Utelen taas...;)

Tuli töissä tää mieleen,ku sielläkin on jos minkälaista hiipparia,että mikä piirre naisessa/miehessä ottaa sinua eniten paddiin?
Miehet voi nyt avata sanaisen arkkunsa täällä..samoin naiset...Minä sitten kiistän kaiken ainaski miehille..;))))

29

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meriläinen

      Yks työkaveri joka joutui nyt samaan vuoroon mun kanssa mietityttää. Onko lintu vai kala, ei ota selvää.
      En ainakaan asioitani ala hänelle puhumaan, kellot soi päässä enkä edes osaa sanoa miksi.
      Paddiin ei vielä ole päässyt hän ottamaan mutta, kenties, ehkä vielä.

      Noin yleisesti, joku ottaa joku ei, ja aikas montaa otan minä. (Hih).

      • sitä joskus heti huomaa jostain ihmisestä,että kannattaako luottaa...Minulla oli eräs ystävä,jolle en olisi koskaan puhunut tärkeinpiä asioitani.Jos ystävä juoruaa jo muiden asioista,niin silloin voi kellot soida...

        Toisaalta ei aina kannata heti tyrmätä toista,sillä saattaahan siinä olla ihminen,josta voi tulla maailman paras kamu..:)

        En usko kuules,että sä otat paddiin ketään..:))


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        sitä joskus heti huomaa jostain ihmisestä,että kannattaako luottaa...Minulla oli eräs ystävä,jolle en olisi koskaan puhunut tärkeinpiä asioitani.Jos ystävä juoruaa jo muiden asioista,niin silloin voi kellot soida...

        Toisaalta ei aina kannata heti tyrmätä toista,sillä saattaahan siinä olla ihminen,josta voi tulla maailman paras kamu..:)

        En usko kuules,että sä otat paddiin ketään..:))

        Otan mie :) Ihan aikuisen oikeesti, ja joskus jopa kiusaan henkilöitä joita tiedän paddiin ottavani.
        Ja tänään sen ihmisen ääni jo kaukaa otti paddiin, eli se vissiin alkaa joku inhotus. Nooh katellaan ja kuunnellaan, ehkä siinä on kärsivällisyyden opin paikka. Kaikilla on oikeus olla ja elää.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Otan mie :) Ihan aikuisen oikeesti, ja joskus jopa kiusaan henkilöitä joita tiedän paddiin ottavani.
        Ja tänään sen ihmisen ääni jo kaukaa otti paddiin, eli se vissiin alkaa joku inhotus. Nooh katellaan ja kuunnellaan, ehkä siinä on kärsivällisyyden opin paikka. Kaikilla on oikeus olla ja elää.

        sää härnäät? :D

        Onhan se niinkin,että joskus tulee eteen sellaisia ihmisiä,ettei heidän kanssaan vain kemiat pelaa olleskaan..


      • Meriläinen
        mii-su kirjoitti:

        sää härnäät? :D

        Onhan se niinkin,että joskus tulee eteen sellaisia ihmisiä,ettei heidän kanssaan vain kemiat pelaa olleskaan..

        Joo :))
        Varsinkin tosikot saa multa nenilleen.
        Moni ei edes huomaa kun vienosti heittelen kaikkea. Ympärillä oleva väki sitten katselee pitkin seiniä ja hymyilee sisään päin.
        Yleensä kyllä vältän tilanteita, missä joutuu näiden kus`päitten kanssa vastakkain, vaan aina ei ole mahdollista.


      • mii-su
        Meriläinen kirjoitti:

        Joo :))
        Varsinkin tosikot saa multa nenilleen.
        Moni ei edes huomaa kun vienosti heittelen kaikkea. Ympärillä oleva väki sitten katselee pitkin seiniä ja hymyilee sisään päin.
        Yleensä kyllä vältän tilanteita, missä joutuu näiden kus`päitten kanssa vastakkain, vaan aina ei ole mahdollista.

        sä osaat siis taitavasti piilohattuilla..;))))) Minäkin oon aikas hyvä siinä...Makeeta kattella,ku toinen ei enää oikeen tiiä mis mennään..:DD


    • Adria

      No yleensä se, että mikäli kommentti ei satu olemaan mieleen, niin haetaan vastaukseen kanta, joka edustaa aivan vastakkaista käsitystä ja mieluummin vielä sen ääripäätä. Näin menetellen saavutetaan ikäänkuin enemmän pelivaraa.

      Viikonloppuja mii-sulle ja kaikille muillekin.

      • on tuttua..Se saattaa ärsyttää ihan suunnattomasti...

        Vikonloppuja sullekkin Adria..:)


    • pitkävihaisuus. Ihmiset jotka jaksavat mököttää vuosikausia jostakin ovat kertakaikkisen rasittavia, itse kun olen tuli ja leimaus, tupsahdan ja lepyn. Pitkävihaisuutta esiintyy niin miehillä kuin naisilla, mutta onneksi noita pitkävihaisia ei lähipiirissäni ole....Jos on joskus ollut niin saattavat jatkaa mököttämistään hamaan hautaansa saakka :)

      • Adria

        Hyvä Taikis. Ei kauaakaan kun yritin jotain uutta rakentaa tiettyjen tahojen kanssa, mutta se yritys ammuttiin välittömästi ja kovaa alas. Muistatko?


      • Heh, no sitten emme varmaan tule toimeen ollenkaan. En unohda enkä varsinkaan anna anteeksi koskaan sellaiselle joka on joskus nähnyt vaivan saadakseen minut suuttumaan. Mun suututtamiseni ei ole helppoa mutta lopullista se on.

        Kyllä ne jotka minua ärsyttävät ovat sellaisia jotka tekevät parhaansa ärsyttääkseen jokaista muutakin.


      • Adria kirjoitti:

        Hyvä Taikis. Ei kauaakaan kun yritin jotain uutta rakentaa tiettyjen tahojen kanssa, mutta se yritys ammuttiin välittömästi ja kovaa alas. Muistatko?

        nyt saa päähäni mistä olisi kyse, mä oon määrätyissä asioissa erittäin lyhytmuistinen. :)


      • yohuuhkaja kirjoitti:

        Heh, no sitten emme varmaan tule toimeen ollenkaan. En unohda enkä varsinkaan anna anteeksi koskaan sellaiselle joka on joskus nähnyt vaivan saadakseen minut suuttumaan. Mun suututtamiseni ei ole helppoa mutta lopullista se on.

        Kyllä ne jotka minua ärsyttävät ovat sellaisia jotka tekevät parhaansa ärsyttääkseen jokaista muutakin.

        tuollaiseen ikimökötykseen tarviikin varmaan tosi hyvän muistin.

        Miten mun mielestä me ainakin palstalla tullaan toimeen vallan mainiosti, en tieten sitten oo vahingossa mennyt suututtamaan sinua. :) Tuntemattomista ihmisistähän ei aina osaa aavistaa missä heidän kipukynnyksensä on. Se mikä joillekin on silkkaa leikinlaskua tai harmitonta jutustelua, saattaakin saada joissakin suuttumuksen syttymään.


      • lähipiirissäni on niitä monta ja just tällä hetkellä joudun käyttämään kaikki puhetaitoni,että se pitkävihaisuus saisi loppumaan..(Tässä ei ole kummiskaan kyse minuun kohdistuvasta...)
        Kummasti jotku ihmiset saattaa muistaa toisesta ne kaikki negatiiviset asiat,vaikka olisi niitä myönteisiäkin..Mihin ihmeessä ne myönteiset asiat katoaakin vai eikä niiden edes anneta tulla pintaan..

        Vai on Taikku pikasalama...Sehän onkin parempi kerran rätkästä ja sitten unohtaa...:)


      • TaikisN kirjoitti:

        tuollaiseen ikimökötykseen tarviikin varmaan tosi hyvän muistin.

        Miten mun mielestä me ainakin palstalla tullaan toimeen vallan mainiosti, en tieten sitten oo vahingossa mennyt suututtamaan sinua. :) Tuntemattomista ihmisistähän ei aina osaa aavistaa missä heidän kipukynnyksensä on. Se mikä joillekin on silkkaa leikinlaskua tai harmitonta jutustelua, saattaakin saada joissakin suuttumuksen syttymään.

        Juu, on mulla aika hyvä muisti, mutta onneksi dementia on joka päivä päivän lähempänä.

        Enkä mä asiallisesta väittelystä suutu, asiat riitelevät, eivät ihmiset. Mutta sitten kun tarpeeksi kauan joku kalvaa mun henkilöäni, se saa mitä haluaakin.


    • kun niiden lähtövalmisteluihin kuluu puoli iäisyytä ja kun ne lopulta on pääseet ulos ovesta, niin pakko palata takaisin, kun yks tärkee juttu pääsi unohtumaan! :))

      • Eikös se ole hienoa,että se tummu laittelee ihteään sua varten niin kauan..;)


    • oikeastaan metsästät tällä kysymyksellä? Työpaikoilla voivat määrätyt piirteet ihmisissä ärsyttää, mutta vapaa-aikana ne eivät välttämättä ole niin tähdellisiä :)
      No yksi hyppäsi ylitse muiden kun aikani mietin, tungettelevaisuus...se voi olla sellaista hidasta tappotahtista tai ylitse räiskyvää. Varpaille noin henkisesti tallomista en voi sietää tai jos siedänkin sen varpaille tallomisen, niin silloin katse silmiin nätisti kuittaa tallomisen ;D

      Miehissä vois olla *viheltelee* piirre mikä ärsyttää : uhoaminen
      Naisissa taas vastaavanlainen käytös: komentelua korkokenkien kopinalla säestettynä.

      No annanhan minä kaikkien kukkien kukkia ja annan itsenikin :))

      • tarkemmin tarkotat tuolla miesten uhoamisella? :)


      • mii-su kirjoitti:

        tarkemmin tarkotat tuolla miesten uhoamisella? :)

        sellaista miestä joka pullistelee enemmän kuin on ja puhuu suuta suuremmalla eikä ota huomioon että on jonkun seurassa. Vähäks olis kiva nähdä kuin se tehdään yksin;)


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        sellaista miestä joka pullistelee enemmän kuin on ja puhuu suuta suuremmalla eikä ota huomioon että on jonkun seurassa. Vähäks olis kiva nähdä kuin se tehdään yksin;)

        kirjotit ihan mun pikkusysterin ukosta..:)) Täys URPO! :P


    • virheettömät ihmiset ovat erityisen pitkästyttäviä.

      • Tuosta olen erittäin samaa mieltä!!!Mikään ei ole tuota ärsyttävämpää..:/

        Voi pasta,ku jotki ihmiset eivät näe itsessään mitään vikaa..:/


    • pirpzuzeiccu

      Mies, joka narisee akkamaisesti kaikesta. Valittaa, vinkuu, eikä käyttäydy muutenkaan miehekkään ryhdikkäästi. Veltto asenne ja saamattomuus kaikkeen. :P

      Ainiin.. Luonnollisestihan minä itse olen täydellinen kaikinpuolin. :)

      • muuten ällöön tollasia miehiä.Tollaset miehet sais mennä takasin äitinsä helman viereen..:/

        Me naiset ollaan kaikki täydellisiä..;)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe