Täällä keskustellaan siis koulutappeluista.
Olen siis seitsemännellä luokalla. 6-luokkalaisia tulee aina tiistaisin yläasteelle puutyötunnille. Noh, menin sitten välitunnilla juttelemaan yhdelle kuutosluokkalaiselle tutulleni. Noh, hänen vieressään on sitten joku toinenkin kuutosluokkalainen, joka sanoo minulle "Katos, homohan se siinä". Otan vittuilun ihan rennosti ja sanon vain "Anteeksi, mitä sanoit?". Noh, tämän jälkeen tämä tyyppi alkaa sanomaan jotain, että näytän todella rumalta ja minun pitäisi katsoa peiliin. Siihen sanon vaan, että oletkohan itse katsonut ja onko sinulla edes sellaista. Noh, tyyppi heittää repun selästään, nostaa nyrkit pystyyn ja huutaa "Haluutsä oikeesti turpaan?" Tämän jälkeen hän lyö pari kertaa. Lyön takaisin muutaman kerran, kunnes välkkävalvoja tulee keskeyttämään tappelun ja vie meidät rehtorin kansliaan. Noh, tämä tyyppi väittää että minä aloitin ja opettajat tietenkin uskovat häntä. Tämä tyyppi on muuten minua vanhempi, vaikka onkin vasta kutosella. Jäänyt luokalleen muutaman kerran tai jotain.
Noh, seuraavalla välitunnilla puutyön opettaja pyytää minut luokkaan ja vetää hirveät raget hullunkiilto silmissään tyyliin "Voi hemmetti, arvaa onko noilla kutosluokkalaisilla kivaa kun joku lahopää tulee haastamaan riitaa välkällä? Tajuutsä, että se ei oo yhtään kivaa?". Noh, yritän sille sitten selitellä, että hän sen aloitti, mutta tämä opettaja vain huutaa minulle, että "Älä mussuta, mä tiedän, että sä alotit sen!".
Ihan sama joku vitun 10 sek tappelu, mutta vituttaa kuinka epäreilusti opettajat kohtelevat. En saanut kuitenkaan muuta rangaistusta, kuin viestin vanhemmille sen Helmi-systeemin kautta.
Koulutappelu
30
4268
Vastaukset
- C-Metric Time
Sun pitää ajaa omaa asiaasi päättäväisemmin. Jos sinua syytetään aiheettomasti niin älä jätä sitä siihen vaan mene uudestaan kyseisten opettajien juttusille ja esitä näkökantasi selvästi ja hitaasti puhuen kuin puhuisit jälkeenjääneelle. Tiedän kyllä maikat, ne jotka eivät ole laholatvaisia ja kuuntele vain itseään, ovat selkäänpuukottajia jotka muotoilevat omista olettamuksistaan totuuksia ja edelleen juoruja... Jos sinua ärsyttää edelleen tuo juttu tai sinua syytetään uudestaan kun on kerran tullut tavaksi niin selitä koko juttu vanhemmillesi ja vaadi nimesi puhdistamista ja että he laittavat jonkin viestin luokanvalvojalle tai diktaattorille itselleen. Jos taas koet spontaanin väkivallan uhaksi, liity paikalliseen karate-seuraan, harjoittele pari vuotta erittäin aktiivisesti, jonka jälkeen voit mennä ystävällisesti ja rakentavalla mielellä keskustelemaan uhkaajan kanssa. Itse ainakin pelkään eniten ihmisiä jotka ovat lukeneet vain yhden kirjan.
- Soheir._So
En voi tietää tilannetta tarkkaan, joten saattaa mennä ohi... Mutta iste en olisi (yläasteella, ala-asteella ehkä;))
lyöny ollenkaa takaisin, tyypillä on selvästi pahoja asenneongelmia,mutta noitahan löytyy joka koulusta. Tuskin tollasesta suun soitosta kannattaa korvaansa letkauttaa, kun alkaa itseäänkin vain ottaan päähän entistä enemmän.
Toi "Anteeksi, mitä sanoit", mä tiiän et on mullaki joka kerta kova kiusaus sanoa noin takasi, mutta on seki tavallaan vittuilua sille, joten voi hyvin olettaa miten toinen sen ottaa...
Opettajien mielipiteistä en sinuna välittäisi (toinen vaihtoehtohan on mitä edellinen vastaaja ehdotti, hyvä sekin)
ellei ne nyt sitten ala kyyläileen sua ihan jatkuvasti, kun luulevat tappelijaksi :/.
syyttäisin ennemminkin vittuilijaa kuin opettajia. - Perkele!
Ota puheeksi asia kotona ja mene valittamaan asiasta opettajille! SAATANA TOMMOSET OPETTAJAT PITÄS AMPUU. Alko oikee itteeki vituttaa ton lukemine tuli itellekkii mielee tilanteit jossa minuu on syytetty kun jok utoinenon syyllinen... Se on NIIIIIIIIIIIIIIN V I T U T T A V A A.
- evek1
Jos opettajat eivät usko sinua, niin ei sinun tarvitse vängätä enempää. Riittää kun kerrot vain totuuden. Mullaki on ollu vastaavia tilanteita (Olen 6. luokalla). Mutta kun joku on alkanut ärsyttää, oon vetässy turpaa ni kyl se vittuilu on loppun. Kyl se nenän paskaks vetäminen on sen jälkän arvosta. =P
- ka0tr2i035resdasdada
Esim tänään koulussakin välitunnilla jostain syystä hyvä ystäväni siis tuli antamaan pari lyöntiä vatsaan. Olin alussa ihan että " Häh? Mitäs tää o ? " Löin takaisin naamaan ja vissiin kaatui, ja potkasin otaan häntä. Jälkeenpäin tuli rehtori sieltä ja otti meidät sisälle. Sisällä kaveri sanoi että olen varastanut hänen puhelimensa ( I phone 3Gs ) Ja sanoi että rikoin sen, ja tulin muka mottasemaan häntä kasvoihin? Noh, Siitäpäs sitte juttelu syntyi ja nyt kotona syytettiin siitä asiasta. Vaikka en edes ollut mitään pahaa tehnytkään. Lopulla olikin joku kaveri mennyt puhumaan paskaa selän takana, sovittiin asia kaverinkaa ja sanottiin että ei enää käydä "Käsiksi noin heti " Ja käytiin vetää sitä paskanpuhujaa turpaan. Siitäkin syntyi sitte kiva jutska mutta sitä en kerro.
- kar923514141
Ai niin. Unohdin laittaa että kaverin puhelin olikin pulpetissa. Mutta vain kirjojen alla piilossa.
- nimimerkillä_sniper71
Suorastaan pöyristyttävää toimintaa opettajalta. Opettajan pitäisi ottaa asiasta paremmin selvää ennen kuin alkaa syyttämään. Pitäisi ottaa selvää mahdollisista silminnäkijöistä...
Mutta tuollaisissa tilanteissa ei kannattaisi vittuilla takaisin. :) - 5-55-432
Vihje: ÄLÄ tappele takaisin. Jos tappelet takas, niin olet yhtä syyllinen kun hän.
- gq3fgtq3
Ei pidä paikkaansa. Suomen laki takaa henkeen ja terveyteen kohdistuvaan uhkaan vastaamisen voimakeinoilla. Amerikassa, esimerkiksi Floridassa, jos joku hyökkää kimppuun, saa hyökkääjän Yhdysvaltain sekä Floridan lainsäädännön takaamana vastata tappavalla voimalla. Olisit siis periaatteessa amerikassa saanut ampua kyseisen hyökkääjän.
- 14v8lk
olin ala-asteella lievästi syrjitty en varsinaisesti kiusattu vaan syrjitty lähinnä koska olin ujo pienikokoinen ja meidän perhe köyhä joskus 6luokal menin kuitenkin kehuu että oon oikeesti aika vahva kehuin siis jotai että nostan penkistä 45kg ja näin niin sit tietty ne 5 luokkalaiset sano mulle että no mennää sit tappelee olin heti silleen et ei ny kumminkaa tarvii mut ku niit oli jotai 3-4 ja kaikki vaan oli et joo joo niin sit paineen alla olin että no vittu! tapellaan sit niin eka me niiku mentii semmost ympyrää siin ja siis oli ihan 1v1 mut sil toisel oli kavereit siin vieres niin sain turpaan aik pahasti mul oli silmä mustana olkapäät ja polvet ihan mustelmil nenäst ja suusta verta ja kädestä koska kaaduin hiukalle ja se ei saanu mitää jälkkää koska oli yhtälailla kummankin syy nii rento ope ei antanu mitää mut sit ku tuli kesäloma et pääsisin ens vuon ylä asteelle niin aloin kasvattaa lihaksii ja treenaa punnerruksii vatsoi ja selkii 50kpl jokasta per päivä ja kahesti viikos painojen kaa ja sit 3 viikos salille nykyää saan penkist about 50-55kg riippuu vähäse ja leukoi 25 joten joo aika hyin ja nyt ku oon kasilla ja se tuli seiskalle menin heti ekal viikol kovistelee sitä ja löin neljästi ihan hanaa 2 naamaa ja kaks mahaa ja se jäi siihe maaha makaa niin sanoin vaan että kiitti ku hakkasit mut sillo sait mulle motivaatioo tähän hommaan ja nykyään treeni jatkuu edelleen että toisaalta oon sille vihanen ku hakkas mut sillo mut toisaalta kiitollinen ku se sai treenaamaa
- flkfi
Ihan sssaaatanan pitkä lause.
- Vituttaa123
Voisiko joku auttaa mua ku on yks poika joka nimittelee mua yheks jätkäks jolta en näytä, nii pitäisikö vetää turpaan oon Just vaihtanut kouluu ja oon 7 luokalla oon 177cm 56kg ja se on joku 165cm 40kg kaveri. Harrastan kickboxingii eli voin laittaa pojan talviunille mutta onko sen arvosta ja mitä seurauksia siitä tulee?
- 1115
Kerro nuo faktat (pituus ja paino) hänelle sekä kysy: "haluatko että lopetat nimittelyn rauhassa vai itkien?"
se on sen arvoista jos hän ei tuota ymmärrä... - agghsga
no seuraamuksista sen verran että jos olet 15 tai yli niin hän voi viedä asian oikeuteen ja syyttää sua monista rikoksista.
Jos menet tekemään jotain ylilyöntejä, niin pahimmassa tapauksessa maksat siitä - kurjaimellisesti - lopun elämääsi.
Rikosoikeudellinen vastuu alkaa 15-vuotiaana. Vahingonkorvausvastuulla ei kuitenkaan ole alaikärajaa!
Älypuhelin on muuten ihan helkkarin hyvä väline todisteiden tallentamiseen, jos joku käyttäytyy asiattomasti.- Thaiboxing
Jätkähä puhuu paskaa 😀. Kaikissa taistelu ja kamppailulajeissa opetetaan että voimakeinojen käyttö on viimeinen keino.
tälläset tilanteet on maailman vituttavaisimpia ärsyttävämpää on vaan se kun joku joskus ain välil keskeyttää mun rituaalin
- oikeuteenvaan
Jos olisin sinä tekisin rikosilmoituksen ja haastaisin oikeuteen kunnianloukkauksesta, lievästä pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta.
- turhaavaan
juu vittu tollasen takia jonnekin oikeuteen en ajatellu tässä puollustaa ketään mutta en ite myöskään nostais noin isoo mellakkaa noin pienestä jutusta:D ja pitää olla vähä heikkoo jos ei yhtä kutosluokkalaista saa laitettua nippuun ja toisaalta pitää olla enemmän kuin idiootti aloittaa tappelu
- nimimerkkinimi
torjuisit ne lyönnit ja laittaisit semmosen rannelukon et käsi lähtee irti sit löisit niin kovaa ku lähtee
- 24454
Älä välitä välkkävalvojista. Tappele sydämesi edestä niin paljon kuin testosteronia riittää aivoihisi. TAPPELE VAAN!
- 24_Vuotias
Kerran ala-asteella otin yhtä 1. luokkalaista rinnasta kiinni ja hakkasin sitä seinää vasten. Kävin sen päälle useasti, mutta opettajat eivät välittäneet niin paljon.
- egeee
Ite tullu kanssa kiusattuu alakoululaisii, ei opettajat välitä jos niit vähän hakkaa LOL!
Sipoossa oli joukkotappelu, jossa joukolla hyökättiin yhden pojan kimppuun. HBL kirjoittaa, että osallistujat olivat molemmista kieliryhmistä. Sensuroitu on kummasta ryhmästä on uhri.
Jokainen voi päätellä, koska sensuroidaan.- Faktakollaren
Sipoon sanomat kertoo, että sama lapsi oli hakattu aikaisemminkin, ilmeisesti saman joukon toimesta. Silloin pahoinpidelty lapsi kävi ruotsinkielistä koulua, ja ainakin osa hakkaajista suomenkielistä koulua.
Nyt hänet hakattiin henkihieveriin ja hänen naamansa ammuttiin airsoftaseella. Viimeksi lapsi hakattiin ja hänen päälleen virtsattiin.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? - dfgdfg
Faktakollaren kirjoitti:
Sipoon sanomat kertoo, että sama lapsi oli hakattu aikaisemminkin, ilmeisesti saman joukon toimesta. Silloin pahoinpidelty lapsi kävi ruotsinkielistä koulua, ja ainakin osa hakkaajista suomenkielistä koulua.
Nyt hänet hakattiin henkihieveriin ja hänen naamansa ammuttiin airsoftaseella. Viimeksi lapsi hakattiin ja hänen päälleen virtsattiin.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Hah hah, kuset vaan naamalle!
- Sibbogäng
Suomenkielisiä hakataan Sipoossa porukalla.
- Kalpa2007
Vedä kunnolla mahaan ja sitten potkase päähän ja lataa siltä hampaat kurkkuun se on ihan pelkuri joka ei uskalla pistää vastaan
- amisman
Lähet vaa pois ku ne sua syyttelee , jos ne yrittää estää ni poliisille suoraa ja nosta syyte sitä homoa vastaa .
- hmmhnii
täällä te alikehittyneet kives rutkut ylpeilette sillä että olisitte hakanneet porukkaa vaikka oikeasti ei ole mitään tapahtunutkaan ja vain jos joku lyö tai tekee jotain muuta sinulle voit pistää hanttiin ja jos itse menet aloittamaan tappelun olet idiootti vaikka voittaisitkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035