Onko näin. nettipoliisi kertoo sivuilla http://www.nettipoliisi.eu/?p=4909
Seinäjoella autohuijareita
14
3415
Vastaukset
- Dokuja
Ei kai tuollaisiin ilmoituksiin tänäpäivänä kukaan lankea.
- Fordin ostajat
Jopa jokapäiväisten ravinnon myyjissä, eli joka lähtöön löytyy myyjiä.
Itse olemme ostaneet Kyseisestä liikkeestä vaihtoauton ja olemme todella tyytyväisiä olleet.
Liekö sattumus, että saimme hyvän käytetyn ha - Nixnaxmax
Fordin ostajat kirjoitti:
Jopa jokapäiväisten ravinnon myyjissä, eli joka lähtöön löytyy myyjiä.
Itse olemme ostaneet Kyseisestä liikkeestä vaihtoauton ja olemme todella tyytyväisiä olleet.
Liekö sattumus, että saimme hyvän käytetyn haEi käy ilmi tekstistä.
Mäkin oon ostanu sitä ja tätä, mutta oon senverran tolkus että muista, jos niistä kirjotan.
- harmistunut
autokorjaamoita. Minkälaisia sorkkijoita ja opettelevia saa olla autokorjaamo yrittäjinä. Viet auton korjattavaksi yhdestä viasta ja se korjataan, mutta samantien syntyy uusia vikoja. Minun mielestä myös vaihdetut vialliset osat pitäisi antaa asiakkaalle nähtäväksi, nyt saa maksaa ison laskun vaihdetuista osista joita kuulemma on autoon laitettu. Paras olla mukana korjaustapahtumassa, ettei tule huijatuksi niin työtunneissa kuin osissakin.
Mistä korjaamosta olette saaneet luotettavaa palvelua??
Muutin hiljan paikkakunnalle, joten kokemusta ei ole.- YLÄMUMMO*
Ensinnä kukaan ei halua omalle työmaallensa toljottajaa. 2. Kerropa mitä liikaa on autoosi laitettu.
Korjauksille on ohjeajat. Eukäteen saat tietää melko tarkasti mitä ja miksi.
Voit sopia ns. yllätyskulusta soitettavan ja sopia, onko se mielestäsi ok. ja tarpeen.
Itse sain kaltaiseltasi toiveen, että katsastuksessa hylätty autonsa tarvisi uuden katalysaattorin.
Oli markka-aika. Katalysaattori merkkiliikkeessä yli 4.000 mk. Sijainti heti pakosarjan jatkeena ja ei mahdollista korvata siihen tilaan tarvikemallilla, jonka sai 600 mk.
Erään Tero nimisen korjaamonomistajan toimesta katin mentävä pala pois itse putkesta ja tarvikekatti sinne missä on tilaa aikaa oli mennyt kovin vähän asennukseen.
Mutta auto oli hylätty myös iskunvaimentimien takia. Jarrujen takia jne.
Kaikki oli lopulta kunnossa - korjattu uusilla osilla -auto katsasttettuna ja lasku koko höskästä reilu puolet
originaali-katin hinnasta.
Omistajalle olin luvannut hoitaa auton kuntoon osineen. No hyvä. Sain seuraavaksi kysymyksen, kuinka voisin rahoittaa tämän, koska olin laskut maksanut. Joopa joo...
Kyseisessä korjaamossa on kai noin 20 autopaikkaa. Jos kaltaisiasi oli katselemassa työntekoa olisi
paikalla paljon väkeä. Gynekologin viereen työntekoaan seuraamaan vois olla myös tunkua
Tunnen lukuisan joukon korjaamojen omistajia eikä tänäpäivänä kukaan asenna yhtään turhaa osaa.
Usein he ajattelevat enemmän liikenneturvallisuutta ja myös asiakkaan etua. kuin itse autojen omistajat. - Ratsuni riisseli
YLÄMUMMO* kirjoitti:
Ensinnä kukaan ei halua omalle työmaallensa toljottajaa. 2. Kerropa mitä liikaa on autoosi laitettu.
Korjauksille on ohjeajat. Eukäteen saat tietää melko tarkasti mitä ja miksi.
Voit sopia ns. yllätyskulusta soitettavan ja sopia, onko se mielestäsi ok. ja tarpeen.
Itse sain kaltaiseltasi toiveen, että katsastuksessa hylätty autonsa tarvisi uuden katalysaattorin.
Oli markka-aika. Katalysaattori merkkiliikkeessä yli 4.000 mk. Sijainti heti pakosarjan jatkeena ja ei mahdollista korvata siihen tilaan tarvikemallilla, jonka sai 600 mk.
Erään Tero nimisen korjaamonomistajan toimesta katin mentävä pala pois itse putkesta ja tarvikekatti sinne missä on tilaa aikaa oli mennyt kovin vähän asennukseen.
Mutta auto oli hylätty myös iskunvaimentimien takia. Jarrujen takia jne.
Kaikki oli lopulta kunnossa - korjattu uusilla osilla -auto katsasttettuna ja lasku koko höskästä reilu puolet
originaali-katin hinnasta.
Omistajalle olin luvannut hoitaa auton kuntoon osineen. No hyvä. Sain seuraavaksi kysymyksen, kuinka voisin rahoittaa tämän, koska olin laskut maksanut. Joopa joo...
Kyseisessä korjaamossa on kai noin 20 autopaikkaa. Jos kaltaisiasi oli katselemassa työntekoa olisi
paikalla paljon väkeä. Gynekologin viereen työntekoaan seuraamaan vois olla myös tunkua
Tunnen lukuisan joukon korjaamojen omistajia eikä tänäpäivänä kukaan asenna yhtään turhaa osaa.
Usein he ajattelevat enemmän liikenneturvallisuutta ja myös asiakkaan etua. kuin itse autojen omistajat.Jos ei ihan riiheen vie autoaan korjattavaksi, niin kyllä saa ok kohtelun.
Nyt on testerien yms. hinnat sellaiset, että pakko hoitaa hommansa. Ja niiden käyttöön on myös kouluttauduttava.
Näppituntumalla, ei mustia lootia korjailla.
Varaosat tarvikeosina ovat pääsääntöisesti samojen valmistajien tekemiä, kuin autotehtaidenkin logoilla varustetut.
Eli ei autotehtaat tee moniakaan osia itse. Kokoavat muiden tekemiä.
Esimerkkinä ZF, TRW, Fuller, Valeo valmistajina monille..
Ja autoa ostaessaan kannattaa kysellä niitä työkseen korjaavilta, mitä maksaa ajovalon vaihto. Tuoreeseen Volvoon osaat itse vaihtaa. Desingntuotteet on satasen yläpuolella, koska pitää purkaa niin paljo.
Vaikkapa nykyinen Audi; jakoremmin vaihto vaatii melkein päivän työn eli purkua ja kasaamista.
Ennen satasen. Nyt tonnin tai yli.
Vinkkejä saa myös Saksalaisen ADAC'in vikatilastoista. Tai Googlettamalla useastakin paikasta.
Kun kysyttiin korjaamoita, niin edellä jo Tulikin Tero mainituksi. Hyvää ja edullista palvelua myös pikkupajasta samalta Rengastieltä Harrilta.
Jos omistat Diesel-auton jossa koneessaq ongelmaa niin Seinäjoen Moottorityöllä tosi pitkä kokemus ja osaavat hommansa muussakin asiassa. - läkkyri evp
Ratsuni riisseli kirjoitti:
Jos ei ihan riiheen vie autoaan korjattavaksi, niin kyllä saa ok kohtelun.
Nyt on testerien yms. hinnat sellaiset, että pakko hoitaa hommansa. Ja niiden käyttöön on myös kouluttauduttava.
Näppituntumalla, ei mustia lootia korjailla.
Varaosat tarvikeosina ovat pääsääntöisesti samojen valmistajien tekemiä, kuin autotehtaidenkin logoilla varustetut.
Eli ei autotehtaat tee moniakaan osia itse. Kokoavat muiden tekemiä.
Esimerkkinä ZF, TRW, Fuller, Valeo valmistajina monille..
Ja autoa ostaessaan kannattaa kysellä niitä työkseen korjaavilta, mitä maksaa ajovalon vaihto. Tuoreeseen Volvoon osaat itse vaihtaa. Desingntuotteet on satasen yläpuolella, koska pitää purkaa niin paljo.
Vaikkapa nykyinen Audi; jakoremmin vaihto vaatii melkein päivän työn eli purkua ja kasaamista.
Ennen satasen. Nyt tonnin tai yli.
Vinkkejä saa myös Saksalaisen ADAC'in vikatilastoista. Tai Googlettamalla useastakin paikasta.
Kun kysyttiin korjaamoita, niin edellä jo Tulikin Tero mainituksi. Hyvää ja edullista palvelua myös pikkupajasta samalta Rengastieltä Harrilta.
Jos omistat Diesel-auton jossa koneessaq ongelmaa niin Seinäjoen Moottorityöllä tosi pitkä kokemus ja osaavat hommansa muussakin asiassa.Ei ny oikeen tainnu mntkaa auttaa tuo etunimillä peluu. rengastiellä ei oo nuolla nimillä ku firmat mäntykosken Terolla ja eikö se oo se Peräsalo Harri siinä Entisen vilikin ratis.
taitaa mäntykoskella olla vakuutusvirmojen pellihommat isoommat ku koneremppat. - ympäristomiäs
Voi kuule ystävä hyvä, kuinka heitit hyvän ajatuksen=rikkinääset vaihdetut osat asiakkaalle-----ainut mikä jäi pois tekstistä oli poisvietäväksi.
Ne ovat ongelmajätettä ja on hienoa, jos viet ne ja saat tottakai muidenkin osia poisvietäväksi. Onko se sieläpäin etappi vai mikä.
Me täälä sarankilsan pääs seinäjoesta annamma kuorma-automiehelle, jollon montto ja kaivuukonet vieöö kuusakoskehen tai montulle.... - Terveiset suupohjas
Kiriootat jotta kun korjattu autoas niin samas syntyy uusia vikoja. Ei ne viat synny nosturilla olles.
Kun auto on nostettu ylös näkyy sellaista mitä et itte talvi-ekkä muullakaa kelillä konttien kattelisi.
Ammattimies kokeilee onko ohjauslaittees välijää. Onko vetonivelen kummi rikki tai onko jarruneste tms vuotoja. Etukäteen korjaaminen alkaneelle vialle säästää. Vaikka ny vetonivelen kummin vaihto iliman itte nivelen vaihtotarvetta jos tehdän aijoos.
On viisampi ne samalla korjailla kun käyttää asiakas vaikkapa katsastuskonttorilla toteamas saman minkä asentaja huomaa jo heti korjuun yhteyres.
Jos ihminen käy töis niin mitäs se maksaa tulla silloon tällöön joka vika erikseen laitattamaan.
Kallistahan täs maas on kaikki>korjauttajanki aika ???
Arvaappa palijoko korjaamon koneisto kaikkinensa maksaa. Kioski ei tartte oluenmyyntiin ku pienen kopin ja kukaa ei valita sen hinnasta ja ylläpitokuluki on hiukann erilaanen kun korjauspajas. - Volvoittaja
Terveiset suupohjas kirjoitti:
Kiriootat jotta kun korjattu autoas niin samas syntyy uusia vikoja. Ei ne viat synny nosturilla olles.
Kun auto on nostettu ylös näkyy sellaista mitä et itte talvi-ekkä muullakaa kelillä konttien kattelisi.
Ammattimies kokeilee onko ohjauslaittees välijää. Onko vetonivelen kummi rikki tai onko jarruneste tms vuotoja. Etukäteen korjaaminen alkaneelle vialle säästää. Vaikka ny vetonivelen kummin vaihto iliman itte nivelen vaihtotarvetta jos tehdän aijoos.
On viisampi ne samalla korjailla kun käyttää asiakas vaikkapa katsastuskonttorilla toteamas saman minkä asentaja huomaa jo heti korjuun yhteyres.
Jos ihminen käy töis niin mitäs se maksaa tulla silloon tällöön joka vika erikseen laitattamaan.
Kallistahan täs maas on kaikki>korjauttajanki aika ???
Arvaappa palijoko korjaamon koneisto kaikkinensa maksaa. Kioski ei tartte oluenmyyntiin ku pienen kopin ja kukaa ei valita sen hinnasta ja ylläpitokuluki on hiukann erilaanen kun korjauspajas.Kun jossakin vaiheessa koittaa kuitenki kesä niin missä voi täytättää ilmastointilaitteen sillä mitä sinne laitetaan.
Kun ostin ruotsista autoni sanoi myyjä sen olevan kunnossa mutta oliko se dålig kyla tai jotakin, että pitää täyttää systeemi.
Mitä sellainen mahtaapi maksaa ja onko Seinäjoella paikkoja joissa onnistuu? - Hrrrr
Volvoittaja kirjoitti:
Kun jossakin vaiheessa koittaa kuitenki kesä niin missä voi täytättää ilmastointilaitteen sillä mitä sinne laitetaan.
Kun ostin ruotsista autoni sanoi myyjä sen olevan kunnossa mutta oliko se dålig kyla tai jotakin, että pitää täyttää systeemi.
Mitä sellainen mahtaapi maksaa ja onko Seinäjoella paikkoja joissa onnistuu?Eräälle tutulle oli viimesuvena Nurmosta Rintamäki täyttänyt ja oli alkanu heti pelaamaan.
Hinta jotakin satasen paikka ja täyttö orotelles.
Kai niitä täyttää moni muuki. - R6-ja lähtöö
Hrrrr kirjoitti:
Eräälle tutulle oli viimesuvena Nurmosta Rintamäki täyttänyt ja oli alkanu heti pelaamaan.
Hinta jotakin satasen paikka ja täyttö orotelles.
Kai niitä täyttää moni muuki.Autotallitäyttäjät poistuu.
Eli kiitos eu.Taas yks hinta nousoo, eli kurssitoristuksia ja kai lupiaki. Oli jo 2009 uutinen...
On perseestä, jos ei voi halavalla huollatta jottei mee takuut.
V...tuun koko eu. - mielipiteitä toivota
R6-ja lähtöö kirjoitti:
Autotallitäyttäjät poistuu.
Eli kiitos eu.Taas yks hinta nousoo, eli kurssitoristuksia ja kai lupiaki. Oli jo 2009 uutinen...
On perseestä, jos ei voi halavalla huollatta jottei mee takuut.
V...tuun koko eu.Pitääkö maksaa jos korjaaja ei osaa korjata vikaa. Mulle kävi niin vein auton korjattavaksi, lupasivat korjata, sitten ilmoittivat kolmen päivän päästä, etteivät osaa korjata. Lasku oli useita satoja siitä auton nyysimisestä, olin vihainen mikseivät heti ilmoittaneet etteivät osaa. Vein merkkiliikkeeseen, auto tuli tunnissa kuntoon. Siis vian ihmettelystä ja opettelusta pitää maksaa, ei käy mun järkeen. Otan yhteyttä kuluttajansuojaan.
- Wikiwinkkari
mielipiteitä toivota kirjoitti:
Pitääkö maksaa jos korjaaja ei osaa korjata vikaa. Mulle kävi niin vein auton korjattavaksi, lupasivat korjata, sitten ilmoittivat kolmen päivän päästä, etteivät osaa korjata. Lasku oli useita satoja siitä auton nyysimisestä, olin vihainen mikseivät heti ilmoittaneet etteivät osaa. Vein merkkiliikkeeseen, auto tuli tunnissa kuntoon. Siis vian ihmettelystä ja opettelusta pitää maksaa, ei käy mun järkeen. Otan yhteyttä kuluttajansuojaan.
Kerrotko ensin minkälainen on ollut vika, jota ei ole kolmessa päivässä osattu korjata ja silti perusteettomasti (lue laittomasti) veloitettu.
Jos tarina on tosi valota vahän tiedän antaa vinkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332