainen tilanne. Sain tuossa tietää että mies on leikkinyt useampien naisten kanssa koko tähänastisen yhteiselomme aikana jota on kestänyt useampia vuosia. Kyllähän tuo suoraansanottuna v*tuttaa kun toinen väittää että riitän, mutta selän takana h*oraudutaan kuitenkin koko ajan.

        Rakastan miestäni. Tai ainakin rakastin. Rakensin vain muurin sydämeni ympärille, jonne ei enää yhdelläkään ihmisellä ole mitään asiaa. Sujuu tämä yhteiselo näinkin. Kai.


    • mee puotiin.

      luuletko tosiaan, että joku mies on yksi ns.-avioinen? olet hullu. kun kyttäät miehen tekemisiä, olet tosi suomi-läski-perse-lehmä. säälistä se sinuu nussii, usko vaan olet kyllä itsekkin sen tienyt, mutta haluat sen vaan kieltää. minulla ollut n. 700 nas suhdetta. nyt olen ollut yhden kanssa 2 vuotta, mutta heti jos löytyy siistimpi, joa huutaa kovemmin, oikeissa kohtaa oikeaan aikaan esm. sängyssä, niin vaihdan kyllä.. osata sä haju-vittu muovi dildo. sillä eioo haju-aistia -luulen-

    • lasihelmi,,,,,

      Tuo kahvikutsu kuulostaa pahalta. Tietokone monesti suhteitten rikkomisen syy, sillä täällä voi tutustua niin helopsti. Itse en sallisi miehelleni vastaavaa.
      Mutta, kaverisi meni kanssasi kihloihin, olihan se osoitus sinusta pitämiseen.
      Tosin lyhytkin aika voi muuttaa tilanteen.

      Tuskin kaverisi jättää nettisuhdetta / suhteita, sillä myös ne koukuttaa, tuo jännitystä elämään.

      Ymmärrän että tilanteesi on ahdistava.
      Kaikki riippuu millä mielellä kaverisi on liikkeellä, eli jos hän aikoo tavata naista/ naisia, silloin hän hakee jotakin vaihtelua elämäänsä.

      Yritä virittää keskustelu siitä, onko luottamusta olemassa.
      Toivotan parhainta jatkoa!

      • Stana sentään

        Niin rakas,niin rakas mieheni petti minua kaikin tavon,myös maksullisten kanssa.Nyt hän on äimänkäkenä, että miksi "vahdin" häntä.Kun luottamuksen kerran pettää ja tässä tapauksessa useamman kerran,niin on luottamusta hyvin vaikea takasin saada. Tilanne on vaikea,minulle henkinen helvetti ja varmasti myös rakkaalle miehelleni,
        Hänen pitäisi mielestäni tehdä kaikkensa,että luottamus palautuisi.Lähinnä tämä on jäänyt minun ikäväksi velvoitteeksi.Olenkin jo pitkään eroa harkinnut.Miksi minä kiusaan itseäni?Se on se rakkaus.Toista en pysty muuttamaan,mutta jospa voisin itseni armahtaa...


      • lasihelmi,,,,,
        Stana sentään kirjoitti:

        Niin rakas,niin rakas mieheni petti minua kaikin tavon,myös maksullisten kanssa.Nyt hän on äimänkäkenä, että miksi "vahdin" häntä.Kun luottamuksen kerran pettää ja tässä tapauksessa useamman kerran,niin on luottamusta hyvin vaikea takasin saada. Tilanne on vaikea,minulle henkinen helvetti ja varmasti myös rakkaalle miehelleni,
        Hänen pitäisi mielestäni tehdä kaikkensa,että luottamus palautuisi.Lähinnä tämä on jäänyt minun ikäväksi velvoitteeksi.Olenkin jo pitkään eroa harkinnut.Miksi minä kiusaan itseäni?Se on se rakkaus.Toista en pysty muuttamaan,mutta jospa voisin itseni armahtaa...

        siinä niin käy, että väkisinkin alkaa vahtimaan puolison tekemisiä. Niin se vaan on. Onhan kyseessä oma rakas.
        Niin, miten sen luottamuksen saa takaisin. Ehkäpä ainoastaan sillä, että on "näyttöä siitä", että toinen on parantanut tapansa ja huomioi omaa partneriaan. Ja aika.

        Vaikka puoliso tekeekin katalasti, on silti vaikea erota, se on totta!
        Täytynee kenties käydä sisäistä itsetutkiskelua siitä, voiko unohtaa pettämiset (hirveä sana) vai onko ero sittenkin ainoa ratkaisu.

        Sinua on loukattu julmasti.
        Puntaroi nuo kaksi vaihtoehtoa. Voimia!


    • Hellimummu

      jos avokki ei ymmärrä että sillä on suhde, vaikka tuommoinen, niin pistä pihalle.

    • Ylisipola

      Sellaisia nämä Runosakarit ovat. Menimme naimisiin 2003, vuonna 2004 oma runosakarini alkoi nettailla täällä suomi24:lla, minulle kertoi samoin ystäviä vaan ollaan netissä ei sen kummempaa. Paskat Narsisti hän oli ja alkoi jo silloin uusia verkkoja vetämään kun huomasi minun jo olevan koukussa. Olen ollut rikki jo kaksi vuotta kun ero astui voimaan mutta parempi näin kun katsoa toisen tempauksia.

    • vellu

      ei muuta kun alotat itsekin pitää nettiyhteyksiä
      ja kirjotelee miesten kanssa niitä näitä.

      itse en miehenä hyväksy tuollaista käytöstä
      kummaltakaan osa puolelta,jos ollaan kimpassa.

      ei muuta ,kun pihalle semmonen.

    • zapatti

      mulla kaatu suhde kun nainen oli riippuvainen suomi24 miesten huomioon.

    • inlaav...

      jos toista ihmistä oikeasti rakastaa niin silloin ei halua muita ulkopuolisia suhteita siihen. Niitä ei edes kaipaa. eikä katsele vastakkaista sukupuolta silläsilmällä. niin se vain mee...kokemusta, kun on...Meillä meni miehen kanssa hieman heikosti, kun oltiin toistemme ensimmäisä seurustelukumppaneita. niin alkoi tulla houkutuksia jossain vaiheessa ja lopulta olimme eroamassa pettämisien ja muiden jälkeen. Mutta, kun kuitenkin rakastin miestä ja halusin perhettä niin kovasti niin päätimme koettaa vielä...no lapsi tuli, kihloihin mentiin uudelleen ja nyt kesällä sitten naimisiin. eikä tee mieli katsella vieraisiin pöytiin, niin paljon ukkokultaani rakastan...
      edelleen saan viestejä miehiltä(jotka varattuja, etenkin tältä yhdeltä mieheltä, joka muistelee minua parin kuukauden välein) että mitenkä olisi...neljän vuoden jälkeen, joku vielä jaksaa muistella minua..pöh.

      niinhän se menee, että kun toista rakastaa niin ei ole tarvetta edes katsella muita, no katselen että komea mies, mutta en ajattele sen enempää. Jos kotona kaikki hyvin niin chattaily ei edes kiinnosta...eikä minua kiinnosta baareissakaan käydä, kun ei ole kertakaikkiaan tarvetta, kaikki rakastamisen arvoinen löytyy kotoa..ja aina on ikävä kotia rakkaittensa luo, kun heistä olen erossa...

      ja minkäs tekee jos tansseissa tapaa, jonkun muun uuden ihmisen, kunhan muistaa lopettaa entisen suhteen ennen uuden aloittamista..eikä pidä ketään varalla, jossei se uusi suhde nyt satukkaan onnistumaan...elä hyväksy muita suhteita, niistä et saa kun itsesi surulliseksi...mieti, että onko hän arvoisesi ja alkaako hän keskusteleen kanssasi vakavasti, ilman huutoa ja muita selityksiä, siitää näkee mitä mieltä hän on suhteestanne...onnea...

      • inlaav...

        niin ollaan oltu nyt 12v yhessä...ettei mitään aivan keskenkasvusia olla...


    • Kiemuroita

      Ensinnä sinun täytyy muistaa, ettei toista voi omistaa. Rakastaa voi vain ehdoitta. Kysymys kuuluukin: mitä sinä haluat elämältä? Elätkö myös itsellesi, etkä vain toiselle? Kun on terve itsetunto, suhteet sukulaisiin, ystäviin kunnossa, voit tehdä elämässäsi kauaskantoisia päätöksiä, jotka kantavat eteenpäin. Voit jatkaa omaa elämääsi joko toisen rinnalla tai yksin. En hyväksy pettämistä, jokainen tekee päätöksensä itse.
      Suhdetta on hyvä hoitaa, mutta antaa myös tilaa toiselle. Ole vahva päätöksissäsi. Keskustelkaa asiasta, mutta ole valmis myös kuuntelemaan/kuulemaan toista osapuolta.

    • Kokemusta on!

      Ja heti !! Jos suhteen alussakin avopuolisosi käyttäyy noin kuin kerro niin,,hän tullee varpisi jatkamaan samallalailla tulevaisuudessakin.
      Ja noi netti-viestittely jutut, voi olla tosi kuumiakin,,ei ne ole monestikkaan vain viattomia kirjoituksia mukamas "ystävänä"!! Siellä viesteissä se amor ampuu nuolijaan ja lujaa ;)
      Ja epäilen että,miehes on jo toki nähny tän viesttitely"vain ystävä" naisen,ties kuinka monta kertaa!
      Älä tyttö hyvä oo sinisilmänen!!

    • 2sti jätetty

      Mies herätköön "päiväunestaan" ja miettiköön käyttäytymisensä seuraamuksia ennen kuin on liian myöhäistä. Hylätyksi tulleen tie luottavaksi ihmiseksi on pitkä ja kivulias. Epäluottamus tulee uudelleen ja uudelleen esiin vuosienkin kuluttua kun aloittaa esimerkiksi uuden suhteen. Toivon hartaasti, että puolisollasi on järkeä ja rakkautta niin paljon, että lopettaa leikin sikseen. Jos näin ei ole, niin mieti onko suhteen jatkamisessa tarkoitusta. Itsellesi sanoisin, älä lähde "kostomielessä" samaan omaa arvoasi alentavaan peliin. Olet varmasti sanojesi mukainen 120 % kunnioitettavan arvomaailman omaava ihminen. Toivon sinulle ja teille molemmille voimia kohdata mitä tulevaisuus tuo osaksenne.

      • Mistä näitä läheisyysriippuvaisia naisia tulee? Me ihanat naiset tullaan toimeen ilman holhottavaa ja pettävää miestä... elämää on ... ja rikasta myös ilman näitä narsisti tyyppejä...


      • silmätpyörynköinä

        kävin treffisivuilla ja voi turkanen kuinka paljon siellä olikaan keski-ikäisiä ja nuoria miehiä, kuin kukkoja
        orrella odottelemassa saalistaan, siis loppujen lopuksi nuoria ihmisiä, olin ymmällä, kuinka kipeitä he mahtavatkaan olla ja sitten naisia, kohta pääsevät senssiin, kun orrelle ilmestyvät,
        menekki on varma, tosi vaikeaa on varmaan löytää kunnon miestä nykyaikana, lisäähän on näissä kuva-arkistoissa,
        valtavia määriä myös osanottajina numeroina, siis naisia ja miehiä, naisia aina enemmän,
        ei mikään ihme, että vaikeuksia moisesta tulee niin naisille kuin miehillekin, kuinka kävisi toiminnan
        sulkemisen kanssa, kysyn vaan???????????


    • erwerqwer

      ....taas tekee viestin avauksia..heheh

    • 1706

      Älä jää moiseen suhteeseen. Saat olla satavarma, jotta hän tulee pettämään sinua. Koska olet itse sitoutunut suhteeseenne noinkin varmalla pohjalla ja hän ei näy sitä arvostavan, älä jää siihen suhteeseenne jätesankoksi.
      Jätä hänet, mitä pikemmin sen parempi. Turhaa kiusaat itseäsi. Uskon, että sinulle on jossakin arvoisesi, uskollisen ja sinua kunnioittavan luonteen omaava ihminen.
      Lähde siitä epänormaalista suhteestasi ja käy läpi kunnolla koko avoliittosi ennenkuin lähdet uuteen suhteeseen. Sen jälkeen olet vasta kypsä aloittamman uutta suhdetta.
      Mutta katso, ettei noita kaneja satu enää kohdallesi, sillä on olemassa vielä oikeitakin miehiä, jotka kunnioittaa avo/avioliittoa.
      Nimittäin, minullekkin aikoinaan on tälläisiä kaneja sattunut kohdalla parikin kertaa, mutta päätin, ettei kolmatta tule. Eikä ole tullut. Löysin kunnollisen miehen rinnallani kulkemaan ja tätä yhdessä kulkemista on ollut jo kolmattakymmenettä vuotta.
      Sinulle voimia päästä irti epätyydyttävästä suhteesta.
      Mukavaa kevättä ja kesä odotusta : D

    • healingroom

      Taitaapa epäillä sua siksi että ite on valmis pettämään ja luulee et sinäkin olet.
      Mies vaikuttaa tosi lapselliselta eikä ole sitoutunut suhteeseenne. Katso tosiasioita silmiin.
      Missään nimessä älä hyväksy minkäänlaisia ulkopuolisia suhteita, jos et itse niitä halua! Opetamme itse ihmisille miten meitä saa kohdella, näin sanoo viisaasti esim Dr.Phill, tv-psykologi. Älä asetu kynnysmatoksi jos et halua ihmisten polkevan sua jalkoihinsa ja kävelevän ylitsesi. Sitä saat mihin suostut.

      Jos annat ukon jatkaa touhujaan jatkossa on luvassa sulle vain pettymyksiä ja kärsimystä.
      Siis aivan törkeä sälli: suhde ei voi jatkua jos muhun ei luoteta!" Ei tietenkään luoteta ukkoon joka netissä roikkuu toisten akkojen perässä! Raivostuttava jätkä. Sitte kun yllättäsit hänet rysän päältä sanoisi "suhde ei voi jatkua jos muhun ei luoteta". Siis sun tässä kuuluu sanoa että:" suhde ei jatku kun sinä olet epäluotettava!" Pitää sua ihan tyhmänä!! Älä vain nyt ole!! Mitä vielä kyselet että "onko sen käytös luottamuksen arvoista", tiedät jo vastauksen = ei ole.

      Eräille ihmisille on aivan sama oletko avo- tai avioliitossa heidän kanssansa. Se ei takaa mitään. Uskollisuutta ym on helppo luvata mutta käytännössä sen näkee sitten. Miehet varsinkin on heikkoja tällä alueella, sen olen nähnyt kun kolmen ystävättäreni mihet ovat pettäneet ja niin teki omakin (ex mies, tietysti) aikoinaan. Moni nainen valitsee itse itselleen vuosien kärsimykset pettävän miehen rinnalla. Vaikka kuinka oisit ihana vaimo jne eräillä on vain aivot jalkojen välissä, eikä niitä saa sieltä ylös ei millään.
      Nainen haluaa uskoa parempaan ja luottaa ian uusiin lupauksiin, koska totuuden myöntäminen tekee niin kipeää, tulipa valittua ihan väärä mies, jonninjoutava puheukko, häntäheikki.

      Suosittelen antamaan miehelle tunnin aikaa miettiä miten haluaa elää: Netti-ym naistensa kanssa vai pelkästään sinun kanssasi parisuhteessa johon ei kuulu mitään muita suhteita. Järkevintä olisi heivata heti koko jätkä, koska taipumus tällaiseen tuskin karisee muutoin kuin uskoontulon myötä, Kaikilta ei sittenkään. Meinaan moinen asenne ei niin vaan häviä, kyllä jätkän pitäs nyt mennä syvälle ihteensä, miettiä ja tehdä oikein parannusta, muuttua kerrassaan.

      Ansaitset mielestäni parempaa seuraa, olethan jo kärsinyt edellisissä suhteissasi, miksi kärsisit enää?
      Ero voi tehdä kipeää, mutta edessä oleva jatkuva henkinen hylkääminen miehen jakaessa elämäänsä toisille naisille tulee repimään sinut vielä hajalle. Sitäkö haluat vuosiksi eteenpäin? Valitset itse.

      Hyvää kevättalvea sulle paremmassa seurassa.

    • Panomies, aviossa

      Ei se kellekkä kuulu kuka panee ja ketäkin, jokainen saa panna juuri sen verran mitä haluaa. Hei, sitä sanotaan seksiksi, kaiken maailman analysoijat ja länkyttäjät hankkikaa itsellenne elämä ja antakaa muiden paneksia rauhassa just sen verran kun panettaa. Just joo, joo-joo

      • aika hyvä.. minäkin jäin miettimään.. tiukkis...miksi ei....näinhän se menee


    • Virpi

      Hei!

      Lukemani perustella olet lukenut miehesi sähköposteja ja kännykkää.Se ei ole oikein koska jokaisella ihmisellä on oikeus yksityisyyteen olipa he naimississa tai avoliitossa. Jos miehesi haikailee toisen perään on suhteessanne jotain pielessä ja pahasti.

    • Vadelma-mansikka

      Kenenkään ei pidä suostua mihinkää tuollaiseen. Kenenkään ei tarvitse katsella myösään sitä kuinka suhteen toinen osapuoli "härveltää" muiden kanssa. Tällaisessa tilanteessa tuskin auttaa muu kuin se, että miehelle läväytetään tosiasiat päin naamaa. Kun kerran asutte yhdessä hän myös varmasti tietää missä on ovi. Kerrot suoraan, ettet jaksa enään mitään tällaista ja ettet nä muuta ratkaisua. Se on vaikeaa pysyä lujana kun rakastaa ja haluaisi sen toisen vaan tulevan takaisin, mutta loppujen lopuksi teet palveluksen teille molemmille ja etenkin itsellesi. Kyllä tähän tilanteeseen joku ratkaisu löytyy, sillä näin ei parisuhde toimi. Voimia

      • Kaikki tuo on mielikuvitusta silleen.olen tuo mies ja elämme hyvässä ja lotettavassa suhteessa.
        Kyse on siitä että jos on ollut suomi24 treffeillä vaikka kaksivuotta ja löytääkin sitten elämän kumppani niin kai joku joskus voi kysellä onko vielä vapaa tai mitä kuuluu.Olen soittanut hänelle meidän kotoa puolisoni läsnä ollessa ja pyytänyt molempia juttelemaan asiasta.Kun tämä kuviteltu netti ystäväni sai kuulla että olemme kihloissa hän onnitteli ja oli iloinen puolestamme.Ja nyt hän on tulossa kaupunkiimme käymään koska on ennen asunut täällä hän on minulta vaan kysellyt kaupungin kuulumiset.hän pyysi meitä molempia kahville,ja olisi halunnut onnitella meitä molempia.en itsekkään ole tavannut häntä ja ennenkun aloitimme nykyisen suhteen ja menimme kihloihin olin kertonut puolisolleni että tunnen pienesti sellaisen ihmisen ja ei merkitse mulle sen enempää kun kaveruus on.siis kiitos vaan lynkkaus milipiteistänne mitään sellaista ei ole ollut eikä tule olemaankaan.
        On se vaan kumma kun ei saa tuntea ihmisiä,pian on pettäjän maineessa,voi kun harmittaa.
        Meillä todella menee hyvin tämän kirjoittajan kanssa joka tämän viestiketjun aloitti.
        Ette nyt tiedä mitä kommentoitte.
        Tämä kuviteltu nettiystäväni on pyytänyt meitä molempia vaikka tuttava piiriinsä ja nänkin seurustelee.
        He voisivat soitella vaikka asiasta keskenään ja tietävät toistensa numerotkin ja välimatkaa on 300km ja ikäeroamme 10 votta tämän kuvitellun ystäväni kanssa.
        Voi kun toiseen voisi luottaa ja voisi keskittyä rakentamaan suhdetta ja keskittyä siihen.
        Olen joskus ajatellut mm näitten ongelmien kanssa että nettitreffien sijaan olisi varmaan paras löytää rakkautta suoraan elämässä niin tälläiset jäisi pois ja alku olisi ns netti vapaa.
        Jos on joskus kirjoitellut ,vuosia joskus jonkin kanssa vaikka ilmoista ja elämästä yleensä kai sellainen tilanne tulla joskus muutoinkin onko se pettämistä ja jos elämä on muuttunut sitä pitää tietysti kunnioittaa kun nytkin,ns nettiystäväni on pyytänyt meitä molempia kahville ja piste.


      • Miehelleni
        reiska62 kirjoitti:

        Kaikki tuo on mielikuvitusta silleen.olen tuo mies ja elämme hyvässä ja lotettavassa suhteessa.
        Kyse on siitä että jos on ollut suomi24 treffeillä vaikka kaksivuotta ja löytääkin sitten elämän kumppani niin kai joku joskus voi kysellä onko vielä vapaa tai mitä kuuluu.Olen soittanut hänelle meidän kotoa puolisoni läsnä ollessa ja pyytänyt molempia juttelemaan asiasta.Kun tämä kuviteltu netti ystäväni sai kuulla että olemme kihloissa hän onnitteli ja oli iloinen puolestamme.Ja nyt hän on tulossa kaupunkiimme käymään koska on ennen asunut täällä hän on minulta vaan kysellyt kaupungin kuulumiset.hän pyysi meitä molempia kahville,ja olisi halunnut onnitella meitä molempia.en itsekkään ole tavannut häntä ja ennenkun aloitimme nykyisen suhteen ja menimme kihloihin olin kertonut puolisolleni että tunnen pienesti sellaisen ihmisen ja ei merkitse mulle sen enempää kun kaveruus on.siis kiitos vaan lynkkaus milipiteistänne mitään sellaista ei ole ollut eikä tule olemaankaan.
        On se vaan kumma kun ei saa tuntea ihmisiä,pian on pettäjän maineessa,voi kun harmittaa.
        Meillä todella menee hyvin tämän kirjoittajan kanssa joka tämän viestiketjun aloitti.
        Ette nyt tiedä mitä kommentoitte.
        Tämä kuviteltu nettiystäväni on pyytänyt meitä molempia vaikka tuttava piiriinsä ja nänkin seurustelee.
        He voisivat soitella vaikka asiasta keskenään ja tietävät toistensa numerotkin ja välimatkaa on 300km ja ikäeroamme 10 votta tämän kuvitellun ystäväni kanssa.
        Voi kun toiseen voisi luottaa ja voisi keskittyä rakentamaan suhdetta ja keskittyä siihen.
        Olen joskus ajatellut mm näitten ongelmien kanssa että nettitreffien sijaan olisi varmaan paras löytää rakkautta suoraan elämässä niin tälläiset jäisi pois ja alku olisi ns netti vapaa.
        Jos on joskus kirjoitellut ,vuosia joskus jonkin kanssa vaikka ilmoista ja elämästä yleensä kai sellainen tilanne tulla joskus muutoinkin onko se pettämistä ja jos elämä on muuttunut sitä pitää tietysti kunnioittaa kun nytkin,ns nettiystäväni on pyytänyt meitä molempia kahville ja piste.

        Reiskalle, sanoit: !Olen joskus ajatellut mm näitten ongelmien kanssa että nettitreffien sijaan olisi varmaan paras löytää rakkautta suoraan elämässä niin tälläiset jäisi pois ja alku olisi ns netti vapaa." Olen usein miettinyt, että oisipa vielä asiat kuin oli ennen. Heikoimmille netti on huono asia, sieltä voi löytää mitä vain ja usein se voi houkutella kielletylle polulle. Itse myös joskus löysin muka onneni netistä, tosin se osoittautui väärennetyksi rakkaudeksi. Nyt kun löysin rakkauden livestä, niin pelkään että hän on joutunut netin koukkuun. Kenties on aina selallut netissä tiettyjä sivuja silti se loukkaa minua, nyt kun tiedän asian. Niin kauan olen rauhallinen, kun tiedän, ettei hän etsi seuraa netin kautta. Mutta jos niin käy, niin sitten en ole hänen arvoisensa enkä sitä sitten murehdi. Elämä on. "Älä tee toiselle sitä, mitä et halua itsellesi tehtävän" se on mottoni ja sitä olen noudattanut.


    • Pää pyörällä

      No niin, mitä sitten tehdä, jos vaimo on jo muutama vuosi sitten itselleen ja minulle uskotellut, ettei hänellä ole vaihteistovuosien jälkeen minkäänlaista mielenkiintoa seksihommiin. Sanoi kyllä, että hoitelee kyllä "velvollisuudet", mutta puoleen vuoteen ei ole ollut minkäänlaista aktiivisuutta eikä edes ole jostain syystä ollut edes tilaisuutta. Lisäksi ovat järjestelyt eläkevuosia varten menossa, mutta minä haluaisin elää myös tätä päivää. Minä olen löytänyt seksikumppaneita ihan riittävästi, kun asutaan kahdella paikkakunnalla viikot ja joskus viikonloputkin. Valitettavasti jotkut näistä kumppaneista ovat ruvenneet suunnittelemaan yhteistä tulevaisuuttakin, jolloin on pitänyt viheltää peli poikki ja etsiä uusi partneri. Tietenkin tulee kysymys, olenko minä se kusetettu puolisko. Ainakin olen se puolisko, joka tuntee katumusta jokaisen tapauksen kohdalla, koska kuitenkin on tullut luvattua molemmin puolin elää yhteistä elämää. Muuten, ihan halukkaita rouvia, nuorempia sekä vanhempia kuin vaimo, on löytynyt useita. En vain voi ruveta mihinkään, vaan pitää todeta, että on naimisissa, mutta vaimoa ei ole...Vaikka haluaisi pelkästään oman vaimon kanssa olla ja elää normaalia avioelämää kaikkine siihen kuuluvine asioineen..Minulle elämä ei vielä ole edes sänkyasioiden kohdalla loppunut.

      • ~ Poika.

        No kysy mikä sillä on vialla? Jos saat tietää että hänellä on netti-suhde, niin jätä hänet vain oman onnensa nojaan! Omapa vikansa... Jos ei suostu lähtemään, tai kieltää tapahtuman... Pakota lähtemään: Ota johdot pois, sammuta tietokone, jos ei vieläkään, niin kutsu toki poliisi! Jos on hyvä itse-tunto, turha on pelätä!


    • gspdågksåpg

      se.

    • molo12

      Sanotaan, että vanhassa vara parempi.. kun vanha suola alkaa janottaa, ALKAA himot jytkyttää! Mutta eihän avoliitossa voikaan olla uskollisuutta. Eihän avoliitto ole vaioliitto. Sehän on avo! eli ovet on auki lähteä lätkimään milloin haluu. Jos mies haluu tekstailla, se haluu myös sextailla. Miehn ominaisuus onkin , että se ihastuu viiteen naiseen samanaikaisesti! REPIKÄÄ SIITÄ PELIHOUSUNNE!

    • Ehdota miehelle, että tapaatte YHDESSÄ tämän hänen ns. ystävänsä. Jos sellainen ei tule kyseeseen, niin antaa miehen mennä menojaan tai sitten hänen pitää jättää kyseinen henkilö tapaamatta. Jos voitte kolmisin tavata, niin silloin lienee aika "turvallinen pohja" sille, että kyseessä olisi vain ystävä. Luottamuksen pitää toimia molempiin suuntiin. Se ei ole yksisuuntainen tie. Ja jos kerran saa mennä vieraisiin, niin silloin kai se on aina luvallista....... or not!!

    • marjanne

      Jätä mies jos ei lopeta netti/txt.tuttavuutta! Mikäli hän empii ja syyllistää sinua on kyseessä narsistinen persoonallisuus. Tiedän että hänen laisensa jättäminen on vaikeaa mutta mieti tarkkaan mitä haluat elämältäsi.

    • Moi.
      Anteeks kun sanon näin suoraan,mut sun ns.avosiippa on narsisti luonteeltaan,joka tuntuu kaipaavan huomiota,ja mikä pahinta,sitoa sut myös omilla ehdoillaan.Oo rohkea ja irtaudu hänestä pian.Kyl maailmassa on muitakin miehiä.Ei kenenkään tartte seurata avomiehen pettämisiä ja nettisuhteita.
      Tsemppiä sulle saman kokeneelta mieheltä.Erosin itse samoista syistä vuoden alusta ja olin sentään jo 20 vuotta avoliitossa ja meillä on 2 lasta,tosin jo teinejä nyt.
      Tsemppiä ja jaksamista.

    • Tääl joku sano ettei avoliitto oo avioliitto,sorde vaan hemmot.Avoliitto rinnastetaan avioliittoon,ja kun sen liiton teet,pätee samat ehdot,uskollisuus ja toisen huomioon ottaminen yms.

    • dragm

      Kaiken netti deittailun päämäärä ei tarvitse olla tapaaminen. Ihminen voi netistä hakea samanhenkisiä ystäviä kuin itse on eikä mitään sexiä. Toki näitäkin on .
      Itse olen netissä viettänyt aikaa syystä että naisystäväni ei ymmärrä harrastustani (drag). Tietää mutta tavallaan ei hyväksy. Hän jopa minulle sanonut että katso netistä samanhenkisiä ystäviä.
      Tämä sellainen asia että baarissa tuskin voi tuntemattomalle naiselle sanoa hei olen mekkoileva :)

    • Lopeta suhde ajoissa ennenkuin on lapsia. Itse olin naimisissa 22v miehen kanssa, joka oli sairaalloisen mustasukkainen ja loppujen lopuksi itsellään oli sitä sun tätä. Hän tiesi, miten helppoa on pettää, joten kielsi minua jopa yöpymästä hotellissa työmatkoillani. En siis voinut mennä mihinkään enkä ottaa osaa kodin ulkopuoliseen elämään. En käynyt avioliiton aikana kertaakaan yksin ulkona. Jos miehelläsi on nettisuhde, se on ihan yhtä tunteita sitova juttu kuin mikä muu tahansa suhde. Se pönkittää miehesi egoa, että joku on kiinnostunut hänestä. Älä hyvänen aika suostu tuohon. Minulla on kolme lasta, jotka näkivät sen kaiken henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn. Ja olen onnellinen, että lähdin siitä. Sinä ansaitset parempaa mutta ymmärrän, miten helppoa tuohon on suostua, kun itsellä on tunteet. Sitä antaa miehen tehdä mitä vaan ja mies tietää sen. Minun mieheni ei koskaan uskonut, että jättäisin hänet. He ovat niin varmoja itsestään - nuo narsistit.
      Lue kirja "Voiko nainen rakastaa liikaa" ensi aluksi. Saatat löytää siitä monta auttavaa asiaa. Lue myös kirja "Jätä se!" Se on kevyesti kirjoitettu, mutta minuun kolahti. Tutustu sitten Narsistien tuki ry:n sivuille. Siellä on hurjasti materiaalia, jotka saattaa auttaa sinua. Luulenpa, että tämäkin mies on samanlainen kuin edelliset suhteesi.
      Kaikkea hyvää sinulle.

    • XXXXXXXX

      Mene hoitoon ja ÄKKIÄ !!!

    • Sakuli2

      Ihmettelen miksi suuriosa naisista valittaa ettei kunnon vastuunkantavia miehiä löydy. Pettävät joka välissä. Kerroin aikaisemmin päinvastaisesta kokemuksestani, et kyllä naisetkin osaa.. Olen ollut tuolla 24:n treffi palstalla.Näyttäisi ettei sielläkään olla tosissaan sen parisuhteen kanssa.Jos siellä olet tositarkoituksella hakemassa seuraa. Eipä ole tullut yhtään vastausta.. Se niistä naista..Oikeaan parisuhteeseen haluavia naisia näyttäis niillä palstoilla olevan aika vähän, siihen nähden mitä niitä ilmoituksia siellä on.Sit on niitä joilla mitä kummallisimpia vaatimuksia partneriltaan. Tietää jo etukäteen ettei sellaisen naisen kanssa tule juttuun, se kuvastaa jo etukäteen ettei vakisuhdetta olla hakemassa kuitenkaan. Kariutuu varmasti muutaman vuoden sisällä. Ovat niitä äkkiä kyllästyviä vastuuntunnottomia naisia jotka hakevat kohta jo uutta suhdetta kun tulee se normaali arki vastaan. Parisuhde vaatii kokoajan huoltoa ja toisen molemminpuolista huomioimista, jotta suhde pelaa. Asia on vain niin et kaikkia ihmisiä ei ole luotu parisuhteeseen, turha sitä on silloin jatkaa, suhde ei tule toimimaan mitä todennäköisimmällä varmuudella koskaan. Parisuhteen onnistumisella vastuu on aina molemmilla osapuolilla. Olen oppinut sen ettei yksin kannata sitä vastuuta ottaa ja yrittää vuosia josko suhde alkaisi pelaamaan. Kyllähän sitä kaikkensa aluksi yrittää.jos toinenkin vielä kertoo kaikenlaista positiivista asian suhteen jotka kuitenkin osoittauu valheeksi. Suhde voi perustua vuosia valheelle joka on sitten monelle täysi shokki kun ne valheet paljastuu. Se on tosi raskasta sille osapuolelle joka on antanut kaikkensa suhteen eteen.Vielä toisen syrjähypyjenkin jälkeen.Ilmeisesti se syrjähyppyjen tarve on verissä eikä siitä pääse eroon jos sille tielle lähtee.Oli sitten kysymys miehestä tai naisesta.Ennenkuin pettämään lähtee olisi hyvä miettiä miksi sen teen ja mitä seurauksia ja kärsimyksiä se tuo toiselle osapuolelle. Näistä asioista voisi kirjoittaa vaikka romaanin sekä miestan että naisten valheista.. Mutta uskon silti vielä pitkäaikaiseen toimivaan parisuhteeseen kunhan sellainen tapaus osuu kohdalle. Vastuullisia miehiä ja naisia löytyy varmasti. Pitää olla henkisesti kypsä suhteeseen jottei se liiallinen mustasukkaisuuskaan pilaa suhdetta.

    • jdfhksh

      Tapaatte kolmistaan. Se on avointa ja selkeää.

    • avoman58

      Jos olet 120% suhteessa niin ahdistat kaverisi siihen pisteeseen että lähtee meneen ... itsellä kokemusta avossa jo 30 vuotta......anna tilaa mutta pistä selvä raja asioihin sanot että kun on noin hyvä ystävä niin kutsutaan kahville.... kyllä se siitä....
      Ulkopuoliset suhteet on kuin vesivahinko leviiää salakavalasti.....ja äkki on peli pelattu...varmistele ettet häviä omaisuuttasi eli valuutat omaan jemmaan jos sattuu meneen huonosti , on sitten paljon helpompi rakentaa elämä uudestaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe